'Als Marcelo linksback speelt, gaat Ziyech de wedstrijd van z'n leven spelen'

'Als Marcelo linksback speelt, gaat Ziyech de wedstrijd van z'n leven spelen'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 22:27di 12-02-2019 om 22:27

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 22:28di 12-02-2019 om 22:28

Aad de Mos denkt niet dat Ajax woensdag tegen Real Madrid met een nederlaag van het veld afstapt. Sterker nog, de analist voorspelt een mooie avond voor de Amsterdammers. Erik Ten Hag krijgt nog wat tactische tips van De Mos.

"Ik heb vanmorgen uren staan discussiëren over Ajax - Real Madrid: wat is de beste opstelling? Wat gaat de uitslag worden?", analyseert De Mos op zijn Instagram-pagina. Vervolgens komt hij met de tips. "Ik zou zonder nummer negen spelen. Dus zonder Huntelaar en Dolberg, maar ik zou met Tadic op negen spelen om onze vrienden Ramos en Varane te lokken."

"Ik zou met Ziyech en Neres aan de buitenkanten spelen", gaat De Mos verder. "Ik ben ervan overtuigd dat als Marcelo linksback speelt, Ziyech de wedstrijd van z'n leven gaat spelen. Ik ga uit van een goed resultaat voor Ajax. Ik denk een heel kleine overwinning, maar minimaal een gelijkspel."

Poll

Wat wordt woensdag de uitslag?

(19215 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 22:27
Wie gaat Ajax rechtsback zetten?
Vind ik leuk
jollyrogers +9254
dinsdag 12 februari 2019 om 22:29
daar gaat het ook lekker over....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:30
Ja gaat toch over Ajax - Real Madrid? En over de opstellingen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:31
Kristensen of Mazraoui lijkt me
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:32
Dat wordt huilen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:34
Achja.. dachten we ook tegen Ribery en Robben. Hielden ze ook nog goed onder bedwang.
Vind ik leuk
Echt? +5214
woensdag 13 februari 2019 om 06:49
Berghuis niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 06:57
Veltman had Lozano in de broekzak maar gaat t ook niet over. Simpele
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:17
Dat hoop je.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:18
Ook.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:33
Nou succes dan tegen Vinicius 😆
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:34
Jup! Zal billenknijpen worden gelukkig is Vinicus soms zo blind als iets hopen voor t beste.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:35
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:45]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:36
Dan kan het alleen maar meevallen toch.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:36]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:31
Hij reageerde eindelijk een keer normaal haha
Vind ik leuk
Nr14always +5522
dinsdag 12 februari 2019 om 22:39
Heeft zijn medicatie ontvangen 😂😂😂
Vind ik leuk
Clown123 +885
dinsdag 12 februari 2019 om 22:35
Stomme vraag. Je doet of vinicius nu al een wereldspeler is.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:36
Maar Ajax heeft geen rechtsback en die heb je wel nodig
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
woensdag 13 februari 2019 om 00:42
Blind kip op het einde,maar dolt en speelt wekelijks tegen teams als Ajax en Toppers.
Vind ik leuk
RodeKaart +587
woensdag 13 februari 2019 om 05:42
Aad snapt er helemaal niks van.

Arme man , zoveel wartaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:14
Hoezo, hij stelt toch alleen maar iets voor? Bovendien gaat die opstelling wss gewoon gebruikt worden vanavond.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:28
Je kan ook té optimistisch zijn
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:30]
Vind ik leuk
power +7909
dinsdag 12 februari 2019 om 22:29
Aad De Mos weer met zijn ideeën.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:29]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:33
Mooie mens, onzen Aad!
Vind ik leuk
jari11 +5201
dinsdag 12 februari 2019 om 22:31
Wow aAd is ineens optimistisch uit het niets. Ik hoop op strijd passie en beleving van een hecht team.
Vind ik leuk
Niels92 +39053
dinsdag 12 februari 2019 om 22:34
Als er net zoveel strijd als afgelopen zaterdag is dan wordt het een afslachting voor Ajax :( Wanneer ze het zelfde kunnen brengen zoals tegen de Duitsers dan kan Ajax wel eens voor een stunt gaan zorgen, ik ga er maar vanuit dat het laatste het geval is, optimistisch blijven en hopen op een Amsterdams wonder :)
Vind ik leuk
jari11 +5201
dinsdag 12 februari 2019 om 22:36
Gewoon volop druk zetten als het kan en strijden voor elkaar. Dan komen ze misschien weer in een flow van voor de winter. Als het zoals zaterdag is word het helaas 0-7. Wij moeten Nederland goed representeren!
Vind ik leuk
Pietje2015 +17980
dinsdag 12 februari 2019 om 23:04
"Wij moeten Nederland goed representeren!"

Klopt wederom als enige.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
dinsdag 12 februari 2019 om 23:26
Jaja dat weten we. Ga je klasgenootjes hiermee lastig vallen. Gr, een Ajax fan
Vind ik leuk
Echt? +5214
woensdag 13 februari 2019 om 06:50
Ajax moet Ajax representeren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:32
Oje daar is hij weer Aad-de-Mosterd-voor-de-maaltijd 😎

Ik wil het langer volhouden met posten dan Aadje 💪
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:50]
Vind ik leuk
Nr14always +5522
dinsdag 12 februari 2019 om 22:33
Die moet zijn eigen show krijgen en dan een blauwe jurk en maar orakelen. Aad de Mostradamus.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:34
Tsja. En ik maar denken dat het om het team van Ajax gaat. Het gaat om Ziyech. Nou, ik ben om.😔🤨
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21083
dinsdag 12 februari 2019 om 22:35
Aad heeft nog niet gelezen dat Varane griep heeft🤔
Vind ik leuk
pietprecies +12525
woensdag 13 februari 2019 om 09:30
Idd, niet dat het veel uitmaakt ben ik bang maargoed we zullen zien
Vind ik leuk
SantiagoErik +2408
dinsdag 12 februari 2019 om 22:38
Dat wordt dus nederlaag voor Ajax😒
Vind ik leuk
pietprecies +12525
woensdag 13 februari 2019 om 09:30
Idd, Aad doet me aan die inktvis denken maar dan andersom
Vind ik leuk
Jasperkoos +2850
dinsdag 12 februari 2019 om 22:40
Aad zegt dat we niet verliezen? Daar gaan onze kansen op een goed resultaat :(
Vind ik leuk
2-1 +1636
dinsdag 12 februari 2019 om 22:40
En ineens doen alle analisten of Marcelo niets meer kan. We zullen het zien morgen als ie weer over de hele flank dendert....
Vind ik leuk
Echt? +5214
woensdag 13 februari 2019 om 06:52
Marcelo gaat 1x scoren en 2 assists geven. Ondertussen propt Ramos Ziyech onder de grond.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
dinsdag 12 februari 2019 om 22:41
Nou, ten Hag kan rustig gaan slapen met de wijze woorden van Aad op zak.. Niet serieus te nemen die man!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4819
dinsdag 12 februari 2019 om 22:44
Voorspellingen van Aad komen altijd uit. Obispo is inmiddels ook een topspeler bij PSV.
Vind ik leuk
Bizzy +22838
dinsdag 12 februari 2019 om 22:45
4-4-2 spelen en in de counter toe slaan met Neres en Ziyech. Spelen met een diepe spits lijkt me zinloos. Idd kansen liggen op de backs. Aad heeft voor de verandering gelijk
Vind ik leuk
MN223 +1750
woensdag 13 februari 2019 om 00:16
Zal best maar als Ten Hag 442 gaat spelen en op de counter haalt hij sowieso het einde van het seizoen niet bij Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:45
Clairvoyance avant la lettre.
Vind ik leuk
Mo +13247
dinsdag 12 februari 2019 om 22:49
Hehe het begint erop te lijken alsof Aad er verstand van begint te krijgen...
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 12 februari 2019 om 22:58
Arme ten hag
Iedereen vertelt hem hoe het moet en geen van allen kan het
Vind ik leuk
Wazedde? +133
dinsdag 12 februari 2019 om 23:14
Laten we hopen dat Ajax in Almelo al helemaal bij deze wedstrijd zat met het hoofd. Hoop dat ze een resultaat neer kunnen zetten, wel jammer dat ze eerst thuis spelen en dat de tweede wedstrijd uit is.

Succes morgen en supporters veel plezier!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:23
wordt gewoon 3 of 4 -1 voor ajax morgen. Real gaat met al rood de kleedkamer in met rust en ajax krijgt verdient 2 pingels
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
dinsdag 12 februari 2019 om 23:33
Marcelo is 6 maatjes te groot voor Ziyech. Met alle respect.
Vind ik leuk
Hakbal +1187
woensdag 13 februari 2019 om 00:55
Gaat hier niet over zijn schoenmaat pik. Hakim gaat hem morgen pakken
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
woensdag 13 februari 2019 om 01:16
Yeah right. Sorry maar keep dreaming
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:25
Hahaha you made my day! Marcelo is over de top en Ziyech dolt hem, let maar op.
Vind ik leuk
deltiaan +1475
dinsdag 12 februari 2019 om 23:34
het is gewoon afwachten
Vind ik leuk
B H +461
dinsdag 12 februari 2019 om 23:39
Volstrekt kansloos
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:43
Aad had gisteren een totaal andere mening als het gaat om Tadic en Ziyech ..
Vuile Hypocriet
Vind ik leuk
El Cazador +9344
dinsdag 12 februari 2019 om 23:56
Je voor elke ED club zijn maar morgen ff allemaal voor Ajax want we hebben de UEFA-coëfficiënt punten hard nodig voor de komende seizoen. Bovendien hoop ik als voetballiefhebber op een geweldige pot voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:01
Wat hebben Feyenoord-Ajax en Ajax-Real Madrid met elkaar gemeen?
Bij beide wedstrijden is op het laatst de oorspronkelijke scheidsrechter van de wedstrijd gehaald! Merkwaardig, op zijn minst ...!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
woensdag 13 februari 2019 om 00:10
Of Marcelo pfff.
Vind ik leuk
Gerro +9578
woensdag 13 februari 2019 om 00:13
Aad geeft advies om met Tadic in de spits te spelen,als ik mij niet vergis hebben ze dat Europees al diversen keren gedaan dus dat is niets nieuws onder zon lijkt me. Maar waarom zou Zyech niet op het middenveld kunnen staan en dan met Dolberg en Neres op de vleugels spelen die hebben beide meer snelheid dan Tadic en Ziyech.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 00:14]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
woensdag 13 februari 2019 om 00:26
Komop niemand blijft op zn vaste plaats staan,zoveel onzin verhalen om Ten Hag achteraf zwart te maken,Het was leuk en aardig in de poulefase,Maar jij weet de namen van ploegen die verder doorgaan..Zoveel cliche verhalen,Real verwacht alles,anders hadden ze nooit 3 keer achter de CL gewonnen..
Vind ik leuk
NikosMachlas +1844
woensdag 13 februari 2019 om 01:06
Die Aad toch. Ajax word geen kampioen maar gaat wel resultaat halen tegen Madrid. Ik hoop van wel, maar moet eerst nog eens zien hoe ze voor de dag komen na de afgelopen drama weken. Tadic in de spits vind ik ook wel een goed idee als je neres toch maar op de bank laat zitten.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 13 februari 2019 om 02:40
Al zetten ze Lamprou in de spits . Als ze morgen maar hun stinkende best doen en de poten uit t lijf rennen . Als je dan alsnog verliest omdat Real gewoon veel beter is kan ik er vrede mee hebben . Maar zoals Erik al zei : " it aint over till its over ... " 😉
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:35
Doe David neres wel even in de basis
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:50
haha wat een optimist, sorry hoor vanavond doet Madrid rustig aan en over 2 weken gaat Amsterdam over de knie in bernabeu
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
woensdag 13 februari 2019 om 08:33
Net zoals hij de wedstrijd van zijn leven speelde tegen Calvin Verdonk en Lennart Czyborra
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 09:34
Wat een gigantische verstandige intelligente man is het toch!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws