'Ik heb Real Madrid meerdere keren afgewezen, nu is het klaar voor mij'

'Ik heb Real Madrid meerdere keren afgewezen, nu is het klaar voor mij'

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 18:48do 14-02-2019 om 18:48

Arsène Wenger is meerdere keren gelinkt aan Real Madrid en bevestigt nu dat hij de afgelopen jaren aanbiedingen heeft gekregen van die club. Happen deed de Fransman echter nooit, want hij wilde trouw blijven aan Arsenal.

Wenger was van 1996 tot 2018 manager van Arsenal. In die periode is hij vaker dan een keer benaderd door De Koninklijke. "Ik heb Real Madrid meerdere keren afgewezen. Ik denk nu dat het klaar is voor mij", zei Wenger woensdagavond bij beIN Sports.

Wenger zou het wel een eer vinden om trainer van Real te zijn. "Ik denk dat als je iedere manager vraagt of ze interesse hebben om Real Madrid te trainen, ze allemaal ja zouden zeggen. Het is de grootste club ter wereld."

De beslissing van Wenger om Real te negeren had te maken met zijn liefde voor Arsenal. "Het was in de periode dat we een nieuw stadion aan het bouwen waren. Dat moesten we terugbetalen. Ik garandeerde dat ik zou blijven en ben blij met die beslissing."

Poll

Zou Wenger bij Real Madrid passen?

(1219 stemmen)

Plaats een reactie

Barry Engels +32295
donderdag 14 februari 2019 om 18:51
Mwah..... is natuurlijk maar een open sollicitatie, maar ik denk dat Wenger het niet slecht zou doen bij Real.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 18:51]
Vind ik leuk
Arvin +7417
donderdag 14 februari 2019 om 18:55
Denk het niet. Wenger is vooral goed met talenten en minder met vedettes. Bovendien staat hij voor een behoudend transferbeleid, eigenlijk alles tegenovergesteld aan Real.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
donderdag 14 februari 2019 om 18:57
Thierry Henry, Ian Wright, Dennis Bergkamp.... David Seaman...... behoorlijke vedettes.... gaat hem bij Real ook wel lukken. En die relnicht speelt er nu toch niet meer.....
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
Als hij bij Real had gezeten had ie nu in de 1/4 finale van de CL gestaan . Gemiste kans dus
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
donderdag 14 februari 2019 om 19:05
Ach ja.... met Arsenal haalde hij al eens de finale van de CL.

Parijs, Stade de France.... tegen het Barca van Rijkaard.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:07
Te grote namen en clubs wij als Nederlandse clubs mogen op dat niveau nog niet eens komen ruiken
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:10
Maar je kent je klassiekers
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
donderdag 14 februari 2019 om 19:12
Ik was 1 van de aandachtige toeschouwers.
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
donderdag 14 februari 2019 om 21:43
Dat is een memorabele herinnering
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
vrijdag 15 februari 2019 om 21:40
Niet de mooiste, ook geen top 10.... wel een hele leuke!
Vind ik leuk
luccerd +3098
donderdag 14 februari 2019 om 19:38
Snelle rode kaart van Lehmann deed ons toen de das om en verpestte de wedstrijd.... Maarja...
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
donderdag 14 februari 2019 om 19:44
Klopt.... en dat verhinderde tevens de invalbeurt van Bergkamp. Dat was wat mij betreft een enorme teleurstelling. Had zijn laatste wedstrijd moeten zijn; daarom was ik er.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:53
Wenger denkt dat het klaar is nu ...jammer voor Feyenoord 😎
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
donderdag 14 februari 2019 om 21:46
Hij mag van mij 5 jaartjes komen rentenieren in rotterdam hoor. Schud dat bestuur maar eens flink door elkaar en laat maar eens zien wie er uit het juiste hout gesneden is. Helaas zal het niet. Net als " the special one" en Louis... wonderen bestaan niet meer 😉
Vind ik leuk
Dommetje +3123
donderdag 14 februari 2019 om 18:54
Ga lekker genieten man .
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:55
prachtige trainer die vast houdt aan zijn filosofie. helaas al weer jaren geleden, maar arsenal speelde onder hem werkelijk hogeschoolvoetbal.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
Prachtig voetbal, maar te weinig prijzen
Vind ik leuk
power +7663
donderdag 14 februari 2019 om 18:55
Real en Mr Bean,
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:57
The Real Mr Bean.
Vind ik leuk
power +7663
donderdag 14 februari 2019 om 18:59
Dat klinkt nog beter.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
donderdag 14 februari 2019 om 19:01
Veel liefde, geen prijzen :)).
Vind ik leuk
Just Nuts +664
donderdag 14 februari 2019 om 19:29
Iets voor Ajax misschien dus?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15305
donderdag 14 februari 2019 om 21:18
Huh?!? Een recordkampioen zonder prijzen, dat bestaat niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:03
Ajax heeft alles gewonnen wat er te winnen is en meer dan elke andere Nederlandse club ooit . Punt.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
vrijdag 15 februari 2019 om 00:04
Goedzo . Vertel het die kinders hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:04
Is soms nodig hè ....
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:02
Geen prijzen, maar agh nou had hij meestal aardig goede teams maar niet echt kampioenswaardig. Arsenal in zijn tijd een beetje het AZ van engeland. Goeie subtop met kans op uitschieter zegmaar.
Vind ik leuk
luccerd +3098
donderdag 14 februari 2019 om 19:42
En nu zijn wij blij met de beslissing dat je geen manager van Arsenal meer bent.

Voor jaren terug een geweldige trainer, maar opeens komt de klad erin. Jammer, ik had hem echt een mooi afscheid gegund met nog eenmaal het kampioenschap. Zonder Wenger zouden we nu niet The Invisibles heten.... 49! Competitiewedstrijden ongeslagen!
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
donderdag 14 februari 2019 om 23:39
Wenger heeft altijd naar behoren gepresteerd, Arsenal heeft een waanzinnige kut beleid met het verlengen van spelers en als je als club de regel hebt om eerst te verkopen en dan pas te kopen en je record transfer komt uit 2001, dan gaat het vrij slecht met je beleid. Nu gaan de andere clubs wel investeren en dan blijft Arsenal achter. Alleen al Sanchez en Ramsey hadden bij elkaar makkelijk 100 miljoen kunnen kosten, gewoon 2 goede spelers waar Arsenal het weer verziekt mee heeft en zo zijn er nog genoeg voorbeelden.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
vrijdag 15 februari 2019 om 00:01
Nee ik vind die echt niet bij elkaar passen . Wenger is eerder het tegenovergestelde .
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:04
De beste man die de laatste jaren goede resultaten heeft geboekt met real madrid door prijzen te winnen dat is bondcoache Zidane .maar uiteindelijk krijgt hij samen met Ronaldo geen enkele respect van de clubleiding van real madrid en daar bedoel ik mee Perez
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws