'Plezier moet terug' bij Ajax: 'Want ze zijn weer aardig op dreef, volgens mij'

'Plezier moet terug' bij Ajax: 'Want ze zijn weer aardig op dreef, volgens mij'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 22:27ma 11-02-2019 om 22:27

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 22:49ma 11-02-2019 om 22:49

Daley Blind denkt dat het plezier bij Ajax moet terugkeren. De centrale verdediger annex middenvelder van de Amsterdammers denkt dat dat de sleutel is tot succes voor het verdere verloop van dit seizoen, te beginnen tegen Real Madrid op woensdag.

Ajax gaat met een slechte generale repetitie in Almelo de Champions League-wedstrijd tegen De Koninklijke in. "Het plezier moet terugkomen in de groep", zegt Blind tegenover Ajax TV. "Dat is natuurlijk wel lastiger in een fase als die waar we nu in zitten, maar dat is wel het medicijn. We moeten een eenheid vormen en vertrouwen in wat we kunnen."

"Real is wel favoriet natuurlijk, ook al werd er gezegd dat ze een mindere periode hadden", meent Blind. "Volgens mij zijn ze nu weer aardig terug op dreef. Het blijft natuurlijk wereldtop, in de laatste vijf jaar hebben ze volgens mij vier keer de Champions League gewonnen. Dan wordt het geen makkie, maar we kunnen het iedereen lastig maken en we krijgen altijd wel kansen."

Plaats een reactie

Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 22:29
Ja oke leuk verhaal . Maar niks nieuws toch ? Is allemaal al gezegd . Laat het nu maar op het veld zien ...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 22:30]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:30
2 dagen de tijd, dat wordt een moeilijk verhaal
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:30
Als ze zich voor een champions league duel niet kunnen opladen is het zeer ernstig gesteld met ajax, maar ik ben benieuwd of ze gaan stunten tegen de ballon d’or winnaar!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:05
Dit dus.
Vind ik leuk
Sassefras +762
maandag 11 februari 2019 om 22:34
Titel kan echt niet. Blind zegt niet dat Ajax weer op dreef is, maar Real Madrid. Correctie: titel aangepast 🤗
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 22:35]
Vind ik leuk
El Cazador +8682
maandag 11 februari 2019 om 22:37
Moeten is een geuzennaam
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
maandag 11 februari 2019 om 22:38
Zijn teksten zijn net zo matig als zijn prestaties op dit moment.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 22:46
Hoe zeggen ze dat daar 'Geen woorden maar daden',?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:51
VP gaan we nog optreden?! Een of andere zielige troll heeft vandaag 30 accounts aangemaakt en verziekt hier elk topic. Clown reageert constant opzichzelf met zijn obsessieve trieste gedrag en wat doen jullie? Waar heb je moderators voor als ze niks doen. Voor mij en ik denk voor velen is de lol er aardig af als die zielige figuren hier hun gang kunnen blijven gaan!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21190
maandag 11 februari 2019 om 23:17
Gaat nergens meer over eh?! Ben er wel een beetje klaar mee
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:20
In en in triest en VP doet niks. Die idioot is de hele dag al bezig. Hoe zielig ben je als je 20 accounts aanmaakt en hele gesprekken met jezelf gaat hebben?! En maar etteren en zielig doen. Bah!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21190
maandag 11 februari 2019 om 23:21
Ja, beetje psycho eh... Maar VP kan geen Ip bans doen... Ze blijven verwijderen maar verder kunnen ze weinig volgens mij.

Gewoon compleet negeren, laat diegene maar lekker in z’n eentje gesprekken voeren... Koekoek!
Vind ik leuk
Benniewies +4535
dinsdag 12 februari 2019 om 00:00
Mag ik raden tegen welke club hij is en voor welke club?

Tegen Ajax en voor PSV?
Liked zichzelf....

Wacht hij denkt dat het hetzelfde is als likken natuurlijk!

Als hij het is heb ik een raadsel
Vind ik leuk
Lee +781
maandag 11 februari 2019 om 23:18
Voor mij ook, het is echt te zielig aan het worden hier, heb het op een vorig topic ook gezegd, het constante provoceren, zieken en zuigen van vooral Ajax en PSV “supporters” is gewoon triest, Een leuke discussie over voetbal is hier niet meer te vinden, erg jammer maar helaas!
Vind ik leuk
Jozef +42697
dinsdag 12 februari 2019 om 07:52
Klopt, Zlatan.

Het loopt de spuigaten uit. Ik schreef er hier gisteren ook al over.

Ik ben voor een 'eredivisie' van reageerders. Nieuwe accounts mogen eerst proefdraaien in een 'Jupiler-forum' en als ze meer dan 1000 duimpjes verzameld hebben mogen ze meepraten met de grote mensen. Voordeel van dit kleuterforum is dat ze dan allemaal bij elkaar zitten en dat controle eenvoudiger wordt en in de eerste instantie zal die overbevolkt worden door trollenkindjes die nooit het geduld zullen hebben om 1000 duimpjes te veverzamelen.
Vanzelfsprekend komt daar het systeem met duimpje naar beneden terug, dan telt het niet zo gauw op....zo zijn we allemaal begonnen hier....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 07:54]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21190
dinsdag 12 februari 2019 om 09:06
Goed plan
Vind ik leuk
rinirat +3293
maandag 11 februari 2019 om 23:03
Zo is het!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 23:04
Wat een fantastisch idee van Blind, dat niemand daar nu eerder is achtergekomen......
Vind ik leuk
Socrates +722
maandag 11 februari 2019 om 23:14
Plezier? Morgen eerst maar eens een combinatie van vaste patronen, gogme en gepast geweld problemen...Werken klojo, plezier komt later!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:35
Ajax gaat de cl winnen 100%
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:06
Jups. Komt goed.
Vind ik leuk
Dorzon +4631
dinsdag 12 februari 2019 om 00:37
Beetje paintballen, escape roompje en een fondue en het lek is boven
Vind ik leuk
debacle +547
dinsdag 12 februari 2019 om 01:18
Blind bedoeld kansen op de 1-8
Vind ik leuk
repeP +2106
dinsdag 12 februari 2019 om 02:31
Kansen krijg je niet, die moet je zelf creëren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 04:16
Zijn passes zijn of op Onana of Frenkie ...Ik snap echt niet wat hij bij Ajax doet ..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 06:59
Oke geweldig stukje maar wanneer ga jij nou eens voor zekerheid in de defensie zorgen ? Iedere keer dat jij aan de bal bent hou ik mijn hart vast. Steeds de vraag speelt hij de bal niet terug op de keeper of schuift hij de bal niet in de voeten van de tegenstander ? Begrijp me goed ik ben hier niet om je af te kraken maar ga aub eerst aan jezelf werken.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1031
dinsdag 12 februari 2019 om 07:40
Laat het inderdaad maar eens op het veld zien of het plezier eindelijk weer terug is en de transferperikelen nu eens opgeborgen gaan worden want nu speel je nog voor Ajax en dat moeten ze niet vergeten want
de laatste wedstrijden laten zien dat er zeer duidelijk een neergaande spiraal is wel of niet weg gaan maar een topclub !
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
dinsdag 12 februari 2019 om 07:55
Het plezier moet terugkomen in de groep. Ha ha ha ha die Daley wat een grappenmaker. Om te beginnen tegen een van Europa's beste team. Toen werd Daley wakker. Het wordt 0-5 een verschrikkelijk pak slaag gaan de meisjes krijgen.
Vind ik leuk
Jozef +42697
dinsdag 12 februari 2019 om 08:16
Ik hoop slechts van niet.

Het zijn jongens trouwens.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
dinsdag 12 februari 2019 om 08:46
Die zich gedragen als kleine verwende meisjes.
Vind ik leuk
Zegikniet +119
dinsdag 12 februari 2019 om 08:41
Haha, plezier is de key. Ik denk in de spiegel kijken? Want veel te lachen is er niet, tenzij je kunt lachen om dat geklungel van jullie op het veld.

Misschien moet hij gewoon lekker bij een amateur clubje 6de klasse gaan spelen, wellicht heeft hij daar plezier.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2571
dinsdag 12 februari 2019 om 09:39
Blind jr alias vriend van Onana en de Ligt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:56
Was al klaar met familie Blind toen zijn paps Ziyech niet selecteerde voor Oranje...Het ligt nooit aan hun zelf ..Waar haal je het lef vandaan om na de wedstrijd te lachen in een interview KNEUS !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws