Domper voor Sneijder: recordinternational niet ingeschreven voor Champions League

Domper voor Sneijder: recordinternational niet ingeschreven voor Champions League

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 14:10ma 11-02-2019 om 14:10

Wesley Sneijder kan voorlopig niet in actie komen voor Al Gharafa. De recordinternational van het Nederlands elftal heeft een blessure opgelopen, bevestigt zijn club. Sneijder mist daardoor de play-offs voor de Aziatische Champions League.

Sneijder staat in ieder geval tot maart aan de kant door zijn blessure. Wat de 34-jarige Utrechtenaar precies mankeert, is niet bekendgemaakt. Door zijn blessure mist hij het duel van 19 februari, waarin zijn ploeg de jacht opent op een plek in de Aziatische Champions League.

Als Sneijder toch op tijd herstelt, kan hij door zijn club alsnog worden ingeschreven voor de play-offs. Sneijder, die bezig is aan zijn tweede jaar in Qatar, kwam dit seizoen elf keer in actie voor Al Gharafa en was daarin zes keer trefzeker. Zijn contract loopt komende zomer af.


 

Plaats een reactie

BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Sneijder bedankt jongen .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:22
Heeft ie je bijkeuken stof gezogen?
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 14:23
????
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:24
Je kinderen van school gehaald?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:37
Toppertje
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Nu Marc jij was ook in Almelo v.h. weeknd, ik zeg halen!!!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:20
Sneijder die had meer klasse dan Frenkie, Tadic, schone en Ziyech bijelkaar op hun hoogtepunt. Dat was een van de laatste Ajax spelers waar ik echt van genoten heb.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:40
Jij genieten van een Ajax speler? 😳
Vind ik leuk
Vooruit +203
maandag 11 februari 2019 om 19:31
En daar ver bovenuit stijgt dan nog Robin van Persie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Wat een fantastische speler was hij. Nederland heeft veel geluk gehad met zo een middenvelder. Veel betekent voor het nationale elftal van Nederland. Ik denk dat niemand het doelpunt tegen Mexico in de laatste minuut van hem zal vergeten. Of tegen Brazil
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 14:22
Zeker, altijd ontzettend genoten van het spel van Sneijder. Qua clubkeuze is het toch jammer dat hij na Inter eigenlijk van het hoogste podium verdwenen is.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:43
Heeft zekers veel betekend voor het nationale team
En op zich gun ik hem de titel record international ook wel
Aleen dat hij die titel gehaald heeft mede doordat hem dat zo gegund word en dan die laatste aantal wedstrijdjes ffe in te laten vallen vind ik daar wel een beetje afbreuk aan doen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:46
de laaste jaren heeft hij letterlijk niks betekend voor oranje!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
maandag 11 februari 2019 om 14:08
Daar zal al dat publiek wel van balen
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:00]
Vind ik leuk
Deck010 +9297
maandag 11 februari 2019 om 14:31
Ze gaan vast alle 4 bij hem langs met een bloemetje denk ik
Vind ik leuk
Andre As +1050
maandag 11 februari 2019 om 14:17
Toch zonde dat zo'n goede speler in de zandbak beland is. Hij heeft voor het geld gekozen, maar ik neem niet aan dat hij voor zijn vertrek armlastig was. Wanneer is genoeg geld echt genoeg?
Vind ik leuk
Busk +1668
maandag 11 februari 2019 om 15:28
Precies, wat moet je nu in zo'n schurkenstaat.

Ja dollars bijeenharken.
Maar had ergens anders afgebouwd.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5209
maandag 11 februari 2019 om 14:18
Storm in een glas water...
Niet ingeschreven want blessure
Mocht hij op tijd fit zijn, dan kan ie alsnog ingeschreven worden...

#fakeVPnieuws
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:37
@lekkerbezigvp: wie is hier nou het trieste ventje? In ieder land zijn misstanden, maar daar kan Sneijder of welke andere voetballer toch niet persoonlijk voor verantwoordelijk voor worden gehouden? En daarnaast, Sneijder de strop toewensen, is dus hetzelfde wat daar gebeurd volgens jou, dus verlaag jij je tot datzelfde niveau en maakt het je geen haar beter, dan de uitvoerende macht aldaar.. Stumperd...Fijne Maandag!
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
maandag 11 februari 2019 om 14:50
Zet hem volgend jaar maar bij Ajax neer als 12e man. Die zal die snotapen wel vertellen wat werken is! Sneijder op zijn 35e is alsnog een klasse beter dan Schone op zijn 32e 😢 oh en ik denk dat je er zelfs meer aan hebt dan arrogante Ziyech die geen stap extra zet
Vind ik leuk
rakelings +57
maandag 11 februari 2019 om 14:55
Hij is een Utrechter, maar voor een groot deel ook Amsterdammenaar
Vind ik leuk
Smithsonian +41652
maandag 11 februari 2019 om 14:55
عاجل: #الغرافة يرفع اسم النجم شنايدر "مؤقتاً" من كشف اللاعبين، حتى استكمال فترة علاجه best wel erg ja.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws