Hoe dan!? Hattrickheld Agüero produceert bizarre misser tegen Chelsea

Hoe dan!? Hattrickheld Agüero produceert bizarre misser tegen Chelsea

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 12:30ma 11-02-2019 om 12:30

Drie goals tegen Arsenal, drie goals tegen Chelsea: hattrickheld Sergio Agüero is in bloedvorm namens Manchester City. Vrij bizar dus, dat de Argentijnse ster zondagmiddag déze kans om zeep wist te helpen. Hoe dan!? 

Met z'n drie goals leverde Agüero in het Etihad Stadium een grote bijdrag aan de 6-0 zege op Chelsea. Het betekende voor de formatie van Maurizio Sarri de grootste nederlaag óóit in de geschiedenis van de Premier League. 

Plaats een reactie

Smithsonian +41016
maandag 11 februari 2019 om 12:33
Fernando torres momentje.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:35
Ooh ja? Nou kan ik me niet me herrineren 😜😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:00
Torres was een fenomeen in anfield. Hij had nooit naar Chelsea moeten gaan destijds. Was toentertijd fan van Torres.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:30
Ik volg Torres al vanaf z'n 17e en nu wordt die straks 35 dus al z'n hele carrière. Ik baalde heel erg toen die naar Chelsea ging maar begreep hem wel, het was een ander Liverpool toen dat z'n beste spelers verkocht en hij wou prijzen winnen want zo lang heb je tenslotte niet als speler. Nu zit die bij Sagan Tosu in Japan en volg ik hem nog steeds het blijft voor mij een held en bijzonder aardige gast.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:37
Bel chineesjes?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
maandag 11 februari 2019 om 12:33
Lekker verdedigt ook op die nummer 20
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
maandag 11 februari 2019 om 12:34
Hoe dan?

Nou, dat zie je toch.
Jullie zetten zelf een clippie erbij waarop te zien is hoe.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:35
En een paar minuten later ramt hij de bal snoeihard in het kruis. Dit kan gewoon een keer gebeuren, zelfs bij Ronaldo en Messi.

Aguero is de laatste jaren gewoon de beste spits van de PL.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:40
Samen met Harry Kane de beste en meest complete spits in de PL, Kun kwam de afgelopen seizoenen niet tot dezelfde duizelingwekkende cijfers als Kane, maar als hij fit en in vorm is, is hij fenomenaal, zowel tegen Arsenal als Chelsea een hat-trick in februari!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:44]
Vind ik leuk
Vamos7 +9832
maandag 11 februari 2019 om 12:46
Aguero is veel beter dan die Kane hoor...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:47
'Die Kane' maakte afgelopen seizoen 40+ goals voor Spurs (waarvan 30 in de Premier League en 7 in de Champions League), dan behoor je per definitie tot de elite, waar Kun dus ook toe behoort, het is een beetje flauwekul om te doen alsof de 1 'veel beter' is dan de ander.. Verder is het opmerkelijk dat ze beiden exact dezelfde goal ratio hebben in de Premier League, die ligt nog net wat hoger dan die van alom gerespecteerde goalgetters als Shearer, Henry en Van Nistelrooij.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
maandag 11 februari 2019 om 13:48
In een week zelfs
Vind ik leuk
Spacejam +147
maandag 11 februari 2019 om 12:38
Pffff, oud nieuws dit!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:40
Ook Agüero wil zich zelf de volgende wedstrijd kunnen verbeteren, dus dacht deze schiet ik er gewoon even naast. Hattrick is wel weer voldoende voor vandaag ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:59
Voor een wandelende penalty-stip scoort ie wel veel
Vind ik leuk
Antonio_4 +2134
maandag 11 februari 2019 om 13:03
Wat 5,6 gasten van Chelsea doen (of juist niet doen) vind ik eigenlijk erger dan deze misser.
Vind ik leuk
NvC +7261
maandag 11 februari 2019 om 16:18
Hij is ook maar een mens 😉 Wel belachelijk goes in vorm op dit moment.
Vind ik leuk
Tommieman +1722
dinsdag 12 februari 2019 om 02:38
Nou nou nou
Lekker dan 😆
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws