Calciomercato: internationale scouts naar Ajax-Real Madrid voor Amsterdams vijftal

Calciomercato: internationale scouts naar Ajax-Real Madrid voor Amsterdams vijftal

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 22:56zo 10-02-2019 om 22:56

Ajax mag woensdagavond hoog bezoek verwelkomen tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Real Madrid, beweert de Italiaanse geruchtensite Calciomercato. Naar verluidt zullen er scouts van Bayern München, Manchester United en Arsenal aanwezig zijn in de Johan Cruijff Arena.

Volgens Calciomercato zijn Matthijs de Ligt, Noussair Mazraoui, Donny van de Beek, Hakim Ziyech en Kasper Dolberg de spelers die met Duitse en Engelse ogen gevolgd gaan worden. Welke speler op het lijstje van welke Europese topclub staat, laat het Italiaanse medium in het midden.

De naam van De Ligt dook vrijdag al op in een ander Italiaans medium. Volgens Tuttosport is de negentienjarige aanvoerder transferprioriteit nummer één van Juventus. De beleidsbepalers van De Oude Dame zouden zelfs op korte termijn met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola om tafel willen.

Ajax en Real Madrid trappen woensdagavond om 21.00 uur af in Amsterdam. De return in het Estadio Santiago Bernabeu zal plaatsvinden op dinsdag 5 maart, eveneens om 21.00 uur.

Poll

Wat wordt Ajax-Real woensdag?

(10385 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 23:00
Hopen voor die scouts een ander Ajax te zien dan gister 😳
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 23:02
Hopen voor ons Ajacieden ook:)
Vind ik leuk
Pimman +9707
zondag 10 februari 2019 om 23:07
Niels precies! ;)
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19641
zondag 10 februari 2019 om 23:11
Laten we dat zeker hopen.

Het wordt tijd dat ten Hag eens net als Louis zijn ballen laat zien ... 🙈
Vind ik leuk
Gerro +8520
zondag 10 februari 2019 om 23:42
Denk niet dat het indruk gaat maken bij de spelers als ie dat doet daar heeft ten Hag vermoed ik te weinig aanzien voor bij de spelers.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:38
Eens. Laat dat vermoeden maar weg. Dat is zeker.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 01:19
Dan moet je die wel hebben natuurlijk....
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 23:12
Ik ben voorzichtig met voorspellen en ben tevreden met 3-1 :)
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:20
Eerlijk, woensdag zal je een heel ander Ajax zien dan gisteren. Hoe kwalijk ook, maar dat weet ik wel zeker! Dan zullen ze wel vol overtuiging de duels aangaan. In een kolkende Johan Cruijf Arena!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:37
Ik bid 🙏
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:39
Geeft geen garantie natuurlijk dat je wint. Alleen de intensie zal velen malen hoger liggen dan gisteren. Reken daar maar op.

Dit zijn de wedstrijden waar ze het voor doen lijkt het wel. Het verschil met de ED is zo gigantisch groot.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 23:41
Ik hoop het :) ik ga er heen en wil graag spektakel zien van Ajax :)
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:46
Heb er alle vertrouwen in dat de intensie veel hoger zal gaan liggen. Hier kijkt de hele wereld naar, nu gaan ze echt wel meters voor elkaar maken. Denk niet dat ze zin hebben om af te gaan... maarja we zullen het zien. Hoop dat ze gewoon lekker de strijd aangaan en scheit hebben aan die Madrilenen. Met zo'n instelling moet je wel het veld opgaan!
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:12
Ik maak wel is gein nu ook weer hierop.
Maar ik hoop dat je een Fijne avond hebt en met een overwinning naar huis gaat.
Veel geluk.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
maandag 11 februari 2019 om 00:51
Thnx, ik hoop het ook:)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:10
Maar je voelt gwn dat ze deze wedstrijd goed spelen, in deze ben ik trots op me cluppie die wedstrijden spelen ze goed. Waarom ? Geen fucking idee eigenlijk. Voor mn gevoel gaan we het zeker niet redden maar laat me graag positief verrassen
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:24
Dat komt gewoon omdat de wedstrijden in onze competitie wereldwijd gezien niks meer voorstellen. Hier kijkt heel de wereld naar, dan wil je niet afgaan. Dan komt er meer motivatie naar boven ofzo. Kan het anders ook niet verklaren.
Vind ik leuk
AZVork +1207
maandag 11 februari 2019 om 06:16
En volgend jaar willen ze geen CL spelen? Het staat gelukkig nog 0-0 nu. Denk dat Ajax heel erg vernederd gaat worden. Hoop voor de Ajax supporters van niet.
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 07:48
De wereld weet inmiddels wel van die uitglijders bij Feyenoord en Heracles. Als je daar afgaat ben je deze competitie niet ontgroeid. Punt.
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 15:02
Tuurlijk dat bedoel ik dan ook niet. Woensdag kijkt heel de wereld live mee. Op een of andere manier kunnen ze het in de CL avonden wel op brengen om voor elkaar door het vuur te gaan. Dat mis ik in de competitie teveel.

Tja, dat ze de ED niet zijn ontgroeid dat is wel duidelijk idd.
Vind ik leuk
Mosquito +20363
maandag 11 februari 2019 om 00:22
Cruijff is met dubbel f.
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:26
Ach een fout. Kan gebeuren? Als we heel de dag gaan letten op elkaars typ fouten, dan gaan we natuurlijk nooit meer een inhoudelijk gesprek hebben.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:13
Juist. Want als je tegen Real goed speelt ben je weg ( en daar gaat het 4 A 5 mensen om ). Dat je wint of verliest in de E.D liggen de meeste scouts niet wakker van.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:59
En ik ontsteek een kaarsje, eentje maar. Bescheidenheid siert de mens, de Ajacied!
Vind ik leuk
Niels92 +33993
maandag 11 februari 2019 om 00:04
Wel een grote kaars dan :)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:06
Zeer goed broeder 🙏
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:10
Ja dan zie je zeker een ander Ajax.
Heracles maakte er maar 1 Real minimaal 3.
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:21
Ja fijn dat jij mijn reactie niet begrijpt. Zegt weer veel over het niveau van begrijpend lezen. Succes verder.
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:26
Ik reageerde helemaal.niet op je.
Opletten heb je de klap van Almelo nog niet verwerkt?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 00:26]
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:28
Je reageert niet op me? Waarom krijg ik dan een melding?😂😂😂

En nee hoor, daar zit ik dus niet mee! Totaal verdiende nederlaag. Meer is het niet.
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:34
Oke dan heb ik per ongeluk op jouw gedrukt Sorry.
Nou ik ben wel ziek dat mijn Cluppie verloor.
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 01:27
Oke excuus aanvaard. Nouja dat snap ik wel!

Alleen ik kijk er toch wat realistischer tegen aan, met zo'n instelling als we lieten zien zaterdag in Almelo verlies je van iedereen! Dit kunnen ze alleen hunzelf kwalijk nemen. Het is niet zo dat we 20 uitgespeelde kansen hebben gehad, en die niet af hebben gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:35
Je ziet nu al een andere Real Madrid,Onderschatten niemand en gaan vollop in de duels.
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 01:42
Ja daarom! Dat zal dus andersom ook het geval moeten zijn. Anders wordt je gewoon overlopen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:46
Het geloofwaardigheid in het voetbal zal zegevieren,Ajax zijn tijd in de CL is op,Leuk en Aardig maar Spanje zegeviert!!
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 07:46
Hoop doet leven, maar beginnen bij les één: hou de bal bij Onana vandaan.

Ik hou het erop dat hij zijn maandelijkse blooper weer achter de rug heeft, dus dat geeft moet. Ik vind het een spectaculaire keeper, die zijn ongelofelijke reddingen afwisselt met onmogelijke blunders.

Een team met vertrouwen begint bij een betrouwbare sluitpost. Dat is de onrustige Onana nooit echt. Zou Barça echt niet willen ruilen met Cillessen? Met gesloten beurzen of zo?😁
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 15:00
Idd ja hij heeft er ook hele vage momenten bij zitten. Ja Cillessen terug zou wel het meest ideale oplossing zijn idd. Nja niet of Barca dat wilt, zou Cillessen zelf al terug willen? Ik weet het niet.😜
Vind ik leuk
R2 +5214
maandag 11 februari 2019 om 18:14
Hoop het ook voor jullie ondanks dat ik het zaterdag wel prima vond. ;)
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
zondag 10 februari 2019 om 23:07
Die zijn na 3 potjes voetbal het spel echt niet afgeleerd.
Hoop echt dat ze morgen knallen en Real Madrid de JC Arena uitjagen!

Een Ajax supporter in VOOR en TEGEN spoed.

Edit: Woensdag natuurlijk :)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 00:20]
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:21
Huh, morgen Pietje?😜 was het maar zo snel.😂😂
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:14
Morgen? Is die klap tegen Heracles zo hard aangekomen?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:38
Eerst bijkomen,Niet blind staren op hoop,Het is maar een spel..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:18
Het heeft een voordeel die scouts komen maar een keertje kijken en hebben dan wel genoeg gezien. Zit niks bruikbaars tussen voor een stap hoger.
Vind ik leuk
52N6E +1154
maandag 11 februari 2019 om 07:38
Een ander Ajax of een andere Matthijs de Ligt, Noussair Mazraoui, Donny van de Beek, Hakim Ziyech en Kasper Dolberg?

De CL ontmoeting van AJAX heeft meer weg van een ordinaire versie van de Albert Cuyp.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8907
zondag 10 februari 2019 om 23:00
Ik zeg 1-1
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:00
Geen scouts voor Onana?
Vind ik leuk
hafc +5
zondag 10 februari 2019 om 23:07
Na gisteren niet meer;)
Vind ik leuk
Pimman +9707
zondag 10 februari 2019 om 23:09
Als de scouts er zaterdagavond waren dan blijft Onana gewoon bij Ajax..ieder nadeel heeft zijn voordeel ;)
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:23
Ach joh. Dat gezeik ja hij heeft een blunder gemaakt sjongejonge zeg. De Gea heeft dit seizoen ook lelijke blunders gemaakt, so what? Maakt je toch niet meteen een mindere keeper.
Vind ik leuk
Hoogland +209
zondag 10 februari 2019 om 23:16
Hoe ze nu spelen, dan alleen voor de ligt en Donny. Rest lijkt wel zand in de motor te hebben. Alleen deze 2 gaan strijdend ten onder.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 23:59
👍😭😭😭
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:38
Nee maar wel die lui van ,, Home vedio's ''
Vind ik leuk
j-roen11 +2002
zondag 10 februari 2019 om 23:01
Ik zeg snel verkopen nu ze nog komen kijken. Als het zo doorgaat als de laatste weken gaan ze voor een appel en een ei.
Vind ik leuk
Bizzy +23321
zondag 10 februari 2019 om 23:01
Calciomercato ? Next....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:05
Ik las eerst Calimero
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:41
Dir gaan naar eindhoven
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:54
Ok. Dir.
Vind ik leuk
Secundo +87
zondag 10 februari 2019 om 23:01
Als ajacied zijnde ben ik bang dat gewoon een nulletje of 5 voor real word hoor... Hoop natuurlijk van niet maar als je de afgelopen wedstrijden bekijkt en die van Madrid zie ik eerlijk gezegd nauwelijks nog perspectief :(
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:17
1 ding hebben jullie morgen mee.
Er is geen VAR geloof ik.
Vind ik leuk
Futjebal +2632
maandag 11 februari 2019 om 00:54
Jawel ..met VAR
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 01:05
Oke ik dacht vanaf de kwart finale.
Of dat is al zeker aankomend seiz.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3006
zondag 10 februari 2019 om 23:01
Die scouts kunnen direct een groot aantal van die LAPZWANSEN afstrepen! Wat een treurige vertoningen hebben we de afgelopen weken moeten aanzien! Niet om aan te gluren!
Vind ik leuk
HJR +8955
zondag 10 februari 2019 om 23:10
Nou mooi blijven ze misschien nog een jaar :)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:42
Ja hopelijk wel. Zeg kunnen we ook nep fans tranfereren dan zijn we van die zeikers gelijk ook af
Vind ik leuk
Mr.Dee +401
zondag 10 februari 2019 om 23:02
De Ligt en Ziyech snap ik, maar de rest 🥴. Hopelijk voor Ziyech is hij een keer positief onderscheidend in een topwedstrijd, anders zal zijn gewenste toptransfer nog wel eens lang kunnen duren.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:25
In de CL heeft Ziyech zich altijd laten gelden. Met weergaloze passing, en openingen. Ben het niet met je eens dus. In de ED valt het niveau gewoon zwaar tegen, in CL wedstrijden heeft Ajax de passie en de strijd wel!
Vind ik leuk
Mr.Dee +401
maandag 11 februari 2019 om 19:35
Dat is interpretatie en een mening. Ik ben tot nu toe op misschien 1 of 2 wedstrijden in de CL na, niet erg onder de indruk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:03
Ik heb op winst Ajax geklikt dat lijkt me na gister tegen Heracles wel logisch 😅
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:08
Vergeleken met Heracles is Real natuurlijk een makkie .
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:12
Zeker weten 🍏🥚oftewel appeltje eitje 😁
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:17
Net zoals het kampioenschap dit jaar .
Dat was ook appeltje eitje , net zoals de uitwedstrijden tegen PSV en Feyenoord , was allemaal appeltje eitje .
Maar achteraf blijkt het een geklutst eitje te zijn met een verrot appeltje ;-)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:23
Nee in Nederland zijn wij maar een klein clubje dus dat is anders en zeker geen appeltje eitje, PSV is zoveel groter in Nederland dus die kaarten zijn geschud dat is klaar. Maar met Real Madrid moeten we ons wel kunnen meten dat is redelijk gelijkwaardig 😅
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:44
PSV zou willen dat ze net zo groot waren als Ajax , maar voor een club uit een provinciestad , met minder historie dan Ajax , doen ze het de laatste jaren wel veel beter als Ajax .
Financieel misschien niet , maar daar kun je als Ajax zijnde niet op blijven terugvallen als je matig presteerd in de ED .

Leuk voor het bestuur en de aandeelhouders dat je een selectie hebt die een paar honderd miljoen waard is .
maar ik heb als supporter toch liever dat je niet weggespeeld word in Almelo en daar gewoon wint .
Vind ik leuk
Sytz +4081
zondag 10 februari 2019 om 23:04
Aldus de altijd “zeer betrouwbare” lui van Calciomerato.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:04
Om spelers weg te strepen denk ik
Vind ik leuk
Mr bien +5884
zondag 10 februari 2019 om 23:05
Word moeilijk voor Ajax in de vorm waar ze nu in verkeren
Lijkt wel of ze Europees wel kunnen presteren.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
zondag 10 februari 2019 om 23:05
Haha. Die gaan dan woensdag leren dat Heracles een club uit Nederland is.
Vind ik leuk
kloakatv +140
zondag 10 februari 2019 om 23:07
Als Ajax speelt als de laatste weken komen ze voor jan met de korte achternaam. Wauw de poll denken serieus mensen dat Ajax gaat winnen :) hoop Ajax fans op deze website. Hoop het voor jullie dat het zo is. Ben zelf real fan, maar een Nederlandse club door in CL zie ik liever.
Vind ik leuk
AZVork +1207
maandag 11 februari 2019 om 06:21
Haha. Erg leuke naam heb je. Goed bedacht.
Vind ik leuk
kloakatv +140
maandag 11 februari 2019 om 21:10
Haha dank je.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 23:15
Nu kunnen ze het ineens wel hoor, onze 11 Ajax BV tjes.......
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:19
Wat zo triest is, is dat de beste ajaxied van vorig seizoen oftewel neres, gewoon zelfs door de eigen aanhang selectief vergeten en aan de kant geschoven is.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:42
Wat zo triest is dat jij Ajacied niet eens goed kunt schrijven. Dus ja, jouw reactie zal niemand waarde aan hechten!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:34
Ten eerste: het is Ajacied.
Ten tweede: ik ben Neres helemaal niet vergeten. Dat de trainer Neres aan de kant geschoven heeft, zegt veel over Ten Hag. Neres is veruit de beste aanvaller, sowieso de beste rechts- en linksbuiten, en de beste Ajacied.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:22
Neres is leven!
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6005
zondag 10 februari 2019 om 23:20
De propagandamachine draait door
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 23:20
Gaan ze een comedy maken dan?
Vind ik leuk
El Cazador +8682
zondag 10 februari 2019 om 23:23
Ja en dat word me een kaskraker van jewelste, wederom kassa
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 23:26
Misschien moeten ze volgend seizoen niet om punten spelen maar om geld.
Dat schijnt de ajacied belangrijker te vinden en dan winnen ze misschien ook die schaal weer eens......
Vind ik leuk
El Cazador +8682
zondag 10 februari 2019 om 23:29
Ach, eerst een sprong wagen naar de financiële gezonde top 10 clubs daarna komen de prijzen automatisch in de prijzenkast.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 23:56
Het zou dit seizoen toch al automatisch gaan? En vorig seizoen ook al..🤔 Hoe lang worden we nog voorgelogen?
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:11
Tja, als je dit al voorliegen noemt, hoe noem je ons politieke beleid dan? Alleen maar leugens pur sang. En dat staan we allemaal toe.😂😂😂
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 00:15
Het zijn geen leugens als je weet dat er niks van klopt😛
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:19
Dan zijn het toch leugens wat ze lopen te verkondigen?
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 00:29
Tuurlijk, uiteraard. Maar een leugen doet pas pijn als je erdoor wordt misleid. Dat bedoel ik ermee. Het blijven wel leugens.
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:32
Is dat niet wat de burgers in dit land overkomt? In mijn ogen wel hoor. Beloftes worden niet nagekomen.

In het voetbal kan je geen beloftes doen, of uitspraken doen over het volgende seizoen. Want dat is niet realistisch.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 08:02
Maar denk je dat dat alleen in dit land is? Politiek is zieltjes winnen. Immer middels beloften die niet of nauwelijks nagekomen kunnen worden. Is niks nieuws in mijn ogen.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:50
"De Ajacied" mag ik vragen op welke feiten je dat baseert? Of is dit weer iets wat je baseert op sommige Ajacieden die dit verkondigen op VP? Dan zit je er goed naast.😂 wederom aannames. Kom met feiten en cijfers. VP is geen graadmeter voor dit soort dingen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 23:50]
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 23:56
je bent niet nieuw hier toch?
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 10 februari 2019 om 23:58
Natuurlijk niet, maar dat jij VP als graadmeter neemt is niet erg realistisch Stratum. Dat probeer ik ermee te zeggen. Alsof alles wat hier geroepen wordt daadwerkelijk hetgeen is wat alle Ajacieden denken? Hoe kom je daarbij?
Vind ik leuk
stratumseind +191850
maandag 11 februari 2019 om 00:01
het leven is vol van peilingen
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:02
Dus, alle Ajacieden die hier zitten zijn niet eens 10% van de Ajacieden in dit land. Doe daar dan eens een peiling? Hier valt niet te peilen joh.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
maandag 11 februari 2019 om 00:09
ik ben besodemieterd ....dan moet ik daarvoor terug komen...mij niet gezien
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:20
Hoezo besodemieterd?😂 nja dat heb je in Spanje vast ook wel eens meegemaakt niet?😜
Vind ik leuk
stratumseind +191850
maandag 11 februari 2019 om 00:32
niet dat ik weet in ieder geval.....
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:34
Dan zou ik dat toch maar gaan peilen als ik jou was.😉 lijkt me een veel betere peiling ook.😂😂
Vind ik leuk
stratumseind +191850
maandag 11 februari 2019 om 00:35
hahaha dan ben ik hier zo klaar
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 00:44
Hahaha tja, tis maar welke peilingen je prioriteiten hebben he.😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:12
Hij heeft niet meer Als VP 1313, dan kan die wel in 'Spanje' zitten maar verder is die vrij eenzaam dus neem je VP inderdaad als graadmeter.
Vind ik leuk
El Cazador +8682
zondag 10 februari 2019 om 23:21
Als Europese topclub zou ik momenteel ff niks kopen, totdat het tegendeel is bewezen!!
Vind ik leuk
Hoeness +712
zondag 10 februari 2019 om 23:22
Zaten die internationale scouts ook bij Heracles uit?
Vind ik leuk
Ove +1780
maandag 11 februari 2019 om 01:05
Ja 20 minuten
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1576
zondag 10 februari 2019 om 23:26
Allemaal opzouten en met spelers starten die het een eer vinden om bij AJAX te mogen spelen in het eerste elftal!!
Vind ik leuk
schfan1920 +6138
zondag 10 februari 2019 om 23:30
Als je thuis heel veel geluk hebt, en alles zit mee en bij Real helemaal tegen misschien sleep je er dan een gelijkspel uit. Maar over 2 wedstrijden is dit normaal gesproken echt kansloos.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
zondag 10 februari 2019 om 23:32
Die scouts zien dit gewoon als een uitje joh,,,kijken voor dolberg? Wat heeft die gozer gepresteerd dan de laatste tijd? Wordt gewoon een hele pijnlijke afstraffing woensdag, mark my words
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 23:32]
Vind ik leuk
Hvdp +1630
zondag 10 februari 2019 om 23:40
Het zal cruciaal worden of ze in Amsterdam de nul weten te houden
Ietsje beter spelen dan tegen Heracles
Ahum
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:05
Raar da gij dat zo verkondigt he? ... Waarom vind gij dat? ffkes specifiek wezen graag, gij komt over als, tja ... denk dat ge dat wel weet fnie?wauw
Vind ik leuk
Hvdp +1630
maandag 11 februari 2019 om 08:28
waarom reageer je in het IJslands ipv gewoon Nederlands??
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:41
Misschien willen ze gewoon een uitwedstrijd bezoeken van de Koninklijke.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 00:03
Ze komen om te kijken hoe Real omgaat met de druk.. van het inhouden van de lach😛
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:53
Oh oh oh
Woensdag spelen ze weer de sterren van de hemel.
Ze spelen voor hun eigen belang en niet voor Ajax
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:18
ajax gaat met 2-1 van Real Madrid winnen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:06
Tsja, die zullen schrikken. Of zullen de heren voetballers nu opeens wel inzet tonen en als team voetballen?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 00:06]
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:07
Ik neem aan dat ze voor Real komen.
Of de scouts denken dat Osman bij Ajax speelt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:08
Internationale scouts bij een internationale topwedstrijd, het moet toch niet gekker worden hoor...
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 00:14
Ik wil toch hopen dat ze wakker zijn voor woensdag, kan mij niet voorstellen dat ze op het wereldpodium niet alles geven.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:16
Die komen natuurlijk allemaal naar meneer De Jong kijken, om zich ervan te vergewissen dat FC Barcelona een eventuele toekomstige miskoop in huis (Camp Nou ) heeft gehaald.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:21
Bert Sutherland
Mij is gebleken, dat de trainersstaf blijft volharden in het maken van fouten. Tijdens de wedstrijd van afgelopen zaterdag was duidelijk te zien dat met name Frenkie de Jong niet fit bleek; meer dan twintig passes kwamen bij de spelers van Heracles terecht. Ik vraag mij dan ook af wat het nut is geweest om Frenkie de Jong te doen opstellen. Daar komt nog bij dat Lasse Schone niet in goede doen was, met alle gevolgen van dien. De heer Ten Hag zou er goed aan hebben gedaan voornoemde spelers niet te doen opnemen in de basis elf en in plaats daarvan David Neres en Dani de Wit te doen opstellen. Neres als buitenspeler en De Wit als middenvelder, tezamen met Donny van de Beek en Hakim Ziyech. Ik vind het onbegrijpelijk, dat de trainersstaf nog immer nalaat David Neres in de basis elf te doen opnemen. Neres brengt snelheid in het spel en beschikt tevens over een goed inzicht en heeft daarbij een scorend vermogen. Het is een groot schandaal dat een miljoenenploeg als AJAX het aflegt tegen de jongens van Heracles dan wel Heerenveen. Een ieder weet dat AJAX over zeer goede voetballers beschikt, doch het is de kunst dat in wedstrijden als team te laten zien. Een goede teamgeest en werklust horen daar zeker bij. Het behoeft geen betoog dat er spelers zijn die dicht tegen een basisplaats aanzitten. Het wordt tijd dat dergelijke spelers een kans wordt geboden. Spelers die verzaken een prestatie te leveren dienen te worden verwezen naar de reservebank. In de wedstrijd van FC Utrecht tegen PSV van zondag jl. bleek PSV ook niet in goede doen te zijn. Het verschil met de door mij toegelichte wedstrijd van AJAX is, dat de spelers van PSV wel een grote vechtlust ten toon spreidden om alsnog een nederlaag te kunnen voorkomen. Ik vertrouw erop, dat AJAX de komende tijd met meer agressie het veld in zal gaan.
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
maandag 11 februari 2019 om 00:32
Ik zou als ik Ajax was per direkt Osman halen.
Die Let wel goed op😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:16
@Bert

Amen! 🙏
Ten Hag zet liever Labyad erin ipv Neres. Ik kan er met de kop erniet bij...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:02
Ajax gaat geslacht worden 0-4
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:15
Ok,Gelukkig hebben wij Fox Tv..
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 01:20
Gelijk, maar wel met doelpunten; 2-2 of 3-3
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:56
Zoals er tegenwoordig wordt gespeeld kunnen het beter scouts zijn die op zoek zijn naar nieuwe ballerinas!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:56
moeten ze wel als team spelen anders zitten ze nog jaren bij ajax.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:11
Goed zo! Voetballen zullen ze!
Vind ik leuk
Don Sjaak +244
maandag 11 februari 2019 om 07:43
Toi toi Ajax succes woensdag
Vind ik leuk
Patje41 +1086