Janssen was verrast door keuze De Boer: 'Beste speler van Ajax op dat moment'

Janssen was verrast door keuze De Boer: 'Beste speler van Ajax op dat moment'

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 07:57ma 18-02-2019 om 07:57

Mounir El Hamdaoui maakte in het verleden furore bij AZ en Ajax, maar het ging bergafwaarts met zijn carrière toen hij Frank de Boer als trainer kreeg in Amsterdam. Theo Janssen verbaast zich daar nog altijd over.

"Ik kwam een jaar, of twee jaar later bij Ajax", laat Janssen weten bij VTBL. "Toen speelde hij in het tweede, hij was teruggezet. Ik zag hem alleen in de gym. Alleen daar kwamen we elkaar wel eens tegen. Dat vond ik toen heel vreemd. Hij was gewoon de beste speler die we hadden op dat moment. Dat heb ik ook wel eens geroepen."

Willem van Hanegem kent de huidig aanvaller van Excelsior al langer. "Hij was een geweldige speler. Nu is het een aardige speler", stelt de Kromme. El Hamdaoui kwam dit seizoen vijftien keer in actie voor de Kralingers in de Eredivisie. Daarin scoorde hij één keer en gaf hij twee assists.

Lees ookEl Hamdaoui over vete met De Boer: 'Hij zei dat hij mij geen uitleg schuldig was'

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 08:03
Willem bemoei jij je alsjeblieft alleen met Feyenoord dan heb je werk zat.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:05
Hij wil zijn gedachte even verzetten na gister wanprestatie nummer zoveel gezien te hebben......
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 08:15
Goedemorgen Hans je bent alweer lekker bezig op de vroege morgen ;) ..gisteravond laat nog gekeken naar de special over Willem op nos..was mooie uitzending trouwens ook met Touzani was grappig.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:18
Goeiemorgen Pim, ja man ben nog steeds woest over die wanprestatie van gisteren!

Maar mooi he die special over Willem, hij was echt de op 1 na beste voetballer die we ooit gehad hebben. Maar zelfs zijn linkerbeen was wel beter als die van Cruijff.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
maandag 18 februari 2019 om 08:23
Dat klopt eerlijk is eerlijk!!
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 08:30
Ha ja snap ik was niet best..ben bang dat alle krachten weer worden opgespaard voor de Klassieker ;) Ja Willem was een fenomeen. In die jaren na Cruyff de beste!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 08:33
Welnee man, dat gaat geen 2e keer gebeuren dat Feyenoord van Ajax wint. Had Feyenoord nog maar 1 zo,n linkerbeen dan hadden ze makkelijk meegedaan in de titel race.
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 08:40
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik heb zo mijn twijfels hahaa! Van Persie komt aardig in de buurt..
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 11:50
Jullie kennen tegen PSV weer jullie best doen.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 10:14
Ach Hans, Willem wil ook wel eens over l茅uke dingen praten...
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 10:17
Goeiemorgen Blindsy ( je echte naam ben ik effe kwijt), maar gisteravond ook zo genoten van diezelfde Willem met dat fantastische linkerbeen? Hij zou misschien zelfs nu nog mee kunnen doen en dan alleen al met z,n linkerbeen.....;-)
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 10:27
Heb m'n echte naam nooit gezegd maar ik heet Erwin.
Fantastisch. Wat was hij ook fysiek sterk. En wat werd er in die tijd goed gevoetbald! Prima passing, loopakties, altijd de vrije man vinden, en bijna alles naar voren. Met Willem die iedereen vrij voor t doel zette, die Frenkie mag z'n schoenveters niet eens strikken.

Als je dan weer naar het Feyenoord van gisteren kijkt.. om te huilen zo slecht.
We zijn t met elkaar eens dat t goed is dat Gio weg gaat, en hij mag Van Geel meenemen.
Maar het was zoooo slecht.. 1 schot op t doel, en nog nooit zo weinig balcontacten in de 16 van de tegenstander...
Maar wel 62% balbezit, bijna 2x zoveel balcontacten, we hebben dus het initiatief maar missen de kwaliteit, creativiteit en inzet om dat in dominantie, kansen en dus winst om te zetten.
Behalve Van Gaal is er geen trainer die dit zooitje ongeregeld aan de praat kan krijgen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 10:58
Eindelijk zijn we het helemaal met elkaar eens Erwin, zie je wel dat we het wel weten en dan veel beter als dat hele zooitje wat er nu in en rondom de Kuip loopt.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 13:40
Ja, maar over de oplossing verschillen we waarschijnlijk van mening. Maar dat mag. 馃憤
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
maandag 18 februari 2019 om 08:03
Hij was goed idd maar geweldig??? Misschien 1 jaar!?
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 08:22
Ik kan me vaag herinneren dat er meer aan de hand was..was er toen 贸贸k niet een opstootje tussen El Hamdoui en Suarez tijdens een uitwedstrijd in de Kuip dat hij beide spelers in de rust eruit haalde? Was natuurlijk een geweldige voetballer vooral bij AZ. Maar zonder hem en met Siem de Jong ging het wel heel goed! ;)
Vind ik leuk
Garinsha +5072
maandag 18 februari 2019 om 08:48
Sorry maar dat was El hamdaoui niet..

Dat waren suarez en Luque. Die spanjaard.
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 09:13
Ja je hebt gelijk..ik twijfelde al.
Vind ik leuk
Garinsha +5072
maandag 18 februari 2019 om 08:51
En dat zeg je wel he.. het ging zo goed maar voor El hamdaoui eruit werd gehaald ging het ook goed.. hij scoorde weekelijks.. dus tot de dag van vandaag snap ik nog steeds niet waarom hij hem eruit haalde je kan niet zeggen er was ruzie want hij kwam net een paar dagen of misschien zelf 2dagen kijken. Het was voor die uit wedstrijd tegen milan
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 09:14
Klopt..maar ja daarna werd Ajax 4x kampioen op rij en je weet n贸贸it of het dan ook was gelukt. Sowieso heeft een winnende coach dan altijd gelijk.
Vind ik leuk
Garinsha +5072
maandag 18 februari 2019 om 09:58
Tja daar heb je een punt.. maar voor dat je bij die 4 landstitels kwam was er eigenlijk geen reden hem te wisselen.. maargoed het is gebeurd.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 10:17
Hoewel ik nog steeds n hoge pet heb over de prestaties van Frank, vermoed ik dat hij nu ook moeite met Ziyech zou hebben...
Trotse Marokkanen, die leken hem niet zo te liggen...
Vind ik leuk
Garinsha +5072
maandag 18 februari 2019 om 11:58
Jammer maar waar.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 18 februari 2019 om 08:10
Next.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
maandag 18 februari 2019 om 09:15
Wat is er next?
Vind ik leuk
Korm +39890
maandag 18 februari 2019 om 08:13
Ook al is hij 1 van de betere... als het niet tussen de oren goed zit dan moet je diegene ook aanpakken.
Vind ik leuk
thebigeasy +714
maandag 18 februari 2019 om 08:16
Maar dat is dus iets wat we niet echt weten. Ik vond Hamdaoui erg sterk overkomen bij VTBL gisteren en zoals Theo aangaf is de Boer niet de grootste communicator.
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 08:26
Ik zag ook de uitzending gisteravond..Hij lijkt me een sympathieke vent maar Frank de Boer ook. En een verhaal heeft 谩ltijd twee kanten. Sowieso ging Ajax zonder hem maar wel met Siem de Jong beter presteren. Uiteindelijk 4 titels op rij..zal de Boer het dan toch goed hebben gedaan?! ;)
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
maandag 18 februari 2019 om 08:35
Toevallig gister VTBL gekeken terwijl ik eigenlijk nooit kijk. En weet gelijk waarom ik nooit kijk. El Hamdaoui die doet alsof F. de Boer hem heeft teruggezet omdat hij vroeg waarom hij op de bank zat... Kom op, Frank zal best een stugge kerel zijn maar dit gelooft toch niemand? Jansen die als vaste gast alleen maar in de reet kruipt van de andere gasten... De enige die gewoon zijn mening gaf was van Hanegem, elke keer als hij aan het woord was, was het een frisse wind waardoor je het toch nog maar niet afzette.
Vooral de manier waarop Jansen aan tafel zat viel me toch echt vies tegen, had meer van hem verwacht.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 09:49
Heb nog niet gekeken, maar met Umberto aan tafel een kansloos programma
Vind ik leuk
Pimman +10274
maandag 18 februari 2019 om 11:31
Orphen mee eens, herkenbaar!
Vind ik leuk
Muscles +1729
maandag 18 februari 2019 om 08:45
Een geweldige speler met een te groot ego is niet effectief. El Hamdaoui heeft zijn carri猫re zelf verpunkt......
Vind ik leuk
pietprecies +11692
maandag 18 februari 2019 om 08:51
Was destijds echt een prima speler maar heeft lang niet alles eruit gehaald, toch meer dan eens een rotte appel gebleken.

Dit 鈥渢ype鈥 spelers wil alleen maar continu veren in hun reet krijgen, dan lopen ze voor je, kritiek kunnen ze helaas niet tegen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 09:51
Ach in die praatprogramma's hebben ze bijna alleen kritiek, tot het moment dat je er aan tafel zit. Dan komen de veertjes tevoorschijn 馃槑
Vind ik leuk
Casuals88 +2496
maandag 18 februari 2019 om 09:04
Frank is 4x achter elkaar kampioen geworden met een selectie die kwalitatief stukken minder als die van nu is maar Frank keek naar het collectief en minder naar individu en mede daarvoor was Ajax zo succesvol.
Vind ik leuk
Busk +1846
maandag 18 februari 2019 om 09:07
El Hamdaoui kon prima voetballen. Was een echte straatvoetballer.
Maar zijn ego zat hem flink in de weg.
Had nooit naar Ajax moeten gaan.
Maar moest wel weg, omdat hij bij AZ ook weer akkefietjes had, ook weer door zijn trots.

Toch denk ik dat na zijn omzervingen door Europa(en nog een zandbak-avontuur), zijn schaapjes wel op het droge heeft.

Zal flink wat centen bijeengeharkt hebben,en kan straks gwn verder met z'n sportzaak.

Dat hij afbouwt bij Excelsior vindt ik te prijzen.
Is nog teveel een liefhebber (denk ik) ,om zijn kicks in de wilgen te hangen.
Vind ik leuk
Romarioo +697
maandag 18 februari 2019 om 09:37
De boer is een nare persoon hij gunde mounir niks
Nouri gunde hij ook niks
Mounir is geen ja knikker
Vind ik leuk
hantayo +1238
maandag 18 februari 2019 om 10:53
De Boer werd in Itali毛 en Engeland gewipt, mede vanwege zijn beperkte empathische vermogens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws