VP-voetbalkantine: 'Stam na afzegging Advocaat logische kandidaat bij Feyenoord'

VP-voetbalkantine: 'Stam na afzegging Advocaat logische kandidaat bij Feyenoord'

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 17:00di 19-02-2019 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Fitte Boymans een versterking voor rechterrijtje Eredivisie'

Stelling 2: 'Uitblinker Hateboer verdient ook weer een kans in Oranje'

Stelling 3: 'Stam na afzegging Advocaat logische kandidaat bij Feyenoord'

Plaats een reactie

dinsdag 19 februari 2019 om 11:04
Stelling 1 ja
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:08
Nee
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
dinsdag 19 februari 2019 om 11:04
Fit wel maar daar zit denk ik het probleem
Vind ik leuk
Tommieman +4868
dinsdag 19 februari 2019 om 11:05
Voor Fey ? ;)
Vind ik leuk
HierDieTitel +4654
dinsdag 19 februari 2019 om 11:06
NAC
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:09
Idd . NAC zou er blij mee zijn ....
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 19 februari 2019 om 11:07
Vraag stelling 1 opnieuw als die echt nooit ooit fit is.
Vind ik leuk
adje56 +16
dinsdag 19 februari 2019 om 11:08
Absoluut, als ik Isak zie bij Willem II ,zijn die buitenlanders van een minder niveau dan Booymans indien fit, laat maar naar Willem II terug komen ,voor een bodemcontract en als hij bewezen heeft dat het weer goed gaat goed contract aanbieden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:35
Vrousai en Pavlidis zijn echt niet van een minder niveau hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:41
Ik vind die isak ook niet slecht
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
dinsdag 19 februari 2019 om 11:13
Vreemde stelling, natuurlijk is een fitte Boymans een versterking voor het rechterrijtje, ook voor een aantal clubs in het linkerrijtje. Hebben toch allemaal zijn kwaliteiten gezien een aantal seizoenen terug?
Die kwaliteit vergaat echt niet, ja op z'n 34e niet op zijn 29e. Maar in het woordje 'fit' zit nou net het probleem. DIe gozer gaat minimaal een jaar nodig hebben om echt fit te worden, als hij het ooit wel weer echt word.

Vind ik leuk
Tilbo1896 +375
dinsdag 19 februari 2019 om 11:16
Iedereen slaagt bij nac!!
Vind ik leuk
mcmodd +26846
dinsdag 19 februari 2019 om 11:28
Stelling 1. Ja, dan is hij goed voor alle rijtjes, zowel links als rechts, in de eredivisie. Hij zit nu bijna op zijn startniveau om de training langzaam op te starten. Ik schat dat hij in maart zover is, als ik de positieve geluiden zo mag interpreteren. Indien het met beleid wordt opgebouwd, zou hij net de start van het nieuwe seizoen kunnen halen, mits er geen enkele terugval komt. Dan zal het op niveau komen wat tijd kosten, maar ik schat dat zijn eerste complete wedstrijd dan in september of oktober kan plaatshebben. Misschien voor een jaar of misschien twee. Daarna met zo nu en dan een traininkje overslaan om niet overbelast te raken. Dus een jaar of drie moet, nogmaals mis geen terugval, wel kunnen lukken.
Vind ik leuk
nimma +21
dinsdag 19 februari 2019 om 11:29
Zeker stelling 1
Vind ik leuk
Justin Kees +2460
dinsdag 19 februari 2019 om 12:06
Stelling 1... als hij fit zou zijn, ja... maar hij wordt niet fit en als hij het wel is, dan blijft hij dat niet. Wie Boymans aantrekt, moet rekening houden met 10 wedstrijden per seizoen... de overige 24 hangt hij in de ziekenboeg...
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 13:03
Stelling 1: Zekers, zou zelfs wat voor willem 2 of zo zijn.
Vind ik leuk
Friend +323
dinsdag 19 februari 2019 om 14:06
Hij is te weinig fit , als hij dat wel is ligt hij er zo weer uit met een nieuwe blessure !
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 14:07
Als Hateboer al Oranje in komt zijn jullie zelfs in staat van ons Irak te verliezen xD

Komop man. Dat is toch geen international te noemen?
Vind ik leuk
Bosmeister +961
dinsdag 19 februari 2019 om 14:15
Doe even normaal mienjong, Hans is een held!
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 14:18
Naja vooruit. Mocht hij willen overstappen is hij welkom
Vind ik leuk
Martinus69 +5786
dinsdag 19 februari 2019 om 15:06
Waar baseer jij dat in godsnaam op... ik vind het juist een schande dat anderen zo snel een kans krijgen met veel krediet en dat deze man totaal wordt genegeerd. Nu ben ik door die kortzichtigheid ook al jaren gelukkig anti-Oranje geworden en gun ze de nodige verliespartijen.... maar gezien de kwaliteit blijf ik het een schande vinden.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 15:15
Leuk spelertje hoor.... maar als dit al oranje materiaal is moet je het WK 2022 maar uit je hoofd halen
Vind ik leuk
Markieee +1110
dinsdag 19 februari 2019 om 16:25
Heeft is vorig jaar nog geslecteerd en toen was ie subtiel gezegd dramatisch.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:54
Hateboer is echt een hele goede back als buitenste in een 5-mans verdediging! Atlanta is gewoon een goede subtopper in de Serie A en Hateboer is daar een van de belangrijkste speler! Is echt wel beter dan Dumpfries en Tete. Echt een heel stuk!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 15:55]
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
dinsdag 19 februari 2019 om 16:04
Dan Dumfries? Dumfries zit een beetje in een dipje maar die is echt wel beter dan Hans Hateboer
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:16
Haha nee dat is wel een niveau verschil! Hateboer blinkt wekelijks uit in een topcompetitie! Is zeer belangrijk voor Atlanta! Zowel aanvallend als verdedigend! Sorry, maar Denzel mag de veters van Hateboer niet eens vastmaken. Dumpfries is een harde werker, maar die moet eerst maar eens laten zien dat hij wekelijks PSV bij de hand neemt dan praten we wel verder!
Vind ik leuk
Bosmeister +961
dinsdag 19 februari 2019 om 14:15
Natuurlijk moet de Geweldenaar van de Graanrepubliek in oranje. De beste van Beerta, de topper van THOS, de overwinnaar uit Oldambt. De beul van Bergamo. Een man met zoveel euforische namen moet gewoon in oranje!
Vind ik leuk
RGB +1225
dinsdag 19 februari 2019 om 19:30
De Mislukking op het Middenveld allitereert ook lekker. Of het Onbenul van Oranje.
Vind ik leuk
Kuip +9924
dinsdag 19 februari 2019 om 14:15
Stelling 2: Absoluut. Hateboer werd wel heel snel afgeschreven. Na z’n eerste Interland, waaarin hij nerveus oogde en wat foutjes maakte, werd hij onterecht neergesabeld.
Deze jongen heeft veel in z’n mars. Wanneer hij vertrouwen krijgt kan hij een heel waardevolle kracht voor Oranje zijn.
Vind ik leuk
hydrowear +23
dinsdag 19 februari 2019 om 14:22
Ja, Hateboer verdient weer een kans in oranje.

Moet ik nu telkens inloggen ?????????
Vind ik leuk
bert +553
dinsdag 19 februari 2019 om 14:37
2 aub niet zeg
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:17
Dan heb jij nog nooit een wedstrijd van Atlanta gekeken.
Vind ik leuk
Markieee +1110
dinsdag 19 februari 2019 om 16:26
Doet der niet toe. Heb je hem in oranje gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:29
1 wedstrijd iets minder (niet eens heel slecht) en dan kan hij er ineens niks van? Laat wekelijks zien dat hij er in hoort!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:11
Hanssie in Oranje jalalalala. Dortmund, Leverkussen, Napoli die Hans heeft de clubs voor het uitzoeken straks
Vind ik leuk
bert +553
dinsdag 19 februari 2019 om 16:29
Bedoel je hans kraay
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:02
3. Doet stam niet
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 17:03
1. Ja
2. Ja
3. Nee
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:05
Stelling3. Geen Stam, geen Advocaat maar gewoon een Feyenoord Fan Voor
Altijd als trainer nemen.
Vind ik leuk
RGB +1225
dinsdag 19 februari 2019 om 19:28
Lee Towers?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:08
Stelling 1: Jawel hoor, als hij zijn niveau weer een beetje haalt.
Stelling 2: Nee, ik vind dat Dumfries het erg aardig doet in Oranje en ook de Eredivisie. Zit ff in een dipje, maar toch vind ik hem echt goed. Hateboer zou ook zeker goed zijn, maar Denzel doet het toch wel aardig bij Oranje.
Stelling 3: Niet per se ‘logisch’, wel een begrijpelijk alternatief.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 17:15]
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
dinsdag 19 februari 2019 om 17:31
V. Geel bedanken voor zijn diensten en dan eerst een nieuwe TD gaan zoeken en die gaat kijken welke trainer het beste past bij Feyenoord en ik adviseer ze eens een buitenlander in dienst te nemen die onbevangen de huidige selectie eens goed onder de loep neemt.
Vind ik leuk
Mjblinker +883
dinsdag 19 februari 2019 om 19:34
Geen verkeerde suggesties...; volgorde is inderdaad eerst een nieuwe TD aanstellen en mogelijk zelfs daarvoor al een nieuwe algemeen directeur want JdJong valt nog niet mee...; tijd zat, het lijkt alsof Fey altijd haast heeft met dit soort belangrijke beslissingen, media is natuurlijk ook ongeduldig maar neem gewoon nog even de tijd, zou ik denken...
Vind ik leuk
S - SIDE +250
dinsdag 19 februari 2019 om 18:22
stam zit al bij een topclub ...
Vind ik leuk
RGB +1225
dinsdag 19 februari 2019 om 19:27
Stelling 1 - wie is dat?
Stelling 2 - echt niet!
Stelling 3 - lijkt me te snel.
Vind ik leuk
Vooruit +227
dinsdag 19 februari 2019 om 19:33
Heel vreemde 3e stelling. Daar is niks logisch aan. Stam wordt schandelijk overschat. Als trainer nog helemaal niets gepresteerd. En bovendien kan hij alleen sacherijnig kijken.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 19 februari 2019 om 20:04
1. Als je alle oud Feijenoord trainers in gedachten neemt, past Jaap Stam totaal niet in dat rijtje. Zou 100 % voor Maurice Steijn gaan, past helemaal binnen het profiel!!!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 20:22
Stelling 3 Absoluut. Stam krijgt Feyenoord wel aan het voetballen en niet 2 of 3 wedstrijden.💪
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 22:11
Stelling 3. Ik zeg al een tijdje Stam als trainer voor Feyenoord, ondanks dat hij geen Feyenoord-verleden heeft. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren, omdat van Geel een trainer zoekt met veel ervaring. Hij gaat niet weer van z’n wijs afstappen, zoals met alle respect Gio. Gio heeft het voortreffelijk gedaan, althans zijn er altijd wel verbeterpunten. Keuze in opstelling per wedstrijd, tactiek en wisselbeleid mogen beter. De Vrienden van Feyenoord schuiven nu Stam naar voren wat ik een goede zet vind. Maar het zou me niet verbazen als straks van Geel alsnog met Advocaat komt.
Vind ik leuk
Romo +1378
woensdag 20 februari 2019 om 09:16
Hou op met Advicaat of Fraser

Praat net v Gaal
Maak die trainer of desnoods TD.
En haal anders een Duitse trainer! De zweep erover bij dat zooitje onbenul
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws