'De naam van Stam zingt rond, hij staat er goed op bij de Vrienden van Feyenoord'

'De naam van Stam zingt rond, hij staat er goed op bij de Vrienden van Feyenoord'

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 15:34di 19-02-2019 om 15:34

De naam van Jaap Stam zingt rond bij Feyenoord. Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf, zegt dat dinsdag in een podcast. 

"Ik hoorde de naam van Jaap Stam in de wandelgangen", aldus Driessen. "Hij schijnt er heel goed op te staan bij de vrienden van Feyenoord. Iemand die bij PSV en bij Ajax heeft gevoetbald, een international die in diverse keukens heeft gekeken... Of hij de man is voor Feyenoord, dat moet je afwachten."

Een paar weken geleden leek Dick Advocaat nog de opvolger van Giovanni van Bronckhorst te worden in De Kuip. De Hagenaar besloot zélf echter af te zeggen. "De functie ligt nog open bij Feyenoord, zolang blijft Dick natuurlijk nog wel in beeld. Je hoort wel dat-ie misschien té snel een beslissing heeft genomen", vervolgt Driessen. 

"De kans is aanwezig dat Feyenoord nog wel bij hem terugkomt - maar niet nu, ook niet over een paar weken. Dan moet je denk aan een paar maanden. Maar willen ze zo lang stil blijven zitten?"

Stam is sinds begin januari trainer van PEC Zwolle. Eerder stond de oud-verdediger in Engeland aan het roer bij Reading. 

Plaats een reactie

Ramon89 +1133
dinsdag 19 februari 2019 om 15:46
Stam is al bezet.
Vind ik leuk
ludoboy +636
dinsdag 19 februari 2019 om 15:52
Ik zou weer voor mario been gaan. Dat is een kind van de club en heeft bij feijenoord tot 10 leren tellen😉
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10011
dinsdag 19 februari 2019 om 15:59
En Ten Hag heeft tot 6 leren tellen in de Kuip. Leuke bijdrage, je mag door voor de snoepzak.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:14
Oh Oh het gaat over Feyenoord en notabene een Feyenoorder zelf moet et weer eens over Ajax hebben....🤦🏾‍♂️
Vind ik leuk
frhoi +1724
dinsdag 19 februari 2019 om 16:38
Rotterdamse Ajaxcied? das toch gewoon een spartaan?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:15
Nou mijn vrouw is Rotterdamse en die zegt altijd van vroeger uit was er maar 1 club in Rotterdam en dat was Sparta
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:41
Je vrouw had het natuurlijk gezellig in Spangen 😝😝
Vind ik leuk
Jan Guevara +10305
dinsdag 19 februari 2019 om 17:49
Jouw vrouw is dus het stereotype vrouw dat geen verstand heeft van voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:14
Ach ja ze heb het van vroeger ik ben geen Rotterdammer ik dacht ook dat heel Rotterdam voor Feyenoord was
Vind ik leuk
Kaar +3000
dinsdag 19 februari 2019 om 20:06
Hee hee ho ho....maar in dit geval ben ik het wel met je eens hoor😉
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 17:03
het enige wat jij hier op VZ doet is stemming maken, provoceren en uitdagen. kap daar eens lekker mee man. het is zo triest!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:07
Men moet maar eens kappen overal Ajax erbij te halen. Dát is pas stemming maken, provoceren en uitdagen.

En het is geen VZ maar VP.
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 17:54
je moet stoppen met stemming maken. dat is de enige manier om het te stoppen. als jij daar ook mee begint, stopt het misschien.
mijn club is zo vaak het mikpunt van spot en dat komt veelal van een bepaalde kant. blijkbaar is leedvermaak toch sterker dan clubliefde
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:01
Ik moet niks. Commanderen doe je maar thuis.

Als Ajax erbij wordt gehaald bij een topic wat niet over Ajax gaat...dan is de stemming al gemaakt.

Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 18:45
prima. ik probeerde je te wijzen op volwassen gedrag, maar dat is nog een beetje te hoog gegrepen voor je begrijp ik
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:47
Je spreekt alleen de verkeerde aan. Dat is denk ik te hoog gegrepen voor jou
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 18:49
nee sorry.
hier ben je idd niet begonnen, maar in heel veel andere topics ben je bezig met lullige opmerking. maar blijkbaar haal je daar je voldoening uit. n soort internet-hooligan ofzo.
nou, dr komt n moment dan ga je t wel in zien.
laterr
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:52
Nee nee niet weglopen nu...want je spreekt me eerst op iets aan waarvan je achteraf zegt dat het toch een inschattingsfout van je is, wat overigens kan gebeuren.

Maar je zegt dat ik in andere topics lullige opmerkingen maak? Ben benieuwd, noem es wat concreets? Wil graag van je leren.
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 18:54
commanderen deed je toch thuis?
lees de overige reacties en trek je conclusie. allemaal lullige, stekende opmerkingen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:57
Ik commandeer jou niet, ik zeg nog dat ik van je wil leren. Maar ok je beschuldigt me van iets wat ik niet heb gedaan, daarna toch je punt willen maken maar zodra er diepgang wordt gevraagd is het teveel gevraagd. Next time: just shut up en negeer mijn reactie als het je niet bevalt!
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 18:58
graag! als jij dan iets positiefs toevoegt op vp, zijn we weer een stapje verder.

en t commanderen gaat je goed af
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:01
In dit geval commandeer ik je alleen om je eigen bestwil
Vind ik leuk
Kaar +3000
dinsdag 19 februari 2019 om 20:10
Helemaal mee eens, op elk topic wat over Feyenoord gaat komt hij provoceren. Hij heeft als Rotterdammer nog al wat frustratie richting Feyenoord blijkbaar. Misschien een ex die voor Feyenoord was😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:13
Triest he altijjjjjjjd
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:39
Als het over een club in de top drie gaat dan worden de andere twee er vaak bijgehaald om te sneren of te vergelijken, deal with it. Dat gezeik altijd...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:42
Er is geen top 3 man. Er is in NL alleen een top 1.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6144
dinsdag 19 februari 2019 om 18:48
Psv?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:49
Die vraagteken maakt het goed ;-)
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 18:52
ik zeg niets...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 23:32
Leer jij eerst ff ajacied goed te schrijven voordat je je ergens mee begint te bemoeien.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 23:38
Commanderen doe je maar lekker thuis knaap
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 07:21
hou jij je onzin dan achter gesloten deuren?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:18
Er zit al verbetering in...je vraagt dingen.

Je moet nu alleen je niveau van je vraagstelling opkrikken. Succes!
Vind ik leuk
Jan84 +272
dinsdag 19 februari 2019 om 18:08
Begint met de reactie van ludoboy toch? Of ben je zo gekleurd dat je dat niet zag?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:11
Ludoboy had het gwn over Feyenoord toch? En niet over Ajax?! Of ben je soms zo scheel dat je niet meer kan lezen?
Vind ik leuk
Jan84 +272
dinsdag 19 februari 2019 om 18:14
Zucht....
Ludoboy begint over een pijnlijk punt van Feyenoord die met 10-0 onderuit ging tegen PSV. Dus in de reactie daarop word gereageerd met een pijnlijk punt over Ajax waarvoor ludoboy is
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:15
Dus waarom Ajax erbij halen als het over Feyenoord gaat?
Vind ik leuk
Jan84 +272
dinsdag 19 februari 2019 om 18:17
Het gaat niet zozeer om Ajax wat jij natuurlijk graag zou willen. Het gaat om een pijnlijk punt aanhalen. Want dan kan je ook vragen waarom haalt ludoboy de wedstrijd van PSV erbij maar die vraag zie ik je nergens stellen. Maar goed dit was mijn laatste respons hier. En owjah 6-2 ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:19
En mij ging het erom dat Ajax dus werd aangehaald in een Fey topic.

En ohw ja: 27 februari!
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
dinsdag 19 februari 2019 om 18:52
ik zeg niets
Vind ik leuk
ludoboy +636
dinsdag 19 februari 2019 om 19:55
Wat een commotie na mijn grap 😉
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 20:05
Echt he
Vind ik leuk
Jan84 +272
dinsdag 19 februari 2019 om 20:41
;-)
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 22:31
Doe er nog maar een. Het is wel leuk om die verhitte reacties te zien hier.
Vind ik leuk
Dharmpie +1023
dinsdag 19 februari 2019 om 23:02
Volgens mij begon de Feyenoorder niet! Aangezien jij “spartaanse” trekken lijkt te hebben kun je waarschijnlijk niet anders dan gekleurd kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 23:32
Ik denk dat jij last van je darmen heb, DarmPie
Vind ik leuk
Dharmpie +1023
dinsdag 19 februari 2019 om 23:45
Mijn darmen doen het uitstekend, de “rotterdamse” Ajaxcied klinkt toch zielig op dit forum. Het klinkt bijna als ”verraad” dit woord is echter te beladen om er zomaar mee te smijten. Ik wens je daarom geen succes maar respecteer je keus.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 00:06
Dat jij het zielig vind klinken...zegt eigenlijk hoe zielig je zelf bent. Dus ik snap het dan ook dat je er alleen zo naar kan kijken.

En nee je bent niet uniek, helaas hebben we heel veel van dezelfde soort leeghoofden rondlopen
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 07:26
En gewoon doorgaan met je zielige reacties. Je bent en blijft een muppet.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:19
Hey onze oude bedreiger is weer terug!

Mannetje jij ook he...hebbie nog steeds geen leven?
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 10:29
Haha bedreiger zegt ze.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 11:06
27 februari pik. Spreek je dan wel ff...
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 11:46
Hopelijk persoonlijk.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:07
Hahaha dat ga je niet redden neef
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 13:33
Denk het wel maar je bent vrij om het tegendeel te bewijzen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:40
Kijk het zegt natuurlijk veel over jou als persoon dat je mensen bedreigt en wil afspreken om te knokken. En dat allemaal om een potje voetbal...het moet een saai (en simpele) leven voor de mensen zijn met wie jij je leven deelt.

Waar wil je een keertje koffie drinken?
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 13:48
Volgens mij zegt het meer over jou dan over mij. Nergens zeg ik dat ik een potje wil knokken maar ga jij daar van uit. Jij zegt toch dat ik het niet zou redden dus wie dreigt er dan? Je bent een zielig klein kind die het niet kan laten om steeds sneertjes uit te delen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:55
Jij hebt in het verleden gedreigd, it wasnt me.

Je gaat het sowieso niet redden met mij neef. Dat beloof ik je.

Jij ziet mijn mening of kritiek als sneertjes omdat je niet tegen kritiek kan. Dat is een eigenschap die je moet ontwikkelen. Van feedback krijgen kan je jezelf namelijk verbeteren. Als je meer info hierover wilt, zeg maar waar je een kop koffie wil drinken dan kom ik je dat gwn uitleggen, ben de moeilijkste niet.
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 15:51
Jij leeft net als veel van je mede supporters teveel in het verleden. Blijkbaar heeft mijn "doodsbedreiging" nogal wat indruk gemaakt op je want je begint er gelijk over. Mensen ontwikkelen zich zoals je zelf zegt en de afgelopen tijd dat jij hier een ban had en zgn in het buitenland zat heeft mij als mens veel goeds gedaan. Dank daarvoor.

En belofte maakt schuld he.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 17:04
Je moest eens weten hoe kritisch ik ben op Ajax. Luister, jij doet gwn beetje interessant hier niks meer en niks minder. Ik had een ban en was idd afgelopen half jaar in het buitenland. Waarom zou ik daarover moeten liegen? Het hoort bij mn werk.

Ik vraag het je voor de laatste keer: waar wil je een kop koffie drinken?
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 17:33
Zeg ik dat je daar over liegt dan? Je komt steeds met aannames die nergens op slaan. Tijd om volwassen te worden en gewoon te kappen met die zielige opmerkingen elke keer. Inhoudelijk reageren op items daar krijg je geen ban voor maar voor stoerdoenerij en ongepaste opmerking blijkbaar wel. Wie doet er dan interessant? Buiten de gebruikelijke trolletjes zijn er genoeg mede supporters en supporters van andere clubs hier die wel normaal kunnen doen. Probeer het eens want er is een reden waarom 90% van de reacties op jou negatief zijn. Zou dat aan jou liggen?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 17:39
Over welke zielige opmerkingen heb je het?

Nogmaals kritiek is niet altijd trollen. Ik snap dat het sportief (en zakelijk eigenlijjk) voor Feyenoord het er niet rooskleurig uitziet. Maar dat geeft jou niet het recht om mensen als trol te gaan bestempelen. Beetje makkelijk zo.

Ik reageer altijd inhoudelijk op een artikel.

Jij bent degene die iemand gaat dreigen om een potje voetbal en dan zeg je dat ik volwassen moet doen?

En je insinueerde wel degelijk dat ik loog want je zei dat ik zogenaamd naar het buitenland was gegaan. Hey er zijn mensen die wel wat van hun leven maken en ergens komen dan de lokale cafe op de hoek.

Beter negeer je mij gwn en ik jou...want je hebt het niet het vermogen om een normaal gesprek te kunnen voeren.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
dinsdag 19 februari 2019 om 16:19
Whahaha die doet stiekem wel pijn
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:48
En jullie als support tot 10 in eindhoven😉
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:48
En jullie als support tot 10 in eindhoven😉
Vind ik leuk
Rood&wit +4470
dinsdag 19 februari 2019 om 17:21
Je heb het toch over ten Hag? Ik lees nergens het woord Ajax terug?
Vind ik leuk
Hookiepoki +187
dinsdag 19 februari 2019 om 17:21
Ik ben voor Ajax maar vind je opmerking geweldig .
Maar niet tegen Feyenoord
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
dinsdag 19 februari 2019 om 18:06
😂😂😂😂😂 goeie Blijdorp010
Vind ik leuk
ludoboy +636
dinsdag 19 februari 2019 om 18:33
Makkelijk antwoord blijdorpje. Jullie hebben toch ook is tot 17 moeten tellen voor een succesje. Was ten hag toch iets eerder klaar.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
dinsdag 19 februari 2019 om 18:38
Ja en jullie tellen nu Tot 5 jaren niets zonder prijzen na zoveel trainers gehad te hebben dat is ook makkelijk gezegd toch.
Waar blijft dat succesje dan 😏
Vind ik leuk
ludoboy +636
dinsdag 19 februari 2019 om 20:18
Dat is in de maak seizoenskaartje😉
Vind ik leuk
Kaar +3000
dinsdag 19 februari 2019 om 20:18
Net zo makkelijk als jouw reactie? Ik vind die van Blijdorp wel leuker en ik ben niet de enige zo te zien 🤣
Vind ik leuk
Degraaf +1520
woensdag 20 februari 2019 om 19:17
Dan snap ik waarom jij tot 8 kan tellen:

https://www.youtube.com/watch?v=Ifh7FqErJTE
Vind ik leuk
voebtalie +2239
dinsdag 19 februari 2019 om 15:59
Stam = Ajax. Dat gaat nooit werken. Ik zie hem nog staan wekelijks in het vak van de fanatieke Ajax supporters.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:04
Stam = PEC!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:19
Stam = PSV
Vind ik leuk
voebtalie +2239
dinsdag 19 februari 2019 om 16:21
Stam was psv. Is nu Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:25
Judas werd hem toegezongen inderdaad. Je mag m hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:34
Je kan de allergrootste club van ons land toch niet vergelijken met Psv.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:46
Feyenoord ?
Vind ik leuk
HJR +9000
dinsdag 19 februari 2019 om 17:21
Nee ook niet met Feyenoord ;)
Vind ik leuk
Ehv-er +1484
dinsdag 19 februari 2019 om 17:24
Stam en Huntelaar spreken nooit met veel respect over hun oude werkgever 👎 wannebees
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 22:33
Als jullie echt willen weten wat Stam is.

Stam = het deel van een boom tussen wortels en takken
Vind ik leuk
voebtalie +2239
woensdag 20 februari 2019 om 01:35
Midden in een zin met een hoofdletter slaat op een naam niet op een zelfstandig naamwoord. But who cares.
Vind ik leuk
Iggy +4517
dinsdag 19 februari 2019 om 16:36
Bullshit. Stam is naar eigen zeggen altijd Ajacied geweest. Zelfs gedurende zijn PSV tijd.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:37
Ach jochie toch
Vind ik leuk
mazu +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 18:18
Nee. Stam past niet eens bij Ajax. Hij is een type van niet lullen maar poetsen ipv andersom.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:29
Niet lullen poetsen ?
Vind ik leuk
mazu +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 18:12
Stam zal nooit Ajax worden, Stam=Pec en Stam=ManUtd.
Vind ik leuk
voebtalie +2239
dinsdag 19 februari 2019 om 16:21
Pec= ajax
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:23
voebtalie = kneus en denkt dat alles Ajax is omdat hij gewoon een domme l.. is!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 16:23]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:33
Echt gras = voetbalclub.
Kunstgras= indoor kinderspeelplaats!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 22:36
Het verschil tussen echt gras en kunstgras is op echt gras zullen koeien gaan grazen en op kunstgras niet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:47
Stam = boom zonder wortels en takken
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:07
Stam + t
Vind ik leuk
HJR +9000
dinsdag 19 februari 2019 om 17:22
Stam + takken?
Vind ik leuk
HanV +5445
dinsdag 19 februari 2019 om 18:02
Hij stamt uit Kampen, net ten noorden van Zwolle en woont in Hoonhorst, net ten zuiden van Zwolle.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 22:43
Stamt is een werkwoord.

Hij stamt vervoeg je als Stam + t.

Dus stam is helemaal geen Stam. Dat is stom.

Zou het ook stom zijn als Stam naar Feyenoord gaat?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:21
Omdat Stam een paar seizoenen bij ajax heeft gespeeld is hij ajax.
Maar hoe zit dat dan met Bozs en Schreuder?
Vind ik leuk
voebtalie +2239
dinsdag 19 februari 2019 om 16:22
Ik doel op zijn band met de fanatieke aanhang bij Ajax. Hij is één van hun geworden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:26
Whahahaha
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:46
Prof carriere van zowel speler als trainer bij PEC begonnen, Stam = PEC!!
Vind ik leuk
wimpert +146
dinsdag 19 februari 2019 om 22:55
En PEC word PECH al ie WEG is
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:56
Wauw, jij bent origineel...
Vind ik leuk
Smash +4130
dinsdag 19 februari 2019 om 16:43
Ff voor jouw informatie; Stam = PSV!

Dat hij nou in zijn nadagen nog even bij Ajax neerstreek, maakt hem nog niet persé een Ajax man hoor.
Vind ik leuk
voebtalie +2239
dinsdag 19 februari 2019 om 17:14
Stam was PSV. Sinds hij voor ajax is gaan spelen en zelf zei dat zijn hart bij ajax ligt, hij bij de F-side is gaan staan etc is hij toch echt Ajax geworden. Dat kan toch? Net als dat Viergever nu PSV is. Niets mis mee.
Vind ik leuk
Smash +4130
dinsdag 19 februari 2019 om 19:14
Misschien dat je gelijk hebt. Bij mij komt helaas altijd een beetje irritatie naar voren. Er wordt mij te snel geroepen; .... van Ajax! Dat wordt bijna bij alles geroepen.
Vind ik leuk
voebtalie +2239
woensdag 20 februari 2019 om 01:33
Mij persoonlijk interesseert het niet zoveel voor wie een speler is. Ik denk alleen dat veel Feyenoord supporters moeite zullen hebben met stam als coach vanwege zijn liefde voor Ajax.
Vind ik leuk
Smash +4130
woensdag 20 februari 2019 om 21:49
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Vind het wel altijd triest hoe ver mensen daarin gaan.
Vind ik leuk
voebtalie +2239
woensdag 20 februari 2019 om 21:51
Gaat ook helemaal nergens over.
Vind ik leuk
Ehv-er +1484
woensdag 20 februari 2019 om 06:43
Stam en Huntelaar worden vaak uitgefloten bij PSV ! Domme jongens zonder respect naar hun oude werkgever
Vind ik leuk
Smash +4130
woensdag 20 februari 2019 om 21:50
Uitfluiten is primitief! Maakt niet uit waar dat gebeurd.
Vind ik leuk
YC93 +831
dinsdag 19 februari 2019 om 16:54
Jullie hebben je stadion toch ook vernoemd naar iemand die Feyenoord kampioen heeft gemaakt, ik zie het probleem niet
Vind ik leuk
voebtalie +2239
dinsdag 19 februari 2019 om 17:12
Cruijf was ook echt een feyenoorder hihi
Vind ik leuk
mazu +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 18:14
Cruijff = Feyenoord
Vind ik leuk
mazu +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 18:15
Kluivert=PSV
Vind ik leuk
mazu +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 18:15
Vd Meijde = PSV
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:06
Hahaha!!! Goeie...

Ik vind Mario Been een hele aardige vent, maar qua trainer zijn is et voor hem toch echt afgelopen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:13
Hahah vind k dan wel humor als Feyenoorder 🙈
Vind ik leuk
Mass +5863
dinsdag 19 februari 2019 om 16:16
Hm...prettig om te weten...vast geleerd bij die 10-0?...)
Vind ik leuk
Dirk Zaal +223
dinsdag 19 februari 2019 om 16:24
klopt
10-0
en nog geen kampioen
het bleefvmasrvbij 3 punten
en weggespeeld in de kuip

masr dat hoor.je ze niks over zeggen in eindhoven
dirk
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:27
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:48
Heheh, Mario is helemaal afgeschreven, komt net als Maaskantje nergens meer aan de bak...
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 16:54
Toch winnen wij vaker van PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:59
Auww, doet nog steeds pijn.😥

Maar goed van deze kan ik de humor wel inzien.😉
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 19 februari 2019 om 17:28
De enige dan die het kan, stond hij erin tegen PSV
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:20
Ik zou voor Louigi gaan.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7581
dinsdag 19 februari 2019 om 15:52
Inderdaad, dan hadden ze sneller moeten zijn.
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 19 februari 2019 om 15:57
Bovendien, vraag maar vriend Konterman, is hij Ajax-fan. ;)
Vind ik leuk
Rabarber +4082
dinsdag 19 februari 2019 om 16:00
Niet echt een stap hogerop voor Stam dus ik zie het niet gebeuren.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 19:01
?
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 16:55
Afkoopsom
Vind ik leuk
Hupfean +5315
dinsdag 19 februari 2019 om 16:59
Zondag ff op letten of zijn naam rond zingt.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3666
dinsdag 19 februari 2019 om 17:06
Wou net zeggen we hebbdn hem net pas en is dus al trainer van de mooiste club
Vind ik leuk
S - SIDE +250
dinsdag 19 februari 2019 om 18:09
stam blijft bij pec .
Vind ik leuk
Cappie +7754
dinsdag 19 februari 2019 om 15:46
Tja, het is nog maar afwachten of Stam echt een troptrainer blijkt te zijn, maar voor Feyenoord lijkt mij dit een betere keus dan Advocaat. En wie moet je anders doen?
Vind ik leuk
pos +9655
dinsdag 19 februari 2019 om 15:50
Verbeek of Been natuurlijk.
Vind ik leuk
TheManager +713
dinsdag 19 februari 2019 om 16:18
Het wordt broodnodig tijd dat er een nieuwe generatie trainers opgeleid gaat worden, daar zouden trainers als van Gaal, Hiddink en Advocaat nu eens in moeten investeren. Want nu moet men al blij zijn met Verbeek en Been, komop daar komt Feijenoord nooit verder mee hoor.
Vind ik leuk
pos +9655
dinsdag 19 februari 2019 om 21:01
Als jij een betere optie weet mag je roepen hoor !!
Vind ik leuk
TheManager +713
vrijdag 22 februari 2019 om 08:42
Oke men kan investeren in een van Gastel of Kuijt, met bijvoorbeeld een oudere mentor coach als van Hanegem, op de achtergrond. Zo begon het met Gio ook die hulp van Dick nodig had.

Of men gaat nu voor een jaar voor een meer ervaren iemand, maar dan zou ik toch iemand inwerken voor op de lange termijn.

Ik ben geen Feijenoorder, maar iedereen kan zien dat die club toe is aan vernieuwing. Natuurlijk moet men de cultuur bewaken, want daardoor is het de volksclub geworden die het is. Maar er moet daar meer oog komen voor het zelf opleiden zowel qua spelers als trainers. Men loopt qua financien al achter op Ajax en PSV, maar men moet ervoor waken dat men op voetbal(technisch)gebied niet wordt ingehaald door andere clubs.
Vind ik leuk
pos +9655
vrijdag 22 februari 2019 om 09:16
Ben het met je eens hoor. Heb de indruk dat ze het in Van Gastel niet zo zien zitten verder als hoofdtrainer. Het zal Fraser wel worden uiteindelijk gok ik.
Vind ik leuk
Bengelino +13626
dinsdag 19 februari 2019 om 15:50
Hasselbaink? Lult bij vtbl net zo stom als dat Feyenoord zijn uitwedstrijden speelt.

Lijkt me dus een uitstekende combinatie
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
dinsdag 19 februari 2019 om 16:13
Dan kun jij net zo goed op die bank zitten.
Vind ik leuk
ricsta +643
dinsdag 19 februari 2019 om 15:56
Zou van Stam niet slim zijn want als hij faalt wordt er geroepen dat die niet goed genoeg is. Lekker groeien in de luwte nu bij Zwolle.
Vind ik leuk
Cappie +7754
dinsdag 19 februari 2019 om 16:27
Maar als hij faalt... dan is hij toch ook niet goed genoeg?
En je kunt ook falen bij Zwolle...
Vind ik leuk
ricsta +643
dinsdag 19 februari 2019 om 17:39
Nou de situatie bij feyenoord, v persie stopt, geen nieuwe aanwas verder matige selectie vraagt erom te falen. Wanneer je daar als beginnend trainer komt is het risico om te falen gewoonweg groot. Je moet ook mazzel hebben als trainer zijnde. Is de boer een slechte trainer? Ik denk het niet, heeft die domme keuzes gemaakt ja dat wel vind ik.( om maar een vergelijking te stellen hoe het kan lopen).
Vind ik leuk
Cappie +7754
woensdag 20 februari 2019 om 08:42
Aan de andere kant... iedereen ziet dat het bij Feyenoord slecht gaat. Van Persie stop, geen nieuwe aanwas, matige selectie, weinig geld. Dus hoeveel slechter kun je het gaan doen en iedereen weet hoe moeilijk je het hebt.
Vind ik leuk
ricsta +643
woensdag 20 februari 2019 om 09:37
Dat is waar, Feyenoord heeft in principe 1 tegenstander nu dat is AZ. Het is voor hen van belang dat ze 3e worden en eindelijk een x in europa wat presteren.. dan doe je het maximale
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:47
Nieuwe naam, onrealistisch denk ik maar dat terzijde.

Benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen zo ondertussen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:47
Ben benieuwd of Stam dit gaat doen, is pas net een paar weken aan het werk in Zwolle. Aan de andere kant is feyenoord natuurlijk wel een grote club
Vind ik leuk
#Keizerout +45242
dinsdag 19 februari 2019 om 16:09
Ik vraag me vooral af of en waarom Feyenoord het zou doen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:13
Denk wel dat stam een persoonlijkheid is, verder weet ik niet of het een trainer is die makkelijk jeugd inpast. Lijkt me voor feyenoord tocheen must
Vind ik leuk
#Keizerout +45242
dinsdag 19 februari 2019 om 16:14
Ik vraag me vooral af op basis waarvan hij geschikt is.
Een persoonlijkheid/norse blik, ja kan.
Of is het vooral dat het Japie Stam is met veel interlands en grote clubs als speler?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 16:15
Was een grote club.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:17
Is nog steeds een hele grote club, qua history en qua supporters nu nog steeds.
Vind ik leuk
COYG +8129
dinsdag 19 februari 2019 om 17:31
Kijk jij kan tenminste normaal reageren!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:16
Als je gwn met de feiten spreekt kan je niet anders als dit concluderen en uitspreken. Kleuters hier negeer ik, bevalt stukken beter 😉
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10011
dinsdag 19 februari 2019 om 15:49
Die Valentijn Diessen hoort vaker dingen die er niet zijn. Laat Stam het voorlopig eerst maar eens bewijzen bij PEC.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 19 februari 2019 om 16:13
Hij werkt ook voor een mislukt roddelblad, totaal niet serieus te nemen die vent.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
dinsdag 19 februari 2019 om 15:49
Tot dusver heb ik best wel een hoge pet op van Stam als trainer. Heeft toch al op verschillende plekken een elftal boven hun kunnen laten presteren. Als hij dat nu weer kan met Zwolle dan zou hij een hele goede trainer zijn voor Feyenoord.
Vind ik leuk
#Keizerout +45242
dinsdag 19 februari 2019 om 15:50
Haha succes daarmee
Vind ik leuk
bert +553
dinsdag 19 februari 2019 om 15:51
Oh zeker doen,zitten wij als ook andere clubs voorlopig goed
Vind ik leuk
bert +553
dinsdag 19 februari 2019 om 15:52
Ik hoorde ook al de naam van jonk en van basten
Vind ik leuk
Dommetje +3123
dinsdag 19 februari 2019 om 15:52
Lullig voor Pec vind ik dat dan wel .
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:03
Eerder lullig voor Feyenoord als ze hem echt willen hebben!
Vind ik leuk
Dommetje +3123
dinsdag 19 februari 2019 om 16:05
Hoe bedoel je dat ???
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:06
Omdat ze hem niet krijgen!!
Vind ik leuk
Dommetje +3123
dinsdag 19 februari 2019 om 16:06
🤣🤣
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4390
dinsdag 19 februari 2019 om 16:52
Want die 3 ton kan Feyenoord niet ophoesten?
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4390
dinsdag 19 februari 2019 om 15:54
Aub niet
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
dinsdag 19 februari 2019 om 15:57
Eerst van Geel weg en dan gaan voor een buitenlandse trainer die heel onbevangen de huidige selectie onder de loep neemt.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 15:57
Ja graag!

Betere optie dan steijn, fraser, advocaat en al die meut.
Vind ik leuk
Dorzon +4765
dinsdag 19 februari 2019 om 15:58
Ik zou als Feyenoord ten hahahag nemen
Vind ik leuk
Hans Worst +1639
dinsdag 19 februari 2019 om 15:59
Stam heeft het in Engeland al laten zien dat hij goed een team kan opbouwen, en snel naar zn Hand kan zetten. Ik zou hem halen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
Jelmer038 +226
dinsdag 19 februari 2019 om 15:59
Die blijft lekker in Zwolle!
Vind ik leuk
zwollie +9380
dinsdag 19 februari 2019 om 16:07
Als Feyenoord komt, dan is hij weg hoor
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 19 februari 2019 om 16:17
Denk het niet na een half jaartje, bij Feyenoord kan je het sowieso nooit goed doen. Pakken voor hun doen superveel prijzen en dan moet de trainer weg omdat hij derde gaat worden met heel matig materiaal.
Vind ik leuk
zwollie +9380
dinsdag 19 februari 2019 om 17:01
Is toch van iedere trainer het ideaal, de top3 kunnen trainen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 19 februari 2019 om 17:36
Op dit moment eerder de top2 en voor Stam zal het ideaal toch Engeland of Italië zijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 17:37]
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 19 februari 2019 om 16:02
Lekker creatief.
Vind ik leuk
HanV +5445
dinsdag 19 februari 2019 om 18:23
Dat krijg je met bord-op-schoot-scouting. Hij komt wel eens in Studio Sport voorbij. Het is dat vdBrom al getekend heeft. Steijn en Wormuth zullen ook wel op het lijstje staan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:02
Vergeet het maar lekker!!!
Vind ik leuk
Pds010 +1361
dinsdag 19 februari 2019 om 16:03
Gelukkig is Stammetje een ras ajacied en wil die hopelijk niks van Feyenoord weten..

Teminste dat mogen wij hopen
Vind ik leuk
Dommetje +3123
dinsdag 19 februari 2019 om 16:08
Dat is onzin Pds dat geloof ik niet .😉
Vind ik leuk
Tossa +2975
dinsdag 19 februari 2019 om 16:30
Ras-Ajacied? Als Stam iets is behalve een Kampenaar, dan is het een Zwollenaar. Of vind je iedere oudspeler van Ajax meteen een ras-Ajacied?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:03
Ik zou als ik feyenoord was een trainer aanstellen die heel goed is met jonge jongens. Komende paar jaar focussen op eigen jeugd, niet proberen grote aankopen te doen maar echt een club worden waar eigen jeugd de kans krijgt. daarmee trek je talent, wat je dan vervolgens goed kunt verkopen. zo kun je financieel weer wat aansluiting krijgen.

Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:06
Vind Cocu wel een Feyenoord-trainer. Zal daar goed passen denk ik.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
dinsdag 19 februari 2019 om 16:08
Hahaha, waarom zou Stam, net in Zwolle, in godsnaam na een half jaar naar die slangenkuil gaan? (En ja dat is het momenteel helaas).
Vind ik leuk
Jandieze +580
dinsdag 19 februari 2019 om 16:09
Dat gaat Jaap nooit doen. Jaap is ajacied en zit daarom prima op z'n plek bij PEC.
Vind ik leuk
Bhj +2278
dinsdag 19 februari 2019 om 16:20
Dat Jaap Ajax een warm hart toedraagt interesseert hem geen moer hoor, het is gewoon werk en kan een mooie uitdaging zijn.
Hij ging toch ook naar PSV of van PSV via via naar Ajax.
Vind ik leuk
Jandieze +580
dinsdag 19 februari 2019 om 16:31
Moet Jaap niet willen. Als het tegenzit wordt dit altijd tegen hem gebruikt. Daarnaast moet Jaap het eerst nog laten zien. Leuk, op het tweede niveau in Engeland een bijna-succesje boeken, maar daarna stort het als een kaartenhuis in.
Vind ik leuk
Bhj +2278
dinsdag 19 februari 2019 om 16:35
Eens, maar bij Feyenoord heb je op het moment ook niet heel veel te verliezen denk ik.

Als ik hem was, zou ik er niet heen gaan omdat het net zo een slangenkuil is als Ajax.
Vind ik leuk
Jandieze +580
dinsdag 19 februari 2019 om 16:40
Probleem bij Feyenoord is dat de verwachtingen elk seizoen weer torenhoog zijn, maar de kwaliteit van de selectie en de financiële mogelijkheden zeer beperkt. Als trainer is het dus bijna een onmogelijke missie.
Vind ik leuk
merlijn +29
dinsdag 19 februari 2019 om 16:14
Als je het over Stam hebt, dan zijn er nog wel een paar. Maurice Steyn en die Duitser of die trainer van Groningen. Hebben net zoveel ervaring als trainer als Jaap Stam. Vraag Koeman. De combinatie Oranje en clubcoach kan misschien voor een tijdje. Van Geel loopt altijd achter de feiten aan en is alleen goed in het verspillen van transfergeld
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
dinsdag 19 februari 2019 om 16:15
Nee Ik had bedacht dat Stam einde van seizoen Ten Hag gaat vervangen. Laat ze die maar nemen.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 16:16
Gaat hij nooit doen, net bezig bij PEC waarom zou hij van huis weg naar Rotterdam gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:18
Van den Brom heeft nog niks getekend!! Snel handelen zou ik zeggen goede trainer die de jeugd uitstekend in past, spelers beter maakt en mooi verzord voetbal speelt!
Vind ik leuk
Bhj +2278
dinsdag 19 februari 2019 om 16:19
Die heb wel al getekend bij Utrecht toch
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:21
Nee 27 janauri publiceerdw VP dat ze rond waren en op korte termijn de krabbel gezet werd. Daarna is er geen nieuws update over geweest dus ga ik er van uit dat er nog niet getekend is.
Vind ik leuk
Bhj +2278
dinsdag 19 februari 2019 om 16:18
Dat vind ik een betere optie voor Feyenoord dan Advocaat. Alleen is de vraag of hij wel zou willen.
Ik bedoel, zolang van Geel er zit. Deze matige directeur en dan heb je ook nog te maken met de vrienden van Feyenoord + niet te vergeten de supporters die verwachten dat je elk jaar mee strijd om het kampioenschap.

Ga er maar aanstaan als trainer.....Jaap heeft denk ik bewust gekozen voor een rustige opbouw van zijn trainers carrière. Ik zie niet in waarom een fraiser niet goed genoeg is.
Vind ik leuk
Ray01 +142
dinsdag 19 februari 2019 om 16:18
Wat zit Driessen nou te briessen..
Vind ik leuk
Speytuut +312
dinsdag 19 februari 2019 om 16:20
Ten hag is een goeie voor feyenoord👍
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:27
Grappig dat v Gastel nergens wordt genoemd, was toch eerder optie dan v Bronkhorst destijds...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:39
Pieter. Als van gaal actief was als coach dan was hij vandaag coach van fc Barcelona geloof me . Louis van gaal is gewoon echt gestopt als coach .
Want als we kijken naar real madrid en fc Barcelona hébben ze beide coaches die niet sterk zijn. Louis van gaal is sterker dan hun beiden en heeft verleden bij fc Barcelona. Dus van gaal zien we niet meer terug als coach . Feyenoord lullt maar wat
Vind ik leuk
Kaar +3000
dinsdag 19 februari 2019 om 16:42
Wie lult er hier nou....Pietertje heeft het over van GASTEL🤣
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 21:16
Ik verston van gaal. Gastel voor mij onbekend
Vind ik leuk
Kaar +3000
dinsdag 19 februari 2019 om 16:42
Klopt, maar hij wilde zelf niet.
Vind ik leuk
Ove +2537
dinsdag 19 februari 2019 om 18:19
Inderdaad V Gastel en Wim Jansen in de rol zoals Van Marwijk bij PSV
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:28
Geen Been maar Stam zou best wel kunnen hij heeft een goede voetbalvisie. En durft de spelers van Feyenoord ook aan te pakken stelletje druiloren.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:31
Ik vindt zowel stam als Dick totaal ongeschikt om Feyenoord te helpen.
Probleem bij Feyenoord is de ongeschikte clubleiding die maar wat aan het doen zijn .zij zijn niet echt serjeus bezig om Feyenoord omhoog te helpen waardoor Feyenoord ook financiële gezond word. Als ze de titel zouden winen en het goed zouden doen in de champions leuge dat is allemaal financiële. Of een speler uit de jeugd waardoor Feyenoord er inslaagd om voor grote bedragen te verkopen dat soort dingen. .
.
De juiste oplossing is voor Feyenoord niewe clubleiding die wel willen werken en de club helpen het moeten wel intelligente mensen zijn en geen dome mensen zoals Martin van geel.
Nou dan zet je 2 sterke coaches bij Feyenoord. 1 voor de jeugd en 1 voor de Feyenoord 1 . En die 2 moeten goed contact met elkaar hebben om de jeugd goed in de gaten te houden en ze de lkant geven. Ook hoort Feyenoord spellers die ze nu hebben allemaal verkopen of verhuren en met dat geld koop je 3 jonge spellers uit zuid Amerika en schuif je paar uit de jeugd en bouw je een sterke jonge ploeg . De juiste coach voor Feyenoord zou eigenlijk Peter bosz Of Bert van Marwijk. Of Duitse Klinsmann móeten zijn
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 16:44
Je moet het probleem niet bij de wortel aan pakken, maar bij de Stam
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 21:19
Bobo. Ik begrijp niet wat je zegt. Mechien dat je wat duidelijker wilt zijn in wat je wilt zeggen.
Is toch zo dat de probleem bij de clubleiding van Feyenoord is . Van geel heeft Feyenoord kapot gemaakt. Eerst hij weg . Komt er iemand in zijn plaats met kenis dan pas de niewe coach
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
woensdag 20 februari 2019 om 16:09
Heb je ook helemaal gelijk in Andres!! Als Stam komt en daarna van Geel weg dan teken ik er ook voor. Als hij maar weg gaat.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 22:07
Bobo. Ik heb twijfels over stam. Maar wie weet gaat het een sucses worden stam bij Feyenoord. Dus ik ben er voor om stam een serjeuse kans te geven waarom niet. Philippe cocu en Bert van Marwijk die zijn eigenlijk ook gewoon vrij zij zouden ook zomaar bij Feyenoord kunen passe
Vind ik leuk
Guzzi +701
dinsdag 19 februari 2019 om 16:31
Zou best weleens wat kunnen worden Jaap Stam,van mijn mag het.
Vind ik leuk
myrthewit +1669
dinsdag 19 februari 2019 om 16:37
Zou toch een enorm risico zijn voor Feyenoord. Heeft gewoon weinig ervaring. Als Feyenoord wil je toch iets beters?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 21:22
Myrt. Snap je nogsteets niet wat de echte probleem is bij Feyenoord.
Clubleiding Martin van geel dat is de grootste probleem bij Feyenoord. Zolang die rottzooi er zijn zal Feyenoord altijd laag blijven plaats van omhoog . Vn geel is de gene die met idiote kandidaten komt .
Vind ik leuk
myrthewit +1669
woensdag 20 februari 2019 om 07:50
Helemaal mee eens, maar dat heb ik hier niet gezegd. Ik vind dat Feyenoord gewoon een trainer moet hebben met bagage. Stam heeft dat (nog) niet, na dienstverbanden bij Jong Ajax en Reading. Laat hem eerst maar eens een paar jaar bij PEC Zwolle functioneren....
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 21:58
Myrt. Klopt een goede coach met ervaring is ook belangrijk. Eigenlijk vindt ik persoonlijk de juiste kandidaten Peter bosz. Bert van Marwijk. Philippe cocu. Duitse Klinsmann.
Vind ik leuk
BenikBen +117
dinsdag 19 februari 2019 om 16:39
Komt niet! Is geen Feynoorder en dat wil Geel niet. Ps Clasie al gekocht want die speelt super....
Vind ik leuk
Kaar +3000
dinsdag 19 februari 2019 om 16:40
Ik geloof er niks van. Valentijn gaat steeds gekker lullen, met zijn wandelgang....
Vind ik leuk
BenikBen +117
dinsdag 19 februari 2019 om 16:41
Komt niet! Is geen Feynoorder en dat wil Geel niet. Ps Clasie al gekocht want die speelt super....opzoute met Advocaat Van Geel Van Gastel De Jongh enz
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 16:41]
Vind ik leuk
Smash +4130
dinsdag 19 februari 2019 om 16:41
Lekker laten zingen! Doet hij nooit!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:41
Ik als buitenstaander zeg doen, had hem ook graag bij Utrecht zien komen voordat Dicky kwam, maar helaas. En dat die een verleden heeft bij Ajax of Psv vind ik zo’n onzin, dan zou je bijna niemand meer voor een groep kunnen zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:41
Het wordt steeds gekker in Rotterdam. Een kat in het nauw?
Vind ik leuk
Hesses +1212
dinsdag 19 februari 2019 om 16:42
Gwn Louis bellen.....Stam lekker in Zwolle laten
Vind ik leuk
Bobo8484 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 16:43
Je weet in ieder geval zeker dat Stam meer ervaring heeft als Gio toen die bij Feyenoord begon. Veel kennis, schijnt tactisch sterk te zijn, persoonlijkheid waar je u tegen zegt, prima bij Reading gepresteerd in een moeilijke competitie.. Kortom.. Deze gok zou een hele interessante zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:47
Boomstam !!
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 16:50
Stam zei ik ook al ja. Maakt z’n team beter en beslissend.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:56
Daar heb je Valentijn Driessen weer. Die zuigt alles gewoon uit z'n duim en pleurt het in de krant. In de wandelgangen zullen wel meer namen genoemd zijn. Ik hoorde in de wandelgangen dat IJsselmeervogels Louis van Gaal als trainer wil maar ik geloof er niks van.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:56
Met een beetje 'geluk' komt Maurizio Sarri snel vrij.
Vind ik leuk
Senna +6210
dinsdag 19 februari 2019 om 17:03
is niet leuk voor al die nep sterretjes bij Feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:03
De stelling: is Jaap Stam de trainer/coach die Feyenoord kan laten voetballen en de concurrentie kan aangaan met PSV en Ajax . Kan hij talenten beter maken ? Of hebben de supporters iemand anders op het oog?
Vind ik leuk
Stranger +6602
dinsdag 19 februari 2019 om 17:06
Doe maar niet!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:10
Dat lijkt mij niet verkeerd liever dan zo,n ouwe lui als Avocaat
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:10

Ze kunnen goed zingen bij Feyenoord......
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
dinsdag 19 februari 2019 om 17:13
Stam blijft in Zwolle en daarmee basta.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:14
Valentijn Driessen, als iemand vermoeiend is dan is het Valentijn Driessen.
Z'n vader had voor het zingen de kerk uit moeten gaan.
Vind ik leuk
ronnieb +685
dinsdag 19 februari 2019 om 17:15
De slechte prestaties uit en tegen kleinere ploegen zijn een mentaliteits problem. Dat Feyenoord in potentie een beter team heeft dan Ajax en PSV hebben ze dit seizoen al bewezen. De beste Nederlandse coach die deze (mentaliteits) kwestie tot op het bot beheerst is Louis van Gaal. Louis had dit team dit seizoen kampioen gemaakt, ben ik van overtuigd.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
dinsdag 19 februari 2019 om 17:24
Telefoon gaat over: Tring Tring tuteletuut Tring Tring.
Telefoon wordt opgenomen: "Pieter Baan Centrum met Harrie"
Tekst van beller: "Hé Harrie, Valentijn Driessen is weer uit jullie wandelgangen ontsnapt".
Harrie: "Godnondeju, wie heeft de deur open laten staan!!!"
Beller: "Als jullie komen nemen jullie dan eindelijk Arno Vermeulen ook weer mee terug? Want die is ook weer eens ontsnapt".
Harrie: tuut tuut tuut
Beller: Opgehangen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:32
Zou wel passen. Alleen denk eerder dat V Geel vervangen moet worden. Met hem ga je de top niet halen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
dinsdag 19 februari 2019 om 17:43
Valentijn driessen, deze mafpipo zat maandag nog luidkeels te lachen om de situatie bij feyenoord. Iedereen die feyenoord een warm hart toedraagt zou deze kerel niet serieus moeten nemen.
Vind ik leuk
AFP +2890
dinsdag 19 februari 2019 om 17:51
Wat is dit nou voor gezever, Stam is net bij PEC begonnen en een ploeg aan het opbouwen en dan nu weer weg naar Feyenoord eventueel en daarna Feyenoord weer inruilen voor een andere club.
Eerst je opdracht afwerken Stam, nep-Advocaat. De ploeg staat op de 2e plaats en de carrière gaat voor.
Vind ik leuk
deltiaan +1423
dinsdag 19 februari 2019 om 17:59
ik denk dat Jaap niet naar Feijenoord gaat
Vind ik leuk
Kevindo +1966
dinsdag 19 februari 2019 om 18:00
Blijf van onze Jaap af!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:02
Valentijn Driessen is een opportunist.
Zo de wind waait, waait zijn jasje.
Een typisch voorbeeld van een babbelziek mannetje.
Ik wou dat hij zijn smoel eens hield.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:07
Alsof Stam daar trek in heeft. Trekken aan een dood paard. Kansloos voor het kampioenschap en alleen meespelen voor de beker.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10305
dinsdag 19 februari 2019 om 18:09
Alsof Valentijn bij Feyenoord in de wandelgangen kan komen.... Whahaha
Vind ik leuk
Staaijman74 +1339
dinsdag 19 februari 2019 om 18:16
Staat er weer een ajacied voor de groep. Dat zal t spel zeker ten goede komen
Vind ik leuk
bergerac +72
dinsdag 19 februari 2019 om 18:20
Heeft Valentijn weer een natte droom gehad?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:22
Het is toch eigenlijk vd zotte dat enkel se Vrienden een beetje Outside the box kunnen denken. Buiten de vaste Feyenoord-kliek.
Vind ik leuk
Muskeklier +241
dinsdag 19 februari 2019 om 18:27
Feyenoord moet voor vreven gaan!

Dan krijg je 20x de kuip echt vol erachter!(een team dat alles geeft!)
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:28
dan moet het wel gelijk goed lopen want hij heb niet veel krediet bij het legioen en als de kuip zich tegen je keert is het niet fijn werken voor een trainert zonder feyenoord verleden
Vind ik leuk
Nielsk +2374
dinsdag 19 februari 2019 om 18:30
Zou goed kunnen gaan
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:39
Sparta is de mooiste club van Rotterdam 👍
Vind ik leuk
Hulsink +593
dinsdag 19 februari 2019 om 18:45
Hoeveel namen hebben er al rond gezongen en hoeveel volgen nog bij Feyenoord? Lekker gissen maar bij Feyenoord zoeken ze het heus zelf wel uit ondanks de namen die Valentijn de lucht ingooit!
Vind ik leuk
peinke +2311
dinsdag 19 februari 2019 om 19:06
Lachen toch dat Feyenoord. Die hebben helemaal geen beleid of idee wat voor een type trainer ze willen; wat de doelstelling wordt voor de komende jaren en ga zo maar door. Nu weer Stam. Haast geen verschil met Advocaat. Stel lekker die demagoog Kuyt aan met een stroman, dan is iedereen daar tevreden. Dan nog een paar fatsoenlijke spelers. Is die Guidetti niet iets? Ze houden daar wel van ouwe meuk. Wat een triestheid!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 19:07]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:12
Lijkt net GTST hier op VP. Ajax, Feyenoord en PSV fans in de hoofdrol. Allemaal huilie huilie. BOEHOEHOEHOEEE.
Vind ik leuk
Klaassie +32
dinsdag 19 februari 2019 om 19:28
Die valentijn wordt steeds vervelender!
Vind ik leuk
RGB +1225
dinsdag 19 februari 2019 om 19:41
Ik heb de vrienden van Feyenoord er over gesproken. De meningen zijn verdeeld; Lee Towers is voor, Peter Houtman was tegen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 20:19
Jaap Stam heeft een top mentaliteit.. Knokken tot de laatste zucht..

Vind ik leuk
52N6E +1165
dinsdag 19 februari 2019 om 20:25
Rotterdam heeft De Kuip voor een lekker potje voetbal. Zwolle heeft tegenwoordig Stam(p)pot....
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 20:28
Gaat stam nooit doen, plus ik heb gehoord dat hij een ajax supporter is. Dus ik acht de die kans heel erg klein, wie het dan moet worden? Ik heb als Feyenoord supporter echt werkelijk geen idee
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 21:03
Zijn gesprekken gevoerd met zaakwaarnemers en directie van FC Utrecht, kan die nooit meer onderuit
Vind ik leuk
Patje41 +1129
dinsdag 19 februari 2019 om 21:20
Publiek zal het niet pikken
Vind ik leuk
Mijnideaal +136
dinsdag 19 februari 2019 om 21:21
Gaan de vrienden van Feyenoord nu ook al over technische zaken. Bewonderingswaardig hoor dat je privé-geld inzet om je club van de ondergang te redden. Maar ga je als supporter niet bemoeien met technische zaken. Ook al denken we het soms beter te weten als supporter.
Vind ik leuk
repeP +2189
dinsdag 19 februari 2019 om 23:55
Welke wandelgangen Driessen? Van Geel noch de RvC van Feyenoord doet enige mededeling hierover naar wie dan ook van de pers.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws