Overmars stelt Ajax-fans gerust: 'Voor die spelers zullen we ver gaan'

Overmars stelt Ajax-fans gerust: 'Voor die spelers zullen we ver gaan'

Gepubliceerd: donderdag 7 maart 2019 om 06:48do 07-03-2019 om 06:48

Laatste update: donderdag 7 maart 2019 om 08:10do 07-03-2019 om 08:10

Marc Overmars houdt komende zomer rekening met een leegloop bij Ajax. Door het behalen van de kwartfinales van de Champions League staan de spelers nóg meer in de spotlights.

Het Ajax van Erik Ten Hag speelt de sterren van de hemel, maar zal komende zomer een metamorfose ondergaan. Frenkie de Jong vertrekt naar FC Barcelona en de verwachting is dat meer spelers zullen vertrekken.

"Het is een illusie dat we dit elftal bij elkaar kunnen houden. Het was al een flinke klus om dat dit seizoen voor elkaar te krijgen, omdat we een jaar geen Europees voetbal hadden gespeeld", vertelt Overmars aan De Telegraaf, een dag na de sensationele 1-4 overwinning bij Real Madrid.

"We weten dat er in juli jongens zullen vertrekken", gaat Overmars verder. "Dat gebeurde na de finale van de Europa League ook. En kijk waar we nu staan. Een nieuw, sterk elftal opbouwen kan snel gaan."

Overmars stelt de Ajax-fans gerust: als er geïnvesteerd moet worden, zal dat gebeuren. "Al gaat het niet om veel geld uitgeven om het uitgeven. Maar voor de spelers die we willen hebben, zullen we ver gaan. Soms moet je nu eenmaal meer investeren. Ik heb er vertrouwen in en er een goed gevoel over dat het in orde komt."

Poll

Kan Ajax de halve finale halen?

(9991 stemmen)

Plaats een reactie

J de Wit +2281
donderdag 7 maart 2019 om 06:51
Ik ben erg benieuwd welke verassingen Overmars uit zijn hoge hoed gaat toveren!
Vind ik leuk
J de Wit +2281
donderdag 7 maart 2019 om 06:51
Zou toch wat zijn als ze een Vertonghen en Suarez zouden kunnen strikken
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 06:55
Hij gaat Mbappe kopen. Want Mbappe wilt graag op zijn minst de kwartfinales halen in de champions league.
Vind ik leuk
JWK +795
donderdag 7 maart 2019 om 07:33
😂
Vind ik leuk
Dani82 +3237
donderdag 7 maart 2019 om 09:53
Hahaha
Vind ik leuk
Gudoeman +368
donderdag 7 maart 2019 om 10:29
Jullie Ajax fans zijn in een hele diepe droom beland maar je weet wat ze zeggen dromen zijn bedrog
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 11:14
Tenslotte moet AJAX de punten voor Nederland weer binnen halen die jou club weer heeft laten liggen
Vind ik leuk
Smash +4130
donderdag 7 maart 2019 om 21:19
Doe ons ook zo'n poule en zo'n loting!
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:55
Dus Bayern en Benfica waren zeker amateurtjes volgens jou en real zeker ook
Vind ik leuk
Smash +4130
vrijdag 8 maart 2019 om 18:59
Ik heb alleen gezegd dat Bayern niet de vorm had van afgelopen seizoen en van dit moment. Ze stonden niet voor niets dik achter in de Bundesliga.

Benfica was een degelijke tegenstander.

Real is ook totaal uit vorm, dus heb je het geluk dat je zo'n tegenstander treft.

Maar ja, jullie mogen wel zeggen dat PSV (in een veel zwaardere poule) slecht gepresteerd heeft, maar o wee, ...... als je iets over Ajax zegt, dan .........
Vind ik leuk
langeGek +1536
vrijdag 8 maart 2019 om 11:48
Deze gast.

In onze poule hadden jullie exact dezelfde laffe speelwijze gehanteerd die jullie hanteerden in jullie eigen poule. Immers, aanvallen getuigt van naïviteit. Geen eigen initiatief, niet durven spelen op balbezit is het devies van van Bommel. En dan je eigen calimero hoofd er van overtuigen dat het toch echt anders had gekund, dat zij altijd geluk hebben en wij niet. Dat het weer over hun gaat en niet over ons. En dan huilen.
Vind ik leuk
hollister +718
donderdag 7 maart 2019 om 11:55
Hey sulletje... weet jij wat het verschil is met jouw cluppie? Wij kunnen tenminste nog dromen.... die van jou zorgt allene maar voor nachtmerries... of kom jij nog iedere nacht klaar van die 6 - 2.... is jouw seizoen dus ook geslaagd? Mooi mannetje.. geniet er van .. op naar Trencin in 2020
Vind ik leuk
Tommieman +4868
donderdag 7 maart 2019 om 07:09
Sowieso is Vertonghen wel haalbaar. Zeker na dit seizoen. Suarez ik hoop het 😆
Vind ik leuk
dhrwobo +43587
donderdag 7 maart 2019 om 08:42
Jep, maar zorg er dan wel voor dat Schuurs zich echt aan Vertonghen kan optrekken en wellicht ook nog een jaar verhuurd kan worden. Zou sonde zijn als Schuurs z'n carrière in mineur ziet eindigen bij Ajax.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
donderdag 7 maart 2019 om 09:31
Die moet echt spelen volgend jaar anders idd verhuren deze zomer want anders is het zonde van zo een jongen
Vind ik leuk
rexxo +11267
donderdag 7 maart 2019 om 11:44
Zegt ook wat over het verschil tussen Eredivisie en KKD.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 12:19
We verhuren Schuurs wel aan PSV, kan hij zich optrekken aan Viergever.
Vind ik leuk
hollister +718
donderdag 7 maart 2019 om 12:41
Schuurs moet vlieguren maken bij clubs als Groningen of Heerenveen
Vind ik leuk
Markus80 +3050
donderdag 7 maart 2019 om 08:27
Ja dat zou ideaal zijn. Met nog een andere verdediger erbij. Ik weet niet wat Dolberg tegenwoordig zou kosten, maar voor een leuke prijs kun je die dan weer van de hand doen.
Vind ik leuk
Malaga036 +483
donderdag 7 maart 2019 om 08:32
Ik denk dat als ze als ze hun echt willen hebben en dat ook echt gaan proberen dat een aantal sleutelspelers van dit jaar zoals De Ligt, Onana, vd Beek en Ziyech en Tagliafico dan misschien nog wel een extra jaartje blijven, tuurlijk heb je dan echte concurrentie maar dat krijgen ze bij een overstap naar een grotere club ook, maar ik denk dat als je de selectie verteld dat je jantje en suarez gaat halen datje dan echt een elftal bouwt om ver te komen in de champions league. En de ligt vd beek en onana hebben ook dan nog ruim 10 jaar de tijd om te voetballen. Met fifa heb ik suarez al kunnen kopen!! En heb ik frenkie nog binneboord weten te houden!
Vind ik leuk
Youri99 +10352
donderdag 7 maart 2019 om 09:46
Ja fantastisch om je verdiende centen weer te vernietigen door oude spelers zonder restwaarde te kopen. Vanuit een bedrijfstechnisch perspectief complete kapitaalvernietiging.

Zolang er wat ervaren spelers als schone, blind en tadic blijven dan kun je het gerust aanvullen met jonge talenten die mogelijk binnen een seizoen 40/50 miljoen waard worden.

Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 12:33
en zlaten er bij. alle 3 terug halen
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
donderdag 7 maart 2019 om 07:30
de Ligt , de Jong , Ziyech , Tagliafico , Tadic , Neres....allemaal.kwaliteit wat je niet " zomaar " terughaalt. Wat het ook kost. Legio voorbeelden. Kijk naar Magallan, Guti, Romero...een vermogen. Terwijl Stengs destijds de helft kostte. Als Ajax Cillesen kan halen, dan is Onana wel opgevangen.
Vind ik leuk
McLovin +621
donderdag 7 maart 2019 om 07:48
Magallan heeft nog geen kans gekregen door blessure. Hij kan nog wel wat worden!
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
donderdag 7 maart 2019 om 08:26
Tadic, Blind en Tagliafico doen volgens mij gewoon moeiteloos mee. Dus hoezo is die kwaliteit niet terug te halen?
Magallan is gehaald voor komende zomer en dat Guti en Romero niet bevallen heeft met onze scouting vrij weinig te maken.
Vind ik leuk
Markus80 +3050
donderdag 7 maart 2019 om 08:46
Idd. en deze jongens blijven gewoon. Haha Romero ja, die is nu iedereen al vergeten. Hoeveel is daarvoor betaald net als dat Mexicaantje van 8,3 miljoen. Goed bezig.
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
donderdag 7 maart 2019 om 08:52
Iets van 10 miljoen. Ja, vooralsnog zonde van het geld.
Vind ik leuk
Markus80 +3050
donderdag 7 maart 2019 om 08:59
Niet vooralsnog als je dat ziet. Dit is echt geld weggooien.
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
donderdag 7 maart 2019 om 09:02
Dat hangt in mijn ogen van de afloop af.
Als Guti zich toch in de basis speelt en later wat oplevert pakt het achteraf nog goed uit lijkt me.
Vind ik leuk
Markus80 +3050
donderdag 7 maart 2019 om 08:40
Als Barcelona Onana wil, dan komt Cillessen gewoon naar Ajax. Eerder een soort ruildeal. De rest is idd. lastig te vervangen, maar er komt ook wel een stroom geld binnen. de Ligt zal rond de 70 a 80 miljoen gaan kosten als het niet meer is. Ziyech minimaal 40 miljoen. Tagliafico gaat niet weg dit seizoen. Neres daar is al eerder 40 miljoen voor geboden. Dan heb je Dolberg nog, wat die zou kosten weet ik niet, maar een behoorlijk bedrag lijkt me.


Naast de inkomsten van de verkoop van de Jong en de CL inkomsten die nu al op 80 miljoen staan, heeft Ajax nogal wat mogelijkheden. Dat kun je aan Overmars wel overlaten.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 09:42
Als Barcalona Onana wil dan moeten ze betalen maar nog belangrijker wil Andre reservekeeper zijn bij Barca? En je doet of Jasper gewoon ff naar Ajax komt, ik denk dat hij gewoon ff naar een andere europese topclub wil.
Vind ik leuk
Markus80 +3050
zaterdag 9 maart 2019 om 06:05
Qua prijs zitten ze gelijk en een andere topclub vindt hem te duur. Daar kost hij 60 miljoen, bij Ajax 30 t0t 40 miljoen. Zou een mooie ruil zijn nu ze hetzelfde vragen.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:50
Waarschijnlijk de verrassing dat ook hij vertrekt
Vind ik leuk
Binkie +164
donderdag 7 maart 2019 om 08:32
Ik hoop geen enkele anders gaat er iemand in vlammen op.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
donderdag 7 maart 2019 om 19:42
nee hoor het is geen verrassing
Overmars die calimero wil een Mexicaan waar PSV mee bezig is
naar Ajax halen
ben benieuwd waar hij voor kiest het mooie PSV
OF
het geld en de al vijf jaar niks winnende club Ajax
Vind ik leuk
Mosquito +21767
donderdag 7 maart 2019 om 06:53
Ben benieuwd wat hij uit de hoge hoed tovert.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 06:54
Konijnen.
Vind ik leuk
Mosquito +21767
donderdag 7 maart 2019 om 07:00
Haha
Hiszpania na całe życie
Vind ik leuk
babbel1908 +397
donderdag 7 maart 2019 om 06:53
Ook als je zo rijk bent als ajax heb je je beperkingen vanwege de aantrekkelijkheid van de eredivisie. De echte topspelers willen echt niet voor 5000 supporters op een kunstveld in Rotterdam spelen. Dan moet je ze wel heel veel salaris bieden.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7656
donderdag 7 maart 2019 om 06:55
In de Kuip ligt toch gewoon gras?
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 06:53
Laten we het lekker per wedstrijd bekijk. Ligt ook helemaal aan de volgende tegenstander.
Vind ik leuk
KCP +737
donderdag 7 maart 2019 om 06:55
Salarissen omhoog pik
Vind ik leuk
Splintair +2109
donderdag 7 maart 2019 om 06:59
Doan? pieri? Odegaard? En er zal vast nog wel een braziliaan uit de hoge hoed komen;)
Vind ik leuk
Gilze +1106
donderdag 7 maart 2019 om 07:39
Rafa van Benfica
Kost ongeveer 16 miljoen
Vind ik leuk
Splintair +2109
donderdag 7 maart 2019 om 07:42
Zou zo’n speler naar Ajax komen? Ik denk het niet eigenlijk... die gaat straks voor 2x zo veel salaris naar Brighton ofzo
Vind ik leuk
Gilze +1106
donderdag 7 maart 2019 om 07:49
Zon gast ziet ook wat er gebeurd
Ideale springplank naar de absolute top
En t merk Ajax op CV brengt gewoon wat extra op
Vind ik leuk
Markus80 +3050
donderdag 7 maart 2019 om 08:54
Ik heb niet het idee dat hij naar Brighton wil, eerder naar een club bij de beste 8 van Europa die met 1-4 bij Real thuis wint.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 06:59
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:01
Je doet je naam eer aan
Vind ik leuk
Markus80 +3050
donderdag 7 maart 2019 om 08:55
Ons homootje
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 18:21
Internet held
Vind ik leuk
Markus80 +3050
zaterdag 9 maart 2019 om 05:54
Internet homootje.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:39
Grote mond voor een man met een iq van 70
Vind ik leuk
Markus80 +3050
vrijdag 15 maart 2019 om 05:14
Nou Universitair opgeleid ofwel Master of Science en jij?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 08:12
Je moet jezelf schamen
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 18:22
Hahahahahah, wat een humor Govert. Je hebt je naam ook mee
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:25
De staf die met jongens de sauna ingaat is meer iets voor een club uit Brabant.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 18:21
Was je erbij?
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:27
Nog een beetje chagrijnig van dinsdag?
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 18:20
Voor Henkie nog eenmaal troelala troelala
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 18:32
Wat?
Vind ik leuk
Jozef +44146
donderdag 7 maart 2019 om 07:48
Warme club dus.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1158
donderdag 7 maart 2019 om 14:22
Jaloers?????
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:38
Idd Lainez je had ook kwartfinalist kunnen zijn in de CL
Ach ja, Sevilla is ook een leuk clubje 😎
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:42
Hij zit bij Real Betis 😂😅
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 08:21
Klopt, moet je nagaan ! Nog erger Idd om te lachen ... of doe je dat on mijn foutieve reactie 😉



Voor mij is er trouwens maar één club in Sevilla

Nou vooruit dan real betis SEVILLA 🤗
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 10:35]
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
donderdag 7 maart 2019 om 08:27
Dus Lainez zit zonder club? :p
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 10:06
Zonder club van een écht niveau !
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 09:30
Laten we het houden op een beetje van beiden 😋 maar die Laínez heeft wel spijt hoor 🙃
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 07:41
Maar wie zullen er zeker weggaan? De Jong, De Ligt, Ziyech? En verder?

Onana zie ik alleen vertrekken als hij wordt aangetrokken als 1e keeper bij een beter presterende club in een grotere competitie, maar die zijn volgens mij allemaal goed voorzien de laatste 2 jaar (PSG schiet me nu te binnen)

Tagliafico? Zou kunnen, maar die is er pas net.

Neres? Zie ik niet weggaan... die wil volop spelen.

Ziyech? Denk 85% zeker, maar alleen als het plaatje klopt (voor zowel hem als voor Ajax). Daar is Ziyech heel stellig in.

v/d Beek? Acht de kans groter dat hij blijft en de nieuwe aanvoerder gaat worden.

Mazraoui, Blind, Schöne, Tadic, Dolberg blijven 100%

Dus moet je je richten op een keeper, centrale verdediger, linksback, aanvallende middenvelder en controlerende middenvelder.

Kotarski (of Cillessen), Odegaard en nog 2 verrassingen voor in de verdediging. Eiting, Gravenberch mogen voor mij de rol van Frenkie op zich gaan nemen.
Vind ik leuk
Der Monarch +2118
donderdag 7 maart 2019 om 08:00
Tagliafico behouden. Alleen De Ligt, Ziyech en Onana laten gaan. Dan zou je met Cillessen en Vertonghen het grootste deel op kunnen vangen. Voor Ziyech hebben we eigenlijk Tadic. Ik hoop alleen dat er dan nog een rechtsback gehaald zal worden, misschien Tete wel. Niet de beste voetballer, maar wel een goede verdediger. En een goede buitenspeler zou wel fijn zijn. Mocht het mogelijk zijn, zou ik als Overmars zijnde er alles aan doen om Suarez te strikken.
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 08:27
Buitenspelers hebben we Neres en Bandé (die jongen zal toch wel herstellen mag ik hopen)
Cerny, Nunnely, Kühn (wat ik echt een geweldig talent vind) zijn er nog.

Er komt nog zoveel aan, hopelijk kunnen ze de talenten uit jong, O19 en O17 behouden... maar de grootste taak van Overmars is om op 13 juni 2019 een 3-jarig contract uit te delen, met een gelimiteerd transfersom van 50 miljoen er in.
Vind ik leuk
Der Monarch +2118
donderdag 7 maart 2019 om 08:50
Ünüvar is inderdaad het grootste talent die er nu rondloopt bij Ajax. Dat komt wel goed, vooral omdat Ajax in aanzien weer os gestegen.
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 09:01
Van de gekochte talenten heb ik ook hoge verwachtingen van: Jensen, Kühn en Danilo.

En weet je van wie ik me echt afvraag of hij ooit gaat doorbreken, maar over wie je al zolang hoort... Nunnely.

Die kan nu nog steeds meedoen met de Youth League! Maar die naam hoor ik ook al 4 jaar rond zoemen... Maar lijkt me eerder een Lesley de Sa te gaan worden, dan een Justin Kluivert.
Vind ik leuk
Der Monarch +2118
donderdag 7 maart 2019 om 09:21
Nunnely zie ik het niet halen.. Van wie ik ook dacht dat hij het niet zou redden, is Lang. Maar inmiddels is hij mentaal echt gegroeid, dus wie weet..
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 10:09
Ja, daar heb ik ook nog steeds hoop op.
Maar zijn rugblessure(s) zijn erg in zijn nadeel.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 19:25
Tagliafico zie ik trouwens vrijwel op zeker vertrekken. Nu volop in de picture en is 'al' 26. Voor hem allerminst zeker dat clubs die nu interesse hebben vlg jaar of later nog terug zullen komen.
Mazraoui is ook interesse voor (lijkt het) en je moet je toch afvragen of hij wel een rechtsback voor de toekomst is. Hij zou dan door zijn huidige verdiensten wel een kans op het middenveld moéten krijgen maar denk dat dat ook net te hoog gegrepen is. Verkopen voor wellicht bedragen van 25 of 30 miljoen is dan wellicht toch een erg aantrekkelijke optie voor Ajax.
Tadic vind ik ook nog twijfel als er echt nog een topclub mocht komen voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 19:19
Gravenberch en Brobbey moeten we even niet vergeten heren. Traoré heeft iedere wedstrijd die hij speelde al gescoord en i.e.g. 1 (slechte beelden) maar volgens mij 2 keer achter het standbeen langs gescoord :-)
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 20:32
Nee dat zijn ook alle drie toptalenten... Trouwens, als je ziet wat voor bouw die drie hebben... dat zijn jongens in grote mannen lichamen. Vooral Brobbey en Traore zijn beesten
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 21:59
Zeker en dat komt bij ons niet vaak uit de jeugd. Wellicht nog wat speeltijd voor ze einde seizoen...
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
donderdag 7 maart 2019 om 08:12
Mazraoui op plek van Frenkie, Kristensen/Veltman/Aankoop op de RB.
Mazraoui is van nature een middenvelder, komt verdedigend eigenlijk te kort voor RB en hij heeft laten zien dat hij echt wel een mannetje kan passeren en vooruit kan denken.
Vind ik leuk
jari_ +897
donderdag 7 maart 2019 om 07:46
Ik geloof inmiddels wel dat er flink geherinvesteerd gaat worden. Wat ik alleen niet begrijp is dat iedereeen in de winterstop ook al wist dat jongens als De Ligt, de Jong, Neres, Ziyech en Tagliafico zeer interessant zijn voor de Europese top. Waarom niet in de winterstop vervangers al gehaald zoals Magallan? Zodat zij allen een half jaar kunnen wennen en geacclimatiseerd en al kunnen beginnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen? Mensen die je in juli haalt staan er in augustus echt nig niet, en daar kunnen we weer kostbare punten laten liggen voor het kampioenschap. Lopen we wéér achter de feiten aan. Snap het van PSV met Lozano en Bergwijn ook niet.
Vind ik leuk
Donny Black +1490
donderdag 7 maart 2019 om 08:00
Je bedoelt alleen Bergwijn toch ? Lozano stelt geen ruk meer voor, of was dat altijd al zo ?
Vind ik leuk
Donnygo +4829
donderdag 7 maart 2019 om 11:05
Stel Ziyech gaat en Neres blijft, Bande komt terug, Kuhn en Lang schuiven mogelijk door, is dat toch opgevangen.

De Jong en De Ligt is moeilijk en wil je een directe vervanger hebben dan komen die echt niet in de winter.

Met Tagliafico denk ik dat ze hopen nog 1 jaar en dan komt Dest (kan links en rechts). Of in de zomer een vervanger back up en Dest voor RB laten vechten in het eerste.

Het is allemaal heel leuk om te denken eerder halen en ze kunnen wennen maar dan moeten de spelers willen komen omdat ze ook weten niet direct al minuten te gaan maken. Vooral directe vervangers willen niet een basis in ruilen voor een half jaar op de bank.
Vind ik leuk
Molletje +2524
vrijdag 8 maart 2019 om 07:43
We hebben ook nog Schuurs. En voor op het middenveld verwacht ik toch echt nog steeeds heel veel van Eiting.Natuurlijk is het geen Frenkie de Jong, maar om iemand van het kaliber Frenkie de Jong te halen... dat is onmogelijk voor Ajax. Het is bij Ajax namelijk net andersom, je moet hopen dat je weer iemand in de opleiding hebben die het talent van een Frenkie de Jong heeft, of zo'n speler scouten op zeer jonge leeftijd. Maar talenten van die categorie, dienen zich niet ieder jaar aan.

Maar jij en ik weten allebei niet waar Overmars allemaal mee bezig is... En net als afgelopen seizoen, of alle seizoenen ervoor heb ik er vertrouwen in dat het goed komt.

Ik zeg maar zo...

"Please don't worry, about a thing… Cause every little thing, gonna be allright"...
Vind ik leuk
Jung +173
donderdag 7 maart 2019 om 07:52
En al die toppers die Overmars wil halen zitten allemaal te wachten op kunstgras...
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 08:31
Wat ik nog steeds niet snap... Is dat de bond die de regels kan maken en beslissingen kan nemen... het via een stemming doet waarbij een (met alle respect) FC Emmen, VVV en Excelsior net zoveel inspraak heeft als Ajax, PSV en Feyenoord.

Te belachelijk voor woorden.

Als ze echt, maar dan ook echt aanzien willen, zeggen ze gewoon...
"Hier heb je het geld wat nodig is voor een goede grasmat incl. 5 jaar onderhoud, weiger je, dan is het degradatie en komt de hoogst genoteerde club over met echt gras."
Vind ik leuk
J de Wit +2281
donderdag 7 maart 2019 om 22:07
Ik zou jou voorstel zo ondertekenen! Al zou het mijn club de ere divisie kosten
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 07:55
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er nog bij Ajax in de basis staan op het moment dat huntelaar stopt.. van beek enzo zij dan vast al verkocht. En de hoge hoed van Overmars word gedrag in het buiteland
Vind ik leuk
ritje +633
donderdag 7 maart 2019 om 07:59
hallo De supporters van AJAX moeten vertrouwen houden in Overmars! Die doet het fantastisch! Ziyech binnenboord gehouden Blind en Tadic gehaald! Hij is 100% ajaxciet! En let maar op die komt nog met top aankopen! Heerenveen moet!! verkopen dus Pierie kan hij halen! ik heb altijd gezegt dat hij Odegaard moet halen! En ook? Scherpen 18jaar en speelt eredivisie! hij is meer dan 2 meter! Waar in Europa vind je zo een keeper? Hij kan verder opgeleid worden bij Ajax! Dus...... mvg ritje
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 08:04
Heb je scherpen ook wel eens zien keepen?
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 08:02
Met alle respect maar ik begrijp niet dat sommige hier graag Suarez zien terugkomen.Als Ajax zijnde wil je toch niet je naam binden aan zo'n bijtertje.
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 08:42
Zidane die op iemand gaat staan en een ander een kopstoot geeft...
Zlatan die eigen ploeggenoten slaat en schopt voor de lol.
Cantona die een supporter schopt.
Maradona …

Er zijn zoveel grote voetballers (en ja, Suarez is een grote voetballer) die hele foute acties hebben gehad op en naast het voetbal veld...

Dat bijten is 5 jaar geleden en is heeft hij een hele lange (terechte) schorsing gehad. Daarna geen enkel incident meer, dus blijkbaar heeft hij zijn leven gebeterd.

Als je zo'n speler kan toevoegen aan je team... moet je dat meteen doen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 08:43]
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 08:17
Daar had vvv nog van gewonnen van dit madrid
Vind ik leuk
Budazonen +461
donderdag 7 maart 2019 om 08:18
Weer een tussen jaar?
Vind ik leuk
Markus80 +3050
donderdag 7 maart 2019 om 08:24
Ja als je de regerend kampioen verslaat dan is het vrij logisch dat ze een kans hebben.
Vind ik leuk
Muscles +1729
donderdag 7 maart 2019 om 08:28
Kaap eerst maar die Mexicaan weg, voor Frenkie, Ódegaard, Zyech, Tadic houden, Nico houden, jeugd bekijken (Kühn, Gravenberch, Brobbey, Unuvar), voor Neres Stengs of nieuwe Zuid-Amerikaan.....laat Marc maar schuiven, Forza AFCA
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 08:31]
Vind ik leuk
ritje +633
donderdag 7 maart 2019 om 08:33
hallo AJAX moet gewoon de kassa vullen! En opnieuw beginnen met een nieuwe selectie? Bij AJAX lopen talenten zat die ook een kans moeten krijgen! Een paar NEDse talenten kopen, en dan komt alles in orde! Kun je wel aan Overmars toevertrouwen! mvg ritje
Vind ik leuk
Gio69 +31
donderdag 7 maart 2019 om 08:34
Overmars zal vast goede vervangers kunnen halen. Maar wat ik belangrijk vind is dat je een goed team moet kunnen behouden. Betaal een aantrekkelijk salaris dan zal je zien dat er ieder jaar wel prijzen gewonnen zullen worden.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
donderdag 7 maart 2019 om 08:38
Gaat hij deze zomer het nummer van Ziyech nog een keer weggeven?
Vind ik leuk
Molletje +2524
donderdag 7 maart 2019 om 08:44
Ik kan Ziyech zijn nummer ook wel weggeven. Dat is: 06 22120125
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 08:45]
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1080
donderdag 7 maart 2019 om 08:43
Ik heb er vertrouwen in aldus mark, mag het met straks 300-400 miljoen of meer
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 08:54
Met deze selectie absoluut!
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 08:56
Helemaal nu psg eruit ligt en manchester united door is. Nu kunnen we de championsleague zelfs winnen. Het gaat er egt steeds beter uitzien. Misschien verliest Barcelona wel en liggen zei er ook uit..
Vind ik leuk
Jan Nijhof +628
donderdag 7 maart 2019 om 09:02
Grappig om te zien hoe de reaguurders meteen 'op de markt kijken' voor wat Ajax zou moeten kopen. Eerst en vooral moet je kijken -lijkt mij- wat er al onderweg is. Bij Jong en in verhuur loopt al een aardige backup rond met potentie. Ajax moet er tenslotte aan denken dat het de enorme reputatie van talent-ontwikkelaar hoog houdt. Ook jeugd-aanvulling moet niet vergeten worden. En vandaar uit kijken op welke plekken aanvulling en versterking nodig is.
Ik mag hopen dat jongens als Gravenberg, Lang, Eiting en de Wit in de selectie komen; en ik ken ze nog niet allemaal goed genoeg. Bandé zal zich melden, Sierhuis wint aan zelfvertrouwen, Sinkgraven kan zich laten gelden. Is Schuurs klaar voor een stap? Magellan moet tonen wat hij waard is. Zo hebben we al negen stevige kandidaten. Die zullen niet allemaal /allemaal gelijk het CL-niveau op peil houden en dan zijn supertalenten-op-hun-retour zoals Vertongen en Suarez uiteraard een feest om weer te verwelkomen. Al met al denk ik dat Ajax niet eens zoveel hoeft uit te geven, tenzij zelfs Tadic en/of Blind worden weggekocht of Schöne nog een woestijnkers op het toetje van z'n carriëre ambieert.
Vind ik leuk
Gerro +8855
donderdag 7 maart 2019 om 09:03
Overmars moet eerst belachelijk ver gaan om dit elftal zoveel mogelijk bij elkaar te houden en als dat niet lukt dan ver gaan voor nieuwe spelers.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 09:07
Het salarishuis zal ook weer scoren dus hopelijk geen magere jaren voor ajax dan
Vind ik leuk
DQA +46
donderdag 7 maart 2019 om 09:28
We mogen hopen dat het bij Ziyech, De Ligt en Onana blijft die vertrekken. Als je Donny, Tagliafico en Neres behoudt, dan mag je in je handjes wrijven. Cillessen wilt wellicht Onana opvolgen, maar ik heb geen idee wie die andere spelers kunnen vervangen.
Vind ik leuk
Blindsy +18702
donderdag 7 maart 2019 om 09:34
Ik kijk nu al uit naar de zomer. Het zal voor Ajax een hele spannende transferperiode worden, met veel in- en uitgaande transfers.
Vind ik leuk
Jonafca +8
donderdag 7 maart 2019 om 09:50
Als je wilt dat er weer zon nieuw, fris elftal staat, zal je je toch echt wat spelers moeten laten doorstromen. Zie de laatste tijd weinig jeugd doorstromen naar het eerste.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 09:51
Het gaat of staat komend seizoen met wie er bij komen. Als Onana, De Jong, De Ligt, Vd Beek en Ziyech weg gaan dan kan je een van deze spelers opvullen met iemand uit eigen jeugd. De rest zal echt van buitenaf gehaald moeten worden. Dit zullen spelers moeten zijn die er gelijk staan.

Onana Weg - Cillessen terughalen
De Ligt Weg - Aldeweireld of Vertonghen terughalen
De Jong Weg - Gravenberg doorschuiven // Thiago Mendes van Lille halen
Vd beek Weg - Gedson Fernandes van Benfica halen
Ziyech Weg - Anthony van Sao Paolo halen

Zeker proberen om Suarez terug te halen! Als hij nog waardevol kan zijn moet het nu gebeuren!
Vind ik leuk
bartzwolle +182
donderdag 7 maart 2019 om 10:29
Zo is dat , vooruit denken en niet zoals na de vorige enorme Europese prestatie. Toon werd er trots achterover geleund na het behalen van de EL-finale
Vind ik leuk
Linders +34
donderdag 7 maart 2019 om 10:00
Kan !
Vind ik leuk
Dharmpie +1023
donderdag 7 maart 2019 om 10:01
Met geld is het een stuk makkelijker "reorganiseren". Wat dat betreft ben ik wel jaloers op jullie.. Overigens, dat geld komt natuurlijk ook door het gevoerde beleid, ondanks alle stormen en negativiteit heeft jullie "Marc Netto" het uitstekend gedaan. Bij onze club moeten wij eerst mensen hebben die weten wat Beleid en Scouting is.. In dat opzicht vrees ik dat het gat tussen Ajax,PSV en Feyenoord wel groter gaat worden..

Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 10:07
Ik hoop op Cillissen als vervanger voor Onana, Vertonghen als vervanger voor De Ligt en Suarez als bonus.
Hopelijk kun je dan nog een supercreatieve middenvelder vinden als je straks Ziyech, De Jong en Van de Beek kwijtraakt.
Een nieuwe linksback voor Tagliafico moet wel ergens te vinden zijn toch?
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 10:21
Laat ik eens gek doen, Robben een jaartje naar Ajax... Suarez komt komend jaar nog niet.JV lijkt me goed voor verdediging, Pieri, Doan, Odegaard aankopen. Gravenberg en ünüvar zijn er al he... rest contracten open, verlengen en opwarderen, blijven ze nog een jaar en komt weer ver. Zo ieder jaar max 3 spelers laten gaan.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 10:55
Natuurlijk kan dat, maar geniet nog ff door van deze prestatie
Vind ik leuk
Oud Fluks +1076
donderdag 7 maart 2019 om 10:56
Eindelijk een goed nieuws bericht van de directeurs van Ajax dat er als er spelers weggaan nieuwe spelers worden aangetrokken die het verlies kunnen compenseren en dat men ver gaan om dat mogelijk te maken en het lijkt mij dan ook niet meer dan normaal !
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 12:02
Suarez, Vertonghen, Alderwereld, Cilessen halen!!

Opstelling '19 - '20

Cil
Maz - Ald - Ver - Tag
Bli - VdB - Tad
Sua - Dol - Ner

Dromen mag hahaha
Vind ik leuk
hydrowear +23
donderdag 7 maart 2019 om 14:08
Mits Ajax Porto of Man.United loot, de rest wordt iets moeilijker.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 20:12
City is denk ik de beste ploeg, vlak daarachter Ajax. Maar Ajax is in zo’n supervorm in de CL dat ik Ajax ook nog wel City zie verslaan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1158
donderdag 7 maart 2019 om 14:17
@VP: Dit is dus alweer een vreemde stelling want natuurlijk kan het. Wedstrijden zijn pas afgelopen na he laatste fluitsignaal.
Vind ik leuk
hollister +718
donderdag 7 maart 2019 om 15:22
2 jaar geleden stond Ajax en Overmars voor dezelfde situatie en zie... Ajax staat er financieel beter voor en ook het team is veel verder en uitgebalanceerder neergezet door Overmars... ik heb er alle vertrouwen in dat er volgend seizoen een team staat dat kampioenschap waardig is en de groepsfase van de CL kan behalen. No doubt
Vind ik leuk
Brunt +265
donderdag 7 maart 2019 om 17:52
Aan de ene kant denk ik dat Ajax wel weer goede tijden tegemoet gaat, door de jeugd en door het beleid. Maar je hebt ook niet elk jaar een nieuwe De Ligt en De Jong, dus elk jaar bij de beste 8 van Europa gaat er niet inzitten denk ik, maar overwinteren in de CL zie ik wel regelmatig gebeuren de komende jaren. Hopen dat PSV ook aan kan haken in de CL en dan doet Nederland het weer bijzonder aardig.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 20:12
Eens. Ajax en Psv in kwartfinale of zelfs halve finale. Met een beetje goeie loting is dit misschien wel mogelijk één van de komende jaren.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 20:11
Op een of andere manier vertrouw ik Overmars volledig.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 21:35
Qua aankopen moet Ajax eigenlijk minstens een jaar voorop zijn en dus tijdig door selecteren want nu nen weet dat Ajax cash heeft gaat de prijs omhoog. Het is de kunst om uit een poule van 10 talenten deze stage te laten lopen en mee te laten draaien met de huidige lichting on te zien wie van de stagiaires kunnen anticiperen op een leeg loop (middels inspanningsfysiologen) en dat voor een leuke prijs. Met die winst ga je verder je netwerk verstevigen, voor contracten uit bouwen en daarmee investeer je in je jeugd opleiding. Ajax is nu een club van minstens 400 miljoen euro waarde inc chamipons league inkomsten en dat zonder schulden de meest gezonde club in de wereld. Binnen no time is Ajax weer Barca voorbij. Eigenlijk heeft het model van Cruijff hier de basis voor gelegd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 07:18
overmars moet zijn celectie zo goed moegelijk behouden zeker de spellers als de light,tadic en ziyeche moeten nog minimaal 1jaar blijven.
om het nederlandse voetbal meet op de kaart te brengen om meer clubs in europeese voetbal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws