Ramos betrapt: Real-aanvoerder in overleg vóór gele kaart tegen Ajax

Ramos betrapt: Real-aanvoerder in overleg vóór gele kaart tegen Ajax

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 13:40vr 15-02-2019 om 13:40

Got you, Sergio Ramos! De verdediger van Real Madrid gebaart héél subtiel naar de bank, voordat hij zijn veelbesproken gele kaart pakt in de Champions League-wedstrijd tegen Ajax (1-2). Dat levert hem waarschijnlijk een extra schorsing op.

Enkele minuten voor zijn overtreding op Kasper Dolberg overlegde Ramos met Luka Modric, Nacho Fernandez en de bank of hij geel moest pakken. Niet veel later 'lukte' dat. Ramos is geschorst voor de return in Madrid en begint daardoor met een schone lei aan de mogelijke kwartfinale. De UEFA onderzoekt het incidentechter nog.

Plaats een reactie

vrijdag 15 februari 2019 om 13:42
En terecht de teringzak
Vind ik leuk
jari11 +3328
vrijdag 15 februari 2019 om 13:45
Ja kan zeggen wat je wil, het is echt een rat en misschien een naar persoon. Maar wat een ongekend goede verdediger, gaat echt nergens meer over.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:11
Robben is ook zo'n matennaaier, maar als hij in oranje een pingel versiert dan staan we op de banken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:57
Ramos, naait hier puur zichzelf. Robben daarin tegen is een ander verhaal. Ja soms is het een pingel versieren. Maar als jij zelf aanvaller bent geweest moet je soms springen voor je leven. Als je goed springt lijkt het altijd mee te vallen en stelt het niks voor. Spring je niet en staat vast met je enkels, dan breek je alles.

Kortom soms moet je wel springen...
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 15:03
Springen om je enkels te sparen is wat anders dan een fopduik.
Vind ik leuk
Savior +2481
vrijdag 15 februari 2019 om 18:25
Kom op verdedigers krijgen altijd de schuld van alles omdat die mietjes van een aanvallers weer schwalbes maken
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:13
Ramos is echt indd een topper. Als je zag hoe hij die bal met omhaal nog uit de zestien haalde.
Vind ik leuk
Gerro +8855
zaterdag 16 februari 2019 om 14:17
Ja dat was een uiterste inspanning om een hele grote kans voor Ajax te voorkomen en dan beweren gasten als valentijn driessen nog dat real op 30% speelde
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:55
Valentijn is een kwatsert eerste klas en vooral een Ten Hag hater. Geen podium geven deze zuurpruim
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
vrijdag 15 februari 2019 om 14:35
Ben maar al te blij dat hij m pakte. Dat betekent dat ze Ajax na 80 minuten nog steeds onderschatten en k vond Ramos de beste man op t veld. Die haalde er een paar uit zeg!
Vind ik leuk
Mr.Dee +468
zaterdag 16 februari 2019 om 11:14
Ik denk dat het geen onderschatting is. Ze maken zich gewoon geen zorgen. Best bizar als je kijkt naar het spelbeeld de eerste wedstrijd. Aan de andere kant vond ik de 2x dat Real even aanzette ook wel opvallend, het was maar kort maar toen walsten ze er wel even overheen. Toen zag je wel een beetje het verschil in kwaliteit.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
zaterdag 16 februari 2019 om 12:27
Nouja verschil in kwaliteit. Ajax had gwn weer onmogelijk veel ruimte in de rug en dan lijkt het idd of je er overheen walst. Dat ze real een betere ploeg heeft zal k niet ontkennen overigens hoor. De ligt is een fantastische verdediger maar die Ramos is absurd zeg. Vond alleen die vinicius voor tegenvallen. Hij is snel maar daar houdt ook direct weer op.
Vind ik leuk
Dakduif51 +11
vrijdag 15 februari 2019 om 16:06
Ramos schijnt "off the pitch" wel een goeie gozer te zijn hoor. Na de wk finale 2010 trooste hij zn in tranen uitgebarste teamgenoot Sneijder in de douches ipv met zn team feest te vieren. In t veld is t absoluut een lul tho, zeker waar.
Vind ik leuk
Brankovic +735
zaterdag 16 februari 2019 om 09:02
Sneijder zat in 2010 bij Inter..
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:46
Huh??? De godenzonen zouden de CL toch winnen?? WZAWZDB! Maar waarom spelen clubs dan op 30% tegen hun en pakken de spelers bewuste gele kaarten om de return te missen?

Gaan ze in ams dan toch de cl niet winnen?? Huh??
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:49
Ah een nieuw excuus als je volledig van de mat getikt wordt:

We speelden op 30%.

Geloof je het zelf? Of ben je echt zo jaloers op het spel van Ajax? Niemand die ooit geroepen heeft dat Ajax de CL zou winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:52
Niemand?? Wat dacht je van iig een kwart van de godezonen?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/865396/eindelijk-een-engelse-club-w-r-real-of-ajax-stunt-wie-wint-de-champions-league-.html
Vind ik leuk
Olfie +5623
vrijdag 15 februari 2019 om 13:54
Hoe kom je precies op die 30%?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:57
Kijk de klassieker in spanje van een paar dagen eerder ff terug. Zal erg pijnlijk zijn om te zien hoe groot t verschil van inzet is bij real.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:06
Ach, het is maar wat je wilt zien. Het is ook moeilijk om gewoon toe te geven dat Ajax een goede wedstrijd heeft gespeeld he? 2-1 verliezen van Real Madrid of 2-1 verliezen van Excelsior is toch wel een verschilletje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:08
Wacht ff.. als je onderlinge kracht wilt meten telt maar 1 ding. Het resultaat uit de laatste onderlinge confrontatie.. 6 2 ofzo toch?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:09
Dan ben je zeker de 3-0 in Amsterdam snel vergeten?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:11
Heb je het over jullie wedstrijd tegen psv?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:11
Was die in Amsterdam dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:13
3 0 0 3 what's in a name..

Tijd dat de godezonen eens leren dat ze misschien toch niet de beste van de wereld zijn.. NIETS maar dan ook NIETS wijst daarop.. en dan toch met een nare 1 op de stropdas lopen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:18
Niemand zegt dat Ajax de beste van de wereld is. Sinds het bestaan van de Eredivisie simpelweg de meeste prijzen gepakt, dan mag je toch met recht zeggen dat je de beste club van Nederland bent. Misschien alleen niet op dit moment.

Maar wat jij aan het doen bent is elk dingetje aangrijpen om je haat aan Ajax te laten zien. Moet je zelf weten. Maar las toevallig vandaag in een eerdere comment van je dat je eigen club ook te veel woorden heeft en te weinig daden. De pot verwijt de ketel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 14:18]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:21
Als er iemand is die kritisch op mijn eigen club is (ook op deze site) ben ik t wel.. maar de hoeveelheid arrogantie bij de godenzonen is echt niet gezond.. dat slaat echt nergens meer op. Ff een pas op de plaats na 5 jaar niets zou ze sieren..
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:23
Ik snap heus wel wat je bedoelt, maar je draaft door. In jullie kampioensjaar nog de finale van EU league gehaald, hoe kan je dan zeggen dat ze Europees niks presteren?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:27
Dat bedoel ik dus.. je gaat dit nooit beamen maar echt de eerste serieuze tegenstander kwam pas in de finale.. en die was gewoon kansloos. Iksnap dat vanuit jouw optiek dit zware BS is maar bekijk het maar eens neutraal..


En dan nog toen Feyenoord hem won vielen alle godezonen over elkaar heen om te zeggen dat t maar een B cup was. Alleen de cl telde etc etc en nu in 1 x een verloren finale in die zelfde cup als argument gebruiken om aan te tonen dat je beste van de wereld bent..

Feit is dat zelfs vitesse recentelijk meer prijzen heeft behaald..
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:33
Schalke en Lyon zijn geen topploegen, maar makkelijk is het ook niet. En zelfs Manchester United is geen absolute topploeg. Maar gezien het spel en dus uiteindelijk het resultaat, vind ik dat je Europees gewoon goed gepresteerd hebt.

En zulke supporters zul je er altijd bij hebben, maar toen Feyenoord de Europa Cup won, zag ik dat echt niet als een B cup. Knappe prestatie, waar iedereen in NL gewoon trots op moet zijn.

Dat klopt, in NL wordt je in dit tempo rijkelijk voorbijgestreefd door de andere top ploegen, dat zal ik ook zeker niet ontkennen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:36
Kijk. Als feyenoord verliest kraak ik gewoon af wat fout gaat.. en sowieso stinkt het beleid in rtm.

Het is gewoon tijd dat ze dat in ams ook leren ipv telkens weer smoesjes te hebben..
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
zaterdag 16 februari 2019 om 00:10
Eindeloos gezeik en gezuig over niets.
De jaloezie druipt er weer vanaf in Rotjeknor en Eindhoven.
Triest volk.
Vind ik leuk
henk008 +61
vrijdag 15 februari 2019 om 17:19
Niemand? Niet waar, ik vindt AJAX wel de beste van de wereld!
Vind ik leuk
Olfie +5623
vrijdag 15 februari 2019 om 14:20
Die was ook 3 0 ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:21
Haha nou je het zegt! Dat is nog waar ook
Vind ik leuk
Stranger +6602
vrijdag 15 februari 2019 om 18:28
Dan is het verschil nog 5-6 in je nadeel.😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 21:33
We kunnen de statistieken er wel even bij pakken als je toch zo van het vergelijken bent.

Gespeeld: 161
Winst Feyenoord: 46
Gelijkspel: 43
Winst Ajax: 72
Vind ik leuk
Stranger +6602
zaterdag 16 februari 2019 om 09:22
Er werd gesteld over de laatste ontmoeting en toen werd er de voorlaatste bij gehaald.
Heb ik even de goals erbij opgeteld.
Maar goed jij haalt er dus weer meer bij.
En dat zijn hele goede statistieken.

Zullen we er nog een paar bij halen.
Al 4 seizoenen geen prijs!
Al meer dan 1000 dagen geen koppositie.
Deze eeuw maar een Nederlandse club een Europa cup gewonnen.

Statistieken zijn leuk zoals ik al heel lang roep.
Je kunt er alle kanten mee op en net uitzoeken wat voor jou het beste is;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:38
4 seizoenen geen prijs is niks vergeleken met 18 jaar geen kampioen. Ik snap wat je bedoelt, maar snelterugnaardetop begon met statistieken erbij te halen, logisch dat ik er dan wat terug stuur.

Hij had het inderdaad over de laatste ontmoeting, maar alsof 1 wedstrijd bepaalt wie de betere van de twee is. 1 wedstrijd is toch niet representatief.

Mij gaat het er niet om wie er beter is van de twee, maar als een Feyenoord supporter gaat zitten verkondigen dat Ajax Europees niks gepresteerd heeft de afgelopen jaren, dan mag ik daar wat van zeggen toch?
Vind ik leuk
Stranger +6602
zaterdag 16 februari 2019 om 10:45
Natuurlijk mag je daar wat van zeggen.
Ik heb er geen moeite mee hoor;-)
Net min heb ik er moeite mee om te zeggen als Feyenoord supporter dat Ajax de succesvolste Nederlandse club is.
Alleen de laatste jaren even niet.
En omdat het zo voorspelbaar is in heel veel discussies dat die 18 jaar weer zou komen heb ik even de laatste Europese winst erbij gezet.Steekt mooi af deze eeuw of vorige eeuw;-)
Dolletje moet toch kunnen?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 10:52
Haha nee zeker! Vind ik ook! In de Nederlandse competitie mag je het elkaar misgunnen, maar Europees ben ik altijd voor de Nederlandse club, ongeacht het PSV, Feyenoord of Ajax is. De Europa cup winst van Feyenoord was een uiterst knappe prestatie en het is ontzettend jammer dat het zo lang geleden is dat we deze successen nog hadden.

Vind ik leuk
74ratje +701
vrijdag 15 februari 2019 om 18:36
Of 1-0 van heracles. Toen speelde ajax op 30% om zich te sparen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:06
Nee gast, Real wordt nooit onder druk gezet in PD en nu wel. Ze wisten niet waar ze het zoeken moesten. Doe niet zo afgunstig.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 14:07]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:10
Zegt de man die als favo clubs aja en barca heeft.. kerel t wordt echt tijd dat jullie je ogen open doen.. al jaren achter elkaar telkens geen prijzen. Telkens als er echt tegenstand in europa is, gewoon kansloos verliezen.. en nog zo een grote mond..
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:14
Pfffff
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:20
Jouw club presteert al helemaal niks in Europa.. Zelfs met 4-0 eraf tegen Trencin
Vind ik leuk
Olfie +5623
vrijdag 15 februari 2019 om 14:22
Bayern is echt een waardeloos clubje...
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:23
Heracles ook
Vind ik leuk
Olfie +5623
vrijdag 15 februari 2019 om 14:33
Wat lul je nou slap...
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:34
Waarheid is hard ipv zacht toch?
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 17:30
Dat is zeker waar
Hoeveel sterren hebben jullie op het shirt ?............
Heb je nou nog steeds niet door dat je een plaatje voor je hoofd hebt knul
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:34
Feyenoord doet het idd veel beter in Europa
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 15:51
Ik zou maar beetje dimmen maat
Ajax en misschien Psv gaan in de eredivisie heersen en waar blijf jij dan met je grote mond ?
Ik weet het wel hoor jij gaat 20 jaar even vertellen dat jullie Ajax on 2019 met 6-2 hebben verslagen
Top man ,geweldig ,fantastisch maar ga nu je eigen onzin even terug lezen en je schamen
Vind ik leuk
Ajax1988 +55
vrijdag 15 februari 2019 om 22:14
Je lult uit je nek, winnen van Milaan, City, Barcelona, gelijk spelen tegen veel top ploegen. Genoeg echte tegenstand gehad, en meer gewonnen/gelijk dan verloren. Geen enkele ploeg in Nederland kan daar aan tippen. We zijn en blijven de beste en mogen terecht een grote mond hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:21
Jaloezie
Vind ik leuk
Hoogland +250
vrijdag 15 februari 2019 om 14:19
Ajax speelde prima hoor, maar als je die casamiro en kroos zag lopen dat toonde niet bijster veel inzet. Des al niet te min, goede wedstrijd van Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 15:04
Nou die Casemiro kon het in de eerste helft amper belopen. Het is maar goed dat ze zo n geweldenaar als Ramos n de verdediging hadden staan want anders hadden ze verloren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:20
Nou ja, ze hebbeb het gewoon gevonden en afgestraft op de plaatsen waar het moest 1-2 verdiende zege. Als je zulke kansen weggeeft aan Real Madrid weet je dat ze er zomaar in kunnen gaan. Als je dan van al je kansen er maar 1 benut dan weet je dat het onvoldoende is. Verdiende zege voor Real
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 15:02
Het wa een gestolen overwinning. Ajax was beter dan Real. De beste ploeg wint niet altijd namelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 23:30
xD met benzema is dat altijd de vraag vorig jaar tegen Barca kon hij de bal überhaupt niet aannemen
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:17
ja tegen een stander die slechter dan Ajax was!
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 15:42
Ja en Barça speelde op 2% tegen Psv
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:00
Ohja het landelijke: "Wie wint de CL?" onderzoek van VP, zeer betrouwbaar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:02
Je weet toch wel dat 90% hier voor jouw club is hè.. Dit is van origine een godezoon bolwerk..
Vind ik leuk
Marcodonna +1283
vrijdag 15 februari 2019 om 14:07
Wat doe je hier dan nog als het je zo tegenstaat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:57
Dat weet ik ja. Maar ik weet ook dat 99% realistisch genoeg is om te weten dat Ajax de CL niet wint. Jij lult bij elke opmerking wat anders. Als het maar anti-ajax is. Beetje kinderachtige vormen neemt het aan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:03
Laat ze toch trots zijn op die 1-2 nederlaag . Ondertussen durven wij als mede Nederlanders onze kop nergens meer te laten zien in Europa omdat we dan worden uitgelachen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 14:34]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 15 februari 2019 om 14:06
1-3 nederlaag?

Waar heb jij het nu ineens weer over? 🤔
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:34
Sorry mini heb hem aangepast . Wel erg scherp van je
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 15:08
Ja dat klopt.... dat hebben we te danken aan PSV, Feyenoord en AZ. Ik hoop dat ze volgend jaar is wat meer inzet gaan tonen en dan doel ik vooral op Feyenoord.
Vind ik leuk
Baijiu +1640
vrijdag 15 februari 2019 om 16:44
Dat ligt meer aan jouw kop dan de nederlaag van ajax
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 17:58
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben . 🤪
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 17:12
Volgens mij mag jij gerust je kop overal laten zien zolang je maar niet gaat trollen
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 19:23
Droeftoetertje!!!
Vind ik leuk
74ratje +701
vrijdag 15 februari 2019 om 18:34
Geloof je zelf dat ze voluit gingen dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:05
Als Real op 30% had gespeeld was het in de rust al 6-0 geweest zo makkelijk speelde Ajax nu al door de linies heen. Maak jezelf niet zo onvoorstelbaar belachelijk man!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:06
Ja denk je? Net als tegen heracles zeker?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:07
Andere wedstrijd he? Of is Heracles ook al van CL niveau.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:19
Nee maar de godezonen ook niet.. kom je toch weer op ed niveau uit. En zelfs daar al 1000dagen niet op 1.. gelukkig wel die 1 op jullie stropdas..
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 15:05
Och gutte gut...hier doe ik niet aan mee. Kinderachtig Trolletje.
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 17:10
Maar aan jouw naam te zien wanneer zijn jullie daar weer ?
Dit jaar volgend jaar want dat zou snel zijn
Knijp ff in je arm knul gaat jullie de eerste 10 jaar niet lukken dus je kan hier wel lopen trollen ,nogmaals ga je reacties nog x lezen en vertrek met stille trom
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:43
Je lijkt wel een Neanderthaler met jouw huh huh huh
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 20:42
Sorrie mijn Nederlands gaat echt achteruit😢
Vind ik leuk
Kaar +3000
vrijdag 15 februari 2019 om 15:44
Bewust een gele kaart gepakt? Nee joh....ik las dat Dolberg heeft gezegd dat hij in overleg met Huntelaar Ramos die gele kaart heeft aangesmeerd. Oh wacht...iedereen kon zien dat Ramos 'm bewust pakte natuurlijk ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 16:14
Dat winnen kan nog steeds hoor.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
vrijdag 15 februari 2019 om 13:48
Ik dacht dat die gele kaart het geniale plan van huntelaar en dolberg was? Wie zijn hier dan de teringzak?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:55
Zowel Ajax als Ramos heeft belang bij die gele kaart
Ajax omdat ze nog een wedstrijdje tegen Real moeten en die zijn zonder Ramos natuurlijk wel ietsje zwakker als met Ramos
En Real is er blij mee want die denken dat de volgende wedstrijd tegen Ajax er toch niet meer zo toe doet
Laat ze er beide gelukkig mee zijn dan maar ;)
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
vrijdag 15 februari 2019 om 14:20
Als Ajax het weer kan brengen, dan heeft Ramos wellicht n grote fout gemaakt. Gatenkaas daar achterin met nietskunner Carvahal. Ramos moest alle zeilen bijzetten. Varane is heel traag
Vind ik leuk
HierDieTitel +4654
vrijdag 15 februari 2019 om 13:43
Een echte winnaar!

Wel een vervelende hond!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:46
Die man is een legend, ik kan zelf juist genieten van zijn over lijken mentaliteit.
Vind ik leuk
Mosquito +21747
vrijdag 15 februari 2019 om 13:43
En weer een Barça medium dat aan het stoken is.
Wat verrassend zeg.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
vrijdag 15 februari 2019 om 14:01
Die de waarheid toont bedoel je??
Vind ik leuk
henkmeijer +3365
vrijdag 15 februari 2019 om 14:05
Dus jij weet wat er gezegd word en waarover het gaat? Ik vind dit filmpje echt helemaal niks aantonen.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
vrijdag 15 februari 2019 om 14:15
Liplezen en ik versta Spaans ja.
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 17:17
Wat zegt hij volgens jou Dan??
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
vrijdag 15 februari 2019 om 17:44
Hij zegt letterlijk het wordt "tarjeta".
Hij zal vast niet om iemands credit card gevraagd hebben😂😂😂😂
En even later krijgt ie er eentje voor een onnodige overtreding.
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 17:50
Ik kan de link helaas niet openen mierda
Spaans spreek ik ook Maar liplezen? Dat kan je alleen maar bij de Spaanse vrouwtjes dacht ik
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 17:59]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
vrijdag 15 februari 2019 om 18:59
Dat ook...en die dames vragen dan wel om je credit card😂😂😂😂
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 19:37
Zal er dan een scan/pin automaat onder het plastic stoeltjes zitten dan?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
vrijdag 15 februari 2019 om 19:43
Bij een vrouw?
Tuurlijk niet. Die pas trek je door haar gleuf😂😂😂
Vind ik leuk
1+1= +311
vrijdag 15 februari 2019 om 21:01
Yo pago en efectivo😁
Broma
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 21:04]
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
vrijdag 15 februari 2019 om 21:38
Cash is king😂😂😂
Vind ik leuk
Couto76 +1078
vrijdag 15 februari 2019 om 13:44
Geweldig die Ramos!
Vind ik leuk
Olfie +5623
vrijdag 15 februari 2019 om 13:44
Doet er voor Ajax toch niet toe
Vind ik leuk
HierDieTitel +4654
vrijdag 15 februari 2019 om 13:44
s
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 13:44
Ze zijn er maar druk mee in Barcelona.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:44
Ohja, gister was het toch nog Huntelaar z'n geweldig zelf bedachte plan volgens Arrogant fca?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 13:44]
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 13:45
Nee, Huntelaar zei tegen Dolberg dat hij dicht bij Ramos moest lopen/hem op moest zoeken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:47
Met als doel een gele kaart voor Ramos uitlokken.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 13:48
Zeker, maar dat heeft met deze situatie niets te maken. Heeft Dolberg ook niet beweerd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:50
Ramos deed het ook gewoon bewust, dat ontken ik zeker niet. Maar vond het wel weer prachtig dat er gelijk werd gedaan alsof het allemaal hun plannetje was.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 13:53
Maar dat zei Dolberg niet als je puur het citaat leest, alleen dat het van tevoren wel de bedoeling was dat Ramos geel zou krijgen. Bij de gele kaart zocht Dolberg ook niet zozeer naar Ramos.
Vind ik leuk
HJR +9000
vrijdag 15 februari 2019 om 13:56
Natuurlijk was het Ramos zelf die dit expres deed.

Wel grappig om toen te lezen want in dat bericht werd geroepen dat het onsportief gedrag was van Huntelaar en Dolberg. Wat natuurlijk niet zo is, Dolberg passeert Ramos en wordt neergelegd. Verre van een onsportief gedrag van Dolberg. Wel een beetje van Ramos, maar snap ook wel waarom hij het doet ook al is het onsportief.

Zou alleen daarom al mooi zijn als hij 2-3 wedstrijden krijgt. Of nog mooier dat hij 2-3 wedstrijden schorsing krijgt en dat Ajax 0-2 wint ;).
Vind ik leuk
#Keizerout +45242
vrijdag 15 februari 2019 om 14:03
Ramos pakt hem toch ook doordat Dolberg in de buurt loopt?
Misschien weet Huntelaar ook wel dat Ramos bij die stand een kaartje wil pakken. Voor Ajax komt het sowieso goed uit.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:52
Hoe zit het dan?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/865535/dolberg-onthult-ajax-plan-voor-gele-kaart-ramos-huntelaar-kwam-naar-me-toe-.html
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 13:58
Waar spreekt Dolberg specifiek over het incident waarvoor Ramos geel kreeg? Logisch dat je van tevoren checkt wie er op scherp staat, maar dit is iig geen ontlastende verklaring voor Ramos.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:04
Je kan het ook anders zien: gewoon slim van Ramos die erop gokt dat ze het thuis volhouden/afmaken.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 14:06
Of het ‘slim’ is hangt ervan af of hij goed gegokt heeft ;-) Maar iig duidelijk dat Dolberg en Huntelaar niet hadden gerekend op Ramos’ hoogmoed/risicovolle beslissing.
Vind ik leuk
De Haan +586
vrijdag 15 februari 2019 om 13:45
ach. ze liggen er toch uit daarna dus zoveel maakt het niet uit ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:46
zal niet de eerste zijn die zoiets doet dus beetje onzinnig dit
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 13:47
Ook niet de eerste die ervoor bestraft wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:54
ohja wie dan? kan me nog een keer ajax real herinneren onder mourinho waar het nog duidelijker was maar da werd ook nie bestraft
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 13:56
Carvajal vorig jaar. Na dat incident met Mourinho en Alonso zijn de regels veranderd.
Edit: En Jesus Corona van Porto.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 14:02]
Vind ik leuk
pinkelman +4355
vrijdag 15 februari 2019 om 13:48
Ik kan wel gemist worden tegen dit ajax.
Had hij dit ook gedaan als ze een Bayern, Barcelona, etc. nog moesten ontvangen!?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 13:48]
Vind ik leuk
Vrolijkje +2068
vrijdag 15 februari 2019 om 13:50
Geweldenaar is het...
Ajax speelde een prima pot.
Maar als je een bewussie pakt weet je dat je als ploeg nog 1 of 2 tandjes kan bijschakelen als het nodig is
Vind ik leuk
UTCA030 +617
vrijdag 15 februari 2019 om 13:50
Zie ik het goed, spuugt Ramos?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5382
vrijdag 15 februari 2019 om 13:51
Aldus Zona Blaugrana.

Wat was de bijnaam van Barca ook al weer?
Vind ik leuk
danny1974 +1921
vrijdag 15 februari 2019 om 13:52
kan je zien...Ajax was gewoon een tussendoortje voor RM. Zij werden totaal niet serieus genomen. Belooft wat voor in Madrid
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
vrijdag 15 februari 2019 om 13:53
Lekker belangrijk weer...
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:56
Ik kan van een "harde speler " (Stam , Nigel de Jong, Matterazzi )genieten, maar hij is een achterbaks/scheinheilig mannetje.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
vrijdag 15 februari 2019 om 13:57
Fucker...
Vind ik leuk
Gerro +8855
vrijdag 15 februari 2019 om 13:59
Of hij hem nu wel of niet bewust pakt zal me een zorg zijn hij is er in ieder geval niet bij in de return en dat is voor Ajax een voordeel lijkt me wanneer de tegenstander zijn beste verdediger mist. Geloof ook zeker in de kansen van Ajax in de return en geloof ook niet dat real op 50% speelde zoals sommige beweren dat is echt je reinste onzin.
Vind ik leuk
Mjblinker +883
vrijdag 15 februari 2019 om 14:01
Interesting; dacht meteen al dat hij het expres deed, met zijn klasse en ervaring was het echt een totaal onnodige overtreding. Anderzijds is het toch nog steeds lastig aantoonbaar en ben erg benieuwd hoe de uefa hiermee omgaat. Ik vind ook dat alle gele kaarten na de groepsfase moeten worden kwijtgescholden; de hele ajax verdediging had een gele kaart en zou de return missen bij een kaart, daar zullen ze toch rekening mee gehouden hebben al kan ik me geen situatie herinneren waarin het deze keer een probleem opleverde.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 14:05
Bij de 0-1? Mazraoui had ‘m misschien beter gewoon vol vast moeten houden.
Vind ik leuk
Mjblinker +883
vrijdag 15 februari 2019 om 14:30
Dat zou idd best even door zijn hoofd gespookt kunnen hebben en dan ben je al te laat; een return in bernabeu wil je absoluut niet missen lijkt me.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 februari 2019 om 14:39
Idd, hij hield hem even vast en liet los. Maar hij wist natuurlijk ook niet zeker dat het een goal zou worden, hoewel Real er wel met veel man uit was.
Vind ik leuk
henkmeijer +3365
vrijdag 15 februari 2019 om 14:08
Dit filmpje bewijst ook helemaal niet dat het over een gele kaart 'pakken' gaat.
Vind ik leuk
Mjblinker +883
vrijdag 15 februari 2019 om 14:32
Nee, mijn spaans is bizar slecht en liplezen kan ik ook niet; wellicht haalt een tolk meer uit dit filmpje maar het lijkt me ook gewoon zoeken; na ieder doelpunt heb je even tijd om te overleggen met de coach en het team hoe verder dus dat Ramos als aanvoerder even naar de kant kijkt lijkt me niet zo gek.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
vrijdag 15 februari 2019 om 14:02
Ik lees weer dingen dat ik denk van waarom nou?!

Snelterugnaardetop:
Ik heb sowieso nooit gezegd dat we de CL gingen winnen en kan me dat ook niet voorstellen van een andere Ajacied!? Als je in de CL speelt hoop je zo ver mogelijk te komen en dan zou een finale top zijn maar op voorhand ben je al blij met het overleven van de poul! Real was woensdag absoluut niet beter dus is het balen dat je de wedstrijd verliest en helemaal de manier waarop!

ZaraLarsson:
Wat is dat toch met die opmerking de hele tijd dat we arrogant zijn? Jij hebt het over een klein groepje die loopt te provoceren over en weer maar niet elke Ajacied is arrogant! De 6-2 tegen je club was zwaar verdient en een top dag voor Feyenoord niks mis mee Ajax was vreselijk die dag dat kan maar tegen Real waren ze gewoon goed! Dat zeg ik niet alleen maar zelfs de Spaanse kranten!

Zou een stuk schelen als iedereen gewoon normaal reageert op elkaars reacties!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
vrijdag 15 februari 2019 om 14:58
Goed gezegd hoor TottenhamHot. Ik ben het met je eens.
Vind ik leuk
piushaven +19
vrijdag 15 februari 2019 om 14:04
Ze zetten af en toe , goed te zien bij scoreverloop. Zag je ook bij barcelone tegen psv.
Vind ik leuk
piushaven +19
vrijdag 15 februari 2019 om 14:05
Af en toe aan als t moet. Speelde gewoon voor resultaat met zo min mogelijk inspanning.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:06
maak niet uit of hij mee doet Ajax wind met 0-3 in Madrid
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
vrijdag 15 februari 2019 om 14:55
Ajax wind???
Waait het bij jou in je hoofd dan??

Het is toch Ajax wint.....??? Of is er weer een nieuwe spelling.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:07
Volgens mij als ik me niet vergist, heeft ten Hag ook zijn tweede gele kaart gehad , en mag hij niet mee voor de return , komt het toch nog helemaal goed.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:07
Hij spuugde gewoon op dolberg 😳in het filmpje. Wat een etterbak schorsen voor 8 duels
Vind ik leuk
Jahike +734
vrijdag 15 februari 2019 om 14:11
Hahaha, wat een sukkel. En dan te bedenken dat Dolberg de taak had om hem een kaart aan te smeren. Zoek dan maar eens uit wie nu wie verneukt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:11
Prachtige pantomime onder goedkeurend applaus van Courtois. De slagroomballerina uit Denemarken gaf er overduidelijk blijk van in het complot te zijn betrokken. Prima rollenspel van de figurant uit Le Lac des Cygnes.

Je zag de rem er op zitten toen hij al liplezend struikelde. 34%. Hooguit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
Harmmm +190
vrijdag 15 februari 2019 om 14:36
Waarom is expres een gele kaart pakken tegen de regels? Als je een couter eruit wil halen pak je m toch ook bewust? Beetje raar in mijn ogen dat dit een extra schorsing moet opleveren.
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 februari 2019 om 14:37
Sergio is opperbaas
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
vrijdag 15 februari 2019 om 14:53
Zelfs Ramos weet toch dat er overal camera's in een stadion hangen?
Beelden naar de Uefa en klaar met het door de Uefa ingestelde onderzoek.

Off Topic: @VP laatste reacties bovenaan graag.
Vind ik leuk
Nr14always +3665
vrijdag 15 februari 2019 om 15:10
5 wedstrijden voor die rat.
Vind ik leuk
JoeyC +3963
vrijdag 15 februari 2019 om 15:14
Real blijft gewoon spelen met Ajax. Rustig aan doen, expres gele kaarten pakken, afgekeurde Ajax doelpunten. Er is niet veel veranderd.
Vind ik leuk
Het Brein +4765
vrijdag 15 februari 2019 om 15:40
Ramos en Materazzi moeten een slagerij beginnen...
Vind ik leuk
Muscles +1729
vrijdag 15 februari 2019 om 15:44
Ramos is een echte rat (in positieve zin) en was in Amsterdam absoluut de beste verdediger. Dus in Madrid meer kansen voor Ajax en die effectiever benutten
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
vrijdag 15 februari 2019 om 16:00
De Jong en De Ligt zaten ook met afschuw te kijken naar Ramos.
Barca boys
Vind ik leuk
RK +13
vrijdag 15 februari 2019 om 16:27
Rest van het CL seizoen schorsen, hele goede verdediger, maar zo'n smeerlap. Flinke straf mag best.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 16:58
Gewoon professioneel zouden we zeggen als het om een Ajax-speler ging. Ajax kan beter blij zijn dat hij er niet bij is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 17:09
Dit zijn de regels,,gewoon slim om die kaart te pakken niks mis mee,,of denkt men hier dat alleen deze geweldenaar dat zou doen..ppppfff wat een gezeik
Vind ik leuk
yuuup +10803
vrijdag 15 februari 2019 om 18:05
Heerlijk hoe Dolberg hem gewoon negeert.
Vind ik leuk
Sonneillon +850
vrijdag 15 februari 2019 om 19:12
Maakt niet uit, dolberg heeft al gezegd dat hij op missie was om ramos een kaart aan te naaien, dus ramos gaat nooit meer extra schorsing krijgen
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 20:43
Snap echt niet dat je daarvoor nog een extra wedstrikd schorsing zou krijgen. Je mag tegenwoordig ook helemaal niks meer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 20:49
De eufa heeft boter op hun hoofd. Door hun schuld is het doelpunt van Ajax afgekeurd . Heel de wereld weet dat er veel niet klopt bij hun. De grote clubs moeten van de sponsoren de finale halen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 23:25
Als je in slowmotion kijkt op het moment dat hij zich buigt over dolberg zie je hem gewoon een roggel geven. Vieserik die gast bah
Vind ik leuk