Maaskant zet 'noodzakelijke stap': Almere City kan op zoek naar nieuwe trainer

Maaskant zet 'noodzakelijke stap': Almere City kan op zoek naar nieuwe trainer

Gepubliceerd: dinsdag 5 maart 2019 om 15:10di 05-03-2019 om 15:10

Almere City gaat op zoek naar een hoofdtrainer. De nummer tien van de Keuken Kampioen Divisie gaat niet verder met Michele Santoni, zo maakt het dinsdagmiddag bekend via de officiële kanalen.

Technisch directeur Robert Maaskant spreek op de clubsite van een 'noodzakelijke stap'. Santoni en de clubleiding zouden een verschillende visie hebben over 'de manier waarop de ambitieuze doelstellingen van de club moesten worden behaald'. "Wij willen Michele bedanken voor zijn onvoorwaardelijke inzet en professionaliteit", laat Maaskant weten in een eerste reactie. De Flevolanders gaan op zoek naar een opvolger voor Santoni. Tot die tijd neemt assistent-trainer Ole Tobiasen de spelersgroep onder zijn hoede.

De in Italië geboren Santoni was pas aan zijn eerste klus als hoofdtrainer bezig. Nadat hij enige tijd actief was geweest als videoanalist van Ajax en als jeugdtrainer in zijn thuisland, nam hij afgelopen zomer het stokje van Jack de Gier over. Almere City sloot de eerste periode nog af als nummer vijf, maar vervolgens zakte de jongste profclub van Nederland weg naar de middenmoot.

Plaats een reactie

Nietkoeroe +4435
dinsdag 5 maart 2019 om 15:13
Stam als vervanger aub
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3703
dinsdag 5 maart 2019 om 16:08
Welja er isnog 1 wachtende club voor je 😂
Vind ik leuk
Arvin +7472
dinsdag 5 maart 2019 om 17:06
Ronnie Stam is vast wel te porren 😂.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3703
dinsdag 5 maart 2019 om 17:08
Tja of feijenoord bedoeld juist ronnie stam als nieuwe trainer 😂😂😂
Vind ik leuk
Mari +12442
dinsdag 5 maart 2019 om 20:05
Of Frezer
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 15:18
Was te verwachten, amper ervaring als hoofdtrainer.

Vind ik leuk
Roeptoeter +15654
dinsdag 5 maart 2019 om 15:20
En dat was nog wel zo'n geweldige video analist..
Vind ik leuk
Donnygo +4940
dinsdag 5 maart 2019 om 15:26
Zonde hij begon zo veel belovend.

Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 5 maart 2019 om 15:52
Als Maaskant nou maar geen Yoga les gaat geven .
Vind ik leuk
lars Utrecht +1365
dinsdag 5 maart 2019 om 15:59
Zonde en toch een vreemde beslissing. Santoni is erg vernieuwd. Kan een club op veel fronten echt helpen door de Italiaanse mentaliteit erin te bouwen. Daarvoor moet je dan wel de tijd krijgen.

Ook qua spel en fitheid ging het bij Almere City steeds beter. Doen het ook nog steeds naar behoren..

Kom maar naar Utrecht.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3703
dinsdag 5 maart 2019 om 16:08
Misschien schuift maaskant zichzelf wel naar voren 😂
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 5 maart 2019 om 16:15
Kom op Almere... blijf nou gezellig bij Cambuur in de middenmoot?
Ambitie is leuk maar wel ongezellig ook.
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 16:20
Die eigenaar van Almere moet er maar eens geld in pompen als hij echt ambitie heeft. Die vent is steenrijk, als hij echt wil pompt hij er miljoenen in en zitten ze zo in de ED.😂
Vind ik leuk
FRChamp +1038
dinsdag 5 maart 2019 om 16:40
Hahahah, het nieuwe Manchester City van NL
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 16:44
Hahaha tja, als hij echt zou willen... die vent is eigenaar van een vastgoed bedrijf. Loopt als een malle.😂

Tot nu toe houdt hij de knip erop, maar als ze ooit zouden promoveren denk ik wel dat hij er een hoop inpompt. Dan kan je ook weer een hoop geld genereren.
Vind ik leuk
FRChamp +1038
dinsdag 5 maart 2019 om 20:07
Hahahaha, jeetje. Waar gaat het allemaal naartoe hè😃💰
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 5 maart 2019 om 17:15
Ja, dan kan het snel gaan.
Maar denk je niet dat de huidige weg prima is? Zo bouw je fansbase op en draagvlak en spanbreedte... ik klink als een zakenman... haha.
Ik vind prima zoals Almere bezig is ... stapjes vooruit elk jaar weer.
Bij Den Bosch gaat dat vele geld er ook snel door.
Vind ik leuk
Micha EL +1161
dinsdag 5 maart 2019 om 19:23
Klopt je ziet dat de toeschouwers aantallen groter worden. Ook de mascotte ALLY timmert flink aan de weg voor city. City groeit...
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 19:30
Zeker man, en kijk wat voor grote stad je hebt. Als Almere promoveert, zal dat alleen maar toenemen. Stel je eens voor, Almere City - Feyenoord. Daar gaan echt veel mensen op af komen hoor.
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 5 maart 2019 om 20:15
Geen gekke dingen doen verstandig.
Vind ik leuk
FRChamp +1038
dinsdag 5 maart 2019 om 16:39
Manchester City-trainer
Vind ik leuk
Vb.twente +147
dinsdag 5 maart 2019 om 16:58
Nu is er een mooie job voor Alex Pastoor.de ideale man voor Almere om volgend seizoen voor promotie te spelen .
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 5 maart 2019 om 17:16
Goh ja, die heb je ook nog. Zou die een klik hebben met Maaskant?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
dinsdag 5 maart 2019 om 17:32
@VP-moderators:

Bij topic 2x zo'n idioot met naakte dames teksten, kopie van de nicknamen:

Van Persiee
Robin Van Robin

Doe hier eens wat aan.
Vaak wordt een naam van een ster verbasterd met 1 of 2 letters zoals hier met Robin van Persie is gebeurd.
Dit is denigrerend naar zulke sterren.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 18:01
Alex pastoor ?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 18:15
Mooie club voor AlexPastoor.
Vind ik leuk
Mari +12442
dinsdag 5 maart 2019 om 20:05
Jaap Stam?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws