Blind: 'Schamen is een groot woord, maar ik wil wel sorry zeggen tegen de fans'

Blind: 'Schamen is een groot woord, maar ik wil wel sorry zeggen tegen de fans'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 11:09zo 10-02-2019 om 11:09

Daley Blind wil zijn excuses aanbieden aan de meegereisde Ajax-supporters. De Amsterdammers op het veld gingen met 1-0 onderuit en speelden een draak van een wedstrijd. Volgens de centrale verdedigers is dat volledig aan Ajax zelf te wijten.

De Amsterdammers begonnen zeer zwak aan het duel in Almelo. "We krijgen nog een hele grote waarschuwing met die penalty", zegt Blind na afloop tegen AT5. "Dan moet je wakker worden, maar dat worden we niet. We geven hun kansen zomaar weg, het is ook niet zo dat ze iets goed uit hebben gespeeld. Nee, wij hebben ze in het zadel geholpen. Het waren allemaal onze eigen fouten in de opbouw."

"Schamen is een heel groot woord, maar ik snap de fans wel", reageert Blind op de vraag of hij iets tegen de fans kan zeggen. "Ik ben ook een fan, ik wil zelf ook winnen. Ik baal dus net zo erg als zij. Richting de fans is dit ook verschrikkelijk, dus sorry daarvoor. We hebben ze keihard nodig en ik hoop ook dat ze dat realiseren."

"Ze komen hier naartoe om ons te steunen en dan is het gewoon een wanvertoning wat we hier op de mat leggen. Dan hoop ik maar dat ze achter ons blijven staan. Ik weet, dat hebben ze vaker gedaan, maar dat wil ik toch nog benadrukken."

Plaats een reactie

KCP +1107
zondag 10 februari 2019 om 11:11
Ten hag rot op!
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 11:31
Zeer zwakke trainer.
Vind ik leuk
Henk3 +1259
zondag 10 februari 2019 om 12:19
Vertel, welke verkeerde keuzes heeft hij gisteren gemaakt? En wat had hij dan anders moeten doen? Onderbouw ook meteen waarom hij dat had moeten dan. Ben benieuwd naar hoe jij als kenner trainers beoordeelt!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:26
En dit kan toch niet alleen aan de trainer liggen? Zijn er geen jongens die op het veld het team moeten beïnvloeden om te gaan strijden.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 10 februari 2019 om 13:05
Spelers laten supporters in steek. Maar spelers hebben geen band met club / supporters. Zouden busreis en entreetickets van fans moeten vergoeden, of anders vd Sar-Overmars zelf. Maar ze zien eea te zakelijk, geen passie.
Vind ik leuk
Dorzon +4811
zondag 10 februari 2019 om 12:33
Een wissel waar neres bij betrokken was..... dat is toch wel een fout
Vind ik leuk
Iefmeister +7838
zondag 10 februari 2019 om 12:58
Henk die spelers komen ongemotiveerd aan in Almelo. Hij stelt ze op en heeft niet door dat de mindset kut is. Ajax heeft inderdaad geen plan B. Een aantal spelers zijn heilig verklaard.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:01
De Jong had niet moeten spelen omdat hij niet fit was. Donnie van de Beek moet je gewoon 90 min plus extra laten staan. Neres had van begin af aan moeten spelen. Mijn mening. Voor de rest was het hele team ondermaats slecht. Ligt niet alleen aan de trainer. Maar ik vind wel dat hij mag vertrekken. Want het wordt er alleen maar slechter op in plaats van beter.
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 13:26
Ok, daar gaan we! Om te beginnen al zijn gekke wissels in de afgelopen maanden, zijn non-communicatie met spelers/media en zijn onkunde om wedstrijden niet (meer) om te kunnen draaien als het niet loopt of als ze achter staan.
Mbt gister was het helemaal drama -> Tadic laten staan en Neres laten zitten. Labyad brengen voor VD Beek terwijl Neres heeft laten zien heel goed op 10 te kunnen spelen. Dolberg pas brengen in “79 omdat Frenkie geblesseerd raakte. Gokken op 1-1 pas vanaf “79 terwijl de hele wereld zag dat het niet loopt en je weet dat je moet winnen. Weinig lef weer. Van Bommel straalt uit dat er vanaf minuut 80 nog gewonnen gaat worden, straalt Ten Hag uit vanaf minuut 15 dat er punten verspeeld gaan worden... 🐷
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:39
Scherpe analyse. 100% eens. Ik hoop toch dat ajax woensdag enigszins zijn gezicht kan redden en er deze keer wel vol op klappen en zich niet laten slachten door real
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 16:02
Ben bang dat Ajax real 1-1 wordt, uit eruit en er verloren gaat worden tegen Feyenoord in de beker! Tijd voor witte zakdoekjes
Vind ik leuk
Argentario +644
zondag 10 februari 2019 om 16:08
Hahaha jij bent grappig ..gelijkspel is het maximale wat akax kan behalen en de kans dat het gelijkspel word,is 020%
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 16:49
Ajax
Wordt
Vind ik leuk
Argentario +644
maandag 11 februari 2019 om 19:16
Lekker belangrijk jochie
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:09
Ten Hag zijn wisselbeleid is gewoon ruk. Hij laat blind tadic zyjech (de Jong was ook ruk gisteren ) gewoon staan en van de Beek word te vaak gewisseld Is geen wereldspeler maar is wel bereid het vuile werk te doen ( ala hendrix). Nogmaals succes woensdag
Vind ik leuk
Gerro +9502
zondag 10 februari 2019 om 13:39
Neres en Dolberg had ie moeten opstellen. Blind naar middenveld. Centraal verdediging had ie dan de keuze uit Veltman Schuurs of Maggalan.
Vind ik leuk
Werner1913 +11072
zondag 10 februari 2019 om 14:26
Eeeh, het is ook zijn taak om spelers scherp en gemotiveerd aan de start te laten verschijnen toch? Daarbij kan je je spelers ook instrueren om eens een lange bal te proberen, in plaats van het oeverloze getik achterin. Desnoods gooi je Magellan in de spits om kopduels te winnen en zet je daaromheen de handige jongens (Neres, Ziyech). Het was duidelijk dat het voetballend gisteren niet veel kans van slagen had. Dan moet je soms iets geks doen ipv de standaardwissels.
Vind ik leuk
schfan1920 +6373
zondag 10 februari 2019 om 13:16
Voor de winterstop was het een super trainer met een heerlijke selectie, en even later is er niks meer van over..
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 13:27
Je zou analist moeten worden.
Vind ik leuk
Mario 1 +2767
zondag 10 februari 2019 om 15:56
Ja, je moet toch iemand aan wijzen. Dit geluid heb ik in de CL niet gehoord.
Vind ik leuk
Butterz +91
zondag 10 februari 2019 om 13:15
hij moet zich blind schamen ...
Vind ik leuk
Zultkop +6732
zondag 10 februari 2019 om 11:12
Misschien moet je de kaartjes ff terugbetalen,
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:17
Seizoenkaarten bedoel je?
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 11:31
Ook wel mooie potjes gezien hoor! Zeker thuis
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 10 februari 2019 om 11:20
Doen zelfs clubs met minimaal budget en spelers met minimaal inkomen. Band met achterban ipv ban met beursnotering en brokers.
Vind ik leuk
Smithsonian +45000
zondag 10 februari 2019 om 11:12
Schamen is een groot woord yeah right.
Vind ik leuk
Bdog +7216
zondag 10 februari 2019 om 11:17
Hengelsportverenigingcommissaris, das pas een groot woord.
Vind ik leuk
Smithsonian +45000
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Rioolwaterzuiveringsinstallatie ;)
Vind ik leuk
benny-boys +2041
zondag 10 februari 2019 om 13:07
Smith... moet daar ook geen rat achter?
Vind ik leuk
HanV +5654
zondag 10 februari 2019 om 11:26
Parterretrap is niet zo'n lang woord, maar probeer het maar eens te vergeten.
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
zondag 10 februari 2019 om 13:16
En achterstevoren staat er hetzelfde!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:33
Hottentottententententoonstelling. Probeer die maar eens uit je systeem te krijgen.....Laat staan uit te spreken 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:23
zandzeepsodemineraalwatersteenstralen is het langste NL woord.
On topic: bagger pot, niet ten Hag 's schuld, iig niet gisteren. Lag aan het team. Kaartjes terug betalen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:45
Hé??... VP heeft mijn reactie verwijderd of een aantal zgn. Ajax fans hebben gerapporteerd vanwege mijn lange woord ajaxwordtweergeenkampioennetzoalsdevorigeseizoenen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:12
Blind je moet je ogen uit je kop schamen.
Na de winterstop niets laten zien.
Toon een respect naar je supporters.
En ga eens een keer echt werken voor je geld.
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Ok
Vind ik leuk
Degier +2037
zondag 10 februari 2019 om 20:52
Hij vindt het net zo erg als de fans. Alleen vergeet hij dat hij bijna 4 miljoen per jaar krijgt, terwijl de fans het veel moeite en geld kost om ook uitwedstrijden te bezoeken.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2747
zondag 10 februari 2019 om 11:15
Het gaat vrijwel altijd mis als Blind in de verdediging staat, zelfs al was het doelpunt niet zijn fout..
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Bijna 2-0 door bal van Blind op Onana.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2747
zondag 10 februari 2019 om 11:30
Moet ik net gemist hebben maar ik geloof je meteen :p
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Echt zo
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Klopt
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1113
zondag 10 februari 2019 om 11:15
De echte Ajaxied. Past zich gemakkelijk aan aan het niveau van de laatste jaren. Mocht Ajax de beker winnen volgt er dan wel een huldiging?
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Minimaal niveau
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:15
Miskoop van de eeuw Daley Blind was 5 miljoen waard toch geen 20 op dat gebied vind ik het een miskoop.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2534
zondag 10 februari 2019 om 11:19
Ze kijken er als een bedrijf naar.
40 mio aan investeringen gedaan.
Door de CL bijna dubbele verdient.
Frenkie veuls te duur verkocht.
Onder de streep zijn de aandeelhouders zeer blij.
De supporters (nog) niet.
Zo werkt het bij een onderneming, heeft met het voetbal geen ruk te maken.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:24
Ja maar ik heb schijt aan aandeelhouders en 400 miljoen op de bank. Ik wil dat we prijzen winnen en niet in ons broek hoeven te schijten voor Real, wat we nu wel doen ja. DAT WIL IK!!!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2534
zondag 10 februari 2019 om 11:40
Hey dat snap ik.
Ik zou als supporter ook schijt aan de aandeelhouders hebben, maar helaas voor jou en je mede-Ajax fans, werkt het tegenwoordig wel zo.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1113
zondag 10 februari 2019 om 11:42
De aandeelhouders worden structureel verneukt door die warme club. Het dividend wat uitgekeerd wordt kun je je reet mee afvegen. En maar geld opstapelen en er geen goed iets mee doen. Club van de geldwolven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:22
Precies wat je zegt. Een goede speler om erbij te hebben, maar 21 miljoen!!! Daar kun je twee goede talenten van halen, plus, je krijgt dit nooit meer terug voor hem. Tenzij er een chinese club komt voor hem.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:26
Ik hoop op een Chinese club zijn we van die beste kerel af.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:31
Die kans is relatief groot omdat Blind ook internationale reputatie heeft. Ben benieuwd! Hij past goed bij Ajax maar hij is veels te duur. Typisch gevalletje van onnodig met geld smijten.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:32]
Vind ik leuk
JonathanAjax +11558
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Valt mee hoor
Vind ik leuk
bergerac +83
zondag 10 februari 2019 om 12:29
Ik ook.
Vind ik leuk
Mass +5706
zondag 10 februari 2019 om 11:16
Het kaartenhuis van het bayern munchen van nederland valt inelkaar. Madrid zal niet bibberen denk ik
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:41
tegen wie moeten jullie dinsdag woensdag of donderdag.
Vind ik leuk
Mass +5706
zondag 10 februari 2019 om 12:03
Doet dat er iets toe?...Het gaat erom dat jullie al jaren hoog van de toren blazen....maar prijzen pakken ho maar. Geniet er nog maar even van, want ik denk dat Madrid jullie afslacht.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +16651
zondag 10 februari 2019 om 11:17
Verbaas me elke keer weer hoe snel Het anti Ajax clubje er als de kippen bij is in een nieuw topic over Ajax!? Erg knap hoor!!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2534
zondag 10 februari 2019 om 11:20
Als je spelers zulke slappe verhalen ophangen, vragen ze om de anti reacties of niet dan?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +16651
zondag 10 februari 2019 om 11:22
Denk het niet aangezien veel verhalen aangedikt of juist afgezwakt worden! Ik zou me wel schamen trouwens!
Vind ik leuk
Benniewies +5843
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Dat zegt wel iets over de supporters.
Ik ben voor AZ, heb meer met Ajax dan PSV.
Tijdens de CL wedstrijden heb ik ze beide gesteund.
Maar als ik zie hoe PSV fans zich uitlaten over Ajax tegen real..... Tja dat zegt wat over hun niveau
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:47
Ho ho...ik ben psv supporter en lees mijn reacties maar na...die zeperd van gisteren tsja dan heb ik ook n beetje leedvermaak. Maar...de CL is andere koek en kan deze psv-er ook ingetogen juichen als Ajax het goed doet. Ik heb dan ook verschillende ajax supporters ondanks die zeper gisteren toch netjes succes gewenst as woensdag.
Vind ik leuk
Benniewies +5843
zondag 10 februari 2019 om 16:22
Kunnen vele een voorbeeld aannemen en dolletje mag altijd
Vind ik leuk
Benniewies +5843
zondag 10 februari 2019 om 11:23
Die blijven gewoon de hele tijd op VP. Hebben niets beters te doen. Wat moet je anders met een uitkering?

Grote woorden vaak en je merkt er aan op dat ze de wedstrijd niet eens gezien hebben.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:19
Gelukkug is PSV in de competitie het sterkst van allemaal anders is het helemaal een wassen neus, de kwaliteit van onze hoogste divisie.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:26
En die zijn in de CL met de staart tussen de benen met een gemiddelde van 25% balbezit kansloos afgegaan. Wat is het niveau van PSV toch hoog.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:34
Niveau in CL is wat anders. Ik heb het over onze competitie.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:20
Je zou je toch wel echt moeten schamen Blind. Je hebt niet alleen verloren, maar je kreeg gewoon voetballes in de 1e helft. Kan iedereen natuurlijk een keer gebeuren, maar je hoort je ook gewoon te schamen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:48
Kan er helemaal niks van die jongen, wat een frotter is dat zeg ongelofelijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:21
En toch moeten jullie allemaal je schamen dit is geen groot woord blind 1 keer kan in een seizoen maar 3 keer in 2 maanden ik zou onder het kunstgras willen kruipen van schaamte
Vind ik leuk
Oeb +269
zondag 10 februari 2019 om 11:22
Zo’n wanvertoning en dan zeggen dat schamen een groot woord is...schaamde ie zich niet na de wanvertoning van gisteren ,dan mag ie zich nu wel kapot schamen om z’n uitspraak!!
Vind ik leuk
PSV noord +1435
zondag 10 februari 2019 om 11:24
0,0 credits aan de tegenstander, dan ben je zeker Blind.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:25
En alleen maar topics over Ajax.
Nog helemaal geen PSV die vanmiddag moeten spelen.
Daar is toch ook wel iets over te melden?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:26
1 topic om 4 uur dat ons de opstelling verteld.
Vind ik leuk
Shelbourne +6167
zondag 10 februari 2019 om 11:29
Lekker laten gaan joh, laat al die aandacht in Amsterdam. Daar weten ze het allemaal zo goed, dus laat de camera's maar daar draaien. In Eindhoven moet men zich bezig houden met voetballen en winnen. Al die opsmuk past niet bij 'een simpel fabrieksclubje uit de provincie'. Wat weten die nou van voetbal.
Vind ik leuk
Shelbourne +6167
zondag 10 februari 2019 om 11:27
Schaamte kennen ze daar ook niet, het zijn immers godenzonen. Gewoon zo doorgaan Deelie.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:29
Wat koop je nu voor SORRY ? 🤔
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:42
Precies, ik zou sorry niet meer uit mn strot krijgen, hoe vaak kun je sorry zeggen zonder dat je voor lul staat?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:29
En weer was jij de zwakste schakel. Ongelooflijk dat jij met zoveel ervaring en ex speler van Man United zo zwak was. Het woord schaamte vind je ongepast. Nou ik , en velen met mij, niet !
Vind ik leuk
Nar +1161
zondag 10 februari 2019 om 11:35
Het is veelzeggend dat als je zoveel verdiend met voetballen en bij United hebt gespeeld en je verliest, met alle respect voor Heracles, van een laagvlieger waar je gewoon 3-0 van moet winnen en je je dan niet kapot schaamt. Blind....je zou je kapot moeten schamen....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:36
Ook Blind wordt altijd maar op plek gezet waar hij niet hoort. Blind is een CVM maar blijkbaar snappen trainers dit niet. Die verkoop van Wober en aankoop Magallan heeft Ajax nog weinig goeds gebracht. Des te pijnlijker is t als je een betrouwbare degelijke verdediger t goed ziet doen bij je concurrent die afkomstig is van Ajax. Het zijn allemaal pijnlijke bloopers die er bij Ajax gemaakt worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 11:39
Ala je aanvallend speelt en Blind op cvm zet dan mist hij snelheid/handelingssnelheid. Ik denk als je met 2 controleurs speelt Blind beter uit de verf komt. Eigenlijk past hij helemaal niet bij het spel van jullie.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:56
Maar dan heeft hij altijd nog 2 mensen achter m. Hij is op die positie ook speler van t jaar geworden in de Eredivisie. Terecht of niet, t zegt wel iets natuurlijk over zn prestaties op die plek toendertijd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 19:16
Dan wordt je overlopen man. Worden de gaten en afstanden te groot.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:23
Ben ik t niet mee eens. Als je een loper naast zet kan hij perfect de lijnen uitzetten. Je hoeft niet perse een stofzuiger te wezen daar natuurlijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 19:28
Maar dan ga je met twee controleurs spelen en dat is niet het spel van Ten Hag. Als man voor de verdediging heeft hij niet die skills. Lees wat je mede supporter zegt hieronder.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:43
Snap wat je bedoelt. Maar in t Ajax spelletje moet hij dit kunnen. Je moet wel t middenveld in evenwicht brengen. Dus geen 2 creatieve 10's voor zn neus dan is t evenwicht weg. Maar een loper die m helpt heeft hij nodig. Het is een speler met specifieke kwaliteiten die ontlast moet worden van verdedigende taken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 20:49
Ajax speelt nu niet zo en heeft nooit zo gespeeld ook. In het Ajax spelletje heb je niets aan Blind en dat is niet om te zieke. Wie is die loper dan bij Ajax die ze daar kwijt kunnen? Hij moet juist precies andersom man, hij moet kwaliteiten hebben om de overige middenvelders hun gang te laten gaan. Je hebt een type Kante nodig, heb je die dan zijn jullie in NL bijna onverslaanbaar denk ik.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:38
Midden-Noord, Blind heeft ook op '6'/CVM gespeeld onder F.de Boer en kampioen geworden. Bovendien werd hij uitverkozen tot voetballer van t jaar. Hij speelde toendertijd met Klaassen en Serero wat ook lopers met verdedigende kwaliteiten zijn.In Oranje heeft hij ook met Wijnaldum gespeeld op t middenveld. Hij heeft echt een heel goed inzicht, een prima pass, zowel kort als lang, en speelt altijd vooruit. Het is ook een jongen met beperkingen. Niet voldoende duelkracht en traag. Daarom is hij vaak controversieel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 21:41
Ik zie het niet, maar goed meerdere mede supporters van jou denken zoals ik.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:45
Maar meerdere supporters denken ook net als mij. Dat zeg ik, controversieel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 21:55
Ik blijf zeggen, als cvm veel te weinig loopvermogen. Je hebt een beuker nodig, een stofzuiger en dat is hij toch echt niet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:36
Dat ligt er maar net aan hoe je t middenveld invult. Het moet in balans zijn. Naast een speler als Blind moet er nog 1 staan die t verdedigende werk opknapt.Dan kan in mijn optiek Blind ook op'6'.
Vind ik leuk
Degier +2037
zondag 10 februari 2019 om 21:00
Stond één wedstrijd voor het einde gelijk met Immers. Speelde een vreselijk slechte pot, maar werd toch speler van het jaar. Daar til ik dus maar niet zo zwaar aan. Blijft eenn enorm overschatte voetballer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:43
Klopt, maar of je nou 1e of 2e wordt in zo'n verkiezing, t blijft het blijft een goede prestatie. Het betekent dat hij goed heeft gespeeld in dat jaar als CVM. Ik wil m daar opnieuw zien. Dat gaat volgend jaar gebeuren op de plek van de Jong denk ik.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:53
Amen! Jij slaat de spijker op zijn kop. Hij past gewoon helemaal niet in ons systeem. Grappig om te zien dat onze (vedettes) nu precies de spelers zijn die niet thuis geven als het er omgaat. Alle lof die je voor de winterstop terecht krijgt gooi je in 3 weken weg.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Een type Kante zou wel passen bij jullie spel. Die heeft wel dat loopvermogen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:22
Dat roep ik ook al een tijdje. Wij hebben momenteel te weinig spelers die ballen kunnen veroveren. Allemaal leuk en aardig dat we leuke voetballende spelers hebben maar zet er ook iemand bij die ballen afpakt. Die is vast en zeker te vinden voor een paar miljoen lijkt mij.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 19:27
Precies, nu heb je alleen mooi weer voetballers. Als 't loopt dan loopt 't, maar zit het tegen dan heb je een anders soort speler nodig. Die zijn er met jullie budget zeker te vinden, voor 17 miljoen had je wel wat kunnen halen. Sowieso is Blind een speler met niet een vaste plek, dat is meestal de ideale twaalfde man. Een goede cvm die zal nooit worden verschoven naar een andere plek. Dat heb je als Jack of all trades, master of none.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:37
Precies, je hebt ook spelers nodig die taken voltooien als we geen balbezit hebben. Allemaal leuk en aardig een middenveld met Schone, De Jong en van de Beek. Maar wie gaat daarvan ballen veroveren? Zet een stofzuiger op de plek van Schone en je middenveld ziet er ineens een stuk completer uit.

In veel thuis en uit wedstrijden zou dit middenveld nog steeds prima kunnen hoor maar je moet wel een plan B hebben.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 19:41
Klopt helemaal, dat had Bosz ook een beetje. Alleen aanvallend denken. Denken in balbezit.

In ieder geval heel veel succes goos.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:41]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:50
Ja bedankt man, weet echt niet wat ik er allemaal van moet denken. Je krijgt alle lof voor de winsterstop en draait gewoon goed. Dit gooi je in 3 weken helemaal weg. Snap er echt helemaal niks van.
Vind ik leuk
Argentario +644
zondag 10 februari 2019 om 16:16
Hoezo cvm? Hij speelde toch altijd op linksachter bij Ajax toen die begon? En bij Manu en NL .. die man heeft niks te zoeken in het centrum .. trouwens hij had nooit prof mogen worden maarja dat is dus een ander verhaal
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:24
Hij is van origine een CVM. In zn laatste seizoen bij Ajax speelde hij daar ook. Hij is gewoon altijd misbruikt op andere posities. Laat m een tijd staan op CVM daar presteert hij een stuk beter
Vind ik leuk
Argentario +644
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Oké...zodoende
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 20:20
Niet misbruikt, hij kan zich niet onderscheiden op een positie. Anders kan een trainer niet om je heen.
Vind ik leuk
Oale grond +1347
zondag 10 februari 2019 om 11:36
Een kleine analyse over Ajax. Winterstop, de helft van het elftal ziet zichzelf voor miljoenen in de etalage staan, dat doet iets met een persoon, ook met de jongens welke gefrustreerd zitten te wachten in het magazijn. Moeten zij wachten op de opruiming?
Dan gaan ze bakken in de zon van Florida, met welk doel? Hier is het koud en regenachtig, met deze condities krijg je direct te maken. Maar nee, de jongens zitten in hun hoofd geld te tellen en smeren zich met babyolie in om hun tere huidje en kleurtje te beschermen. Er is iets geknakt in de winterstop bij Ajax. Wat is er gebeurt in Florida.
Iedereen wijst nu naar ten Hag, onterecht naar mijn mening. M.i. heeft het te maken met de keuzes van de directie, Florida schoolreisje, onrust veroorzaken op de transfermarkt door de koppen van de jongens gek te maken.
Het zijn sterke schouders welke weelde kunnen dragen!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95382
zondag 10 februari 2019 om 11:36
Als Ajax 17 miljoen betaald dan mag hij zich best schamen voor zijn prestaties. Al moet Ajax zich schamen om 17 miljoen betaald te hebben.
Vind ik leuk
Zomaarwat +263
zondag 10 februari 2019 om 11:36
Bij Ajax vinden ze Blind geweldig want hij kan op meerdere posities spelen, bij Man U vonden ze Blind geweldig want hij kan op meerdere posities spelen en bij Oranje vindt Koeman hem geweldig want Blind kan op meerdere posities spelen.
Maar als je op alle posities slecht speelt, wat heb je er dan feitelijk aan?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:38
bla bla schele blind jullie zijn bestreden op jullie eigen manier:met lef!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:39
17 miljoen wat een giller .en alle ajaxcieden liepen al de polonaise met de komst van blind .1 grote lachfilm deze man
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
zondag 10 februari 2019 om 11:42
Blind is gewoon van het niveau Heracles. Waarom zou hij zich dan ook moeten schamen.?
Vind ik leuk
Mari +13198
zondag 10 februari 2019 om 11:52
Ach Blind hou toch op man.
Sorry, zeg dat als je thuis vergeten bent de vuilnis buiten te zetten.

Advocaat heeft er verstandig aan gedaan Feyenoord af te zeggen
Vind ik leuk
Dharmpie +1129
zondag 10 februari 2019 om 11:53
Hij zou zich wel moeten schamen, dat is voor een supporter van meer waarde dan een “goedkoop” excusesje.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:55
Schamen een groot woord!!!!!!! Dan mag je je handen dichtknijpen als je dit zegt , schop voor hun flikker moete ie hebben ,3 miljoen per jaar opstrijken en dan maar sorry zeggen ,moet ik tegen me baas zeggen lul ,wat een blinde vink is het ook
Vind ik leuk
bert +664
zondag 10 februari 2019 om 12:00
Hoe vaak hebben jullie al sorry gezegd dit seizoen,elke wedstrijd slap beginnen,zo van WzAwzdb maar dat zijn jullie al jaaaaaaaaaren niet meer ,wel zijn jullie arroganter geworden ,kijk eens ik kap vijf keer de zelfde speler .maar dat er niks uitkomt tja dat is jammer
Sorry supporters
Vind ik leuk
AFP +3551
zondag 10 februari 2019 om 12:01
Blind moet weg.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2688
zondag 10 februari 2019 om 12:01
Sorrie zeggen? Jullie kunnen beter de kosten vergoeden voor die gasten die op zaterdagavond heel dat takke eind naar Almelo hebben gereisd.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:03
Jullie kunnen elke week wel sorry gaan zeggen! Het rare is dat ze verdomd goed kunnen voetballen en dat de flow er Voorde winterstop was. Dat je er dan zo uit komt? Hoe is het mogelijk zeg! Logisch dat er gezeurt en gevloekt en getierd word. Ga eens voetballen!!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:04]
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zondag 10 februari 2019 om 13:24
Goed voetballe ?
Ja met ruimte.
Een blinde ziet nog dat als ze onder druk gezet worden ,ze fouten gaan maken.

Nu word het zaak om op te staan.

Tadic geeft nooit thuis als er gebikkeld moet worden.
Frenkie kan zich onder druk niet redden.
Blind komt achterin te kort.
Mazraoui komt te kort.
Spitsen worden vermoord .
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:12
Heb je Ajax voor de winterstop zien voetballen? Dan kunnen ze letterlijk van iedereen winnen en dat hebben ze laten zien, maar de neuzen kijken helaas niet allemaal dezelfde kant op. En waar die knik in de kabel ligt, geen idee. Fingerb crossed voor woensdag.
Vind ik leuk
DEWEE +2919
zondag 10 februari 2019 om 12:03
Schamen is nog niets. Je moet je kapot schamen!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2311
zondag 10 februari 2019 om 12:05
drama weken incoming
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:08
“Ik ben ook een fan”... alleen komt elke maand kaaatjiiiiiing 💶💶💶💶💶💶💶💶💶 hahaha
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:14
Wat stel je voor als je je interessant wil maken met naamspelingen... Wie is dan de onnozele kip?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:17
schamen is nieteens genoeg daley,ben je blind ofzo?🙈
Vind ik leuk
Mi amigo +200
zondag 10 februari 2019 om 12:19
He Blind, waar is je grote bek gebleven na het gelijke spel van PSV tegen Emmen.
Ondertussen in de Arena schreef je met een arrogante lach.
Je bakt er echt niets van, een aanfluiting voor Ajax ben je
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:23
Niet schamen? Dit is precies waar het aan schort. Totaal geen realiteitszin. En ja wie is die blinde? Dat deze jongen nog wordt opgeroepen voor het Nederlands elftal. Diep triest, net als heel ajax.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:23
tis regelmatig te doen dat ze sorry moeten zeggen tegen supporters in 2019😂
Vind ik leuk
Lubje +772
zondag 10 februari 2019 om 12:23
Als je maar twee spelers hebt, De Ligt en Tagliafico, die de mouwen opstropen, kom je op beslissende momenten tekort. Het is jammer te moeten constateren dat het gewoon een slappe hap is. Als je toch zo'n Tadic en Zyech ziet: echt triest. Uitblinken tegen De Graafschap, Emmen of VVV is geen kunst. Je moet er staan als het team je nodig heeft.
Vind ik leuk
rinirat +4017
zondag 10 februari 2019 om 12:24
Elke wedstrijd voor een Europeesche wedstrijd is een moeilijke ,bang voor blessures en die wedstrijd Real zit in het koppie daar moet het gebeuren..
Dan is het moeilijk om focus te hebben in een wedstrijd tegen Heracles.
Dat is altijd zo geweest door de jaren heen.
Stel je geblesseerde spelers op (de Jong) is Dolberg licht geblesseerd speelt Huntelaar.
Er zit een fitte speler op de bank (Neres)..
Wissel je de Jong (Geblesseerd)voor Mazraoui (geblesseerd)en kom je met Labyad?????.
Dat is gewoon de zwakte van de trainer...
Geen woorden voor.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:26
Kan dat dak in de JC Arena vastgelast worden in de “open” stand? Mijn dank is groot!

We moeten af van die mooi weer ballerina’s.
Vind ik leuk
bergerac +83
zondag 10 februari 2019 om 12:26
Blind slaapt al jaren op het veld...………...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:26
Blind is topaankoop!
zwaar overschat voetballertje
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:28
@moderators vp; waarom zijn mijn reacties niet verwijderd. Ik heb nergens scheldwoorden gebruikt en was aan het discussiëren met een Utrecht supporter.

Selectief verwijder beleid staat bij jullie nog in het vaandel!!!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:35
Klopt je hebt ook geen scheldwoorden gebruikt, maar Bunnikside en Coupe begonnen over bezoekers die er niet zijn en zichzelf kunnen verdedigen. Excuses voor het verwijderen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:38
Stop dan eens met het selectief verwijderen van berichten en voer een ip ban in. Ik kan je sowieso één naam geven die we hier dan nooit meer zien.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:30
Ik zie die gezicht van blind nog goed voor tijdens voorbereiding tegen Heerenveen lachen van he psv gelijk tegen emmen dat meen je niet is het dan toch waar gaan we winnen van heerenveen dan komen we dichterbij maar dat was een droom want de wekker ging af
Vind ik leuk
SuperScc +1089
zondag 10 februari 2019 om 12:30
Schamen? Waarom wordt er bij Ajax altijd gedaan alsof ze van een andere planeet komen? Wanneer een club van Ajax wint, dan heeft die ploeg niet goed gespeeld, maar Ajax heeft het weggegeven. Sorry.. pffff
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:29]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:30
Ajax moet direct van de beurs af
Gewoon weer een club voor ons
Aandeelhouders wegwezen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:31
"Schamen een groot woord"...?

Het is een eufemisme Daley.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2199
zondag 10 februari 2019 om 12:32
Real Madrid zal wel de hele week in die kopjes hebben gezeten. Dan krijg je dit soort wedstrijden. Gebeurd bij elke club die vol spanning uitkijkt naar een CL-clash.

Paar jaar terug bij PSV ook. Toen speelde het thuis teleurstellend gelijk tegen Heerenveen vlak voor die uitwedstrijd bij Atletico in de achtste finale. Je hebt dan een coach nodig die spelers scherp houdt, en zowel Ten Hag als Cocu kunnen dat niet zo goed.
Vind ik leuk
Mr.Dee +592
zondag 10 februari 2019 om 12:41
Ik zeg dit het hele seizoen al, vanaf de aankondiging van de transfers van Tadic en Blind ben ik al van mening dat dit prima spelers zijn voor AJAX en de eredivsie, maar geen spelers die buitengewone kwaliteiten hebben, het elftal op sleeptouw nemen als het nodig is, of het team echt verder helpen. Dit is best bijzonder te noemen aangezien dit één van de hoofdredenen is waarom AJAX deze spelers heeft aangetrokken. Als alles lekker loopt kan AJAX fantastisch voetballen. Dat is ook niet gek want er zit vreselijk veel talent in de spelersgroep. Feit is; het zijn vrijwel allemaal "mooi-weer-voetballers". Uitzonderingen zijn misschien "De Ligt" en "Van de Beek" (maar die zijn te jong, te onervaren of spelen niet op de positie) om als echte kartrekker te fungeren. Ik heb me verbaasd over de overdreven lyrische commentaren van de eerste seizoenshelft, het was soms echt heel goed, maar ook best vaak redelijk matig. Tadic heeft goede statistieken qua assists en doelpunten, maar heel vaak zie je hem ook niet. Blind is natuurlijk gewoon één van de zwakste schakels bij AJAX. Je zou kunnen concluderen dat er met de gedane investeringen én de kwaliteiten in het elftal, een wanprestatie wordt geleverd als ze geen kampioen worden. Of dat dan aan de trainer, de hoge heren of aan de spelers ligt weet ik natuurlijk niet, maar je kunt wel je vraagtekens hebben bij het ontbreken van een schakel die al seizoenen ontbreekt.
Vind ik leuk
richard37 +1997
zondag 10 februari 2019 om 12:42
Opzouten blind .. jij waste slecht. Traag in de opbouw, niets vooruit. Ben klaar met je..
Vind ik leuk
B H +455
zondag 10 februari 2019 om 12:45
Haha, scholletje de meeprater.
Vind ik leuk
Mr.Dee +592
zondag 10 februari 2019 om 12:47
Blind moet zichzef als eerste kapot schamen!
Vind ik leuk
Champ +572
zondag 10 februari 2019 om 12:48
Schamen een groot woord? Het dekt nog geen 10% van de lading ten opzichte van de absolute wanprestaties die jullie na de winterstop leveren. Denk dat we in februari’s gewoon alles kwijt zijn. Beker Europacup en kampioenschap. Nee, dan hoef je je met zo’n salaris niet te schamen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:57
Blind en Tadic brengen niks ene wordt door iedereen eruit gelopen en de ander mekkert alleen maar op de scheids waardeloos aankopen
Vind ik leuk
Buck Worrier +2651
zondag 10 februari 2019 om 13:00
We we we. Zeg eens ik of noem degene die niet wakker wordt bij naam.
Slappe zooi
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
Benniewies +5843
zondag 10 februari 2019 om 13:01
Gewoon Lamprou naar voren zetten, heeft 2 x gescoord namens Fortuna
Vind ik leuk
Johnny020 +148
zondag 10 februari 2019 om 13:07
Moet gewoon een trainer komen die durft te wisselen. Frankie had er na 5 minuten almaf gehaald moeten worden. Die is helemaal klaar met Ajax. Rest van het seizoen op de bank. Voegt nu helemaal niets meer toe. Susan Tadic en Hakim zijn hopeloos uit vorm maar Ter hag durft niet te wisselen. Ten Hag moet ook oprotten. Moet een echte Ajax coach komen. Weg met overmars en van de Sar. Jongens als Jonk en Ling moeten Ajax vooruit helpen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:14
Zegt genoeg. Ik vind schamen namelijk nog veel te weinig.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:15
Ze moeten zich inderdaad kapot schamen...
Vind ik leuk
pos +9927
zondag 10 februari 2019 om 13:19
Het ligt weer volledig aan Ajax. We geven alle kansen zomaar weg. Heracles was gewoon beter en fanatieker en dwingt dat dus allemaal zelf af. Blind kan beter zijn excuses aanbieden voor al dat slappe gelul van die hele club.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:40
Klopt. We doen Heracles te kort door te zeggen dat wij ons niveau niet halen. Dat kwam door het spel van Heracles. En iemand als Blind moet zich kapot schamen. Dik dik dik jaarsalaris en dan zo verzaken.
Vind ik leuk
pos +9927
zondag 10 februari 2019 om 13:47
Ik zou er als supporter doodziek van worden om je eigen spelers constant te horen zeggen dat het aan henzelf ligt en aan niemand anders. Ze geloven gewoon zelf ook teveel in dat hele "wij zijn de beste" geneuzel. Blind is een leuke speler maar werkelijk iedere aanvaller in de eredivisie kan het hem lastig maken. Een keertje een cursus nederigheid kan geen kwaad.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:48]
Vind ik leuk
Counterattack +11552
maandag 11 februari 2019 om 22:21
Heracles & Utrecht verdienen een pluim voor hun passie, tactiek en spel dit weekeinde.
Vind ik leuk
Nick Kools +12135
zondag 10 februari 2019 om 13:22
Sukkel!
Vind ik leuk
barry m +605
zondag 10 februari 2019 om 13:49
wel mooi dat blind zegt dat het voledig aan ajax te verwijten is,
ik zat al aan het veld te denken en aan de scheits en de 4e man.
Vind ik leuk
renemar +836
zondag 10 februari 2019 om 14:25
Dit zegt veel. Hij schaamt zich niet. Totaal geen zelfreflectie. Hij moet juist wel met schaamrood op zijn kaken rondlopen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:29
Vanaf dag 1 geroepen en ik blijf bij mijn standpunt: Blind voegt niks toe aan dit elftal en is een absolute miskoop. Is geen leider, geen aanjager en heeft ook geen verdedigende kwaliteiten. Een man met zo een prijskaartje om zijn nek moet iets extra's brengen, maar Blind loopt over het veld alsof hij verdwaald is terwijl hij de Ligt zou moeten helpen groeien zoals Sanchez dat deed. Lijkt nu wel andersom. Blind is een blok aan het been van de Ligt. Die kan zich niet meer op zijn eigen taak concentreren omdat hij gaten van anderen moet dicht lopen. Dat is het probleem van Ajax. Hou mijn hart vast voor de wedstrijden tegen Real.
Vind ik leuk
S - SIDE +288
zondag 10 februari 2019 om 14:32
sorry weer geen kampioen

sorry weer geen enkele prijs

sorry frankie verkocht.........
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 10 februari 2019 om 14:57
Bedoel je die wekelijkse ondermaatse frankie? Hij mag nu al weg hoor
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 10 februari 2019 om 14:56
We hebben niets aan loze woorden blind. Jij was drama, ga bij jeelf eens ten rade hoe dat kan? Teveel gezopen eergister?
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 10 februari 2019 om 14:58
Adriaanse zou ze lopend naar huis sturen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:29
Sorry fans dat psv waarschijnlijk weer kampioen wordt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:46
Geeft niks hoor, na 4 jaar met lege handen te staan, zijn we er inmiddels wel een beetje aan gewend om aan het eind van het seizoen weer tot de conclusie te komen dat het weer niks is geworden. En eerlijk is eerlijk.. psv heeft het de afgelopen jaren gewoon beter gedaan. Slimmer ingekocht, betere trainers, noem maar op. Wij bij Ajax roepen altijd dat we de beste zijn.. psv laat het gewoon zien. Punt, uit...
Vind ik leuk
Muscles +2069
zondag 10 februari 2019 om 15:42
Keihard gefaald. Alleen bezig zijn met transfers is killing......... en nu Gvd de knop om. Ik steun jullie met mijn hart en ziel en blijf dat doen. Forza AFCA en rap🎩👊🏽💫
Vind ik leuk
Nr14always +5098
zondag 10 februari 2019 om 16:24
Schaam jullie, doe jullie maandpoen doneren aan de familie van zieke kinderen en aan Nouri, die wacht op Nr 34 stel lamme flikkers
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:28
Die jongen kan gewoon niet beter. Gewoon dikke miskoop
Vind ik leuk
DeNeutrale +279
zondag 10 februari 2019 om 16:28
Tadic heeft afgedwongen dat hij nooit gewisseld wordt. Met die toezegging is hij naar Amsterdam gekomen!
Vind ik leuk
AFP +3551
zondag 10 februari 2019 om 19:46
Blind weg bij Ajax maar ook bij Oranje, Wóber had nooit op deze manier weg gemoeten, hij zou nog altijd van nut kunnen zijn.
Ziyech daar krijg ik ook langzamerhand exceem van.
Schöne echte Ajacied is nu te oud, lat hem bij de technische staf van Ajax mede werken, dat verdient hij.
Huntelaar geen rendement meer.
De Ligt, grote mond, moet laten zien dat hij de leider is.
De Jong zijn we kwijt voor veel geld mazzeltof.
Tadic moet af en toe gewisseld worden en flink de waarheid worden gezegd.
Van de Beek is zichzelf niet op dit moment, stress ??? Is niet "fris".
Onana kreeg van mij het voordeel van de twijfel, maar is een middelmatige keeper, daar spelen er meer van. Onana is risicovol.

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:46
Als je je hiervoor nog niet schaamt...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:31
Hahaha sory zeggen tegen fans daar hebben ze niks aan.Heb je ook sory gezegt na de wedstrijd tegen Feyenoord 6-2 . Blind is net zo blind als zijn vader toen zijn droom uitkwam en had de blinde KNVB hem bondscoach gemaakt van oranje . Hij dacht dat hij thuis FIFA zat te spelen achter zijn PlayStation. Hij liet spellers spelen die nooit bij hun club speelde en heeft oranje helemaal kapott gemaakt .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws