Update: Groep Van der Velde trekt stekker uit gesprekken met Heerenveen

Update: Groep Van der Velde trekt stekker uit gesprekken met Heerenveen

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 17:03di 12-03-2019 om 17:03

De werkgroep rond Riemer van der Velde laat uiterlijk maandagavond weten of het een samenwerking met de leiding van sc Heerenveen ziet zitten. Dat meldt Voetbal International.

De groep reageerde eerder deze week 'hoogst verbaasd' op het nieuws dat Cees Roozemond is aangesteld als algemeen directeur van de club. Woensdag heeft het zestal, dat verder bestaat uit Foppe de Haan, Gertjan Verbeek, Tjisse Wallendal, Yme Kuiper en Henk Hoekstra, een gesprek gehad met Roozemond, de raad van commissarissen en het Stichtingsbestuur van Heerenveen.

'Tijdens dit overleg hebben beide partijen hun standpunten en handelswijze verklaard, ook zijn er over en weer mogelijkheden verkend om in een later stadium tot elkaar te komen', schrijft VI, dat spreekt van 'cruciale dagen' voor de club. Binnen de club is veel verzet tegen de benoeming van Roozemond. 

De groep gaat na het gesprek in beraad en laat uiterlijk maandagavond weten of ze een vervolggesprek zien zitten.

Update 12/3 17.03: Er komt géén samenwerking tussen de groep rondom Van der Velde en Heerenveen. Dat melden onder meer de Leeuwarder Courant en De Telegraaf dinsdag. Van der Velde, De Haan, Verbeek, Wallendal, Kuiper en Hoekstra zien 'onvoldoende basis om verder te praten' met de directie van de club. Het bestuur van Heerenveen heeft een brief ontvangen met daarin uitleg. Later deze week stond er nog een gesprek gepland tussen alle partijen, maar die meeting is van de baan. 

Plaats een reactie

Molletje +2676
donderdag 7 maart 2019 om 13:34
Ik wil best onder dezelfde naam naar Voetbalzone en daar met vele van jullie verder discussieren of praten over voetbal.

Kunnen we niet VP voor een dilemma zetten? Of rigoreus een aanpak van die trollen, of we stappen over?

Heb nu al van 2 mensen gehoord dat ze hebben gereageerd op de vacature oproep, maar geen reactie krijgen.

Wie zegt me dat die trollen niet door VP zelf ingezet worden? alleen maar voor de kliks???

Zo'n vacature plaatsen is natuurlijk een schijn manier om te laten zien "we willen er iets aan doen" …

maar het enige wat ze doen is vragen of iemand anders het wil doen.. op vrijwillige basis. Afschuiven noem ik dat.

[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 13:37]
Vind ik leuk
Sjekkie +602
donderdag 7 maart 2019 om 13:36
Trollen? Waar zijn trollen? Zie ze nergens...😭😭😭
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:40
De trofee van grootste trol op VP gaat naar........Sjekkie! Heb je nu echt niks beters te doen?
Vind ik leuk
Sjekkie +602
donderdag 7 maart 2019 om 13:41
Jawel, jou vervelen😂😂
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:44
Top
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
dinsdag 12 maart 2019 om 17:08
Tuurlijk Apollo hypocriet knulletje dat je bent
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:16
Rene ben je nu zo dom? Of doe je nu zo dom?
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
dinsdag 12 maart 2019 om 17:19
Ja hè apollo
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:21
Je bent niet dom! Je doet niet dom! Gewoon een trol alleen een hele achterbakse
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
dinsdag 12 maart 2019 om 17:21
Natuurlijk Apollo
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:38
Nee ik stap niet over want Voetbalzone kent geen like,s en ik kick daar juist op.
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
donderdag 7 maart 2019 om 13:41
Krijg je er 1 van mij
Vind ik leuk
Molletje +2676
donderdag 7 maart 2019 om 13:44
Mooie eerlijke reactie, maar word je dan niet gek van die mafkees met al zijn trol-accounts

echt elke topic wordt "besmeurd" met onzin, uitlokking en grensoverschrijdend gedrag.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:46
Nee hoor, want ik reageer niet op die mafkees en als iedereen dat nou zou doen dan is de lol er gauw af voor die mafkees.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:50
Gewoon rapporteren en hoop hebben dat er iets aan gedaan word. Je hebt gelijk....maar na deze reacties begrijp ik vele wel.
Vind ik leuk
Molletje +2676
donderdag 7 maart 2019 om 13:53
Ik heb een enkele keer gereageerd... 2 of 3x de afgelopen weken...

maar als iedereen dat "af en toe doet" blijft het een hoop.

Geloof me, VP wil dit in stand houden, omdat er door dit gedrag geklikt wordt op de artikelen en zo krijgen ze dus inkomsten.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:56
Wil je graag niet geloven, maar denk ook dat je wel gelijk hebt.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 7 maart 2019 om 14:10
Ik denk niet dat je gelijk hebt. Ze kicken de trolls wel, het duurt alleen lang.
Dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van te weinig tijd.
Vind ik leuk
Molletje +2676
donderdag 7 maart 2019 om 14:19
Stel...

Je hebt een lekkage en je weet ook waar die zit, wat doe je?

a) Dweilen, dweilen, dweilen, dweilen, onbegonnen werk, maar het water zal toch wel ooit een keer op zijn?

b) Dweilen en vragen of anderen mee willen dweilen, want dat kost niets en dan is het sneller wordt het in ieder geval niet meer zeiknat.

c) Dweilen en een loodgieter inhuren om de lekkage definitief op te lossen. Kost wel iets, maar het is wel opgelost.


Ze doen er wel iets aan... maar in mijn ogen alleen optie A en optie B, terwijl ze weten dat optie C het beste is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 7 maart 2019 om 14:20
Hangt van mijn budget af. Als ik c niet kan of wil betalen ga ik voor b.
Vind ik leuk
Molletje +2676
donderdag 7 maart 2019 om 14:26
En op een gegeven moment zeggen je vrienden... Keizer, we zijn nu al weken aan het dweilen, ga je er nog iets aan doen of wat?

Als je dan blijft vasthouden aan B, zullen ze weglopen en zit je weer bij optie A.

Maar ik weet zeker dat als jij in het echte leven een lekkage hebt waardoor je vloer continue nat is en mensen er hinder van hebben, je een loodgieter laat komen om het op te lossen. (en dat weet je denk ik zelf ook wel)
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 7 maart 2019 om 14:30
Als bezoekers vertrekken passen ze hun beleid misschien ook wel aan.

Ja, maar het was een vergelijking. Ik dacht ik doe mee.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:32
Veel mensen zijn topclubsupporter omdat die clubs bijna altijd winnen. Supporter van Graafschap zijn is bijvoorbeeld zwaarder, die verliezen meestal.
Dus die komen hier om anderen die verloren hebben te zieken. Kleine clubs hebben zelden trollen.

Ik snap je punt want ik moet soms 30 onzinreacties voorbij om 1 inhoudelijke te vinden, dus hulde voor je actie, hoop dat je succes hebt.
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 17:14
d) Hoofdkraan dichtdraaien zodat die stroom water ophoudt! Loodgieter bellen, en dan beginnen met dweilen...(maar goed, en waterleiding met een knelfitting... beetje 'niet-2-linkerhanden' kan dat toch prima zelf?)
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:33
Haha, je loopt op de dunne grens van troll-zijn met deze opmerking.
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 17:35
Tja, van alle opmerkingen die aangereikt werden, vond ik geen 1 een juiste...

Hier toegepast op VP zou dat een beetje neerkomen op:

Een aantal huisregels stellen voor het forumgebruik, waarin bv Trollen, antisemitische of discriminerende beledigingen, NIET worden getolereerd---> Kraan dichtdraaien!
Misschien een paar actieve forumbezoekers betrekken in het Moderator-bestand(Loodgieter), en daarmee, de boel bijhouden en opschonen(dweilen).
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:45
Als je trollen weghaalt dan moet je ook alles weghalen wat daar op reageert, zit behoorlijk wat werk in hoor.

Als ik jou een 'like' geef dat ik daarna voortaan jouw post zichtbaar heb en anderen niet.
Bij sommige items heb je weinig trolls, dan kan je dat toelaten.
Maar alle beperking zit ook gevaar in.
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 18:07
ik denk dat de meeste Trollen wel uit te filteren zijn door gewoon een beetje op de Ajax en PSV-topics te letten, daar gebeurt het het meest, en ja, dan kijk je weer naar zo'n waslijst met 400 reacties... waarvan 380 niks meer is dan een 'welles-nietes'trolldiscussie tussen 'fans' van bovengenoemde partijen..

die mogen van mij, alle 380 verwijderd worden bv... voegt niks toe, sterker nog, het draagt alleen maar bij aan de door-provocaties.
Vind ik leuk
Arvin +7485
dinsdag 12 maart 2019 om 18:39
Zou een goed idee zijn, ware het niet dat je geeneens reactie krijgt als je ze mailt en je aanmeldt als moderator.
Vind ik leuk
FCG1971 +4753
donderdag 7 maart 2019 om 14:24
Goed initiatief van jou maar waar ligt de grens, wat is wel troll gedrag en wat niet. Voor mij persoonlijk is het onnodige vervelende gedrag tussen Ajax en PSV supporters hier ook troll gedrag daar waar een tijd lang Vitesse en NEC supporters hier hun vete uitvochten. Het lijkt mij moeilijk uit te bannen voor een site als VP. Het moet toch bij de forumleden zelf wegkomen denk ik. We zouden kunnen beginnen om geen enkele reactie meer te geven op troll gedrag. Wellicht dat dat al een heel eind helpt.
Vind ik leuk
Molletje +2676
donderdag 7 maart 2019 om 14:31
O absoluut.

Maar over gaskamers beginnen, Nouri met een luier als naam... ziekelijk

Wat ik ook kinderachtig vind is bijv ten tijde van die 6-2 overwinning dat er op elk topic de 1e reactie "6-2" was... 1x is leuk... daarna gewoon vervelend.

Een geintje is leuk, maar ik ga me er al niet eens meer aan branden, puur omdat er zoveel mensen meteen als een bezetene op in gaan met verwijten en verwensingen van heb ik jou daar.

Net als namen van voetballers bewust verkeerd schrijven, of voetballers/trainers bij hun uiterlijk noemen.. (rooie, dikke, etc.) waarom? Daarmee lok je toch ook uit? dat respectloos benoemen van personen...

maar goed. Niet op reageren en bij echt grensoverschrijdend gedrag rapporteren of mailen naar abuse@voetbalprimeur.nl
Vind ik leuk
FCG1971 +4753
donderdag 7 maart 2019 om 14:38
Ik denk inderdaad dat wat je in je laatste zin stelt het best is. Laten we hopen dat het beter wordt 👍
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:36
Je zou denken dat VP ook let op het eigen produkt.
Een dolletje is nog geen troll.
Maar als mensen er nooit zijn en komen om te zieken dan is dat irritant.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:48
Of bij elke rapportering een like afnemen. Wie op -1 komt vervalt. Soms moet ik lang 50 onzinreacties om 1 goede te vinden.
Je kan ook iedereen die je nooit geliked hebt bannen.
Maar dan wordt het lezen van reacties ook lastig.
Vind ik leuk
FCG1971 +4753
dinsdag 12 maart 2019 om 19:42
On topic blijven zou ook een optie zijn. Maar ik vrees voor de reactie dat ze er dan een dagtaak aan krijgen. Maar wat jij aangeeft klopt zeker. Je moet af en toe speuren tussen de crap om wat zinnigs tegen te komen. Dat is de omgekeerde wereld. En nu even off topic 😁😁 Heb je de derby van Hamburg nog gezien? Ik helaas niet de hele wedstrijd maar wat viel St. Pauli vies tegen zeg.
Vind ik leuk
Streaker +3892
donderdag 7 maart 2019 om 14:34
Jij bent de grootste reden dat dit topic is besmeurd. Iedereen heeft wel weer een reden om een discussie te starten waardoor een topic wordt verpest. Als al zoveel onzin in een artikel staat zoals deze, is het leuke discussie effect bij zo'n belangrijk artikel al weg. Hopelijk verwijderd VP dan ook al deze onzin.

Vind ik leuk
Molletje +2676
donderdag 7 maart 2019 om 15:33
Klopt, maar aangezien VP geen andere mogelijkheid heeft om hierover met andere leden te discussiëren heb ik dit topic gebruikt.

Aangezien jij het een belangrijk topic vindt.

Wat vind jij dan van de aanstelling Roozemond? Ik snap dat v/d Velde, de Haan en Verbeek vertrouwd voelt, maar zijn die nog van deze tijd (v/d Velde en de Haan).
Vind ik leuk
Streaker +3892
vrijdag 8 maart 2019 om 08:11
Er is één of andere VP-voetbalcantine topic, daar heeft niemand er last van.

Ik ken Roozemond niet, jij wel? Dus ik kan er dan ook niks over zeggen.

Het verbaast me dat de zogenaamde werkgroep hier gepasseerd wordt. Ontzettend veel know how en dat is wat Heerenveen nu nodig heeft. Ik kan me ook voorstellen dat ze zich bij zo'n belangrijke keuze een gepasseerd station voelen en hierdoor geen interesse meer tonen.

Hopelijk steken ze de koppen bij elkaar en ontstaat er een mooie samenwerking. Alles staat of valt met de klik die ze met elkaar hebben.
Vind ik leuk
Molletje +2676
vrijdag 8 maart 2019 om 08:16
Echt waar? Oh dat wist ik niet. Anders had ik dat daar wel gedaan.

Dat laatste, helemaal mee eens. Heerenveen is een té mooie club om uit de eredivisie te zien gaan.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:51
Blijft raar dat een directie er zit om beleid te maken.
En dat een groep van buiten iets anders wil.
Die groep helpen de club ook niet bepaald met al die onrust.
Vind ik leuk
Streaker +3892
dinsdag 12 maart 2019 om 18:08
Het zal niet rustgevend werken, maar er moet ook iets gebeuren. Er moeten koppen rollen, want als de trend is dat er spelers verkocht moeten worden om de begroting sluitend te krijgen dan gaat er iets goed mis. Nota bene de beste spelers; nu staan Flap en Pierie op de lijst. De zittende directie is duidelijk te licht.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 18:23
Ja, maar ze geven elk jaar spelers salarissen die ze niet kunnen betalen, waardoor ze elke maand nog 5 ton meer in het rood staan.
Dan moeten salarissen naar beneden.
H'veen moest altijd spelers verkopen om zich te redden, punt alleen is, dat de spelers die ze verkocht hebben overal mislukken, Pierie is ook geen materiaal om hogerop. Vlap zou bij VItesse wel kunnen.
Verkopen van H'veenspelers redden al 20 jaar de begroting, daar zou de KNVB ook nooit mee akkoord moeten gaan.
Vind ik leuk
Streaker +3892
dinsdag 12 maart 2019 om 18:53
Als de salarishuishouding te groot is dan is dat ook ergens ontstaan. Zoiets staat duidelijk op de balans en daar komen ze niet na een paar jaar nog achter.

Spelers buiten de EU moeten een verplicht minimaal salaris krijgen welke totaal niet in verhouding staat. Wie krijgt het in z'n kop om een Zeneli te halen? Kobyashi begrijp ik nog enigszins gezien de merchandising, maar die moet je op een gegeven moment ook eerder laten gaan.

Nu hebben ze zich in de situatie gewerkt dat er spelers moeten worden gehuurd. Lammers laat je ontwikkelen, maar je verdient er niet de miljoenen mee wanneer je de speler gekocht had en weer duur gaat verkopen. In het verleden werd dit wel op de juiste waarde geschat. Zo moeilijk kan het niet zijn, maar er moet wel weer nuchterheid aan te pas komen.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 20:08
Ik denk dat ze sjoemelen met cijfers want anders hoort de KNVB er niet mee akkoord te gaan, elke maand 500.000 dat valt op. Das geen dekkende begroting.
Ze wilden die spelers ook laten gaan, ze hoefden niet eens Nederlands te leren want H'veen dacht dat ze meteen voor dik geld verkocht zouden worden, maar er kwamen geen clubs voor en in de vorm van nu is Kobayashi niet zo goed meer.
Ja, blijkbaar hebben ze niet zelf een spits kunnen vinden of andere clubs liepen er mee weg. En dan moet je wat.

AZ heeft ook niet een topspits kunnen vinden, iedereen zoekt die immers.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
dinsdag 12 maart 2019 om 18:44
reageer daar dan niet op. reageer alleen op de mensen waar je op wilt reageren. of waaar je een discusie mee wilt houden

als ze geen reacties meer krijgen houden ze van zelf op omdat ze er niets meer aan vinden
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 15:22
Krijg je van mij een like! +1
Vind ik leuk
Hupfean +5329
donderdag 7 maart 2019 om 17:17
Daar dan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:09
Heb je tenminste ergens nog prijs dit jaar.... ;-p
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:38
Een goede 3e stelling voor 17.00 lijkt me
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:38
Ik stem voor. Voetbalprimeur denkt alleen maar aan de clicks ipv eindelijk eens optreden. Of ze gaan eindelijk eens echt optreden, of we gaan gewoon met zijn allen.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1496
donderdag 7 maart 2019 om 13:43
Ja echt triest de meest belachelijke teksten komen voorbij en staan altijd bovenaan kansloze figuren die al parasiet zijn van de maatschappij omdat ze niet werken en dan ook nog het plezier van de werkende verzieken met hun achterlijke gedrag.
En dat vp geen moderator een normal salaris kan geven en op de loonlijst kan zetten is diep triest momenteel word het een key factor om hun bezoekers te houden want iedereen is er klaar mee.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:44
Dit lijkt mij dan weer een beetje ver gezocht. VP lijkt mij oprecht genoeg zoekende naar moderators om dit probleem aan te pakken.

Om nou meteen de hele site voor een dilemma te zetten is wel weer een ander uiterste.
Vind ik leuk
Sjekkie +602
donderdag 7 maart 2019 om 13:49
Henkie for president!
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:52
Eens.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
donderdag 7 maart 2019 om 14:23
Is het op voetbalzone minder erg qua trollen?
Vind ik leuk
Ik zlatan +415
donderdag 7 maart 2019 om 14:48
Goed idee wel. Ook omdat er op voetbalzone niet alleen maar Ajax nieuws is. Waar voetbalprimeur enkel Ajax berichten post, krijg je op voetbalzone bijvoorbeeld te zien dat Juventus interesse heeft in Joël piroe; misschien iets belangrijker dan de mening van een of andere nono die vindt dat Ajax goed heeft gespeeld tegen real. Ook de crisis bij Heerenveen bijvoorbeeld zou meer aandacht verdienen dan 1 berichtje.

Bovendien heb ik idd ook op de vacature gereageerd maar krijg ik ook geen reactie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:08
Hun grootste trol stratum is ingehuurd door VP. Als je kritiek op hem hebt word je meteen binnen de 10min verwijderd terwijl andere trollen hier verder mogen doen.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
dinsdag 12 maart 2019 om 17:09
Helemaal mee eens. BAN APOLLO MET AL ZIJN ACCOUNTS
Vind ik leuk
El Cazador +8973
dinsdag 12 maart 2019 om 17:15
Ik krijg de indruk dat Stratumsend al vertrokken is!!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
dinsdag 12 maart 2019 om 17:23
Zit hier al meer dan 9 jaar. Was juist overgestapt voetbalzone hier naar toe. Wordt wel steeds minder helaas.
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
dinsdag 12 maart 2019 om 17:26
Vervelende is eigenlijk ook wel dat er geen bericht oid naar buiten komt vanwege dat getrol.
Daar hebben we als bezoekers toch wel recht op, wij zijn met onze clicks mede verantwoordelijk voor het geld wat binnenkomt.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:27
Is dat wat Voetbalzone?

VP reageert nooit op wat dan ook, heb ze al heel veel ideeen gegeven.
Vind ik leuk
The_best +352
dinsdag 12 maart 2019 om 18:54
De grootste Statumseind is daar al heel lang geleden gebant.
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
donderdag 7 maart 2019 om 13:35
Begin maar met het wegsaneren van dat dweilorkest die dat idiote provincielied elke keer speelt
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:46
Want dat is de oorzaak van de malaise?

Erg zwakke reactie. Heerenveen is bij uitstek een club van cultuur en mooie tradities.
Laat ons lekker een minuutje zingen en als het je niet bevalt ga je tijdens dat minuutje toch even lekker het Vader Jacob neuriën..!
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
donderdag 7 maart 2019 om 15:17
Prima als dat provincielied gezongen wordt voorafgaand maar wat een idioterie is het elke keer dat spelers erbij moeten gaan staan alsof het een heuse interland is.
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 17:19
Touché :P

FCG komt 1x per jaar ook altijd dat uitvak volproppen, en elk jaar is het of weer een fluitconcert, of men staat massaal met de ruggen naar het veld, bij het Friesch Volkslied.

Net als dat dat een stukje cultuur is bij SCH, is het andersom een rivaliserend stukje cultuur geworden van de Groningers, om dat lekker op de hak te nemen!

Helaas is het al weer een tijdje rustig met de Noordelijke Rivaliteit...

Vraag me af wanneer die Friezen weer met een streek aankomen.(die gejatte middenstip in t Oosterpark was geweldig! Of die Steward die expres Gert-Jan Verbeek - toen coach van SCH - expres nog een paar blokkies om liet rijden in de Oosterparkwijk omdat 'hij hem niet herkende'. :P)
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 14:18
jij hoort d engelen niet meer zingen !!!
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
donderdag 7 maart 2019 om 15:17
Wat hebben die hiermee te maken?
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 15:21
die zingen t Friesche volkslied ?
Vind ik leuk
Dordmund +1973
donderdag 7 maart 2019 om 18:27
Ahhh laten ze maar binne allemaal dorpsgekken daar.
Ze moeten toch wat.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3480
donderdag 7 maart 2019 om 13:37
Wat een PUINHOOP is het in Heerenveen zeg!

Sinds het tijdperk Eisinga en de aandtelling van een floerefluiter als Gerry Hamstra is de club echt in rap tempo naar de afgrond gezakt.

Ze kunnen maar beter het de adviezen van "De Wijze Heren" aanhoren en aannemen om de rust binnen de club te bewaren.

Die Roozemond straalt ook geen vertrouwen en rust uit. Komt over als een engnek. En als de interne organisatie je al niet moet, dan gaat het heel moeilijk worden.....

Iedereen geeft steeds aan dat het belang van de club voorop staat, maar uiteindelijk vinden ze allemaal zichzelf belangrijker dan de club!
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
NikosMachlas +1496
donderdag 7 maart 2019 om 13:47
Hij heeft zichzelf indirect benoemd dus dit gaat de club zeker in de fik zetten.
Vind ik leuk
donderdag 7 maart 2019 om 13:49
Klopt niet helemaal wat je zegt. Roozemond heeft juist intern erg veel steun. Bovendien kan het best een goede directeur zijn alleen de manier waarop hij op die positie is gekomen is uiterst dubieus.

Ik las in de Leeuwarder Courant dat er maar liefst 52 sollicitaties waren. Daar had vast nog wel een capabele bestuurder bijgezeten.

Dat de adviezen van de Riemer & co absoluut niet in de winden mogen worden geslagen ben ik volkomen met je eens.
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 17:24
Je kunt toch niet ontkennen dat het crisis is in het bestuur?
Bij Groningen ging het ook niet lekker, maar bij SCH lijkt het een complete chaos! Heb het idee dat er een paar nutteloze bobo's bij jullie zitten, maar die willen niet weg. Ze voegen niks toe, kosten alleen maar tijd en geld, maar hebben een positie waarin ze kunnen blokkeren oid.

Zolang zulke figuranten een dienst uitmaken in de organisatie, dan dénk ik dat het voor adviseurs als 'Groep vdVelde' gewoon kansloos is om ook maar ergens in te stappen.

Weet niet, t is giswerk misschien, maar t mijns inziens wel een beetje de rode draad van de afgelopen jaren?

Wat voor kliekje is dat?

SCH heeft ook wat lopen kabbelen de afgelopen jaren, net als FCG, maar als dit niet snel opgelost wordt, zie ik jullie nog compleet instorten zo!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:47
Gerry Hamstra is juist enorm goed bezig, met zijn aankopen die weer miljoenen op gaan leveren. Zelfs de huur van Lammers pakt goed uit.
Dadelijk kunnen we Jonhsen ook overkopen voor een leuk bedragje. Neen, Gerry Hamstra een flierefluiter noemen is ver bezijden de waarheid.
Vind ik leuk
Justin Kees +2744
donderdag 7 maart 2019 om 13:42
Heerlijk zo'n warme, gezellige en familiare club... :)
Vind ik leuk
Lucky Kes +7211
donderdag 7 maart 2019 om 13:46
VP

Ik mis een verhaal wat wel op soccernews, VoetbalZone en Twente insite staat.
Vind ik leuk
Oale grond +1110
donderdag 7 maart 2019 om 13:59
Ik ook!!! Soccernews 12.41 uur. VP neem hier even notie van!
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 14:03]
Vind ik leuk
Donnygo +5004
donderdag 7 maart 2019 om 14:02
Gebeurd wel vaker of het komt 5 uur later.
Vind ik leuk
Oale grond +1110
donderdag 7 maart 2019 om 14:07
Ik heb die sloapers aan de knop'n em'n wakker moakt! D'r ut, an't wark! Leuk nieuws over Twente. Doar bint ze ja zo wies met!
Vind ik leuk
Donnygo +5004
donderdag 7 maart 2019 om 14:11
Ze zult wa denken dat is mi'j ok wa its positief da kunt wie nie hebben. Wie meld ut gewoon nie.
Vind ik leuk
Oale grond +1110
donderdag 7 maart 2019 om 14:16
Daarom gaan we het hier maar vermelden met z'n allen😉, even nog Janref, Staatsen, Stadsgeweld en de rest van de club attenderen op de grote misser!
Vind ik leuk
Donnygo +5004
donderdag 7 maart 2019 om 14:17
Dat mag altijd natuurlijk, al is mij hart niet zo dicht bij Twente;)
Vind ik leuk
Oale grond +1110
donderdag 7 maart 2019 om 14:26
Het is zelfs een grof schandaal! Dat VP hier geen oog voor heeft. Een club in financiële problemen de kaartjes laten betalen voor een onbesuisde actie van een Limburgse burgermeester😉.
Vind ik leuk
Donnygo +5004
donderdag 7 maart 2019 om 15:01
Ja dat zeker hahah. maar ja als ze allemaal op vrijwillige basis werken is dat nie zo raar dat ze dingen missen ;)

Ach Twente krijgt het geld van de gemeente en nu de supporters ook ;) Het blijft in de gemeente ;)
Vind ik leuk
Lucky Kes +7211
donderdag 7 maart 2019 om 14:08
Of het komt niet
Positief nieuws over Twente...................past niet op VP
Of ze verdraaien het gewoon weer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 14:08]
Vind ik leuk
Donnygo +5004
donderdag 7 maart 2019 om 14:12
I know, zelfde als soms intressant nieuws van een Sky of BBC haalt het niet omdat het niet in hun straatje past.

Vind ik leuk
tikkietoe +6154
donderdag 7 maart 2019 om 13:49
Ik heb al een gelijknamig account bij Voetbalzone, maar het bevalt me daar niks.
Veelal als je een beetje op iets wilt reageren moet je inhoudelijk bijzonder langdradig beargumenteren en dan verwijderd een enkele mod deze reactie soms nog als "niets toevoegend". Ik voelde me hierdoor persoonlijk geweerd en had geen zin elk "niets toevoegende" reactie succesvol aan te vechten. Toegegeven, sommige reacties hier lusten de honden geen brood van, maar dat is alles beter als censuur van een mod alsof je zelf een trol bent.

Ontopic; het rommelt mij bestuurlijk teveel bij Heerenveen. Benieuwd hoe de werkgroep er tegenover staat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 maart 2019 om 13:53]
Vind ik leuk
Lucky Kes +7211
donderdag 7 maart 2019 om 14:12
Ha ha
Ik ken dat.
Werd al verwijderd als ik een grapje maakte of zo.
Kreeg eens een korte ban omdat ik alleen maar "nietes" antwoorde op iemand.
Kom er ook bijna nooit meer, alleen maar trammelant om niets bij die oh zo pietlullige moderators daar.
Wat dat betreft is het hier een zegen alhoewel het hier wel soms de spuigaten uitloopt.

Ook zijn ze daar alles behalve objectief
Vind ik leuk
mcmodd +27346
donderdag 7 maart 2019 om 14:32
Wat vreemd dat de benoeming van Roozemond de groep rond Riemer zo verbaasde. Kennelijk worden deze mensen in ‘de raad van wijze mannen’ niet eerst gekend in het voornemen zo’n man te benoemen en doet op dat moment alle wijsheid van de groep er even niet toe. Ik verwacht dat dit aanleiding k a n zijn, het hoeft dus niet, dat deze mensen afhaken. Als ze doorgaan is het van uitermate groot belang dat ze serieus worden genomen, dat er van goed overleg sprake zal zijn en dat ze het woordvoerderschap desnoods even aan deze groep delegeren. Allemaal zaken waarvan je mag zeggen dat die normaal zijn, gezien de situatie waarin de club zich nu bevindt. Erg jammer dat een club met zoveel mooie tradities en bovendien met een goede naam in het verleden, nu zo onderuit lijkt te gaan.
Vind ik leuk
Andyking +111
donderdag 7 maart 2019 om 19:15
Gaan ze niet doen. Het gevoel is gewoon niet goed.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:07
Is dit het einde van Heerenveen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:10
Nee dit is het einde van Roozemond
Vind ik leuk
Hupfean +5329
dinsdag 12 maart 2019 om 17:22
Neh...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:31
Denk het wel,
Vind ik leuk
Mr bien +7019
dinsdag 12 maart 2019 om 17:11
Als je v/d Velde zo ziet lijkt hey net of de stekker er bij hem is uitgetrokken.

Heeft veel voor Heerenveen betekend
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 17:33
Was samen met Foppe de Haan toch echt dé bestuurder die SCH heeft gebracht waar ze nu zijn(en verder, EL-seizoenen deden die Friezen het niet eens zo slecht!).

Van een potentieel 1e Divisieclubje, doorgegroeid tot een sterke middenmoter/subtopper, maar het is nu zwaar in verval....

FCG heeft 'vergelijkbare problemen' gehad maar lijkt het zwaarste weer nu door te zijn. SCH moet uitkijken nu, het rommelt er al té lang zo.

En dat een 'veteraan' als vdVelde dan zo aan de kant geschoven kan worden... Ja, dat lijkt me een zeer slechte ontwikkeling.

Van alle leedvermaak wat ik om die Friezen kan hebben..... Nee, ze moeten wel blijven bestaan, ik wil volgend jaar ook weer lachen om dat Friesche Volkslied, en dat shantykoor in de rust...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:56
Wat een domme reactie. Enorm overtrokken, en dan maar doen alsof het je aan het hart gaat. Lieg er dan niet zo op los, zou ik zeggen...
We staan nu gewoon achtste, Roozemond heeft de steun binnen alle geledingen van de club (vraag mij af of je hier uberhaupt verstand van hebt Farmer, maar dat terzijde) alleen die groep wijze mannen ziet het niet meer zitten. Pech voor hen...
Riemer en Foppe zijn passe. Verbeek is iemand waar je niet mee kan samenwerken, een lompe boer om het zo te zeggen. En dan hebben ze good old Yme Kuiper ook in de geledingen. Als er 1 iemand schuld heeft aan het financiële debacle de laatste jaren dan is het good old Yme Kuiper wel. Wel een aardige man, en fan maar juist daarom geen goede bestuurder geweest..

Een beetje zoals Munstermann een enorm fan van Twente was en daardoor geen goed bestuurder gebleken is.

Tevens denk ik persoonlijk dat Groningen een groter probleem heeft dan ze bij Heerenveen ooit gehad hebben.

Ik vind persoonlijk dat de sponsoren die alleen maar geld geven als Riemer en co weer wat in de melk te brokkelen hebben enorme ego's hebben, net als Riemer en Foppe overigens. Je geeft toch aan de club, niet aan de directeur?
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 18:14
Daarom vind ik het ook zo raar dat 'groep vdVelde' zich al terugtrekt... Passe of niet: ze hebben altijd nog wel de járen aan ervaring, en connecties! En dat vergeet men blijkbaar.

Ik las laatst dat SCH een flink bedrag in het rood stond zelfs?(*ok, als Vlap en/of Lammers verkocht worden aankomende zomer, is dat ook weer flink opgelost natuurlijk).

En mbt je slotalinea... JA, zo zou het wel moeten idd. maar helaas leven we in een maatschappij die doorzeeft is van corruptie en vriendjespolitiek, en de voetballerij is daar zéker geen uitzondering in.

Riemer en Foppe hebben de club 'sterk en gezond' achtergelaten, maar zijn de afgelopen jaren wel eens vaker om advies gevraagd.(Reden: Incapabele bestuurders aangesteld, zoals 'sympathieke man' Yme Kuiper bv, en ja, precies díe redenen!... Nu lijkt er een vergelijkbare situatie, maar men wil niks weten van deze oud-bestuurders en adviseurs die in het verleden toch hebben aangetoond van gróte waarde voor de club te zijn? Dat zou bv een goede reden kunnen zijn voor die sponsors: Die willen veranderingen zien, Riemer/Foppe dragen wat aan, wordt van tafel geveegd; Men wil doorgaan op de huidige koers... Tja dáár gaan ze geen geld inpompen dan, want het gaat niet goed zo.. Ja sportief staat SCH er nu wel goed voor... Maar flap even niet weg dat FCG zga gelijk met jullie staat, en vooral omdat de rest vd competitie gewoon niet BETER is...Waar stond FCG voor de winterstop? Precies, als we in die paar potjes, zo bij kunnen komen, zegt dat genoeg toch? En daar moet SCH net zo goed voor waken: een paar potjes de mist in, dit seizoen, en je staat zo ónder de streep!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:25
Volgens mij weet jij er minder dan niks van, je raaskalt maar wat. Er is Riemer en Foppe nooit om advies gevraagd, die geven ze zelf al ongevraagd. Riemer met kritiek op alle voorzitters na hem, en Foppe op de trainers na hem.
Laatst had Riemer met Vonk een stroman als technische man, maar die is door Eizenga weggestuurd. Toen had Riemer niks meer in de melk te brokkelen.
Dus zij proberen de teloorgang van Eizinga (wel terecht overigens) te misbruiken om weer poot op Friese bodem te zetten. Gelukkig dat dit nu mislukt is.
Vergeet ook niet dat iedereen binnen de geledingen van Heerenveen achter Roozemond staat, dus de insiders. Het is de media en de supporters die achter de media aanlopen die stoken..

Die sponsoren geven alleen geld als men het plan van Riemer goed heeft gekeurd. Ik vind dit chantage. Geef het geld aan de club. En over twee jaar kan je wel gaan klagen en Roozemond afzetten als hij er niks van bakt. Zoals men nu overkomt is gewoon niet goed.
Je doet nu alsof Eizenga en Roozemond dezelfde weg in slaan. Maar je weet blijkbaar niet dat Roozemond in het stichtingsbestuur zat dat Eizenga heeft weggestuurd. Lijkt mij vreemd dat men dan op dezelfde tour verder gaat.

Schoenmaker blijf bij je leest, lijkt mij van toepassing op jou. Ik bemoei mij niet met Groningen zaken, heb daar geen verstand van, moei jij je dan niet met clubs waar jij in en outs niet van gevolgd hebt.
Vind ik leuk
Farmer +14403
dinsdag 12 maart 2019 om 19:33
Ik ken zeker niet alle details, maar ik krijg het idee dat er binnen SCH een soort bestuurskliekje is, die elkaar de hand boven het hoofd houdt als het er op aankomt. Eizinga is uiteindelijk wel als 'een kop van jut'weggestuurd, maar gezien de bestuursmatige teloorgang, kun je toch concluderen dat het niet (alleen maar) aan Eizinga gelegen heeft dus?

Ik weet niet wat de plannen van het huidige bestuur zijn, maar blijkbaar zijn een groot aantal van de sponsoren het daar dus niet mee eens? En die steunen dan alleen een plan van Riemer vd Velde.. Ja dat is idd 'apart'.
Zal veel meer achter steken dan jij en ik samen weten iig...

En mbt je slotalinea: Dit is een open forum, ik mag hier vrij mijn mening geven over zaken, ook al zou ik er helemaal niks vanaf weten. Als jij daar een probleem mee hebt, moet je niet op een open forum komen :)
Vind ik leuk
Roeptoeter +16348
dinsdag 12 maart 2019 om 17:19
Ik lees dit als dat ze hun zin niet gekregen hebben. Heerenveen speelt binnen 3 jaar tegen Roda. Ik verwacht niet dat Roda binnen 3 jaar gepromoveerd is.
Vind ik leuk
Hupfean +5329
dinsdag 12 maart 2019 om 17:23
Vandaar dus roeptoeter, je roept maar wat.
Vind ik leuk
Hupfean +5329
dinsdag 12 maart 2019 om 17:22
Oh crap.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
dinsdag 12 maart 2019 om 17:23
Einde oefening dus...
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:25
Een directie maakt beleid.
Bizar dat een groep opstandelingen dat willen doen.
Dus meepraten over beleid en geen verantwoordelijkheid dragen, das lekker.
Stadionverbod lijkt me een prima straf voor Riemer, Foppe en die gitarist van de Status Quo, ook bekend onder de naam Gertjan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:53
Die gitarist van Status Quo🤣
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 18:06
Te-diedelie-dum - dum - dum. Te-diedelie-dum - dum - dum.

Niks mis met Rock and Boogie hoor.
Maar ik zie Gertjan er wel staan naast Rossi.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:48
Alleen niet laten zingen lijkt me 🙉
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 20:00
Ritmegitaar kan wel, zou niet Leadguitar doen.
Want dan begint hij de klagen over van alles.
Zegt Jan van Halst.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5632
dinsdag 12 maart 2019 om 17:29
Waar denkt die werkgroep het recht op 'zeggenschap' vandaan te halen? Je wordt toch doodmoe van dit blok aan je been?
Vind ik leuk
Donnygo +5004
dinsdag 12 maart 2019 om 17:46
Dit is een gemiste kans van het bestuur van Heerenveen naar mijn mening, je zit in slecht weer, ipv alle wind proberen te vangen om vooruit te gaan slaan die wind nog af ook.
Vind ik leuk
Liwwadder +3957
dinsdag 12 maart 2019 om 17:58
En nu maar ff on topic...ik blijf erbij, deze club moet back to the roots..te beginnen met het dragen van je gemeente kleuren ipv misbruik maken van de friese vlag. Je wilt toch niet iedere keer in het lelijkste shirt spelen. 2x uitgeroepen dacht ik.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 18:10
Gun ze die vlag nou man,
anders hebben ze geen achterban meer.
Bij Cambuur komt ook 60% van buiten Lwd,
maar H'veen doet alsof Cambuur alleen Lwd heeft.
Het is een marketingprodukt er is niks echt aan H'veen.
Vind ik leuk
Hupfean +5329
dinsdag 12 maart 2019 om 18:47
Alles beter dan dat lelijke hert van het zinkende woanskip. Toto divisie eh kkd. Löser.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
dinsdag 12 maart 2019 om 17:59
Je voelt het aankomen, en kan ze geen eens ongelijk geven. Hoe de aanstelling van Roozemond tot stand is gekomen is buiten proporties.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 18:11
Riemer was zelf ook vrij dominant, die bepaalde ook jaren het beleid. En dat deed hij goed, maar ook hij domineerde.
Vind ik leuk
Hupfean +5329
dinsdag 12 maart 2019 om 18:49
Hij heeft wel eigenhandig Heerenveen van een laagvlieger in de eerste divisie een stabiele subtopper gemaakt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:29
Toen was hij jong en slim. Nu is het een seniele oude man geworden. Die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen...

Ongeacht wat je van Roozemond vindt natuurlijk. Een andere bestuurder kan, maar een man van 80 moet lekker achter de geraniums gaan zitten, scrabbelen.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
dinsdag 12 maart 2019 om 19:21
Mee eens. En ik ben de laatste die zal beweren dat Riemer een makkelijke "jongen" is. In tegendeel. Maar hoe je het ook wendt of keert hij heeft het beste met de club voor, en kan als geen ander een club redden en runnen. Ik denk dat je ten alle tijden naar club mensen moet luisteren, zeker in deze situatie. De hele aanstelling en alles eromheen dat had gewoon anders gemoeten.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 20:02
Als je wilt meepraten zonder verantwoordelijkheid.
Dan zou ik als directeur ook zeggen, ja das lekker, ik mijn nek in de strop en jij de grote bek en ervoor weglopen.
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 20:14
Een directeur zit er om te bepalen welke richting het op moet.
Hij zegt dat hij wel luistert naar Riemer en anderen.
Dat ze zich nu ineens terugtrekken vind ik ook raar.
Alsof 2x winnen het beleid goed maakt.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
dinsdag 12 maart 2019 om 22:02
Maar deze directeur had er in eerste plaats niet eens, en dan vooral de manier waarop, mogen zitten. Het heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat we nu een paar wedstrijden hebben gewonnen, het heeft ermee te maken hoe de benoeming van Roozema tot stand is gekomen. De manier waarop dat is gegaan verdient natuurlijk niet de schoonheids prijs. Zoals bij vele bedrijven geldt: "Eerst een plan en dan een man". Dit had dus prima als interim gekund. En dat is de reden waarom er nu geen gevolg gesprek komt.

Natuurlijk moet je ten aller tijden clubmensen toe laten, om samen een plan, samen een beleid te maken. Er zat geen directeur, dus dan doe je dat met zijn allen. Waarom? In het belang van de club, om de club in het juiste vaarwater te krijgen.

Juist met dit plan laten Riemer en co zien dat zij verantwoordelijkheid nemen. Pas wanneer er een plan ligt, dan ga je vacatures invullen en niet eerder natuurlijk.

Vind ik leuk
Cookee +12784
woensdag 13 maart 2019 om 16:58
Nee, ik zie dat toch anders. Alsof iemand me influistert, wat ik moet doen en dan geen verantwoording dragen. Want als het goed gaat dan heeft Riemer het gedaan en andersom dan is het de schuld van Cees.
Ik fluisterde de leiding ook wel eens wat in, maar dat deed ik dan niet via publiciteit... ik vind dat niet netjes en het maakt de hele groep onbetrouwbaar, hoe zou Riemer het gevonden hebben 12 jaar geleden toen hij de leiding had?
Hoe zouden spelers het vinden als hun directeur niet serieus genomen wordt?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
woensdag 13 maart 2019 om 19:58
Je gaat alleen steeds voorbij aan het punt waar het over ging: namelijk dat Riemer en co dit plan al hadden voor er überhaupt weer een directeur zat. Daar wringt de schoen.
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 16:06
Excuses, maar onze insteek is anders.

Jij redeneert, de club moet blij zijn dat Riemer even komt vertellen wat er fout gaat.
En ik zeg, je kan geen beleid voeren als buitenstaanders er ook een draai aan willen geven.

Dat is net als muziekspelen en je kleindochter ramt op de toetsen. Ze toont haar beleving maar de muziek klinkt niet.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
donderdag 14 maart 2019 om 16:18
Nee ik zeg de club moet blij zijn in de situatie waarin zij verkeert, dat er 6 clubmensen( Riemer, Foppe, Verbeek, Hoekstra, Kuiper en Tjalling) kosteloos en belangeloos opstaan om de club te helpen. Ze hebben gezamenlijk zo'n 150 jaar Heerenveen ervaring. En vergeet daarbij niet dat het plan, wat zij uiteengezet hebben, niet van de laatste tijd is. Dat plan lag er eind vorig jaar wel, en toen zat Eisinga hier nog gewoon.

Uiteindelijk gaat het hierbij niet om personen. Niet om Roozemond en niet om Riemer of wie dan ook. Het gaat erom wat het beste is voor de club. En of dit het beste is voor de club? Ik waag het te betwijfelen. Van Formsma tot Veenstra het is vooralsnog geen succes geweest.

Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 16:32
Grappig, je zegt Nee, en vervolgt met een kopie van mijn verhaal, lijkt het?

Als je 20 jaar een dictaat van een sterke man had. Denk aan landen waar de dictator wegval, daar heb je soms eeuwen rottigheid. Want er moet zich een nieuwe hierarchie vormen en die 6 verstoren dat.

Ik vind het onzin om te denken dat een plan leidraad is, elke dag beleid maken daar is soepel denken voor nodig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:18
Oke vanaf nu dan voor altijd je bek houden Riemer over Heerenveen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:46
Complete chaos is Friesland! Prachtige soap jammer dat netflix het niet verfilmt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:52
Wat een zooitje bij Heerenveen zeg. Echt zonde hoor... was altijd een leuke club, althans dat leek mij wel. Hoop op een snelle verbetering.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1639
dinsdag 12 maart 2019 om 20:38
Deze voorzitter heeft een hoog Rini Stoutjesdijk gehalte
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws