'Ajax is onder de indruk van Mexicaan en ziet PSV-target als De Ligt-opvolger'
Álvarez (onder) met oud-ploeggenoot Diego Lainez

'Ajax is onder de indruk van Mexicaan en ziet PSV-target als De Ligt-opvolger'

Gepubliceerd: woensdag 6 maart 2019 om 17:06wo 06-03-2019 om 17:06

Laatste update: zaterdag 9 maart 2019 om 08:05za 09-03-2019 om 08:05

Ajax mengt zich in de strijd om Edson Álvarez. De interesse van PSV in de verdediger was al bekend, maar ook de Amsterdammers azen nu op de handtekening van de 21-jarige Mexicaan.

Dat meldt het Mexicaanse Record. Volgens het medium volgt Ajax de verdediger van CF América al langere tijd. Ajax zou op zoek zijn naar een talentvolle speler die het verwachte vertrek van Matthijs de Ligt op kan vangen. Het is zo goed als zeker dat de aanvoerder van Ajax na dit seizoen vertrekt uit Amsterdam.

De twintigvoudig Mexicaans international zou voor Ajax om meerdere redenen een interessante speler zijn. Zijn 'imposante fysiek' (Álvarez is 1.90 meter, red.) is er daar een van. Daarnaast is Álvarez op meerdere plekken inzetbaar: de Mexicaan kan als centrale verdediger, maar ook als centrale middenvelder uit de voeten.

Volgens Record heeft Ajax nog geen toenadering gezocht tot de Mexicaan, maar het medium verwacht dat het financiële plaatje geen probleem zal zijn. Ajax verkocht Frenkie de Jong immers voor grof geld aan FC Barcelona en zal nog meer geld binnenkrijgen als meer spelers vertrekken. 

Eerder deze week bevestigde Eindhovens Dagblad nog dat Álvarez nog altijd in beeld is bij de koploper van de Eredivisie. "Álvarez is een verdedigende speler en zou een mogelijkheid kunnen zijn", stelde PSV-watcher Rik Elfrink. 

Plaats een reactie

woensdag 6 maart 2019 om 17:07
Natuurlijk
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:08
Zal toch gekeken moeten worden naar versterkingen! De zomer verwacht ik toch echt leegloop.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:09
Die verwacht ik ook in Amsterdam. Maar ze hebben toch al een vervanger voor de ligt gehaald?
Vind ik leuk
Mazraoui +2951
woensdag 6 maart 2019 om 17:11
Je hebt er 3 nodig om hem geheel te vervangen
Vind ik leuk
RebelVox +10754
woensdag 6 maart 2019 om 17:15
Mag je ze dan opstapelen en als 1 geheel in het veld zetten?
Vind ik leuk
chicken +14774
woensdag 6 maart 2019 om 17:17
Als maar niet hoger is dan 5 meter
Vind ik leuk
Pimman +10342
woensdag 6 maart 2019 om 17:20
Hahaa!
Vind ik leuk
MagicFeeling +4147
woensdag 6 maart 2019 om 17:39
Spelen gewoon met 2 man extra :)
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:22
Dat kan niet, want wij spelen altijd al met 12 man inclusief de scheids.
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3308
woensdag 6 maart 2019 om 18:44
Loopt wel moeilijk voor de onderste xD
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:47
Meer omdat 2 op de 3 aankopen miskopen blijken later
Vind ik leuk
Nielsk +2374
woensdag 6 maart 2019 om 19:32
En je stelt ze ook alle 3 op?
Vind ik leuk
Mazraoui +2951
woensdag 6 maart 2019 om 19:35
Nee gewoon 2 op de tribune
Vind ik leuk
Nielsk +2374
woensdag 6 maart 2019 om 19:41
Ik denk niet dat spelers met veel kwaliteit, die je nu zal moeten kopen, op de tribune zullen plaats nemen. Dan krijg je aankopen zoals je afgelopen jaren hebt die inmiddels weg zijn
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:15
1 op de bank.

1 in Jong Ajax.

1 geblesseerd.

1 extra kunnen we wel gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:12
Ik hoop dat ze Fosu-Mensah als zijn vervanger halen
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:18
Die is toch wel echt een aantal klassen minder hoor, maar goed, dan ben je al snel bij de ligt natuurlijk
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:30
Nee komt te kort!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 17:48
Ik hoop vertongen
Vind ik leuk
Itsese +6206
woensdag 6 maart 2019 om 18:00
Is de enige waar Ajax voor zal moeten gaan.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 6 maart 2019 om 20:08
Dat zou nou een echt aanwinst en gelijk een versterking zijn.
Vind ik leuk
thierryer +2037
woensdag 6 maart 2019 om 20:36
Ok hoop op Ake, en ja die financieel haalbaar!
Vind ik leuk
Monnikehuize +1635
woensdag 6 maart 2019 om 22:32
Ake? Die kost minimaal 40 miljoen
Vind ik leuk
thierryer +2037
donderdag 7 maart 2019 om 08:54
Ja is dat een probleem als je 350 mln binnenhaalt?
Vind ik leuk
Monnikehuize +1635
donderdag 7 maart 2019 om 11:13
Die gaat toch niet de premier league inruilen voor wedstrijdjes op kunstgras bij emmen en zwolle?
Vind ik leuk
thierryer +2037
donderdag 7 maart 2019 om 11:17
Ach dat hebben Tadic en Blind ook gedaan. Stap terug om een stap omhoog te zetten
Vind ik leuk
Monnikehuize +1635
donderdag 7 maart 2019 om 16:34
Maar Ake staat nog aan het begin van zijn carriere.. En is hij in verhouding tot zijn kwaliteit die 40 miljoen wel waard?
Vind ik leuk
Monnikehuize +1635
woensdag 6 maart 2019 om 22:32
En Vertonghen erbij
Vind ik leuk
Rodajc +18659
woensdag 6 maart 2019 om 17:12
Maggejean valt toch best tegen tot nu toe en lijkt niet goed genoeg om De Ligt te vervangen toch?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:16
Heel ajax was toen zo blij dat schuurs kwam
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:18
Ja precies, Perr Schuurs werd juist gehaald omdat Ajax dacht dat De Ligt dat seizoen al zou vertrekken, maar hij bleef nog een seizoen. Lijkt mij toch erg sneu voor Schuurs als die Mexicaan ook nog eens komt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
appeltje +3617
woensdag 6 maart 2019 om 17:21
Schuurs is volgend seizoen ook nog niet klaar voor een basisplaats bij Ajax 1. Begint bij Jong Ajax wel steeds beter te spelen.
Vind ik leuk
Basik013 +719
woensdag 6 maart 2019 om 19:24
Je hebt wel iemand met een goeie trap erbij dan, kan schöne tzt ook vervangen worden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
woensdag 6 maart 2019 om 17:44
Jaartje met Fortuna in de ED was wellicht het beste voor hem geweest..
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:46
Had ik ook gedaan als ik hem was. Dan pak je tenminste nog je wedstrijden op het hoogste niveau.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
woensdag 6 maart 2019 om 17:52
Komend seizoen maar als hij nog niet kan aansluiten. Ik had eerlijk gezegd wel meer van hem verwacht..
Vind ik leuk
Degraaf +1537
woensdag 6 maart 2019 om 17:36
PSV wilde Schuurs ook heel graag hebben, bovendien is hij in Adam nog lang niet afgeschreven.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:38
Het is toch ook leuk als hij Ajax boven PSV verkiest?
Vind ik leuk
mcmodd +26975
woensdag 6 maart 2019 om 18:00
Zoals het ook leuk zou zijn als hij toch voor PSV zou kiezen.
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 6 maart 2019 om 17:41
schuurs moet gewoon groeien en het laat zien dat ajax een echte topclub is daar kom je niet zo in het basis 11 tal
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:48
Perr Ongeluk aangekocht.
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 6 maart 2019 om 18:03
een ongelukje van ajax is 3 mil die van psv is 18 mil bij elkaar
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:47
Winst
Vind ik leuk
Quareck +7624
woensdag 6 maart 2019 om 18:54
*bandé*
Vind ik leuk
Nistel +3710
donderdag 7 maart 2019 om 15:00
Duurste ongelukje blijft Sulejmani....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:18
man man man wat is hij een dik mannetje geworden.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 20:01
Nee hoor schatje
Vind ik leuk
Ruud1987 +5932
woensdag 6 maart 2019 om 17:16
we hebben per Schuurs toch gehaald? word tijd dat hij dan een kans gaat krijgen denk ik.
Vind ik leuk
Rodajc +18659
woensdag 6 maart 2019 om 17:18
Ohwja maar daar kun je toch nog niet op bouwen op CL niveau lijkt me. Heeft wel veel potentie natuurlijk.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5932
woensdag 6 maart 2019 om 17:19
nouja mazraoui eigenlijk ook niet, maar als je er 1 of 2 van die gastjes hebt in je team, dan kunnen ze zich snel ontwikkelen.
Vind ik leuk
appeltje +3617
woensdag 6 maart 2019 om 17:23
Schuurs heeft zeker potentie, maar bij Jong Ajax is wel zeer duidelijk gebleken dat hij nog genoeg te leren heeft. Is volgend seizoen nog niet klaar voor een basisplaats bij Ajax 1, denk ik.

Mazraoui is verdedigend inderdaad kwetsbaar. Maar je kunt beter je zwakte op de rechtsback hebben liggen dan op je centrale verdediger. Bovendien staat De Ligt naast Mazraoui, die het meeste wel weer opknapt.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
woensdag 6 maart 2019 om 18:47
Ja maar niet als ze naast elkaar in de achterlinie staan. Je bent met Schuurs nog veel te kwetsbaar een heel seizoen. Die magallan kan er niks van, dat zie je direct. Geen breker zoals men denkt en positioneel is magallan echt heel zwak. Of Alvarez een goede is kan ik niet zeggen. Fosu mensah heeft ook lang stil gestaan in zijn ontwikkeling.
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 6 maart 2019 om 17:43
zet er 1 ouder iemand naast dan komt het goed
Vind ik leuk
Pimman +10342
woensdag 6 maart 2019 om 17:23
Schuurs voldoet (nog) niet aan de verwachtingen. Je moet er wél meteen staan. Je kan niet eventjes met Schuurs de Champions League in. Zit nog bij Jong Ajax en zal misschien wel verhuurd worden of volgend seizoen wat invalbeurten krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:17
1 wedstrijd gespeeld toen geblesseerd geraakt. Nu weer fit we gaan het zien.
Vind ik leuk
appeltje +3617
woensdag 6 maart 2019 om 17:19
Magallan werd voor de leeuwen gegooid terwijl hij nog lang niet ingespeeld was. Heel veel andere keus was er trouwens ook niet. Jammer dat het zo gelopen is, maar het is niet slim om Magallan nu al af te schrijven. Knul heeft wel even Copa Libertadores finale gespeeld hè, kan er echt wel wat van. Heeft gewoon even tijd nodig.
Vind ik leuk
Pimman +10342
woensdag 6 maart 2019 om 17:27
Klopt dat is geen graadmeter!
Vind ik leuk
Degraaf +1537
woensdag 6 maart 2019 om 17:51
Die heeft nog genoeg potentie en zie ik nog wel slagen.
Vind ik leuk
myrthewit +1669
woensdag 6 maart 2019 om 17:51
Hij viel mij wel positief op tijdens de bekerwedstrijd tegen Heerenveen. Tegen Feyenoord viel hij geblesseerd uit....
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:26
Maggejean is dat een Fransman?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4147
woensdag 6 maart 2019 om 17:40
En dat baseer je op basis van 1 wedstrijd waarin heel Ajax finaal door het ijs zakte?
Vind ik leuk
Rodajc +18659
woensdag 6 maart 2019 om 19:17
Ja, is er iets van onwaar?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:30
Dat jullie zo pessimistisch zijn begrijp ik niet, Onana wil alleen eerste keeper zijn en de top is reeds voorzien dus zie ik hem niet zomaar vertrekken dit geldt ook voor de Ligt en Ziyech die zelf al aangeven misschien wel bij Ajax te blijven.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:34
Hoezo ben ik pessimistisch?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:52
Omdat ik weet dat er minder vertrekken dan menigeen denkt om de dood eenvoudige reden dat Ajax een leegloop niet kan permitteren.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:28
Dus dat is de reden dan ik een pessimist ben? Ik begrijp deze logica niet.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:48
Niet? Zou mijn reactie even terugkijken als ik jou was waarbij jij denkt dat iedereen vertrekt.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:03
Ik heb alles teruggelezen. Ik suggereer nergens dat iedereen weggaat. En daarna noem je (jullie) en dus mij een pessimist. Dus dat begrijp ik niet.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
woensdag 6 maart 2019 om 17:56
Ik zie er graag nog een verschijnen, deze jongen zeker. Schuurs is er nog niet klaar voor dus die zou k graag een jaartje verhuurd zien. Dan heb proberen met deze jongen naast magallan en blind naar t middenveld. Als beide het goed doen laten staan, valt er een door de mand kun je blind weer een linie terugzetten
Vind ik leuk
thierryer +2037
woensdag 6 maart 2019 om 20:34
Nee dat is een opvolger voor Wober. Die van de Ligt komt nog.
Vind ik leuk
rexxo +11575
woensdag 6 maart 2019 om 17:15
Dit is oud nieuws, die interesse sluimert al sinds het WK in Rusland.

Denk dat VP de controverse Ajax vs PSV weer wil oppoken.

Ik vermoed dat al die goodnews Ajax topics sommige gaat vervelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 17:16]
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:27
Ik verwacht helemaal geen leegloop het eerst zien verhaal. Weet wel dat Lainez spijt heeft van keuze voor Betis als hij Ajax heeft zien spelen gisteren.
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:30
Zat je naast hem gister?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:32
Hij zat naast mij ja en, problemen mee?
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:36
Ja. Heel veel. Want? Je wou er wat aan doen?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:58
Geen probleem als jij van pijn houdt is dit prima hoor.

Zou toch eerst eens op youtube gaan kijken of je geen video van mij gemist heb, mocht je desondanks nog graag pijn willen lijden prima.
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 18:02
Haha wat bazel je nou man. Zit nou niet zo uit je nek te kletsen man. Alsof Lainez jou ff influistert dat die liever tegen Fortuna speelt aanstaand weekend.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:18
Het niveau in La Liga is hetzelfde als in Nederland en andere landen, een paar uitschieters zoals Ajax en PSV en de rest stelt niet veel voor niet in Spanje niet in Duitsland, Frankrijk of Nederland.
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 18:20
Betis - Vitesse... Die uitslag is voorspelbaar...
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:04
Het niveau in la Liga hetzelfde als Nederland ????
Of jij gebruikt drugs of je hebt nog nooit een wedstrijd uit de spaanse competitie gezien .
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:07
Zou een goeie aanwinst zijn voor PSV
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:24
Alleen niet haalbaar als Ajax ook interesse heeft. Liever naar een CL-kwartfinalist dan naar een club die in de CL voor lul staat natuurlijk. En dan hebben we het over het financiële plaatje nog niet eens gehad.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:28
Denk dat hij toch voor een club met een warme uitstraling zal kiezen.

En dat zal geen Amsterdam zijn.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:31
Die warmte zal Gutiérrez beamen natuurlijk. Die zal zijn horrorverhaal vast ook vertellen aan Alvarez.

Die komt dus gewoon naar Amsterdam.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:32
Hij heeft last van claustrofobie.

Zal dus nooit in die duikboot gaan spelen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:39
Dat gaat wel over als ie z’n salarisstrookje en de loting voor de beste 8 clubs van Europa ziet.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:41
Hij zal z'n hart volgen en niet zijn salarisstrookje.

Komt dus in Eindhoven terecht.

Misschien zelfs wel naar Utrecht.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:44
Het is een Mexicaan, die kunnen niks anders dan naar geld kijken. Daarom is Lozano komende zomer ook pleite naar China.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:45
Denk dat als hij alleen voor het geld leeft hij niet eens naar PSV had gegaan.

Koos toch voor de warme uitstraling van de club.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 01:30
Andere clubs werden niet concreet voor hem en de laatste maanden blijkt waarom. Hij heeft af en toe zelfs moeite met het niveau van de Eredivisie.
Vind ik leuk
Jozef +44311
woensdag 6 maart 2019 om 19:38
Beetje raar, voetballen in een duikboot. Zou dat ook niet doen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:38
Toch bijzonder dan dar spelers graag terugkeren naar Ajax en Ajax een warme club noemen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:39
Lekker afbouwen.

AFC Benidorm Basterds
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:30
Ja die 2 Mexicanen in Eindhoven zullen geen invloed hebben. Niks geleerd in Amsterdam van die speler die nu in Sevilla speelt?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:32
Guti zal ook erg blij zijn in Eindhoven... Hopelijk voor PSV spreekt Alvarez niet met Guti.
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:35
Vd beek was begin van 't seizoen ook niet zo happy. Nu is doe o zo trots. Kan snel gaan he.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:40
Klopt.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1659
woensdag 6 maart 2019 om 17:08
Dus hij gaat naar Betis😂😂😂
Vind ik leuk
markie +2757
woensdag 6 maart 2019 om 17:10
Dat zijn geen grappen he 😁
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:11
Na gisteren komt iedereen naar Ajax.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1659
woensdag 6 maart 2019 om 17:16
Sorry. Ik niet hoor😂😂😂
Top prestatie gister dat is zeker.
Maar ik zit hier goed
Vind ik leuk
RebelVox +10754
woensdag 6 maart 2019 om 17:17
Klopt, niemand wil meer naar een betis, maar met succesploeg Ajax meeliften.
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:31
Messi belde al?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:18
Als Lainez gisteren gekeken heeft heeft ie waarschijnlijk flink wat spijt
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:30
Ik heb die lainez een paar keer zien spelen maar ik heb t nog niet bij m kunnen ontdekken. Heel klein kereltje ook.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:08
Nou die mexicaanse club draait voor geen meter en kreeg 3 om de oren gister thuis tegen een klein clubje. Doe maar niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 17:09]
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
woensdag 6 maart 2019 om 17:08
gewoon lekker halen, en niet te moeilijk doen over wat geld
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:08
Machtsvertoon. PSV laten zien dat ze financieel nu helemaal geen vinger meer in de pap hebben
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 17:09]
Vind ik leuk
+40 +256
woensdag 6 maart 2019 om 17:17
Boeit dat dan? PSV heeft al jaren minder financiële mogelijkheden en ook minder kwalitatieve spelers.
De enige manier waarop Ajax PSV pijn kan doen is door spelers bij PSV weg te kopen, maar dat gaat wel wat meer centen kosten dan deze Mexicaan.
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
woensdag 6 maart 2019 om 17:09
Doe die Magallan er dan gratis bij
Vind ik leuk
appeltje +3617
woensdag 6 maart 2019 om 17:13
Hoe kun je hem nu al afschrijven?!
Vind ik leuk
Argento8523 +7291
woensdag 6 maart 2019 om 17:17
Door een heleboel wedstrijden van hem terug te kijken toen hij nog bij zijn vorige club speelde....
Vind ik leuk
markie +2757
woensdag 6 maart 2019 om 17:09
Ajax, psv. De keuze is dan niet zo moeilijk.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:08
Inderdaad , die speelt volgend jaar in Spanje ...
Vind ik leuk
HupHolland +3850
woensdag 6 maart 2019 om 17:09
Ik roep (gil) dit dus al meer dan een jaar. Dit is een echt goede speler.
Vind ik leuk
Mazraoui +2951
woensdag 6 maart 2019 om 17:13
Vertel eens hoeveel minuten heb je hem zien spelen met je gegil
Vind ik leuk
HupHolland +3850
woensdag 6 maart 2019 om 17:20
Een paar wedstrijden, bijvoorbeeld tegen USA. Als je geen WK kijkt, dan ken je deze speler natuurlijk niet.

Groetjes,
Vind ik leuk
HupHolland +3850
woensdag 6 maart 2019 om 17:46
Ik vind dit een absoluut talent, het is allemaal erg persoonlijk natuurlijk en een ander zou voor iemand anders kiezen. Ajax heeft al een hele tijd interesse in deze speler en ik heb hem daardoor een beetje gevolgd.

Daarbij kwam ik ook ineens Lainez tegen, waar Ajax pas later interesse in toonde. Alvarez is een stukje verder dan Lainez en Ajax had Alvarez allang concreet moeten maken. Maar Ajax gaat dan met Magallan aan de haal. Niks negatiefs over Magallan, maar een drama transfer voor een speler die wel een stukje ouder is en volgens mij minder imponerend, hhmmmm.

Ja, ik ben geen expert en ik gil wel eens ;-) Dat vind ik leuk!
Vind ik leuk
COYG +8134
woensdag 6 maart 2019 om 17:10
Wacht, Ajax had toch als eerste interesse in hem?

Maar goed, hij is nu niet iemand die qua stijl de achterhoede van Ajax kan versterken. Ik neem aan dat Blind centraal blijft staan en dan zou een sloper niet geheel onlogisch zijn naast hem. De Ligt kan je niet één op één vervangen, maar een type speler zoals hij is (sterk, sloper, etc.) zou wel beter passen dan Álvarez.
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:33
Wie als eerste interesse heeft boeit toch weinig. Waar die gaat spelen is een stuk relevanter.
Vind ik leuk
COYG +8134
woensdag 6 maart 2019 om 17:51
Boeit wel, want dan klopt de titel niet en is wederom stemmingmakerij...
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:55
Dat verbaasd je toch niet? Eerste lesin marketing... Maak click bait titels.
Vind ik leuk
COYG +8134
woensdag 6 maart 2019 om 19:02
Lijkt me logisch, maar dat ontkracht het feit niet dat Ajax eerder was.
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 21:01
U zijt juist.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
woensdag 6 maart 2019 om 17:51
Weet je wat het leuke van Alvarez is? Hij is een hele goede verdediger. Hij kan zowel Centraal als op rechts uit de voeten, hij heeft aanvallende kwaliteiten. Hij is Mexicaans international en nam deel aan het WK, Hij is 21 ofzo. Hij is geen sloper, hij heeft een hele sterke mentaliteit en blijft altijd overeind staan. Een mentaliteit die zijn team (=Lainez) nooit in de steek laat
Vind ik leuk
+40 +256
woensdag 6 maart 2019 om 17:10
Wat zal de doorslag geven? De Mexicaanse ambassadeurs van PSV of het grote geld van Ajax?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:11
Vaak geeft geld de doorslag bij voetballers
Vind ik leuk
+40 +256
donderdag 7 maart 2019 om 16:49
Vaak, maar niet altijd. Kijk maar naar die Mexicaan die naar Betis is gegaan.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 17:45
En jij denkt dat ie daar minder verdient dan dat ie bij Ajax zou verdienen ??
Ik denk van niet namelijk .
Vind ik leuk
stratumseind +195108
woensdag 6 maart 2019 om 17:10
de creativiteit spat er weer vanaf in het amsterdamse
Vind ik leuk
Emnu +7057
woensdag 6 maart 2019 om 17:13
PSV moet z’n plek leren kennen en niet spelers gek maken die ze niet kunnen betalen.

Als de grote jongens mee gaan doen, is PSV kansloos.

En als je creativiteit in t Amsterdamse mist, kijk de wedstrijd van gister nog een keer na.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 17:14]
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:13
Klopt dat hebben ze gisteren ook mee mogen maken in Madrid!

Vind ik leuk
Mazraoui +2951
woensdag 6 maart 2019 om 17:15
Je had Neres, Tagliafico en Onana ook van mijlenver aan zien komen zeker
Vind ik leuk
1313 +8755
woensdag 6 maart 2019 om 17:16
Ook zo genoten gister, stratum?😉
Vind ik leuk
WilcoS64 +3951
woensdag 6 maart 2019 om 17:19
Hij kon de wedstrijd vast niet zien vanwege .... vul maar wat in. Meneer Vamos ook niet gezien of gehoord.
Vind ik leuk
1313 +8755
woensdag 6 maart 2019 om 17:26
Hahaha nee, Vamosje die komt pas weer als Psv wint dit weekend, achja wel lekker rustig zo!
Vind ik leuk
HupHolland +3850
woensdag 6 maart 2019 om 17:53
lol, PSV speelt gelukkig niet veel.
Vind ik leuk
Rabarber +4286
woensdag 6 maart 2019 om 17:31
Die heeft het nog steeds Spaans benauwd joh. Hij zit onder de vlekken.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:25
Ajax volgt deze jongen al sinds 2017.
Vind ik leuk
AFC AJAX. +525
woensdag 6 maart 2019 om 17:31
Ook genoten jonge gisteravond, en niet van je klok bier.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:32
Ja heb je t gezien gister? 1 en al creativiteit.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:38
Haha was je ondergedoken?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:45
hij heeft het zogenaamd niet gezien
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:11
Ik denk dat als Ajax die strijd echt aan wil gaan, dat ze die echt wel winnen. PSV kan volgende seizoen waarschijnlijk niet aan Ajax tippen met de verdiensten van Frenkie de Jong en (waarschijnlijk) Matthijs de Ligt bij, vrees ik. Als Ajax hem echt zou willen, halen ze hem. PSV kan niet winnen als het om geld gaat.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
woensdag 6 maart 2019 om 17:55
Ajax heeft zich in Europa te kijk gezet. Veel meer spelers zullen nu weer in Ajax geloven.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:16
psv kan niet winnen wat het geld aan gaat en ook niet winnen in Amsterdam
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 20:05
Dat eerste klopt, tweede gaan we wel zien ;)
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 6 maart 2019 om 17:11
De Mexicaanse media hebben gisteravond ook tv gekeken blijkbaar.

En door...
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:11
Die gaan écht niet meer met Mexicanen in zee. Die ruiken weer geld na gisterenavond. En hop daar komen ze weer met hun vervangers....lulkoek.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:12
Dat Ajax het contract maar goed leest zodat ze niet per ongeluk ook Psv erbij kopen 😁
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:03
Kun je altijd nog weggeven aan Feyenoord en Bergwijn houden
Vind ik leuk
whiskey33 +658
woensdag 6 maart 2019 om 17:16
lekker makkelijk scouten zo voor ajax. Psv gaat op pad en ajax toont dan ook ineens intresse
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
woensdag 6 maart 2019 om 17:20
Net het Marokkaanse bond😇
Lol...komt door de griepvirus..
Vind ik leuk
WilcoS64 +3951
woensdag 6 maart 2019 om 17:21
PSV kan hem niet betalen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:11
makkelijk als ze de spaarpotjes van de kinderen om keren !
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:26
Ajax heeft al veel langer interesse, al sinds 2017.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:35
Ik heb ook interesse in een rolex, kan m alleen niet betalen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:05
Bij de Graafschap kunnen ze dit jaar Rolexen verdienen ipv telefoons....................
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 01:33
Zal wel een immitatie worden.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:16
Binnenhengelen dat knaapje.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
El Cazador +8923
woensdag 6 maart 2019 om 17:18
Ajb geen taco vreter, verkeerde mentaliteit
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
woensdag 6 maart 2019 om 17:19
Zijn matties zitten in Eindhoven...
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:09
ja daar hebben ze nu spijt van zitten op de bank tegenwoordig bij psv!
Vind ik leuk
Romarioo +701
woensdag 6 maart 2019 om 17:24
Nou word 't het lastig salaris gaat en kan een grote rol worden om naar A'dam te gaan ipv eindhoven
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:07
om iets te kopen heb je centjes nodig heel veel spelers worden Peper duur tegenwoordig
Vind ik leuk
Romarioo +701
woensdag 6 maart 2019 om 18:24
Klopt
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:25
Van mij hoeft geen Mexicaan te komen. Internationaal laten ze niks zien. Tactisch zwak ook
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 17:40
NL elftal is ook al aardige tijd waardeloos... De Ligt en De Jong stellen dan ook meteen niks voor?
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 01:37
Ja heel waardeloos als je de wereldkampioen van 2014 en 2018 uitschakelt. Gaat t verder wel lekker met je?
Vind ik leuk
ritje +636
woensdag 6 maart 2019 om 17:29
hallo Laat Overmars maar schuiven! Die weet precies wat hij moet doen voor AJAX Ik heb en volgens mij velen het volste vertrouwen in hem. mvg ritje
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 18:07
Hoi.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:30
Het Mexicaans gezever begint weer , om aan het eind mis te pakken ,bij ons leren ze het nooit.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:32
ik hoop dat marc zijn beurs dicht houd en hij na eindhoven verkast anders kunnen we salcido ook net zo goed ontslaan.maar ff mexico terzijde hoop dat romario iets voor onze club kan betekenen.ik zie brasiliaantjes altijd graag voetballen paar aanvallers als bergwijn, lozano vertrekken kan malen en gakpo mooi concureren en het niveau opschroeven heb nu al zin in het volgende seizoen .en natuurlijk kijkend na amsterdam de beurs zal op knappen staan en er zullen ongetwijfeld buitelandse talente deze kant op komen het niveau in nl is stijgend daar ben ik zeer blij mee (en ja ook als dat door ajax komt)ik ben namelijk geen hater
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:08
Wat verwachten jullie veel van luiaard Romario, die regelt echt niks hoor
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:10
vanwaar die haat
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:34
Juist nu gauw spelers benaderen die nog betoverd zijn van gisteravond...
Vind ik leuk
hollister +755
woensdag 6 maart 2019 om 17:49
Staat al meer dan 2 jaar op de radar van Ajax net als Pavon als aanvaller... niet zo vreemd dat je vaak dezelfde namen tegenkomt... Toch gezien het vele geld dat er binnen komt dit jaar, had ik gehoopt dat ze in een iets duurdere en beter vijver zouden gaan vissen.. 10 tot 20/25 miljoen... als je straks meer dan 250 a 300 miljoen ontvangt uit transfers, mag je ook best wel wat meer investeren
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:14
dat zou je zeggen maar de beurs heeft hier ook nog een vinger in de pap en die geilen meer op geld op de bank want 20 mil neer leggen is toch een risico die denken alleen aan het bedrijf in waarde te laten steigen begrijp me niet verkeerd ik hoop op goede spelers in nl dan moet de concurentie mee en gaat t niveau omhoog maar heb r een hard hoofd in
Vind ik leuk
hollister +755
woensdag 6 maart 2019 om 20:15
Jij snapt er geloof ik niet ze heel veel van ... alsof aandeelhouders iets te vertellen hebben over aankopen en verkopen, sukkeltje... haha
Jullie mogen die Alvarez wel hebben hoor... kan die mooi naast Guti en Romero op het bankje zitten
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 22:55
en jij zegt dit zonder achter je oor te krassen jullie geld is van de aandeel houders knuppel dat geld staat niet op jullie bank jullie bedrijf is dat geld waard er is een percentage van dat geld wat indd gebruikt mag worden en ze hebben niet veel te vertellen over wat r gekocht word maar wel de bedragen die er mee gemoeid zijn en jij noemt mij sukkeltje ga met je plasser spelen idioot
Vind ik leuk
hollister +755
woensdag 6 maart 2019 om 23:16
Hahaha, gekkie... jij moet standup comediant worden.. jij hebt echt talent... of misschien ff nog een jaartje naar school.. jij was al niet de slimste thuis... hahaha wat een dom mannetje ben jij zeg.. lachwekkend... tenminste als je dit allemaal nog meent ook... hoe oud ben jij sukkeltje.. dit geloof ik echt niet..
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 23:31
we zullen er een eind aan breien want je zet jezelf steeds meer voor paal en dat gun ik je niet je bent al voor ajax en moet daar je leven al mee door dus zie het positief het glas is niet half leeg en mijn excuus voor mijn taal gebruik van voorheen en hoop dat jij daar ook op gaat letten ik ben geen sukkeltje maar ook geen haar beter als jij als ik me zo profileer dus nogmaals sorry dat ik je idioot noemde neem mijn woorde terug
Vind ik leuk
hollister +755
woensdag 6 maart 2019 om 23:54
Hey sukkeltje.. als jij denkt dat aandeelhouders bepalen of een speler wel of niet mag komen dan houden we er idd mee op... dan ben je idd de gekste van Eindje... wat een complete idioot ben jij zeg.. je moet niet zoveel zuipen en snuiven overdag... hahaha.. wat een dwaas ben jij zeg...
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 16:58
ik gaf duidelijk aan dat ik niet gediend ben van scheld woorden en biede ook mijn excuus aan voor mijn taal gebruik eveneens zij ik dat indd de aandeel houders niet bepalen welke spelers komen maar wel welke bedragen er mee gemoeid zijn en dat je nu weer zo uit de hoek komt zegt meer over jou individuele gedachte gang dan over voetbal verstand dus ga tennis volgen want een team sport is wss te hoog gegrepen voor jou iq dus stoppen met deze conversatie is indd onvermijdelijk
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 17:49
Hij wil niet.................onze ambassadeurs hebben hem al gesproken....
Vind ik leuk
5jaarniks +196
woensdag 6 maart 2019 om 17:50
Die kiest voor het beste: PSV
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:03
die kies voor de euro's en voor cl voetbal bij Ajax
Vind ik leuk
Klapper +36
woensdag 6 maart 2019 om 18:08
Of lekker groeien bij een wereld verdediger. Die gaat naar Feyenoord.... Sorry kon het niet laten om ook onzin te spuien
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:01
Hebben geen penny's voor zo een dure speler in Eindhoven
Vind ik leuk
Mari +12442
woensdag 6 maart 2019 om 18:09
Ik geloof er niets van.
Ze willen de prijs opdrijven
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:09
Ja 1 miljoen erop en PSV moet helaas afhaken
Vind ik leuk
Mari +12442
woensdag 6 maart 2019 om 19:15
Ajax heeft Magellan al gehaald voor de Ligt en bovendien zijn ze Schuurs aan het opleiden.
Ik denk niet dat ze hem willen.
Wel een vervanger voor Zyech (helaas) Doan
Wel een vervanger voor Frenkie (Odegaard)
Nu nog een linksback
Vind ik leuk
Dommetje +3310
woensdag 6 maart 2019 om 18:11
Zal niet meevallen met vertrek van die spelers, deze vang je maar niet zo op .
Ze voelen elkaar aan en is een geheel .
Met de nieuwe spelers gaat het toch tijd kosten voor het weer zo draait .
Gefeliciteerd nog was top .
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:21
De felicitatie daar meen jij helemaal niks van. Doe daarom maar niet zo hypocriet.
Vind ik leuk
kuurie96 +1450
woensdag 6 maart 2019 om 18:34
ondankbaar mannetje
Vind ik leuk
Dommetje +3310
woensdag 6 maart 2019 om 19:56
Idd Kuurie maar hij is ook de grootste sukkel hier .😉
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:10
Das dan alleen maar lekkerder
Vind ik leuk
pico323 +7536
woensdag 6 maart 2019 om 18:21
geef De Ligt een flink bedrag als tekengeld en verlengen. Volgend jaar cashen.
Vind ik leuk
michelhx +4586
woensdag 6 maart 2019 om 18:32
Ze hebben Schuurs en Magellan toch?
Vind ik leuk
kuurie96 +1450
woensdag 6 maart 2019 om 18:33
geen eigen jeugd

wzawzdb in spelers kopen
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:11
Jaloers, logisch
Vind ik leuk
Mo +12879
woensdag 6 maart 2019 om 18:40
Als hij gisteren gekeken heeft en ziet hoeveel talenten er doorbreken bij Ajax lijkt mij de keuze niet heel moeilijk eerlijk gezegd. Maar goed we zullen zien.
Vind ik leuk
Cookee +12690
woensdag 6 maart 2019 om 18:49
Gister? PSV speelde gister niet, maar je hebt wel gelijk dat er veel talent doorbreekt.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:12
Haha die zetten zichzelf enkel voor lul, maar zijn gelukkig al klaar
Vind ik leuk
Cookee +12690
woensdag 6 maart 2019 om 18:48
PSV is een grootheid in Z-Amerika.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:13
Verhuizen dan! Miss kunnen jullie dan wel een echt stadion kopen op ware groote
Vind ik leuk
Cookee +12690
woensdag 6 maart 2019 om 19:27
Ik ben helemaal niet van PSV.

Ik zag gister jAjax tegen Telstar, mooi stadion hoor dat Telstar.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:31
Wel leeg altijd
Vind ik leuk
Cookee +12690
woensdag 6 maart 2019 om 20:32
Waar is de humor in Amsterdam.
Telstar in het wit? Real in het wit?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:48
Weer een nieuwe buitenlander die de jeugd in de weg gaat zitten
Vind ik leuk
Nr14always +4002
woensdag 6 maart 2019 om 18:49
Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, Sanchez ( die ook voor een fooi is verkocht) Cilissen, dat is mijn lijstje en nog wat aanvulling.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 18:53
Trieste tactiek van overmars,psv wannebee.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 maart 2019 om 18:54]
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 19:14
Gaat ook zo goed bij PSV
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:47
We pakken meer schalen,breekt meer jeugd door,gaat prima ja.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 20:19
Die schaaltjes verbloemen een hoop,Ajax heeft zich in de luwte opgepompt en is niet meer bij te houden! Eigen jeugd is leuk maar je wint geen prijzen
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 6 maart 2019 om 20:20
En sowieso hebben we ook genoeg jeugd
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:24
Maar geen prijzen,mischien de knvb beker,dit jaar maar meer ook niet.
Is al meer dan het beste doelsaldo,en dat met al die aankopen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 7 maart 2019 om 07:42
Denk je nog steeds dat PSV kampioen word dit jaar! Grappig ze hebben nog niet gewonnen maar o zo arrogant
Vind ik leuk
AllAdIn +24842
woensdag 6 maart 2019 om 19:13
De kop van deze topic is meteen voer voor de trolletjes om uit hun holletjes te komen..
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:18
Kan schuurs dit niet Zijn
Vind ik leuk
pim4ever +1095
woensdag 6 maart 2019 om 19:20
Het lijkt me dat na gisteravond iedere Mexicaan bij Alax wil spelen.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:49
Wat is dat,alax,chinees schoonmaakmiddel.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:28
Dan kan mijn provinciale clubje PSV het wel shaken. Ajax heeft veel meet allure en wereldwijde bekendheid. Pav blijft het eindhovense clubje. Jammer Toon, je zit al vijf jaar op die stoel maat je hebt net als van bommel nog helemaal niets bereikt dan behalve interassante oneliners te bedenken en open deuren in te trappen. De RVC is hier verantwoordelijk voor, wat een slappe hap bij mijn PSV. #toonout #bommelout
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 19:42
Na gisterenavond wil iedereen in Mexico een AJAX-shirt 😎 en geen ...
Vind ik leuk
Dommetje +3310
woensdag 6 maart 2019 om 20:03
Kappen , Kappen dit is zwak van jou verwacht ik zo,n opmerking niet .
Jij bent best wel realistisch het was natuurlijk allemaal prachtig voor jullie geniet ervan .
Maar het word ohh nog zoveel zwaarder , dan daarna is het uiteindelijk weer niks denk toch dat het hierbij ophoud .
Maar geniet van dit succes gefeliciteerd .
Vind ik leuk
AZ14 +521
woensdag 6 maart 2019 om 20:04
Als hij slim is gaat hij voor een club die 1/4 CL speelt en niet voor een club die 1 punt haalt uit CL en nog met een geparkeerde busje achtereen !! haha
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 20:27
Tja opbokken dan he PSV, je betaald het of je betaald het niet maar Ajax heeft het meeste geld, tenzij hij voor PSV kiest vanwege Lozano of Guti
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 20:45
Haal davinson sanchez maar terug
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
woensdag 6 maart 2019 om 21:57
en Magallan dan?
Vind ik leuk
Smash +4130
woensdag 6 maart 2019 om 22:38
Vanzelfsprekend; Waar PSV gaat, gaat Ajax.
Vind ik leuk
RGB +1283
donderdag 7 maart 2019 om 16:20
Zal wel naar PSV gaan. Als papa Guardado hem lief toespreekt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws