Advies voor Ten Hag: Tadic en Ziyech lekker eraf halen en niet laten spelen

Advies voor Ten Hag: "Tadic en Ziyech lekker eraf halen en niet laten spelen"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 08:28ma 11-02-2019 om 08:28

Erik ten Hag moet ingrijpen en Hakim Ziyech of Dusan Tadic eens wisselen. Dat stelt Arno Vermeulen, die actie verwacht van de Ajax-trainer.

"Het was een totaal terechte nederlaag van Ajax bij Heracles Almelo", aldus Vermeulen bij Studio Voetbal. "Ten Hag valt veel te verwijten. Hij zal in zijn handen moeten spugen en de boel een keer door de kleedkamer moeten sodemieteren. Dus: Tadic en Ziyech lekker eraf halen en niet laten spelen."

De twee vleugelaanvallers van Ajax zijn niet het enige probleem, ziet de NOS-commentator. "Ten Hag moet ook een keer kijken wat er met Frenkie de Jong aan de hand is. Sinds zijn transfer (FC Barcelona, red.) speelt hij echt helemaal niet goed. Weg met de heilige huisjes."

Pierre van Hooijdonk vraagt zich af of Ten Hag een trainer is die Ziyech en Tadic 'keihard kan aanpakken'. "Zie je dat voor je? Je móét ze wel keihard aanpakken, maar ik zie dat niet gebeuren."

Lees ook: De Ligt en Blind bekvechten: 'De acceptatie is binnen dit elftal ver te zoeken'

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +26778
maandag 11 februari 2019 om 08:31
Hier ben ik het met eens ... aanpakken die zogenaamde sterretjes ...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:33
Idd, dan laat je ook zien dat jij nog steeds de trainer bent en niet Tadic. Van Bommel haalt Lozano/Bergwijn ook vaak genoeg aan de kant. Ik vind dat Neres sowieso meer kansen verdient. Geweldige voetballer. En eigenlijk de enige echte buitenspeler.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 08:36
Ten Hag heeft allang niets meer te zeggen daar.....na die 3-0 afgang tegen jullie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:38
Dan moet je Ten Hag zo snel mogelijk de laan uitsturen en een trainer aanstellen met uitstraling. Of Tadic en Ziyech verkopen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 08:55
Was dat nu maar zo makkelijk..........
Het probleem ligt wat dieper.
Ik kijk graag naar de cijfers; AZ eindigde verleden jaar 3e in de ED met ongeveer een budget van 24 miljoen, Twente degradeerde ! met een budget van 30 miljoen !
Allebei clubs in diezelfde ED.
Oorzaak, niet de Trainer maar wel het waardeloze management van Twente. Hetzelfde geldt andersom bij AZ maar ook bij PSV waar het gewoon klopt qua management.

[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 08:56]
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 11 februari 2019 om 11:32
Bij Twente kon het niet anders ze moesten wel maar het is niet het management of de trainer het zijn de spelers maar die kun je niet ontslaan als ik m'n werk niet goed doe krijg ik ontslag maar ik zeg dan kort de spelers op hun salaris dat is ook moeilijk dat weet ik maar zou wel een oplossing zijn
En Twente is nu op de goede weg
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 12:00
Dus van Halst heeft het uitstekend gedaan, dat zeg je feitelijk.
Kijk: Die spelers worden door iemand gekocht en gehuurd......daarna gemanaged........
Om over geldstromen, eerlijke transparante boekhouding en illegale deals met Doyen Sports maar te zwijgen........
Al de narigheid bij welke organisatie, maar ook al het succes begint bij goed management, dat is de organische voedingsbodem, punt uit.
Op asphalt groeit ook geen boom.....
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 11 februari 2019 om 12:12
Jij begint nu weer in het verleden te duiken terwijl ik zeg ze zijn nu op de goede weg met de nadruk op NU
En als jij denkt dat ik iets zeg over van Halst dan lees je niet goed want ik heb het daar helemaal niet over
Ik heb het over spelers die niet willen of met andere dingen bezig zijn en die moeten eens aangepakt worden dat was mijn verhaal dus niets met van Halst of het verleden van Twente te maken maar dat snap je dus niet jammer dan
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:15]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Het gaat over de oorzaak van problemen in het algemeen, die oorzaak wordt vaak ten onrechte gelegd bij een Trainer die vaker het slachtoffer is van datzelfde ellendige management dan de aanstichter.....
Twente is daar een triest maar duidelijk voorbeeld van in slechte zin en AZ en PSV in goede zin.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 11 februari 2019 om 12:25
Ach weet je ik kan ook dingen bij AZ noemen die ik zelf van dichtbij heb meegemaakt in de Alkmaarderhout maar dat heeft geen zin het gaat om NU en niet om wat er in het verleden is gebeurd
Maar jij doet dat dus wel en gaat totaal inhoudelijk aan mijn reactie voorbij maar goed dat mag maar neem mij dan niet kwalijk dat ik dan nu ook klaar met je ben en dus ook niet meer reageer op je
Fijne dag nog
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Het gaat om het voorbeeld van wat Management teweeg brengt, in goede en in slechte zin en dat Trainers vaak niet de oorzaak maar veel meer slachtoffer zijn.
Twente is een schoolvoorbeeld hoe het niet moet, maar er zijn ook andere clubs waar het een puinhoop is.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 11 februari 2019 om 20:49
Jij hebt totaal geen inzicht wat er bij Twente gebeurde en je blijft maar herhalen en je wil niet zien dat ik het over NU heb
En je vergeet dat Ajax ook dingen zijn overkomen ik wilde het daar niet over hebben omdat het niet relevant is maar denk maar aan de doping gebruikt meer zeg ik er niet over want ik wil niet lopen trollen
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:51]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 21:07
Welterusten Jan, ik ga het niet nog een keer uitleggen, het gaat je verstandelijke vermogens kennelijk te boven.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
maandag 11 februari 2019 om 21:14
Nee mijn verstand niet maar dat van jou want jij snapt er de ballen van en jij blijft hangen in het verleden en misschien wel een poging tot uitlokken of zou het Alzheimer zijn?
Succes met je clubje
Vind ik leuk
Adjab +1380
maandag 11 februari 2019 om 15:16
Gefeliciteerd dat het allemaal klopt grandioos zelfs maar PSV wordt nog wel eens kampioen en AZ ??? . En PSV heeft ook aan moeten kloppen bij de Gemeente dus zo heilig is het niet zoals jij het nu schetst.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:52
Ik voel een nieuw accountje voor iemand aankomen #Tenhagout
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 08:59
Dat lost op zich nog niet alles op......
"Iemand" was betrokken bij het plotselinge vertrek van Bosz eerst, daarna van Keizer in no time en toen werd wereldreiziger ten Hag aangesteld. ( die daar niet om gevraagd heeft .....)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:51
Het antwoord zit m in jouw comment.

Reiziger!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 10:09
Ha ha, tsja......wel een aardige vent, maar weer een onervaren man, althans onervaren tegen de achtergrond van de Ajax ambities Internationaal.
Ik denk dat "gewoon een andere Trainer" trouwens niet de enige verandering is die Ajax nodig heeft.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:17
Ach, met de Boer ging t goed, Cocu, v Bommel, en van Bronckhorst, gingen ook goed.

Mmmm, ik weet t niet........

Ik denk dat we over het "oudspeler van de club principe" niet zo snel heen moeten stappen.

Want laten we eerlijk zijn, los van zijn kwaliteiten (of gebrek daaraan) heeft Ten Hag nu toch wel bewezen dat hij niet de persoonlijkheid heeft om bij Ajax te floreren.
Ondanks de goede resultaten is daar intern constant kritiek op gegeven. Ik denk dat de goeie resultaten hem tot nu toe gered hebben, hij staat er sowieso volgend seizoen niet meet (of hij moet de CL winnen). De chemie is weg en de koek is op.

Dus ja, dat is wel een goede start...

😉
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:18]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 10:33
Ik ben het over het te kort schieten van ten Hag helemaal eens hoor, vanaf dag 1 feitelijk.
Een flater "van heb ik jou daar" van van Overmars.
Ik denk wel dat het na de uitschakeling tegen Real wel over en sluiten is.

Maar er is al 4 jaar niks gewonnen in de ED en Overmars / v.d. Sar dragen een grote verantwoordelijkheid.
Voor de huidige sportieve ED chaos en de 4 jaar daarvoor dus.

Met slechts een andere Trainer ben je er niet.

Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:55
Daar ben ik het dan weer met jou eens. Alleen vind ik dat die twee anderen bij mij wat "compensatiepunten" opgebouwd hebben.

Kijk. Als ze nu beslissen dat zij met deze flater (je schreef het goed), zich nooit meer met het aanstellen van een trainer mogen bemoeien vind ik dat best.😉

Alleen die twee hebben Ajax wel de mogelijkheden gebracht die we nu hebben (selectie, financieel, bekendheid expansie). Daar zijn ze schijnbaar beter in.
Misschien moeten we terug naar een directeur voetbalzaken zoals Arsenal in Overmars ziet (wat zullen zij teleurgesteld worden als dat ooit doorkomt 😉).
Ik bedoel die twee lostrekken van de 'day 2 day' voetbalzaken en prijzen.

Maw ik wil ze persoonlijk nog niet kwijt, daarbij wie zou het op dit moment beter doen??
Betere trainers zijn er bij bosjes.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 10:55]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 11:45
Natuurlijk is het een moeilijke kwestie. ( daarom begon ik er niet over....ha ha )
Je hebt de AFC Ajax NV en alles is uitstekend voor elkaar.
De "club" activiteiten echter vertonen problemen die bekend zijn.
Ik zie v.d. Sar totaal geen toegevoegde waarde zijn voor Ajax, mist alles wat een Ajax AD nodig heeft.
Overmars is natuurlijk een heel ander verhaal, is een goede zakenman, maar geen goede strategische samensteller van een team.
Raar voor een ex prof van zijn status......
Daar moet je dus een nieuwe functie creëren, naast die van Overmars.
Op de plaats van v.d. Sar zie ik veel liever een door de wol geverfde zakenman die Internationaal z'n capaciteiten bewezen heeft.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 11:46]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:09
Gewoon beetje pech dat er 4 jaar niets gewonnen is met een beetje meer geluk hadden het er 2 kampioenschappen meer geweest dat zag je gister ook bij Utrecht-PSV
PSV had een penalty kunnen krijgen voor dat shirtje trekken bij De Jong scheelt achteraf toch weer 2 punten die je aan het eind misschien wel goed kan gebruiken.
Niet dat ik denk dat Ajax kampioen gaat worden maar is maar voorbeeld dat beetje geluk of niet
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 11:49
Zo kan je het ook bekijken.....ha ha.. beetje pech gehad, kan gebeuren, ja toch, nee toch, niet dan ?
Vind ik leuk
Babelagtig +2654
maandag 11 februari 2019 om 08:49
Nou niet over van bommel beginnen wanneer het over teamaanpassingen gaat..die speelt altijd met dezelfde 11
Vind ik leuk
Bruurke +1186
maandag 11 februari 2019 om 09:00
Kijk even de wedstrijd van twee weken geleden! Malen en Cody op de plaats van Lozano en Bergeijk! Ja komt idd door blessures maar je stelling klopt dus niet😉
Vind ik leuk
Babelagtig +2654
maandag 11 februari 2019 om 09:05
Welke wedstrijd bedoel je? Want bergeijk😂😂speelde gewoon hoor? Viel alleen later uit...
Vind ik leuk
Bruurke +1186
maandag 11 februari 2019 om 09:24
Hahaha Oke Oke ik doe het niet graag maar moet je helaas gelijk geven 😂
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Vergelijk aub Bergwijn niet met Zyech....Zyech is een klootzak die je beter kwijt kan zijn. Bergwijn is een normale jongen, die je ook gewoon kan benaderen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14496
maandag 11 februari 2019 om 08:35
Ten Hag is doodsbang voor Hakim en Tadic........laat laf Neres er uit....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:48
* pareltjes
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26778
maandag 11 februari 2019 om 09:02
Pareltjes, sterretjes, whatever ... als je ziet hoe goed ze speelden voor de winterstop en hoe ze nu spelen ... wat een verschil ... zo wint zelfs NAC komend weekend nog van ons.
Vind ik leuk
KCP +1304
maandag 11 februari 2019 om 09:18
Inderdaad ten hag rot lekker op
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2593
maandag 11 februari 2019 om 08:33
Beter 2 ontevreden dan 10.
Dus hij heeft gelijk.
Als je bij je baas niet werkt voor je centen vlieg je er ook uit.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
maandag 11 februari 2019 om 08:48
Alleen.brengt de gemiddelde medewerker geen vette transfersom.op. wel een verschilletje
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2593
maandag 11 februari 2019 om 08:54
Dat is het probleem heh.
Opdracht van hogerhand misschien?? Dat ze niet op de bank mogen? Wie zal het zeggen.
Vind ik leuk
2-1 +1636
maandag 11 februari 2019 om 08:34
Alsof het daar alleen alleen ligt. Die analisten lullen ook maar wat. Ajax moet nu juist maar 1 ding doen en dat is de rust bewaren. Gewoon doorgaan en geen gekke dingen doen. Maar als PSV'er hoop ik natuurlijk iets anders....
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4667
maandag 11 februari 2019 om 08:40
Klopt, ze moeten iets vertellen natuurlijk.
Vind ik leuk
Smithsonian +45157
maandag 11 februari 2019 om 08:36
Wat is arno toch slim zeg...
Vind ik leuk
Molletje +4037
maandag 11 februari 2019 om 08:37
Dan moet je ze de rest van het seizoen niet meer opstellen, want als je ze 1x eraf haalt om een statement te maken en ze er daarna weer in zet, bereik je (in mijn ogen) alleen het omgekeerde... dan gaan ze helemaal niet meer voor "de trainer en het teambelang" door het vuur.

Wat ten Hag moet doen is vooral zichzelf blijven, ga je acteren als trainer, dan nemen ze je totaal niet meer serieus.

Gewoon een opstelling met Onana; Mazraoui, de Ligt, Blind, Tagliafico; Ziyech, de Jong, v/d Beek; Neres, Dolberg, Tadic.

en alles komt goed.
Vind ik leuk
Jalapeno +1148
maandag 11 februari 2019 om 08:52
Eens met de opstelling, maar afgelopen week had je best met Neres ipv Tadic kunnen spelen. Misschien zelfs moeten spelen na de invalbeurt van Neres vorige week.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
maandag 11 februari 2019 om 09:17
Eén goede inval beurt zegt niet alles, maar ik geef je 100% gelijk dat Neres vaker had moeten spelen.
Desnoods Ziyech naar middenveld en van de Beek of Schöne offeren, afhankelijk hoe het spelbeeld is.
Vind ik leuk
Jalapeno +1148
maandag 11 februari 2019 om 09:29
Misschien stelt hij hem woensdag wel op. Met Tadic in de spits...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:03
Of zijne koninklijke hoogheid tikkie breed tikkie terug, beter bekend als Frenkie.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
maandag 11 februari 2019 om 10:49
Om gezeik tegen te gaan heb ik die optie maar niet genomen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:49
Begrijpelijk. Maar ik ben van mening dat je elk probleem het beste bij de bron kan aanpakken.
Vind ik leuk
oostkust +767
maandag 11 februari 2019 om 08:37
de Jong: je zult toch omringd worden door Schone en Blind, kun je toch niets goed doen
Vind ik leuk
Nova +2057
maandag 11 februari 2019 om 09:05
Snap ook niet waarom Schöne ook steeds mag blijven staan. Als het alleen om zijn vrije trappen gaat mag hij er snel uit van mij. Want hij vertraagd het spel ook op het middenveld.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 09:07]
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
maandag 11 februari 2019 om 09:18
Zonder Schöne of Blind had de Jong het heel wat moeilijker want verdedigen kan hij niet en zowel Schöne als Blind knapt veel vuil werk voor hem op
Vind ik leuk
oostkust +767
maandag 11 februari 2019 om 09:21
Schöne en Blind verdedigen? Mis ik iets?
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
maandag 11 februari 2019 om 09:22
Niet echt maar altijd nog 10x beter dan Frenkie
Vind ik leuk
Molletje +4037
maandag 11 februari 2019 om 10:24
Schöne is dé achilleshiel en dat is al zo sinds Ajax-Lyon.

Voor de positie CVM komt hij handelingssnelheid tekort.
Hij kan een hoop compenseren door zijn ervaring, maar als het spel iets versneld mist hij de aansluiting naar voren en juist als de tegenstander druk zet, mist hij de snelheid in het omschakelen en de finesse om te verdedigen.

Blind of de Jong is een vooruitgang op die positie. Ik zou nu kiezen voor het middenveld Ziyech, de Jong, van de Beek en Blind laten staan achterin.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:11
Haal Tadic en blind eraf en het is voor 70% opgelost Tadic voetbalt momenteel niet voor Ajax maar voor Tadic Blind heeft nog nooit meegekunt. Van zulke verdedigers zijn er in de eredivisie meer dan 200. Mag enkel meedoen om zijn naam en baatje van zijn Pa.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19183
maandag 11 februari 2019 om 08:37
Dat had veel eerder wel een keer moeten gebeuren. Als hij dat nu gaat doen is dat door de druk van buiten.
Dan geef je alsnog het verkeerde signaal af.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:38
Ik vrees dat Ten Hag dat niet durft. Plus hij stelt Frenkie de Jong op met de wetenschap dat die niet fit is. Ajax speelde als een natte krant zaterdag maar ook de trainer had zeker een positieve invloed kunnen uitoefenen maar heeft dat nagelaten.
Vind ik leuk
Mr-MZ +147
maandag 11 februari 2019 om 08:40
Prachtig al die meningen. Wat zijn de alternatieven dan? Voor Tadic kan ik oprecht geen vervanger opnoemen, laatstaan voor Ziyech
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:06
Dat is toch voor een trainer om te bepalen? Maar als een van beide of beide zelfs niet in vorm zijn of gewoon slecht spelen moet je daar toch een adequate vervanger voor hebben?
Vind ik leuk
Justin Kees +3508
maandag 11 februari 2019 om 08:41
Wie is Arno Vermeulen en sinds wanneer is hij trainer?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:43
Het is intern bij Ajax een grote puinhoop. Het draait alleen maar om geld. Ten Hag er uit sodemieteren en een sterke trainer binnenhalen is een 1e vereiste. Binnen ajax zijn het allemaal bv.tjes
Vind ik leuk
Muscles +2083
maandag 11 februari 2019 om 08:46
Trainer moet balans houden en die lijkt tijdelijk weg. Als Driessen dan namen roept bemoeit hij zich met het HOE.....en dat doet die rat expres..en is dus geen Ajacied.. Forza AFCA
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:47
Ik vraag me af .....

Zou er van alle mensen die het voetbal in meer of mindere mate volgen nog iemand zijn die niet weet van de transfer van Frenkie ?

Volgens mij denkt VP van wel ....

"Sinds zijn transfer (FC Barcelona, red.) speelt hij..... "

Jaaahaaaaa dat weten we inmiddels wel, kom eens met iets wat we nog niet weten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
maandag 11 februari 2019 om 09:22
Maar wat hier bedoeld wordt is gewoon waar.
Sinds dat geval (om maar niet weer over het transfer van Frenkie te hebben) speelt hij als een natte krant.
tegen Feyenoord verantwoordelijk voor 2 tegentreffers en tegen Heracles zoveel gevaarlijk balverlies waar zelfs door een terugspeelbal van hem op de Heracles speler door Daley Blind een penalty veroorzaakt moest worden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:34
Daar heb ik het niet over, ik heb het over dat VP te pas en te onpas (FC Barcelona, red.) bij zet als het over Frenkie gaat.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
maandag 11 februari 2019 om 20:01
Oke
Vind ik leuk
#Keizerout +50330
maandag 11 februari 2019 om 08:50
Haha, ja, en dan verliezen en zeggen dat je een goedkoop statement wilde maken. Goed verhaal weer van Arno.
Had Pierre als expert ook tips voor NAC?
Vind ik leuk
Erik7494 +1497
maandag 11 februari 2019 om 08:59
Waarom Tadic en Ziyech? Volgens ligt het probleem veel meer bij De Jong en De Ligt, die lijken niet meer geinteresseerd om hun best te doen voor Ajax.

Haal die aanvoerdersband weg bij de Ligt en geef hem juist aan Tadic.
Vind ik leuk
thierryer +2160
maandag 11 februari 2019 om 09:22
De Ligt is de enige waar ik nog gedrevenheid zie samen met Nico!
Vind ik leuk
MojoRisin +16262
maandag 11 februari 2019 om 09:04
Natuurlijk, tegen Real Madrid Tadic en Ziyech niet opstellen.. Let maar op, die staan er woensdag wel hoor..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:12
Arno Vermeulen de witte Chinees
Vind ik leuk
Ajacied61 +209
maandag 11 februari 2019 om 09:15
Ik kan mij nog herinneren dat Co Adriaanse destijds trainer/coach bij AZ de volgende dag zijn spelers een straftraining en een geldboete oplegde na een wanprestatie. Waarom gebeurt dat niet meer bij Ajax of andere clubs?
Vind ik leuk
thierryer +2160
maandag 11 februari 2019 om 09:21
Omdat er een trainer zonder overwicht zit bij Ajax. Al overdreef die Adriaanse ook wel erg!
Vind ik leuk
ritje +787
maandag 11 februari 2019 om 09:16
hallo Al die ZGN analisten praten allemaal in eigen belang! objectiviteit is ver te zoeken! mvg ritje
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:18
Sjaak waar ben je SJAAK ??????
Ze hebben je nodig ze weten niet waar het aan ligt en jij weet dat wel altijd SJAAK HELP
Vind ik leuk
thierryer +2160
maandag 11 februari 2019 om 09:20
Hij Schijt in zn broek voor die 2. Had je bij van Gaal echt niet moeten flikken. Trainer die niet de baas is gebleken en je kan dat niet meer recthzetten.
Vind ik leuk
sjakieeee +23
maandag 11 februari 2019 om 09:41
ik weet zeker dat arno geen voetbalman is!!!!
Vind ik leuk
Blindsy +20431
maandag 11 februari 2019 om 09:42
Heerlijk, heerlijk. Dat zagen. Die goed bedoelde adviezen.
Vind ik leuk
renemar +840
maandag 11 februari 2019 om 10:06
Niet beiden tegelijk maar zeker eentje, liefst Ziyech, ernaast. Tadic heeft een veel beter rendement. Maar dat durft hij niet. Zou het woensdag nog eens bekijken en vanaf zondag Neres laten spelen. Heb je eindelijk een vleugelspeler met snelheid en diepgang die niet steeds in de bal komt.
Blijft Ten Hag volharden in de huidige samenstelling is het snel over en uit.
Vind ik leuk
Mari +13288
maandag 11 februari 2019 om 10:22
Tadic, ok dan schreef ik zterdag al, maar geen Zyech, die laat je staan.
Naast tadic ook Frenkie eruit.
Neres voor Tadic en Blind op de positie van Frenkie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:30
Ze hadden met bosz door moeten gaan voor een langer termijn visie. Hij speelt niet alleen aanvallend en verzorgd voetbal maar wilt ook heel snel de bal terug bij bal verlies. Hij kwam in de finale met Ajax (EL) dan zou hij met Ajax van toen,en zeker van nu ook weer kampioen kunnen worden het volgende seizoen. Wat gebeurde er : hogere invloeden werden nerveus met hun bepalende hand en grepen achter de schermen in. Toen kwam keizer een nobody. Toen kwam ten hag een nobody. Dit zijn jongens die expres gehaald worden,en waarvoor bepaald kan worden.

Ik hoor de meeste op dit moment denken : waar is Frankie met zijn saaie voetbal maar wel met alle titels en gelijke doorstroming naar de CL
Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 11 februari 2019 om 10:34
Ben het nooit eens met die twee, maar nu ff wel. Kom op EtH.
Vind ik leuk
B3v3r +817
maandag 11 februari 2019 om 10:51
Lekker makkelijk scoren weer van die kwal van een Vermeulen (die neutraal moet zijn als chef NOS, maar iedere kans om Ajax af te branden pakt)

Denk dat het probleem niet bij Ten Hag ligt maar bij de spelers. Als je tegen Heracles kijkt dan kan hij er wel 11 wisselen volgens mij. Tuurlijk mag Ziyech en Tadic er ook wel een keer uit, maar nu wordt het wel heel erg aangedikt allemaal.
Vind ik leuk
hantayo +1271
maandag 11 februari 2019 om 11:53
Grootste dissonant is Ziyeck. Woensdag zal ie misschien goed spelen, daarna weer als een natte krant. Hij moet wisselspeler worden, en zsm verkocht worden. Ajax speelt regelmatig met 10 man tegen 12, zo vaak verspeelt ie de bal.
Vind ik leuk
markie +3196
maandag 11 februari 2019 om 11:57
Neres had voor Tadic moeten komen.
Vind ik leuk
Bou Bou +12
maandag 11 februari 2019 om 13:43
Ik hoop dat ziyech dan ook gelijk klaar is met Ajax en zich focust op een mooie transfer alleen helaas gebruikt Ajax niet haar netwerk voor Hakim, maar wel voor Frenkie. En dit zien andere spelers ook zoals Daley voor veel geld gehaald werd, en daarna toevallig papa blind ook bij Ajax kwam. Ajax een club met 2 gezichten
Vind ik leuk
redknap +1249
maandag 11 februari 2019 om 13:48
Stuur ze voor straf terug naar FC Twente daar passen ze beter.
Vind ik leuk
Broes +1079
maandag 11 februari 2019 om 14:22
Wat een slecht advies. Tadic en Zyech altijd laten spelen omdat zij net dat extra's kunnen bieden. Ik zou Schöne eruit laten tegen Real, want hij komt handelingsnelheid tekort. Daarvoor Neres laten spelen. Daarnaast maak ik me zorgen over Mazraoui, die is het ook even kwijt. Maar helaas geen goede vervanger beschikbaar.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:35
Haal de jong en die blind er ook maar af dan. Zonde van de verkoop van Wöber
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
maandag 11 februari 2019 om 19:20
Mentaliteit van de spelers ver te zoeken zit geen vechtlust meer in .
Kijk naar PSV die hebben strijd scoren heel veel na de 85e minuut.
Dat betekend de wil om te winnen en dan word je terecht kampioen .
Of ik het nou leuk vind of niet het is gewoon terecht .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:43
Haha grappen maker denk je echt dat helpt 0creatuieve tijd heb je dan
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 04:37
Tuurlijk !!!
Dus tegen a La Madrid zonder Tadic en Ziyech ..
Wat zijn dat voor wanhopige onzin verhalen ...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws