'FC Groningen heeft de smaak te pakken en haalt Fledderus terug naar de club'

'FC Groningen heeft de smaak te pakken en haalt Fledderus terug naar de club'

Gepubliceerd: woensdag 20 februari 2019 om 06:43wo 20-02-2019 om 06:43

Laatste update: woensdag 20 februari 2019 om 08:08wo 20-02-2019 om 08:08

FC Groningen gaat Mark-Jan Fledderus terughalen, meldt het Dagblad van het Noorden woensdagochtend. De 36-jarige Drent voetbalde tussen 2004 en 2008 in het groen-wit en lijkt nu de nieuwe technisch directeur in Groningen te gaan worden.

Fledderus vervult momenteel diezelfde functie bij Heracles Almelo, waar hij in 2017 zijn carrière afsloot. De oud-middenvelder beaamt tegenover DvhN dat hij is benaderd vanuit Groningen, maar onthoudt zich van verder commentaar. Ook FC Groningen wil nog niet op de zaken vooruitlopen. Volgens het medium is de kans echter groot dat Fledderus al voor 1 maart gepresenteerd gaat worden.

De nieuwe technisch directeur gaat een driemanschap vormen met commercieel directeur Robbert Klaver en algemeen directeur Wouter Gudde, onlangs losgeweekt bij Excelsior. De sportieve leiding is momenteel nog in handen van voorzitter Hans Nijland en technisch manager Ron Jans, die als FC Groningen-trainer nog samenwerkte met Fledderus. Nijland en Jans stappen echter aan het einde van het seizoen op.

Poll

Mark-Jan Fledderus en FC Groningen: een gouden combinatie?

(3113 stemmen)

Plaats een reactie

Johnnies +1855
woensdag 20 februari 2019 om 06:50
Waarom niet.
Vind ik leuk
Savior +2481
woensdag 20 februari 2019 om 06:51
Ja mooi dit bij heracles gaat het ook goed en hebben ze een mooi elftal
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 06:52
Niks mis mee .
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3666
woensdag 20 februari 2019 om 06:55
Jammer voor heracles
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 06:56
Ik weet niet waarom, maar Fledderus lijkt mij juist PRECIES zo’n speler die na zijn carrière TD wordt, vond ik hem als speler uitstralen. Geen flauw idee waarom, maar had een voorgevoel dat hij zoiets zou worden. Mooi voor Groningen, laat maar zien dat jij de nieuwe Brands/Overmars wordt ;)
Vind ik leuk
tikkitrug +879
woensdag 20 februari 2019 om 07:08
Die zie ik graag terugkomen!! 👍🏼
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 07:34
Mag hij Kuwas gelijk meenemen. Op zich lijkt het me een prima TD ben alleen wel bang dat hij een nog veel te klein netwerk heeft.
Vind ik leuk
mazu +3896
woensdag 20 februari 2019 om 07:51
Ik weet niet hoe hij als TD is, maar als voetballer vond ik hem een heel eng mannetje.
Vind ik leuk
Hans Worst +1639
woensdag 20 februari 2019 om 08:02
Omdat ie hard werkte? en soms eens een dikke overtreding maakte… als speler was t wel een vervelend ventje, maar als ie in je eigen team zou zitten, heel nuttig.
Vind ik leuk
Farmer +14264
woensdag 20 februari 2019 om 16:09
Hehe 'soms'? Fledderus schuwde het echt niet om 'de botte bijl' te hanteren. Maar hij was ook een nuttige speler idd: liep er niet achteraan te hobbelen bv, 'zag het spelletje wel'.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
woensdag 20 februari 2019 om 08:22
Wijze beslissigen van Grunn. Komt wel goed daar.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:38
als jullie van geel en dat zieke bemoei wijf eruit gooien ,komt het bij jullie ook zeker goed
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
woensdag 20 februari 2019 om 08:42
100 % mee eens, helaas zie ik dat niet snel gebeuren...
Vind ik leuk
Leading87 +105
woensdag 20 februari 2019 om 08:45
Ik hoop dat Fledderus bij ons blijft. Vorig jaar is ie vanuit het niets onze TD geworden. Zoveel vertrouwen aan hem gegeven. En dan na een jaar alweer vertrekken. Klinkt beetje lullig in mijn beleving. Maarja... sentiment bestaat niet meer in het huidige voetbal...
Vind ik leuk
FCGrunn050 +950
woensdag 20 februari 2019 om 08:47
Goede zaak. Deze jongen kent de club en heeft het in zich. Hier heb ik zeker vertrouwen in.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws