Beugelsdijk wil Van Persie niet raken: 'Het blijft een hele grote meneer voor mij'

Beugelsdijk wil Van Persie niet raken: 'Het blijft een hele grote meneer voor mij'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 11:42zo 10-02-2019 om 11:42

Tom Beugelsdijk kijkt met grote bewondering naar Robin van Persie. De verdediger van ADO Den Haag vindt Van Persie een sieraad voor de Eredivisie en kijkt al van kleins af aan naar de aanvalsleider van Feyenoord.

Beugelsdijk steekt zijn bewondering voor Van Persie niet onder stoelen of banken. "Dat vind ik gewoon een fantastische speler", zegt de Hagenaar bij De Tafel van Kees. "Hij is zo technisch, met zulke slimme loopacties. Ik kan daar echt van genieten. Van kleins af aan kijk ik al naar hem, in zijn tijd bij Manchester United en in het Nederlands elftal.

"Het is ook nog een sympathieke jongen", vervolgt Beugelsdijk zijn lofzang. "Als ik hem voor de camera zie dan denk ik: Zo, wat een sympathieke gozer. Ook naar jongeren toe. Het is zeker een sieraad voor de Eredivisie."

"Ik ga sowieso nooit een wedstrijd in om een speler expres te raken, dus dat is ook bij Van Persie niet zo. Op dat moment is het nog steeds een hele grote meneer voor mij, echt een topspeler. Maar dat kan ik wel uitzetten, want ik wil hem wel uitschakelen."

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 11:44
Nog steeds de beste op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
Polleke +1103
zondag 10 februari 2019 om 12:28
Dat is iets teveel lof voor Beugelsdijk toch?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:46
Haha 🤣🤣 prima gozer die Tommie maar dat van de beste zit die toch wel een stukkie vanaf hoor. Mooie humor Polleke.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21229
zondag 10 februari 2019 om 11:45
Jongens als van Persie moeten we koesteren, wat een prachtige speler.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:17
Toen hij tegen ons werd gewisseld werd er ook geklapt.

Ook door mij, alleen kreeg ik van zo gozer commentaar waarom we voor klapten en toen zei ik dat hij nog steeds een grootheid voor het Nederlandse voetbal is.

Zo jammer dat hij er mee stopt
Vind ik leuk
PSV noord +1467
zondag 10 februari 2019 om 12:35
Doe je vaker zo raar in het openbaar?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:06
Jij wel toch
Vind ik leuk
PSV noord +1467
zondag 10 februari 2019 om 13:48
Alleen onder de peperbus, daar is het zo knus
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:47
Ik vrees met grote vreze als van Persie volgend seizoen gestopt is als voetballer van Feyenoord.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 10 februari 2019 om 11:52
Waarom? Zonder van Persie wonnen we ook van PSV.
Vind ik leuk
Shelbourne +6223
zondag 10 februari 2019 om 11:50
Waarom gaat dit artikel niet over Ajax? WTF
Vind ik leuk
Benniewies +6183
zondag 10 februari 2019 om 11:53
rustâââhhhg
Vind ik leuk
fedor2501 +6521
zondag 10 februari 2019 om 11:54
Een overdaad aan Ajax topics zijn er alleen in positieve dagen. Wordt dus een rustig weekje denk ik:-)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:59
Hahaha ook echt. Voetbalprimeur schaamt zich kapot dat ze spelers als de ligt,Frenkie de jong enzo enzo zo hebben op gehemeld
Vind ik leuk
Benniewies +6183
zondag 10 februari 2019 om 12:26
Als je de kwaliteiten van de Ligt en de Jong niet kunt zien, of niet wilt zien, zoek dan een andere hobby waar je wel verstand van hebt.
Want dit geeft aan dat je weinig verstand van spelers hebt.
Vind ik leuk
J Kiprich +18759
zondag 10 februari 2019 om 12:39
Het gaat om het ophemelen Bennie. De inkt op het Barcacontract is amper droog of Frenkypenkie speelt als een natte krant!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:56
Wat ik gisteren heb gezien was alles behalve talent. De waarde van de ligt en Frenkie laat zien hoeveel talent ze hebben,maar naar de winterstop worden ze elke keer overlopen. Ook tegen vvv de eerste 30 minuten hadden Frenkie en Mathijs niks te vertellen. Misschien valt dat talent wel mee en worden ze veel te veel gehyped
Vind ik leuk
Benniewies +6183
zondag 10 februari 2019 om 12:59
Dat laatste ben ik wel met je eens.
Maar voetballen kunnen ze echt wel.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:09
Talent hebben ze anders spelen ze niet hij Ajax,maar merk je zelf niet dat voetbalprimeur de laatste heel erg stil is richting Mathijs en Frenkie? Robin had natuurlijk niet met zoveel media te maken als spelers van nu,maar hij liet zich zelf wel elke keer op een positieve manier zien door zijn voeten te laten spreken. Hij kon in zijn eentje wedstrijden beslissen en daar moeten de talenten van nu ook op focussen. In plaats daarvan zie ik teveel arrogante spelertjes als het tegen zit tijdens wedstrijden of zelfs tijdens periodes.

-arrogantie
-scheidsrechter de les lezen
-naar elkaar wijzen
-niet meer feliciteren naar de wedstrijd


Dat laatste puntje is even gericht naar ten hag. Die liep gisteren naar de wedstrijd gelijk richting de kleedkamers zonder even naar de trainer te gaan van de tegen partij(Heracles) dat is pijnlijk want hij moet het voorbeeld geven.
Vind ik leuk
Benniewies +6183
zondag 10 februari 2019 om 13:15
Ik ben het deels met je eens. Je kan niet altijd een 6 gooien.

En er staan nog genoeg dingen over de Jong en de Ligt op VP.
Nog vandaag over de ligt en raiola dat ze in Engeland liever geen zaken die omdat die maffioso zijn zakenwaarnemer is.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:39
Ja dat wel maar niet meer dat gehype. Als Ajax slechter gaat spelen word Mathijs ook minder aantrekkelijk.
Vind ik leuk
Benniewies +6183
zondag 10 februari 2019 om 13:42
Tja mijn mening is ook dat je met dit materiaal niet geen 5 , Punten mag verspelen tegen Heracles
Vind ik leuk
Smithsonian +45311
zondag 10 februari 2019 om 11:55
Ga hem echt missen. Hoop dat hij af kan sluiten met nog een bekertje.
Vind ik leuk
Kaar +4438
zondag 10 februari 2019 om 12:03
Het blijft genieten elke wedstrijd met Robin. Ik had hem (en mezelf) een afscheid ala Kuijt gegund, 1e seizoen beker en 2e en laatste seizoen kampioenschap. Dan maar 2x de beker 👊🏼
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:19
De beste Nederlandse spits die ik heb gezien Cruyff en van Basten nooit in het echt zien spelen deze man wel wat een fenomeen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:37
Jammer genoeg dat hij stopt,ik heeft steeds van hem genoten en nog.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:00
Niet alleen een fenomeen , perfecte prof en nog steeds top scorer van het Nederlands elftal aller tijden!! dan ben je gewoon geen normaal spitsje.. wat een baas die V Persie!!
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 10 februari 2019 om 14:08
Laten we iig hopen dat KNVB afscheidswedstrijd voor onze topscorer aller tijden kan regelen anders maken ze zichzelf nog belachelijker dan nu
Vind ik leuk
Blindsy +20645
zondag 10 februari 2019 om 14:44
Concentreer je maar op z'n hielen, Tom. Want die ga je vaak zien.
Vind ik leuk
Nummer 23 +72
maandag 11 februari 2019 om 08:20
Tsja, Van Persie... Sympathiek en nog altijd techinsch hoog begaafd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws