AS Roma zonder Karsdorp tegen FC Porto, Kluivert wél in Champions League-selectie

AS Roma zonder Karsdorp tegen FC Porto, Kluivert wél in Champions League-selectie

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 13:07di 12-02-2019 om 13:07

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 13:10di 12-02-2019 om 13:10

AS Roma kan in de Champions League-wedstrijd tegen FC Porto niet beschikken over Rick Karsdorp. De Nederlandse verdediger is afgehaakt met een blessure, zo melden de Romeinen via de officiële kanalen.

AS Roma speelt dinsdagavond in eigen stadion de heenwedstrijd van de achtste finale van de Champions League tegen FC Porto. Karsdorp behoort niet tot de selectie van twintig man. Hij liep maandag tijdens de training een spierblessure op. Ook Patrick Schick ontbreekt bij de Romeinen. De andere Nederlander in de selectie, Justin Kluivert, staat wel op de lijst.

Karsdorp werd vorig jaar nog in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord, maar heeft zich inmiddels in de basis geknokt bij AS Roma. De laatste vier competitiewedstrijden begon de 24-jarige rechtsback in de basis. In die wedstrijden verloor AS Roma niet. Voor de winterstop kwam Karsdorp niet verder dan twee optredens.

Plaats een reactie

RVB AFCA +13670
dinsdag 12 februari 2019 om 13:09
Off topic.

Wanneer stoppen jullie al die ongein eens op de site VP en trekken jullie eens met elkaar aan de bel om al dat tuig wat bezig is topics te verneuken te verwijderen? Het kan niet zo zijn dat jullie als moderators maar de hele dag de taken niet uitvoeren waar jullie voor zijn bestemd?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:11

Ze blijven maar komen word je echt misselijk van.
Vind ik leuk
Sven! +219
dinsdag 12 februari 2019 om 13:13
Die trollen hebben waarschijnlijk een sponsor gevonden bij 1 van de mods op de site. Anders is het niet te verklaren dat ze door mogen blijven gaan. Het tuig van de richel wordt de hand boven het hoofd gehouden.
Vind ik leuk
AvC +1744
dinsdag 12 februari 2019 om 13:16
IP ban geven, ben je die gastjes kwijt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:19
Of likes afschaffen. Echt nutteloos in mijn ogen.
Vind ik leuk
AvC +1744
dinsdag 12 februari 2019 om 13:20
Goed idee...Krijg je een like voor:)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:21
Haha daar doe ik t voor!
Vind ik leuk
AvC +1744
dinsdag 12 februari 2019 om 13:23
Dat was mijn goeie daad voor vandaag.
Vind ik leuk
phritzzz +4184
dinsdag 12 februari 2019 om 15:05
Nou hier nog 1 dan
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:12
Thnx fritsieee
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:33
Ik kom wel weer eens terug als deze flauwekul achter de rug is..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:29
Hopelijk tot snel Henkie
Vind ik leuk
RenW +3263
dinsdag 12 februari 2019 om 14:37
Als VP niet ingrijpt is het einde verhaal.
Dan is het een debielen verzamelplaats geworden, Ik kijk het nog even aan Henkie, het ga je goed man.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:18
Dit is geen tuig! Dit zijn zieke mensen die plezier halen uit frustraties bij anderen. Dan heb je een behoorlijk groot probleem. Laat gaan deze kinderen, geen tijd meer aan besteden
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:14
Ik snap dat je gefrustreerd bent van de 6 punten maar ooit zal het goedkomen. Ergens in het volgende millenium
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:14
Als ratten... Je hebt helemaal gelijk overigens
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:22
Ik heb een tijdje niet gereageerd en alleen gelezen ,maar het is erger geworden hier lijkt het inderdaad !
Vind ik leuk
AvC +1744
dinsdag 12 februari 2019 om 13:24
I LIKE it:)
Vind ik leuk
NikosMachlas +1166
dinsdag 12 februari 2019 om 13:44
Weet je wat nog erger is dat zo'n mongool als Japie in een dag gewoon meer dan 700likes haalt. Dit zorgt ook dat dit soort figuren terug blijven komen. Gewoon massaal negeren is het beste.
Vind ik leuk
phritzzz +4184
dinsdag 12 februari 2019 om 15:07
@Nikosmachlas
Deze trol heeft meerdere accounts die elkaar continu likes geven. Ziek maar waar!
En elke dag komt er een ander bij
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 15:07]
Vind ik leuk
NikosMachlas +1166
dinsdag 12 februari 2019 om 18:21
Pff en daar werk ik hard voor om zulke figuren een ww te geven zodat ze hier de boel kunnen verzieken? Man man echt te kansloos want wat jij beschrijft is echt dagtaak materiaal gewoon. Inderdaad zieke geest.
Vind ik leuk
phritzzz +4184
dinsdag 12 februari 2019 om 15:04
RVB AFCA
Klopt. Dit soort gasten verzieken ieder normaal gesprek. Heb vaker met trollen te maken maar dit is een über trol 👹
Vind ik leuk
RVB AFCA +13670
dinsdag 12 februari 2019 om 15:42
Ik vraag me oprecht af waarom de site zolang wacht om het account te verwijderen?
Vind ik leuk
phritzzz +4184
dinsdag 12 februari 2019 om 16:21
Het lijkt erop dat het account van Japiesnapie een ban heeft gekregen..... Eindelijk 😉
Vind ik leuk
Oeb +277
dinsdag 12 februari 2019 om 13:18
Zal ik dan maar gewoon reageren op t artikel? Erg jammer voor Karsdorp,zit m niet mee in zn carriere. Hoop dat ie snel weer fit word,en een lange tijd blessurevrij blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:20
Echt zonde van zoveel blessures. Deze jongen heeft echt wel potentie. Is pijlsnel en kan lekker voetballen.
Vind ik leuk
Deck010 +9204
dinsdag 12 februari 2019 om 13:30
Lijkt me ook geen pretje als je als jonge kerel elke keer geblesseerd bent en dagelijks moet toezien hoe De Rossi met zijn oude botten nog altijd een van de sterkste is.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:32
Ja dan kan je geweldig voetballen maar werkt je lichaam niet mee. Enorm jammer. Hoe veel beter was Robben wel niet geweest als hij t lichaam van een Messi of Ronaldo had gehad. Die 2 zijn zelden geblesseerd.
Vind ik leuk
3Bier +12583
dinsdag 12 februari 2019 om 13:36
De timing is ook weer bijzonder klote. Heeft zich net in de basis geknokt. Raakt ie weer geblesseerd.. zonde hoor
Vind ik leuk
Deck010 +9204
dinsdag 12 februari 2019 om 13:41
Helaas in meerdere opzichten. Ik denk dat hij zich ook aardig in de kijker van Koeman begon te spelen. Ik denk persoonlijk dat hij in potentie de beste linksback voor Oranje kan worden. Maar als hij een man van glas blijkt te zijn zal de kans op selectie klein worden.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1166
dinsdag 12 februari 2019 om 13:49
Ja best met je eens alleen vind ik het beter om em op rechtsback te zetten...
Vind ik leuk
Deck010 +9204
dinsdag 12 februari 2019 om 14:03
Oeps....hahaha dinsdagmiddag wegtrekkertje denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:37
Haha foutje bedankt. Kan gebeuren man! Denk ook dat hij in potentie een geweldige back is
Vind ik leuk
DavidFR +65
dinsdag 12 februari 2019 om 14:34
Volgens mij is deze nog te over zien. Die andere twee waren echt heel zuur. Zegt ook wel wat over Karsdorp dat hij zich toch weer in de basis weet te knokken. Echt petje af
Vind ik leuk
Gelukshand +536
dinsdag 12 februari 2019 om 13:20
Ze kunnen vast elkaars hand vast houden op de tribune, of is karsdorp te geblesseerd daarvoor?

Vind ik leuk
Il Gordo +16901
dinsdag 12 februari 2019 om 13:25
Ja.
Vind ik leuk
Gelukshand +536
dinsdag 12 februari 2019 om 13:27
Sneu, dan maar gezellig op de bank naast zijn vriendin.
Misschien is dat beter dan op de tribune met Kluivert naast je.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws