Real Madrid onderweg naar Amsterdam: 23 spelers in de selectie voor Ajax-uit

Real Madrid onderweg naar Amsterdam: 23 spelers in de selectie voor Ajax-uit

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 10:25di 12-02-2019 om 10:25

Real Madrid heeft de 23 namen bekendgemaakt die mee afreizen naar Amsterdam. Isco ontbreekt op de lijst, spits Karim Benzema is er wel gewoon bij, zo heeft de club bekendgemaakt via de officiële kanalen.

In de Johan Cruijff Arena wordt woensdagavond de heenwedstrijd van de achtste finale in de Champions League gespeeld. Benzema en Isco ontbraken maandag op de training van De Koninklijke. De Franse aanvaller is 'gewoon' opgenomen in de selectie en lijkt fit genoeg voor het treffen met Ajax. Isco, die amper speeltijd krijgt onder Santiago Solari, gaat niet mee naar Amsterdam. De selectie van Real Madrid reist dinsdag af naar Nederland. 

Eerder werd al bekend dat de Madrilenen niet kunnen beschikken over Marcos Llorente. De middenvelder raakte vorige week geblesseerd in El Clásico tegen FC Barcelona, in de wedstrijd om de Copa del Rey. Ook Jesús Vallejo ontbreekt. Toni Kroos, die afgelopen weekend een enkelblessure overhield aan een overtreding van Atlético-middenvelder Thomas Partey, is er wel bij. 

Bij Ajax zijn Frenkie de Jong en Nicolas Tagliafico nog vraagtekens.

Poll

Heeft Ajax kans tegen Real Madrid?

(8972 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 10:28
Zonder Tagliafico en Frenkie gaat het al helemaal kut worden voor Ajax.
Vind ik leuk
Fritske01 +4969
dinsdag 12 februari 2019 om 10:30
Die 2 zijn al de hele jaarbegroting van Ajax. Helemaal geen schande als het niets wordt.
Vind ik leuk
Depsvfan +326
dinsdag 12 februari 2019 om 10:30
Zal het worden? 2-6?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:50
6-2
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 10:30
Het Trollen busje uit 040 heeft ook een voorspelling, ik ben overtuigd dat morgen de omslag inluidt en dat wij ook de schaal ophalen.
Vind ik leuk
Fritske01 +4969
dinsdag 12 februari 2019 om 10:31
Helemaal prima, wordt het tenminste weer spannend toch.
Vind ik leuk
Deck010 +9300
dinsdag 12 februari 2019 om 10:39
Eerste deel hoop ik ook voor jullie. De schaal lijkt me sterk, en van de beker moeten jullie helemaal afblijven.
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 10:42
Wij de schaal, jullie de beker, daar kan ik mee leven.
Vind ik leuk
Deck010 +9300
dinsdag 12 februari 2019 om 10:44
Aangezien de beker voor ons het hoogst haalbare blijkt ga ik akkoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:18
Hoho, ik niet :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:18
Helaas vriend, de beker is dit jaar vergeven aan Tilburg:-)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11698
dinsdag 12 februari 2019 om 11:40
Ojaaa een leuk onderonsjes
AZ VS willem ll
Was helemaal vergeten yoh 😂
Wie o wie gaat dat winnen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:12
Aangezien het WillemII AZ is maken we een behoorlijke kans... Bovendien in Alkmaar hebben we de kaasjes ook al billenkoek gegeven
Vind ik leuk
Deck010 +9300
dinsdag 12 februari 2019 om 13:18
Succes dan maar, zien we elkaar in de Kuip voor de finale.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11698
dinsdag 12 februari 2019 om 13:45
😂😂😂 jaa dat belooft ook een kraker te worden die ga ik ook zeker weten kijken 😉
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:31
Hmmm… ik geloof dat ik daar niet meer zo lacherig over durf te doen. Natuurlijk het ZOU geen probleem MOETEN zijn WIllem II in de finale maar ja dat heb ik dit seizoen al vaker gedacht... ; )
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:34]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11698
dinsdag 12 februari 2019 om 18:56
Jaaa dat ook wel weer het kan allemaal kanten weer op😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:51
Sorry. Ajax gaat voor beiden.
Vind ik leuk
Deck010 +9300
woensdag 13 februari 2019 om 09:09
Geeft niks, je hoeft nu nog geen sorry te zeggen.
Doe dat begin mei maar.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 19:44
Dat is dan niet nodig. Handig toch?👻
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
dinsdag 12 februari 2019 om 10:31
Makkie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:32
Het is in meerdere opzichten een aantrekkelijk vooruitzicht als Real Madrid in haar sterkste formatie haar opwachting kan maken.
Vind ik leuk
Gammerth +287
dinsdag 12 februari 2019 om 10:45
Ik voorspel: Navas, Carvajal, Varane, Sergio Ramos, Marcelo, Casemiro, Modric, Kroos, Lucas Vázquez, Benzema en Vinicius Jr.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:08
Gaap.
Vind ik leuk
Gammerth +287
dinsdag 12 februari 2019 om 11:46
?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:53
Batesian bedoelt dat dit zo logisch is dat dit niet nodig is om te vermelden. Waarschijnlijk is hij geirriteerd.
Varane is trouwens een vraagteken gezien hij de griep heeft.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11698
dinsdag 12 februari 2019 om 10:35
Het is andere trein Loco loco motief tututu!! Madrid !! 🚄🚄🚄🚄😂😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 10:37]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:35
Laat Benzema toch thuis en geef de jeugd de kansen om tegen Ajax te spelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 10:35]
Vind ik leuk
Gammerth +287
dinsdag 12 februari 2019 om 10:47
Het is de laatste 16 CL, en aangezien Real ook wel heeft gezien hoe Ajax tegen onder andere Bayern speelde gaan ze niemand zomaar sparen of onderschatten
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 10:36
Ik had eerlijk gezegd wel gehoopt dat real maar met 6 spelers zou komen ofso..vind het een beetje laf om met zoveel te komen
Vind ik leuk
Gelukshand +618
dinsdag 12 februari 2019 om 10:41
Vanavond zijn ze te zien op de wallen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:39
Hahahhahahaha
Vind ik leuk
SanKev +1068
dinsdag 12 februari 2019 om 10:44
Tagliafico zou wel een gemis zijn voor Ajax...
Vind ik leuk
MojoRisin +14674
dinsdag 12 februari 2019 om 10:48
Dood of de gladiolen !!

Zo, dat moest er even uit.. :)
Vind ik leuk
MojoRisin +14674
dinsdag 12 februari 2019 om 10:54
Nu maar hopen dat Ten Hag een normale opstelling maakt..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:02
Hangt er vanaf waar Erik denk spelers nodig te hebben 🤭🙈
Vind ik leuk
AFP +2006
dinsdag 12 februari 2019 om 10:55
Kan je nagaan dat zelfs de huidige CL-kampioen, bevreesd en respect en waardering voor Ajax, met zijn sterkste elftal komt. Dat heeft Real wel nodig as. woensdag.
Klappen.......
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
FCWijsneus +1239
woensdag 13 februari 2019 om 08:12
De Ajaxtrollen zijn wakker. Na vanavond zitten ze weer diep in hun grot.
Vind ik leuk
AFP +2006
woensdag 13 februari 2019 om 14:44
De Ajaxhaters staan al klaar met hun gespannen bogen om hun pijlen af te schieten. Hun enige manier om hun frustraties, jaloezie, nijd, teleurstelling in hun eigen cluppie te gelde maken. Bah wat een nutteloze ellendelingen, kakkerlakken !!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:56
Dat wordt een makkie voor Ajax! Haha, ik hoop gewoon op een mooie pot. Je bent nooit geheel kansloos!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:57
Hoop dat Real met een z'n sterk mogelijk team kan spelen, want wat is nou mooier dan het talentvolle Ajax tegen het grote Real Madrid op volle oorlogsterkte.
Vind ik leuk
Gammerth +287
dinsdag 12 februari 2019 om 11:58
Veel dingen, maar het is inderdaad mooier als beide teams met hun beste elftal aantreden
Vind ik leuk
Ruud1987 +5632
dinsdag 12 februari 2019 om 11:05
Ik had graag meer willen reageren in dit topic, ik heb er zin in en kijk uit naar de wedstrijd.

Jammer dat we niet samen kunnen voorgenieten voor een avondje europees voetbal, dat komt door idiote trolletjes op dit forum die het bloed onder de nagels vandaan probeert te halen.

Jammer dat we er samen niet een een gezellig topic van kunnen maken en de moderators van VP er niks aan kunnen doen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:11
Echt heel jammer is dit. VP is een mooi formule veel nieuws ook waar je op kan reageren maar die trollen halen toch wel wat lol weg. Je hoort steeds meer mensen klagen hier. VP doe er eens wat aan.
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 12 februari 2019 om 11:25
Niet alleen Benzema komt naar Amsterdam.
Bij Real hebben ze, werd geschreven in de media de loting gemanipuleerd zodat ze Ajax konden loten en nu nemen ze nog meer maatregelen.
Hahaha
https://www.at5.nl/artikelen/191561/skomina-vervangt-niet-fitte-scheidsrechter-voor-duel-ajax-met-real
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:37
word lastig voor ajax maar wellicht een snelle goal van ajax en wie weet.. denk dat de eerste kwatier belangrijk gaat zijn voor het gevoel voor de rest van de pot.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:48
HALA MADRID!
Vind ik leuk
Gammerth +287
dinsdag 12 februari 2019 om 11:53
Dit moet speciaal zijn voor Asensio, het land waar z'n moeder vandaan kwam
Vind ik leuk
Napule1926 +209
dinsdag 12 februari 2019 om 11:57
Ik ben echt heel benieuwd naar wat voor vorm ze bij Ajax gaan etaleren. Zeker nu het bij Madrid weer is gaan draaien ga ik er vanuit dat het een vervelend verhaal gaat worden.
Vind ik leuk
Makis +1186
dinsdag 12 februari 2019 om 12:01
Ajax mist waarschijnlijk Frenkie en Taglia.... dat zijn nou net de beste
Vind ik leuk
Gammerth +287
dinsdag 12 februari 2019 om 12:05
Ben benieuwd hoeveel ruimte Vinicius Jr. gaat krijgen van Mazraoui..
Hoe het middenveld van Ajax zich gaat opstellen tegenover de 3 van Real, Modric Kroos en Casemiro.

Vind ik leuk
kloakatv +140
dinsdag 12 februari 2019 om 12:10
ISCO zelfs niet op de Squad list gaat niet goed hoor tussen die 2. ISCO is zo’n geweldige speler of hij gigantisch uit vorm zijn of er is iets mis. Ik denk het laatste.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:10
Oh, alleen met die spelers. Daar winnen we wel even van. 😉😉😉😉😉
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:19
Laten we hopen dat Ajax een goed resultaat haalt !
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:31
Waarom zoveel man
Ajax in deze vorm is met 7 man ook wel te doen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11321
dinsdag 12 februari 2019 om 12:41
Lekker trainer, beetje risico nemen met Nico en Frenkie op kunstgras 4 dagen voor zo'n pot! Sufkut!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:06
Ajax gaat er toch af met dubbele cijfers....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:50
Ajax gaat boven zichzelf uitstijgen. Real zal op de 0 spelen en hopen op enkele bevliegingen. Ajax gaat winnen mits ze allemaal 110% geven en in dienst van het 11tal spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:52
Zal het weer 18 jaar duren voordat Feyenoord weer eens kampioen word. En wanneer krijgt Feyenoord 3 sterren op hun shirtje??
Vind ik leuk
Neuzekneus +2267
dinsdag 12 februari 2019 om 19:26
VP, even een serieuze vraag. Waarom zijn mijn posts verwijderd? Ik heb niks kwetsends gezegd dacht ik zo. En niet eens een melding dat t verwijderd is. Het wordt steeds triester hier. Zijn jullie nou lukraak posts aan t verwijderen of wat?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws