Kassa rinkelt in Amsterdam: Champions League-inkomsten naar ruim 75 miljoen

Kassa rinkelt in Amsterdam: Champions League-inkomsten naar ruim 75 miljoen

Gepubliceerd: dinsdag 5 maart 2019 om 23:16di 05-03-2019 om 23:16

Laatste update: dinsdag 5 maart 2019 om 23:24di 05-03-2019 om 23:24

Met de historische zege van Ajax op Real Madrid hebben de Amsterdammers zich niet alleen sportief, maar ook financieel een grote dienst bewezen. Door plaatsing voor de kwartfinale mag Ajax weer minimaal 10,5 miljoen euro bijschrijven.

De Amsterdammers waren na de groepsfase al zeker van ruim 62 miljoen euro. Door de kwalificatie voor de kwartfinale van het miljardenbal mag Ajax nog eens 10,5 miljoen euro op de rekening bijschrijven. De 1-4 overwinning in het Santiago Bernabéu is bovendien goed voor een winstpremie van nog eens 2,7 miljoen euro. Dat betekent dat het huidige Champions League-seizoen Ajax al ruim 75 miljoen euro binnenharkte. Daar zit de recette voor de thuiswedstrijd nog niet eens bij.

Ook in de groepsfase leverde een overwinning 2,7 miljoen euro op. Een gelijkspel was goed voor 900.000 euro, en dus liepen de inkomsten in de groepsfase al behoorlijk op voor de Amsterdammers. Ajax won in de groepsfase van AEK Athene (3-0 en 0-2) en Benfica (1-0). De gelijke spelen tegen Bayern München (tweemaal) en Benfica leverden opgeteld 2,7 miljoen op, namelijk 900.000 euro per punt. De twaalf verzamelde punten in de groepsfase waren voor de Amsterdammers in totaal dus goed voor 10,8 miljoen. Het bereiken van de achtste finale was goed voor een premie van 9,5 miljoen euro. 

De club was aan het begin van het seizoen al verzekerd van zo'n 42,5 miljoen. Dat bedrag bestond uit de startpremie voor alle deelnemers, de miljoenen op basis van de UEFA-coëfficiëntenlijst voor clubs, de marketpool en recettes voor de drie thuiswedstrijden.

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Plaats een reactie

Mike123 +572
dinsdag 5 maart 2019 om 23:17
Zwolle bedankt! Ohnee KNVB en Ramos bedankt..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 23:29]
Vind ik leuk
Counterattack +11754
dinsdag 5 maart 2019 om 23:18
Ramos afgestraft voor zijn arrogantie.
Proficiat, was groots.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Verdiende loon voor dat misbaksel.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10727
dinsdag 5 maart 2019 om 23:22
Iedereen stoppen met azijnpissen en zeuren!! Gewoon GENIETEN!!! ❌❌❌
Vind ik leuk
Counterattack +11754
dinsdag 5 maart 2019 om 23:29
Was feest voor elke echte voetbalsupporter in NL. Congratulations Holland.
Vind ik leuk
Mozes24 +688
dinsdag 5 maart 2019 om 23:47
En dat bepaal jij???
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 01:23
Idd, alleen Jezus en Mozes bepalen.
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
dinsdag 5 maart 2019 om 23:22
Hahaha mooi hè die ramos maakt het nog mooier🤣🤣👍
Vind ik leuk
repeP +2190
dinsdag 5 maart 2019 om 23:27
Precies! Beest van een verdediger maar dit zal hem altijd blijven achtervolgen.
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
dinsdag 5 maart 2019 om 23:29
Eigen schuld dikke vette bult👊
Vind ik leuk
repeP +2190
dinsdag 5 maart 2019 om 23:31
Hoogmoed komt voor de val. Wat zal hij hebben zitten balen op de tribune, de sukkel.
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
dinsdag 5 maart 2019 om 23:33
Hahaha en als troost prijs mag die volgend jaar de eerste wedstrijd in de poule over slaan.
..kan die er nog even bij stil staan hahahahaha🤣🤣
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
woensdag 6 maart 2019 om 01:26
zoals ze nu spelen mag hij de eerste wedstrijd in de EL volgdend jaar overslaan
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
woensdag 6 maart 2019 om 01:28
Hahahaha inderdaad of een jaar later🤣🤣
Vind ik leuk
voebtalie +2259
woensdag 6 maart 2019 om 00:24
Toch ben ik niet overtuigd dat hij Express geel pakte aangezien dolberg er gewoon langs was.
Vind ik leuk
HanV +5460
dinsdag 5 maart 2019 om 23:35
Die inschatting dat het al gedaan was, klopte niet echt.
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
dinsdag 5 maart 2019 om 23:42
Mooi hè hahaha
Vind ik leuk
Counterattack +11754
dinsdag 5 maart 2019 om 23:45
Was van Ramos, die inschatting. Had niet in gaten dat 1-2 al gestolen was.
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
dinsdag 5 maart 2019 om 23:50
Behoorlijk gestolen ja zulk goed voetbal en toch verliezen die avond in JC arena.maar na vanavond lekker boeiend Hahaha

Die ramos Hahaha lul haha
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:50
Ramos in een zin uitgespeeld door een briljante Counterattack.
Vind ik leuk
Dordmund +1984
woensdag 6 maart 2019 om 12:31
Ben ik helemaal met je eens vooral Ramos die arrogantie ten top.
Ik heb genoten en ben zelf geen Ajax supporter.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:18
Maar zou t nou echt daaraan hebben gelegen? Tadic speelt niet opeens godlike door een beetje rust lijkt me.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:20
Denk t ook niet maar het zou net ff kunnen helpen.
Vind ik leuk
abraksas +2477
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
Of het daaraan lag is moeilijk te zeggen maar het zal vast en zeker wel een beetje geholpen hebben.
Denk dat we vooral Ramos mogen bedanken. Was toch ff een andere wedstrijd geweest met hem erbij. Al had het me ook niet verbaast als ie een rode kaart had gepakt. Neres en Tadic hadden hem waarschijnlijk wel flink gefrustreerd :D
Vind ik leuk
HanV +5460
dinsdag 5 maart 2019 om 23:47
Bij de eerste 2 aanvallen van Ajax leek de verdediging van Real toch van KKD-niveau.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:22
Maar real was wel op na die 2 wedstrijden tegen barca. Ik denk dat het zeker geholpen heeft.
Vind ik leuk
Radaje +1514
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
Denk het ook niet. Maar alle beetjes helpen.
Vind ik leuk
Slatan +16
woensdag 6 maart 2019 om 00:56
Met ramos erbij was ajax op het nippertje door verlenging naar de kwartfinales gegaan
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 00:56]
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 03:17
Met Ramos erbij had Ajax het ook gewoon geklaard. Wees eerlijk, Ajax zat even in een dip het zag er niet goed uit. Verlies tegen Feyenoord, Heracles en dan thuis tegen Madrid. Daarna toch de ommekeer 2 overtuigende competitie wedstrijden, door in de beker en overtuigend Madrid opzij geduwd.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34299
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Vacatures in de Arena....28 extra penningmeesters
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
Als ze zo door gaan kunnen ze aan t einde van t seizoen Feyenoord kopen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:24
Net als de gemeente PSV heeft gekocht!?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:30
Wees nou maar blij, nu staan jullie tenminste nog onder ons en kunnen jullie jezelf tenminste niet volledig voor schut zetten. K bedoel als trencin al 4-0 was...
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:47
Dimitri leuk uitslagen uit het verleden. 2002 uefa cup Feyenoord Dortmund 3-1.. mooie tijden mooie wedstrijd om niet te vergeten. Net als de wedstrijd van vanavond veel mensen niet snel vergeten
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:50
K heb t niet eens kunnen onthouden want ik was toen een jaar oud... maar dat was zeker een mooi moment voor t nederlandse voetbal. Ben zelf ook net wat te laat geboren voor de halve finale van psv in de CL. WK 2010 zal k ook nooit vergeten. Je groeit op met bepaalde wedstrijden en dit was een hele mooiie.
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 6 maart 2019 om 00:07
psv verloor van amateurs uit een Oostblok land
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:10
Juist ja, en wat deed Feyenoord? Met 4-0 verliezen van amateurs uit een oostblok land.
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 6 maart 2019 om 00:13
nee nee die worden betaald psv verloor 2 x met 1-0 van Oostblok land club met amateurs
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:21
Om je een beetje een idee te geven. Trencin heeft een stadion dat miss nog wel kleiner is dan dat van Excelsior. Bij Osjiek kunnen dr 22.000 man in stadion. En waarvan is t nou erger om van te verliezen? Zijn de feiten, kan k ook niks aan doen.
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 6 maart 2019 om 01:01
het is van alleen 2 erg maar Feyenoord geeft niet zoveel uit als psv
Vind ik leuk
dhrwobo +43672
dinsdag 5 maart 2019 om 23:32
Zo zielig. Zo zielig deze reactie. Zeker op zo’n avond..
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 01:25
Eens. Nergens voor nodig.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:34
Niet doen co, Dimitri is een zeet realistische psv er.
Vind ik leuk
Donnygo +4936
woensdag 6 maart 2019 om 00:50
Waarom deze onzin nu plaatsen
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:24
Je bedoeld dat je psv en feyenoord nu al kunnen kopen.
Vind ik leuk
chicken +14772
dinsdag 5 maart 2019 om 23:25
Dat lukt nu ook wel..
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:37
Die selectie van Feyenoord is niets waard, die moeten alles anders aanpakken vanuit de jeugd daarbij moet je van Geel ontslaan.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:25
Ik moest glimlachen, molov.
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
En psv hoeft geen voorronden cl te spelen,zo helpt ajax toch psv.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 23:26]
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:39
Ajax wordt gewoon kampioen hoor en die voorrondes is afhankelijk van resultaat wat Zwitserse clubs doen, verliezen die gaat Ajax er weer overheen.
Vind ik leuk
Counterattack +11754
dinsdag 5 maart 2019 om 23:43
Oostenrijk en Nederland bedoel je. Mooie avond.
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Juist oostenrijk.
Vind ik leuk
HanV +5460
dinsdag 5 maart 2019 om 23:50
Nee, de score van dit seizoen telt volgend seizoen nog niet mee. De kampioen van 2019/2020 hoeft geen voorronden te spelen als Nederland 11e staat (als de eindwinnaar van de CL zich via de eigen competitie rechtstreeks plaatst). PSV/Ajax speelt er volgend seizoen 1.
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 6 maart 2019 om 00:09
wanneer haald psv is wat punten voor Nederland
Vind ik leuk
ficusje +2899
woensdag 6 maart 2019 om 00:12
Dat zal niet gebeuren,kunnen in de eredivisie amper winnen.laat staan in europa.
Vind ik leuk
Hertogtwan +530
dinsdag 5 maart 2019 om 23:27
Nieuw stadion zetten in Rotterdam.??
Vind ik leuk
repeP +2190
dinsdag 5 maart 2019 om 23:28
Een Europese club kopen kan niet vanwege UEFA-regels. Niemand weerhoudt Ajax er echter van een club in Brazilië te kopen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:30
Maak van Ajax gewoon een schoonmaakmiddel en je kan zoals red bull gewoon je slag slaan.
Vind ik leuk
chicken +14772
dinsdag 5 maart 2019 om 23:35
Iedereen schoonmaakmiddel drinken?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:35
K heb t nie geprobeerd dus k kan t niet aanbevelen ofzo maar t lijkt me nie lekker.
Vind ik leuk
chicken +14772
dinsdag 5 maart 2019 om 23:37
Slecht markt concept lijkt me 🤔😉
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:39
Maar ja, Ajax drink je niet. Met Ajax poets je dingen weg, zoals Real Madrid in eigen huis.
Vind ik leuk
chicken +14772
dinsdag 5 maart 2019 om 23:40
Goede reclameslogan 😂😂
Vind ik leuk
ficusje +2899
woensdag 6 maart 2019 om 00:13
Of het vieze bavaria,dat ze bier noemen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:17
Ho ho. K ben zelf 18 dus heb nog nie al te veel ervaring maar k heb heineken grolsch en Bavaria gehad en dan kan je me nie vertellen dat laatstgenoemde geen bier is.
Vind ik leuk
ficusje +2899
woensdag 6 maart 2019 om 00:30
Ik drink al 45 jaar bier,en geen bavaria(paardezeik)
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:33
Welke soort bier dan precies?
Vind ik leuk
ficusje +2899
woensdag 6 maart 2019 om 00:39
Brand bier.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:35
Dat kan nu al, de 75 miljoen is excl. Ajax heeft inmiddels bijna 100 miljoen binnen gehaald met de CL wedstrijden daar komt eigen vermogen 158 miljoen en 86 van Frenkie bij.
Vind ik leuk
chicken +14772
dinsdag 5 maart 2019 om 23:39
Dan hoeven we dus niemand te verkopen...

En nu een dikke spits erbij.
Vind ik leuk
Mozes24 +688
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
Als hun willen vertrekken dan heeft Ajax gewoon pech hoor!
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
dinsdag 5 maart 2019 om 23:55
Het geld is het probleem niet, dat is de competitie in NL.
Jongens als De ligt en consorten willen iedere week dit soort potten spelen en niet naar De Koel en Emmen op plastic.
Vind ik leuk
chicken +14772
dinsdag 5 maart 2019 om 23:56
Jaja...we zijn weer terug op.aarde..bedankt. 😋
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:06
Hahahahha kapsalonnetje met extra vlees en knoflook 😂😂
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:06
Hahahaha ga lekker carnavallen met die bezopen Romario man haahhaha😂😂
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:08
Carnaval is al voorbij toch? Hoewel t in Amsterdam waarschijnlijk nog moet beginnen.
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:26
Ja klopt. Ze zijn doorgegaan in Madrid😂, kijk maar😂: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2213646245567663&id=1625128401086120&anchor_composer=false.
Vind ik leuk
HanV +5460
dinsdag 5 maart 2019 om 23:44
Je kunt moeilijk verwijten dat een club wil dat de KNVB zich aan de regels houdt, zeker als dat nadelig voor henzelf kan zijn. Elke club denkt toch alleen aan zichzelf. De KNVB moet aan alle clubs denken.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:17
T boeit me vandaag allemaal niks. K heb eens een keer echt cl voetbal gezien.

Ajax bedankt!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 23:17]
Vind ik leuk
AFC AJAX. +525
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Dat is nog eens een reactie 👌
Vind ik leuk
Mozes24 +688
dinsdag 5 maart 2019 om 23:52
Waarom.....omdat hij je kontje likt betreffende je club?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:55
K zie jou alleen maar haat tonen hier. Waarom zou je? Utrecht speelt nog voor europa dus je hebt er profijt van. Plus t was gewoon een hele mooie wedstrijd.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +525
woensdag 6 maart 2019 om 00:08
Die Mozes gewoon een stakker man.
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:08
Wat “Mozes24” zegt 😂😂 hhahahahaha
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:12
T is toch jammer wanneer goed voetbal niet gewaardeerd wordt omdat je per se kinderachtig wilt zijn.
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:36
‘T blijft lastig zoiets. Het is wel goed voor het Nederlands voetbal, het is voortreffelijk. Maar Feyenoord en PSV moeten het nu ook weer gaan laten zien de komende jaren, het geluk blijft niet bij 1 club. Kijk maar naar Real vergeleken met de afgelopen jaren, wat een afstraffing.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +525
woensdag 6 maart 2019 om 00:06
Nee omdat hij eindelijk een x echt cl voetbal heeft gezien, en lik jij je vader zijn reet effe schoon mafkees.
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:07
Hahahahhahahahahhahaha
Vind ik leuk
Morris +23891
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Nu je avatar nog veranderen 😜
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:22
Neuh dat valt wel mee. Vanaf volgend weekend zijn we weer rivalen. Maar ik ben een rasechte nationalist als t voetbal betreft.
Vind ik leuk
Morris +23891
dinsdag 5 maart 2019 om 23:23
Je hoeft je niet te schamen voor voortschrijdend inzicht 😂
Vind ik leuk
psvfan1913 +7622
dinsdag 5 maart 2019 om 23:20
Ik vind dit wel zorgwekkend. We hebben echt een probleem als Ajax financieel een groot gat met ons slaat. Kijk maar naar Ajax en PSV ten opzichte van feyenoord. Die lopen nu ook overal achter de feiten aan vanwege de financiele beperkingen. PSV moet dit seizoen weer de Champions league halen. Anders krijgen we ook zwaar weer in Eindhoven.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10727
dinsdag 5 maart 2019 om 23:23
We? Dit gaat even over Ajax gap. ❌❌❌
Vind ik leuk
Mozes24 +688
dinsdag 5 maart 2019 om 23:54
Gap??? Knulletje ga toch lekker slapen morgen begint school weer vroeg😉.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:23
We doen sinds kort ook goede zaken met de jeugd, op de lange termijn kan dit ons ook op zn minst in de top van de Eredivisie houden.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:23
stromen direct in.................
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
Ach je kan t ook positief bekijken. De Eredivisie wordt door deze prestatie ook weer serieuzer genomen. Dat kan ook een voordeel zijn voor Feyenoord en PSV.
Vind ik leuk
Mozes24 +688
dinsdag 5 maart 2019 om 23:56
Wat een prestatie zeg.....🙄. Een armoedig Real verslaan is niet bijzonder. Geniet ervan nu het nog kan!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:59
Verliezen van Differdange is wel bijzonder. Geniet van je fles azijn man en je zure bom!
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:10
Ja, precies. Zwaar ondermaats Real.
Vind ik leuk
Lebowski +489
woensdag 6 maart 2019 om 00:41
Miauw...
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:10
Financieel gezien is dat gat nu al groot tussen jullie en hun.
Vind ik leuk
Darter 876 +876
dinsdag 5 maart 2019 om 23:20
Topper!!!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
Top.
Vind ik leuk
Mitch Su +110
dinsdag 5 maart 2019 om 23:24
Mooie reactie man! En m.i. heeft rust echt geholpen! Net dat beetje extra, KNVB bedankt! Ajax bedankt voor de Europese punten en historische wedstrijd!!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
dinsdag 5 maart 2019 om 23:17
Geweldige avond! Ajax, bedankt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:22
Idd. Nu wij nog kampioen worden. Dan is het voetbaljaar mooi.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:17
€€€€
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
Kunne jullie niet dat stadion voor ons bouwen?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:25
Nee joh . Ajax wil geen keuken stadion hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:27
Droompark hé, geen keuken.
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:14
Feyenoord City!
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:28
Keuken city
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:41
Jaloers hahhahaha😂
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:29
Ik plaag je maar hahaha
Vind ik leuk
FRChamp +1032
woensdag 6 maart 2019 om 00:42
ahahhaha, ga lekker genieten van je CL-avond😂
Vind ik leuk
raymaster +131
dinsdag 5 maart 2019 om 23:17
Real madrid heeft zojuist een bod gedaan van 900 miljoen op de volledige selectie.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:18
Ggehehe
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
Dat is huur prijs voor 1 seizoen.
Vind ik leuk
Mozes24 +688
dinsdag 5 maart 2019 om 23:58
Wat een humor😳???
Vind ik leuk
zomer +1417
dinsdag 5 maart 2019 om 23:18
Wat een geld, maar waar ik meer benieuwd naar ben is kunnen we de finale bereiken met dit Ajax bereiken.
Vind ik leuk
Biennie +2465
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Beetje mazzelen met de loting, geen barca,city psg en wie weet.
Vind ik leuk
munkikiii +419
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
City mag wel
Vind ik leuk
TerrorPep +390
dinsdag 5 maart 2019 om 23:25
City niet minder dan psg. Aldus een city fan ;)
Vind ik leuk
munkikiii +419
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
Dan laat die 2 maar tegen elkaar loten ! Dan zet ik 100 euro op psg
Vind ik leuk
TerrorPep +390
dinsdag 5 maart 2019 om 23:28
Haha krijg je goeie quotering op je 100 euro want ze zijn heel gewaagd aan elkaar naar mijn mening
Vind ik leuk
Biennie +2465
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
Liever niet, de ruimte die ajax weggeeft op de vleugels gaat city wel iets beter benutten dan real ...
Vind ik leuk
repeP +2190
dinsdag 5 maart 2019 om 23:33
Ajax kan Tottenham wel hebben denk ik.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15563
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
In theorie wel natuurlijk. Toch denk ik dat er bij Real groot deel van onderschatting was (Ramos) en gewoon niet in goede doen. Hoe verder je komt hoe beter die teams in vorm zijn. En onderschatten zal niet meer gebeuren na deze voetballes. Eerst maar de loting afwachten.
Vind ik leuk
munkikiii +419
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
Waarom niet ?
Vind ik leuk
Mozes24 +688
dinsdag 5 maart 2019 om 23:59
Kun je die vraag zelf niet invullen.....? Het antwoord is NEE!
Vind ik leuk
Bixente +359
dinsdag 5 maart 2019 om 23:18
Tel uit je winst😄
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:18
Gvd wat een bedragen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Hopen dat Ajax zo doot blijft gaan; zjj elk jaar de CL, wij elk jaar de Eredivisie em Feyenoord elk jaar de beker (afwisselend met Excelsior voor de gezelligheid)
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Daar gaat het om.
Vind ik leuk
Morris +23891
dinsdag 5 maart 2019 om 23:20
Precies. Cola zonder prik is ook niks..
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7081
dinsdag 5 maart 2019 om 23:27
Sigaretten zonder tabak ook niet..
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:08
een joint zonder wiet ook niet
Vind ik leuk
Roeptoeter +15563
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
De herinnering is zoveel meer waard. Ik ga hem zeker 3x terug kijken vannacht.
Vind ik leuk
3Bier +14282
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
Zo man dit wordt wederom een slapeloze nacht. Wordt helemaal gek hier. Ik zuip me de tievus vanavond. Dit voelt als een kampioenschap
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
Verander je naam ff in 30Bier
Vind ik leuk
3Bier +14282
dinsdag 5 maart 2019 om 23:28
Haha ja ik ga wel die richting op zo langzamerhand.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Ik verwacht van VP de hele nacht berichten. En ik ga ze allemaal 6x lezen. Zo nog 3x de wedstrijd bekijken:)
Vind ik leuk
Mozes24 +688
woensdag 6 maart 2019 om 00:00
Tja van 1 glaasje wordt je als pubertje al aangeschoten🙄.
Vind ik leuk
3Bier +14282
woensdag 6 maart 2019 om 00:03
Kan gebeuren man. Geeft niks. Gewoon blijven drinken, dan leer je het vanzelf.
Vind ik leuk
Darter 876 +876
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Ajax gaat stunten zei ik gister al!!
Vind ik leuk
fernjef +1527
dinsdag 5 maart 2019 om 23:19
Aan alle mensen die Ajax nog steeds onderschatten..... sssssssst!!!!!
Vind ik leuk
Mozes24 +688
woensdag 6 maart 2019 om 00:02
Aan alle Ajax supportertjes ssssttttt want je hebt nog NIKS en dat blijft ook zo!!!
Vind ik leuk
Lebowski +489
woensdag 6 maart 2019 om 00:43
Miauwwww....
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:20
Gefeliciteerd Ajax! Mooie sportieve en financiële tijden voor Ajax en mijn club!
Vind ik leuk
Jafio +2046
dinsdag 5 maart 2019 om 23:21
Geweldig bedankt voor een avond top voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:22
En nu zondag verliezen van clubje met begroting van 5milj ofzo...
maar van harte gefeliciteerd! Maak er een mooi feestje van en op naar de halve finales!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:24
WZAWZDB
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:25
Heerlijk dit! Wat een avond!!!
Vind ik leuk
Jajem +550
dinsdag 5 maart 2019 om 23:25
Groeten uit Madrid nu lekker zuipen
Vind ik leuk
Pancev +1072
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
Ze zullen het geld hard nodig hebben volgend seizoen als ze een half elftal moeten vervangen. Het is eenvoudiger winkelen met een volle beurs, maar tegelijkertijd zullen de vraag prijzen omhoog gaan. Ajax zal wél weer aantrekkelijker worden voor spelers om naar toe te gaan.
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 5 maart 2019 om 23:32
Maar de spelers zijn nu ook duurder geworden,na zo n avondje real.
Vind ik leuk
Pancev +1072
dinsdag 5 maart 2019 om 23:39
Zeker weten. En dit resultaat geeft een boost aan heel het Nederlandse voetbal. De transfersommen van Blind en Tadic zijn nu al terug verdiend.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
dinsdag 5 maart 2019 om 23:26
heerlijk dat ze in de 85ste minuut zongen

Ramos bedankt Ramos Ramos bedankt
Vind ik leuk
KoiFreak +271
dinsdag 5 maart 2019 om 23:27
Halve finale halen! Dan kan je gerust mbappe kopen 😂😂😂
Vind ik leuk
Marien +61
dinsdag 5 maart 2019 om 23:27
Van een PSV supporter uit Rotterdam: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEWELDIGE OVERWINNING!!!!!!!
Vind ik leuk
Chucky +872
dinsdag 5 maart 2019 om 23:28
Proficiat Ajacieden...puike prestatie
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:29
Zwolle bedankt-knvb bedankt - Ajax bedankt. Dit kan niet meer stuk wat een mooie avond.
Vind ik leuk
AZ14 +517
dinsdag 5 maart 2019 om 23:33
Wie en waar is nu de Kampioen Der Nederland !! en nog met de beste voetballende voetbal !! laat ze maar loeren op de counter ( handballen )en daarna noemen zich kampioen der Nederland , Europa in & een puntje halen !!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:33
Waar kan ik die dvd bestellen?
Vind ik leuk
Marco S +6604
dinsdag 5 maart 2019 om 23:37
PSV.nl
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:37
Ik had 2/3-0 verwacht maar toch gefeliciteerd ajacied proost.
Vind ik leuk
Marco S +6604
dinsdag 5 maart 2019 om 23:37
Wat kost Messi?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:42
Man man. Wat ben ik trots. Geweldige avond gehad. Wel bibberitis 70 min lang gehad.
Ik ga nog een biertje nemen. Smaken prima
Vind ik leuk
Mozes24 +688
woensdag 6 maart 2019 om 00:04
Kneusje! Wat kan ons het nou schelen dat jij een biertje drinkt?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:13
weinig reacties en likes vandaag he, je maakt jezelf belachelijk mozes! heel nederland heeft van ajax genoten zelfs de memsen die normaal tegen alles wat met ajax te maken heeft zie kk heel positief over ons! ga lekker slapen jongen basisschool begint weer om half 9
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:49
Je maakt jezelf belachelijk😂 Wat doet het pijn he
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 09:30
ga door Mozes. Je maakt het alleen maar mooier! ))

"Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht"
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:44
Mooi voor AJAX, maar kan iemand mij vertellen wat deze overwinning doet met Nederland op de coëfficiëntielijst?
Vind ik leuk
HanV +5460
dinsdag 5 maart 2019 om 23:57
Voor de winst 2 punten, 1 bonuspunt voor het halen van de kwartfinale, dus 3 punten. Met 5 deelnemende ploegen dus 0,6 punt. (denk ik)
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:14
Niet alleen mooi voor ajax, mooi voor heel Nederland
Vind ik leuk
hollister +746
dinsdag 5 maart 2019 om 23:46
Bij die 75 miljoen zitten de recettes van de voorrondes nog niet eens bij... dat is toch ook minimaal 5 miljoen euro en nu ook weer een extra wedstrijd... dus we zijn al ruim over de 80 miljoen
Vind ik leuk
Romarioo +701
dinsdag 5 maart 2019 om 23:46
Gefeliciteerd ajaxieden 💪💪de titel voor ons de Champions league voor jullie
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 23:47]
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:49
Niet lang ouwehoeren, we zijn door met geweldig voetbal, 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🧧🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
Vind ik leuk
Mozes24 +688
woensdag 6 maart 2019 om 00:04
We???
Vind ik leuk
Tilburgia +414
dinsdag 5 maart 2019 om 23:49
Gefeliciteerd! ! ! ! !
Vind ik leuk
rinirat +3521
woensdag 6 maart 2019 om 00:12
Lekker!
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 06:55
Kunnen bijna Frenkie weer terug kopen !
Vind ik leuk
Xienix +159
woensdag 6 maart 2019 om 08:15
75 miljoen CL+ 86 miljoen de jong + 178 op de bank= 339 miljoen😳
We gaan de Ligt, Neres, Ziyech, Tagliafico, vd Beek, Tadic, Dolberg en Onana helemaal niet verkopen!!! Je hebt geld zat!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 08:54
Machtig mooi! Namens deze Feyenoord seizoenkaarthouder. Dit laat zien waartoe een club in staat is als er goed financieel bestuur, goede scouting, goede training, wat bluf en een trainer die je op de bank zet als t effe niet loopt, komen ze 2x sterker terug Gio! Gefeliciteerd en ook mooi dat het Real is die eruit ligt. Wat een nare club is dat toch.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:21
De wedstrijd Real - Ajax leverde gewoon effe 20 mil op. Pfff Ajax mag wel wat centjes terug overmaken naar mijn bankrekening.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:29
En het was al zo mooi !!! En dan ook nog eens 20 miljoen in de schoot geworpen
Vind ik leuk