'Manchester United vergeet droomkandidaat: Solskjaer mag definitief blijven'

'Manchester United vergeet droomkandidaat: Solskjaer mag definitief blijven'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 23:48zo 10-02-2019 om 23:48

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 00:01ma 11-02-2019 om 00:01

Ole Gunnar Solskjaer zal aanblijven als manager van Manchester United, meldt The Sun zondagavond. De Noorse oud-spits is sinds december, na het ontslag van José Mourinho, als interim-manager actief op Old Trafford.

De huidige nummer vier van de Premier League was op de achtergrond bezig met het zoeken naar een permanente opvolger voor Mourinho. Tottenham Hotspur-manager Mauricio Pochettino gold aanvankelijk als de gedroomde kandidaat, maar lijkt niet langer nodig op Old Trafford. Volgens The Sun is het Manchester United-bestuur er inmiddels van overtuigd dat Solskjaer de juiste man op de juiste plek is. Naar verwachting gaat de club aan het einde van het seizoen officieel naar buiten brengen dat The Baby-faced Assassin definitief aanblijft.

Solskjaer nam vlak voor de feestdagen het stokje van Mourinho over en beleefde vervolgens een vliegende start met The Mancunians. Van de laatste elf wedstrijden werden er tien in winst omgezet. Na de 0-3 zege op Fulham van zaterdagmiddag staat Manchester United weer bij de top-vier, waardoor men op koers ligt voor Champions League-voetbal.

Poll

Kan Solskjaer nog jarenlang succesvol zijn bij Manchester United?

(3010 stemmen)

Plaats een reactie

1313 +13124
zondag 10 februari 2019 om 23:51
Nou goede keus toch! Het draait top, spelers zijn blij. Fans zijn blij. Lekker laten zo man!💪
Vind ik leuk
Mosquito +22722
zondag 10 februari 2019 om 23:54
Zo is het.
Never replace a winning manager.
Vind ik leuk
1313 +13124
maandag 11 februari 2019 om 00:00
Zeker waar. En de spelers lopen ook met hem weg! Het plezier in het spelletje hebben ze weer teruggevonden. Wat is die Pogba toch weer heerlijk aan het ballen ineens.
Vind ik leuk
Hakbal +1187
maandag 11 februari 2019 om 09:58
Zo iemand heeft ajax ook nodig
Vind ik leuk
Lampenpit +1390
maandag 11 februari 2019 om 00:48
Ook eindelijk weer eens wat cultuur bij United. Prachtige club die al jaren stil staat.
Vind ik leuk
Mosquito +22722
maandag 11 februari 2019 om 01:27
Jaap Stam was ook wel leuk geweest daar als trainer.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
zondag 10 februari 2019 om 23:55
Idd . Een goede sfeer is echt wel belangrijk . Als het goed zit in de koppies dan kunnen ze heus wel voetballen . Let je op Jose ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:00
En hij heeft de gunfactor, dus krediet.
Vind ik leuk
1313 +13124
maandag 11 februari 2019 om 00:00
Hahaha hoop het voor hem, maar Jose is hardleers volgens mij. Pogba is het voorbeeld. Wat loopt die nu ineens heerlijk te ballen weer!
Vind ik leuk
repeP +2285
maandag 11 februari 2019 om 12:41
Wat een verademing om Manchester United zo te zien spelen als zij onder Solskjaer doen. Goedemorgen, wat een verschil!
Vind ik leuk
Benniewies +6181
zondag 10 februari 2019 om 23:52
Unne mooie mens.
Zag hem graag spelen
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zondag 10 februari 2019 om 23:59
Geef mij maar een mooie meid ! niet dat ik iets heb tegen jou en je voorkeur voor mannelijk schoon hoor, ik zal het tegen niemand vertellen in het dorp.
Vind ik leuk
Benniewies +6181
maandag 11 februari 2019 om 00:02
Mag hoor, denk dat je wordt uitgelachen hier in ons mooie Elim ik en mannen.
Maar met mooie bedoel ik gewoon hoe hij is, nooit in opspraak
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
maandag 11 februari 2019 om 00:03
Je geheim blijft tussen ons.....
Vind ik leuk
Benniewies +6181
maandag 11 februari 2019 om 00:13
Topper
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
maandag 11 februari 2019 om 00:18
beetje flauw plagen joh, maar je kan er tegen gelukkig.
Vind ik leuk
Benniewies +6181
maandag 11 februari 2019 om 00:20
Ja tuurlijk.
Je moet niet altijd serieus zijn👍👍
Vind ik leuk
Juppes046 +394
maandag 11 februari 2019 om 00:19
Ja met als toppunt die goal tegen Bayern München in de laatste minuut van de Champions League finale
Vind ik leuk
Benniewies +6181
maandag 11 februari 2019 om 00:21
Blijft me ook altijd bij

Teddy Sheringham eerst een goal en daarna een assist 30 seconden later
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 00:24]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:28
Bijzondere was dat ze beiden als wissel het veld in waren gekomen, dan mag je toch wel spreken van gouden wissels als ze beiden scoren en je wint de CL-finale met 2-1.
Vind ik leuk
Benniewies +6181
maandag 11 februari 2019 om 00:34
De wissel van Bayern waren ook niet de beste. Dachten al dat ze binnen waren met de publiekswissel van Matthäus ( als ik het goed heb )
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zondag 10 februari 2019 om 23:52
Nice!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:53
Ja hehe , dat lijkt me niet zo moeilijk ....
Vind ik leuk
SanKev +1064
zondag 10 februari 2019 om 23:57
Heeft ie toch mooi even geflikt dan.
Vind ik leuk
Benniewies +6181
zondag 10 februari 2019 om 23:59
Denk je dat Mourinho nog enig respect krijgt van welke speler ook?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:21
Van de nieuwe generatie vast wel. Of de mindere goden in het voetbal.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19394
zondag 10 februari 2019 om 23:59
Heerlijk dat opportunisme in de voetbalwereld.
Vind ik leuk
Rodajc +19401
maandag 11 februari 2019 om 00:14
Als je 10 van de 11 wedstrijden wint met aanmerkelijk beter voetbal, én de spelers gelukkiger maakt dan de voorganger, heeft het niks met opportunisme te maken maar met een verdiende vaste aanstelling. Solksjær doet het gewoon onverwacht goed, dat kan en het onverwacht vinden van een goede combinatie heeft niks te maken met opportunisme. Wel met geluk, maar het inspelen op meevallende situaties en die kunnen verklaren is ook beleid.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
maandag 11 februari 2019 om 00:01
Nu begrijpen ze pas hoe ze in de maling zijn genomen al die tijd door Mourinho en z'n act......
Vind ik leuk
AVF-81 +103
maandag 11 februari 2019 om 00:07
🗣 GLORY GLORY ManUnited!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:31
De terugkomst van Mike Phelan mag ook niet onopgemerkt blijven.

Jarenlang de rechterhand van SAF, met Ole samengewerkt, door die Moyes eruit gebonjourd (de eerste van vele stomme zetten van die minkukel) en nu weer terug; goed voor de club.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
maandag 11 februari 2019 om 00:50
Ik wist helemaal niet dat Mr Bean daar trainer was tegenwoordig.
Vind ik leuk
JG +276
dinsdag 12 februari 2019 om 03:06
Lijkt eerder op smeagel (gollem) van lotr
Vind ik leuk
Antonio_4 +2198
maandag 11 februari 2019 om 02:06
Nice! Man Utd is weer leuk om naar te kijken.

Vlak na de CL-loting voor de achtste finales gaf ik ze weinig kans tegen PSG. Nu zie ik ze die Fransen er nog uit flikkeren ook.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:43
Zonder Neymar,Cavani en Meunier zal Manchester United van PSG winnen anders was het een andere wedstrijd om naar te kijken...................
Vind ik leuk
navidos +309
maandag 11 februari 2019 om 07:20
Ook zonder die spelers heeft psg fantastische spelers zoals Mbappe. Maar ik had het liefst al die spelers erbij en dat united dan zou winnen zou ik dan willen weten wat anderen te zeggen hadden. Ik zie PSG overigens nog steeds als favoriet. Ik ben erg blij dat Sjolskaer de plezier weer terug heeft gebracht en dat gepaard met resultaten. Maar ik moet realistisch zijn in verdediging zijn we nog kwetsbaar met spelers als Smalling, Jones en Baily die niet blij zijn als ze aan de bal zijn en zwak zijn 1 op 1. Daarna is er ook nog Young waarbij ik nooit het idee heb of die het kan of dat die gewoon wat doet. United heeft volgend seizoen minimaal 2 sterke centrale verdedigers nodig.

Wat niet vergeten moet worden is Mike Phelan, hij is het hart van dit alles, sjolskaer is een uitstekend people manager wat natuurlijk deze groep brood nodig had.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:52
Ik ben een Manchester United fan die nucher is maar ik blijf erbij dat zonder geblesseerde sterspelers zal PSG een heel ander elftal zijn.Ik kom hier niet mijn gelijk te halen maar ik geef een reële nuchtere antwoord die ik onderbouw met feiten.
Vind ik leuk
navidos +309
maandag 11 februari 2019 om 09:00
Ik sluit me helemaal aan bij je mening sterker nog dat is wat ik zelf ook zeg. Ik had alleen gewild dat ze met een volledig fit elftal waren en dat als we dan wonnen veel beter zou zijn. Neemt niet weg dat ze met Mbappe nog steeds een zeer gevaarlijk aanvallend speler hebben.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:29
Smalling,Jones en Baily doen het met Ole Gunnar Solskjær heel goed zelfs alhoewel had ik Virgil van Dijk in de verdediging en Ronaldo maar MU kan niet alles hebben.Niemand kan SAF vervangen want voetbal managers krijgt niet genoeg tijd meer om een fatsoenlijke elftal neer te zetten.Alles draaid om geld want als we naar de eredivisie kijken om als voorbeeld te noemen dan zie je dat de top vier met veel minder financieen met de top mee draaien.Het schild 600miljoen euro🤔
Vind ik leuk
Smithsonian +45301
maandag 11 februari 2019 om 06:25
Beste keuze ook.
Vind ik leuk
power +7923
maandag 11 februari 2019 om 07:13
The sun weer
Vind ik leuk
FCHeineken +885
maandag 11 februari 2019 om 07:22
100% terecht!
Deze man kent de club, heeft de gouden Ferguson periode meegemaakt en weet daarom dondersgoed wat deze club nodig heeft.
Uiteraard zal ook hij wedstrijden gaan verliezen en soms misschien zelfs onnodige punten laten liggen, maar dat is voetbal...
Hij brengt het plezier terug bij de spelers en nog belangrijker, bij de fans!
Vind ik leuk
Truth +4560
maandag 11 februari 2019 om 08:12
Als alle spelers 100% achter hem staan dan is de keuze al gemaakt ...bij poch is dat een vraagteken ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:22
Deze man heeft het DNA van de club dus gewoon een goeie keuze! De spelers die bij Mourinho niet uit de verf kwamen (al dan niet bewust) floreren nu.
Vind ik leuk
giggs11 +46
maandag 11 februari 2019 om 08:34
one of us gooble gobble one of us gooble gobble
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:05
Binnen 9 of 10 wedstrijden van de 6e plek naar de 4e plek. Dat is toch wel echt een fantastische prestatie. Zeker als je Jones, Young en Smalling achterin hebt, dan is dat helemaal een wereld prestatie. Waarom zou je hem ook vervangen als het fantastisch gaat nu.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:48
Hij had toch een contract bij een Noorse club, en volgens mij heeft het bestuur van die club laars nog gezegd dat ze hem sowieso terug verwachten.
Want hij is verhuurd aan manchester united.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws