'Schande' in de Galgenwaard: Hij ontneemt ons eigenlijk twee punten

'Schande' in de Galgenwaard: "Hij ontneemt ons eigenlijk twee punten"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 20:15zo 10-02-2019 om 20:15

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 20:34zo 10-02-2019 om 20:34

FC Utrecht-aanvaller Gyrano Kerk begreep niets van de arbitrage tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV. De Domstedelingen zagen een 2-0 voorsprong verdampen en claimden tevergeefs een penalty in de slotfase.

Bennett van Fessem
UTRECHT

Denzel Dumfries gleed uit en botste tegen Simon Gustafson op. Arbiter Pol van Boekel keek de beelden nog eens na en besloot om de bal niet op de stip te leggen. "Het was misschien niet expres, maar hij raakt hem gewoon. In mijn ogen is het dan gewoon een penalty", oordeelt Kerk in gesprek met VoetbalPrimeur.

Volgens de FC Utrecht-aanvaller spreken de beelden voor zich. "Ik begrijp helemaal niet waarom hij (Van Boekel, red.) geen penalty heeft gegeven. Een schande? Ja inderdaad, want hij ontneemt ons eigenlijk twee punten." De medespelers van Kerk vroegen nog om uitleg, maar kregen nul op het rekest. "Voor zover ik weet stuurde hij iedereen weg en wilde hij geen uitleg geven."

Bekijk hier het volledige interview met Kerk:

Poll

Had FC Utrecht een penalty verdiend?

(3845 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 20:18
Ik begrijp het wel, arbitrage is zwaar pro PSV.

Edit: PSV met een trainer/schoonvader die zijn zakken gevuld heeft in Saudi Arabië en daarnaast de ambitie heeft om structureel te overwinteren in Qatar geeft al aan de club niet zoveel heeft met normen en waarden.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:26]
Vind ik leuk
Akela +400
zondag 10 februari 2019 om 20:21
Yup, daarom kreeg de Jong ook een penalty....
Vind ik leuk
1313 +13125
zondag 10 februari 2019 om 20:24
Achja, lekker belangrijk man. Wij hadden gister gewoon verdomme moeten winnen, en dan loop je gewoon 2 punten in! Wie kan je de schuld geven? Juist ja jezelf. Kijken naar de Var of scheids gaat toch niet helpen. Kijk naar jezelf, daar laat je het liggen!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:24
Klopt. En Pukkie de Jong maar schreeuwen om een strafschop wat er geen was.
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 20:29
Pukkie of niet; hij heeft er inmiddels 20 in liggen. Kan je van Stuntelaar en Drolberg niet zeggen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:33
Ja en! Er is geen Ajacied die deze kneus in het mooie Ajax shirt wil zien spelen.
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 20:36
Prima toch! De Jong wil ook zeker niet bij Ajax spelen.
En hoe kan je iemand Pukkie noemen, terwijl je eigen spitsen geen deuk in een pakkie boter schoppen? Toch stiekem een beetje jaloers?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:39
Nee hoor haha het is gewoon geen sierlijke voetballer. Zeg maar een lompe boer. Past goed in Brabant.
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 20:44
Net zo één als Huntelaar dus. Ook zo'n lomperik, maar dan ook nog eens een smerige speler.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:47
Je bent in de war met Pukkie PUK.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:52
Vroeger had je verhalen van Puk en Muk dat waren 2 kabouters. De spits van PSV heet Luc de Jong . Top spits!! 20 goals al.
Vind ik leuk
lenard +44
maandag 11 februari 2019 om 07:39
wat zouden ze hem graag willen hebben en maar denken dat Brabanders boeren zijn maar het kampioenschap gaat toch weer naar de boeren hufter
Vind ik leuk
Werner1913 +11153
zondag 10 februari 2019 om 20:38
Prima. Daar zit hij zelf ook niet op te wachten. Gaan jullie lekker verder modderen met die jambek van een Dolberg... ondertussen schiet De Jong er weer een puntje bij vandaag.
Vind ik leuk
74ratje +1029
zondag 10 februari 2019 om 21:17
Dat wil hij zelf ook niet
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:39
Gelukkig 🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:17
De Jong is op dit moment ook veel te goed voor Ajax , misschien dat jullie een kans maken als ie gaat afbouwen en een stapje terug wil doen .
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:33
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:43]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:35
Fijn voor je dat je een kwartiertje online mag.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Online 😂🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:44
🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:46
Sorry, maar misschien wordt het tijd dat je je telefoon terug geeft aan de leiding.....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:33
Nou nou bij luc dat was 100 procent een pingel jankerd
Vind ik leuk
psv#nr1 +2928
zondag 10 februari 2019 om 20:42
jij kan beter een 020 naam kiezen Calimero of zo
Vind ik leuk
Adjab +1392
zondag 10 februari 2019 om 22:36
Nou doe je het weer niet je eigen bijmaam gebruiken vriend. Er is mijn één club die deze naam eer aan doet en zo denkt ook iedereen over PSV 😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:20
Volgens mij zijn het de Ajaciedjes hier die al wekenlang aan het huilen zijn hier .
De scheids is pro PSV , de scheids laat te veel toe , als clubs tegen onze Amsterdamse balletmeisjes spelen, en meer van dat soort bla bla bla .
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zondag 10 februari 2019 om 21:15
pro psv en ajax de rest vinden ze in zeist niet belangrijk maar de eerste die nu nog beweerd dat het eerlijker geworden is raad ik aan om je te laten opnemen ondertussen kost de var ons dit seizoen nu al 14 punten ga ik er wel vanuit dat die strafschop raak zou zijn geweest
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:04
En als utrecht nou ook een penalty tegen had gehad dan bedoel kijk het spelbeeld na de gelijkmaker alles veranderd denk je niet als psv ook een penalty had gehad eerder in de wedstrijd dat et uberhaupt nie zo paniekerig bezig zou zijn soms
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 11 februari 2019 om 01:36
dat had kunnen gebeuren dat we een strafschop tegen hadden gehad maar dat betekent niet dan je dan een 100% strafschop niet moet geven als goed makertje
Vind ik leuk
MeAgain +7180
maandag 11 februari 2019 om 06:50
De VAR wou juist een penalty geven maar de scheidsrechter wilde niet. Door de var word het wel eerlijker maar moet de schijdsrechter niet zo eigenwijs zijn.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1125
zondag 10 februari 2019 om 22:23
Hebben ze afgekeken van die carrière slopers uit Amsterdam, blijf vooral veel kopen en verkopen, pakken wij iets minder geld maar wel de prijzen. De helft van de eredivisie heeft bij Ajax gespeeld maar werd niet goed genoeg bevonden, de supporters worden goed verwend, sorry, snakken naar tastbaar resultaat, wat een normen. Kreeg niet Zyech vorig jaar er een tik van z'n eigen aanhang?
Vind ik leuk
Mr.Dee +680
zondag 10 februari 2019 om 22:57
En wat heeft dit met het onderwerp te maken? En ken je feiten!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:18
Speelde goed trouwens die Kerk! Wat is die man snel zeg. Gevaarlijke buitenspeler en heerlijk om in je elftal te hebben. Alleen nog wel even werken aan balcontrole.

Dat het een penalty was voor FC Utrecht is gewoon hartstikke duidelijk. Weet niet hoe de scheids dat als geen penalty ziet na 10x kijken zelfs. (Terwijl de VAR aangaf dat het wel een penalty is.)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:20]
Vind ik leuk
Pimman +11626
zondag 10 februari 2019 om 20:24
Kerk is een Amsterdammer uit de jeugd van Zeeburgia..altijd goede jeugd daar!
Vind ik leuk
Werner1913 +11153
zondag 10 februari 2019 om 20:39
Klopt. Soms moet je als moeder wat extra’s doen om je kind in de selectie te krijgen, maar daar is verder niks mis mee... 😂😂
Vind ik leuk
Pimman +11626
zondag 10 februari 2019 om 20:41
😉
Vind ik leuk
Pimman +11626
zondag 10 februari 2019 om 20:28
Was inderdaad 100% penalty. Of het dan wel of niet opzettelijk is maakt niet uit. Dumfries in dit geval neemt zelf het risico dat hij uit kan glijden als hij voor de bal gaat. Overigens had de Jong ook een penalty kunnen krijgen dus je kan dit tegen elkaar wegstrepen.
Vind ik leuk
Werner1913 +11153
zondag 10 februari 2019 om 20:39
Mwoah... wegstrepen is altijd keuk, maar met 1-1 speel je een andere pot dan op 2-0...
Vind ik leuk
NikosMachlas +1952
zondag 10 februari 2019 om 21:43
Plus dat ie met zijn handen ook nog eens probeerde de benen van gustafson te pakken. Maja laten we die var momenten over en weer maar wegstrepen eerlijke einduitslag iedereen gelukkig.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 10 februari 2019 om 21:03
Klopt Pool. Maar Luuk had er ook 1 mee moeten krijgen. En goal Kerk was nog-goal vanwege overtreding op Lozano. Selectief kijken heet dat
Vind ik leuk
Einstein71 +478
zondag 10 februari 2019 om 22:05
Onzin dat er een overtreding op Lozano werd gemaakt bij de 2-0. Duidelijk zichtbaar en van Boekel stond er bovenop dat Overeem gewoon de bal speelt. Daar is verder geen enkele discussie over. MIsschien alleen nog bij Marc van Bommel... Dus als jij hier nog in blijft hangen, vrees ik dat jij selectief kijkt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:09
Het was voor psv ook een penalty daar hoor ik ze ook nie over klagen.
En daarbij heeft ajax niks te klagen en moeten ze niet zanniken ze laten het zelf na om hun wedstrijden te winnen dan moeten ze nie achteraf lopen kutten om psv.....

Nou waren dit beide penalties maar zoals ook in andere jaren is het collectief van psv gewoon beduidend succesvoller dan de sterren van ajax...je kan de grootste namen uit de voetballerij hebben maar als niemand voor elkaar en voor et team wil werken blijf je eeuwig achter de feiten aanlopen dat is iets wat veel mensen kennelijk nog niet snappen.

Als ajax zijnde zou je je niet druk moeten maken om wat psv doet want je zou zelf resultaten moeten boeken maar omdat ajax wederom geen resultaten boekt zitten ze weer te hopen op et falen van een ander
Vind ik leuk
Cicada +260
zondag 10 februari 2019 om 20:24
Nou dit wordt dan het nieuwe verdedigen , gewoon je tegenstander omver glijden want dat mag dus gewoon.. ongelofelijk
Vind ik leuk
frankje +115
zondag 10 februari 2019 om 20:36
Shirt uittrekken mag dus wel, was zeker een strafschop.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:25
Hoezo 2 punten onthouden de penalty had eerst nog genomen moeten worden
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:29
Met zoet op goal kan je er vanuit gaan dat hij zit...
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 20:59
Met Onana op doel ben je ook verzekerd van een doelpuntje.
Vind ik leuk
Rood&wit +4437
zondag 10 februari 2019 om 20:27
Niemand begrijp er meer iets van Kerk maat dan ook echt niemand. Heb je de Var eindelijk eens mee inplaats van tegen. Keert de scheidsrechter met zijn rood en witte stok en zijn lieve labrador hond zich tegen utrecht.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:29
Soms zit het mee, soms tegen. Afzender: een Ajacied
Vind ik leuk
sundaymanara +1448
zondag 10 februari 2019 om 20:31
Ach wat schande, blijft 50-50, dus hij kan hem geven, maar ook niet. Kinderachtige geklier achteraf.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:32
Nou jongens komop. Psv heeft ook twee zuivere pingels, na vasthouden, niet gekregen. Niet zo huilie huilie dan he.
Vind ik leuk
ficusje +3185
zondag 10 februari 2019 om 20:35
Dat is het punt,kunnen aan allebei de kanten gegeven worden.gaat gewoon om worden we hier wijzer van.iedere week de discussie weer welke wedstrijd het ook is.
Vind ik leuk
Koenbres +2135
zondag 10 februari 2019 om 20:32
Nou dat moeten ze aan alle verdedigers ff doorgeven, haal de spits maar neer zolang het per ongeluk lijkt mag je zo hard glijden als je wilt!
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 21:01
Nou dat moeten ze aan alle verdedigers ff doorgeven, trek de spits maar neer aan zijn shirt. Die shirts zijn toch van goede kwaliteit tegenwoordig.
Vind ik leuk
Koenbres +2135
zondag 10 februari 2019 om 21:15
Ook ja maar daar ging het in dit artikel niet over
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 21:24
Klopt! Maar het ging wel of iets eerlijk of niet eerlijk was.
Vind ik leuk
Harrie82 +4384
zondag 10 februari 2019 om 20:34
Ja Utrecht had penalty verdiend, maar of die erin was gegaan zullen we nooit weten.
Maar ook PSV is een duidelijke penalty ontnomen en betwijfel wat er gebeurde voorafgaand aan de 2-0 bij Lozano.
Vond scheidsrechter noet sterk in deze wedstrijd.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
zondag 10 februari 2019 om 20:39
Kerk heeft natuurlijk 100% gelijk. We zijn voor de verandering weer eens bestolen.
Vind ik leuk
Harmmm +201
zondag 10 februari 2019 om 20:42
Ach kom op zeg, als hij die (eveneens 100%) penelty van Luuk de Jong had gegeven stond het 1-1 ipv 2-0. PSV had die wedstrijd dan gewoon gewonnen.

Heel de wedstrijd alleen maar tegengehouden en amper zelf iets gecreeerd. Als de wedstrijd 5 min langer had geduurd had PSV een 3e gescoord. Wees tevreden met een punt!
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
zondag 10 februari 2019 om 20:48
'Dan had PSV die wedstrijd gewoon gewonnen'. Op basis van wat in godsnaam?

Penalty niet gegeven, 3 zwaar onterechte corners (enige momenten waarop PSV gevaarlijk was), bij de 2-2 gaat een 100% overtreding vooraf... En ja Luuk had ook een penalty mogen hebben, maar het staat in geen enkele verhouding.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 10 februari 2019 om 20:56
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:11]
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 10 februari 2019 om 20:44
Ik zie heleboel Sjakkie Jankkie Huillie hier.
Genieten Luuk en hele selectie PSV. Lekker zuigen net als onze trainer Mark v.Bommel en alles voorover hebben om kampioen te worden genieten hoor
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 20:48
Ook wel weer typisch VP om hier meerdere items aan te besteden, terwijl er geen één over de niet gegeven penalty voor De Jong gaat.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 10 februari 2019 om 21:05
Smash ik laat iedereen zijn ding doen en zeggen. Je ziet gewoon heel veel mensen gefrustreerde hoofd hebben door dit resultaat van PSV. Kortom ik lees en ik geniet 😂😂😂
Vind ik leuk
Smash +4358
zondag 10 februari 2019 om 21:10
Zo is het!
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 10 februari 2019 om 20:55
Hou toch op man. Penalty ja maar dan 1e helft ook eerlijk moeten fluiten. Gelijkspel is terecht, punt uit.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
maandag 11 februari 2019 om 00:55
Nee, is helemaal niet terecht. Bij de 2-2 gaat ook een overtreding vooraf. 3 belachelijke corners kado gedaan aan jullie. en inderdaad. Bij de Jong had die er ook op gekund.

Maar de scheidsrechterlijke dwalingen tegen elkaar afstrepen kan niet, want daarvoor kloppen de verhoudingen niet.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 11 februari 2019 om 23:51
Nee klopt want als ie de eerste helft eerlijk had gefloten waren we met 1-2 de rust ingegaan en dan was de wedstrijd inderdaad zeker anders verlopen
Vind ik leuk
lars Utrecht +1515
dinsdag 12 februari 2019 om 12:48
Waarom zouden jullie met 1-2 de rust in zijn gegaan? Penaltymoment met de Jong kan ik begrijpen? Maar wel ander moment? En was was er mis met de 2-0? Overeem speelt daar 100% de bal.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2760
zondag 10 februari 2019 om 21:07
Hem valt niks te verwijten.. hij had het shirtje trekken bij Luuk waarschijnlijk niet gezien.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 10 februari 2019 om 21:18
Scheids had t wel gezien en dat gaf hij wel aan dus dat en was gewoon 100% een penalty. Of had Luuk tegen hem gezegd shirtjes ruilen na de wedstrijd en hij verstond t verkeerd tijdens de wedstrijd lol
Vind ik leuk
Gyrosregime +2760
zondag 10 februari 2019 om 21:24
Zowel Utrecht als PSV had een pingel moeten krijgen.. is niet gebeurd.. maar was het in beide gevallen wel gebeurd dan was er ook niet veel veranderd..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:09
KNVB OPLICHTERS
Vind ik leuk
Beste PSV +371
zondag 10 februari 2019 om 21:20
In welke opzicht? Want na eerste helft van het seizoen is berekend dat ajax door VAR 3 punten te veel heeft gekregen als je dat bedoelt dan klopt t helemaal. Google maar als je wat gemist hebt en zal je zien dat het zo is
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:06
Oprotten met je kut vragen. Je ben toch niet blind of wel.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
maandag 11 februari 2019 om 00:04
Haha moest je zo lang nadenken om zo een debiel uit te hangen haha. Slaap lekker kneusje
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 00:06]
Vind ik leuk
Dedan002 +3179
zondag 10 februari 2019 om 21:19
Heel simpel, wanneer een PSV'er het per ongeluk doet is het geen overtreding. Doet een Utrechter (Emanuelson) het dan is het rood. Volgens mij heeft Utrecht uberhaupt sinds de invoering van de VAR pas één keer de VAR mee gehad. (Penalty tegen NAC) Eigenlijk valt hij verder altijd in ons nadeel. Sorry, moest dit even gezegd hebben.
Vind ik leuk
Rood&wit +4437
zondag 10 februari 2019 om 22:11
Tegen nac thuis was het advies van de Var geen penalty maar Kuipers bekeek de beelden en zag er wel een overtreding in terwijl dat 100 % niet zo was. Diezelfde Kuipers die afgelopen week de wedstrijd Zwolle - utrecht vloot weigerde toen wel op het schermpje te kijken en gaf op advies van de Var een penalty hetzelfde had vandaag ook moeten gebeuren op advies van de Var een penalty voor Utrecht maar de eigenwijze en blinde van Boekel ging toch zelf naar het schermpje en besloot om geen penalty aan utrecht te geven terwijl het er 100 % eentje was.
Vind ik leuk
Dedan002 +3179
zondag 10 februari 2019 om 22:17
Inderdaad, en zo is het gebruik van de VAR iedere week onderhevig aan andere interpretaties van de regels. Zolang dat zo is zal het nooit werken.
Vind ik leuk
Jandieze +1233
zondag 10 februari 2019 om 21:20
Utrecht verdiende een penalty. PSV ook. Beide niet gekregen. Twee foute beslissingen. Met een acceptabel eindresultaat.
Vind ik leuk
Bknowledge +105
zondag 10 februari 2019 om 22:22
wat heb je hier toch een stel zeikerds🙄verdiende psv hier een penalty?ja! Verdiende utrecht hier een penalty? Ja! Dus waar zeiken jullie over🙈 psv is vandaag een puntje uitgelopen op ajax, en dat is wat het is😅 t is overigens wel grappig om te zien hoe psvers en ajacieden elkaar constant belachelijk maken😂
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 10 februari 2019 om 23:38
Lekker gewerkt pik!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1864
maandag 11 februari 2019 om 01:30
Nou als jullie zo goed blijven spelen,Gaan jullie meer dan 2 punten winnen..
Laat het vaker zien FC Utrecht..
Vind ik leuk
Roel Boeli +495
maandag 11 februari 2019 om 06:52
VVV uit kreeg Ajax een zeer onterchte pingel wat 3 ipv 1 punt opleverde. Nu zat het PSV mee wat 1 punt opleverde.

Zo zie je dat, wat VAR pingels betreft Ajax 2 en PSV 1 bonuspunt(en) heeft gekregen.

Ajax profiteert van de top2 het meest.
Vreemde is dat er nu héél veel gesproken wordt in de media dat PSV een punt gekregen heeft en dat er over Ajax destijds nauwelijks gesproken is. Typisch gevalletje gefrusteerde supportertjes van Ajax met een baan op de TV of andere media.

Enkel nu Utrecht en toen VVV mogen klagen. Daar gaat het om. Het betreft die clubs.
Vind ik leuk
Bknowledge +105
dinsdag 12 februari 2019 om 02:12
toch grappig dat je supporters van bijvoorbeeld nac en de graafschap niet zo hoort klagen en var momenten met andere clubs gaan vergelijken. Terwijl zij vechten tegen degradatie. Kom op zeg zoek toch niet altijd een excuus waarom de ene club beter is dan de andere. Niet zeuren maar gewoon voetballen!🙄
Vind ik leuk
ritje +789
maandag 11 februari 2019 om 08:17
hallo scheidsrechters zijn ook mensen! en hebben ook voorkeuren en gunnen! Van Boekel gunde het PSV, om geen strafschop te geven! Dat met de Jong was niet zwaar genoeg! dat durfde van boekel niet! En we weten dat de Jong bij de minste aanraking zijn vallerites momenten inzet! Dus..... maar als PSV Kampioen wordt ? Dan hebben ze dat te danken aan 1man! De Jong! wat een metemaforse deze man ! vorig jaar k PSV hem aan de straatstenen niet kwijt! En nu is hij de redder? mvg ritje
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 08:21]
Vind ik leuk
Korm +40100
maandag 11 februari 2019 om 09:07
Dat dit een penalty was is iedereen wel mee eens, maar ik hoor niks over het uitkleden van Luuk de Jong, dat was namelijk ook gewoon een penalty.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:12
Beetje jammer dat er niet wordt teruggekoppeld naar het moment waar de jong een penalty moet krijgen en de overtreding op lozano waaruit kerk 2-0 maakt. Deze momenten zetten potentieel een 2-3 op het scorebord waardoor psv 2 punten zouden zijn ontnomen
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 11 februari 2019 om 23:54
Zo is het maar net!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws