Drenthe wijst favoriet aan voor tweeluik Ajax -  Real Madrid: Magische dingen

Drenthe wijst favoriet aan voor tweeluik Ajax - Real Madrid: "Magische dingen"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 13:51ma 11-02-2019 om 13:51

Royston Drenthe kijkt reikhalzend uit naar de Champions League-clash tussen Ajax en Real Madrid. De linksback van Sparta heeft een voorkeur.

"Als voetballiefhebber verheug ik me er zeker op", zegt Drenthe in gesprek met De Telegraaf. "Je voelt de adrenaline van die jongens op het moment dat ze zo'n wedstrijd spelen. Alleen de hymne van de Champions League al... Dat zijn magische dingen."

De Sparta-speler ziet een 'generatie change' en geeft Ajax een goede kans tegen Real Madrid. "Als je ziet wat voor kwaliteiten Ajax in de groep heeft, dan maken ze zeker kans. Ik denk dat Ajax wel voor een stunt kan gaan zorgen." Wie zich na het tweeluik plaatst voor de kwartfinale van de Champions League? "Dan moet ik toch zeggen Real. Op kwaliteit? Nee, ik ben voor Real."

Drenthe stond vijf jaar onder contract bij de Spaanse grootmacht. "Ik heb er natuurlijk gestaan, heb het mogen meemaken en heb er drie mooie jaren ook echt mogen voetballen."

Plaats een reactie

Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 13:53
We weten wie het zegt :)
Vind ik leuk
Naranja +961
maandag 11 februari 2019 om 13:56
Ja koning toto weet het wel
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 13:57
Gelukkig zegt iemand dat met geen volle verstand dat scheelt Hank. Kan Drenthe niets aandoen.
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
maandag 11 februari 2019 om 13:59
Tsja, die Royston zegt hier niets raars.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
maandag 11 februari 2019 om 14:00
Een account aanmaken om te trollen en durf jij een ander uit te maken dat ie geen verstand heeft?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:05
Pot verwijt de ketel Niels.. laatste dagen de piek wel bereikt hoop ik want ergen dan dit..
Vind ik leuk
Niels92 +33993
maandag 11 februari 2019 om 14:12
Ik heb het al eerder aangegeven het probleem is op te lossen tegen al die trollen!

Voetbalprimeur kan het makkelijker oplossen dan ze denken! Gewoon registratie met SMS ( nummer mag eenmaal gebruikt worden ). Wat betekend dat wanneer er iemand de behoefte heeft om meerdere accounts aan te maken ook meerdere 06 nummers nodig heeft, aangezien die niet gratis zijn is de lol er snel vanaf bij die klootzakken die het leuk vinden om dagelijks tientallen accounts aan te maken om jan en alleman verrot te schelden! Account een ban, dan ook het nummer op de ban lijst gooien. Simpel systeem maar oh zo handig :)

Account aanmaken - 06 nummer invullen - code ontvangen om je account te verifiëren :)
Vind ik leuk
Sjekkie +124
maandag 11 februari 2019 om 14:33
Goed idee Niels!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:55
Of met zijn allen niet meer reageren op die losers. Als de aandacht er niet meer is dan is de lol er vaak snel af.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:08
Juist Niels

Kom op VP dit is een goed idee
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:05
Lees je wel wat hij zegt of ben je er een die gelijk een stijve in zujn achterste krijgt zodra iemand iets ten faveure van Ajax zegt ? Nou domme jongen Drenthe zegt niets in het voordeel van Ajax maar hij zegt juist dat Real doorgaat. Zinde van de gebruikte lucht en speeksel.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32268
maandag 11 februari 2019 om 15:02
Wij zijn ook voor Real
Vind ik leuk
Asje Menou +624
maandag 11 februari 2019 om 16:53
Dat zijn we zeker !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:09
LOOOOOL
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:53
Roy, stop eens met drinken!
Vind ik leuk
Sjekkie +124
maandag 11 februari 2019 om 13:54
Als ze rechtop staan, vallen ze om...
Vind ik leuk
Alex Koopman +1397
maandag 11 februari 2019 om 18:06
Anders passen ze niet in hun jasje...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:54
Ajax zie ik gewoon kans maken. Wanneer Ziyech, Dolberg, Frenkie en Tadic hun dag hebben. Kan e zeker iets moois gebeuren.

En voor zulke wedstrijden hebben ze ook vaak hun dag.
Ik hoop op een 2-1!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:55]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:59
Zeker, bovendien is het CL. Daar stelt Ajax niet teleur dit seizoen.
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 14:01
Ik niet
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 13:54
Drenthe is van de straat dames en heren uitkijken voor deze gangster hij shoot je ...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:54
Wat een prachtverhaal dit!!
Maar ff serieus ik hoop dat ze de eerste wedstrijd wat tegenstand kunnen bieden en zolang ze gewoon 110procent geven ben ik tevreden.
Natuurlijk is de kans nihil dat ze doorgaan maar ook geen schande maar zolang ze maar blijven strijden net als tegen bayern
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:56]
Vind ik leuk
j-roen11 +2002
maandag 11 februari 2019 om 15:58
Hadden ze eergisteren moeten doen die lamzakken. Erg dubbel ergens hoop je op een mooi potje. Maar wil ook niet dat daardoor het dieperliggende probleem weer even als sneeuw voor de zon verdwijnt. Pijnlijk maar misschien wel goed als we er gewoon vanaf gaan. Met die 110 % was je misschien lijstaanvoerder geweest of stond je in ieder geval niet 6 punten achter.
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 13:54
Ik denk toch wat anders maar dat hou ik lekker voor mezelf.
Bedankt voor deze nutteloze bijdrage Royston
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 13:55
Tuurlijk maakt Ajax kans op een kleine nederlaag
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:55
Yo!! Royston Drenthe hier.
Ik zet een 1tje hier en een 2tje daar....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:55
Even inzetten op de Sjempjunsliek
Vind ik leuk
FSCeara +8918
maandag 11 februari 2019 om 13:55
Ajax maakt over 2 wedstrijden 0,0 kans. Real is de ploeg in vorm na de winter en Ajax,..... tja......
Als Ajax door ik weet niet wat zou winnen zal ik hier mijn ongelijk gaan toegeven maar dat hoeft denk ik niet.
Als Ajax het onder de 0-3 in de eerste wedstrijd kan houden dan hebben ze het prima gedaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:00
Wat een onzin, Ajax maakt een prima kans. Doen het in CL stuk beter dan in competitie, Real zullen ze niet onderschatten.

Verhoudingen liggen 80-20 in het voordeel van Real.
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 14:01
Dream on my friend
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 14:02
100-0 voor Real , hala Madrid !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:02
Ik hoef niet te dromen om mijn club in de CL te zien, jij wel helaas ;-)
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Klasse, volgend jaar mogen jullie je weer via playoffs gaan plaatsen, maar je hebt voor nu een punt !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:10
Klopt, de kampioen moet ook nog steeds play-offs spelen ;-)
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 14:20
Haha , ik ben uitgeluld , moge de beste kampioen worden :)
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 17:49
Regio Sittard Geleen zeker blootgesteld aan al die Chemie
Vind ik leuk
BRAM046 +679
maandag 11 februari 2019 om 20:11
Ey pannekoek
Vind ik leuk
FSCeara +8918
maandag 11 februari 2019 om 14:14
Als het 1 wedstrijd zou zijn had Ajax kans maar over 2 wedstrijden momenteel gewoon niet.
Ik kijk objectief naar de verhoudingen, Real staat gewoon 2de achter Barca momenteel en speelt echt goed voetbal.
Zoals ik zei ik ga mijn ongelijk toegeven mocht ik het verkeerd hebben.
Vind ik leuk
M +176
maandag 11 februari 2019 om 14:16
Helaas, ik schatte het eerder nog op 85-15.
Maar nu hoor ik dat Tagliafico waarschijnlijk niet mee doet, daarmee zak ik naar 10%.
Op beide kanten geen goede back :-(
Vind ik leuk
Echt? +5275
maandag 11 februari 2019 om 15:14
Daley Blind gewoon linksback zetten, die Argentijns centraal en dan lekker net zo spelen als tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
Echt? +5275
maandag 11 februari 2019 om 15:12
80-20?? Dat is meer dan een doelpunt per minuut
Vind ik leuk
Speytuut +104
maandag 11 februari 2019 om 13:59
Real is nu op moment echt super bezig terwijl ajax helaas wat kwakkelt. Kunnen real niet in een slechtere tyd treffen paar maanden terug was het anders om maakte we een goede kans... nu is het billen knijpen en hopen dat ze een mindere dag of wat wissels mee spelen ajax een heeeeele heeeele goede dag heeft dan gaat het mss gebeuren maar goed alles kan💪
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Dit is een wedstrijd op zich, kans op een goed resultaat aanwezig met een logische opstelling en de spelers op de juiste plaats. Zou graag Mazraoui op het middenveld zien samen met van de Beek als lopers en Tadic om het spel te verdelen. Voorin Neres, Ziyech en Dolberg achterhoede,Tagliafico Blind de Ligt Kristensen op doel Onana. De Jong en Schone spelen in een tempo , middenveld wordt cruciaal tegen Real Madrid
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:09]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:11
Gewoon een andere trainer nemen , dan komt het goed, maar niet te laat natuurlijk
Vind ik leuk
guusje +1300
maandag 11 februari 2019 om 14:19
Tja, en als Ajax een ronde verder gaat ligt dat weer aan ene makkelijke lotingr. Want PSV had veel moeilijkere tegenstanders....
Vind ik leuk
Deck010 +9297
maandag 11 februari 2019 om 14:28
Eigenlijk best triest dat ik nog van die achterlijke reacties lees hier op VP.
Waarom word het Ajax zo misgund? Zelfs een ex speler van Real en Feyenoord hoopt dat Ajax kan stunten in Madrid, en dan lees je al die reacties van zogenaamde voetballiefhebbers hier op VP, triest, heel erg triest.

Ik hoop dat Ajax in de CL verder komt. In de competitie is dat een ander verhaal maar dat is eigen belang.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:48
Ik heb het al eens eerder gezegt, dat wat jij nu zegt. Het is ook in en in triest dat mensen het Ajax zo misgunnen. En waarom, omdat we af en toe een grote bek hebben! Ach gossie, als of de anderen momenteel geen grote smoel hebben. Het is innerent aan het moment van presteren. En dan mag je best je eigen even laten horen, op een normale manier dat dan weer wel. Ik zelf heb een bloedhekel aan Psv, zelfs meer dan Feyenoord, maar als een Nederlandes club Europees speelt juich ik voor ze als ze winnen. Daar ben je Nederlander voor. Maar er zitten er hier een paar die dat echt niet snappen. De haat is groter dan de liefde voor hun eigen clubje, dus super triest!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:31
vind hem nog steeds wel goed zou bij dit Ajax niet misstaan als die extra traint! als links back
Vind ik leuk
Cookee +12206
maandag 11 februari 2019 om 16:54
Het mooie van Ajax in dit soort wedstrijden is altijd dat ze er toch wel weer staan, hoe slecht het zaterdag ook was.
Het idee van Tadic als spits lijkt me tegen slagers niet goed.
Zou toch maar Huntelaar kiezen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:27
Nee, hij heeft er echt verstand van. Drenthe dan. Weet hoe je carrière moet plannen. Top!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:29]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:29
Nee, hij heeft er echt verstand van. Weet hoe je carrière moet plannen. Top!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws