Goalgetter 'gaat lekker' en droomt van PSV 1: 'Van Bommel kent mij'

Goalgetter 'gaat lekker' en droomt van PSV 1: 'Van Bommel kent mij'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 13:07ma 11-02-2019 om 13:07

Joël Piroe hoopt dit seizoen zijn debuut te maken in PSV 1. De negentienjarige spits zegt dat voor de camera van Omroep Gelderland. Piroe was in de Keuken Kampioen Divisie al tien keer trefzeker in zestien duels namens Jong PSV. 

Eén keer zat hij op de bank bij het grote PSV. "Leuk om mee te maken. Die beleving in het stadion, want het was ook nog eens een thuiswedstrijd. Geweldig", aldus de jeugdinternational.

"Veel jeugdspelers krijgen hier nu een kans. We maken bij Jong PSV ook een goede ontwikkeling door. Het gaat bij mij tot nu toe ook echt lekker. Ik richt mij nu in eerste instantie op de spitspositie. Ik kan ook wel op andere plekken voorin spelen, maar het liefst speel ik in de spits."

Voor Piroe is het nu wachten op een doorbraak. "Ik droom er van om dit seizoen mijn debuut te maken hier in het eerste. De trainer kent mij, hij weet wat hij aan mij heeft. Dat zou het echt afmaken, maar ik wil ook nog meer doelpunten maken voor Jong PSV."

Bij PSV O19 werkte Piroe afgelopen seizoen onder de hoede van Mark van Bommel. 

Lees ook: 'Parel van Twente' wacht geduldig op PSV-doorbraak: "Ik zie veel kansen hier" 

Plaats een reactie

BRAM046 +824
maandag 11 februari 2019 om 13:09
Wij worden kampioen ! WZPWDB !!!!
Vind ik leuk
Molletje +4170
maandag 11 februari 2019 om 13:11
Zo jammer dat als er weer iemand Ajacieden probeert uit te lokken, dat hij dan een grote fout in zijn bericht maakt, waardoor de hele lading wegvalt en er alleen een treurig hoopje tekst overblijft.

Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:33
Ik krijg haast het idee dat weerstandisgoed meerdere accounts heeft , van verschillende clubs ....
Vind ik leuk
Just Nuts +871
maandag 11 februari 2019 om 14:09
Je mist een lettertje of heb ik het nu mis?
Vind ik leuk
Bizzy +22902
maandag 11 februari 2019 om 13:09
Met Lammers, Romero en Piroe heeft v. Bommel straks iets te kiezen. Vrees dat Luuk niet te houden is als straks Barcelona, Real Madrid of Bayern Munchen voor hem meld
Vind ik leuk
Mosquito +22722
maandag 11 februari 2019 om 13:13
Of net als Pelle voor 20 miljoen per jaar naar China.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:18
Laat Lammers anders maar gewoon in Heerenveen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:26
Ook meer zijn niveau (niet lullig bedoeld, prima spits).
Vind ik leuk
YC93 +979
maandag 11 februari 2019 om 13:59
Eens, lammers piroe en romero klinkt niet echt als een jaloersmakend trio
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:01
Klopt.
Vind ik leuk
Just Nuts +871
maandag 11 februari 2019 om 14:10
Lammers en Piroe zijn NL dus laat ze maar lekker minuten maken hopen dat het doorontwikkelen en Romero voorbij gaan ondanks dat die 10 mil kostte
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:31
😢😢😢😢😢😢😢
Vind ik leuk
benny-boys +2057
maandag 11 februari 2019 om 13:11
wé hebbe wu tog veul goei bij PSV.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19394
maandag 11 februari 2019 om 13:11
Is hij Romero al voorbij in de pikorde?
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 13:15
Niet door dolberg of huntelaar iig:)
Vind ik leuk
Seric +213
maandag 11 februari 2019 om 13:24
Stilberg.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:26
Is Romero een concurrent dan? Volgens mij moet je fit zijn om een concurrent te zijn.
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 13:33
Volgens mij moet je kampioen worden om de beste te zijn?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:38
Wat heeft dit met mijn reactie te maken?
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 13:39
Niks, wel met je naam. Jij denkt bijdehand te zijn.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:42
Off-topic.
Vind ik leuk
Hank1 +522
maandag 11 februari 2019 om 13:42
Goh. Knap geconstateerd goos!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:43
Dank je.
Vind ik leuk
BRAM046 +824
maandag 11 februari 2019 om 13:45
+1 , Romero is coming and is going to fuck up the Eredivisie ! ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:13
Die zal in moeten vallen of Luuk de Jong moet geblesserd raken en dan krijgt die misschien wel de kans om zich te bewijzen, anders moet Luuk een beetje snel weg als Piroe bij PSV wilt doorbreken.
Vind ik leuk
mcmodd +28794
maandag 11 februari 2019 om 13:14
Zo, wat een frisse jongen. Om een echte kans te krijgen zal hij dan wel moeten wachten tot Luuk de Jong een keer niet meedoet. Dat zou voor PSV een aderlating zijn, tenzij deze knaap het heel goed oppakt, natuurlijk.
Vind ik leuk
Seric +213
maandag 11 februari 2019 om 13:15
We hebben toch zoveul goei...
Vind ik leuk
SanKev +1064
maandag 11 februari 2019 om 13:15
Hij heeft de pech dat Luuk zo geweldig goed draait.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 13:19
Het probleem bij PSV is dat ze geweldige spitsen hebben maar er maar eentje kunnen opstellen.

Luuk de Jong is de onbetwiste nummer 1. Zolang die bij PSV speelt is er geen uitzicht voor andere spitsen.

Luuk de Jong is voor dit PSV gewoon niet te missen.

Dan heb je nog Lammers, onze argentijnse vriend en Piroe.

Ongekend hoeveel talent er op dit moment doorbreekt.

Psv volgend jaar zou zomaar dit kunnen zijn .

Unnerstall
Dumfries - Schwaab - Viergever - Angelino ( ik zou Bruma proberen terug te halen)
Hendrix - Rosario - Ittaharen
Malen ( robben ) - De Jong ( Maxi ) - Gakpo
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:30
Lammers stond tot de wedstrijd tegen Ajax 3 maanden droog, je Argentijnse vriend is tot nu toe bijna alleen nog maar geblesseerd geweest en Piroe heeft het alleen nog maar in de jeugd laten zien. Overdrijven is ook een vak.

Luuk is misschien wel de belangrijkste pion van het elftal, wanneer het elftal ballen moet tonen zoals gister tegen Utrecht is hij degene die opstaat. Lozano en Bergwijn namen de ploeg niet op sleeptouw. Zaak voor PSV om De Jong komende zomer te behouden, anders ben je zomaar 20/30 goals kwijt.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 13:33
Lammers heeft meerdere malen aangetoond een prima spits te zijn.

Maxi Romero staat in Argentinie bekend als een van de allergrootste talenten. Heeft pech met blessureleed gehad maar heeft wel degelijk de klasse een topspits te worden. Hij laat dit nu in Argentinie ook zien.

Piroe heeft alles om te slagen. Maakt doelpunt na doelpunt.

Dan nog blijft Luuk de Jong de belangrijkste speler van PSV
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:41
Qua wat ik van hem heb gezien is Romero toch wel een niveautje hoger dan Lammers lijkt me, alleen (inderdaad) erg veel geblesseerd. Hopelijk blijft hij nu fit, want anders is het helaas 10 miljoen in de prullenbak.

Als PSV Luuk de Jong komende zomer behoudt slaan ze een grote slag, welke haalbare vervanger zou het beter doen? DE ideale spits van PSV. Dan zijn een vertrek van Bergwijn en Lozano beter op te vangen.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 14:06
Ik ga er idd ook vanuit dat Romero een beter niveau is dan Lammers.

Het is natuurlijk erg vervelend dat zon jongen geplaagd wordt door blessures. Hierdoor kan hij zijn talent niet waarmaken en wordt hij al snel gezien als miskoop.

Blessures horen nu eenmaal bij de sport.

Dolberg heeft erg bijv ook enorm last van. Heeft enorm veel last gehad van zijn ritme.

Nu is hij eindelijk de laatste wedstrijden op een redelijk niveau en dan wordt hij ook nog eens gepasseerd voor Huntelaar. Iets wat ik totaal niet begrijp want die jongen heeft juist wedstrijden nodig.

Romero ook maar ja , dan in jong Psv.

Het rotte is dan weer wel dat hij daar dan Piroe weer in de weg zit.

Ik vraag mij ook echt af wat er met Lammers gaat gebeuren. Mocht Luuk de Jong nog een jaar blijven dan wordt dat denk ik niets meer
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:09
Het lullige is dat je bij clubs als Ajax/PSV geen wedstrijden lang de tijd krijgt als je die nodig hebt. Zeker niet in deze fase van de competitie en zeker niet bij Ajax nu men op de rand van uitschakeling voor de titel staat. Persoonlijk had ik eerder Tadic in de spits gezet afgelopen weekend en Neres voor Dolberg. Al hadden we dan ook niet gewonnen natuurlijk, het hele team was dramatisch.

Ik vraag me ook af of Lammers de kwaliteiten heeft, ik zie in hem in ieder geval wel een prima Eredivisiespits.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 14:16
Ik denk dat Ten Hag zich onder de druk moet kunnen voetballen. Hiervoor heb je snelle mensen nodig op de vleugels.

Persoonlijk zou ik Neres er daarom sowieso inzetten tegen tegenstanders die dat kunnen.

Ik zou Schone slachtofferen en Ziyech op 10 zodat er een plekje voor Neres vrijkomt.
Vind ik leuk
mcmodd +28794
maandag 11 februari 2019 om 14:23
Hakim, je kunt de zaak van twee kanten bekijken. Ik denk dat je, beschouwend over een andere club dan je eigen club, je eigen club dan ook niet als schaduw in je mening moet meenemen. Onafhankelijk kun je dan ook de positieve mogelijkheden wat toelaten in je denken. Verder ben ik het met je eens dat, met wat ik gisteren zag, Luuk een ontzettend belangrijke speler is voor PSV. Wat heeft die man een inzicht, niet te geloven als je dat met twee jaar geleden, toen hij in een diep dal zat, gaat vergelijken.
Vind ik leuk
Bizzy +22902
maandag 11 februari 2019 om 13:37
Schwaab en Viergever zijn voor eredivisie begrippen goed maar ik denk dat PSV uit een andere categorie moet scouten. Het niveau van vb Alex, Jaap Stam etc
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Dat klopt natuurlijk. Al vind ik dat Schwaab en Viergever het internationaal niet slecht gedaan hebben.

Viergever was in de tijd van Ajax ook prima in de internationale wedstrijden.

Het niveau Alex , Salcido etc is natuurlijk leuk maar bijna niet meer te vinden voor een Nederlandse club
Vind ik leuk
Molletje +4170
maandag 11 februari 2019 om 13:19
Het is toch triest om te zien...

De enige 2 serieuze reacties op dit topic zijn van een Ajaxsupporter en van een Utrechtsupporter, terwijl de PSV-supporters alleen maar sneren naar Ajax.

[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:19]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:30
Triest inderdaad, al heeft Lucien een vrij normale reactie.
Vind ik leuk
Molletje +4170
maandag 11 februari 2019 om 13:39
ik begon te typen na Seric ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:42
Ah vandaar ;-)
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 14:01
Mijn dank is groot
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:02
Sarcastisch of ...?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 14:08
Nee helemaal niet.

Deze site wordt kapotgemaakt door trollen en kinderachtig gedoe.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:11
En dat is precies de reden dat ik dacht dat je sarcastisch was ;-)

Ook tegenover de goede personen ben je hier als normaal lid snel wantrouwig, simpelweg omdat er hier zo veel trollen zitten.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 11 februari 2019 om 14:17
Daar heb je een punt.

Ik denk trouwens als Ajax er dik vanaf gaat tegen Real dat dat weleens einde verhaal voor Ten Hag kan zijn.
Vind ik leuk
Mr. Writer +590
maandag 11 februari 2019 om 13:24
Van Bommel en zoveel risico nemen? No way in hell!! Daarnaast heeft dit jong Luuk voor zich in de pikorde en dan maak je weinig kans op speelminuten.

Dus lekker blijven ballen in Jong en volgend seizoen een jaartje rijpen bij H'veen.....daar doen Jong PSV spitsen het heel aardig.
Vind ik leuk
Mari +13460
maandag 11 februari 2019 om 13:36
Ik ken hem niet, maar dit maakt het er niet gemakkelijker voor Lammers
Vind ik leuk
FSCeara +9599
maandag 11 februari 2019 om 14:21
Worden jullie PSV-ers en Ajacieden niet moe van jullie eigen gejank om en over elkaar ?
Mijn zoontje van 4 praat realistischer en met meer respect dan de meeste volwassenen hier. af en toe een keer een steek onder water is leuk en moet kunnen maar het lijkt wel of hier iedereen in deze groep zit te wachten op een bericht van de andere club zodat de zelfde verwensingen weer voorbij kunnen komen. Hetzelfde geld voor Vitesse en NEC.
GROW UP people !!!!
Vind ik leuk
Cookee +13018
maandag 11 februari 2019 om 17:22
Oh ik dacht dat het over Sam Lammers ging, die was een paar weken terug nog Hot.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws