'Crisissfeer in Arnhem: directie en eigenaren Vitesse in gesprek met Slutsky'

'Crisissfeer in Arnhem: directie en eigenaren Vitesse in gesprek met Slutsky'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 11:57ma 11-02-2019 om 11:57

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 12:33ma 11-02-2019 om 12:33

In Arnhem is maandag sprake van crisisberaad. Trainer Leonid Slutsky gaat met clubeigenaar Valeri Oyf, commissaris Yevgeny Merkel en de directie van Vitesse in gesprek over de zorgwekkende situatie in het Gelredome. 

Dat meldt dagblad de GelderlanderHet onderhoud met Slutsky stond al langer gepland, maar 'krijgt nu een ander karakter'. Er is sprake van grote onvrede bij de achterban van Vitesse. Na de winterstop gaat het van kwaad tot erger bij de nummer vijf van de Eredivisie. 

Oyf en Merkel pakten afgelopen weekend het vliegtuig naar Nederland. Zondag waren ze getuige van de nederlaag van Vitesse in Groningen. In extremis schoot Mo El Hankouri de thuisploeg naar een 2-1 zege. Een week eerder speelde Vitesse met 2-2 gelijk tegen sc Heerenveen, daarvoor werd er verloren bij Fortuna Sittard en nipt gewonnen van Excelsior. 

Slutsky is bezig aan zijn eerste seizoen in Arnhem. De Russische oefenmeester signeerde afgelopen zomer een tweejarig contract in het Gelredome. 

Lees ook: 'Vitesse-fans wachten bus op met spandoeken: 'kutbeleid' en 'schaam je kapot''

Poll

Haalt Slutsky het einde van het seizoen in Arnhem?

(4827 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 12:09
Vitesse, Ajax, Sparta crisistijd is aangebroken.
Vind ik leuk
Arvin +6689
maandag 11 februari 2019 om 12:10
Eerst is daar komkommertijd, nu is er de crisistijd 😂.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:11
Zet Utrecht en Heerenveen daar ook maar bij.
Vind ik leuk
mason +2385
maandag 11 februari 2019 om 14:17
Maar onze gerry zal nooit en te nimmer olderiekerink aan de kant schuiven. Ook al degraderen we.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:13
Bij Fc Utrecht ook toch?
De laatste 5 wedstrijden slechts 1 puntje...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:16
Bij Utrecht word het crisis als je naar het rechter rijtje zou gaan.

Met een begroting waar Ajax en Vitesse mee werkt beginnen ze veel eerder te stuiteren.

Sparta dacht waarschijnlijk aan een terugkeer op het hoogste niveau wat niet gaat lukken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:57
Eigenlijk zeg je dat de clubs die je eerder noemde wel ambitie hebben en fc Utrecht niet. Linker rijtje is prima?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:44
Wat ik eigenlijk zeg is dat er bij FC Utrecht minder druk op staat.
Ajax zal qua begroting alleen kampioen moeten worden.
Sparta zal terug moeten keren op het hoogste niveau.
Als FC Utrecht rond plek 2, 3, 4 of 5 uitkomt hebben ze het boven verwachting gedaan qua begroting.

Dat is het verschil.
Vind ik leuk
Tafkaz +4779
maandag 11 februari 2019 om 13:09
Vergeet de nacompetitie niet. Geen kampioen worden is niet meteen een extra jaar KKD
Vind ik leuk
Sheepdog +25
maandag 11 februari 2019 om 13:31
NC is een no-go-area voor Sparta! Succes sowieso uitgesloten!
Vind ik leuk
mason +2385
maandag 11 februari 2019 om 14:19
Dat hebben we de laatste 3 jaar gezien inderdaad. NC is niet de beste vriend van sparta en van roda ook niet trouwens.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +269
maandag 11 februari 2019 om 14:20
Idd kwa begroting doen we het goed en eind van de rit zullen we vast op 5 of 6 staan
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 14:34
Dat hadden zelfs Bassie en Adriaan ze wel kunnen vertellen met het aanstellen van Henkie Fraser...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
jurgena70 +214
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Wel een goed puntje😂
Vind ik leuk
Rene80 +2305
maandag 11 februari 2019 om 12:15
Was die crisistijd er al niet? Bij ajax en sparta althans wel.

Sparta hoort in de ED thuis maar zit in eerste.. en Ajax pakt al 4 jaar geen prijs.

En vitesse eindigd gewoon waar ze horen te eindigen! Veelal redelijk na de top! Ze staan nu ook 5e dus ze moeten niet gelijk in de paniekmodus springen.

Vind ik leuk
RenW +3306
maandag 11 februari 2019 om 12:20
4 jaar? goh had ik hier nog niet gelezen.
Vind ik leuk
Rene80 +2305
maandag 11 februari 2019 om 12:21
whaha ja het komt heeeeeeeel af en toe eens terug had ik begrepen!
Vind ik leuk
HanV +5111
maandag 11 februari 2019 om 12:47
Waarom hoort Sparta in de Eredivisie? Vorig jaar de 16e begroting van de eredivisie-ploegen, ook 16e met het aantal bezoekers. Gewoon een ploeg die het ene jaar eredivisie speelt en het andere eerste divisie.
Prima, ook een keertje eredivisie in andere gebieden, Emmen en Sittard.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2532
maandag 11 februari 2019 om 14:03
Waar haal jij die cijfers vandaan? Sparta was elke week thuis uitverkocht en uit namen we veel supporters mee. Het stadion wordt zelfs uitgebreid nu we in de Eerste divisie zitten. Emmen en Fortuna speelden 20 jaar voor een zak hooi en wat publiek. Buiten dat brengt Sparta toch wat meer historie en entourage met zich mee.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:04]
Vind ik leuk
mason +2385
maandag 11 februari 2019 om 14:20
Emmen heeft inderdaad een tijd gehad dat er maar 2500 man op de tribune zaten.
Vind ik leuk
Koeien +3326
maandag 11 februari 2019 om 14:40
Ik hoor dat FC Twente ook al zo'n mooie historie en dito stadion heeft.

Het is vast gezellig daar in de KKD.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2532
maandag 11 februari 2019 om 14:45
Er spelen inderdaad meer Eredivisie waardige ploegen in de Eerste Divisie dan sommige clubs in de Eredivisie. Niks mis mee want die hebben het verdiend qua sportieve resultaten. Maar qua entourage en historie vind ik Sparta, Roda, Twente, NEC en Go Ahead wel mooiere clubs voor in de Eredivisie.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:48]
Vind ik leuk
Koeien +3326
maandag 11 februari 2019 om 16:34
Helemaal mee eens hoor. Maar historie maak je ook door het te schrijven.

Mgoed. Niet te lang in de KKD blijven hangen, dat kan qua spelers en geld een club behoorlijk uitkleden.
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 14:37
Als je steeds op zo'n schandalige wijze punten laat liggen en je had gewoon 3e kunnen staan of dik op de 4e plaats dan mag daar best wat van gezegd worden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:16
Bij PSV is het toch ook crisis?

Kansloos in Europa
Afgang in de beker
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Wel een grote kans op het kampioenschap
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:31
Nou, dat zag je gisteren wel...

Wat spelen ze superieur he 👌
Vind ik leuk
SirUltionem +3205
maandag 11 februari 2019 om 12:40
in vergelijking tot andere titelkandidaten wel ja :)
Vind ik leuk
KCP +339
maandag 11 februari 2019 om 13:13
Nee niet echt dr is maar een conclusie de hele competitie zit in een crisis
Vind ik leuk
benny-boys +1867
maandag 11 februari 2019 om 13:18
Let jij maar op de auto's dat je er snel bij bent.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:52
Ja, het is echt crisis in Eindhoven.

Positie van Van Bommel staat ter discussie. Paniekaankopen in de winterstop. Spandoeken op de tribunes.

Oh... wacht....
Vind ik leuk
Babelagtig +1773
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Nondejus...bij feyenoord ook al, psv draait ook niet echt lekker., nac is een ramp...fortuna emmen en heracles de nieuwe top 3
Vind ik leuk
benny-boys +1867
maandag 11 februari 2019 om 13:20
En wat te denken van Ajax met die Clown-Trainer???
Vind ik leuk
Babelagtig +1773
maandag 11 februari 2019 om 13:38
Dat was al gezegd gekkie...daar reageerde ik toch op...
Vind ik leuk
mason +2385
maandag 11 februari 2019 om 14:21
Wat denk je van onze demente opa bij Heerenveen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:23
Goed zo, iemand aannemen die buiten zijn eigen taalspectrum geen enkele andere taal kent, miijn neefje van zes spreekt nog beter Engels. Lekker communicatief bezig, Vitesse! Gold ook voor Cocu bij Fener...
Vind ik leuk
Dedan002 +2946
maandag 11 februari 2019 om 12:10
Het niveau van de subtop is dit seizoen erg laag. Vitesse, Heerenveen en Utrecht vallen enorm tegen. AZ krabbelt de laatste weken weer op.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:11]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:41
Heerenveen moet oppassen anders spelen ze straks de play offs tegen degradatie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:00
Zeg dat wel, het is gewoon dramatisch. In deze competitie kan iedereen van iedereen winnen en is er weinig kracht verschil. Alleen PSV en Ajax steken er met kop en schouders boven uit.
Vind ik leuk
KCP +339
maandag 11 februari 2019 om 13:13
En zelfs die spelen als een natte krant
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4372
maandag 11 februari 2019 om 12:11
Hoe hoog hadden ze dan willen staan daar?


Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:12
Nou inderdaad, ik wou wel ruilen.

Al kunnen ze over 2 weken ook maar zo 10e staan.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:13]
Vind ik leuk
Dedan002 +2946
maandag 11 februari 2019 om 12:17
5de lijkt een mooie positie, maar de werkelijkheid is dat nummer 14 Emmen daar maar 6 punten onder staat.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:18]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4372
maandag 11 februari 2019 om 12:21
Oh ja, kan beter maar verliezen bij Groningen, die veel te laag staan naar at ze kunnen, en gelijk tegen Heerenveen kan gebeuren als je Vitesse bent.
Daar moet je niet van in een crisis raken
Vind ik leuk
Erik-Vites +508
maandag 11 februari 2019 om 12:58
Tuurlijk kan dat gebeuren daar gaat het ons ook niet om.
De trainer gebruikt alleen de verkeerde tactiek....
Het sterkste punt van het elftal is de aanval, ondanks dat Matavz er niet bij is. Maar wat gaat meneer doen, hij gaat alles op de verdediging gooien en gebruikt juist niet de sterke punten van het elftal. Hij speelt verdedigend en speelt countervoetbal, de voorste linie heeft niet de snelste spelers. Linssen en Odegaard zijn niet de snelste en Darfalou dan wel maar die kan niet veel met een bal. Met deze spelers moet je automatisch naar voren willen spelen, maar die opdrachten krijgen ze dus niet.... En dan nog zeggen dat hij tevreden was over het niveau van de wedstrijd gisteren tegen Groningen, nou ik weet niet welke wedstrijd hij gezien heeft...
Ook de instelling laat de wensen over. Ze lopen er als makke lammetjes bij, al kan de trainer daar ook niet altijd wat aan doen, maar dat zal samen gaat met het feit dat er slecht gevoetbald word en geen punten gepakt worden...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:02]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4372
maandag 11 februari 2019 om 13:17
Dat verdedigende is dan van de laatste tijd, neem ik aan?
Tijdens Feyenoord - Vitesse vond ik ze namelijk allesbehalve verdedigend spelen.
Vind ik leuk
Erik-Vites +508
maandag 11 februari 2019 om 13:31
Dat was in September.....
De resultaten tot op dat moment waren minder, maar er werd toen wel gevoetbald! Daarna is het omgegooid en werd het voetbal slechter en dat is niet voorlopig nog niet goed gekomen
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4372
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Ja, ik kijk Vitesse niet iedere week dus nam maar even wat ik wel heb gezien.
Maar opmerkingen over negatief spel hier de laatste weken verbaasde me wat.
Maar goed, dat is dus niet sinds de winterstop, dat is al langer.
Vind ik leuk
Erik-Vites +508
maandag 11 februari 2019 om 14:16
Ik had ook liever dat jij gelijk had dat het de laatste tijd betrof, maar het is helaas niet zo....
Vind ik leuk
Godin1 +1261
maandag 11 februari 2019 om 12:12
Ik vind dit wel een grappige kerel. Even los van zijn trainerscapaciteiten. Hopelijk blijft deze Russische clown trainer bij Vitesse.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13211
maandag 11 februari 2019 om 12:14
Hij wordt waarschijnlijk stiekem vergiftigd ........👀
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:19]
Vind ik leuk
NvC +7291
maandag 11 februari 2019 om 16:19
🙈
Vind ik leuk
Wazedde? +110
maandag 11 februari 2019 om 12:14
Ik begrijp het niet zo goed.
Crisisberaad omdat in de slotfase zeges worden weggegeven? Dat heeft met spelersmentaliteit te maken, niet met de trainer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13211
maandag 11 februari 2019 om 12:22
Iemand haalt die spelers, iemand trained die spelers, iemand stelt die spelers op of juist niet........
Ra ra wie is de lul....oh sorry hoor; de mol....?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:48
De nederlagen zijn niet de grootste zorg de manier van spelen wel je hebt spelers als bero, foor, linssen en odegaard die meer defensief werk doen dan aanvallen door de stijl waar slutsky voor kiest.
Het spel is veel te defensief en werkt blijkbaar ook niet als je ziet hoeveel punten we al onnodig verloren hebben.

We staan idd 5e maar niet doordat we zo goed zijn eerder doordat andere ook heel veel punten laten liggen.
Vind ik leuk
Rood&wit +4232
maandag 11 februari 2019 om 12:15
Met een goede fles wodka komen ze er wel weer uit........
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:16
Of een paar Russische hoeren? Die zijn er ook niet vies van om hem in de mond te nemen
Vind ik leuk
pos +9324
maandag 11 februari 2019 om 12:15
Edward Sturing staat al weer in de startblokken.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
maandag 11 februari 2019 om 12:16
In het begin van het seizoen hoorde ik iedereen roepen hoe geweldig die Slutsky wel niet was.

Een Rus in het buitenland werkt gewoon niet.
Vind ik leuk
freek1958 +141
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Slutsky is dat niks voor feijenoord
Vind ik leuk
Deck010 +9219
maandag 11 februari 2019 om 12:19
Precies wat je zegt, dat is niks voor Feyenoord....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:33
Leer Feyenoord eerst goed schrijven met freak
Vind ik leuk
The Iceman +14674
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Gewoon de originele Hollandse spelling toch? Niet gek als je van 1958 bent.
Vind ik leuk
Busk +1633
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Ik vindt Vitesse niet eens echt slecht spelen.
Maar ze zitten in de hoek waar de klappen vallen.

Verleden week 2-2 ipv 3-1.
En nu weer een 2-1 in de laatste seconden.
Vind ik leuk
Smithsonian +41221
maandag 11 februari 2019 om 12:19
Nou dag dag Leonid.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:20
De staf is ook mede verantwoordelijk voor de afgang van de club.Huurlingen van bankzitters te over.Ik geloof er niét meer in Vitesse sprookjes.
Vind ik leuk
michelhx +4433
maandag 11 februari 2019 om 12:22
Vitesse heeft gewoon een beetje de pech dat het net tegenstanders treft die in goede doen zijn. Groningen uit, kun je verliezen. Heerenveen gelijk was een beetje pech vanwege de VAR. Fortuna doet het in eigen huis prima dit seizoen. Dus het zit ze ook net niet mee. Al weet ik niet of het voetbal wel om aan te gluren is. De trainer ontslaan lijkt me niet de oplossing, die kreeg voor de winterstop nog alle credits.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:22]
Vind ik leuk
Vak-DD +12018
maandag 11 februari 2019 om 12:26
We missen ook belangrijke spelers met blessures, en vorige week werden we genaaid door de VAR. Maar vooral de spelers op het veld laten het afweten.
Vind ik leuk
Pieterke +248
maandag 11 februari 2019 om 13:36
Los van de blessures..er wordt gewoon slecht gevoetbalt. Ook met iedereen fit. Maar dit is toch zo een geweldige trainer. Stond bekend om zijn tactisch inzicht in rusland. Nou hij kan helemaal niks. Alleen leuk doen bij de supporters als ze winnen. Met de spelers mee het veld op. Weg moet hij en snel ook deze russische snelkook pan
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:28
Waarom moeten alle nederlandse ploegen altijd 433 spelen, ik vind dat onlogisch. Laat vitesse lekker ouderwets met 2 spitsen spelen en dan met 3, 4 of 5 middenvelders. Je kan ook je voordeel ermee doen omdat alle clubs vooral gewend zijn tegen 433 te spelen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:29
de carrousel draait weer volop!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:31
Dat gaat Roebels kosten....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:32
Weinig echte Vitesse supporters die reageren. Het is crisis omdat we tegen alle kleinere clubs veel punten laten liggen en dat met zeer negatieve defensieve speelstijl. Dit is niet des vitesses. Werkelijk slutsky speelt countervoetbal bij nac en andere laaggeklasseerde tegenstanders. Met respect voor deze tegenstanders daar moet vitesse gewoon van eigen kunnen uitgaan en veel aanvallender tegen spelen dan haal je ook meer punten want de kwaliteit is er. Deze spelers zie je worstelen met de speelwijze en wie maakt de tactiek dat is Slutsky. Het is een wonder dat we 5 staan .
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:33]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:32
De enige goede Rus is een clitorus
Vind ik leuk
michelhx +4433
maandag 11 februari 2019 om 14:35
Het is clitoris, maar toch leuk geprobeerd. ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:38
Je weet wel gelijk wat ik bedoel he vriend 😅
Vind ik leuk
michelhx +4433
maandag 11 februari 2019 om 14:52
Uiteraard! En in tegenstelling tot sommige hier weet ik ook waar die zit!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:23
Haha 😂
Vind ik leuk
Justin Kees +1267
maandag 11 februari 2019 om 12:33
Grappig... onder Fräser bemoeide Oyf zich met de opstelling en liet hij steeds weten wie er in het veld moesten staan. Dat Slutsky werd aangesteld was ook geen verrassing, maar nu zien ze dat die Russische invloed niet werkt en nog beroerder uitpakt... wordt tijd dat de heren geldschieters zich eens echt in het belang van de club gaan verdiepen!
Vind ik leuk
Spacejam +147
maandag 11 februari 2019 om 12:33
Gewoon een paar Russische huurlingen opbellen die wat discipline bij die luie honden inslaan en even vertellen wat er met hun familie gebeurt als de volgende wedstrijd niet wordt gewonnen. Dan is het zo weer op de rails bij Vitesse.
Vind ik leuk
De fries +1848
maandag 11 februari 2019 om 12:48
Zo’n gevoel dat hij nu aan het ijsberen is..
Vind ik leuk
mcmodd +26035
maandag 11 februari 2019 om 12:51
Natuurlijk haalt Slutsky het einde van het seizoen met Vitesse. De man is behoorlijk goed bezig en de spelers, niet hij, zitten in een dip.
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 14:51
Ik ben echt een voorstander van Slutsky maar hij moet wel zijn ego opzij gaan zetten nu. Hoe moeilijk dat ook is. Hij moet roeien met de riemen die hij heeft en niet een of andere tactiek hanteren waar hij de spelers helemaal niet voor heeft. Volgend seizoen de juiste spelers aantrekken en met een frisse start beginnen. Het is natuurlijk voor Slutsky ook wennen hier in het westen en daarbij heeft hij ook de pech dat werkelijk ALLES tegen zit het hele seizoen al.
Vind ik leuk
mcmodd +26035
maandag 11 februari 2019 om 19:01
Ja, daar heb je wel gelijk in. De man geniet zeker meer vertrouwen en een beter team. Gelukkig kan hij goed relativeren, maar met dit team is dat ook niet ongevaarlijk. Zijn spelers verdienen van hem een harde hand, dus dat moet hij wel proberen te veranderen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:54
Iedereen roept maar ze staan toch 5e...
Dat is meer dankzij clubs als b.v. utrecht die ook veel punten laten liggen.
Met het materiaal dat vitesse heeft had je mee moeten doen om plek 3 of 4 en ja we hebben veel pech met blessures maar dan nog had er mee ingezeten dit seizoen.

Als je tegen de kleinere clubs verdedigend gaat spelen soms wel 4 - 5 - 1 op de counter moet je toch eens gaan nadenken en het grootste probleem is dat slutsky het zelf niet ziet dat blijkt wel als je na de wedstrijd tegen groningen hem hoort zeggen dat vitesse niet eens zo slecht speelde.
Vind ik leuk
mcmodd +26035
maandag 11 februari 2019 om 13:37
Maar Forza, met een vijfde plek doe je toch ook gewoon mee om plek 4?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:46
De achterstand op az is inmiddels al 7 punten en op feyenoord al 12.
Bovedien is de voorsprong op nummer 14 nog maar 6 punten als je zo doorgaat moet je strax nog naar beneden kijken
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:58
Lijkt me een mooie iets voor Dicky.....
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 13:07
Vitesse heeft geloof ik zo'n 20 punten!!!! verspeeld tegen de "kleinere" ploegen als Emmen, Fortuna, de Graafschap, Excelsior, NAC en Groningen. Wedstrijden die allemaal gewonnen hadden kunnen worden met een wat meer tactiek gericht op eigen voetbal. In plaats van steeds vanuit het defensieve te spelen. Vooral daarom is het wat mij betreft terecht crisis. Dat we nog 5e staan is omdat de rest wellicht nog beroerder is. Maar normaal gesproken hadden we met dit team dicht tegen Feyenoord aan moeten zitten. En toegegeven.....Veel pech met langdurige blessures. Veel schorsingen de laatste weken door ook veel domme onnodige kaarten....maar dan nog. Wat meer uitgaan van eigen kracht had vermoed ik veel meer punten opgeleverd. En dat reken ik Slutsky wel aan.
Vind ik leuk
mcmodd +26035
maandag 11 februari 2019 om 13:40
Zo, dus Slutsky zegt tegen zijn jongens: “ga maar niet van eigen kracht uit mannen, dat gaat ook nooit goed” ?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 13:42
Hij bepaald de tactiek. En iedereen die Vitesse een beetje volgt ziet dat het vooral reactievoetbal is in plaats van druk zetten en het de tegenstander lastig te maken.
Vind ik leuk
barry m +476
maandag 11 februari 2019 om 13:12
bij ajax loopt het ook niet lekker, die trainer blijft toch ook gewoon.
ik vind dat ze te snel dingen willen veranderen en geen gedult meer hebben in het voetbal.
te gefocust op resultaat
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:19
Vitesse wil gewoon weer derby's spelen en NEC promoveert niet dus denkt die slutskiy " zullen wij dan maar degraderen?".
Vind ik leuk
Vak-DD +12018
maandag 11 februari 2019 om 13:33
Nee ik heb liever dat nek failliet gaat
Vind ik leuk
Pieterke +248
maandag 11 februari 2019 om 13:32
Slushpuppy...wegwezen terug naar je kooi. Je kunt helemaal niks. Drama trainer.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +738
maandag 11 februari 2019 om 13:34
Dit is het lot van een club die zijn ziel heeft verkocht aan vage Oostblok figuren die denken op hun manier een topclub te creëren. Heb gisteren trouwens goed op Slutsky gelet. Is toch echt wel een gedreven man hoor! Zit hij niet alla Lobanovski op de bank te ijsberen, dan maakt hij wel de nodige kilometers langs de lijn. Gewoon in 3 delig kostuum in de stromende regen. Ik mag die man wel!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:35]
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 13:41
Heeft Vitesse zijn ziel verkocht? Goh.....En Utrecht dan? Aan van Seumeren? Of is dat dan wel weer goed. Zo'n eigenaar die alles wil bepalen? OF Chelsea en de Machesters? Ook allemaal hun ziel verkocht? Wat een slap gelul. Dit jaar valt het voetbal gewoon wat tegen. En zit het ook niet mee qua blessures, schorsingen en wat VAR momentjes.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +738
maandag 11 februari 2019 om 13:53
Wil jij het anders noemen dan? De clubs die jij noemt horen behalve Utrecht idd ook in dat rijtje thuis. Utrecht heeft gewoon een suikeroom als van Seumeren binnen de gelederen die ook nog eens van zijn club houdt! Ik hoop dat het nog heel lang gaat duren dat mijn club in zee gaat met zulke lui. Je ziet er in Nederland alleen maar gedonder van komen. Kijk bijvoorbeeld naar ADO en Roda.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 13:58
Vitesse is er alleen maar beter uitgekomen. Zonder de overname bestonden we wellicht niet eens meer. Ook wat dit betreft is Vitesse weer een voorloper in Nederland. Vele clubs zullen volgen. Maar sinds de overname zijn we schuldenvrij. Afgelopen seizoen zelfs zwarte cijfers. Er staat een geweldig trainingscomplex op Papendal waar de topclubs jaloers op zijn. De jeugdopleiding is weer op de kaart gezet en gaat op termijn zijn vruchten afwerpen. Het enige verschil met bv Utrecht is dat wij een Russisiche eigenaar hebben en Utrecht een Nederlandse eigenaar die eventuele tekorten aftikt.
Vind ik leuk
Eimersweide +8644
maandag 11 februari 2019 om 14:03
Blij dat de club nog bestaat hoor, maar WAAROM hebben ze Vitesse gekocht? Wat willen ze? Een club kopen is leuk als je de ambitie hebt om succes te halen. Die ambitie is bij Vitesse echter totaal niet aanwezig. Je zult miljoenen in een club steken die elk jaar 5e of 6e wordt. Wat is daar leuk aan voor de eigenaren? Er moet een andere reden zijn.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 14:06
Dat is puur speculatie...het waarom. Waarom wil van Seumeren zijn miljoenen kwijt aan Utrecht? Zit daar meer achter? Ik weet het niet. Waarom kocht Ambromovich Chelsea? Heeft hem ook alleen geld gekost. En op termijn is die ambitie wellicht zeker wel aanwezig. Dat het dit jaar niet lukt is een ander verhaal. Maar dit Vitesse in redelijke doen, zonder al die vervelende blessures, had denk ik minimaal 10 punten meer gehad. Dan sta je al in de buurt bij plek 3.
Vind ik leuk
Eimersweide +8644
maandag 11 februari 2019 om 14:09
Van Seumeren is fan van die club, dus dat is totaal niet vegelijkbaar. Abra heeft Chelsea kampioen gemaakt, die had er lol in om een anonieme middenmoter naar de top van Europa te stuwen. Ja, dat is leuk. Maar bij ons?? Geen van beide situaties. Zeg het maar.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 14:49
Zou die Rus als eigenaar inmiddels niet ook fan zijn dan?
Vind ik leuk
Eimersweide +8644
maandag 11 februari 2019 om 15:01
Ja die lag vroeger met een Vitesse pyjama in bed, dromend dat hij ooit een club uit de Nederlandse eredivisie zou bezitten. Ik vraag me echt af waarom haast niemand van de Vitesse supps zich dit afvraagt hoor. Maar nogmaals, ik ben blij dat ik nog elke 14 dagen een middagje naar mijn cluppie kan hoor! 😀
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 15:04
Ik kan me voorstellen dat als je eenmaal eigenaar bent, met wat voor achterliggende redenen dan ook, je ook een fan van die club wordt. Dus in die zin is er niet zoveel verschil. Buiten het feit dan dat Van Seumeren bij Utrecht het beleid volledig bepaald. Zo erg is het bij Vitesse (nog?) niet.
Vind ik leuk
Eimersweide +8644
maandag 11 februari 2019 om 15:11
Jij gelooft het echt he?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 15:17
Wat? Dat de eigenaar vooruit wil met Vitesse? En ambitie heeft om richting de 3e plek te gaan? Ja dat geloof ik.
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 15:09
Precies! En uitgerekend hadden we zeker minimaal 15 punten meer moeten hebben. Hadden er ook zeker 21 kunnen zijn.
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 15:03
Ambitie is duidelijk uitgesproken knul. Aanhaken bij de top 3. Dat is een langzaam proces waarvan ik weldegelijk de voortgang zie. Beetje kinderachtig om te denken dat we meteen even Feyenoord definitief van de 3e plek af zullen stoten...
Vind ik leuk
Eimersweide +8644
maandag 11 februari 2019 om 15:10
Nou aanhaken bij de top3 daar heb je toch echt andere spelers voor nodig dan deze hoor
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 15:20
Ja zeker dat hebben we nu wel kunnen zien inderdaad. Daarom zal Vitesse voor volgend seizoen de juiste spelers moeten aantrekken. Hopelijk Miazga definitief over nemen. Misschien Van Ginkel huren of een type als hij hebben we in ieder geval nodig. Stijn Schaars met zijn ervaring voor een seizoen halen zodat hij hier zijn carrière kan afsluiten. Belangrijk in de kleedkamer. We missen sowieso een leider of leiders en ervaring.
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 15:37
En als we een beetje geluk hadden gehad dan hadden we minimaal 12 punten meer gehad. Echt minimaal.
Vind ik leuk
Eimersweide +8644
maandag 11 februari 2019 om 15:49
Ja dat kan Utrecht of elke andere club ook wel zeggen.
Vind ik leuk
NvC +7291
maandag 11 februari 2019 om 16:26
Altijd gek waarom bepaalde mensen geld in een club stoppen. Ben ja supporter dan snap ik dat maar ik weet niet of Oyf vitesse goed kende. Zelfde in Engeland, daar zie je allemaal Chinezen, Malësiers of Thaise clubs kopen en met verlies weer doorverkopen.
Vind ik leuk
Nummer 23 +23
maandag 11 februari 2019 om 17:33
Fiscaal zeker ..
Vind ik leuk
Blindsy +17251
maandag 11 februari 2019 om 14:14
Allemaal waar. Maar kun jij mij 1 ding uitleggen? In voorgaande jaren hoorde ik dat Vitesse 20 en 40 miljoen verlies leed.
Die zwarte cijfers, slaan alleen maar op het afgelopen seizoen. De tekorten van voorgaand seizoenen (tientallen miljoenen) zijn toch nu niet allemaal weggepoetst?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 14:50
Vitesse heeft ook fors bezuinigd op spelerssalarissen. De salarissen die Jordania betaalde zijn inmiddels verleden tijd.
Vind ik leuk
Blindsy +17251
maandag 11 februari 2019 om 15:38
Maar zijn dan de tientallen miljoenen verlies ineens terugverdiend? Nee toch?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
dinsdag 12 februari 2019 om 08:20
Stapje voor stapje. Ook wat aan de inkomsten kan gedaan. Daarnaast hielp het winnen van de beker en daarmee plaatsten van de poule-fase EL natuurlijk ook mee. Paar leuke transfers, Zhang, Van Wolfswinkel, Nakamba en tel uit je winst.
Vind ik leuk
Blindsy +17251
dinsdag 12 februari 2019 om 08:44
Winst is er zeker gemaakt. Nu weer beter voetbal. De periode onder Bosz lijkt al weer lang geleden. Vitesse en Feyenoord draaien n beetje n zelfde seizoen, te wisselvallig. Maar we gaan t zien.
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 15:01
Jordania hield ook echt van de club en is een groot voetballiefhebber, evenals Oyf.
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 14:59
Zegt iemand waarvan zijn club als een h*er te koop staat hahaha!! En wat is de Premier League toch een vreselijke competitie...
Vind ik leuk
HansVites +6032
maandag 11 februari 2019 om 13:51
Mensen maak je niet zo druk lees nu eens goed welke krant dit meld, De Gelderlander je weet wel die kutkrant waar Erik Meijers het ook over had,
Die krant uit Nijmegen die alleen maar negatief over Vitesse schrijft.
Het is inderdaad niet om aan te gluren de laatste tijd maar we staan nog steeds 5e zoals verwacht voor het seizoen begon.
Ze spelen onder Slutky reactie voetbal ook tegen de op papier kleinere clubs, en ze missen een paar spelers door blessures al heb ik gisteren Buttner en Linsen niet gemist.
Het ligt volgens mij niet alleen aan de trainer maar ook aan de instelling van sommige spelers.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +738
maandag 11 februari 2019 om 13:57
In welk opzicht hebben jullie Linssen gisteren niet gemist? Wij waren er in ieder geval niet rouwig om dat hij er niet bij was.
Vind ik leuk
HansVites +6032
maandag 11 februari 2019 om 14:00
Ik heb hem niet gemist anderen misschien wel, Foor deed het ook prima op links buiten, en ik zie liever Clarc linksback als die Buttner.
De speler die ik echt mis dat is Matavs en een goede centrale verdediger en niet die prutser als van der Werf.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +738
maandag 11 februari 2019 om 14:08
Ik zie Vitesse natuurlijk niet zo vaak, maar kan mij vinden in jou mening wat betreft Büttner, Clarc en Matavs. Foor deed het gisteren zeker de eerste helft niet verkeerd, maar als ik Vitesse op tv zie is Linssen dreigender. Overigens moet Vitesse Ødegard voor lagere tijd aan zich zien te binden. Wat een goede voetballer is dat!
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
maandag 11 februari 2019 om 14:02
Als Vitesse supporter moet ik ook bekennen dat ik Linssen zeker heb gemist. Foor op die positie is toch erg armoedig. Linssen is ook dit jaar weer de topscoorder in Arnhem. Heeft zo nu en dan toch geweldige acties uit het niks. En die doelpunten missen we zeker in dit soort wedstrijden.
Vind ik leuk
Mari +11728
maandag 11 februari 2019 om 13:58
Ze willen van hem weten waarom het minder gaat, wat gaat hij eraan doen en wat hij nodig heeft
Vind ik leuk
El Cazador +8626
maandag 11 februari 2019 om 13:59
De Leonid Slutsky zoals ik die gisteren op TV zag lijd mijn inziens aan (ASS).
Autisme Spectrum Stoornis. De biomarker is in dit geval op basis van gedragskenmerken. In zijn hemppie heen en weer wippen op de bank. Overigens hebben de meeste mensen met autisme een normale tot hoge intelligentie
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:00]
Vind ik leuk
VA1 +2638
maandag 11 februari 2019 om 15:15
Ik denk dat ie eerder het Asperger syndroom heeft. Lijkt allemaal op elkaar voor de normale mens. Overigens heeft dat ijsberen en heen en weer wippen er niets mee te maken hoor. En hij schijnt zeer slim te zijn inderdaad.
Vind ik leuk
Blindsy +17251
maandag 11 februari 2019 om 14:10
Toch niet zo'n wondertrainer, deze Slutsky.
Vind ik leuk
Couto76 +959
maandag 11 februari 2019 om 14:29
Gewoon laten zitten die man!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:32
Tja hij brengt niet echt het leuke voetbal waar Vitesse tot Fräser om bekend stond.

Moet toegeven dat zijn tactiek niet echt blijkt te werken en dat hij weinig aan lijkt te willen passen. Deze tactiek staat natuurlijk ook haaks op Sturing zijn spelopvatting.
Vind ik leuk
Nummer 23 +23
maandag 11 februari 2019 om 17:29
Als je hem zo ziet lopen dan denk je direct aan aan ' gekooide russische beer' van links naar rechts en terug, zijn mimiek grauw en zonder expressie. Jammer, hij lijkt mij een aardig mens!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 02:18
Vitesse moet een trainer hebben met een Vitesse hart anders gaat het nog meer punten verliezen.....dat zou dood zonde zijn aangezien deze club al jaren meedoet in de bovenste tree van de ranglijst met vele goede voetballers.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 02:32]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws