'Tattoo voor Vinicius Jr. na behalen van persoonlijk doel: scoren tegen Ajax'

'Tattoo voor Vinicius Jr. na behalen van persoonlijk doel: scoren tegen Ajax'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 07:46di 12-02-2019 om 07:46

De spelers van Real Madrid richten zich tegen Ajax op plaatsing voor de kwartfinales van de Champions League, maar voor Vinicius Jr. staan er ook persoonlijke belangen op het spel. De achttienjarige Braziliaan neemt een tattoo als hij scoort tegen Ajax.

Dat schrijft Marca dinsdag. Vinicius heeft met zijn vader de afspraak dat hij zijn vierde tattoo mag laten zetten als hij een groot persoonlijk doel behaalt: scoren in een Europese wedstrijd. Dat is de Braziliaanse aanvaller in twee Champions League-wedstrijden nog niet gelukt. Woensdag krijgt hij tegen Ajax dus een nieuwe kans.

Vinicius werd voor ruim 45 miljoen euro overgenomen van Flamengo, al kwam hij begin dit seizoen mondjesmaat in actie. Onder Solari is hij basisspeler en komt hij iedere wedstrijd in actie. In twaalf Primera Division-wedstrijden was hij twee keer trefzeker. 

Real neemt het woensdag in Amsterdam op tegen Ajax. De return is over drie weken in Madrid. 

Poll

Wie gaat er door?

(946 stemmen)

Plaats een reactie

FCWijsneus +1239
dinsdag 12 februari 2019 om 07:49
Die kan dus beginnen met zijn lichaam te schilderen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:54
Over twee jaar dus geen kale huid meer te zien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:02
Heb er persoonlijk helemaal niets mee moet je zelf weten, als het een betekenis heeft is het mooi maar tegenwoordig moeten voetballers helemaal onderzitten met van alles en nog wat
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:19
Ik ook niet. Apart je komt gewoon met een 'schoon lijf' op aarde en dan ga je je eigen inkleuren met tekeningen.Het is ook een beetje mee hobbelen met de meute vindt ik. Je hoort er bijna niet meer bij als je er geen 1 hebt. Ik moet wel zeggen dat ik soms wel hele mooie creaties zie, het is absoluut vakwerk die tekeningen.
Vind ik leuk
Nvd88 +6195
dinsdag 12 februari 2019 om 12:03
Wat je nu zegt is totale onzin. Je komt ook met al je organen op aarde, dus is doneren dan ook dom? Je komt immers op aarde met alle organen, of loop je dan met de meute mee ?En wat als er iets verwijderd moet worden omdat je ziek bent, dan ben je ook niet ( Compleet ). Verder heb ik vrij veel tattoo's, maar ook zat vrienden die er geen hebben. Dat je er anders niet bij hoort gaat dus ook niet op. Misschien wat minder kortzichtig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:06
Er zullen vast liefhebbers zijn zoals jij, de rest zijn meelopers om stoer te doen. In mijn jeugd zag je niemand met tattoos, alleen de echte liefhebbers.
Vind ik leuk
Nvd88 +6195
dinsdag 12 februari 2019 om 12:07
Toen waren er ook niet veel Tattoeerders, dat stond toen nog in de kinderschoenen. Tegenwoordig zit er op elke hoek van de straat 1.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:12
Het is gewoon een hype waar de hele meute achter aanloopt. Vaak zijn de gasten met vele tattoos ook de meest onzekere mannetjes. Puur stoerdoenerij. Nogmaals ik wil jou niet over die kam scheren, er zijn ook echte liefhebbers.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:32
Eens.
Vind ik leuk
Jejoaa +88
dinsdag 12 februari 2019 om 12:36
Dat jij veel tattoos hebt, hoef je niet te benoemen. Dat was al duidelijk uit je eerste zinnen😂😂
Vind ik leuk
Niga +384
dinsdag 12 februari 2019 om 08:12
Inderdaad deze speler vs Blind bij het idee moet ik al huilen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:43
Haha net als Mbappé in de Kuip zeker?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:23
Ach ja als enige Nederlandse ploeg zitten wij nog CL
Vind ik leuk
FCWijsneus +1239
dinsdag 12 februari 2019 om 08:45
Geniet er nog maar even van, Zover zal Ajax nooit meer komen.....
Vind ik leuk
Rabarber +2276
dinsdag 12 februari 2019 om 07:49
Neres kan die afspraak ook wel maken, hij speelt toch niet.
Vind ik leuk
Morris +23657
dinsdag 12 februari 2019 om 07:49
Ik zet X X X op mijn snikkel als Ajax de CL wint!!
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
dinsdag 12 februari 2019 om 07:50
Past dat wel?

Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:55
Alleen in opgewonden toestand.
Vind ik leuk
Morris +23657
dinsdag 12 februari 2019 om 08:03
je wind me op Henkie!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:11
Geen dank!
Vind ik leuk
Morris +23657
dinsdag 12 februari 2019 om 08:04
ik begrijp dat jij je eigen maatstaf projecteert op anderen?
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
dinsdag 12 februari 2019 om 08:12
Ik zou er volledig Champions League winnaar 2018/2019 opzetten.
Want dat is de reden van de tattoo.

Jouw tattoo kun je er altijd opzetten.
Vind ik leuk
Morris +23657
dinsdag 12 februari 2019 om 08:31
Het idee van een Amsterdams paaltje spreekt mij meer aan 😜
Vind ik leuk
AZVork +1211
dinsdag 12 februari 2019 om 07:51
Doe maar niet met hoofdletters anders staat er X.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1239
dinsdag 12 februari 2019 om 07:58
X is toch gelijk aan Nix
Vind ik leuk
pietprecies +10569
dinsdag 12 februari 2019 om 10:38
Jij hebt niet opgelet met wiskunde op school, da’s weer duidelijk.
Vind ik leuk
Jejoaa +88
dinsdag 12 februari 2019 om 12:38
Die Wijsneus let nergens op geloof ik.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 12:38]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:01
Daar houd ik je aan!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:01
Bij mij staat op m'n klabanus 'Zakske' na titel vorig haar.

En als-ie stijf is 'Zo, alweer kampioen, steeds kampioen, episch'...
Vind ik leuk
FCWijsneus +1239
dinsdag 12 februari 2019 om 08:04
ha ha ha ha
Vind ik leuk
Jajem +501
dinsdag 12 februari 2019 om 08:08
Ik zal een foto sturen dan weet je hoe het eruit ziet.
Vind ik leuk
Morris +23657
dinsdag 12 februari 2019 om 08:10
Graag.. goed voorbeeld doet volgen :-)
Vind ik leuk
Niga +384
dinsdag 12 februari 2019 om 08:14
Ik laat hem er af hakken als Ajax de CL wint, kun je gerust zeggen. Gaat nooit meer gebeuren.
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
dinsdag 12 februari 2019 om 11:14
Best gevaarlijk wat je nu zegt!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:45
Hahaha Morris... weet wat je zegt he :D de kans is dit seizoen misschien niet groot maar wellicht in de toekomst. :D deze staat genoteerd voor het leven hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:42
Hoewel ik als feyenoorder het ajax gun om te winnen denk ik dat je er gelukkig geen XXX op hoeft te zetten.
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
dinsdag 12 februari 2019 om 11:13
Daar hou ik je aan!!
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
dinsdag 12 februari 2019 om 07:50
Laat hem alsjeblieft op de bank de hele wedstrijd.
Vind ik leuk
Gammerth +287
dinsdag 12 februari 2019 om 10:05
Hij begint morgen, Bale op de bank
Vind ik leuk
De Liefhebber +11321
dinsdag 12 februari 2019 om 07:50
Zo maar dat is nieuws!!!
Vind ik leuk
Jozef +42699
dinsdag 12 februari 2019 om 07:57
Mooi, het Ajax logo op je bovenarm.

Hopelijk is hij een Ajax hater...Dat maakt de kans groter dat hij kansen toch maar verprutst....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:58
Leuk idee, vooral bij een eigen goal .
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:57
Dan mag het van z'n vader. Wat fijn voor hem.
Vind ik leuk
Jozef +42699
dinsdag 12 februari 2019 om 08:08
Tja, als je geen geld hebt voor een leuk schilderij of zo als aandenken, dan is zo'n tattoo een lekker goedkope oplossing natuurlijk....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 08:17]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:14
Klompjes aan een sleutelhanger is ook leuk als souvenir hoor. Ze zijn er ook met XXX er op geschilderd trouwens.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 08:15]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:10
Deze gozer gaat de Ajax defensie wel niet zo ongelooflijk dollen morgen. 0-3
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 08:54
wel of niet?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:55
Wel. Geweldige speler. De rechtsback van Ajax kan zijn borst natmaken
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 10:02
Die Vinicius weet niet wat hem overkomt morgenavond. Hij zal "het beest" moeten temmen. 90 minuten lang achter Kristensen aanrennen. Arme Vinicius ;)
Vind ik leuk
Gelukshand +618
dinsdag 12 februari 2019 om 08:12
Oh dat is een goede voorbereiding, met je gedachten ergens anders zijn. Zo is er niemand met de wedstrijd bezig. Ik denk dat de kijkcijferrecord voor Veronica in de rust wordt gehaald, mensen zappen weg omdat de wedstrijd zeer saai is.
0-0
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 08:55
0-0, prima resultaat voor Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:17
Ik ben 100% Feyenoord maar ik hoop toch zo dat Real heel hard op z'n bek gaat morgen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 08:19

http://in.beeldengeluid.nl/kanaal/3047-ajax/3068-retour-madrid

Misschien heeft Ten Hag hier iets aan.
Vind ik leuk
Smithsonian +41659
dinsdag 12 februari 2019 om 08:22
Hadden onze spelers ook moeten doen :)))
Vind ik leuk
Muscles +1472
dinsdag 12 februari 2019 om 08:29
Die tattoo kan hij op zijn buik schrijven😎
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:37
Die raakt morgen en tijdens de return geen bal. Dus hij kan zijn afspraak verzetten naar volgend seizoen.
Vind ik leuk
j-roen11 +2003
dinsdag 12 februari 2019 om 08:41
Ben heel benieuwd naar deze gast heb hem nog niet 90 m zien ballen. Ik maak me geen illusies voor wat betreft een positieve uitkomst voor ajax dus ga maar relax achterover zitten..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:05
1e doelpunt is heeeeel belangrijk voor ajax...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:18
Dat word een grote tattoo
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 12:37
mensen die denk dat Ajax wint van R.Madrid maak er maar geen illusies want we zullen het niet halen tegen R.Madrid. En dat zeg ik als een ajacied. Natuurlijk hoop ik ook op 'n stuntje van Ajax maar ik ga er van uit dat we het niet halen en zeker niet hoe we nu spelen in de ED dan schat ik onze kans wel in op 50% dat ze winnen maar ga er van uit dat we het niet halen maar we zullen vanavond het wel zien hoe de wedstrijd gaat lopen. Maar een ding is zeker halen we het niet dan kunnen we wel verder focussen op de KNVB Beker en op de ED dat is een ding dat dan wel zeker is. Maar aan de ander kant zullen we het wel halen dat tegen R.Madrid en we winnen alle 2 de wedstrijden dan vind ik dat we de rest ook aan moeten kunnen .
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 12:44]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws