Man City blaast Chelsea weg: 2-0 Agüero na 13 minuten met wereldgoal

Man City blaast Chelsea weg: 2-0 Agüero na 13 minuten met wereldgoal

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 17:16zo 10-02-2019 om 17:16

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 10:08di 12-02-2019 om 10:08

Voor Chelsea dreigt zondagmiddag in het Etihad Stadium een vernedering. Na dertien minuten staat het zondagmiddag al 2-0 voor thuisploeg Manchester City. Na een vroege openingsgoal van Raheem Sterling knalde Sergio Agüero niet veel later fantastisch raak. 

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 17:18
Mooiste is nog dat hij net ervoor een 200% kans - ik weet het - miste en dan erna zo een goal maken, dan ben je een hele grote, maar dat weten we al jaren, fenomenaal.

Chelsea moet oppassen dat het vanmiddag geen enorm trauma gaat oplopen in Manchester, inmiddels al 3-0.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 17:20]
Vind ik leuk
WilcoS64 +4781
zondag 10 februari 2019 om 17:33
4-0 zelfs
Vind ik leuk
Biennie +3200
zondag 10 februari 2019 om 17:19
pffffffffffffffffffff
Vind ik leuk
Roeptoeter +18704
zondag 10 februari 2019 om 17:19
Aguero heeft zelfs als zijn 2de te pakken. En dan ook nog een mega grote misser. Die had al een hattrick kunnen hebben. Binnen 19 minuten. Bizar.
Lekkere pot als je anti Chelsea bent. :)
Vind ik leuk
Sil95 +12024
zondag 10 februari 2019 om 17:21
Kun Aguëro.. Wat een geweldige aanvaller! Al jarenlang een absolute garantie voor goals! Zeer ondergewaardeerde speler naar mijn mening. Zijn statistieken zijn zeer indrukwekkend.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:23
Vraag me af in welke mate dat zo is, maar zou wel absurd zijn als hij zeer ondergewaardeerd wordt.. Is toch al jarenlang een van de dodelijkste en beste spitsen van Europa? Ik weet wel dat er in Engeland altijd met zeer veel ontzag over hem wordt gesproken.
Vind ik leuk
Sil95 +12024
zondag 10 februari 2019 om 17:26
Ik bedoel dat de meeste aandacht meestal uitgaat naar de Messi's, Ronaldo's en Salah's van deze wereld. Terwijl er buiten die drie om ook nog gigantisch veel andere goede spelers zijn die die aandacht en waardering ook verdienen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:29
Daar ben ik het wel mee eens, op zijn positie is hij absurd goed en daarnaast ook niet iemand die de schijnwerpers opzoekt, maar over zijn kwaliteiten mogen inderdaad nooit twijfels zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:23
Het is toe te juichen als Liverpool FC uiteindelijk onder druk bezwijkt.

Het speelse gemak van Manchester City is verbluffend.
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +592
zondag 10 februari 2019 om 18:29
Het is toe te juichen als Liverpool FC, een club met 100x rijkere historie dan Manchester City, het kampioenschap overneemt!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:38
Mijn voorkeur ligt bij Tottenham Hotspur...
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +592
maandag 11 februari 2019 om 15:52
Dat mag natuurlijk. Liever Spurs dan weer City, maar ik geef Spurs een hele kleine kans.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18704
zondag 10 februari 2019 om 17:24
10. 10. 10.

Ik ben een historische wedstrijd aan het bekijken.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zondag 10 februari 2019 om 17:25
3-0 zelf al.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:25
4-0
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zondag 10 februari 2019 om 17:26
Exit sarri ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:29
Neuh dat niet, maar ze krijgen wel een gigantisch pak slaag.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10882
zondag 10 februari 2019 om 17:31
Blijft wel spannend zo bovenin
Vind ik leuk
Mo +13219
zondag 10 februari 2019 om 17:25
Aguero is ook echt een niet normaal goede spits, heerlijk om zo'n spits in je elftal te hebben. Die maakt je kampioen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18704
zondag 10 februari 2019 om 17:38
Ik dacht echt toen die Jesus er net was dat zijn tijd erop zat als eerste spits. Maar die heeft hij heel professioneel achter zich gehouden op de enige manier hoe hij dat kon doen. Veel scoren. Geweldenaar.
Vind ik leuk
Mo +13219
zondag 10 februari 2019 om 17:46
Inderdaad, fantastische spits.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:27
4-0 al... Lekker spannend zo...
Vind ik leuk
Akela +323
zondag 10 februari 2019 om 17:43
Hazard is zo overschat. Laat het echt nooit zien.
Vind ik leuk
Mo +13219
zondag 10 februari 2019 om 17:47
Dat elftal om hem heen draait ook wel lekker...
Vind ik leuk
Akela +323
zondag 10 februari 2019 om 17:49
Nee, maar aan Hazard worden kwaliteiten toegedicht dat dat weinig uit zou moeten maken.
Vind ik leuk
Mo +13219
zondag 10 februari 2019 om 17:51
Je ziet het met Messi bij het Argentijnse elftal. Je medespelers moeten wel een beetje meewerken.
Vind ik leuk
G.Kopf +5662
zondag 10 februari 2019 om 17:56
Die zat er lekker in
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws