Maduro ziet kansen voor Ajax: 'Staat in de organisatie af en toe niet goed'

Maduro ziet kansen voor Ajax: 'Staat in de organisatie af en toe niet goed'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 12:46di 12-02-2019 om 12:46

Hedwiges Maduro gelooft in de kansen van Ajax tegen Real Madrid. Volgens de oud-speler van onder meer Ajax, Valencia en Sevilla hebben de Amsterdammers juist in de uitwedstrijd kans.

"Als Ajax een hoog niveau kan halen, wat ze ook tegen Bayern München hebben gedaan, maken ze echt kans tegen Real Madrid", stelt Maduro in gesprek met Voetbal International. "Ook in Bernabéu, juist in Bernabéu. Omdat het publiek veeleisend is. Die willen dat Madrid vooruit gaat spelen, vol op de aanval. Dit seizoen staat het in de organisatie af en toe niet goed. Je kijkt ook naar de tegenstander en die krijgen altijd superveel kansen."

Als speler van Valencia en Sevilla speelde Maduro regelmatig tegen De Koninklijke. Maduro kijkt daar met een goed gevoel op terug. "Met Valencia hebben we daar ook een paar keer gewonnen. Ik had altijd het gevoel dat je tegen Real Madrid kon voetballen. Tegen Barcelona niet, die zaten je af te jagen. Real Madrid zakte toch altijd wel een beetje in. Je had altijd wel het gevoel van: ik kan lekker voetballen. Ze waren vooral heel goed in de omschakeling. Dat is nu nog steeds hetzelfde."

Lees ook: Real Madrid onderweg naar Amsterdam: 23 spelers in de selectie voor Ajax-uit

Poll

Heeft Ajax kans tegen Real Madrid?

(8972 stemmen)

Plaats een reactie

dhrwobo +41041
dinsdag 12 februari 2019 om 12:48
Ik ben ook benieuwd hoe veel kans Lamprou Ajax toedicht. Aangezien we ook met Maduro de mening lezen van een andere totaal onbelangrijke en overschatte speler. Dan is Lamprou z'n mening misschien nog vermakelijker om te lezen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6394
dinsdag 12 februari 2019 om 16:19
Die andere Lamprou speelde top het weekend!!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:48
niet ingaan op die dude aub :P:)
Vind ik leuk
Echt? +5275
dinsdag 12 februari 2019 om 12:48
Als Maduro het zegt, dan zal het wel waar zijn🙈
Vind ik leuk
Muscles +1472
dinsdag 12 februari 2019 om 12:57
Mits de passie en inzet als team in 2018 er is, hebben ze zeker een kans. Ik hoop op spektakel💫💫
Vind ik leuk
MojoRisin +14676
dinsdag 12 februari 2019 om 12:58
De 0 houden thuis zou heel mooi zijn.. Alleen heb ik daar een hard hoofd in..
Vind ik leuk
Busk +1670
dinsdag 12 februari 2019 om 13:02
Altijd voor je kansen gaan.
Het is tegen beter weten in.
Maar je huid zo duur mogelijk verkopen, is het enige wat je kan doen.

Mss blundert de keeper, of heeft Real een offday. Je weet het nooit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:14
De realiteit heeft de wedstrijden tegen Bayern inmiddels wel naar de achtergrond geduwd meneer Hadwiges. Bij Ajax kun je momenteel ook wel stellen dat het af en toe niet goed staat in de organisatie, en dat was nog maar tegen laagvliegers als Heracles, Feyenoord, en Heerenveen. Laat staan hoe een steeds beter in vorm gerakend Real die eenmanszaakjes morgenavond gaan oprollen. Ik houd mijn hart vast. Let wel: ik hoop dat ik er naast zit hoor. Ben geen Ajax-hater in Europa.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:22
Die ziet overal en altijd kansen voor Ajax. Lekker sportief maar niet reeel.
Vind ik leuk
Gelukshand +618
dinsdag 12 februari 2019 om 13:23
En zijn mening telt omdat? Ik heb hem nog nooit goed zien voetballen, waarom zou een speler die niet goed kan voetballen andere de les lezen over voetbal?

Hoezo zitten alleen maar niksnutten bij FOX?

Als Brugink de beste carriere heeft gehad, dan is het wel erg gesteld met het niveau van analisten?
Vind ik leuk
Senna +6221
dinsdag 12 februari 2019 om 13:26
Wat is dat voor een gelul door oud voetballers van Ajax.of presentatoren
door te zeggen dat Ajax een kans maakt.
Ajax is de weg kwijt .en het is weer een verloren jaar.
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 15:21
Indien jij je ergert aan Ajax of oud Ajacieden dan is het verstandig het niet te lezen en je van commentaar te onthouden. De meeste Ajacieden hier hebben geduimt voor psv in de CL voor de uefa coefficientie lijst, jullie daarentegen kunnen dat niet opbrengen, dan pleur lekker op.
Vind ik leuk
Senna +6221
dinsdag 12 februari 2019 om 15:45
Pipo daar gaat het niet over .
het gaat erover of het realistische is als je zegt dat Ajax gaat winnen van real Madrid .
dan kun je wel je dikke kop in het zand steken.en dom lullen.
maar van realiteitswaanzin kom je iets te kort Pipo
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 15:48
Je cognitieve vermogens schijnen ontoereikend om hetgeen ik schrijf te verwerken.
Vind ik leuk
Senna +6221
dinsdag 12 februari 2019 om 16:02
zo zo
Vind ik leuk
pietprecies +10569
dinsdag 12 februari 2019 om 17:32
Hij heeft wel gelijk, jij bent zo’n typische nepper die alleen opduikt als het wat minder loopt bij Ajax. Misschien net een half niveautje hoger dan de stortvloed aan trollen die VP dagelijks overspoelt. Verder gewoon een kansloos mannetje.
Vind ik leuk
RR12 +661
dinsdag 12 februari 2019 om 13:32
Echt een autoriteit, die Maduro. Goeie, de zoveelste zoveelste glazen bol kijkert.
Vind ik leuk
Fentas +492
dinsdag 12 februari 2019 om 13:33
Ben bang dat de uitwedstrijd er niet meer toe doet.
Vind ik leuk
Romarioo +636
dinsdag 12 februari 2019 om 13:45
Maduro!! Competitie is niet Champions league en kwaliteit van Valencia toen is niet die van ajax nu
En gelukkig begint elke wedstrijd met een gelijk spel 0-0 ajax heeft zeker kans alleen ik maak me zorgen om blind je bent verdedigend altijd met een man minder hij wint niks staat altijd lucht te dekken en dan is ajax kwetsbaar
Ik hoop het beste voor ajax
Vind ik leuk
Smithsonian +41659
dinsdag 12 februari 2019 om 14:41
Vooral de 0 proberen te houden.

Onana moet een hele goede dag hebben, en hopen dat je er zelf ook 1 of 2 kunt maken.

Veel succes.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:05
Maduro! Het kan dus toch nog slechter!
Vind ik leuk
onra +7
dinsdag 12 februari 2019 om 15:07
De organisatie bij 020 is lekker
Volledig kansloos
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 15:08]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:28
Nou Maduro, ik heb nieuws. Bij Ajax ‘af en toe’ ook niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws