Vijftien minuten in PSV 1: Een mooi moment, maar ik ga natuurlijk voor meer

Vijftien minuten in PSV 1: "Een mooi moment, maar ik ga natuurlijk voor meer"

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 16:51za 09-03-2019 om 16:51

Jordan Teze maakte op 25 augustus zijn debuut voor PSV 1, maar is sindsdien op die vijftien minuten tegen PEC Zwolle blijven steken. De negentienjarige rechtsback van Jong PSV heeft echter alle tijd.

Teze verlengde in februari zijn contract bij PSV en ligt nu tot de zomer van 2021 vast in Eindhoven. Vrijdagavond kwam hij, nadat hij enige tijd met een blessure kampte, weer met Jong PSV in actie tegen Jong FC Utrecht. "Dat ik nu negentig minuten bij Jong PSV kon spelen, is top. Ik werk er hard voor", liet hij na afloop weten aan het Eindhovens Dagblad.

Of hij dit seizoen nog in actie komt voor het eerste elftal, durft de rechtsback niet te zeggen. "Mijn debuut in het eerste dit seizoen was een mooi moment, maar ik ga natuurlijk voor meer. Het is aan mij om dat te verdienen." Teze vindt het absoluut geen straf om het seizoen in de Keuken Kampioen Divisie af te maken, benadrukt hij. "Ik wil graag spelen en als het hier kan: ook prima. Als het kan bij het eerste, maar hier ben ik zeker ook tevreden."

Plaats een reactie

G.Kopf +4998
zaterdag 9 maart 2019 om 16:53
Meer of minder?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 16:55
Er is verdacht veel PSV nieuws....
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:01
Gun de Eindhovenaren ook wat plezier in het leven.
Samen spelen, samen delen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 17:02]
Vind ik leuk
Strijp +14119
zaterdag 9 maart 2019 om 17:08
Carnaval is net geweest :-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:23
Ze hebben de laatste jaren ook niets te vieren gehad en ajax wel. hahahahahaha.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34354
zaterdag 9 maart 2019 om 17:23
Wat plezier ?...Ik ben van de afgelopen 5 jaar nog steeds niet bijgekomen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 16:58
Meer meer meer meer
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 16:54
de toekomst van psv ziet er somber uit..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
Strijp +14119
zaterdag 9 maart 2019 om 16:57
Dat valt wel mee :-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 16:57
Carpe Diem.
Vind ik leuk
stratumseind +195331
zaterdag 9 maart 2019 om 17:00
hoe laat open je zondag je deuren weer in Tiel Yomanda?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:24
Zou ik ook zeggen tegen de partij die het hele jaar al boven je staat en de laatste jaren steeds weer van jullie wint. Een zwaluw maakt geen zomer kevinnetje.
Vind ik leuk
appeltje +3628
zaterdag 9 maart 2019 om 16:56
Teze is gewoon de backup van Dumfries. Die kan blijkbaar alles spelen, en wordt nooit gewisseld.
Vind ik leuk
Strijp +14119
zaterdag 9 maart 2019 om 16:56
Moet nog wel wat stappen maken. In mijn ogen een jongen om komend seizoen te verhuren.
Vind ik leuk
appeltje +3628
zaterdag 9 maart 2019 om 17:02
En dan een nieuwe rechtsback halen als backup voor Dumfries?
Vind ik leuk
Strijp +14119
zaterdag 9 maart 2019 om 17:05
Lastige kwestie, zal ook aan zijn ontwikkeling liggen. Momenteel vind ik hem ook als back up niet voldoende.
Vind ik leuk
appeltje +3628
zaterdag 9 maart 2019 om 17:29
Klopt, maar er is geen andere optie binnen de club.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:10
En dan? Een ervaren rechtsback aantrekken die de backup van Dumfries kan zijn?
Vind ik leuk
Strijp +14119
zaterdag 9 maart 2019 om 17:12
Dan laten we de volgende maar doorstromen, in mijn ogen is Teze geen buitengewoon talent met veel potentie. Bij Jong PSV maakt hij in ieder geval amper progressie.
Vind ik leuk
appeltje +3628
zaterdag 9 maart 2019 om 17:37
Wallenburg is ook matig. Dus bij Jong is niks. Bij O19 heb je maar één rechtsback, Kuisch. Geen idee hoe goed die is. O19 speelt over het algemeen ook niet geweldig.

Dus PSV zal toch een nieuwe rechtsback moeten halen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 16:59
Ze hebben zoveul goei
Vind ik leuk
ForzaVVV +1212
zaterdag 9 maart 2019 om 16:59
Het zal voor hem wachten worden. Achter Dumphrys aansluiten.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8459
zaterdag 9 maart 2019 om 17:18
Wie?????
Vind ik leuk
ForzaVVV +1212
zaterdag 9 maart 2019 om 17:53
Dumpvries
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:15
Teze speler is niet onaardig, mag nog wel wat meer invalbeurtjes.
Vind ik leuk
stratumseind +195331
zaterdag 9 maart 2019 om 17:17
Nondeju toch wa hebben wij veul goei
Vind ik leuk
Dommetje +3396
zaterdag 9 maart 2019 om 17:52
Heul veul goei 😉
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:18
Weer een kandidaatje voor de goot.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:36
15 minuten, dat is altijd beter dan een debuut van 11 seconde zoals het geprezen talent Ihattaren gegund werd.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:46
Wie?
Vind ik leuk
Cookee +12701
zaterdag 9 maart 2019 om 18:15
Prachtig wat er allemaal doorkomt bij PSV en prijs de here dat Bommel ze ook een kans geeft. Is gewoon leuk om te zien die jonge ventjes.
Maar deze is al 19 ... das wel oud al toch? ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws