Mahi mogelijk nog weg bij FC Groningen: Ik weet alleen dat hij ziek is

Mahi mogelijk nog weg bij FC Groningen: "Ik weet alleen dat hij ziek is"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 17:18zo 10-02-2019 om 17:18

Het is niet ondenkbaar dat Mimoun Mahi op korte termijn vertrekt bij FC Groningen. Volgens de officiële lezing ontbrak de aanvaller tegen Vitesse vanwege ziekte, maar op de achtergrond speelt mogelijk meer.

Groningen-trainer Danny Buijs stelt dat Mahi kampt met een griepje. "Vrijdag heeft hij zich ziekgemeld bij mij en de dokter", aldus Buijs, die door FOX Sports wordt geconfronteerd met het gerucht dat Mahi niet ziek is, maar bezig is met een transfer. "Daar durf ik echt niks over te zeggen."

"Volgens mij is er nog een aantal markten open, waaronder Rusland. Het is niet uit te sluiten dat er met spelers nog iets gaat gebeuren, maar zover ik weet is Mimoun ziek. Dat is ook het enige wat de dokter mij verteld heeft."

Buijs zou een vertrek van Mahi betreuren. "Een type als Mimoun vervang je niet zomaar, dat is duidelijk. Hij is een jongen met specifieke kwaliteiten. Hij kan een goal maken, is creatief, kan op meerdere posities spelen en is voor ons een heel goede speler."

Plaats een reactie

Roeptoeter +19395
zondag 10 februari 2019 om 17:21
Vandaag niet meegedaan en dan toch van Vitesse winnen. Dan kun je hem volgens mij goed missen voor de juiste transferprijs.
Groningen gaat nog in het linker rijtje eindigen.
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 17:46
Klopt, je hebt met Warmerdam en El Hankouri 2 prima alternatieven..
Vind ik leuk
HanV +5741
zondag 10 februari 2019 om 18:20
Maar Warmerdam speelt al elke wedstrijd.
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 20:21
Ja, maar steeds offensiever qua positie.. Is eigenlijk een verdediger..
Vind ik leuk
FCG050 +54
zondag 10 februari 2019 om 17:57
Volgens mij ook prima op te vangen! De winterse transfers pakken tot nu toe goed uit!
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 10 februari 2019 om 17:21
Wil niet spelen tegen zijn aanstaande club en jeugdliefde Feyenoord.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 10 februari 2019 om 17:37
Die komt echt niet naar Feyenoord hoor
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 10 februari 2019 om 17:39
Mahi wil dat echt wel hoor.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5862
zondag 10 februari 2019 om 17:41
Feyenoord alleen niet
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 10 februari 2019 om 17:43
Wat nietkoeroe zegt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:22
Als Groningen hem kan verkopen dan snel doen want volgens mij is dit een splijtzwam in de selectie.
Vind ik leuk
normaal72 +603
zondag 10 februari 2019 om 17:27
Gauw strikje erom
Vind ik leuk
Reyfra +17
zondag 10 februari 2019 om 17:40
Sierhuis is een hardere werker en die ben je nu nodig.
Ik zeg postzegel
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6112
zondag 10 februari 2019 om 17:43
Mimoun vervang je niet zomaar? Wat een belabberde mentaliteit heeft die jongen zeg.
Vind ik leuk
Toppert +1903
zondag 10 februari 2019 om 17:51
Echt onzin. Mahi heeft een voorbeeldige mentaliteit. Gaat voorop in de strijd en is een voorbeeld voor Marokaanse jongens, in tegnstelling tot sommige andere voetballers van Marokaanse afkomst.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:47
Alles boven de 400.000 pakken. Te vaak ziek en geblesseerd en wil niet bijtekenen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:05
Zürich IT is
Vind ik leuk