Update: Juventus bevestigt komst van 'best betaalde Brit ooit' Ramsey

Update: Juventus bevestigt komst van 'best betaalde Brit ooit' Ramsey

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 20:12ma 11-02-2019 om 20:12

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 20:16ma 11-02-2019 om 20:16

Aaron Ramsey heeft een voorcontract getekend bij Juventus. De 28-jarige middenvelder bereikte overeenstemming met de Italiaanse kampioen over een vierjarige verbintenis ter waarde van 456.000 euro per week, meldt de BBC.

Volgens de Britse omroep wordt Ramsey daarmee de best betaalde Brit ooit, afgaande op het nettosalaris. De Welshman komt komende zomer transfervrij over van Arsenal, nadat hij Juventus verkoos boven diverse andere Europese topclubs. Ramsey zat ook om tafel met FC Barcelona en Paris Saint-Germain. Daarnaast toonden Bayern München, Internazionale en Real Madrid interesse. Landgenoot Gareth Bale moedigde hem aan om naar de Spaanse hoofdstad te komen.

Voor Ramsey komt er een einde aan periode van elf jaar bij Arsenal. The Gunners boden hem in september een nieuw contract aan, maar die aanbieding werd afgeslagen. De Londenaren waren daarna niet bereid om aan de salariseisen van Ramsey te voldoen. Manager Unai Emery is bovendien niet overtuigd van de rol van de middenvelder in het elftal. Ramsey zoekt het liefst als nummer 8 de vrije ruimte, maar dat past niet binnen de tactiek van de Spanjaard.

Ramsey onderging in januari al de medische keuring. Met een contract van vier jaar en een weeksalaris van 456.000 euro per week kan hij in totaal liefst 94 miljoen euro gaan verdienen bij Juventus.

Update 20.12 uur: Juventus heeft de komst van Aaron Ramsey via de officiële kanalen aangekondigd. Vanaf 1 juli mag de middenvelder uit Wales zich speler van de Oude Dame noemen.

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 18:47
Dat is hij nooit waard.
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Blijkbaar wel.
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Niet onaardig salaris.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:49
456.000 per week zou wel mee te leven zijn ja.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:13
Als je voor die centen nog je bed uit moet
Vind ik leuk
Streaker +3881
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Prima salaris voor een bankzitter.
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 11 februari 2019 om 18:56
Haha ja bizar. Dat wordt wel een leuk middenveld met Pjanic, Ramsey en Can.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:10
Khedira ook nog rondzweven haha
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +699
maandag 11 februari 2019 om 19:55
Aardig ja maar toch niet meer dan dat? Verre van Europese top waardig. Ik vraag me werkelijk af waarom zoveel clubs hem zo verschrikkelijk graag wilden hebben.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:39
Eens.
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 11 februari 2019 om 21:52
Als je Betancur, Khedira en Matuidi daarbij op tel is dit wel een ziek sterke middenveld. Verdedigend een blok en aanvallend sterk. Tuurlijk heeft Real, City enz ook top middenvelders maar Juve heeft wel een vracht aan goeie middenvelders zo. Zie ze wel kampioen worden in Italie 😅
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:35
Pjanic is de enige die de wereldtop aan tikt. Maar verre van een geweldig middenveld ofz.. Er zijn wel 10 teams de bedenken met een beter middenveld.
Vind ik leuk
Streaker +3881
maandag 11 februari 2019 om 21:42
Kiezen uit Pjanic, Dybala, Khedira, Bentancur, Matuidi en Can is wel heel erg luxe vind ik persoonlijk. Voor mij vallen ze zeker in de top 10.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 06:47
Bentancur vindt ik idd ook een hele goede speler! Maar de 3 namen die hij noemde vind ik alleen Pjanic erg goed. Dan kan ik nog veel meer betere middenveld bedenken. Dybala is natuurlijk gewoon van wereldklasse!
Vind ik leuk
Streaker +3881
dinsdag 12 februari 2019 om 18:09
Ja Juventus heeft een team waar ze in potentie van elke club mee moeten kunnen winnen.

Ze geven er ook ontzettend veel geld aan uit.
Vind ik leuk
AZVork +2972
maandag 11 februari 2019 om 18:51
Dat is nog eens een ander salaris plafond dan alle NL clubs hebben. Kansloos zijn we geworden. Een derde voetballand zijn we.
Vind ik leuk
Juventus FC +4102
maandag 11 februari 2019 om 18:57
Nu moet je ook niet vergeten dat hij geen transfersom kost, een speler van Ramsey zijn niveau kost al gauw 50, 60 miljoen
Vind ik leuk
AZVork +2972
maandag 11 februari 2019 om 19:03
Dan is het een koopje die 94 miljoen.
Vind ik leuk
abfab5300 +710
maandag 11 februari 2019 om 19:11
En Arsenal, de club waar hij elf jaar heeft gespeeld en zoveel waard geworden is, krijgt eens te meer niets. Pervers gewoon dit soort bedragen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:23
Een derde voetballand?? Heb je ooit zo'n achterlijk salaris gezien voor zo'n dertien in een dozijn voetballer. De wereld is gek geworden en hopelijk stort het hele achterlijke voetbalwereldje met donderd geweld ib
Vind ik leuk
SjakieNYC +234
maandag 11 februari 2019 om 22:39
Dit...dit zou de man in China niet eens krijgen..
Vind ik leuk
jochempje +4611
maandag 11 februari 2019 om 22:41
Je vergeet dat er ook nog salaris bovenop komt.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +699
maandag 11 februari 2019 om 19:56
Speler van het niveau Ramsey? Alsjeblieft zeg, een dertien in een dozijn voetballer. Lachwekkende aankoop.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:59
Dat misschien wel , maar Nederland gaat in ieder geval niet mee in die gekte , en daar kun je ook gewoon blij mee zijn .
Vind ik leuk
AZVork +2972
maandag 11 februari 2019 om 19:04
Ja inderdaad. Gaat toch nergens over deze bedragen.
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
maandag 11 februari 2019 om 18:55
Wel stoer van een Britse voetballer om het eiland te verlaten
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
maandag 11 februari 2019 om 18:59
Een soort brexit
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:08
Voor dat salaris is het niet zo'n heel grote uitdaging om England te verlaten denk ik .
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
maandag 11 februari 2019 om 19:12
Bij een andere BPL team had hij wellicht een soortgelijk bedrag kunnen verdienen.
Vind ik leuk
BT410 +438
maandag 11 februari 2019 om 19:00
Hoe durf je Ramsey te laten gaan?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:07
Hij heeft geen basisplaats en wil daardoor niet verlengen en is dus transfervrij .
Dus Arsenal heeft niet zoveel te zeggen nu .
Vind ik leuk
BT410 +438
maandag 11 februari 2019 om 19:16
Ze hebben een duidelijk signaal gegeven met het contractsvoorstel, lijkt mij.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:18
Dat is ook het probleem niet zo , hij heeft niet het vertrouwen van de manager en wil daarom weg .
Op zich niet onbegrijpelijk lijkt mij .
Vind ik leuk
Streaker +3881
maandag 11 februari 2019 om 21:47
Hij heeft bizarre salariseisen waar Arsenal niet aan wil voldoen. Zeker omdat hij al niet tot de beste van het team behoort. Nu komt er salaris ruimte vrij om een topspeler aan te trekken. Arsenal heeft problemen met de fair play regels wat betreft de totale salaris huishouding.
Vind ik leuk
Reddevil +442
maandag 11 februari 2019 om 19:13
Raar zo goed is hij nu ook weer niet valt zelden op bij Arsenal
Vind ik leuk
Pelemaradona +1795
maandag 11 februari 2019 om 19:29
Bekend verhaal niks gepresteerd maar duurder dan betere spelers!!!...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 19:30]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:29
Ik kan 't nog steeds niet geloven dat een speler als Ramsey meer dan 4,5 ton gaat verdienen. Dat voetballers veel verdienen was wel algemeen bekend natuurlijk maar zo'n normale speler zo'n bedrag? Wauw. Die verdiend bijna net zoveel als Ronaldo daar, hoe kan dat in vredesnaam? De Ronaldo die al 10 jaar aan de top staat, en dan komt er een of andere pannenkoek waar hij waarschijnlijk nog nooit van gehoord heeft, en die verdiend bijna net zoveel. Dybala verdiend 4,5 miljoen, Ramsey 23,7 miljoen. Dat zegt al genoeg.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1795
maandag 11 februari 2019 om 19:32
Ben benieuwd hoe de Fiat werknemers dit nieuws zullen opvatten..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:41
Precies, dit kan toch niet man. Welke idioot in Turijn is daar in godsnaam mee akkoord gegaan. Al zou Beugelsdijk morgen naar United gaan zal mij minder verbazen dan dit.
Vind ik leuk
SjakieNYC +234
maandag 11 februari 2019 om 21:36
Denk dat de directie van Juve nu a belaagt wordt door de zaakwaarnemers van de rest van de selectie....Ramsey 5x zo veel betalen als Dybala...waanzin
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:38
Ja dat kan gewoon niet. Echt werkelijk waar niet te geloven dat die idioten van een directeuren daarmee akkoord zijn gegaan. Verdiend meer dan Dybala, Costa, Matuidi en (bijna) net zoveel als Ronaldo. Echt onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:30
Onbegrijpelijke keuze van Juve. Een vol middenveld, en dan Ramsey halen die vaak geblesseerd is, maanden niet/weinig speelt, en niet echt een onverwoestbare mentaliteit heeft. Prima middenvelder, dus als je die goedkoop kunt krijgen is het mooi, maar 94 miljoen...
Vind ik leuk
Gammerth +288
maandag 11 februari 2019 om 19:39
Ja want Bale speelt het spelletje voor niks
Vind ik leuk
Argento8523 +7442
maandag 11 februari 2019 om 19:48
Zijn ze wel helemaal goed bij Juve?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:41
Niet echt.
Vind ik leuk
Cookee +12953
maandag 11 februari 2019 om 20:13
Nou ik vind het altijd een verademing om Ramsey te zien bij Arsenal.
Maar ja, men wilde Arsene niet meer, dus nu bepaalt een ander het.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1127
maandag 11 februari 2019 om 20:26
Ik denk dat hier sprake is van een vergissing. Bijna 24 miljoen per jaar voor deze speler? Waarschijnlijk bedrag per maand... toch?
Vind ik leuk
SjakieNYC +234
maandag 11 februari 2019 om 21:34
Mag het toch hopen...dit is echt bezopen..
Vind ik leuk
AFCA 1972 +1127
maandag 11 februari 2019 om 21:44
Andere sites melden hetzelfde... Dacht het niet gekker kon... absurd!! Gekke is dat Arsenal weigerde zijn contract te verlengen...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:31
Die komt niet voor de bank.
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
maandag 11 februari 2019 om 21:19
Ik denk dat zijn bank er ook wel blij mee is hoor
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Mooie stap voor hem. Kan hij eindelijk eens prijzen gaan pakken
Vind ik leuk
Jopi1982 +890
maandag 11 februari 2019 om 21:17
Een half miljoen per week, een kniesoor die er op let!
Vind ik leuk
SjakieNYC +234
maandag 11 februari 2019 om 21:34
Heel dom van Juve...zon salaris voor een 13 in een dozijn voetballer. Gaat heel veel gezeik opleveren...
Vind ik leuk
100%facts +20
maandag 11 februari 2019 om 22:22
rare transfer vind ik, kijken of hij slaagt
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 06:03
Geweldige speler als hij in vorm is en niet geblesseerd en dat is niet zo heel vaak. Lijkt op die transfer v Sanchez naar Man United. Ook zo leip
Vind ik leuk
Zegikniet +171
dinsdag 12 februari 2019 om 08:49
Wat is Juve aan het doen? Wat moet je met zo'n vent, je hebt er al 20 van. Zonde dit, echt zonde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws