Twente wint topper in Eindhoven, staat acht punten voor en kan Eredivisie ruiken

Twente wint topper in Eindhoven, staat acht punten voor en kan Eredivisie ruiken

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 21:51ma 18-02-2019 om 21:51

FC Twente koerst af op promotie naar de Eredivisie. De lastige uitwedstrijd bij Jong PSV werd knap met 0-2 gewonnen door de koploper van de Keuken Kampioen Divisie, waardoor de voorsprong op FC Den Bosch inmiddels acht punten is.

Twente begon niet goed op De Herdgang, maar kwam wel binnen het kwartier op voorsprong. Nadat Jong PSV via Mauro Junior gevaarlijk was geworden, zorgde Aitor Cantalapiedra voor de 0-1. De Spanjaard passeerde doelman Youri Roulaux met een hard schot in de verre hoek. Het leek wachten op de gelijkmaker van Jong PSV, dat een stuk sterker was dan Twente. Helemaal eenrichtingsverkeer was het niet, want de Tukkers kregen via Cristian González nog een grote kans op 0-2.

Het spel van Twente werd er in de tweede helft niet beter op. Jong PSV was hier en daar gevaarlijk, zonder het Twente écht lastig te maken. Tegen de verhouding in kreeg de ploeg van Marino Pusic een kwartier voor tijd een penalty mee. Tom Boere schoot vanaf de stip vervolgens zijn achtste treffer van het seizoen binnen: 0-2. De overwinning kwam daarna geen moment meer in gevaar voor Twente.

Met nog dertien wedstrijden te gaan kan Twente de Eredivisie inmiddels ruiken. Den Bosch heeft acht punten minder en nummer drie Go Ahead Eagles negen. Sparta staat op de vierde plek met 45 punten.

Plaats een reactie

lemon9 +1016
maandag 18 februari 2019 om 21:52
Lekker 8 punten
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:53
Twente doet het goed nu met al die Spanjaarden, ik heb vooral zin om die Javi Espinosa in de Eredivisie te zien. Lijkt mij een topspeler!
Vind ik leuk
Vowtar +6455
maandag 18 februari 2019 om 21:56
Aitor Cantalapiedra kan er ook wel wat van. Ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
Fussball +364
maandag 18 februari 2019 om 21:56
Ik denk dat Twente in de Eredivisie ook om het kampioenschap zal strijden als ze zoveel pingels mee blijven krijgen.
Terechte kampioen met hier en daar wat gelukjes/hulp.
Vind ik leuk
munkikiii +419
maandag 18 februari 2019 om 22:03
Was gewoon een terechte pingel had um aan de andere kant ook moeten geven zeer zwakke scheids
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
maandag 18 februari 2019 om 22:05
Dat is al de hele tijd het verhaal dit seizoen. Of ze krijgen zelf heel makkelijk een pingel of de scheids durft m aan de andere kant niet te geven.
Vind ik leuk
TheRock11 +1577
maandag 18 februari 2019 om 22:20
Ik had liever gehad dat we vorig seizoen de pingels hadden gekregen waar we recht op hadden, en dat er een paar die onterecht aan tegenstanders waren gegeven, niet waren gegeven. Dan hadden we dit seizoen tegen AZ 1 gespeeld...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
munkikiii +419
maandag 18 februari 2019 om 22:28
Vindt je dat ja ? Beetje kortzichtig !
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 07:24
Net wat Rock zegt, vorig jaar kregen we alles tegen, zat alles tegen, onterechte penalties tegen en terechte penalties voor twente niet gegeven.
Het mooiste voorbeeld vond ik uit tegen Ajax bij een 1-1 stand. Ziyech valt en het was al discutabel of het een vrije trap was maar dan was het er een meter buiten de zestien.
Wat dacht je? penalty Ajax. zodat de eindstand 2-1 werd
Vind ik leuk
Jozef +44122
dinsdag 19 februari 2019 om 07:35
Je hebt in dit geval zeker gelijk hoor. Als Ajacied snapte ik daar toen ook weinig van. Voor zoiets moet natuurlijk wel de arbitrage bekritiseerd worden en niet Ajax, zoals zo vaak als gebeurd...

Persoonlijk hoop ik dat Twente gauw terug is. Deze mooie club hoort in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 10:42
Helemaal gelijk heb je.
Ik bekritiseer hier Ajax ook niet, of misschien een beetje.
Maar het is gewoon een gegeven dat de "top" clubs vaker het voordeel van de twijfel krijgen dan de rest.
Zo kreeg Real in de CL tegen Ajax twijfel gevallen in het voordeel, zo krijgt Ajax in de eredivisie vaker het voordeel en zo krijgt Twente (ze zeggen de grootste club in de KKD) in de KKD vaker het voordeel.
De clubs kunnen er inwezen niets aan doen maar wel de arbitrage
Vind ik leuk
Fussball +364
maandag 18 februari 2019 om 22:05
Zal ongetwijfeld. Wel meerdere onterechte pingels gegeven zien worden aan Twente dit seizoen.
Zoals hierboven: wel de terechte kampioen.
Vind ik leuk
Markus80 +3045
dinsdag 19 februari 2019 om 04:55
Haha ja idd. Wat een treurig stel kneuzen aan scheidsrechters hebben wij hier in Nederland. Vroeger hadden we nog weleens een personality rondlopen. Nu zou dat Nijhuis zijn die bij praatprogramma`s komt, maar stiekem de allerslechtste is. Als hij fluit mag je iemand het ziekenhuis in trappen en dan is het ineens mannelijk voetbal. Nee het is het niet naleven van regels binnen een sport. Het is geen Rugby of American Football. Dan kun je bij het tennis ook wel de ander op zijn bek laten slaan met een racket, mannelijk haha.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:09
Dick Jol was ook een lul van een scheids. En Braamhaar uit Enter. Dat is de grootste Twente fan!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:06
Ja, en houd niet alleen de Gemeente Enschede Twente de handen boven het hoofd, maar ook dat tuig van de KNVB!
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 07:26
Liever een gemeente die een voetbalclub zijn handen boven het hoofd houd dan een gemeente die je dwingt treinen te schuren.
Vind ik leuk
harryheck +1549
dinsdag 19 februari 2019 om 08:28
Dappere strijders fier en koen : hallo kleine Freekje, nog steeds gefrustreerd??? Duurt wel ERG LANG bij jou. Ga vanavond maar vroeg naar je bedje, misschien helpt dat!!!!
Vind ik leuk
Piranha73 +274
maandag 18 februari 2019 om 22:06
Twente om het kampioenschap??
Heb je gesnoven ofzo?
Vind ik leuk
Fussball +364
maandag 18 februari 2019 om 22:11
Sarcasme. Weet je wat dat is?
Vind ik leuk
Markus80 +3045
dinsdag 19 februari 2019 om 04:48
Dat is wel heel negatief, anderzijds hebben we in de Eredivisie ook VSV (Var Sport Vereniging). Volgens mij Twente terechte kampioen als ze zo doorgaan en ja een beetje geluk hoort er idd. ook bij.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:05
Terechte kampioen? Al die spelers zijn gekocht van jullie staatsgeld. Of ter wel, de Gemeente Enschede. De stekker had er al lang eruit gemoeten!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
dinsdag 19 februari 2019 om 07:20
Als jij je nou gewoon bezig houdt met niet kampioen worden, daar zijn jullie inmiddels ontzettend goed in, dan komt het allemaal wel goed😘
Vind ik leuk
Jozef +44122
dinsdag 19 februari 2019 om 07:39
Weet je, het zal me een worst wezen hoe ze aan hun centen komen. Twente is een mooie club met een mooie geschiedenis en een mooi stadion met volgens mij ook nog eens echt gras.

Qua sfeer en beleving zoveel mooier dan een aantal huidige eredivisieclubs...
Vind ik leuk
harryheck +1549
dinsdag 19 februari 2019 om 08:31
Dappere strijders fier en koen: nogmaals Freekje, je blijft wel erg lang gefrustreerd. Moeilijk leventje voor jou op deze manier. En dan moet je ook nog HOPEN dat jouw club aan eind van seizoen niet wederom met lege handen staat.......
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 00:58
Ach Harry, je klinkt als een CD die hapert.
Legen handen zou ons een worst zijn, die CL avontuur was al prachtig. Onze jongens gaan een top transfer maken en dit seizoen zijn wij zeer gegroeid. Dit seizoen is al geslaagd. Wat kunnen we nog meer wensen?
Vind ik leuk
LuukFCT +11
zondag 24 februari 2019 om 01:06
Mischien na 5 jaar eindelijk weer een prijs?
Vind ik leuk
Fussball +364
dinsdag 19 februari 2019 om 11:19
Het moge duidelijk zijn dat ik ook liever een andere ploeg kampioen had zien worden. Twente wordt op deze manier minimaal gestraft voor het structureel belazeren van de boel. Wat overigens ook vervelend is voor de eigen achterban.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 20:08
Nog altijd beter dan 5 jaar geen prijs. Op de bek tegen real. Uit bij feyenoord dr uit voor de beker en psv op . doelgemiddelde landskampioen. Dus wederom een horrorseizoen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 00:52
Horror seizoen? Na 13 jaar weer eens een overwintering en tegen Real een super wedstrijd op de mat gelegd,waar je gewoon trots op kan zijn. Daarnaast hebben we stuk voor top spelers, die meer waard zijn geworden na de wedstrijd tegen Real.
Voor de rest is Ajax ontzettend gegroeid dit seizoen, niet alleen financieel, maar ook Europees. En bij PSV en Feyenoord is die groei er helemaal niet, dat is er erg zorgelijk.
Wat dat betreft is ons seizoen al geslaagd, en als dan een prijs pakt, is dat een kers op de taart. Je hebt ook al zoveel wedstrijden in de poten dat je ook niet alles kunt winnen. Maar dat weet jij ook wel...
Vind ik leuk
LuukFCT +11
zondag 24 februari 2019 om 01:09
Maar nu zijn jullie alles aan het verliezen/gelijk spelen: 4-4 tegen heerenveen (stond 3-1 voor ajax in de rust) keihard onderuit bij Feyenoord en ook nog eens verliezen. Dan nog eens komen met je kan niet alles winnen... en dit zijn pas 3 van de pak hem beet 5 á 6 wedstrijden na de winterstop, dat gaat lekker!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 februari 2019 om 01:10]
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 01:44
Hoor ik daar een kamelenscheet?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 07:21
Was gewoon een pingel hoor
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:54
Die Aitor is écht een goede speler, maar ook vanavond was het voetbal niet geweldig.
Ben geen fan van die trainer van jullie, zo angstig...

Proficiat !
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
maandag 18 februari 2019 om 21:58
Stuur even een bloemetje naar Zeist.
Vind ik leuk
harryheck +1549
dinsdag 19 februari 2019 om 08:34
AZAlkmaar2 : enne... betaal jij dat bloemetje van de centen van Scheringa?????
Vind ik leuk
Mirkoff! +682
maandag 18 februari 2019 om 22:05
Het is jullie gegund. Twente hoort in de eredivisie.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 22:30
mooi terug promoveren
Vind ik leuk
volharding +1287
maandag 18 februari 2019 om 23:07
Ja geweldig dat ze er volgend jaar weer bij zijn. En natuurlijk horen ze ook gewoon, met de subtop mee te draaien volgens jaar..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:03
Is gewoon kinderachtig. Reinste competitie vervalsing.
Maar goed, Heracles Almelo staat op de 7 plek, dan mag die pony club je nog wel ff...
Vind ik leuk
Rood&wit +4470
dinsdag 19 februari 2019 om 06:58
Als Twente terug komt beginnen ze met een schone lei. Jullie hebben je straf gehad en beginnen dan gewoon weer op 0.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 18 februari 2019 om 21:53
Welkom terug 😉.

Houd het nou wel netjes
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:05
We doen ons best 😘
Vind ik leuk
Jason Vdo +119
maandag 18 februari 2019 om 21:53
Lekker
Vind ik leuk
Jason Vdo +119
maandag 18 februari 2019 om 21:53
Wordt fctwente kampioen
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:53
Kutclub fraudeurs...




Grapje COTE. Tnx Ted. Meer uit- dan thuis supporters. Genieten.
Vind ik leuk
Oale grond +1070
maandag 18 februari 2019 om 22:18
Leuke leu die Tukkers, leuke noam'n hebt ze veur ons, of nie dan! Ach zo lang ze op ons schelden, zo lang missen ze ons. Ik scheld ook wel eens op mijn vrouw en kids, maar mis ze wanneer ze een paar dagen weg zijn ;)
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:25
Tuulk. Ghehe 😄
Vind ik leuk
Noh +121
maandag 18 februari 2019 om 22:25
Zure reacties en haat maken winnen alleen maar mooier voor mij. Kwaad worden helpt ja toch niet tegen die trollen
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:28
Dat is liefde. Elkaar de waarheid zeggen en voor elkaar door het vuur gaan. Zo herkenbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:13
Ja, toe maar. Zeg er dan ook ff bij dat het de reinste competitie vervalsing is, toen daar 50 miljoen euro van de gemeente Enschede erin werd gepompt en zo al die spelers hebben gehaald.
Is toch helemaal van de pot gerukt?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:29
Lees je alsjeblieft eerst even in. FC Twente heeft op dit moment een lening van 17 miljoen euro bij de gemeente, maar deze hadden ze al voor de degradatie. Na de degradatie hebben bedrijven met een Twente hart aandelen gekocht (Noaberschap). Zij hebben de club gered en niet de gemeente. De gemeente staat alleen GARANT voor een bedrag van 7 miljoen euro.
Vind ik leuk
harryheck +1549
dinsdag 19 februari 2019 om 08:36
Dappere strijders fier en koen: je begint steeds zieliger te worden Freekje. Moeten we al medelijden met je krijgen???
Vind ik leuk
BasDTC +28
dinsdag 19 februari 2019 om 07:09
Veur de supporters niks dan lof. Ergens moet een streep gezet worden. Terecht gedegradeerd, Karma voor het jarenlange wanbeleid. Maaar stiekem vind iedereen Twente natuurlijk wel een fantastische club met mooi stadion, logo, etc. Hopelijk kan ik volgend jaar nog genieten van de graafschap - Twente, mooie potjes waren dat altijd! Zal moeilijk worden helaas ( want wij houden ons wel aan onze financiële beperkingen hahaha, moet toch nog even een kleine sneer bij ;)
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 16:31
Toch meer Grolsch drinken op de Vijverberg! Wij zitten inmiddels op 300.000 liter per seizoen. Dus met z'n allen zoep'n, dat brengt geld in het laatje.
Vind ik leuk
BasDTC +28
donderdag 21 februari 2019 om 07:04
Sinds dit seizoen mogen we weer bier op de tribune en de supporters kantine is verdubbeld, dus dat moet goed komen!
Vind ik leuk
Oale grond +1070
donderdag 21 februari 2019 om 09:45
TOP!!! Dit zijn mooie extra's voor de clubkas en het hoort er gewoon bij, zowel in de Achterhoek als in Twente ;)
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:54
netjes twente zeer onverdiend maar netjes maar ook nodig dit geeft ze hopenlijk een boost en sluiten aan bij de eredivisie
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:55
Ja hoor Twente komt terug , kan haast niet meer fout gaan Felicitatie op zijn plaats .
Vind ik leuk
Aotearoa +37
maandag 18 februari 2019 om 22:07
Tuurlijk kan het niet meer fout gaan met de KNVB achter ze als grootste sponsor in het vrij makkelijk geven van penalty,s
Vind ik leuk
TheRock11 +1577
maandag 18 februari 2019 om 22:23
Vorig seizoen minimaal 15 punten te weinig gehad als gevolg van arbitrale dwalingen. (Dat was genoeg geweest om veilig in de eredivisie te bkijven) Maar daar hoor je niemand over.

Vind ik leuk
Il Gordo +18254
maandag 18 februari 2019 om 22:42
Het leven is soms moeilijk hè?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:33
Ook dit seizoen er een behoorlijk aantal niet gekregen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:16
@Aotearoa

Niet alleen de KNVB, maar ook Twente grootste sponsor, namelijk de Gemeente Enschede...
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 07:27
Ha ha ha wat ben jij een....zeg
Vind ik leuk
Slayerized +1607
dinsdag 19 februari 2019 om 09:47
Tis denk ik Haagse Haas
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 10:43
Haagse Haas is ook al "lekker bezig VP" of zoiets.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 10:45]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:31


Lees je alsjeblieft eerst even in. FC Twente heeft op dit moment een lening van 17 miljoen euro bij de gemeente, maar deze hadden ze al voor de degradatie. Na de degradatie hebben bedrijven met een Twente hart aandelen gekocht (Noaberschap). Zij hebben de club gered en niet de gemeente. De gemeente staat alleen GARANT voor een bedrag van 7 miljoen euro.

Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:47
Joh, laat doen. Die zit alleen maar te trollen. Geniet maar van het feit dat jullie over 13 wedstrijden (en misschien wel eerder) die kampioensschaal wellicht mogen vasthouden.
Vind ik leuk
tikkietoe +6100
maandag 18 februari 2019 om 21:56
Je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is, zie PSV.
Maar met 8 punten los, zeg ik toch "Welkom terug, Twente."
Vind ik leuk
Laliga +2745
maandag 18 februari 2019 om 21:57
Gefeliciteerd twente en supporters! Ondanks het verleden hoort zo een grote club gewoon thuis op het hoogste niveau. Kijk er naar uit om ze weer terug te zien
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:19
@Laliga

Doe niet zo sympatiek man! De stekker had er allang eruit gemoeten, uit die asociale fraude club. En nu heb je competitie vervalsing, maar dat vertellen ze je niet...
Vind ik leuk
Laliga +2745
dinsdag 19 februari 2019 om 05:49
Waarom zo rancuneus.. de club heeft inderdaad slechte keuzes gemaakt maar de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn zijn allang weg. Daar komt bij dat al die mensen die hun club zijn blijven steunen daar toch niks aan kunnen doen? Financieel bijna het einde en sportief gedegradeerd dat is voor die mensen wel genoeg vind ik.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 07:31
Hij is een twente hater.
Ik denk dat hij het nog steeds niet kan verkroppen dat Twente vier jaar achtereen boven Ajax was geìndigd.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 09:10
Jij bent wel heel erg dapper he strijder achter je internet maar gelukkig zijn er ook echte Ajax supporters die het wel wadering hebben en sympathie hebben maar jij kikt op haat dat is mij wel duidelijk
Vind ik leuk
Slayerized +1607
dinsdag 19 februari 2019 om 09:49
Ik denk dat het Haagse Haas is
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 10:36
Hij heeft volgens mij wel 10 accounts om op Twente te reageren. Lekker Bezig VP is zeker Haags Haasje, alias Rustuuugh etc. etc.
Mochten wij promoveren, dan nodigen wij hem uit als eregast! Heeft hij wel verdiend na al zijn inspanningen😉😂😂😂
Vind ik leuk
Slayerized +1607
dinsdag 19 februari 2019 om 10:51
Hij heeft doorzettingsvermogen. Is wel toe aan een balansdagje.
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 09:17
Lees jouw comment eens goed en trek dan eens objectief een conclusie over hetgeen je neergetikt hebt.
Tja, mijn conclusie zal ik jou besparen.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 10:32
Pfffff ik geef geen reactie meer is zinloos tegen die gasten en zeker tegen die suporter met dat plastic veld
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 10:40
Ach Jan, hij heeft wel 10 accounts om op Twente te reageren. Dagtaak zo langzamerhand voor hem. Maar goed, binnenkort gaat hij naar school, hij gaat leren graszaad te maken voor een voetbalveld.
Vind ik leuk
Slayerized +1607
dinsdag 19 februari 2019 om 09:48
Hoi Haagse Haas
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 21:59
We gaan niet te vroeg juichen dat hebben we wel geleerd van de top twee in de ED maar de basis is nu goed alhoewel PSV 2een paar leuke spelers heeft maar als je rustig bent kom je er ook
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
maandag 18 februari 2019 om 22:07
Heb de wedstrijd zitten kijken Jan maar had de scheids niet echt tegen dit keer. Die 5 van jullie had eigenlijk een tweede gele kaart moeten hebben wegens vasthouden en die vrije trap had misschien wel een penalty moeten zijn want de overtreding eindigde in de 16. Al met al je weet dat ik het jullie gun. Op Naar de ere kerel en waag het niet om ooit nog terug te komen naar de eerste divisie. GEFELICITEERD kerel !!!!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:13
Eens. Het zat erg mee vanavond.
Het is nog niet beslist maar het gat is groot.
Pusic was weer heerlijk rustig langs de lijn. Fijne trainer waar de spelers een stapje meer voor zetten.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:17
Pfff
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 22:15
Allereerst dank je wel
En ja ik ben het met je eens had 2e geel moeten zijn en als ik eerlijk ben en dat ben ik dan had ik die strafschop voor Twente niet gegeven was een veel te licht duwtje
Maar je weet het "de grote clubs" hebben de scheids en de VAR mee hahahaha sorry ff grapje
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
maandag 18 februari 2019 om 22:20
Kan het hebben Jan. Hoop alleen dat wij het lek boven krijgen voor de nacompetitie begint. Want bij ons is het ver te zoeken op het moment.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 22:23
Idd dat hoop ik ook voor je zou super zijn
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:23
Vreemd Versterkingen gehaald, maar minder gepresteerd 🤔
Vind ik leuk
fcdb 67 +2741
maandag 18 februari 2019 om 22:31
Het lijkt wel of de spelvreugde die er voor de winterstop en tegen Dort en Oss van de ploeg af straalde spontaan is verdwenen. Moet wel zeggen dat we op het moment 7 basisspelers missen. Dat is dan denk ik ook de reden.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:49
7 is wel heel veel 🙈
Vind ik leuk
TheRock11 +1577
maandag 18 februari 2019 om 22:34
1 kanttekening Jan. De 1e kaart van Nacho was een lachertje. Die had nooit gegeven mogen worden.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 22:37
Maar dat was een super spelertje wat tegen hem stond die zou ik in PSV 1 zetten
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:09
Kan BIJNA niet meer fout gaan ! Maar ik ben het met je eens, té vroeg juichen is nooit goed.
Vind ik leuk
Oale grond +1070
maandag 18 februari 2019 om 22:27
Idd Jan, nog rustig blijven, gezien de reacties van Den Bosch supporters zou ik graag met hen een stapje hoger maken. Maar hopen op nog 11 winstpartijen, dan naar de Grote Markt! En de tappen weer los.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 22:34
Ja idd super man maar over het algemeen goede reactie ook van Ajax en PSV supporters behalve één dombo daar word ik gek van maar ik reageer niet meer op hem
Vind ik leuk
Oale grond +1070
maandag 18 februari 2019 om 22:38
Lekker Bezig Jan op VP😂😂😂
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 23:08
Haba ik altijd kerel
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:25
Inderdaad , zoals jullie met elkaar omgaan , daar kunnen de Ajax en PSV kleuters nog wat van leren hier .
Maar ik denk ook dat dit komt omdat jullie echte supporters zijn , in tegenstelling tot de ruziemakende internetsupportertjes van PSV en Ajax op deze site .
Hulde voor jullie reactie's .
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 05:21
Slijmbal...
Vind ik leuk
Slayerized +1607
dinsdag 19 februari 2019 om 09:50
Haagse Haas
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 09:55
Idd, toen Rustuuugh. Duidelijk met welke trol we te maken hebben.
Volgend seizoen hem maar uitnodigen als eregast.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 10:39
Wel in vak P dan
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 10:42
Tuurlijk, wel hem van tevoren even goed controleren, voor je het weet neemt hij poeder mee naar binnen. Kan hij weer jaren "los".
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 10:51
Ja dat moet zeker hij zal het niet fijn vinden maar ik weet iemand die hem wil controleren wat dacht je van Joop munsterman?
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 11:15
Ik ben bang dat hij dan weer loopt te klagen dat hij "genaaid" is, maar dan letterlijk.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 11:32
Haba daar kon je idd wel eens gelijk in hebben maar hij kan het ook fijn vinden en zich bekeren
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:35
Oude Markt
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 11:21
Het mooie weer schiet mij in mijn kop. Zat gisteren met mijn dochter op de Grote Markt in Grun, ach ja student. Ik denk dat ze op de Oude Markt gaan twijfelen aan mijn gesteldheid wanneer ze deze verspreking zien. Niet doorvertellen😀
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 11:23]
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 10:49
Oale markt
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 11:30
Ja Lucky, zie mijn verwarring nu ook zelf. Gisteren namelijk op een terras op de Grote Markt in Grun gezeten. Tja zonnesteekje opgelopen. Op de Oale markt lachen ze zich kapot denk ik. Sta ik hopelijk wel over een paar maanden op de juiste plek een feestje te vieren.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 11:34
Ik zal je helpen herinneren maat haha ouderdom komt met gebreken lol
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 11:47
Houd ik je aan Jan! Jaren voor en achter de bar gestaan op de Oude Markt en dan zo de boot ingaan, moet er zelf wel om lachen.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 12:02
Ik zwijg 😎😎🤔🤔
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
dinsdag 19 februari 2019 om 12:14
Ikheb jaren voor de bar gestaan op de oude markt...............;-)
Vind ik leuk
Oale grond +1070
dinsdag 19 februari 2019 om 13:04
Mijn probleem was af en toe dat de knip leeg begon te worden, dan is het wel handig om even een andere plek in te nemen.
Vind ik leuk
munkikiii +419
maandag 18 februari 2019 om 22:01
Op de herdgang?????
Vind ik leuk
Wipej +2
maandag 18 februari 2019 om 22:44
Zie je maar weer hoe fanatiek VP bezig is geweest met deze wedstrijd..
Vind ik leuk
HupHolland +3850
maandag 18 februari 2019 om 22:01
Wat mensen ook roepen, Twente is een aanwinst voor de Eredivisie
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:08
Danke😉
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 22:09]
Vind ik leuk
keesje s +888
maandag 18 februari 2019 om 22:11
Zal best, maar ze verdienen het niet!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:41
Denk 't wel hoor
Vind ik leuk
Het Brein +4765
maandag 18 februari 2019 om 22:07
Ted heeft goed werk verricht!
Vind ik leuk
Pietje2015 +17120
maandag 18 februari 2019 om 22:09
FC Twente heeft geen kunstgras, dus welkom terug.
Vind ik leuk
mcmodd +26846
maandag 18 februari 2019 om 22:09
Dit vind ik fantastisch voor Twente, maar ook voor de eredivisie. Stel dat ze terugkeren, voor de Twentse fans een feest dat ze niet snel zullen vergeten. Mooi toch?
Vind ik leuk
keesje s +888
maandag 18 februari 2019 om 22:10
Bah 🤮
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:28
Helaas moeten ze promoveren heeft Zeist besloten.
Vind ik leuk
Slayerized +1607
maandag 18 februari 2019 om 22:56
Klopt. ‘ Zeist’ was zelfs aanwezig vanavond. Gudde was de scheids ( knap he, wat de afdeling mime kan doen), het hoofd van Jan Smit was de bal. Heeft hij hoogstpersoonlijk ZELF aangeboden, ondanks dat een onthoofding niet verenigbaar is met het leven.

Jan; bedankt
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:18
Zo is het, en het bekertoernooi is ook eerlijk, hahaha
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:43
Dan had Zeist vorig jaar beter kunnen besluiten dat we niet zouden degraderen.
Geloof lekker in je eigen sprookjes.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 04:49
Zeist had jullie moeten royeren, maar ook dat durfden ze niet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:54
Nee hoor, dat moesten ze niet.
Vind ik leuk
munkikiii +419
maandag 18 februari 2019 om 22:29
Even kijken wat Henk van stee nu weer te zeuren heeft!!!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3666
maandag 18 februari 2019 om 22:40
Twente doet het toch maar ff
Vind ik leuk
Oale grond +1070
maandag 18 februari 2019 om 22:52
Credo blijft: Rustig blijven en de flow proberen vast te houden. Nog 11 wedstrijden proberen binnen te "hengelen".
Dan proberen met goed beleid nooit meer in de afgelopen ellende terug te komen. Er komen nog lastige potjes aan, maar deze kunnen we weer afvinken.
Vind ik leuk
NvC +8476
maandag 18 februari 2019 om 22:58
Gefeliciteerd Twente!
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 22:58
Bij deze wens Ik Jari Oosterwijk veel sterkte
Vind ik leuk
Oale grond +1070
maandag 18 februari 2019 om 23:01
Idd, er is meer in het leven, dan is voetbal even ondergeschikt.
Vind ik leuk
BT410 +398
maandag 18 februari 2019 om 23:05
Vandaar die nare lucht in Enschede..
Vind ik leuk
Jan ref +1634
maandag 18 februari 2019 om 23:10
Waar slaat dat op sukkel heb een beetje respect voor een ander
Vind ik leuk
Wilkie +7
maandag 18 februari 2019 om 23:10
De meest vervalste en oneerlijke competitie die er bestaat zal uiteraard wel gewonnen worden door Twente
Vind ik leuk
JOJO +1795
maandag 18 februari 2019 om 23:24
Mooi man, een paar jaar geleden was PSV-Twente een topper in de ED. Nu is het een topper met PSV2 in de KKD.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
maandag 18 februari 2019 om 23:40
Niet de bekende huis verkopen voordat de beer geschoten is!!!! Eerst alle wedstrijden spelen graag!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 03:25
Good job tukkers
Vind ik leuk
PoepWagen +2169
dinsdag 19 februari 2019 om 03:29
Jammer dit, kan erg niks aan doen maar blijf die clubje werkelijk niks gunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 04:43
Van jullie belastinggeld van 40+miljoen euro, uit de staatskast van de Gemeente Enschede, hebben ze goed kunnen versterken en keert de pony club terug in de ED.

Reinste competitie vervalsing!!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 04:44]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 06:52
Droeftoeter😳
Vind ik leuk
Klaplong +11
dinsdag 19 februari 2019 om 07:40
Kom nou eens met feiten over de schuld en we kunnen praten. Kijk hier eens naar: https://mobile.twitter.com/dinant_berteler/status/1019674803744268288/photo/1
Daarnaast snappen niet veel mensen wat garant staan betekend.
Daarnaast bestaat de schuld uit een hypotheek voor het stadion. Fc twente is een van de weinige clubs die zijn stadion volledig in eigen handen heeft. Vergelijk het met een huurhuis zoals Ajax of een koophuis zoals twente. Twente heeft dingen gedaan wat niet mag en daarvoor hebben ze een hoge prijs betaald. Boete, punten aftrek, degradatie. maar als ze alle clubs door gaan lichten zoals dat jij twente gebeurd is dan hebben er meer clubs een probleem. Je kunt blijven vloeken op twente maar kom kijk eerst ook naar je eigen club voordat je iedereen achterna loopt
Vind ik leuk
Slayerized +1607
dinsdag 19 februari 2019 om 09:57
Wat een lange zinnen zeg tsjongejonge ik heb wel drie of vier of zeven keer moeten lezen omdat want je gebgruikert ik deboel bedoel kun je oook kooooommaaaas en intrapunctie bruiden dan kan zoon boerlul als mij jouw ook nog volgen.

Alvast dank
Vind ik leuk
Markus80 +3045
dinsdag 19 februari 2019 om 04:45
Mooi toch. Twente hoort gewoon in de Eredivisie en ik vind het ook mooi voor Pusic. Aardige, keurige en sympathieke man die het goed doet.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
dinsdag 19 februari 2019 om 07:01
Op de herdgang?
Vind ik leuk
Hammers96 +2872
dinsdag 19 februari 2019 om 08:08
Nu wil het in de KKD niets zeggen maar er staat op papier weer een mooi weekend te wachten.
Go ahead moet naar het kasteel en Den Bosch krijgt het in vorm MVV op bezoek.
Er van uit gaande dat thuis Eindhoven wel gewonnen kan wonnen kan de voorsprong op plek 2tm4 zomaar eens 10/11 punten zijn na het weekend
Vind ik leuk
Muscles +1729
dinsdag 19 februari 2019 om 08:19
De heen en weer ?
Vind ik leuk
Connycoll +109
dinsdag 19 februari 2019 om 08:49
dat Twente de dupe is van een paar idioten die er een zooitje van gemaakt hebben zal ik ze niet aanrekenen hebben ze niet verdient maar wat betreft supporters een stel mafkezen
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 19 februari 2019 om 12:05
En dat zegt iemand uit Almelo haha
Vind ik leuk
Tukkerland +3597
dinsdag 19 februari 2019 om 12:39
In Almelo is er alles behalve sfeer... Moet er niet aan denken om op zaterdagavond of op zondag in dat plastic stadion te zitten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:27
Wat een calimero ben je ook!
Vind ik leuk
El Lobo +2225
dinsdag 19 februari 2019 om 10:21
Van mij mogen ze lekker daar blijven! Nog een divisie lager zelfs of helemaal failliet.

Te vaak te veel geluk gehad, het houd een keer op
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws