'Ontevreden Marcelo klopt aan bij Real-directeur en lijkt op weg naar de uitgang'

'Ontevreden Marcelo klopt aan bij Real-directeur en lijkt op weg naar de uitgang'

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 09:35di 19-02-2019 om 09:35

Marcelo is met twaalf dienstjaren één van de langstzittende spelers in de Real Madrid-selectie, maar de dertigjarige Braziliaan is de laatste weken uit de gratie geraakt. De linksback is in de hiërarchie voorbijgestreefd door Sergio Reguilón en lijkt aan zijn laatste maanden bij De Koninklijke bezig.

Volgens El Partidazo de COPE heeft Marcelo inmiddels aangeklopt bij het Real Madrid-bestuur. De Braziliaan heeft zou zijn onvrede over zijn bijrol hebben besproken met directeur José Ángel Sánchez tijdens een onderhoud van één uur. Hoewel Marcelo nog een contract tot medio 2020 heeft, neemt het Spaanse medium aan dat hij komende zomer verder gaat kijken.

De 58-voudig Braziliaans international liet gaf onlangs nog een interview waarin hij stelde dat hij bereid is om plaats te maken, wanneer hij niet meer nodig is in Madrid. Juventus wordt al langere tijd genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van Marcelo, die in Turijn herenigd zou kunnen worden met zijn oude Real Madrid-maatje Cristiano Ronaldo.

Poll

Is Marcelo over zijn top heen?

(3087 stemmen)

Plaats een reactie

LaPulga +453
dinsdag 19 februari 2019 om 09:37
Deze jongen is toch wel een partij goed hoor, zou prima bij Juventus passen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43547
dinsdag 19 februari 2019 om 09:38
Marcelo is technisch en qua inzicht nog steeds briljant. Maar zijn snelheid is wel echt enorm achteruit gegaan. Real kan het beste afscheid van hem nemen, want ik vind hem niet meer de beste optie voor hun LB-positie
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2967
dinsdag 19 februari 2019 om 09:46
Dan heb jij vast en zeker de wedstrijd Ajax - Real Madrid gemist. Die Regullion is zo slecht, dan kan je nog beter Tim de Cler terugroepen op de velden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:58
Prima linksback! Speelde tegen Ajax helemaal niet zo slecht en had daarvoor ook al hele goede wedstrijden gespeeld! Veel beter dan Marcelo!
Vind ik leuk
dhrwobo +43547
dinsdag 19 februari 2019 om 11:53
Ik zeg niet dat Regullion goed is, maar Marcelo is ook niet de toekomst van Real. Dan kunnen ze nog beter een Tagliafico kopen voor die positie.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
dinsdag 19 februari 2019 om 12:23
Die werd door Ajax expres veel vrijgelaten, echter kwam de opbouw bij tegengoals wel vaak bij hem vandaan..
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
dinsdag 19 februari 2019 om 10:51
Ze hebben toch ook nog theo hernandez als linksback. Was toch ook een super groot talent ?
Vind ik leuk
Luka123 +118
dinsdag 19 februari 2019 om 12:15
Ja die hebben ze uitgeleend aan Betis volgens mij.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3275
dinsdag 19 februari 2019 om 15:06
Was, heeft nooit kunnen overtuigen!
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
dinsdag 19 februari 2019 om 15:23
Die is snel afgeschreven dan. Ging al mis met zijn presentatie 🤣
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:37
Mijn God niet te lezen zo slecht als dat dit stuk in elkaar gezet is
Vind ik leuk
oke dan +4524
dinsdag 19 februari 2019 om 09:41
Stage plekje van een translator in opleiding
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:42
De tering zeg ik dacht dat ik de enige was.
Vind ik leuk
offtopic +334
dinsdag 19 februari 2019 om 09:38
Als je barca-real hebt gezien dan snap je waarom Marcelo niet meer opgesteld kan worden. Aanvallend is het leuk, maar hoofdzakelijk moet hij toch verdedigen en daarvoor is die te vaak uit positie.
Vind ik leuk
BT410 +398
dinsdag 19 februari 2019 om 09:41
Belachelijk
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:42
acrobaten voetbal is prachtig om te zien ..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:44
Heeft zijn beste tijd gehad, niet dat hij slecht is maar het is niet de Marcelo van een aantal jaar geleden, tijd voor vernieuwing maar stel hem nog maar 1x op tegen Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:45
Deze jongen moet als linker vleugel verdediger gebruikt worden met 3 cv's erachter. Juventus speelt redelijk vaak zo, dus lijkt een mooie stap.
Vind ik leuk
Leodinho +512
dinsdag 19 februari 2019 om 09:46
Tjah zijn bilmaatje is natuurlijk weg dus dan gaat deze lafbek erachteraan. I.p.v. knokken voor zijn plek is hij voorbij gestreefd door een nobody. Hoop dat ie naar Juventus gaat en daar ook op de bank belandt achter Sandro.
Vind ik leuk
Stuiter +749
dinsdag 19 februari 2019 om 13:16
Wat een lekker volwassen reactie zeg. Knap hoor....
Vind ik leuk
Leodinho +512
dinsdag 19 februari 2019 om 14:39
Thanks man. Vind nog dat ik mij aardig heb ingehouden. Sinds Ronaldo weg is heeft hij zich geprofileerd tot een zoutzak. En nu i.p.v. zich herpakken en zijn best doen voor de club die hem gemaakt heeft, wil hij opeens naar zijn bilmaatje. Ik zeg strik omheen en wegwezen.
Vind ik leuk
Stuiter +749
dinsdag 19 februari 2019 om 14:59
Misschien heeft het iets te maken met ingespeeld zijn op elkaar of gewoon toe te zijn aan een nieuwe uitdaging?

Hoe je het brengt komt een beetje kinderachtig over.
Vind ik leuk
Leodinho +512
dinsdag 19 februari 2019 om 15:04
Sodemieter op man met je ingespeeld. Als Ronaldo was gebleven dan zou deze zoutzak ook blijven. Het gaat puur om t feit dat Ronaldo weg is. Die had zogenaamd ook nieuwe uitdaging nodig terwijl hij eigenlijk schop onder zijn kont kreeg omdat ie teveel geld wilde. Makkelijk scoren zo om het altijd op uitdaging te gooien.
Vind ik leuk
Stuiter +749
zaterdag 23 februari 2019 om 13:35
Sodemieter zelf lekker op als je niet een normaal dialoog kunt voeren.
Marcelo mag, net als ieder mens, een voorkeur hebben voor de collega's waar hij mee werkt.

Daarbij is het gewoon een feit dat ronaldo en marcelo goed op elkaar ingespeeld waren. Als je dat niet ziet, dan wil je het niet zien.

Daarbij is het logisch dat je na zo veel jaren gewoon toe kunt zijn aan een nieuwe uitdaging. Dat het ook om geld draait daarbij is dan weer wel zo.
Vind ik leuk
Leodinho +512
zaterdag 23 februari 2019 om 14:59
Haha en als Ronaldo wel was gebleven ? Dan had hij opeens geen zin in nieuwe uitdaging? Jij praat onzin man. Dat doen Real/Ronaldo fans vaker. Opeens is iedereen voor Juventus geworden. Je mag helemaal niet kiezen met wie je speelt. Je hebt een contract getekend en daar word je rijkelijk voor betaald. Jij wil dingen niet zien pik.
Vind ik leuk
Stuiter +749
zaterdag 23 februari 2019 om 17:11
Waarschijnlijk was die behoefte ineens minder van toepassing. Eerlijk is eerlijk.

Mwah, hoewel ik respect heb voor de atleet ronaldo ben ik geen juve fan.

Over het contract gesproken, wat je zegt is relatief. Ik heb een contract bij mijn huidige werkgever, maar is sta vrij om een overstap te maken.

Dat ze rijkelijk worden betaald ben ik met ke eens. Ik werk met jongeren die uit detentie komen en verdien in een jaar nkg niet wat de gemiddelde voetballer per week verdient.

Dat doen we echter zelf. Beter kijken we met zijn allen eens een jaar niet. De waanzin gaat anders gewoon door. Die gasten verdienen w
Geld als water.
Vind ik leuk
Leodinho +512
zaterdag 23 februari 2019 om 18:24
Klopt dat je een contract hebt en zelf de deur mag uitlopen. Ook dat is relatief, want proffesionele voetballers kunnen dat niet zo snel. Er zijn meerdere partijen betrokken, want ze worden dik betaald dus zolang ze contract hebben moeten ze iig 100% inzet tonen. Dat over Juventus fans was niet richting jou bedoeld maar algemeen. Blijf het triest vinden dat een speler die gemaakt is doo Real nu de rug wil toekeren vanwege zijn vriendje.
Vind ik leuk
Stuiter +749
zondag 24 februari 2019 om 11:19
Helemaal eens met het stukje inzet tonen.
Vind ik leuk
Nr14always +3665
dinsdag 19 februari 2019 om 09:47
Aan alles komt een einde, hij zal zeker aanbiedingen krijgen om zijn pensioen nog wat op te bouwen.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1604
dinsdag 19 februari 2019 om 09:51
Kan die bij Juve weer gezellig de rug van Ronaldo inzepen en in de rust zijn haar weer goed doen😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:51
Ik hoorde dat Hakim bij sesamstraat stopt...
Misschien leuk baantje voor hem!

Denk trouwens dat niemand het zal merken als je ze zou verwisselen
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 09:51
Op naar juve dus.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:56
Kom lekker naar Utrecht.

Gezellige warme club die volgend jaar kampioen word.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:31
Utrecht volgend jaar kampioen? 😳 welke sporten zijn ze daar meer actief in dan behalve voetbal?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:06
Hij bedoelt in de Keuken Kampioen Divisie
Vind ik leuk
Bluetooth +38
dinsdag 19 februari 2019 om 09:59
Zou een goede speler voor Ajax zijn
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:06
🤢
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:01
Hij is heus nog een topper, zn spel oogt alleen wat ongeïnspireerd... het flitsende is eraf... kortom toe aan een nieuwe uitdaging.... ik denk dat het PSG wordt of een Chelsea...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:04
Ik zie Marcelo op deze leeftijd toch niet meer Alex Sandro eruit spelen??
Vind ik leuk
Justin Kees +2460
dinsdag 19 februari 2019 om 11:06
Bij Juve of PSG hebben ze alle ruimte voor een in Spanje "uitgerangeerde" back. Kijk maar naar Dani Alves...
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 11:25
Ruilen met Tagliafico
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:51
die trainer daar spoort echt niet want die jongen die hij nu opstelt bakt er helemaal niets van. Marcello ga lekker bij ronaldo bij juventus
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:23
Lol
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:36
Die marcelo denkt dat hij linksbuiten is ipv links achter👌🏻
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:45
Als ik sommige mensen reacties zie plaatsen, Hij is niet goed genoeg voor real maar voor Juventus wel??? Volgens mij is het dezelfde niveau als real daar en hij is nog steeds een van de beste LB.
Vind ik leuk
100%facts +17
maandag 4 maart 2019 om 01:21
als sandro weggaat mag hij wel naar juve voor een mooi prijsje, tenzij psg een gek bod neerlegt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws