'Real Madrid-sterren verkennen Amsterdams uitgaansleven na zege op Ajax'

'Real Madrid-sterren verkennen Amsterdams uitgaansleven na zege op Ajax'

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 14:29do 14-02-2019 om 14:29

Enkele spelers van Real Madrid hebben in de nacht van woensdag op donderdag het Amsterdamse nachtleven ontdekt. De 1-2 zege op Ajax was aanleiding voor een klein feestje, weet AT5.

Op een Instagram-video van een paar fans die tot diep in de nacht bij het Okura Hotel stonden, is te zien dat Lucas Vazquez, Marco Asensio, Dani Ceballos en aanvoerder Sergio Ramos een taxi pakken. Deze zou het viertal van Real Madrid naar de binnenstad hebben gebracht.

Iets na 5.00 uur keerde de taxi met de spelers weer terug bij het hotel, waar de selectie van Real Madrid de afgelopen dagen verbleef. Ramos kwam als eerste uit de taxi en rende op zijn roze schoenen naar binnen. Het is niet bekend waar de Spaanse voetballers zijn geweest in Amsterdam.

Check de beelden van AT5 hier!

Plaats een reactie

donderdag 14 februari 2019 om 14:31
Het zijn net mensen he
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
donderdag 14 februari 2019 om 14:54
Roze schoenen rara waar hij geweest is😂
Vind ik leuk
Plattekar bv +34514
donderdag 14 februari 2019 om 14:32
Nou...3X raden waar die zijn geweest...
Vind ik leuk
Bizzy +23387
donderdag 14 februari 2019 om 14:33
Vaselinedwarsstraat....waarom anders op roze schoenen lopen
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 14:34]
Vind ik leuk
El Cazador +8973
donderdag 14 februari 2019 om 14:39
Is die gelijk van zijn aambeien af!!!!
Vind ik leuk
Bizzy +23387
donderdag 14 februari 2019 om 14:42
Whuahaaaa...Ajax had Madrid al een schop onder de kont gegeven. Die gasten dachten waarom niet de gifbeker leegdrinken. Het zijn ook mafklappers. Ze winnen ter nauwernood. In principe geen reden voor een feest. Het is een miljarden club. Eigenlijk moeten ze zich doodschamen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 14:55]
Vind ik leuk
Niga +380
donderdag 14 februari 2019 om 14:52
Zeg Bfizzz ga jij dat bepalen?
Vind ik leuk
Bizzy +23387
donderdag 14 februari 2019 om 14:56
Een beetje trainer van een topclub had ze dit verboden.
Vind ik leuk
RenW +4282
donderdag 14 februari 2019 om 14:59
Mogen ze niet stappen dan?
Vind ik leuk
Bizzy +23387
donderdag 14 februari 2019 om 15:02
Vind jij dit dan een feestje waard ?
Vind ik leuk
RenW +4282
donderdag 14 februari 2019 om 15:08
Wat heeft een uurtje uitgaan met een feestje te maken. Iedereen gaat toch wel eens uit.
Ik denk dat iedere speler na een wedstrijd wel even uit gaat. Gewoon een biertje na de wedstrijd, waarom wordt daar zo wereldvreemd op gereageerd.
Vind ik leuk
Bizzy +23387
donderdag 14 februari 2019 om 15:10
Pilsje drinken in Okura had gekund. Waarom de stad in gaan na een wanvertoning. Madrid sloeg een modderfiguur.
Vind ik leuk
RenW +4282
donderdag 14 februari 2019 om 15:13
Gewoon omdat iedereen ff de stad in gaat.
Jezus Bizzy wat is hier nou zo ongewoon aan.
Na het werk zijn ze vrij om wat te gaan doen.
Spelers van Ajax gaan ook ff de stad in.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 15:14]
Vind ik leuk
AlwaysMe +2977
donderdag 14 februari 2019 om 14:57
Dus een man mag niet kiezen welke kleur schoenen hij draagt zonder dat hij direct voor homo uitgemaakt wordt? Heb je er ook problemen mee dat vrouwen blauw dragen?
Vind ik leuk
Bizzy +23387
donderdag 14 februari 2019 om 14:59
Heb niks tegen homo's.
Vind ik leuk
De Haan +615
donderdag 14 februari 2019 om 14:34
Bananenbar even kijken wat kun keeperskunsten zijn
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
donderdag 14 februari 2019 om 14:48
Niet in Eindhoven, daar was alles al om 11 uur dicht.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 15:00
Wat een reactie echt top
Vind ik leuk
Ikkuh +2005
donderdag 14 februari 2019 om 15:37
11 uur?

Het was een Woensdagavond hoor, dan is het met de kippen op stok...
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
donderdag 14 februari 2019 om 16:22
Dat bedoel ik, bij ons is altijd wel iets open.
Vind ik leuk
Laliga +2758
donderdag 14 februari 2019 om 14:32
Gelijk hebben ze ook. Die spanningsboog staat bij hun 70 wedstrijden per seizoen strak dan moet je af en toe na een belangrijke overwinning ook een uitlaatklep hebben
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
donderdag 14 februari 2019 om 14:33
Zouden ze ook fooi gegeven hebben?
Vind ik leuk
Roeptoeter +16388
donderdag 14 februari 2019 om 14:34
Gewoon heel braaf bij zijn moeder op bezoek...

Het is tenslotte een 'hijo de puta'

:P
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 14:37
Asensio had volgens mij wel een Nederlandse moeder 😉
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 14:38
Klopt, een Rotterdamse!!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 14:39
Zijn we dat niet allemaal?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 14:55
?
Vind ik leuk
Gelukshand +976
donderdag 14 februari 2019 om 14:34
Zo, dat is best gevaarlijk om te feesten met een belangrijke wedstrijd voor de boeg.

Maar ja, Amsterdam heeft idd een bijzonder uitgaansgebied. Ik hoop dat ze lekkker hebben genoten.
Vind ik leuk
RenW +4282
donderdag 14 februari 2019 om 23:05
Alsof een uurtje weg om wat te drinken, of te eten, gevaarlijk is.Het is toch normaal dat iemand na zijn werk even weg gaat,
Vind ik leuk
Gelukshand +976
vrijdag 15 februari 2019 om 06:29
nou was dat een uurtje weg zijn? ze kwamen 5 uur terug.
Vind ik leuk
RenW +4282
vrijdag 15 februari 2019 om 09:06
Zijn Spanjaarden he, die eten 's-nachts, en zeker na een wedstrijd.
Vind ik leuk
Muscles +1774
donderdag 14 februari 2019 om 14:36
Moet kunnen en in Madrid gun ik Real Madrid een galgenmaal met veel drank, om hun verdriet als ze toch nog worden uitgeschakeld, weg te spoelen 🎩😎🤣
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 14:36]
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 14:37
Ze bedankten de Ajacieden nog voor de mooie vuurwerkshow! Ze vonden het prachtig en ook met wat minder slaap was de overwinning niet echt heel moeilijk. eerst even Ajax laten gaan, en ze het idee geven dat er wat te halen valt om vervolgens keihard toe te slaan! RMA is toch echt van een ander kaliber! Wel mooi voetbal feest in de JH Arena, dat dan weer wel.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
donderdag 14 februari 2019 om 14:46
Malloot.
Vind ik leuk
RenW +4282
donderdag 14 februari 2019 om 15:01
PEC vanavond in de EL?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 16:46
Nee, komend seizoen pas..
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
donderdag 14 februari 2019 om 15:25
Niet echt moeilijk? Heb je überhaupt wel gekeken?
Ze maken 3 minuten voor tijd de winnende en winnen in principe maar met 1-2, maar zijn ook nog een paar keer goed weggekomen.
Real was dodelijk in de omschakeling, maar Ajax heeft zichzelf ook gewoon tekort gedaan door een aantal grote kansen te laten liggen. Ajax had gisteravond minimaal een punt verdiend.
Van te voren verwacht je dat een club als Real Madrid, die in vorm zijn, een club als Ajax, die uit vorm is, wel even met 0-3/0-4 op de klote geeft, maar Ajax heeft het Real heel lastig gemaakt en was misschien wel de betere ploeg gisteravond.
Real wint met 1-2, maar die hadden het liefst met dubbele cijfers gewonnen en daarmee de boel al willen beslissen. Nu moeten ze alsnog aan de bak als Ajax op bezoek komt.
Ik verwacht overigens niet dat Ajax het Real nog lastig kan maken in Spanje, maar door de kleine uitsag van gisteravond maken ze nog wel een kans.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 16:52
Jazeker heb ik gekeken. Na de klassieker de 2e keer dat ik een Ajax wedstrijd zag dit jaar. Ik zag Ajax heel druk zijn aan de bal en diverse kansen missen. Op zich prima spel laten zien. Real had helaas veel minder kansen nodig om te winnen en dat is nu precies de kwaliteit die zij wel hebben. Minimale inspanning, maximaal resultaat! Snap wel dat het moeilijk te verkroppen is als Ajax fan maar ik, als neutrale kijker, zat gewoon te wachten op die 1 a 2 geniale momenten van Real. Geen schande om daarvan te verliezen!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
donderdag 14 februari 2019 om 17:04
Je doet net alsof Real met opzet die kansen weggaf aan Ajax, alsof ze dat risico willen nemen? Voor hetzelfde geld schiet Ajax er 2 in.
Real had gisteravond gewoon geen antwoord op het spel van Ajax, Ajax was fel en kwam er af en toe heel gevaarlijk uit met mooi combinatie spel. Het enige wat Ajax verkeerd heeft gedaan is dat ze die kansen niet hebben afgemaakt. In de tweede helft kwam Real wat meer op gang, maar ook toen stond Ajax gewoon uitstekend te spelen. Bij Real weet je van te voren dat ze niet veel kansen nodig hebben om te scoren en dat ze wachten op een snelle counter.
Jij doet net alsof Real het lekker rustig aan heeft gedaan, maar als het zo makkelijk is voor Real, waarom werd het dan maar net 1-2? Die gasten stappen toch liever met 0-3 van het veld af?
Die wereldsterren van Real willen het liefst gewoon domineren tegen een in verhouding klein clubje als Ajax, maar ze hadden het gewoon zwaar tegen de jonge ploeg uit Amsterdam.
Kroos gaf zelfs toe dat ze goed zijn weggekomen in Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:15
Ze zijn ook heel goed weg gekomen maar ook door hulp van blind waarom laat hij bij de 1-0 zijn man lopen en wil hij de ligt gaan helpen zijn man komt vrij en 1 - 0 is een feit oliedom verdedigen noemen ze dat
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:07
Geen antwoord? 1-2 lijkt me een duidelijk antwoord!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
vrijdag 15 februari 2019 om 11:14
1-2 lijkt jou een duidelijk antwoord? Een ploeg als Real Madrid hoort hier toch gewoon met 0-3/0-4 te winnen?
Real had gewoon geluk dat Ajax slordig met de kansen omging, anders hadden ze er wel meer dan 1 om de oren gekregen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:39
Niet als je voor een zakelijke overwinning komt. Maar wees eerlijk RMA is gewoon 3 maten te groot voor Ajax. Kun je schreeuwen, roepen en schelden maar zonder Ajax bril zie je een logische uitslag.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
vrijdag 15 februari 2019 om 17:58
Real komt niet voor een zakelijke overwinning.
Ajax is misschien wel de zwakste tegenstander die ze konden loten, die willen ze gewoon in 1 wedstrijd uitschakelen.
Maar met een kleine 1-2 is Real nog niet zeker van de volgende ronde en moeten ze dus thuis alsnog een keer flink aan de bak. Al wonnen ze met 0-3/0-4 dan kun je die thuiswedstrijd rustig uitspelen zonder dat het veel energie kost, waarschijnlijk hadden er dan ook een paar rust gekregen.
Real hoort inderdaad 3 maten te groot te zijn voor Ajax, maar dat lieten ze in de ArenA niet zien. Ze stonden gewoon met hun beste spelers op het veld en hadden het erg lastig. Ze hebben geluk dat ze nog net voor tijd die 1-2 maakte en dat Ajax aan de andere kant moeite had met scoren, als Ajax beter was omgegaan met de kansen dan had dit makkelijk een gelijkspel kunnen/moeten zijn of misschien zelfs winst voor Ajax, je kunt mij niet wijs maken dat ze het bij Real daarvoor doen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:04
Jij noemt het geluk, ik kwaliteit. Je kan er nog veel woorden aan vuil maken maar ik denk zelfs dat ALS Ajax 1 doelpunt meer had gescoord Real er ook gewoon nog 1 scoort. Puur op souplesse, tactiek, sluwheid en kwaliteit!! En kom nou niet weer met een epistel over Ajax. Ze hebben prima gevoetbald maar waren bij voorbaat kansloos!

ps. Kijk dat filmpje van Ramos ff
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 00:09]
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
zaterdag 16 februari 2019 om 00:12
Als het allemaal zo simpel is voor Madrid, waarom scoren ze er dan niet meteen 4 en beslissen ze het gelijk al in de eerste wedstrijd. Waarom zouden ze dan liever het risico lopen?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:15
Omdat ze geen risico zien misschien? Minimale inspanning (zie hun vervolg wedstrijden komende tijd!!) maximaal resultaat! Kom van je Ajax bergje af en doe niet zo naïef!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
zaterdag 16 februari 2019 om 01:53
Daarom zetten ze ook hun beste spelers op het veld?
Vind ik leuk
Ove +2728
donderdag 14 februari 2019 om 15:28
Ze hebben de vuurwerkshow gemist,want ze waren dinsdag nacht ook aan het stappen
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2896
donderdag 14 februari 2019 om 16:33
Deze reactie slaat werkelijk waar nergens op, heb net ook al bij iemand gereageerd om eens fan van het spel te zijn.. als je de wedstrijd hebt kunnen zien kon real niet in hun spel komen door de counters die er al snel werden uitgehaald? Heeft niks te maken met Ajax laten gaan.. dat real de kansen wel af maakt en Ajax niet dat is dus een feit dat real die kwaliteiten wel heeft en Ajax niet!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 16:36]
Vind ik leuk
Donnygo +5017
donderdag 14 februari 2019 om 14:39
Wat een nieuws spelers gaan de stad in voor drankje na een overwinning.
Vind ik leuk
Leedz +7646
donderdag 14 februari 2019 om 14:44
Ff een Coffeshop gepakt
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
donderdag 14 februari 2019 om 14:46
Zaten op de wallen.
Vind ik leuk
repeP +2213
donderdag 14 februari 2019 om 14:48
Wat moet je daar nou zoeken?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
donderdag 14 februari 2019 om 14:49
Ga zelf een keer kijken.
Vind ik leuk
repeP +2213
donderdag 14 februari 2019 om 14:50
Waarnaar? Naar vrouwen in bikini's achter ramen die sukkels leegtrekken?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4023
donderdag 14 februari 2019 om 14:52
Je bent al gweest merk ik.
Vind ik leuk
repeP +2213
donderdag 14 februari 2019 om 14:57
Elke Amsterdammer kent de ranzigheid van de binnenstad en gaat daar enkel doorheen op doorreis.
Vind ik leuk
repeP +2213
donderdag 14 februari 2019 om 14:48
Alsof het een schoolreisje betrof lijkt het wel, vuurwerk voorafgaande en na afloop van de wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 15:11
Ik zou het als trainer of clubeigenaar niet chill gevonden hebben als mijn spelers dit zouden doen. Maar dat ben ik niet, ik ben gewoon ik en vind dat die spelers net als ieder ander mens lekker zelf moet weten wat hij in zijn vrije tijd wil doen. En als hij daarbij roze schoentjes aan wil trekken, WHO CARES?

Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 15:12
Flauwekul nieuws. Wordt gegarandeerd weer opgeklopt. Ik zou deze journalist aanklagen wegens privacy schending.
Vind ik leuk
JoeyC +4145
donderdag 14 februari 2019 om 15:13
Haha, toont wel aan hoe serieus Real met deze wedstrijd bezig was. Dit was gewoon een teamuitje naar Amsterdam voor Real waarbij ze toevallig ook tegen Ajax moesten voetballen.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 15:13
Die gasten snoepen van twee walletjes!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 15:19
Of alleen van de wallen.
Vind ik leuk
Ikkuh +2005
donderdag 14 februari 2019 om 15:35
Gelijk hebben ze, het is ze van harte gegund 👌
Vind ik leuk
Erik-Vites +772
donderdag 14 februari 2019 om 15:54
Heerlijk leventje hoor...
Potje voetballen voor bakken met geld en dan 's avonds in een buitenlandse stad gaan stappen, je kan het erger treffen
Vind ik leuk
De Hout +2019
donderdag 14 februari 2019 om 16:38
Ze schijnen ook nog wat feestelijk vuurwerk te hebben afgeschoten.. ;-)
Vind ik leuk
Makis +1180
donderdag 14 februari 2019 om 16:57
dit is oud nieuws... selectie was voor de wedstrijd wezen stappen
Vind ik leuk
pietprecies +11836
donderdag 14 februari 2019 om 18:13
Tja als ze ff bij tante Sjaan en Shenéné binnen zijn dan zie je ze niet nee 🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 06:56
Viertal? Dat is een circle-jerk. Die roze schoenen gaven 't weg...
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:36
Als je een wedstrijdje op 50% speelt kun je makkelijk tot 05:00 gaan stappen ja!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws