AZ-contract verscheurd: 'Als je niet in plaatje past, ga je ergens anders kijken'

AZ-contract verscheurd: 'Als je niet in plaatje past, ga je ergens anders kijken'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 14:08di 12-02-2019 om 14:08

Vince Gino Dekker is blij met zijn overstap naar Go Ahead Eagles. Eind 2018 werd het contract van de vleugelaanvaller bij AZ verscheurd. Snel daarna vond Dekker in Deventer een nieuw onderkomen. 

De voormalig speler van Jong Ajax speelde pas sinds de zomer bij AZ. Het werd geen gelukkig huwelijk. "Ja, ik wilde gewoon in het eerste belanden, maar er zijn daar nog andere buitenspelers en heel veel talenten. Als je dan niet in het plaatje past ga je ergens anders kijken", zegt hij in gesprek met ELF Voetbal Magazine over die breuk.

Nu heeft Dekker het naar zijn zin bij Go Ahead, een 'hele warme club'. "Ik ben ook goed ontvangen in deze leuke groep. Ik ben echt in een warm bad terechtgekomen. Na afloop van de training blijven de spelers ook gewoon hangen om wat te drinken of eten, dat was bij Ajax en AZ wel anders, daar gingen ze gewoon naar huis."

Plaats een reactie

Habbekrats +347
dinsdag 12 februari 2019 om 14:09
Als je goed genoeg bent kan de trainer niet om je heen. Kortom gewogen en te licht bevonden!
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 12 februari 2019 om 20:19
Trainers hebben niet altijd gelijk, zelfs v Bommel werd door een bepaalde trainer niet opgesteld.
Vind ik leuk
FSCeara +9571
dinsdag 12 februari 2019 om 14:11
Bij GAE kunnen ze iets mindere spelers beter gebruiken dan bij AZ.
Als je te kort komt bij AZ kan je bij veel clubs in NL van waarde zijn.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
dinsdag 12 februari 2019 om 14:13
Wat een geluk dat die mafkees niet als eerste heeft gereageerd!!! Hopelijk is die eraf gekickt
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 12 februari 2019 om 14:15
Ach... Als het een Ajacied was had het je niks gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:17
Al die zielige figuurtjes zijn als één grote pisvlek op VP, ongeacht voor welke club ze zijn.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 14:23
Dat jij zo denkt geeft al aan hoe jij in elkaar steekt.
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 12 februari 2019 om 14:54
Ok Donny, nu fles en dutje.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 14:56
Want?

Ook deze reactie zegt al genoeg.
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 12 februari 2019 om 14:58
Dan ben je een man van weinig woorden als alles genoeg zegt.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 15:01
Geeft aan hoe zielig jij in elkaar steekt en dat zegt genoeg daarvoor zijn niet veel woorden nodig.
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 12 februari 2019 om 15:02
Waar is Ozil dan Donny? Dat. Boeide jou toch ook vrij weinig?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 15:03]
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 15:03
Wie?
Vind ik leuk
Mosquito +22587
dinsdag 12 februari 2019 om 16:41
Het is geen PSVer hoor.
Gewoon iemand die alsof doet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:29
Nou Donny ik ben niet voor Ajax of PSV , maar hij heeft wel gewoon gelijk .
Ik zie hier namelijk maar weinig Ajax en PSVsupporters tegen hun eigen trollen optreden , op een paar supporters na .

Maar ze klagen wel allemaal als een trolletje van de andere club aan de gang is ,
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 17:44
Dus ik moet tegen een Ajax trol zeggen hier foei niet doen, omdat het voor jouw dan duidelijk dat ik het niet accepteer, dat het geen ene flikker uit maakt doet daar niet toe?

Ik reageer zo min mogelijk op trollen, soms kan ik me niet inhouden. Dat is namelijk ook maar de enige manier negeren.

Of denk jij dat het voor die trollen ook maar iets kan schelen of een mede supporter er iets van zegt of niet? Iemand kan zich ook voordoen als PSV supporter om die in diskridiet te brengen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:47
Dus is het gewoon de waarheid wat Itsese zegt , en daar heb jij dan commentaar op .
Je geeft het namelijk zelf toe met je antwoord , want wat jij zegt dat zegt Itsese namelijk ook .
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 18:00
Wat hij doet is mammie maar hij deed dat ook, dat is bijna net zo zielig, als jij dat als waarheid ziet oke.

Ik ben het niet met hem eens, ik vind het zielig als je gaat doen maar bij een PSV trol zeg je niks snik snik. Dat geeft toch aan hoe hij denkt en hij dus ook in elkaar steekt?

Mij maakt dat geen flikker uit en ik reageer alleen op die trol zelf niet om voor welke club die is of zegt te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:06
Ja en daarom heeft ie ook gelijk .
Je moet niet zeiken over trollen van een andere club , als je over trollen van je eigen club niks zegt .

Want je kan hem wel zielig vinden , en misschien is dat ook wel zo , maar degene waar hij op reageert is net zo zielig .
Die jankt terecht over trollen van een andere club , maar bij trollen van zijn eigen club zegt ie niks .

En dat is nu precies wat die trolletjes zo leuk vinden hier , provocerende reactie's plaatsen , om reactie's uit te lokken van de "vijand" .
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 18:18
Dat jij het zo ziet is goed, ik vind het gewoon zielig maar hij gedrag.

Dus hij moet dan zeggen foei jochie doe het niet foei en dan mag hij klagen over een andere trol.

Wat is dat voor een gedachte gang, je mag volgens hem niet klagen over iets wat jouw stoort tot jij ook opkomt om iets wat een ander kan storen?

Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:39
Nee maar als jij je zo stoort aan het gedrag van trollen , dan stoor jij je aan het gedrag van ALLE trollen .
Niet van de ene club wel en de andere niet , want dan neem ik zo iemand niet echt serieus meer .

Een trol is een trol , ongeacht voor welke club hij is .
Nu is het meer van , als je mijn club in de zeik neemt dan heb ik daar problemen mee .
Maar als je een andere club afzeikt , maakt het mij geen fuck uit .
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 18:59
Ik stoor me aan alle trollen alleen meer aan die Ajax trollen omdat ik voor Ajax ben dat geld ook voor PSV fans die zich meer storen aan een PSV trol dan een Ajax trol.

Maar ik moet dus eerst tegen een PSV trol zeggen dat hij moet stoppen voordat ik mag zeggen dat ik me stoor aan een Ajax trol.

Iedereen stoort zich meer wanneer het hem zelf raakt dat is normaal.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:08
Op zich is dat ook normaal , maar ook een klein beetje hypocriet .
Maar ik praat anders dan jou , omdat ik niet voor Ajax of PSV ben , en ik irriteer me dus echt aan al die trollen .

Je hoeft niet op elke trol te reageren , want dat is onbegonnen werk .
Maar een jaar geleden zat ik hier ook , en er was een trol met de profielnaam ; PSV is een pedofielen vereniging .
Hoeveel Ajax supporters denk jij die daar wat van zeiden ???

Maar dan wel gaan huilen als er de zoveelste opmerking word gemaakt over 4 jaar geen prijs .

Maar voor PSV supporters geld precies hetzelfde , die zie je hierboven ook bijna niet reageren op deze 2 kneuzen , maar als Ajacieden hetzelfde doen is de wereld te klein .
Vind ik leuk
Donnygo +6141
woensdag 13 februari 2019 om 10:31
Dit heeft geen nut, je moet je volgens jouw hypocriet gedragen om niet hypocriet te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:34
Pure onzin. Sollen en beetje kloten moet altijd kunnen. Maar hun verzieken iedere topic de hele dag lang.
Vind ik leuk
Itsese +6263
dinsdag 12 februari 2019 om 15:07
Mee eens, maar zoals ik al zei, hebben we dit al maanden lang van verschillende kanten.. Nu omdat meer en deel Ajacied is hier, is het in 1x het grootste probleem van de dag:p
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:51
Dat klopt helemaal , maar ik heb nog geen een Ajacied commentaar zien geven op weerstandisgoed , dat ie hier de boel verziekt .
Die laten jullie gewoon zijn gang gaan , maar als PSV trollen of andere trollen de boel hier verneuken , dan vergaat de wereld ineens .
De kneusjes van hierboven , die heeft Ajax ook , maar dat willen veel Ajacieden blijkbaar niet zien
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:15
Of misschien een kinderslaapje aan het doen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:16
Jammer van zijn blessures. Was best een heel leuk talent in de A1 van Ajax. Hopelijk redt hij het wel bij GAE
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2281
dinsdag 12 februari 2019 om 14:29
Stiekem hoop ik toch dat GAE promoveert, heb wel weer zin in een IJsselderby
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:29
Ik vind Dekker een hele goede speler.
Merkwaardig dat hij bij Go Ahead tot nu toe ( vijf wedstrijden) niet of nauwelijks speelt.
Vind ik leuk
Downstar +14
dinsdag 12 februari 2019 om 15:21
Die gozer heeft gisteren 20/25 minuten mee mogen doen tegen Jong Utrecht. Kwam twee keer via links opzetten en had daarna in beide gevallen de bal gewoon kunnen afleggen op een medespeler van GAE die echt helemaal alleen voor de goal stond. Ging twee keer (uit vrij lastige hoek) voor eigen succes.. Waren de overige spelers en John niet zo te spreken over zo te zien.. Denk dat hij voorlopig weer op de bank blijft als het zo blijft gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:27
Dat zeg ik.... het viel mij op dat hij niet speelt, want talent heeft hij.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 01:56
Bij AZ gaf die er 5 panklaar voor Druijff.
Vind ik leuk
pos +9985
dinsdag 12 februari 2019 om 14:40
Gewoon nog een paar niveautjes lager en de 3e helft is helemaal geweldig. Kan je drinken wat je wilt.
Vind ik leuk
De Hout +2041
dinsdag 12 februari 2019 om 15:08
Idrissi speel je uiteraard nooit uit de basis. Wel leuk trouwens dat Gino bij AZ voetbalde, net als zijn vader. Zet ‘m op bij Go Ahead!
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 01:55
Is z'n pa een oud AZ-er?
Vind ik leuk
De Hout +2041
woensdag 13 februari 2019 om 09:06
Yep.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:15
Ken hem serieus niet! Komen uit Ermelo.
Vind ik leuk
Mari +13381
dinsdag 12 februari 2019 om 17:04
Prof versus niet-prof
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:00
en heel veel talenten-->Nou dat viel op links nog wel mee, enkel Idrissi. Rotariu moest hij wel uit de selectie kunnen spelen he! Er zal wel meer zijn gebeurd, hij is best goed, goede trap en jong AZ selectie zo slecht dat ze laatste staan en hij wissel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:27
Wat een flauwerietus. Je baalt gewoon dat je bijlange na niet goed genoeg bent voor Az en Ajax. Zeg dat dan gewoon, wees een man. Thank you.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:27
Als je je bij jong AZ niet weet te onderscheiden.....
Ach mooi eerstedivisiespelertje.
Vind ik leuk
mtes +1
donderdag 14 februari 2019 om 17:27
Ik vind het heel jammer dat Vince Gino Dekker weg is bij AZ. Ik heb een aantal wedstrijden van Jong AZ gezien en ik vind dat hij wel in aanmerking zou moeten komen voor het 1e team. Snel, veel techniek en ook beschikt hij over een goede voorzet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws