Contractverlenging bij PSV: 'Ik wil zo snel mogelijk in de basis staan'

Contractverlenging bij PSV: 'Ik wil zo snel mogelijk in de basis staan'

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 18:33ma 18-02-2019 om 18:33

Jordan Teze heeft maandag zijn contract bij PSV verlengd tot de zomer van 2021, met een optie voor een extra seizoen. De negentienjarige rechtsback bereikte vorige maand al een mondeling akkoord met de Eredivisie-koploper.

"Ik ben heel erg tevreden, maar ik wil altijd meer. Mijn volgende stap is officieel aansluiten bij PSV 1", laat Teze weten op de clubsite. "Ik ga dit vanavond met mijn familie vieren. Zij zijn erg belangrijk voor me. Je hebt ups en downs en zij steunen me altijd. Samen met hen heb ik een plan uitgestippeld. Ik wil zo snel mogelijk bij PSV 1 in de basis staan, ik ben erg gretig."

De jeugdinternational ziet nog wel verbeterpunten. "Verdedigend moet ik nog stappen zetten. Het is aan mij om dit bij Jong PSV te laten zien en een overstap af te dwingen." Technisch manager John de Jong is vooral trots dat Teze bij de club blijft. "De doormstroom vanuit onze jeugdopleiding wordt hiermee weer bezegeld. We zijn hier erg trots op vanuit de club."

Teze doorliep de volledige jeugdopleiding van PSV. Hij debuteerde dit seizoen in de Eredivisie tegen PEC Zwolle. De vleugelverdediger maakt officieel nog deel uit van de selectie van Jong PSV, waarvoor hij dit seizoen veertien keer in actie kwam.

Plaats een reactie

Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 18:40
Dit is de toekomst jongens. Zoveel talenten in Nederland. Het ziet er heel rooskleurig uit.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 18:40]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:40
Laat me niet lachen man!

Het is sowieso geen Ajacied, dus geen kwaliteit!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 18:44
Ajax heeft wel wat talenten gebracht ja, maar wat is er overgebleven van Tete, Riedewald, Bazoer etc. ?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:45
Kwaliteit kent verschillende gradaties he neef
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 18:48
Ik ben je neef niet.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:53
Ok nicht
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 18:56
Jammer genoeg ben ik van het mannelijke geslacht, vriend.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:00
Dat bedoeld hij met nicht ;)
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 19:01
Oompje, je moet de taal leren.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:01
Dan kan je zoals in jouw geval toch ook gwn een nicht zijn?! 🤔🤔

😆👋🏾
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 19:02
En dan kun je in jouw geval een analfabeet zijn.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:04
Als dat zo was had ik niet op je kunnen reageren? 🤔
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 19:13
Als dat niet zo was had je Ajacied goed gespeld.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:30
Dan gebruik je het woord analfabeet dus verkeerd 🤣

Want dat is iemand die NIET kan lezen én schrijven.

Ik hoop dat je 'neefje van 12' iig slimmer is dan jij.

Vind ik leuk
Snoun +1164
dinsdag 19 februari 2019 om 11:23
Heb geen neefjes, alleen neven. Ouder dan ik. En het grappige is dat ik alsnog een betere opleiding heb gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:55
Ja weetje een betere opleiding volgen zegt nog niets verder...als je het woordje analfabeet niet goed kan gebruiken dan vraag ik me af hoeveel beter jouw opleiding tov je neven was? Heb jij de ITO gevolgd en zij gwn de basisschool? Dan kan ik me er namelijk, in jouw geval, wel wat bij voorstellen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 06:30
Geweldig hoe je deze trol te pakken neemt. Hahaha. Top man.
Vind ik leuk
Snoun +1164
dinsdag 19 februari 2019 om 11:21
Doe ik wel vaker.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:15
.....raar kind
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:31
Hater
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:15
...kleuter
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:56
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:48
Sneijder, Davids, Rijkaard , vertongen, Seedorf, Kluivert, Van de Vaart , Van der Sar, Suarez, en ga zo maar door.

Zijn toch wel spelers die via Ajax groot zijn geworden.
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 20:36
Maar, sommige daarvan, hebben de jeugdopleiding toch niet gevolgd?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:50
Alleen Suarez uit dit lijstje niet.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2764
maandag 18 februari 2019 om 20:27
Waarvan Bazoer zelfs uit de PSV jeugd kwam (volgens mij op z'n 18e)
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 20:35
Klopt, maar tot z'n 16e.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
maandag 18 februari 2019 om 20:34
Hetzelfde als affelay die bakte buiten eindhoven er ook niks van
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 20:36
Depay speelde ook niet echt geweldig Bij Man U.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
maandag 18 februari 2019 om 20:37
Wat dacht je van Rekik en Willems?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 20:38]
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 20:38
Je bedoelt Willems toch?

Edit: laat maar.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 20:39]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 06:31
Jawel maar hij raakte zwaar geblesseerd. Jammer genoeg betekende dat het einde van carrière.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:09
Hohoho even adem halen bazoer hebben ze gestolen uit Eindhoven .dus weer een zogenaamde jeugd speler van Ajax 😂😂😂😂😂😂.eerst nadenken dan schrijven.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:45
bijna bedtijd knul!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:46
Ik weet is lastig de waarheid te erkennen
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:51
.....lastig dat je al voor 7 uur al op bed moet liggen knul
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:49
Wat een onzin. Ben als ajacied blij dat psv zo veel talent in huis heeft
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:52
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:27]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:54
Ja moet jij weten?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:55
Klopt
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 18:50
Jij kan niet eens ajacied goed spellen.... Er is niemand die jou serieus neemt zo haha.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:54
ach niet zo flauw doen tegen iemand met het down syndroom, daar kunnen hun niks aan doen
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 18:55
Ooh dat verklaard idd een hoop..
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:56
Haha ouwe moppentopper jij ook he
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:55
Denk je dat mij dat wat boeit? Je doet alsof VP je leven is man.

Ik heb het je al eerder gezegd: gwn calma neef
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 18:56
Mijn neefje is 12 en die kan ajacied wel goed spellen...
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:58
Alsof mij boeit wat jouw neefje doet?

ff serieus man...je neefje kan Ajacied goed spellen....wauww uitzonderlijk. Gezegende familie heb jij hoor, allemaal toppers zo te horen 😒
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 19:00
Jaa dat kan jij iig niet zeggen. Verbannen worden bij Feyenoord om je vervolgens aan te sluiten bij ajax en dan lukt het niet om ajacied te spellen ... kut man.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:03
Ik ben blij voor je dat het hem wel lukt. Succes ermee!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:15
Voor iemand die zelf nog niet kan poepen , heb jij Ajacied nog best goed gespeld hoor knul .
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:15]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:04
Hoppa Kneus en naar bedje toe
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:05
Callate José
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:12
Jij bent ook geen Ajacied , dus jij hebt dan ook geen kwaliteit ??
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:34
Ik ben zeker een Ajacied. Maar we hebben het hier over voetbal.

Ik heb andere kwaliteiten dat staat hier los van.

Wat is je punt?
Vind ik leuk
Ik zlatan +381
maandag 18 februari 2019 om 22:38
Bang voor de jeugd van PSV?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 04:34
Ik hoop echt niet voor je dat je nu serieus bent..
Vind ik leuk
1313 +8746
dinsdag 19 februari 2019 om 06:43
Ik als Ajacied, distantieer mij van deze opmerking. 'Het is sowieso geen Ajacied, dus geen kwaliteit'.

Serieus, waar slaat dit op, en wat voegt dit nou toe dan?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:50
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Daar sta je vrij in.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:28
Ajax heeft dan misschien over het algemeen de betere technische spelers maar jongens uit de psv en feyenoord hebben over het algemeen een betere mentaliteit. Hopen dat deze jongen een echte goede rechtsback word. Zouden in Nederland wel weer een goede rechtsback kunnen gebruiken naast dumfries.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:51
Castaignos is idd een voorbeeld van een 'betere mentaliteit' bijvoorbeeld....
Vind ik leuk
3Bier +14269
maandag 18 februari 2019 om 18:42
Is dit die jongen die zijn tegenstander had bespuugd?
Als dat dan de toekomst moet zijn...
Nou ja hij is nog jong zullen we maar zeggen.
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 18:47
Dat klopt ja, dat deed Rijkaard toch ook? Spelers zoals hij kunnen heel goed worden. We moeten niet gaan oordelen op 1 moment in zijn carrière.
Vind ik leuk
3Bier +14269
maandag 18 februari 2019 om 19:16
Klopt zeker.
Zegt wel wat over zijn normen. Dat moment van Rijkaard was ook vrij pijnlijk toch?
Maar inderdaad. Het zegt niks over zijn voetbalkwaliteiten.
Vind ik leuk
#Keizerout +45241
maandag 18 februari 2019 om 18:45
Hebben we veel talenten of weinig geld en een bedenkelijk niveau?
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 18:49
Wss beide, maak jij de keuze maar.
Vind ik leuk
#Keizerout +45241
maandag 18 februari 2019 om 18:50
Ik weet het ook niet hoor, maar iedereen heeft zoveel doorbrekend talent dat ik me afvraag of ze allemaal zo goed zijn of dat het niveau gewoon wat lager is.
Vind ik leuk
Snoun +1164
maandag 18 februari 2019 om 18:58
De eredivisie is de laatste jaren wel achteruit gegaan, maar Ajax doet het wel goed in de CL. We mogen hopen op een betere toekomst.
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 18:40
We hebben zoveul goei.
Vind ik leuk
Mr bien +6849
maandag 18 februari 2019 om 18:42
Daar is al weken niks van te zien
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 18:43
Goed bezig jullie maat 😉
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:00
Spuger.
Vind ik leuk
Savior +2481
maandag 18 februari 2019 om 18:40
19 jaar al? Dan denk ik niet dat deze jongen het haalt dit word waarschijnlijk een verhuur volgend seizoen, maar misschien is het een topper
Vind ik leuk
Asje Menou +648
maandag 18 februari 2019 om 18:44
Ik ben het met je eens. Ik vind ook dat negentien de maximumleeftijd is voor een jeugdspeler om door te breken. Er zijn altijd uitzonderingen, maar over het algemeen kun je stellen dat als je op je twintigste nog niet bij de selectie zit of in de basis staat je niet goed genoeg bent voor PSV.
Vind ik leuk
Savior +2481
maandag 18 februari 2019 om 18:45
Dat bedoel ik eigenlijk ook, hoop voor het nl elftal dat het een goede word, daar niet van
Vind ik leuk
Filosoof +677
maandag 18 februari 2019 om 18:51
Wat een onzin zeg... Dumfries maar gewoon op de bank zetten dan?
Vind ik leuk
Asje Menou +648
maandag 18 februari 2019 om 19:18
Dan ben je toch gewoon tweede keus ?
Vind ik leuk
De fries +2036
maandag 18 februari 2019 om 20:20
Hij geeft aan dat ie verdedigend nog wel wat moet verbeteren...
Tis een vleugelverdediger!
Typisch Nederlands ..
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 18:41
PSV is lekker bezig , lange termijn denken noemen ze dat .
Slim .
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 18 februari 2019 om 18:43
Achteraan aansluiten.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:46
Ook al hebben we zoveul goei, niet iedereen kan in de basis staan. Enne onze Dumfries krijg je niet zosnel naar de bank.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 18:47]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:11
Wat een kleuters hier verdomme, moeten jullie niet naar bed?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:29
Goede avond beste VP leden,
Na een aantal mails en vragen van trouwe vp gebruikers komen wij voor één keer met tekst en uitleg.
Het voormalig VP lid is hier niet meer welkom om de volgende redenen.
''jordaan'' / ''bluf'' is meermaals het boekje te buiten gegaan met intimiderende en seksueel getinte opmerkingen richting andere VP gebruikers.
Wij zullen vanaf vandaag strenger gaan controleren en bij het zien van onnodige provocatie volgd direct een van.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:54
Lees alle reacties even door dan in dit artikel, dan heb je er direct weer een paar te pakken. Niet lullen maar poetsen. Ip ban erop en oprotten met die provocerende figuren!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:59
We zijn er druk mee bezig gewoon blijven melden dat filteren wij de rotte appels er wel tussen uit.
Vind ik leuk
Ik zlatan +381
maandag 18 februari 2019 om 22:40
Waarom niet langer? Deze gast gaat de basis wel halen, dus die moet je gewoon een 5jarig contract geven
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws