'Plezier moet terug' bij Ajax: 'Want ze zijn weer aardig op dreef, volgens mij'

'Plezier moet terug' bij Ajax: 'Want ze zijn weer aardig op dreef, volgens mij'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 22:27ma 11-02-2019 om 22:27

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 22:49ma 11-02-2019 om 22:49

Daley Blind denkt dat het plezier bij Ajax moet terugkeren. De centrale verdediger annex middenvelder van de Amsterdammers denkt dat dat de sleutel is tot succes voor het verdere verloop van dit seizoen, te beginnen tegen Real Madrid op woensdag.

Ajax gaat met een slechte generale repetitie in Almelo de Champions League-wedstrijd tegen De Koninklijke in. "Het plezier moet terugkomen in de groep", zegt Blind tegenover Ajax TV. "Dat is natuurlijk wel lastiger in een fase als die waar we nu in zitten, maar dat is wel het medicijn. We moeten een eenheid vormen en vertrouwen in wat we kunnen."

"Real is wel favoriet natuurlijk, ook al werd er gezegd dat ze een mindere periode hadden", meent Blind. "Volgens mij zijn ze nu weer aardig terug op dreef. Het blijft natuurlijk wereldtop, in de laatste vijf jaar hebben ze volgens mij vier keer de Champions League gewonnen. Dan wordt het geen makkie, maar we kunnen het iedereen lastig maken en we krijgen altijd wel kansen."

Plaats een reactie

Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 22:29
Ja oke leuk verhaal . Maar niks nieuws toch ? Is allemaal al gezegd . Laat het nu maar op het veld zien ...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 22:30]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:30
2 dagen de tijd, dat wordt een moeilijk verhaal
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:30
Als ze zich voor een champions league duel niet kunnen opladen is het zeer ernstig gesteld met ajax, maar ik ben benieuwd of ze gaan stunten tegen de ballon d’or winnaar!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:05
Dit dus.
Vind ik leuk
Sassefras +867
maandag 11 februari 2019 om 22:34
Titel kan echt niet. Blind zegt niet dat Ajax weer op dreef is, maar Real Madrid. Correctie: titel aangepast 🤗
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 22:35]
Vind ik leuk
El Cazador +9345
maandag 11 februari 2019 om 22:37
Moeten is een geuzennaam
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5684
maandag 11 februari 2019 om 22:38
Zijn teksten zijn net zo matig als zijn prestaties op dit moment.
Vind ik leuk
Nr14always +5591
maandag 11 februari 2019 om 22:46
Hoe zeggen ze dat daar 'Geen woorden maar daden',?
Vind ik leuk
rinirat +4206
maandag 11 februari 2019 om 23:03
Zo is het!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14503
maandag 11 februari 2019 om 23:04
Wat een fantastisch idee van Blind, dat niemand daar nu eerder is achtergekomen......
Vind ik leuk
Socrates +710
maandag 11 februari 2019 om 23:14
Plezier? Morgen eerst maar eens een combinatie van vaste patronen, gogme en gepast geweld problemen...Werken klojo, plezier komt later!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:35
Ajax gaat de cl winnen 100%
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:06
Jups. Komt goed.
Vind ik leuk
Dorzon +4832
dinsdag 12 februari 2019 om 00:37
Beetje paintballen, escape roompje en een fondue en het lek is boven
Vind ik leuk
debacle +561
dinsdag 12 februari 2019 om 01:18
Blind bedoeld kansen op de 1-8
Vind ik leuk
repeP +2285
dinsdag 12 februari 2019 om 02:31
Kansen krijg je niet, die moet je zelf creëren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 04:16
Zijn passes zijn of op Onana of Frenkie ...Ik snap echt niet wat hij bij Ajax doet ..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 06:59
Oke geweldig stukje maar wanneer ga jij nou eens voor zekerheid in de defensie zorgen ? Iedere keer dat jij aan de bal bent hou ik mijn hart vast. Steeds de vraag speelt hij de bal niet terug op de keeper of schuift hij de bal niet in de voeten van de tegenstander ? Begrijp me goed ik ben hier niet om je af te kraken maar ga aub eerst aan jezelf werken.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1232
dinsdag 12 februari 2019 om 07:40
Laat het inderdaad maar eens op het veld zien of het plezier eindelijk weer terug is en de transferperikelen nu eens opgeborgen gaan worden want nu speel je nog voor Ajax en dat moeten ze niet vergeten want
de laatste wedstrijden laten zien dat er zeer duidelijk een neergaande spiraal is wel of niet weg gaan maar een topclub !
Vind ik leuk
Zegikniet +171
dinsdag 12 februari 2019 om 08:41
Haha, plezier is de key. Ik denk in de spiegel kijken? Want veel te lachen is er niet, tenzij je kunt lachen om dat geklungel van jullie op het veld.

Misschien moet hij gewoon lekker bij een amateur clubje 6de klasse gaan spelen, wellicht heeft hij daar plezier.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:56
Was al klaar met familie Blind toen zijn paps Ziyech niet selecteerde voor Oranje...Het ligt nooit aan hun zelf ..Waar haal je het lef vandaan om na de wedstrijd te lachen in een interview KNEUS !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws