'Vitesse-fans wachten bus op met spandoeken: 'kutbeleid' en 'schaam je kapot''

'Vitesse-fans wachten bus op met spandoeken: 'kutbeleid' en 'schaam je kapot''

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 20:48zo 10-02-2019 om 20:48

Meerdere Vitesse-fans hebben zondagmiddag verhaal gehaald na de late 2-1 nederlaag van hun club bij FC Groningen. De spelersbus van de Arnhemmers werd bij terugkomst in Arnhem opgewacht door een vijftigtal supporters, meldt Omroep Gelderland.

De boze fans hadden bovendien een auto geparkeerd bij Sportprak Papendal. Hieraan waren twee spandoeken bevestigd, met de teksten 'kutbeleid' en 'schaam je kapot'. Trainer Leonid Slutsky ging de discussie aan met de Arnhemse supporters. Dit gesprek verliep volgens de lokale omroep rustig en leidde niet tot verdere ongeregeldheden.

De aanhang van Vitesse is al langere tijd ontevreden over de verrichtingen van de Arnhemmers. De club staat weliswaar op een vijfde plek in de Eredivisie, maar het veldspel is in de ogen van de fans te weinig avontuurlijk. Vitesse leek zondagmiddag een punt mee te nemen bij FC Groningen, maar moest in de blessuretijd de winnende 2-1 van Mo El Hankouri incasseren.

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 20:50
Zonde, elke keer weer weggeven in de slotfase door eigen stommiteiten.
Vind ik leuk
Pieterke +269
zondag 10 februari 2019 om 20:52
Wat een beleid hier...ckub zakt steeds verder weg
Vind ik leuk
jamesquinn +3882
zondag 10 februari 2019 om 21:17
Welk onderdeel van “het beleid” vind je slecht?
Vind ik leuk
Pieterke +269
zondag 10 februari 2019 om 21:23
B.v vreemdelingen legioen..geen doorbreken jeugdspelers..waarom dauda weer halen als buitink en margaret eraan komen. Russische trainer. Buitenlandse niets zeggende spelers halen met top salaris terwijl in nederland genoeg gelijkwaardige spelers te vinden zijn
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:43
Wat is er slecht aan een Russische trainer? Het enige lichtpuntje bij Vitesse is die trainer op het moment! Nou ja en Ödegaard als hij zijn dag heeft!
Vind ik leuk
Pieterke +269
zondag 10 februari 2019 om 21:45
Wat voegt de aanstelling van deze russische trainer toe aan vitesse ?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
zondag 10 februari 2019 om 22:23
Dat krijg je als je je club verkoopt aan een Rus.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:40
Hé slimmerd. Dit is een andere Dauda dan de vorige keer. Lees jezelf eens wat beter in.
Vind ik leuk
Pieterke +269
maandag 11 februari 2019 om 06:14
Jo fluitketel...met weer bedoel ik een " nieuwe speler" natuurlijk weet ik dat de andere dauda al een paar jaar weg is
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:53
Kansloze lui! Verliezen hoort er bij! De manier waarop is jammer maar om nou die bus op te wachten.. ik zat ook chagrijnig in de auto terug vanuit Groningen.. Men heeft gewoon te hoge verwachtingen van Vitesse.. linkerrijtje eindigen is het maximale dit jaar. Zonde maar blijf gewoon achter je club staan en laat de trainer gewoon z’n werk doen!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:54
Het is gewoon net niet zit ik vorig jaar 2x in het stadion het is af en toe teleurstellend wat Vitesse laat zien
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:56
Klopt, maar zo’n goede selectie hebben we niet.. en sinds dat Matavz geblesseerd is loopt het op de een of andere manier niet meer
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:58
Ja en dan laten ze Bruns naar Groningen gaan...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:59
Ja zo goed is hij niet toch?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:20
Vitesse heeft gewoon veel tegen zittem met blessures en schorsingen ze kunnen het echt wel.
Vind ik leuk
VA1 +2665
maandag 11 februari 2019 om 13:26
Dat hebben we gister wel gezien. Deed ie überhaupt wel mee? Oh ja nu weet ik het weer! Hij had het meest vieze shirt van alle spelers... Nou dat is al een hele vooruitgang als wat hij bij Vitesse liet zien.
Vind ik leuk
Kiwi +233
maandag 11 februari 2019 om 15:05
Volgens mij heb je wat oud zeer, want ik heb hem toch echt meer zien geven dan Bero en Foor dat deden..
Vind ik leuk
Kiwi +233
maandag 11 februari 2019 om 15:04
Nou ik begin er sterk aan te twijfelen of we niet beter Foor konden verhuren in plaats van Bruns.. Die doet het beter bij Groningen dan Foor bij Vitesse. Ook al was het niet de wedstrijd van Bruns, die heeft wel echt alles gegeven. Foor is het sinds september al kwijt, en dan nog klagen als hij op de bank komt ook nog. Ik word kotsmisselijk van dat mannetje. De inzet van een dropveter, en 0 rendement. Nu Bruns weg is heeft hij al helemaal geen concurrentie voor die positie meer, en is het al he-le-maal waardeloos.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 20:55
Om maar niet te spreken over de blessures. Het zit niet mee dit seizoen bij jullie. Maarja plek 5 is gewoon nog haalbaar hoor, als je daar eindigt heb je in mijn ogen toch het maximale eruit gehaald?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:57
Ja dat is waar! 5e is uitstekend voor ons! Ik vind dat we altijd bij de beste 6 moeten zitten
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 21:14
Ja daarom, en top 6 zie ik Vitesse wel gewoon halen hoor. Na die 1-0 achterstand heb ik toch wel aardige aanvallen gezien van jullie kant. Het voetbal zit er wel in! Het ligt dit seizoen gewoon heel erg dicht bij elkaar, op de top 4 na.
Vind ik leuk
Kuip +9748
zondag 10 februari 2019 om 21:09
Dat is de enige juiste reactie Geelswerthert. Tegenwoordig is het schering en inslag dat boze supporters verhaal komen halen omdat hun cluppie niet voldoet aan de ‘eisen’ van de fans.
Kom op zeg, waar hebben we het over. We hebben twee topclubs en de rest doet voor spek en bonen mee. Het ene seizoen zit het wat mee, het andere wat tegen. Het is maar voetbal. Als je het niet meer leuk vindt, dan ga je lekker op zondagmiddag naar de dierentuin.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:24
Dankje, je hebt gewoon gelijk Kuip
Vind ik leuk
VA1 +2665
maandag 11 februari 2019 om 13:31
Aan de ene kant heb je helemaal gelijk maar er zijn ook veel mensen die echt voor de club leven en het financieel niet heel breed hebben en dan zit je naar zo'n ongemotiveerd zooitje overbetaalde diva's op naaldhakjes te kijken... En ik ben juist blij dat er supporters zijn die de boel even wakker schudden. Het is niet zo dat het een terroristische aanval was op de spelersgroep en trainer. Van mij hadden ze dit al een paar weken terug mogen doen hoor.
Vind ik leuk
The Genius +3739
zondag 10 februari 2019 om 21:33
Linkerrijtje halen is altijd al het maximale, bij elke club... zelfs akax PSV etc;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:35
Wat ik bedoel te zeggen is dat als ze 9e of hoger eindigen ze maximaal gepresteerd hebben. Verder ben je wel zeer scherp nog op deze sippe dag! 😉
Vind ik leuk
The Genius +3739
maandag 11 februari 2019 om 10:17
snap ik;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:01
Toch werd er helaas heel erg gescholden (op het schuibekken af) in het uitvak. Je zag de spelers heel snel terugrennen toen ze naar het uitvak gingen lopen. Ik gaf ze geen ongelijk.

Ja, zo merk je dat je supporters achter je blijven staan. Not...
Vind ik leuk
VA1 +2665
maandag 11 februari 2019 om 13:24
Ik ben juist blij dat deze supporters er ook zijn. Van mij hadden ze al wat eerder actie mogen ondernemen. Als de spelers al weken te lang in hun winterslaap verkeren dan is het tijd om ze wakker te schudden. Nou bij deze.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:53
Stonden ze bij de goeie halte?
Vind ik leuk
MojoRisin +14672
zondag 10 februari 2019 om 20:54
Dit vind ik altijd zo kansloos..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:00
Zo is het en niet anders. Of neit anders zouden ze in Grunn zeggen, maar dit geheel ter zijde.
Vind ik leuk
VA1 +2665
maandag 11 februari 2019 om 13:34
Wat er toen bij Ajax is gebeurd is kansloos ja... dat Ziyech zelfs een klap heeft gehad wat ik ervan heb begrepen. Onze supporters hebben de boel gewoon even op scherp gezet. Prima actie!
Vind ik leuk
Janzijnvader +16871
zondag 10 februari 2019 om 20:54
7 punten voor op Vitessss ga zo door :)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:55
Had wel meer verwacht van Vitesse vandaag
Vind ik leuk
Voetbal@com +2571
zondag 10 februari 2019 om 20:56
Maanden terug al eens gemeld dat Vitesse haar indentiteit had verkocht.
Hertog de Arend viel me nog net niet aan.

Russische invloeden voor een club als Vitesse is gewoon zonde en stom. Die man met Jordania destijds was natuurlijk verschrikkelijk, niet voor hem want hij was blij dat hij er vanaf was maar daar is de ziel van Hertog verkocht.

Zonde
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:06
En daar is weer zo'n roeptoeter met zijn geneuzel over de ziel van de club en geen indentiteit....
Leg mij eens uit wat de ziel van de club is welke club dan ook?

OT:
Supporters hebben alle recht hun onvrede te uiten het voetbal is niet om aan te zien en het ergste is dat slutsky ook vandaag vond dat vitesse niet eens zo slecht speelde.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:56
En dan altijd maar comentaar tonen op de Eniese supporters die de bus opwachten en nu doen ze t zelf ook
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:58
Arme Slutsky 😓 het schijnt dat hij nog rondjes loopt om de bus 😎
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 21:18
Haha je zou denken dat hij in Groningen al zijn 10.000 stappen had gehaald. 😉
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
zondag 10 februari 2019 om 22:25
Het was een tijdje rustig hier maar onder leiding van jou Jan en je nieuwe trollen leger begint het gezeik weer opnieuw. VP gooi dit kinderachtige ventje en zijn vriendjes er eens af a.u.b.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 22:34
Ik? Het begon met deze gast die nu weer een ban heeft. Het was hiervoor 2 weken rustig omdat hij op vakantie was. Bovendien reageer ik gewoon hier op het onderwerp maar word er door een paar meerdere keren herhaald dat ik provoceer terwijl ik vandaag over vitesse niets erger heb gezegd dan “Grappig is dat ze het altijd hebben over NECers die de bus opwachten maar nu doen ze het zelf. Iedere club heeft wel zn eigen groep debielen”. Daaf is toch niets mis mee? Bij NEC lopen diezelfde debielen rond.
Vind ik leuk
Vb.twente +126
zondag 10 februari 2019 om 21:00
de fans hebben groot gelijk , het lijkt nergens op wat de spelers presteren. net als bij den Haag zie ik het nut er niet van in dat een buitenlander de eigenaar is . de formule met huurspelers is ook geen oplossing .
Vind ik leuk
pos +9432
zondag 10 februari 2019 om 21:01
Vitesse verliest uit bij Groningen. Schande. Pfff wat een kansloos stelletje debielen zeg.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 23:29
Kan ook niet anders; Slut Sky, wie stelt er nu een trainer aan met zo'n voornaam ?
En dan met een Russische trainer leuk en creatief voetbal verwachten ha ha; "s'Lands wijs, s'lands eer "
Vind ik leuk
VA1 +2665
maandag 11 februari 2019 om 13:18
Het is niet eens een voornaam slimmerd
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 20:30
ha ha, ben jij nu zo slim of ik nu zo dom ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:03
Niks beters te doen op zondag? Ga lekker de Korenmarkt op achter de dames aan
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 21:50
Tja, en jij dan met je trollen reacties op Ajax topics, heel de week door? Heb jij niks beters te doen dan??😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:57
Dat is gewoon een beetje elkaar pesten maar je eigen spelers gaan opwachten of zelfs verbaal beledigen? Dan ga ik liever de Korenmarkt op
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:30
Daar kan ik me geheel in vinden. Maar ik zou dan hetzelfde zeggen over " een beetje pesten" onderling op een forum.😜😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:50
Gedurende de dag is de Korenmarkt leeg anders was ik daar te vinden :-)
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
zondag 10 februari 2019 om 21:03
Warme club..... hadden met gemak derde moeten staan.... vinden ze....
Vind ik leuk
Cor du Roy +139
zondag 10 februari 2019 om 21:13
Neen, dat hadden ze!
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
maandag 11 februari 2019 om 06:48
Als wij inderdaad de punten niet zo dom hadden verspeeld tegen de mindere teams misschien wel ja. Maar het gaat hier meer om de zwakke prestaties van het team.
Vind ik leuk
VA1 +2665
maandag 11 februari 2019 om 13:40
Feyenoord heeft natuurlijk ook op schandalige wijze punten laten liggen maar niet zo vaak als Vitesse dit seizoen. Dus die 3e plek had van ons beide kunnen zijn vriend.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:07
Waren ze er alle 14?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 21:07
Dat krijg je als je met Flutsky in zee gaat, als je leuk creatief aanvallend voetbal wil spelen moet je geen Russische Trainer aan het werk zetten ha ha
Hoe dom kan je zijn.
Vind ik leuk
SCH Fan +209
zondag 10 februari 2019 om 21:11
Snap dit niet als je kijkt naar Heerenveen (15de...) valt het nog wel mee hoe slecht het gaat
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zondag 10 februari 2019 om 21:13
Ik hoor het die kleine (Linssen) aan het begin van het seizoen nog zeggen: wij gaan voor plek 3.


Tuurlijk jongen.
Vind ik leuk
BT410 +333
zondag 10 februari 2019 om 21:17
Benfica wint met 10-0 maar dat is natuurlijk geen nieuws.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 21:51
Toevallig is daar nu een topic over.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 21:21
Vitesse staat vijfde en dan gaan ze de bus opwachten? Vreemd
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 22:25
Het gaat om het verwachtingspatroon dat gewekt wordt aan het begin van het seizoen, nl; " de top 3 in de ED aanvallen met aantrekkelijk voetbal ".
Dan nemen ze ( dom ) een Russische Trainer aan die niet weet wat aantrekkelijk voetbal is en men staat kansloos vijfde......net voor VVVV.........
Je geld krijg je niet terug als supporter en dan voel je je lichtelijk belazerd, daar kan ik mij wel wat bij voorstellen.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 23:06
Maar je weet zelf ook toch dat de top drie aanvallen onrealistisch is. Een verkoop praatje maar niet meer dan dat.

Met deze selectie is het linkerrijtje realistischer en als het echt goed gaat top vijf.

Met Matavz is een van jullie beste spelers weg gevallen en de vervangers zijn, logischerwijs, een klasse minder. Dat speelt ook mee.

Dat je kritiek hebt snap ik hoor, die Russische trainer is sympathiek en op zich een grote naam. Leuk dat voor de verandering de man een kans krijgt. Maar hij heeft zijn meerwaarde niet bewezen.

En VVV doet het gewoon goed, geen schande dat VVV zo dicht bij jullie staat.

De bus opwachten vind ik al vreemd maar als je dan als Vitesse vijfde staat, dat is lachwekkend
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 23:11
Nou precies......maar dan moet je het niet beloven.....!

Kijk; daar gaat het om, je belooft iets dat je niet kan waarmaken, dan ga je kaarten verkopen, dan blijkt dat je een verkooppraatje hebt gehouden dat je niet waar kon maken en dan krijg je stront met je achterban.......
"Oorzaak en gevolg" heet dat......
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
zondag 10 februari 2019 om 22:26
Met geluk en waardeloos voetbal ja, we staan zo tiende hoor.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 23:07
Of niet, de concurrentie doet het niet veel beter. Kritiek hebben kan ik me voorstellen maar bus opwachten als je vijfde staat...
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 23:12
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/812962/vitesse-wil-top-drie-aanvallen-op-vijf-of-zes-posities-nieuwe-spelers-.htmles svp:
Vind ik leuk
rober2704 +818
zondag 10 februari 2019 om 21:28
goh wat hebben wij een kutbeleid, het is gewoon kut, wat een kutbeleid hebben wij zeg...
Vind ik leuk
Pancev +968
zondag 10 februari 2019 om 21:36
Lekker origineel weer. Weet nog dat men superlatieven tekort kwam aan het begin van het seizoen na de aanstelling van Slutsky.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:36]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:15
Ben benieuwd of alle 50 ook de club hebben gesteund in Groningen? Zoveel supporters zaten er niet.
Vind ik leuk
pico323 +7350
zondag 10 februari 2019 om 22:39
88 in totaal
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:18
In het uitvak zaten er nog geen 90 volgens mij, waarvan er max 10 stonden te schuimbekken.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 23:18]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:19
willen die kinderen beter voetbal zien, dan moeten ze trainer worden want deze spelers kunnen niet beter
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
zondag 10 februari 2019 om 22:29
Het is niet mijn ding om een bus op te wachten, maar begrijp de frustraties wel.
Vind ik leuk
pico323 +7350
zondag 10 februari 2019 om 22:39
Het is niet te geloven hoeveel pech Vitesse dit seizoen heeft. En dan nog vijfde staan is een knappe prestatie opzich.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:21
Ik wacht nog steeds op dat kampioenschap????
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
maandag 11 februari 2019 om 06:51
Vertel ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:20
Rus weg,Vitesse KKD,Rustaaagh jullie staan veilig!
Vind ik leuk
ja_daarom +320
maandag 11 februari 2019 om 05:55
En maar roeptoeteren op de Nijmegenaren. Jullie zijn geen haar beter arrogante strontvliegen. Hahahhaa
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:18
Je staat vijfde kom op zeg. Gewoon op schema
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:04
Wat hoor ik nu... Dicky naar Arnhem????
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:10
Ik geloof niet meer in Vitesse sprookjes. Huurlingen zijn goedkoper, maar zitten er veel gebreken. 😤
Vind ik leuk
FCGrunn050 +756
maandag 11 februari 2019 om 13:46
Je zal ook maar die hard supporter zijn van Vitesse! De club verkoopt zijn ziel en zaligheid aan vage oostblokkers en de bolofte wordt vervolgens niet nagekomen. Ik hoop dat het nog heel lang duurt voor mijn club deze weg inslaat. Ik weet niet of ik mijzelf dan nog kan identificeren met mijn club!
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 09:30
jij bent op de hoogte. man wat kletst je dom.. elkaar napraten toppie.
kijk nu maar eerst naar je eigen club voor een ander te veroordelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 09:30]
Vind ik leuk
FCGrunn050 +756
dinsdag 12 februari 2019 om 15:03
Euhh, dom praten? Niet op de hoogte zijn? Napraten? Een mening over iets hebben noemen ze dat! En waarom moet ik naar mijn eigen club kijken? In ieder geval (nog) niet om bang te zijn ons eigen stukje cultuur kwijt te raken.
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 15:55
cultuur bestaat allang niet meer in het topvoetbal. nee meedraaien om degradatie. dat is top.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +756
dinsdag 12 februari 2019 om 16:33
Staan momenteel dichter bij de nummer 7 als bij de nummer 17. Terwijl Vitesse maar slechts 1 punt boven de nummer 7 staat! Wat is dan degradatie voetbal hè? Dat cultuur voor jullie allang verleden tijd is weten we allemaal. Voorlopig is die er bij ons nog wel.
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 17:32
geloof het zelf ik hoop voor je dat je er gelukkig van bent word
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws