'Lozano wil een mooie videoclip, kan-ie een transfer maken naar het buitenland'

'Lozano wil een mooie videoclip, kan-ie een transfer maken naar het buitenland'

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 17:18ma 18-02-2019 om 17:18

Hirving Lozano maakt een ongeïnteresseerde indruk op Valentijn Driessen. De chef voetbal van De Telegraaf heeft het idee dat Lozano er momenteel 'met de pet naar gooit'. 

Driessen zegt dat voor de camera van Telegraaf TVZaterdagavond, op bezoek bij sc Heerenveen (2-2), speelde Lozano een draak van een wedstrijd. "Hij gooit er eigenlijk een beetje met z'n pet naar. Hij is volledig bezig met z'n eigen wedstrijden, met zijn eigen prestatie."

"Dan kan er een mooie videoclip gemaakt worden en kan-ie naar het buitenland...", voegt Driessen daar aan toe. "Maar ja: onderhand laat hij de ploeg wel in de steek. Het moet wel gezegd worden dat Mark van Bommel van de rücksichtslos-heid is. Hij haalt Lozano er namelijk gewoon uit."

Lozano (23) stond dit seizoen 21 keer in de basis bij koploper PSV. Chucky scoorde 13 keer en leverde 6 assists. 

Lees ook: Telegraaf fileert Lozano: 'Dat zou leiden tot scheve gezichten in kleedkamer PSV'

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +23107
maandag 18 februari 2019 om 17:27
Wellicht een mooie koprol in slow motion? 🤔
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 18 februari 2019 om 18:07
Meer zit er ook niet in
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:19
Wellicht dat we ook een mooie video van Valentijn kunnen maken kan hij ook naar het buitenland
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:20
Maar volgens mij is lozano toch al in het buitenland ??
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 18:22
Onze trainer heeft tenminste ballen die haalt je er uit als je slecht speelt
dat durft lafaard Ten Hag niet te doen!
ja bij 5-0 10 minuten voor tijd of later als het te laat is
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:25
En wat heeft dit weer met ajax en ten hag te maken ?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:35
Lult hij al de hele dag over omdat zijn favoriete anaalist het heeft gezegd
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:42
Haha man man man. Overmars die lafbek had wat meer Europese punten moeten halen tegen een zwak Inter en Tottenham. Altijd weer wijzen naar Ajax ongelooflijk
Vind ik leuk
Mr bien +6849
maandag 18 februari 2019 om 18:46
? Overmars ?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 18:53
Overmars?
gezopen?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:20
Ajax , ten Hag ?
Gezopen ?
Vind ik leuk
Guust +6391
maandag 18 februari 2019 om 19:10
Hehe daar ben je weer, het Ajax syndroom spookt weer in je hoofd. Advies, laat het los, is beter voor je.
En “onze trainer” jij speelt daar niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:12]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:09
Last van een ajax obsessie?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 21:13
nee een Ajaxbacterie
Vind ik leuk
Ale +5812
maandag 18 februari 2019 om 17:28
Dat word maximaal 10 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:28
Lozano is over z'n top heen. Geen fan van hem geweest en zal het ook niet worden.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1443
maandag 18 februari 2019 om 17:36
Deze jongen rendeert dan ook niet in een systeem dat op de helft van de tegenstander speelt want zijn snelheid is zijn enige wapen en die kan hij enkel optimaal benutten met veel ruimte achter de verdediging. Hij is echt niet geschikt voor de absolute top, want die spelen allemaal op de helft van de tegenstander. Dat ego om alles zelf te doen heet altijd al gehad, alleen nu hij niet scoort of asssists geeft begint iederen het op te vallen. In de CL tegen barca uit had meneer lozana maar liefst drie keer de bal breed moeten geven na een uitbraak, maar hij schoot drie keer kansloos zelf op doel. Hij gaat denk ik die 40mil niet eens opbrengen en ook pereiro kon weleens een verhaal worden van blij als je kiet kan spelen. Waardeloze teamspeler die lozano en als ie dan geen ballen erin schiet snap ik dat bommel hem wisselt.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 17:36]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:51
Heerlijk, eindelijk een reactie met niveau ! 👌
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 18 februari 2019 om 18:10
...kijk naar alle snelle spelers in de historie van Ajax ze slaagde bijna allemaal.. zelfs die rommelaar die kon alleen hard rennen maar had een grote bijdrage in het behalen van de CL toen.


Kortom dat van snelheid en op de helft van de tegenstander niet daarom kunnen presteren betekend eerder het is niet meer dan een tacobakker🤣
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:19
Kom maar op met namen! Ik ben wel benieuwd eigenlijk...
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 18 februari 2019 om 18:22
Wat dacht je van Speedy Gonzalez

Schirkbarende vraag van een Ajacied maar Speedy ken je toch wel?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:28
Dus je komt nu met 1 naam? Hahaha sterk verhaal man, heel sterk!
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 18 februari 2019 om 21:31
Haha Jesaia Swart zegt je dus ook niets🤣🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:37
Jawel maar wist niet dat je zover terug zou gaan in de tijd. Had ze wat recenter verwacht.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:02
Wie kent hem niet
Vind ik leuk
Ove +2539
maandag 18 februari 2019 om 18:36
Overmars,die rende de wind dood
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:26
Ze gaan hem in de zomer lekker ruilem met younes
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 18:55
speelde Arjan Robben ook bij Ajax?
Vind ik leuk
Guust +6391
maandag 18 februari 2019 om 19:14
Nee die was van Groningen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:14]
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 21:14
Groot geworden bij PSV
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 18 februari 2019 om 21:32
Volgens mij bij Bayern daar voor was het zn lies🤣

Edit en daarna nog 🤣
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 21:33]
Vind ik leuk
Guust +6391
woensdag 20 februari 2019 om 16:07
Haha slaap lekker.
Vind ik leuk
KCP +737
maandag 18 februari 2019 om 18:08
Ajax en City scouten hem een ruim jaar voor PSV...


Hun conclusie was te duur en te ligt
Vind ik leuk
Bizzy +23365
maandag 18 februari 2019 om 17:29
Het is Lozano bashing time.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:34
Hij is gewoon erg matig laatste maanden en laat zien dat het gewoon een enorm overschatte speler is. De meest overschatte speler van de Eredivisie.

Bergwijn is 2/3 klassen beter dan deze blinde.
Vind ik leuk
Bizzy +23365
maandag 18 februari 2019 om 17:55
Ajax en Psv zijn minder geworden na de winterstop.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:12
Dat doen we in de hoop dat Feyenoord weer een stukje dichterbij komt. De drie musketiers. Maar ja net als Ajax en PSV laat ook Feyenoord het behoorlijk afweten.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:34
Joh..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 02:23
Ook dat is een feit.
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 18:07
Neres is ook een blind paard haha.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
maandag 18 februari 2019 om 18:15
Gaat het over Neres dit stukje?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 18:46
hij is nu minder dat heeft elke speler wel eens
maar overschat is wel een groot woord
Ajax wide hem maar al te graag hebben!
Vind ik leuk
De Liefhebber +11670
maandag 18 februari 2019 om 17:47
Hij is vanaf november al niet in vorm. Ze laten hem nog wat penalty's nemen zodat het doelpuntentotaal nog wat lijkt...Hij is bloedsnel en doelgericht maar het blijkt nu wel dat hij eigenlijk niet zo heel goed kan voetballen...20 tot 25 miljoen zal hij wel opleveren en als hij slim is gaat hij naar Spanje....
Vind ik leuk
Lebowski +474
maandag 18 februari 2019 om 17:30
Lekker weg doen in de zomer voor 20 a 25 miljoen. Danjuma of Mertens terugkopen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
maandag 18 februari 2019 om 17:32
Of ruilen met Younes en 5 miljoen bijleggen? 😊
Vind ik leuk
Amnesia +228
maandag 18 februari 2019 om 17:35
Mertens terugkopen? D'n Dries? Lijkt mij niet dat hij interesse heeft in een stap terug op zijn 31e haha......
Vind ik leuk
NikosMachlas +1443
maandag 18 februari 2019 om 17:38
Mertens wil helemaal niet terug gekocht worden of je moet met een heeeel goed salaris komen wat niet verantwoord is.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29686
maandag 18 februari 2019 om 17:52
Voor Danjuma is PSV een jaar te laat.. Mertens wil vast nog een keertje flink cashen na Napoli of wellicht gaan voor de sportieve uirdaging in de PL.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 17:53]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 18 februari 2019 om 17:30
Zondag zonder Lozano beginnen.
Vind ik leuk
Savior +2481
maandag 18 februari 2019 om 17:30
Let op mijn woorden hij scoort de winnende tegen feyenoord dit weekend
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:34
Nee, hij presteert nooit in topwedstrijden.
Vind ik leuk
Savior +2481
maandag 18 februari 2019 om 17:54
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Vind ik leuk
pietprecies +11692
maandag 18 februari 2019 om 18:09
In eigen goal als ie een keer meeverdedigt?
Vind ik leuk
Savior +2481
maandag 18 februari 2019 om 18:10
Dat zou fantastisch mooi zijn!
Vind ik leuk
Donnygo +4828
maandag 18 februari 2019 om 18:16
Dat doet Van Beek, gaat voor nummer 6 tegen Vermeer ;)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1604
maandag 18 februari 2019 om 17:31
Ach als het weer wat warmer wordt, gaat ie weer meer zijn best doen. Komt goed.
Enne het is Kwalentijn heh. Dus maak me geen zorgen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:35
Handig in een koud land als Nederland.
Vind ik leuk
Beste PSV +280
maandag 18 februari 2019 om 17:34
Mensen trekken te snel conclusies vind ik hij is nog steeds een hele belangrijke speler voor PSV. Het gaat helemaal goed komen met hem
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:39
de prijs die psv wil gaan ze nooit krijgen van de club waar hij heen wil
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
maandag 18 februari 2019 om 17:35
Dat word een clip van uurtje of 8 als je al zijn buitelingen en momenten van kaarten aan naaien in beeld moet brengen
Vind ik leuk
Laliga +2745
maandag 18 februari 2019 om 17:35
Die jongen kan ook gewoon een dipje hebben... komt vanzelf heus wel weer goed. Is te hopen voor hem en psv iniedergeval. Ben persoonlijk meer fan van bergwijn , die vind ik completer
Vind ik leuk
keesje s +888
maandag 18 februari 2019 om 17:36
Clip met alle schwalbes, kaarten aansmeer acties... Dan kan je wel meerdere clips maken 👍
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:39
hij kan samen met luuk de jong er een film van maken
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:36
Kan hij met zijn fopduiken niet mee doen met Funniest home videos.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
maandag 18 februari 2019 om 17:38
Driessen is gestooord doet alles voor “primeur” wat hij verwart met journalistiek
Wat betreft Lozano?
Weinig gele en rode kaarten meegekregen ,dus hij is uit vorm



Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:38
Verschrikkelijk over het paard getild mannetje, ben benieuwd wie hem wilt hebben, ze hadden hem vorig jaar moeten verkopen toen was hij nog wat waard
Vind ik leuk
Topdrie +3856
maandag 18 februari 2019 om 17:42
Ik ga vanavond direct met Imovie aan de slag. Adios amigo
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 17:48
Maak eerst PSV maar kampioen ,voor je met je zelf bezig gaat .
Op het ogenblik een mindere periode hoop dat het tij snel keert .
Vind ik leuk
Stinoo +672
maandag 18 februari 2019 om 17:50
Oeioei 13 goals en 6 assists in 21 wedstrijden: waardeloze statistieken
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
maandag 18 februari 2019 om 18:20
Als je twee wedstrijden op rij een hatrick maakt maar de 4 wedstrijden erna gewoon kut speelt loop je nog steeds 1 op 1. Maar niemand heeft het dan nog over die hatricka hoor
Vind ik leuk
Come on Utreg +29686
maandag 18 februari 2019 om 17:54
Lozano gaat zondag scoren tegen Feyenoord! Op en top gemotiveerd na die bakken stront die hij nu over zich krijgt uirgestort.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:16
Hij slaat keihard terug .💪🏻
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:57
Wij zijn in Nederland zo goed in talenten de hemel in prijzen en onze toppers de vernieling in schrijven ...

Deze speler heeft waarschijnlijk een mindere periode, maar gaat daar echt wel weer bovenop komen.

Mag van mij nog wel even duren trouwens 😉
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
maandag 18 februari 2019 om 18:06
Wel een goeie speler maar dat anti voetbal van PSV past niet bij hem
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 19:29
Counter voetbal past hem juist wel en dat speelt psv op dit moment dus niet haha. Alles aan je opmerking is dom..!! Knap hoor;)
Vind ik leuk
B H +294
maandag 18 februari 2019 om 18:10
V Bommel wisselt hem gewoon en dat maakt Psv kampioen.
Vind ik leuk
Benniewies +5360
maandag 18 februari 2019 om 18:16
Tja niks en het word ook niks deze Mexicaan
Vind ik leuk
040-077 +1386
maandag 18 februari 2019 om 18:17
Er wordt nu wel erg overdreven gereageert door iedere analist/“voetbalkenner met een mening”.
Vergeet niet dat hij vorig jaar erg belangrijk was in het kampioenschap.
Oke het is niet goed nu en mss moet hij er even naast staan.
Maar die goals komen heus wel weer.

Als hij er de komende wedstrijd er weer 1-2 inschiet of tegen ajax belangrijk is is iedereen weer lyrisch.
Hetzelfde was vorig jaar met Ziyech.

Bovendien draait het hele team op het moment niet.
Maar als je de duurste aankoop bent krijg je van alles de schuld.

Er makkelijk allemaal.

Kom op PSV!!! Revancheren dit weekend tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:23
Kom op Feyenoord revancheren dit weekend tegen PSV ! 😉
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:39
Lozano is nog jong heeft nog veel te leren
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:42
Lozano en PSV spelen op dit moment bagger. Hij wilt en kan het niet zien, maar krijgt er een goed gevoel van als hij zelf maar denk dat PSV in alles beter is dan Ajax. Vind het wel een beetje zonde voor hem.
Vind ik leuk
COYG +8129
maandag 18 februari 2019 om 18:56
Wat hebben die Ajacieden toch altijd tegen Lozano? Gewoon een topspeler in de Eredivisie met meer dan genoeg potentie.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 02:27
Het eerste gedeelte van de tweede zin klopt, de tweede niet. Deze vrij blinde draver gaat echt niet veel stappen meer maken, hoogstens nog naar een club als Valencia/Sevilla. Betere clubs gaan niet voor hem langskomen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:33
Dan heb je het dus over een club die 3e staat over het algemeen in Spanje, en 2 a 3 keer europa league won ja dat is echt heel naar.
.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:38
Voor de top (Barcelona, Real, City, Liverpool, Juventus, Bayern, PSG etc.) komt ie tekort, maar voor een Europese subtopper is het best wel een aardige speler met zijn snelheid en scorend vermogen. Neemt niet weg dat het een blinde draver is. Als het geen blinde draver was geweest had ie misschien kans op de top.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:09
Broodvoetballer. Alleen bezig met zn eigen. Jammer want als hij zn taken gwn uitvoerd speelt psv gwn goed
Vind ik leuk
bartzwolle +182
maandag 18 februari 2019 om 19:17
Zou Lozano ook een telefoontje hebben gehad van Guardado 🤔
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:19
Prima voetballer, maar niet briljant. En hopeloos uit vorm. En geen werker. Terecht dat van Bommel hem op de bank zet. Ik schat in dat van Bommel zondag tegen Feyenoord ook zonder hem begint. En hem afhankelijk van de wedstrijd laat invallen. En jammer dat Ajacieden zo negatief over hem zijn, maar dat zal ingegeven zijn door de rivaliteit, gekoppeld aan een stukje angst voor zijn doelgerichtheid. Maar objectief gezien is het wel wat overtrokken, net als het prijskaartje dat PSV-ers om zijn nek proberen te hangen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:24
Ik zal nooit vergeten hoe hij tegen ajax lag te spartelen als een vis op het droge alsif hij een schedelbreuk had en vervolgens weer vrolijk opstaat om tegen de scheids te zeiken. Daarom heb ik zon hekel aan dat ventje
Vind ik leuk
bergerac +72
maandag 18 februari 2019 om 19:50
Wat voegt het commentaar van Valentijn toe aan wat iedereen al wist? Alweer niets..……………..zucht...……...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:32
Ja met die statistieken kunnen we in Nederland helemaal niks natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:59
Artiest 'chucky' iedereen overschat hem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws