Verdedigen voor gevorderden: compilatie van masterclass Ramos tegen Ajax

Verdedigen voor gevorderden: compilatie van masterclass Ramos tegen Ajax

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 23:50vr 15-02-2019 om 23:50

Altijd op de goede plek, op het juiste moment instappen en indien nodig een vlijmscherpe tackle: Real Madrid-aanvoerder Sergio Ramos liet woensdagavond tegen Ajax zien hoe er wordt verdedigd op internationaal topniveau. Niet te passeren!

Ajax zal tijdens de return in Madrid geen last hebben van Ramos. De captain pakte vlak voor tijd een gele kaart in de Johan Cruijff Arena en is geschorst voor de confrontatie op 5 maart.

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +23107
vrijdag 15 februari 2019 om 23:54
De Matthijs de Ligt van Real Madrid ... 😜
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 23:57
Mathijs mag zijn piemel nog noet vasthouden tijdenst pissen man..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 15 februari 2019 om 23:58
Ik schat in dat Matthijs daar ook helemaal geen zin in heeft ... viezerik! 😀
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:06
Enne mino! Mine maat! Hoe gaat het?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:03
Waar het hart vol van is...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 03:19
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij na viezerik, ramos zou benoemen ;-)
Vind ik leuk
AFP +2882
zaterdag 16 februari 2019 om 01:18
Nou nou netjes houden toppie
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 08:46
Masterclass? Hij zat bij de gelijkmaker van Ajax lucht te dekken en zat er goed naast. Ziyech was hem te vlug af. Elke verdediger maakt fouten en Ramos dus ook.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:46]
Vind ik leuk
PinPelado +2013
zaterdag 16 februari 2019 om 15:02
Volgens mij stond er nergens dat hij geen fouten maakt. En hij heeft zeker sterk gespeeld!
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
zaterdag 16 februari 2019 om 11:59
Geen enkele speler van dat cluppie van jou, komt in de buurt van De Ligt. Gekkie.
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 00:00
Wat een geweldenaar! Als je het zo achter elkaar ziet lijkt het wel alsof er maar 1 man in de verdediging van Real stond!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 00:01]
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6051
zaterdag 16 februari 2019 om 03:17
En bijna elke bal die hij wegwerkt komt bij een medespeler aan. Deze man is echt heel goed!
Vind ik leuk
Cookee +12626
zaterdag 16 februari 2019 om 11:22
Ik denk dat Ramos zich niet bewijst tegen Ajax maar tegen echte topspitsen. Het spel van Ajax vereiste wel dat hij ruimtes ziet maar dat lijkt me een standaard kwaliteit van elke verdediger.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
zaterdag 16 februari 2019 om 12:05
Ramos staat er altijd, hij is ook tegen een amateurclub gemotiveerd en bewijst altijd zijn klasse.
Vind ik leuk
Cookee +12626
zaterdag 16 februari 2019 om 13:27
JA. Die kwaliteit, kon je daar maar op selecteren.
Maar als ze elke dag lezen hoe goed ze zijn, dat maakt Ramos niks uit. Maar ventjes in dit land die denken dan; 'een tandje minder kan ook wel'.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
zaterdag 16 februari 2019 om 20:29
Yep, ze denken te snel het komt wel goed. De extra kwaliteit die ze hebben gaat pas meetellen bij gelijke inzet, Zonder de juiste inzet ben je nergens
Vind ik leuk
Cookee +12626
maandag 18 februari 2019 om 17:39
Precies. En dan verliezen clubs en dan zie je spelers op het veld slaan en vloeken.
Ik denk dan wel eens; das voor de buhne, had die energie in het spel gestopt.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
maandag 18 februari 2019 om 21:34
Dat dus!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:05
Helemaal naar de knetter!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:05
Knetter stoned!😂
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:12
de Ligt is de eerste klas van de Hoge School en Ramos is de professor!
Vind ik leuk
AFP +2882
zaterdag 16 februari 2019 om 01:20
Alleen Ramos krijgt veel gele en rode kaarten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:24
De Schwaab van PSV
Vind ik leuk
Vamos7 +10928
zaterdag 16 februari 2019 om 00:27
Grapjas was Benzema helemaal kwijt.... Hij mag de veters niet eens strikken van Sergio Ramos...
Vind ik leuk
Iggy +4511
zaterdag 16 februari 2019 om 01:06
Aldus een door Ajax geobsedeerde droeftoeter.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 06:12
Benzema heeft 1 bal geraakt, Ramos was Ziyech helemaal kwijt wat een dom gelul zeg. De Ligt is 19 het grootste talent dat we hebben in Nederland
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:54
Maar Benzema naait hem er wel FANTASTISCH in.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:56
Dat zeker niet normaal
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:53
Maar met een prijzenkast die Matthijsje in 100 jaar Ajax never, nooit bij elkaar zal voetballen en in de rest van zijn carriere ook niet.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 16 februari 2019 om 11:42
Die glazen bol van jou wil ik ook wel hebben ...
Vind ik leuk
joriajax +843
vrijdag 15 februari 2019 om 23:55
Nou Dolberg, volgende keer maar 2 gele kaarten voor deze man, dan moet het een stukje makkelijker gaan
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
vrijdag 15 februari 2019 om 23:56
Heeeeeelemaal uitmelken die wedstrijd!!!!! Kom op VP echt????
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 00:03
Vind ik niet. Wel mooi om te zien dit. Hoe een verdediger groot kan zijn. Kun je alleen maar bewondering voor hebben toch?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zaterdag 16 februari 2019 om 00:17
Jawel ben ik wel met je eens, maar je kan niet ontkennen dat deze wedstrijd helemaal uitgezogen wordt. We hebben het zelfs over de dromen van dolberg gehad.
Vind ik leuk
Mosquito +21722
zaterdag 16 februari 2019 om 00:35
Haha genieten toch
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 23:56
Is dat een filmpje speciaal gemaakt voor Mathijs . Na de zomer moet ie t weten als ze samen spelen .
Vind ik leuk
Itsese +6203
zaterdag 16 februari 2019 om 02:47
Die gaat echt niet naar Madrid haha
Vind ik leuk
Galacticos +1949
zaterdag 16 februari 2019 om 09:18
Zou geen slecht idee zijn. Naast Varane en Ramos hebben zr geen 3e topper. Nacho en Vallejo. Zijn wel gode verdedigers maar denk dat De Ligt meer kwaliteit heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:09
Mooi dat hij geschorst is voor de return.
Vind ik leuk
Leodinho +512
zaterdag 16 februari 2019 om 00:11
Dat mag toch wel verwacht worden van de aanvoerder Real Madrid? Men doet alsof het een wereldprestatie om zo te verdedigen tegen nota bene Tadic/Dolberg. Bovendien zie ik het moment van Tadic niet dat hij op de paal schoot. Daar werd Ramos toch wel kinderlijk opzij gezet.
Vind ik leuk
Ale Carrus +177
zaterdag 16 februari 2019 om 00:26
Hij brengt het juist uit balans waardoor die op de paal schiet. En Ramos heeft deze wereldprestaties wel vaker geleverd ... daarom staat ie de afgelopen 3 jaar elke zomer ook met die grote cup in zijn handen.
Vind ik leuk
Leodinho +512
zaterdag 16 februari 2019 om 00:38
Haha mede mogelijk gemaakt door papa Perez. Met of zonder VAR, het lukt m toch wel. Bovendien heeft hij Modric aan Ballon D Or geholpen dus 3x CL stelt dan niet zo heel veel voor. Diezelfde Ramos heeft in 10 jaar 2x Liga gewonnen. Maar goed simpele zieltjes zoals jij geloven niet in omkopingen en matchfixing. Ik raad je aan om Barca-PSG en Real-Bayern terug te kijken. Doorgestoken kaarten/matchfixing in puurste vorm.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:41
Ramos was DE beste man van het veld, in een wereld partij waar Madrid niet zijn spel kon spelen maar wel dodelijk toesloeg. Ajax was algeheel een goed collectief met Neres als absolute top.
Feit dat madrid won mag je op het conto schrijven van Ramos hij heeft zo vaak op de cruciale plek een voet(je) tegen de bal waardoor Ajax veel 100% kansen ontnomen werd.
Ik durf te stellen dat als Ajax zo voetbalt in de return Madrid het zonder Ramos heel zwaar krijgt.,

Over 3 weken weten we meer.,
Vind ik leuk
Fussball +364
zaterdag 16 februari 2019 om 00:33
Zet ff die sprint van hem tegen Robben ernaast. Zo onpasseerbaar is hij niet.
Vind ik leuk
Vamos7 +10928
zaterdag 16 februari 2019 om 00:55
Wel wereldkampioen Robben had zo stoer moeten wezen door in finale die ballen in te schieten Afrika WK finale 2010...
Vind ik leuk
jari11 +3326
zaterdag 16 februari 2019 om 10:15
Was het maar waar Vamos... we zijn nu voor eens er voor altijd het lachertje van de wereld. 3 finales en 0 titels.
Vind ik leuk
Fussball +364
zaterdag 16 februari 2019 om 10:46
Zie hier: de grootste Ramos fan! Ik kan trouwens ook nog wel heel wat acties van Messi benoemen waarin Ramos werkelijk helemaal dolgedraaid wordt.
Desondanks een verdediger van wereldklasse, helaas wel met bijzonder vervelende trekjes.
Vind ik leuk
derksen +9121
zaterdag 16 februari 2019 om 00:42
Wat een gezeik en trieste lui hier allemaal
Van wie je ook support er bent de ligt beukte ook aan alle kanten in
Ik heb niks met ajax en niks met ramos
Maat doe iedereen ff eerlijk
De ligt is verder op deze leeftijd als dat ramos toen op die leeftijd was
Of mogen we ook vergelijken als vd ligt 27 is en ramos 37 mag dat ook ?
Kan je nu alvast verklappen dan is vd ligt 136x beter
Wat een uilskuikens heb je toch in voetballand vd ligt is na mbapee de meest getalenteerde voetballer in 10 jaar
Ff als voorbeeld floppen vind iedereen toch zo goed mbapee vs floppen op die leeftijd floppen lag alleen maar op de grond te schreeuwen en te huilen en te blerren en 1x niezen en hup geblesseerd,niemand man u -psg gezien mbapee ongeveer zoef zoef op jeugdige leeftijd,vd ligt vs ramos,stam,enz enz leg vd ligt 36 lichtjaren voor als iemand het talent van vd ligt niet erkend of je nou ajax psv of Feyenoord,of nac , Heerenveen,hardenberg etc etc bent dan mag je in mij ogen nooit meer over voetbal praten
Vind ik leuk
Vamos7 +10928
zaterdag 16 februari 2019 om 00:57
Dat zagen we tegen Real Madrid dat hij Benzema helemaal vrij liet inschieten dus overdrijf niet met je De Ligt.
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1621
zaterdag 16 februari 2019 om 08:56
Och hij maakt een foutje er komt een tegen doelpunt door de ligt en ramos dan die was Ziyech ook kwijt nou wat een kit verdediger zeg die ramos kan er niks van 🤣😓
Vind ik leuk
Vamos7 +10928
zaterdag 16 februari 2019 om 11:34
Ben je achterlijk ? Reguilón was de gene die Ziyech moest verdedigen.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 10:00
hij kwam mazraoui helpen die uitgleed na die vincius Jr. Op de brommer.
ik neem het De Ligt niet eens kwalijk dat hij toen uit positie kwam. gewoon goed gespeeld door Real

Vind ik leuk
Vamos7 +10928
zaterdag 16 februari 2019 om 11:30
Tuurlijk joh met 2 man op Vinicius...
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zaterdag 16 februari 2019 om 11:32
zie je je komt niet eens met een goed antwoord terug.

brilletje van real op. Ik reageer gewoon objectief
Vind ik leuk
Leodinho +512
zaterdag 16 februari 2019 om 10:23
Wat een ezel ben jij zeg. Hij is 19 jaar. Ramos kreeg op zijn 21ste een hattrick om de oren van zijn vaste tegenstander Lionel Messi.
Vind ik leuk
Itsese +6203
zaterdag 16 februari 2019 om 02:57
Hahah.. Jaja. Dream on.
Vind ik leuk
Asje Menou +648
zaterdag 16 februari 2019 om 00:44
Hij kan niet alleen verdedigen. Hij heeft een prima pass en pikt ook regelmatig zijn doelpuntje mee bij corners en dode spelmomenten. Hij heeft dit seizoen al elf keer gescoord in 35 wedstrijden.

Verder heeft hij 160 interlands gespeeld voor Spanje en zijn erelijst is is zo groot dat ik denk dat hij de meest succesvolle Europese voetballer aller tijden is. Echt een geweldenaar.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 00:48]
Vind ik leuk
imho +2009
zaterdag 16 februari 2019 om 00:57
Ik als Ajacied kon woensdag zelfs van Ramos genieten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:57
Wel doorslikken hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:58
Ik denk dat de ligt zeker een ramos kan worden .maar op dat niveua zit hij nog niet .maar gaat daar zeker komen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 00:58]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 01:06
Erg goede verdeiger, heeft alles wat een verdediger en captain miet hebben.
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
zaterdag 16 februari 2019 om 01:44
Hij was echt weer fenomenaal.. vond ik tijdens de wedstrijd ook al. Wat een speler zeg, gelukkig is hij er niet bij in de return!
Vind ik leuk
Itsese +6203
zaterdag 16 februari 2019 om 02:56
Moet je nagaan, dat hij daar ook nog is zelf voor gekozen heeft, zodat hij met een clean record begint opweg naar de finale.
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
zaterdag 16 februari 2019 om 09:07
Ja, dat is best wel pijnlijk he haha
Vind ik leuk
Itsese +6203
zaterdag 16 februari 2019 om 02:50
Zo zie je maar, relaxed wedstrijdje voor Ramos. Mooi een Gele kaart erbij zodat je schoon bent opweg naar de finale. Beste verdediger ter wereld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 02:54]
Vind ik leuk
Sambal +51
zaterdag 16 februari 2019 om 06:48
De enige vergelijking en verband tussen Ramos en de Ligt is dat de Ligt Hem als voorbeeld mag nemen om ooit dit niveau in top voetbal te bereiken
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
zaterdag 16 februari 2019 om 07:25
Top verdediger, goud waard voor Real. Basis van de vele successen in de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 07:31
Niet te passeren? Het was toch 1-2 geworden?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 09:52
Wat een BAAS. Speelde ongelooflijk goed.
Vind ik leuk
rinirat +3511
zaterdag 16 februari 2019 om 10:08
Het is eigenlijk grote onzin dit..
Ajax kreeg toch zeker in de eerste helft 3x 100% kans.. hoe goed was hij dan.
Overdrijf het nou niet. Ervaren dat is hij zeker.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:21
Ik heb het al eerder gezegd: Die ene gele kaart gaat Real opbreken. Ramos was de beste van het veld.
Vind ik leuk
Nr14always +3617
zaterdag 16 februari 2019 om 12:17
Dit is zwaar overdreven, die draait nog op ervaring
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws