De Graafschap slaat toe en strikt achtvoudig international: Een buitenkansje

De Graafschap slaat toe en strikt achtvoudig international: "Een buitenkansje"

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 16:53ma 18-02-2019 om 16:53

De Graafschap heeft zich per direct versterkt met Nabil Bahoui. De nummer zeventien van de Eredivisie bevestigt de komst van de transfervrije middenvelder maandag via de officiële kanalen. 

"Met Nabil halen wij een buitenkansje in huis. Wij wisten dat zijn contract in Zwitserland op 1 februari is ontbonden en hebben direct gereageerd. Hij heeft ruime internationale ervaring, is fysiek sterk en ziet het spel goed. Een speler die niet alleen kan scoren, maar ook de nodige assists geeft", legt manager voetbalzaken Peter Hofstede uit op de website van De Graafschap.

Bahoui (28) speelde in het verleden onder meer voor AIK Solna en Hamburger SV. In 2014 en 2015 kwam hij in totaal acht keer uit voor de nationale ploeg van Zweden. Bahoui heeft een contract tot het einde van het seizoen gesigneerd. De Graafschap beschikt over een optie om de verbintenis met een jaar te verlengen, meldt de club.

Plaats een reactie

Niga +380
maandag 18 februari 2019 om 16:55
Ik hoop dat ze in Afrika d’ran kennn.
Vind ik leuk
Voetballert +1312
maandag 18 februari 2019 om 17:08
Zweden
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 16:56
Prima zet dan van de Graafschap succes met hem .
Vind ik leuk
Wally g +563
maandag 18 februari 2019 om 17:07
Welkom nabil bahoui !
Vind ik leuk
Forza DTC +17
maandag 18 februari 2019 om 17:15
El ghazi 2. 0
Vind ik leuk
aapie +1
maandag 18 februari 2019 om 17:22
Hahaha, contract ontbonden in Zwitserland, 4 jaar geleden laatste interland gespeeld terwijl hij nog 'maar' 28 is, vorig seizoen al verhuurd aan AIK Solna.... Zal een toppertje zijn hoor! Een zaakwaarnemer heeft hier goed zijn werk gedaan...
Vind ik leuk
Bosmeister +961
maandag 18 februari 2019 om 17:34
Want jij had verwacht dat de Graafschap nog even een Granqvist op zou pikken? Doe even normaal mienjong. Ik denk dat de Graafschap hier een prima slag slaat, ervaren man die echt wel goed kan ballen. Chapeau Achterhoekers, goed werk!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:34
Tja de salariseisen van Messi lagen net iets te hoog voor de Graafschap...
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:53
😂😂😂 echt he.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:07
Och, dit soort spelers met een krasje kunnen ook prima uitpakken. Op zo'n manier hengelde Cambuur Ogbeche binnen, kwam ADO aan Bjorn Jonhsen, PEC aan Necid etc. etc.
Vind ik leuk
Mario 1 +2306
maandag 18 februari 2019 om 19:19
En Utrecht aan Kramertje.😀
Vind ik leuk
mcmodd +26846
maandag 18 februari 2019 om 17:53
Misschien is het fijn dat we met de wedstrijd tegen De Graafschap hebben gehad?
Vind ik leuk
BasDTC +28
dinsdag 19 februari 2019 om 06:59
Dat lijkt me sowieso, je kunt zomaar verliezen. Wat een armetierig kutvoetbal leggen jullie op de mat zeg met zulke spelers. Denk dat je blij mag zijn dat advocaat volgend jaar weer weg is. Heeel fijn voetballertje trouwens die Marokkaanse linksbuiten van jullie, mag wel gezegd worden. Zal er volgende wedstrijd wel weer uit gehaald worden door dickie. Legt veel te veelzieken risico in zn spel natuurlijk. Bah bah.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:08
En weer een tropische kansparel...man man man
Vind ik leuk
Ovs4Life +85
maandag 18 februari 2019 om 18:12
Ben benieuwd! Laatste 2 spelers die van Grashoppers kwamen hebben geschiedenis geschreven hier in Doetinchem (Viscaal en Ali Ibrahim). De lat ligt dus hoog😉
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:00
Laatste 3. Je vergeet Tomasz Rzasa!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:26
Volgens mij kwam Rzasa niet rechtstreeks van Grasshoppers, maar ondanks dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden, biedt het we degelijk perspectief!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 03:46
Jawel want hij was uitgeleend aan Young Boys.
Vind ik leuk
stock3 +862
maandag 18 februari 2019 om 19:05
Als je 28 bent en je heb een videoclip met 4 a 5 doelpunten is dat niet erg indrukwekkend.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:53
VP: Is het nou een Zwitser of een Zweed??
Want op de algemene site staat "De Graafschap strikt Zwitser" maar in het artikel staat dat hij uitkwam voor Zweden??

Dus wat is het nou??
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 03:47
Zweed met Marokkaanse roots
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:27
Leuk een filmpje erbij met een aantal hoogtepunten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws