Lozano was altijd al een spelbreker, in de zin dat je hem een beetje moet paaien

"Lozano was altijd al een spelbreker, in de zin dat je hem een beetje moet paaien"

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 23:31ma 18-02-2019 om 23:31

Ronald de Boer vergelijkt Hirving Lozano met Romario, die bij PSV ook niet altijd z'n verdedigende taken uitvoerde. Lozano wordt momenteel bekritiseerd nadat hij in de rust van het duel met sc Heerenveen werd gewisseld. Mark van Bommel verklaarde na afloop dat Lozano niet deed wat de staf van hem vroeg.

"Lozano was altijd al een spelbreker, in de zin dat je hem een beetje moet paaien", vertelt De Boer bij Natafelen op FOX Sports. "Als het goed gaat accepteren ze het. Dat deden ze vroeger met Romario ook. Die deed niets, maar als hij vijf goals maakte was het prima. Als het even niet gaat en je doet ook je verdedigende werk niet, dan wordt het lastig."

Vervolgens brengt De Boer Gastón Pereiro ter sprake. "Pereiro is ook zo'n jongen. Hij zal wel de intentie hebben om mee te verdedigen, maar die doet dat ook geen negentig minuten."

"Dat werkt toch een beetje na bij deze spelers, want je speelt weer gelijk", doelt De Boer op het 2-2 gelijkspel van PSV tegen Heerenveen. "Dat doet pijn. Hij wil natuurlijk altijd winnen."

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 23:33
Weer Lozano nieuws, het lijkt wel Frenkie. Nu maar hopen dat hij ons ook 80 miljoen oplevert😁
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:35
Lok nou niks uit... we weten zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren.
Vind ik leuk
Mosquito +21747
maandag 18 februari 2019 om 23:51
Hopen mag.
Misschien dat hij straks in de Johan Cruijff Arena de scouts versteld doet staan.
Vind ik leuk
Mario 1 +2306
dinsdag 19 februari 2019 om 00:00
Nee, waarschijnlijk maar 70 miljoen
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 01:57
Maarrrrrrrr, het begint lekker te rommelen daar.
Vind ik leuk
Itsese +6203
dinsdag 19 februari 2019 om 02:12
Niet echt, alleen rondom Lozano. Mag ook wel een keer, brengt alleen maar extra motivatie. Al die Zuid Amerikanen hebben dat een keer nodig, kijk naar Suarez..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 06:08
Suarez inderdaad! Na dat hij bekritiseerd was beet hij letterlijk en figuurlijk van zich af
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 06:24
O jee, en er lopen er daar 4 of 5. Dus wel echt aan het rommelen die Zuid-Amerikaanse enclave. Lozano die zegt, wat denkt die Puta trainer nou eigenlijk wel, is 6 maanden trainer en gaat bijdehand lopen doen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 06:34]
Vind ik leuk
B H +294
dinsdag 19 februari 2019 om 07:21
Die trainer maakt daar geen probleem van. Is ook geen paaier. Hij niet!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:34
Nee in amsterdam rommelt het
Ik hoor het als ik het raam opendoe
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 16:35]
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 18:05
Woon je op de Overtoom?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:42
Haha nee bijna
Arie biemond
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 20:12
OK, :-)
Vind ik leuk
14forever +9057
dinsdag 19 februari 2019 om 03:30
Ik vond hem wel grappig eigenlijk.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:35
Als er de afgelopen paar weken niemand is komen kijken naar hem maak je nog een heel kleine kans daarop ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:34
Pereiro laat in ieder geval zijn klasse zien en speelt in dienst van het elftal. Dat hij regelmatig balverlies lijdt komt omdat hij alleen maar vooruit denkt in plaats van die laffe ballen links rechts of achteruit.
Vind ik leuk
Emnu +7041
maandag 18 februari 2019 om 23:38
Grappig.

Doet me denken aan Pavlov reactie.
Vind ik leuk
Babelagtig +2374
dinsdag 19 februari 2019 om 07:50
Die moet je ff uitleggen?? Of ja moeten...ik zou t fijn vinden😉
Vind ik leuk
Emnu +7041
dinsdag 19 februari 2019 om 08:19
Belletje gaat rinkelen, hond gaat kwijlen.

Een geconditioneerde reactie, op zich losstaand van de eigenlijke situatie.

Anders moet je Pavlov maar ff googlen.
Vind ik leuk
Babelagtig +2374
dinsdag 19 februari 2019 om 08:30
Ik ken de pavlov reactie..maar zie de link met de opmerking over perreiro niet?
Vind ik leuk
Pietje2015 +17120
maandag 18 februari 2019 om 23:36
Het gaat prima met lozano, volhouden zo.
Vind ik leuk
volharding +1287
maandag 18 februari 2019 om 23:55
Zondag er twee in tegen Feyenoord en de mondjes zijn weer allemaal gesnoerd.
Iedere speler heeft wel een dipje, drie weken geleden legde hij er nog twee in volgens mij.
Die hersenschudding, heeft hem iig geen goed gedaan, waarschijnlijk zitten de hersencellen nog niet op de goede volgorde..maar geen paniek, komt goed:)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 02:27]
Vind ik leuk
Pietje2015 +17120
dinsdag 19 februari 2019 om 00:03
Die zit op de bank zondag.
Vind ik leuk
volharding +1287
dinsdag 19 februari 2019 om 00:07
Zou zo maar kunnen, publiekswissel na twee fraaie goals..we zullen zien.
Vind ik leuk
John Garp +4647
dinsdag 19 februari 2019 om 00:11
Slap excuus, die hersenschudding.
Wat er niet is, kan je ook niet schudden.
Vind ik leuk
volharding +1287
dinsdag 19 februari 2019 om 00:13
Jij praat uit ervaring, neem ik aan!
Vind ik leuk
Benniewies +5360
dinsdag 19 februari 2019 om 00:22
Nee hij heeft gewoon gelijk.
Als zo'n topper zich zo moet gedragen???

Hij heeft nare manieren
Vind ik leuk
volharding +1287
dinsdag 19 februari 2019 om 00:43
Het is niet de meest sympathieke speler, dat ontken ik niet , maar als PSV toch kampioen word , is het toch zeker
mede een verdienste van hem!
Vind ik leuk
Benniewies +5360
dinsdag 19 februari 2019 om 00:47
Ik hou gewoon van eerlijk en net voetbal en geen matennaaierij

Neymar ging me ook te ver.
Suarez met beiten.
Onze lama tegen onze Duitse vrienden etc
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 07:12
Romario verdedigde ook nooit mee ( ben beetje moe 😉 ) maar die scoorde genoeg om "lui" te mogen zijn. Dat is het grote verschil met Lozano.
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 06:37
Nee, als je er met een hersenschudding af gaat, en het blijkt geen hersenschudding te zijn. Dan moet je na gaan denken hoe dat kan.
Vind ik leuk
Freddy M. +1264
dinsdag 19 februari 2019 om 05:51
Je weet het, zo oppertunistisch is voetbal! De ene keer ben je de man en de andere keer weer een klootzak.
Toch blijft het een mooie voetballer als hij op dreef is!!
Vind ik leuk
JWK +795
dinsdag 19 februari 2019 om 07:40
Precies! Niets meer aan doen Hirving😊
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
maandag 18 februari 2019 om 23:38
Heyyyy.
Toen ik eerder deze 2 vergeleek kreeg ik de wind van voren.
Nu zegt deze gozer het en is het een dingetje??
Vind ik leuk
markie +2754
dinsdag 19 februari 2019 om 07:30
Het gaat om het paaien vd spelers, niet over de voetbal kwaliteit.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
maandag 18 februari 2019 om 23:39
Ronald dacht altijd dat jij een AJAX hart had, nu ga je de concurrent vertellen wat er moet gebeuren, gek!!!!
Vind ik leuk
Mosquito +21747
maandag 18 februari 2019 om 23:47
1 april zullen de grappen leuk zijn dit jaar.
Vind ik leuk
Ik zlatan +381
dinsdag 19 februari 2019 om 01:04
Als analist moet je neutraal zijn
Vind ik leuk
AFP +2890
dinsdag 19 februari 2019 om 00:28
I am Chuckie who wants to play with me......
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 02:07
Heee mister de Boer
Denk je niet dat het voetbal n beetje verandert is sinds de tijd v Romario en heden ten dagen...
Vind ik leuk
Freddy M. +1264
dinsdag 19 februari 2019 om 05:53
Klopt idd. En Romario was echt een fenomeen zo goed is Lozano nog niet!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 06:28
Precies dit! En dat gaat hij nooit worden ook. Hij mist de rust in zijn hoofd en dat gaat hij niet meer leren. Zolang hij kan rennen is het goed. Romario was echt een enorme klasbak.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 06:28
Jaja VP zo kannie wel weer. Hoe erg frenkie wordt opgehemeld, zo wordt nu elke kans gepakt om lozano af te zeiken
Vind ik leuk
Dommetje +3123
dinsdag 19 februari 2019 om 06:51
Lozano zit in een dipje welke speler heeft dat niet eens .
Komt echt wel weer goed .
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 07:36
Wat ik zo bijzonder vind is dat ziyech altijd als arrogant wordt bestempeld, terwijl over vergelijkbaar gedrag van Lozano en pereiro amper wat wordt gezegd.
Vind ik leuk
2-1 +1440
dinsdag 19 februari 2019 om 07:46
Beter lezen dan...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:12
Heb het niet over het artikel, eerder over de algemene tendens op dit forum
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:07
De Boer blijft natuurlijk gewoon een ambassadeur van Ajax. Die vooral nog nooit één woord met Lozano heeft gewisseld. Deze onzin is geen quote waard.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws