Mager PSV verzuimt score flink op te voeren tegen machteloos NAC Breda

Mager PSV verzuimt score flink op te voeren tegen machteloos NAC Breda

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 21:40za 09-03-2019 om 21:40

Laatste update: zaterdag 9 maart 2019 om 21:44za 09-03-2019 om 21:44

Koploper PSV heeft kinderlijk eenvoudig gewonnen van hekkensluiter NAC Breda. De ploeg van trainer Mark van Bommel had niets te duchten van de provinciegenoot, maar draaide opnieuw lange tijd stroef: 2-0.

Door de schorsing van Hirving Lozano maakte Cody Gakpo zijn basisdebuut bij PSV en hij stond razendsnel aan de basis van de openingstreffer. Gakpo brak na vijf minuten door over links en bediende Luuk de Jong, die knap voor zijn man kroop: 1-0. NAC had niets in te brengen, maar PSV bleek opnieuw niet in topvorm te verkeren. De Jong en Gakpo kregen nog wel kansjes en Angeliño raakte de lat, maar de Eindhovense fans toonden met fluitconcerten hun onvrede over het spel.

Vlak na rust dachten ze wel weer te kunnen juichen. De Jong kopte de bal tegen de touwen. Het doelpunt van de spits werd op aanraden van de VAR echter afgekeurd wegens buitenspel. NAC speelde weinig klaar, maar had ook in de gaten dat de koploper opnieuw niet in grootse doen verkeerde. Na 64 minuten kreeg Mitchell te Vrede zelfs een kans op de gelijkmaker. Van Bommel besloot meteen in te grijpen door Michal Sadilek en Donyell Malen te brengen voor Jorrit Hendrix en Gakpo.

Die ingreep leverde vier minuten later al resultaat op. Pablo Rosario stuurde Denzel Dumfries diep en de rechtsback legde terug op Malen, die de bal in de verre hoek schoot. PSV was daarna nog dicht bij een derde treffer, maar dat bleef de bezoekers bespaard.

Het gat tussen PSV en Ajax is nu acht punten, al hebben de Amsterdammers twee wedstrijden tegoed.

Plaats een reactie

psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Weer een slechte wedstrijd gezien. Belachelijk dat guti geen minuten krijgt. Rosario en hendrix als verdedigend blok is veel te weinig creativiteit. Ihattaren was wel echt werelds, gewoon niet normaal wat hij laat zien als 17 jarige. Erger mij ook verschrikkelijk aan het PSV publiek. Het was altijd 1 van onze sterke punten dat we de ploeg bleven steunen ook als het niet goed gaat. Maar tegen Feyenoord en nu ook tegen Nac was gewoon een dramatische sfeer. Ik maak me ernstig zorgen over het kampioenschap. Alle ballen worden teruggespeeld. Ik mis het lef en de bravoure waar PSV in de eerste helft van het seizoen meespeelde. Nu had NAC zelfs gewoon kansen op de 1-1. Vechten voor het kampioenschap, anders wordt het niks.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 21:48]
Vind ik leuk
Plattekar bv +34464
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Leuk hoor Ihattaren, maar verdomme wat is dit psv voorspelbaar en zeer matig. Heel traag en weinig vooruit. Van Bommel moet toch zien dat Hendrix geen reet toevoegt. Geen een splijtende pass of een verrassing. In deze vorm heb je niks in de Arena te zoeken. Sorry, maar de waarheid.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 21:46]
Vind ik leuk
Mosquito +21911
zaterdag 9 maart 2019 om 21:47
Hij liet zijn klasse zien en Malen ook.
Verder ben ik het helemaal eens met de titel van dit artikel.
Vind ik leuk
Groen +3744
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Dat Hendrix geen tovenaar is daar is vriend en vijand het over eens denk ik. In een pot als deze voegt hij niet veel toe maar tegen een sterkere tegenstander is hij super belangrijk. En je kunt 'm moeilijk 4 wedstrijden per seizoen opstellen...

Malen en Ihattaren gaan hele grote jongens worden als ze zo doorgaan...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zaterdag 9 maart 2019 om 22:00
Wat mij betreft helemaal niet meer. Inzet prima , maar hij kan er geen hout van.!!!
Groen
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zaterdag 9 maart 2019 om 22:04
Wat een clubliefde. PSV was zeker niet sterk, maar de punten zijn binnen en Hendrix toont meer inzet dan Bergwijn, Lozano, Perreiro bij elkaar!
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zaterdag 9 maart 2019 om 22:08
Als ik geen club liefde zou hebben, dan zeg ik . Prachtig 2 punten binnen , 8 punt voorsprong op Ajax !!
?? Wie hou ik dan voor de gek ???
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zaterdag 9 maart 2019 om 22:13
Een seizoen begint in Augustus. Hendrix was één van de beste spelers in de eerste helft van het seizoen. Zat overal tussen. Nu het iets minder gaat, is het ineens een waardeloze speler? Steun je spelers.
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zaterdag 9 maart 2019 om 22:16
Werk lust een 8 , voetballend te weinig kwaliteiten.
Heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld maar is te weinig op het niveau PSV ( voor wat wij willen)
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zaterdag 9 maart 2019 om 22:38
Niveau PSV is Schwaab, Viergever? PSV is een topper in de ED, maar dat zegt meer over het niveau van de ED.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:24
Als ik niet presteer op de zaak verdwijnt mijn crediet ook als sneeuw voor de zon
Hendrix uit, Sadilek in...
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 22:14
Lozano werkt het hardst van heel dat rijtje hoor.
Vind ik leuk
Spiegel +11155
zaterdag 9 maart 2019 om 22:16
Lozano werkt juist alles behalve hard...

Is de laatste maanden enkel bezig voor zijn eigen bv.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 22:17
Je luistert veel teveel naar de media. Lozano werkt gewoon keihard en is nog steeds de beste speler van PSV.
Vind ik leuk
Spiegel +11155
zaterdag 9 maart 2019 om 22:20
De beste speler van psv? Dat vind ik niet.

Luuk heeft er ondanks een zaadpot, toch weer 1 in liggen. En nog een belangrijke ook.

Luuk de Jong is by far de belangrijkste in mijn ogen.
Daarna Bergwijn (mits hij ballen krijgt.)
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zaterdag 9 maart 2019 om 23:08
Belangrijk hoeft niet de bestecte zijn
Vind ik leuk
Spiegel +11155
zondag 10 maart 2019 om 07:52
Nouja,
Je kan wel nog zo goed zijn, maar als je het niet aan rendement koppelt en een mindere voetballer de belangrijkste in je team laat zijn, doe je toch iets verkeerd, lijkt me.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:39
Rot toch op... Voegt werkelijk niks toe die buiten spelers krijgen te weinig ballen in de ruimte. Bergwijn had daar gewoon veel pech bij anders heeft hij zijn doelpuntje ook mee.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:49]
Vind ik leuk
dhrwobo +44014
zaterdag 9 maart 2019 om 23:55
Bergwijn hoort absoluut niet in je rijtje thuis!
Vind ik leuk
Plattekar bv +34464
zaterdag 9 maart 2019 om 22:06
Een sterkere tegenstander maak je sterker, door Hendrix met zijn breedtepasses erin te gooien. Als je dan een blok wil, dan maar Sadilek. Die denkt tenminste vooruit, maar kan ook ingrijpen als het moet. Als je ziet hoeveel loopacties Bergwijn of Gakpo maakt als Hendrix aan de bal komt. Maar werkelijk nul keer geeft ie hem snel de ruimte in. Alles breed of terug of nog erger ...naar het verkeerde shirt. Nee, dit kan niet meer. Tegen VVV gewoon met Ihattaren en Sadilek en wat mij betreft ook met Gakpo i.p.v Lozano.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:07]
Vind ik leuk
Topdrie +3963
zaterdag 9 maart 2019 om 22:09
Ben je gestopt met kijken toen Malen er in kwam?
Vind ik leuk
Plattekar bv +34464
zaterdag 9 maart 2019 om 22:14
dat maakt deze wanvertoning toch niet goed???
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 22:27
Gakpo i.p.v Lozano????? Wat
de fack.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34464
zaterdag 9 maart 2019 om 22:47
Op dit moment is Gakpo gevaarlijker dan Lozano.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:09
Sadilek is qua inzet vergelijkbaar en kan itt Hendrix wel een pass naar voor geven..
Vind ik leuk
Groen +3744
zaterdag 9 maart 2019 om 22:12
Okee ik ken Sadilek niet zo goed. Maar Hendrix moet je altijd eerst 2x voorbij en daarna struikel je nog een keer over hem. Das ook een kwaliteit...
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zaterdag 9 maart 2019 om 22:18
Ja en hij rent altijd achter de feiten aan!!
Dit ziet iedere PSVer.
Zie reacties. En dit is niet negatief bedoelt. Ik (we) willen kampioen worden, maar gaat zo niet lukken.!!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:20]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:26
Sadilek is nog niet de beste speler van de selectie, wel de speler met de meest professionele houding...
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 21:49
Zeg ik ook, daarom moet Guti op de plek van Hendrix. in 1x 10x zoveel creativiteit. Maar hij krijgt niet eens de kans, daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1432
zaterdag 9 maart 2019 om 21:55
Nadeel van Guti is dat ie verdedigend soms steken laat vallen. Op die positie is dat wel cruciaal. Wellicht met de punt naar achter dat ie dan wel beter speelt.
Vind ik leuk
Spiegel +11155
zaterdag 9 maart 2019 om 22:15
Nee Hendrikx was niet best. Maar waarom start je tegen NAC Breda met een blok van 2 voor je verdediging? Rosario was ook echt slecht, en Gakpo overtuigde ook allerminst.
Dumfries was slordig en Bergwijn liep gefrustreerd rond omdat hij geen fatsoenlijke bal kreeg.

Neem aan dat Malen nu een keer de kans krijgt als Lozano weg valt...
Vind ik leuk
JanvdLisme +1065
zondag 10 maart 2019 om 01:21
Blok van 2 zal wel voortkomen uit de onzekerheid door puntverlies afgelopen weken. Lijkt me wel een beetje overdreven tegen NAC. Dan moet je aan je doelsaldo werken naar mijn mening.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:37
Is zeker de waarheid ja. Dit zeg ik al een aantal weken. Hendrix die kennen we inmiddels al speelt de bal terug of levert de bal in doet niks extra's...
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 22:55
Dit is een objectieve weergave van het spel van PSV, jammer ik had liever een sterker PSV voor een titanengevecht met Ajax.
Vind ik leuk
dhrwobo +44014
zaterdag 9 maart 2019 om 23:55
Absoluut waar. Bommel moet afscheid nemen van Hendrix en Rosario. Die twee zijn zooo kleurloos in hun voetbal. Geen enkele creativiteit.

En dumfries mag wel eens gewisseld worden voor Teze als hij zo blijft spelen. Matig zeg
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 07:27
Dat zeg ik al het hele seizoen. Ook een van de redenen waarom het in de CL zo kut ging met PSV. Te weinig creativiteit op het middenveld en te trage distributie. Als ik PSV was zou ik daar in investeren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Mooi maar 2-0
Da's lekker, thuis tegen de allerslechtste van de eredivisie!
Die lopen op doelsaldo niet in 👍😎
Vind ik leuk
Mosquito +21911
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
8 punten voorsprong.
Jullie zijn aan zet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Woensdagavond 2 punten achter met een veel beter doelsaldo let maar op
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:03
krijgen jullie 5 punten per overwinning dan?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
Groen +3744
zaterdag 9 maart 2019 om 22:07
3 per overwinning, en eentje extra voor iedere goede rekensom ;)

edit: Ja je kunt je post wel veranderen maar die bonuspunten krijg je mooi niet meer :D
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:24]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:16
Moeilijk hè toegeven! 😂😂😂👍
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:14
Leren lezen, Ajax staat dan 2 punten achter maar wel een beter doelsaldo
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:10
Kop in het sand houden 👍👍
😂😂😂😂😂 😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:12
Jij denkt dat Fortuna thuis MAAR 2-0 gaat worden? 😂😂😂😂
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
zaterdag 9 maart 2019 om 21:56
Qua punten staan we nog voor
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:12
Jooooooooh
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
Wat slecht.!!! Tactisch bagger.
Inzet oké, maar van Bommel waar train je op? Alle tijd, we doen nergens meer voor mee , alleen competitie. Wat mij betreft wissel je er volgende week 5.
Dit kun je toch niet verkopen thuis tegen NAC. 🙄🙄🙄
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:03
Schrale troost...zo is Feyenoord 2 jaar geleden ook kampioen geworden.😂
Vind ik leuk
Stranger +6655
zaterdag 9 maart 2019 om 22:36
Vanaf wedstrijd 1 tot en met 34 boven aan gestaan!
Meeste punten!
Meeste doelpunten voor!
Beste doelsaldo!
Topscoorder In huis!
Beste speler in huis wat doelpunten en assists betreft!

Dus of je doet je naam geen eer aan(
waarschijnlijk Ajaxsupporter) of je hebt geen verstand van voetbal(of een beperkte visie,dus Ajax supporter)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:49
Beste doelsaldo? Kerel je staat gelijk met Ajax
Vind ik leuk
Stranger +6655
zaterdag 9 maart 2019 om 22:56
Kun je tellen?

Feyenoord 86 voor 25 tegen.
Ajax 79 voor 23 tegen.

Als je ergens account voor aanmaakt doe het dan goed!
Die Ajax lulhannes zijn een belediging voor de echt Ajax supporters!
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:06
Stranger 22;36,

Bij dat rijtje vergeet je te vermelden:

-uit de Beker
-JC Schaal cadeau moeten geven aan Feyenoord
-voor de winterstop zonder CL/EL-inkomsten thuis bij mama en papa naar grote broer Ajax moeten kijken
Succes.
Vind ik leuk
Stranger +6655
zaterdag 9 maart 2019 om 23:19
We hebben het over het jaar dat Feyenoord kampioen werd vriendje!
Maar ik heb al langer begrepen dat het voor bepaalde supporters moeilijk is om begrijpend te lezen.

Maar als jet het over dit jaar wilt hebben weet ik ook nog wel een aantal weetjes. vooral wat de VAR betret!

PSV - Ajax duidelijke elleboog Onana niet bestraft!
Ajax- Feyenoord Keeper aangevallen in 5 meter niet bestraft!
Pec Zwolle- Ajax doorgebroken speler niet bestraft!
Ajax-Heerenveen Speler neergelegd door keeper niet bestraft!
Feyenoord -Ajax gelijke overtreding als bij Ajax-Feyenoord
geen rood tegen wel rood!
Dus jochie hoe zou het eruit zien als deze deze overtredingen bestraft waren zou als het gemoeten zou zijn?
Dan hadden ze waarschijnlijk alleen de eindstand bij Ajax -Feyenoord niet beinvloed;-)
Dus terug in je bedje!


Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Stranger als jij mij benadert wil je mij dan geen jochie noemen, over arrogantie en hysterisch zijn gesproken.
Dat rijtje overtredingen en VAR die ben ik al lang vergeten en tellen niet meer. Feyenoord is gewoon minder dan Ajax, daar kan ik niks aan doen.
Ik ga lekker naar bed met de gedachte dat......laat maar.
Vind ik leuk
Stranger +6655
zondag 10 maart 2019 om 11:01
Verstandig dat je mijn bevel opgevolgd hebt!

En over hysterisch en arrogant heb ik nooit gesproken!

Maar zoals ik al aanhaalde begrijpend lezen is en blijft moeilijk.

Dus jochie morgen nog maar even extra bijles vragen!
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 11:52
Stranger dank voor je vleiende woorden, maar met alle respect ik begrijp je epistel nog steeds niet. Ben jij Hoogleraar Ajax-mazzel-fouten misschien ? Je moet haast wel erg veel tijd aan die voetbalsituaties gewijd hebben. Heb jij nog andere hobbies ? Stranger, kan het zijn dat jij aan het overspannen bent ?
Vind ik leuk
Stranger +6655
zondag 10 maart 2019 om 14:41
Ik snap dat je het niet begrijpt!
Ik heb in de hele post waar je nu op reageert geen enkele keer Ajax benoemt!
Dus niet alleen begrijpend lezen is een probleem .
Je leest ook nog eens zaken die er helemaal niet staan.
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 17:43
Stranger, ik wil niet beledigend zijn, maar alleen een houdt zo'n lijst van spelsituaties die al lang niet meer relevant zijn en die idoot ben jij ten voeten uit. En scheer nu maar weg, malloot.
Vind ik leuk
Stranger +6655
zondag 10 maart 2019 om 18:41
Je begrijpt het nog steeds niet!
En omdat je het niet begrijpt begin je maar te schelden.
Dan ben je pas echt zielig!
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 19:06
Ik kan je stupide lijst niet begrijpen en is totaal irrelevant, snap het dan toch. En het heeft geen invloed op het slechte spel van PSV gisteravond , thuis tegen de nr. laatst NAC. En Ajax verwend haar supporters weer tg. Fortuna en dat is voor mij belangrijker. laten wij maar er over ophouden, straks 31.3 is PSV van harte welkom.
Vind ik leuk
Stranger +6655
zondag 10 maart 2019 om 20:17
Welke lijst zie nu weer in de post waar je op reageert?
Jongen je bent of zwaar aan de drugs of zwaar gestoord.
Laat iemand in je buurt hulp voor je zieken . Ik ben bang dat het anders verkeerd met je af loopt!
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 21:07
Deze lijst:
@PSV - Ajax duidelijke elleboog Onana niet bestraft!
Ajax- Feyenoord Keeper aangevallen in 5 meter niet bestraft!
Pec Zwolle- Ajax doorgebroken speler niet bestraft!
Ajax-Heerenveen Speler neergelegd door keeper niet bestraft!
Feyenoord -Ajax gelijke overtreding als bij Ajax-Feyenoord
geen rood tegen wel rood!@

En wees maar niet ongerust over mijn lichamelijke en geestelijke gesteldheid. Ik denk dat er bij jou iets niet goed is, maar daar kan je er niks an doen.
Vind ik leuk
Stranger +6655
zondag 10 maart 2019 om 21:17
Denken is niet je sterkste punt dat heb je al laten blijken! Dus wat je denkt doet niet terzake.
En dat je nu met een lijst komt waar van je in een eerdere post zei dat je die vergeten was en niet ter zake doende was tekent je beperkte blik op de werkelijkheid.
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 21:21
Ja hoor Stranger scheld me maar uit, het doet mij totaal niets, want ik vind jou één van de slechtste reageerders, een beetje verward, zwaar geobsedeerd door Ajax-fouten, maar laten we maar ophouden, heeft geen zin. Ajax wordt kampioen verwacht ik. Ben jij met me eens ? ja toch ?
Vind ik leuk
Stranger +6655
maandag 11 maart 2019 om 01:25
Vertel eens war scheld ik je uit?
Maar over schelden gesproken.Kijk je post eens na van 17.43 van vandaag.
Dus als je het over verward hebt en slechte reageerders ,misschien eerst bij jezelf te rade gaan.
Maar dat zal je beperkte blik wel zijn!
En nee dat is geen schelden ,dat is een constatering en benoemen van een vast staand feit!
Vind ik leuk
AFP +2976
maandag 11 maart 2019 om 07:24
Ha ha lekker dat snuiven ?
Vind ik leuk
Stranger +6655
maandag 11 maart 2019 om 08:11
Kun je na gaan hoe dom je bent!
Je weet na een paar uur al niet meer wat je zelf gepost hebt. Waarschijnlijk door het lijm snuiven , waarvan je zoveel gesnoven hebt dat je niet meer weet of het lekker is.
Maar ik kan je er niet mee helpen want ik gebruik dat goedkope spul niet!
Vind ik leuk
AFP +2976
maandag 11 maart 2019 om 09:00
Oh je gebruikt dus wel spul. Ik niet hoor, maar ik ken personen die snuiven en dezelfde symptomen als jij hebt.
Het zij zo. geeft niet niks mis mee zou Van der Gijp zeggen.
Fijne dag. Paracetamolletje innemen.
Vind ik leuk
Stranger +6655
maandag 11 maart 2019 om 09:39
Knap dat je via internet kunt zien wat voor symptomen iemand heeft!
Wat je wel kunt zien is of tegenstrijdige zaken post .
Dus ik zou zeggen kijk je post even na en verwijder de tegenstrijdigheden .
Dan kun je nog een beetje de schijn ophouden dat je niet snugger bent!
Vind ik leuk
AFP +2976
maandag 11 maart 2019 om 09:50
Stranger, voor de laatste keer: we kunnen maar beter ophouden met je zinloze mails. Jij doet mij totaal niets, ik verspeel mijn energie aan een nobody. Als je je verveelt, ga vrijwilligers werk doen. Nokken hiermee. Ik heb leukere dingen te doen. Goede morgen.
Vind ik leuk
Stranger +6655
maandag 11 maart 2019 om 12:56
Eerst wat zaken op een rij.
Is het we of je?
Het is geen mail maar een post.
Ik stop pas als ik zelf wil.
Ik doe vrijwilligers werk. Ik probeer jou iets bij te brengen.
Vind ik leuk
AFP +2976
maandag 11 maart 2019 om 19:54
Stranger, ik vind je een vreemde personage, ééntje die graag de ander wilt domineren en je gaat maar door zonder te beseffen dat jij mij totaal niet interesseert en dan in alle opzichten. Dit is mijn laatste mail, ik ga je links laten liggen. Ik bepaal met wie ik mail. Jij probeert hoor je dat ? probeert mij wat bij te brengen. Als ik jou vertel dat ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hoger opgeleid ben dan jij, word jij dan boos ? Dat jij vrijwilligerswerk betekent al dat jij je verveelt en over enorm veel tijd beschikt om anderen op VP te vervelen, ga zo door keurel.......

En het is "we" en of het een "mail"of "post" is maakt voor mij geen bal uit. Ga eerst maar je rare accountnaam veranderen. Hoe oud ben jij eigenlijk ?
Vind ik leuk
Stranger +6655
maandag 11 maart 2019 om 21:13
Blijkbaar dringt het niet tot je door!
Ik stop pas wanneer ik het wil!
Misschien , heel misschien als je het heel vriendelijk vraagt, wil ik het in overweging nemen.
Verder ik wordt niet boos als mensen hoger opgeleid zijn.
Alleen in een eerdere post beschuldigde je mij van arrogantie .
Lees eens na wat jezelf post!
Zonder mij te kennen!
Maar de mogelijkheid is aanwezig dat je hoger opgeleid bent. Alleen heeft die opleiding er niet toe geleid dat je het geleerde in de praktijk kunt brengen.
Vind ik leuk
AFP +2976
dinsdag 12 maart 2019 om 01:16
Gek.
Vind ik leuk
Stranger +6655
dinsdag 12 maart 2019 om 06:28
Dat is nog eens een diep gaand argument.
De hoge opleiding spat ervan af.
Allleen .............je zou toch niet meer reageren.
Je kunt het niet laten hé😂
Vind ik leuk
AFP +2976
dinsdag 12 maart 2019 om 11:07
Ik wil ook niet meer reageren, maar ik wil niet het laatste woord hebben zeker niet met jou. Jij wilt mij "bijbrengen", de brutaliteit.Jij wilt niet stoppen en ik wil niet dat jij doorgaat. Simpel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 11:08]
Vind ik leuk
Stranger +6655
dinsdag 12 maart 2019 om 12:01
Jij wilt wel heel veel.
Maar ik zal je nog iets bijbrengen,wat ze waarschijnlijk vergeten zijn in je hoge opleiding!
Je hebt de mogelijkheden niet om mij ergens toe te dwingen. Dat had jezelf toch moeten beseffen.
Wat je met je eerste zin bedoelt is een beetje mistig.
Je wilt stoppen en je wilt niet het laatste woord hebben. Vreemd dan stop je toch.
Ik denk echter dat je of wel het laatste woord wil hebben of je bent verliefd op mij.
Het eerste zal alleen gebeuren als je het beleefd vraagt . Het tweede maak je kans als je een vrouw bent.
Vind ik leuk
AFP +2976
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
Stranger, ik lees je mail(s niet meer. hou er maar mee op.
Je krijgt vanaf nu geen reactie meer, mijn advies neem een pilletje Ritalin en slik ém in.
Vind ik leuk
Stranger +6655
dinsdag 12 maart 2019 om 15:01
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor er weer een reactie is.
Maandag 11 maart om 9.50 uur had je het ook al over ophouden. Sindsdien heb je nog 4 keer gereageerd .
En 2 keer naar je medicijnkastje gekeken.
Ik ben benieuwd welk pilletje volgende keer uit je koker komt😊
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:41
Buitenspel Ihattaren?? Bij 2-0, op beeld niet te zien. Dus geen 100% zeker. Verschil VAR NL en VAR UEFA (niet 100% zeker dat bal Mazraoui over zijlijn was, korrekt).
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:34
boven aan gestaan? het is speelronde 25....
Vind ik leuk
Stranger +6655
zondag 10 maart 2019 om 11:03
Het ging over het seizoen dat Feyenoord kampioen was!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 06:57
Begrijp je reactie als psver. Maar heb je nu écht van je team genoten? Is een koploper onwaardig. Twas maar nac hoor. Echte supporters zeggen gewoon als hun team speelt als een drol. Feyenoord heeft ook bovenaan gestaan in hun kampioensjaar...met vergelijkbaar voetbal. Dat is wat ik hiermee bedoelde.
Vind ik leuk
Stranger +6655
zondag 10 maart 2019 om 11:05
Ik snap er dus geen reet van.
PSV'er?
Vergelijkbaar voetbal?

Misschien iets duidelijker zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:00
Weet je hoe ze dit noemen?

Van schijttrainer naar shittrainer. Alleen bommel heeft een te grote mond zonder daadjes.
Vind ik leuk
Vak-T +1806
zaterdag 9 maart 2019 om 22:07
Komt goed, let maar op.
In mei staan we weer te feesten!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:18
Voorlopig hebben jullie een voorsprong van 8 punten en kunnen jullie een week achterover leunen
Vind ik leuk
markie +2770
zaterdag 9 maart 2019 om 22:30
Realistische psv supporter +1
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:36
Simpel ihattaren op blijven stellen en Hendrix eruit voor sadilek want hij viel goed in alweer. Of guti de kans geven want die slaat wel paar linies over of pompt de bal in de ruimte voor een inlopende speler. Vindt de twee controlerende middenvelders te weinig het spel maken steeds maar weer terug.
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zaterdag 9 maart 2019 om 23:06
Je kijkt al jaren zaadwedsdrijden en nu is hef een probleem! Ik zie kansen voor Ajax
Vind ik leuk
Joe Benchama +1635
zondag 10 maart 2019 om 02:27
Het wordt ook wel een keer tijd, nietwaar? Wanneer stonden jullie voor het laatst bovenaan?

Eerlijk gezegd gun ik jullie de titel wel. Het is al zolang geleden dat er wat te vieren viel in Amsterdam.
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zondag 10 maart 2019 om 10:00
Ach een titel is leuk maar ik leef van wedstrijden zoals de beker tegen Feyenoord en laatst Real. Ben wel met je eens dat ze hem nu wel weer moeten gaan winnen, maar lig er geen seconde wakker van
Vind ik leuk
Twanno17 +113
zondag 10 maart 2019 om 04:00
Dat publiek van jullie is altijd al zo geweest.... Valt alleen niet zo erg op als bij Ajax, want zo’n beetje alles in NL draait om Ajax, kun je ook lekker over lullen als jou cultuurloze cluppie weer eens totaal niks te vertellen heeft buiten de eredivisie. Ajax wordt met gemak kampioen. Gr.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Wanne klotepot was dat zeg. Alleen Mo en Cody die er wat van konden. Zelfs tegen een verschrikkelijk slecht NAC thuis maar 2-0 maken is een beetje zielig.
Vind ik leuk
Mosquito +21911
zaterdag 9 maart 2019 om 21:50
Malen liet ook ff zijn klasse zien maar inderdaad een klotepot.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Luuk is me toch een partij drama aan de bal. Maar als die blijft scoren kan je m moeilijk eruit halen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:12
Kan niet wachten tot Lammers er volgend jaar weer bij is. Denk dat het voor het voetbal van PSV veel beter is als er een voetballende spits in komt..
Vind ik leuk
Spiegel +11155
zaterdag 9 maart 2019 om 22:18
Cody viel me alles behalve mee...
Vind ik leuk
Rabarber +4379
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
PSV is zonder twijfel de slechtst voetballende koploper ter wereld.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:45
Alle ballen op Luc voetbal 👍😂
Vind ik leuk
Importbrabo +2238
zondag 10 maart 2019 om 09:50
Die is assistent trainer bij VVV.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:47
Je haalt me de woorden uit de mond wat een verschrikkelijk lelijk voetbal ....
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 21:50
Kijk de wedstrijden uit de eerste seizoenshelft terug en je zag gewoon schitterend voetbal. Sinds de 2e seizoenshelft is het niet aan te gluren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Schitterend is een groot woord maar het was wel een heel stuk beter ja pfff .. pijnlijk om te zien dit
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7107
zaterdag 9 maart 2019 om 21:55
Niet zo gefrustreerd, jochie. Als dit slecht is, hoe slecht zijn jullie dan wel niet?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:07
Slecht?? Dat is de omschijving van jou begrijpend lezen ja.. Ik heb het over lelijk voetbal! Dat is waar PSV voor staat momenteel
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7107
zaterdag 9 maart 2019 om 22:25
Dat is prima als jij dat vindt. Maak je niet druk over PSV en geniet van het weekend.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 22:05
Jij zal er wel blij mee zijn als ajacied. En terecht, ik baal dr echter van
Vind ik leuk
Spiegel +11155
zaterdag 9 maart 2019 om 22:23
Nouja, het is niet dat Ajax in de eredivisie de pannen van het dak speelt.

Psv en Ajax kunnen het vaak op 80% aan in de eredivisie. En daar kom je 2x mee weg en die 3e keer gaat het mis (Ajax tegen Heracles) en voor psv ging het tegen Emmen mis.
Als je ziet dat psv vandaag waardeloos was en NAC amper een kans heeft gekregen.

Onderschatting is de grootste tegenstander voor de top 2.
Vind ik leuk
Stranger +6655
zaterdag 9 maart 2019 om 22:39
Ik ben van geen van de twee supporter.
Ik heb echter wel het idee dat Ajax beter voetbalt,maar zeker meer de VAR mee heeft gehad tot nu toe!
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zaterdag 9 maart 2019 om 23:42
Ik hoop dat dit 20 procent was
Vind ik leuk
vierde-ster +4791
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
Laten we wachten met mooi voetbal tot 31 maart dan moet de clash het maar uitmaken
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:46
Klopt.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:51
Psv kan gewoon aantrekkelijjk voetballen! Maar met hendrix en rosario naast elkaar ziet het er gewoon niet uit! 1 van hun moet eruit!
Vind ik leuk
appeltje +3636
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Ja, dat hebben we de eerste seizoenshelft gezien. Maar als je tegen NAC en Excelsior zo speelt, en zo weinig scoort...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Je zag dat het beter ging toen Sadilek zijn basisplaats had. Meer passes tussen de linie en het baltempo ligt vele malen hoger
Vind ik leuk
appeltje +3636
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
Ik heb lekker naar VVV en Heerenveen gekeken eerlijk gezegd.

Ik zei dit de eerste seizoenshelft al. Dit gaat een keer op houden. Spelers raken uit vorm, tegenstanders passen zich aan je aan. Je wordt pas kampioen als je ook met die tegenslagen weet te dealen en eroverheen te stappen.

Wel mooi dat jonge jongens zoals Sadilek, Ihattaren en Gakpo nu de kans krijgen van Van Bommel. Maar betwijfel of PSV het niveau van voor de winterstop nog gaat aantikken. Het valt gelukkig nog mee qua blessures.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:00
Tuurlijk, maar ik hoop oprecht dat Hendrix een blessure krijgt. Misschien raar om te zeggen, maar dat is volgensmij de enigste manier om hem uit de basis te houden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:06
Zou die Hendrix nou niet een linie naar achteren kunnen? Daar op die plek is hij toch opgeleid. Hij heeft te weinig voetbal in zich, verdedigen kan hij wel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:07
Viergever en Schwaab staan prima! Vandaag ook niet in de problemen gekomen. Dan heb ik liever nog Rosario een linie naar achter.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:12
Het hoeft ook niet nu te zijn. Maar ik denk dat hij daar misschien wel beter tot zn recht komt in de toekomst.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:13
Dat is zeker een optie! Maar PSV moet eens goede verdedigende aankopen doen voor het centrum. Om te beginnen Alvarez oppikken!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:17
Vooral t voetbal van achteruit moet beter. En 1 controleur moet weg.
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Kijk dan lekker naar je eigen ploegje. Misschien Heracles-Ajax terugkijken als PSV speelt?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:55
Zelfs die was beter om te zien ... moet je nagaan
Vind ik leuk
Wilex +2707
zaterdag 9 maart 2019 om 22:00
Ik ga Real Ajax morgen nog is op mijn gemakje de volle 90 min terug kijken, dat zouden ze bij Psv ook is moeten doen.
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zaterdag 9 maart 2019 om 22:06
Ik kijk al PSV-Ajax voor de 8e keer terug dan. Ook zo slecht van PSV. Daarom staan ze ook boven de CL winnaar Ajax.
Vind ik leuk
Wilex +2707
zaterdag 9 maart 2019 om 22:23
Toch mooi dat een psv supporter een overwinning op Ajax blijkbaar op dezelfde schaal zet als een Ajax supporter een overwinning op de winnaar van de laatste 3 edities van de CL.
Als wij 31 maart winnen kijk ik heel misschien nog een keer de samenvatting bij studio sport maar ga ik verder die wedstrijd echt niet meer terug kijken laat staan 8 keer.
Winnen en door, winnen van de Philips Sport Verenigingen heeft voor mij niet meer waarde dan 3 punten.


Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zaterdag 9 maart 2019 om 23:46
Calimero gedrag! Kijk het ook nooit terug! Real wel!
Vind ik leuk
lulkoek +148
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
Ajax is ook zonder twijfel de allerbeste runner-up
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
Maar wel koploper!!!!!!!! #1000 plus dagen.........
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:54
Ik zou er een tattoo op je lichaam van zetten
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:59
Als ik jou was zou ik dat juist niet doen......
Vind ik leuk
Donnygo +4960
zaterdag 9 maart 2019 om 21:54
Sinds wanneer heeft een jaar 500 dagen?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
Onder welke steen heb jij gelegen dan.... ga maar googlen gabber. Meer dan 1000 dagen niet meer op nummer 1 gestaan. Heeft niets met jaren te doen. Even informeren voordat je commentaar hebt op iets. Succes met candycrush.
Vind ik leuk
Donnygo +4960
zaterdag 9 maart 2019 om 22:01
Maar PSV heeft Al die jaren niet boven aan gestaan of zijn jullie vergeten dat Feyenoord een heel jaar lang op de 1ste plaats gestaan hebben en kampioen zijn geworden. Of Ben je als PSV fan zoveel bezig met Ajax dat het niet uitmaakt
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
Hendrix uit het elftal en gelijk begon het beter te lopen... Tegen de kleine clubs daarom Sadilek erin zetten.
Vind ik leuk
Mario 1 +2376
zaterdag 9 maart 2019 om 22:14
Ik weet dat Rabarber zuur is.!!!
Maar ook beetje dom, toch ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:15
Vandaag wel.
Vind ik leuk
Mr.Dee +483
zaterdag 9 maart 2019 om 23:22
Wat een zielige reactie. Het is alleen op dit moment allemaal even wat minder. Ik weet niet of je de wedstrijden van AJAX en feyenoord (in de eredivisie) na de winterstop hebt gezien maar dat is ook allerminst overtugend.
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zaterdag 9 maart 2019 om 23:48
Al sinds de winterstop en ervoor kraakte het ook! Ajax gaat al weer ff beter
Vind ik leuk
Mr.Dee +483
zondag 10 maart 2019 om 08:06
AJAX heeft van Feyenoord en Heracles verloren en wint weliswaar ruim van Ado, VVV en NAC maar die wedstrijden waren allesbehalve overtuigend. PSV speelt slecht op dit moment, maar je bent of niet objectief, of je hebt echt geen verstand van voetbal als je vindt dat AJAX in de eredivisie (na de winterstop) de pannen van het dak speelt. Uitslagen verbloemen hier best een hoop. Voordat je over de wedstrijd tegen Real begint, dat was grandioos.
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zaterdag 9 maart 2019 om 23:40
Lekker zo laten!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Het was weer eens matig. Hendrix en Dumfries waren droevig slecht. Dat van bommel Hendrix er weer inzet slaat natuurlijk nergens op. DOelpunt overigens onterecht afgekeurd. Was onmogelijk te zien of het echt buitenspel was! In de eindfase rond de 16 was psv ook slordig. Ihatarren by far de beste man op het veld! Hij heeft een grote toekomst voor zich! Voor mij de nr1 aanvallende middenvelder bij psv! Nu hendrix er nog uit voor Guti of Sadilek en knallen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 21:46]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:20
Het ligt noet alleen san Hendriks. Het is geen team. Voorin is het veel te statisch de spelers kunnen de bal niet kwijt en het onderlinge samenspel is doorzichtig. Rosario vond ik vandaag slechter dan Hendriks. Bergwijn sperlde ongeinspireerd en wat is eret Dumfries aan de hand? Hrt valt mij op dat alleen Angelino nog de ruimte heeft. Op rechts wordt vrijwel niet gecombineerd. Al met al een zeer saaie zaadpot can een koploper die er vooral op uit is om geen risico te nemen en daardoor koploper onwaardig speelt.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:25
Rosario vond ik veel beter dan Hendrix. Rosario speelt tenminste nog vooruit. Die bal op Bergwijn en malen waren prachtig van hem. Ook speelde hij slordig, maar veel minder dan Hendrix, die kwam aanvallend er helemaal niet aan te pas. En zoals je al zegt, het is moeilijker om met dumfries samen te spelen dan met angelino.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Deze vorm vasthouden psv!
En dan op naar Amsterdam in een kolkende JC Arena.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:55
vorige week 0-2 nu 2-0 en dan in de arena ook 0-2

ik ben het helemaal met je eens pietje
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 21:57
Je weet wel beter stratum.
De honger thuis tegen psv zal zeer groot zijn.
En ben eerlijk, dit psv verdient in deze vorm geen kampioenschap.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:59
goed eten dan maar
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 21:59
Al speelt PSV als barcelona, volgens jou verdient PSV nooit het kampioenschap.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 22:02
Barcelona is een stap te hoog voor jullie.
Probeer eerst Real Madrid eens.
Vind ik leuk
Mr.Dee +483
zondag 10 maart 2019 om 08:12
Je verdient een kampioenschap als je na 34 wedstrijden bovenaan staat. De rest is niet relevant.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:31
Wat een loser ben jij zeg!!!
Zelfs al je clubgenoten hebben toe!!
Alléén jij steekt je kop in het zand!!
Lekker blijven doen!! 😂😂😂😂
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
je uitroepteken blijft weer eens hangen
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:48
4 van de laatste 7 wedstrijden niet winnen... Topvorm.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
Doelsaldo plusje voor Ajax ;)
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:44
8 punten los al weer ....gaat hard zo

toch nog maar even die winterbandjes checken.....
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
zaterdag 9 maart 2019 om 21:47
haha dat is dan wel weer vermakelijk? Goed potje gezien?
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
net als vorige week : 0 reddingen voor zoet dus het was weer eens geen wedstrijd.

Het word ons zo te gemakkelijk gemaakt
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
zaterdag 9 maart 2019 om 22:01
Dat is toch bijzonder knap, weken daarvoor had hij meen ik ook een aantal keer 0 reddingen 😉.
Vind ik leuk
ficusje +2903
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
Goede prestatie van psv,van de kleintjes winnen.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:49
zo word je kampioen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
Hij durft er nog een positieve draai aan te geven 😂😂😂😂
Ja, je kan het altijd proberen natuurlijk
Helaas joh
Vind ik leuk
Vamos7 +11136
zaterdag 9 maart 2019 om 21:48
Haha jij bent wel erg positivo...
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
negativiteit is niemand bij gebaat

een beetje meer relaxed in het leven staan maakt het voor iedereen wat leuker
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:21
Ik heb je de hele week niet gezien, had je eindelijk iets positiefs over Ajax kunnen vertellen, want bij negativiteit is niemand gebaat.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:23
heb jij veel geduld?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:28
Geduld niet, maar meer kijk op voetbal dan jij.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:30
dat kan niet want ik kijk alles
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:32
Real Madrid-Ajax gezien?
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:34
ik kijk alles zeg ik toch
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:37
Wat een wedstrijd he, wat een terechte overwinning van Ajax, ze hebben real overklast.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:38
het was niet geheel onverdiend
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:41
Nou Nou, eindelijk iets over Ajax wat niet gelijk negatief is, zie je wel, het gaat toch.
Negativiteit is niemand bij gebaat😎😎
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:43
dat zei ik toch ....
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:45
Had je ja wel gelijk in. Kom dan doe ik ook mee. Psv staat 8 punten voor
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:47
zie je wel het word al meteen een stuk leuker............
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:54
Wat een positieve sfeer hier zeg, dit is een heuglijke dag op VP. Ik hoop alleen dat het woensdag nog maar 2 punten zijn, is toch veel mooier in aanloop naar de topper op 31 maart
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:58
ik hoop iets anders maar zelfs dat kan de goeie sfeer niet verpesten
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:05
Dat kan ik me zelfs goed voorstellen, zou ik ook als het andersom zou zijn. Maar voor de competitie is het mooier, dan kunnen de 2 titel kandidaten in den directe clash laten zien wie het sterkste is. Ik hoop dan op Ajax en jij op psv, daar is toch niks mis mee. Een beetje rivaliteit is goed, het moet alleen niet de positieve sfeer verpesten.
Vind ik leuk
Suck r +320
zondag 10 maart 2019 om 00:03
O YESSS. Hou dit vast 😉
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 00:05
kan niet sorry , in mijn ene hand heb ik mijn fleske kouwe klets en in mijn andere de afstandsbediening ... dus je zal m toch echt zelf in de hand moeten nemen
Vind ik leuk
Suck r +320
zondag 10 maart 2019 om 00:24
😘
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Sneu typ
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:48
Jij kan beter geen trainer worden
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zondag 10 maart 2019 om 01:12
daar ben ik ok veul te lui voor
Vind ik leuk
Antikunstgras +13955
zaterdag 9 maart 2019 om 22:09
Nog gelachen dinsdag? Ik heb het toen niet kunnen vragen; na de wedstrijd was je namelijk door een onverklaarbare reden “opeens verdwenen..
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:12
Hij realiseert het zichzelf ook wel hóór! 😂
Dit is struisvogel gedrag!
Laat m lekker z'n kop in het zand steken; prima toch! 👍😎
Vind ik leuk
Suck r +320
zaterdag 9 maart 2019 om 21:49
Steek jij je kop maar in het zand. Zou ik ook doen als ik PSV-fan was. En.....genoten vanavond? Ja zeker?
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:51
een beetje meer tegenstand zou leuk zijn maar ja vind ze maar eens in nederland
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 21:54
Jij lijkt op Adolf in de bunker, die wilde zijn eigen ondergang ook niet zien, het benne gedaan maat en niet alleen dit seizoen, vermoedelijk ga jij nooit meer een kampioenschap meemaken 🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Ove +2669
zaterdag 9 maart 2019 om 21:54
Zeker die tegenstand uit Diemen is al jaren zeer pover.!
Vind ik leuk
Suck r +320
zaterdag 9 maart 2019 om 23:50
31-3 16.45
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:08
Je hebt tegen NAC gespeeld 😂😂😂
Thuis 😂😂😂
Vasthouden deze vorm 👍😎
Vind ik leuk
bartjeee +1480
zaterdag 9 maart 2019 om 22:24
Straat jonge, je bent n goeie gast maar zet jezelf alajeblieft niet verschut door te zeggen dat onze club vanavond goed speelde want dat was alles behalve zo... jezus wat waren ze slecht. Met name hendrix die wordt met de week slwcht en rosario word er ook niet beter op, laat sadilek er maar instaan!
Vind ik leuk
Ove +2669
zaterdag 9 maart 2019 om 21:50
op naar 1100 dagen.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
en nog veul langer....
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:51
Lees de titel!
En dan weet je het weer 😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:46
Aan alle Psv supporters: gefeliciflapsteerd met deze overwinning.
Ik verwacht dat mijn club Ajax morgen en a.s. woensdag tegen respectievelijk Fortuna Sittard en Pec 6 punten haalt en zodoende terug tot op 2 punten komt.
Tot de 31e!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:46
Degelijke overwinning gewoon. Geen halve kans weggeven. Speelde Zoet überhaupt??? Gefeliciteerd PSV
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
zaterdag 9 maart 2019 om 21:47
En dan raar vinden dat je Europees echt helemaal niks voorspelt.
Bah wat een vreselijk onsportief team is dit zeg.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
Wat was er onsportief dan?
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
zaterdag 9 maart 2019 om 22:19
Omdat je gewoon 2 keer rood verdiend.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:47
De ineenstorting is nabij. Mijn god moet je hier geld voor betalen om dit te zien ? Uit schaamte moet PSV geen entree meer vragen. En ach ach al die briefjes van Van Bommel is O zo lachwekkend !
Vind ik leuk
Holadiejee +2637
zaterdag 9 maart 2019 om 21:49
Gefrustreerd. Hopen op verlies van PSV. Jammer dan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:56
PSV interesseert mij totaal niets.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:02
Schijnbaar wel, anders had je de wedstrijd niet gekeken...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:04
Wie zegt dat ? Dat maakt jij er van hoor ik ga echt niet twee uur voor de tv naar het voetbal van PSV kijken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:17
Hoe weet je dan anders dat PSV slecht heeft gespeeld en dat van Bommel weer een briefje heeft meegegeven het veld op?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:21
Wat denk je ? Hij is zo voorspelbaar als de Big Ben
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:09
waarom kijk je dan en maak je je zo druk iedere keer om psv?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:20
Ze komen weer uit hun hollen gekropen nu dat Ajax weer presteert in Europa.

Het gaat niet al te goed bij ons PSV, maar ik blijf positief zolang de punten gepakt worden.
De vorm vinden ze wel weer terug, daar ben ik zeker van!
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:21
dat heb je nou eenmaal met mollen....
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:31
Duurt anders wel heel heel erg lang de vorm he.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:20
Iedere keer ? Ha ha zoveel indruk maakt OSV niet hoor. Het is dat ik tijdens de rust van Barca even zapte maar wat us OSV toch slecht.
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:25
last van dikke vingers?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:30
Jij van de dikke darmen ?
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:34
De P zit rechts naast de O en de i zit rechts naast de u,

probeer het maar eens je kan het vast wel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:40
LULster eens jij komt mij niet vertellen wat ik doen moet. Ik bepaal zelf wat ik tik en niet jij. Je hoeft mijn berichten niet te lezen en of van een reactie te voorzien . Misschien moet jij je moeder eens gaan verwennen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:48]
Vind ik leuk
stratumseind +195562
zaterdag 9 maart 2019 om 22:43
ik weet niet of ze daar nu nog op te wachten zit , ze is namelijk al meer dan 40 jaar dood dus
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:48
Nvt
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 22:49]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:48
Sorry wist het niet
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:41
Een pratend poephoofd
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:40
Sukkel
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:38
Zielig figuur!
Geen ruggengraat!
Een wurm!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:50
Geeft je voldoening om zo te reageren he?! haha
Vind ik leuk
Suck r +320
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Dat geef ik je op een briefje!.............
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 21:47
Ik hoop dat heg besef begint door te dringen in Brabant dat dit geen team is voor de CL en dus gaan ze nog punten laten liggen en vindt het vonnis op 31 maart plaats in de Johan Cruyff Arena en dan terug het busje in.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:03
Ik wist niet dat op 31 maart de laatste competitiewedstrijd was.

Zien jullie eerst morgen en woensdag maar eens te winnen om volgende week bij AZ uit nog te winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:29
Aha dus jij gaat ervan uit dat Ajax niet van AZ gaat winnen en dat PSV wel ? Man man wat een arrogantie zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:49
Echt slecht 2_0 had minimaal 8_0 moeten zijn
Vind ik leuk
Klatssszz +106
zaterdag 9 maart 2019 om 21:49
T mag dan wel geen 6-0 geworden zijn! Nac was niet veel indd, maar kom op 5-4-1 opstelling! Probeer daar maar eens goed doorheen te komen. Tuurlijk 2-0 wat minnetjes maar wel weer gewonnen en t gat maar ajax weer op 8!

Ik zie ajax het niveau van de CL niet snel halen in de ED hoor... als PSV niet verliest in de Arena worden we kampioen💪
Vind ik leuk
ficusje +2903
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Als psv kampioen wordt,verbralen ze de pnt in de cl.ajax hoort daar te staan,en niet psv toch.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
zaterdag 9 maart 2019 om 21:54
De honger tegen psv zal groter zijn als uit tegen Real Madrid.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Zakelijke overwinning.

Koppositie zal nooit in gevaar komen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:51
Klopt, dat is ie namelijk al. PSV is rijp voor de slacht.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2197
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
de amenvatting van de wedstrijd van psv op 31 maart kan in iedergeval geupload worden op PornHub.
Vind ik leuk
Klatssszz +106
zaterdag 9 maart 2019 om 21:54
Waar komt deze arrogantie toch opeens vandaan🤔...

Jullie dromen in amsterdam al van de titel ofniet?! Zolang psv niet verliest in de Arena gaat het kampioenschap naar EHV gok ik zo.

Fijne avond verder😘
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:06
Grootspraak komt voor de val... Dit is dezelfde arrogantie die al jaren ronddwaald in Amsterdam als een van de koplopers wat minder voetbalt.

Die arrogantie is afgelopen dinsdag nog wat gevoed na een prima resultaat tegen Real, maar zoals wel vaker geeft zo’n resultaat geen garanties..
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 22:13
Hoogmoed komt voor de val 🤣🤣🤣, trouwens de realisten zijn de aanhangers van Ajax, Ajax laat oogstrelend voetbal zien en gaan de wereld rond, de shirtjes worden nu zelfs in de USA verkocht.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:16
Wat boeit mij het nu dat Ajax shirtjes in USA verkocht worden?

De realisten zijn de aanhangers van Ajax? Waar maak je dat uit op? Uit het stel idioten dat hier op VP rondloopt?!

Nog geen 10% van de mensen hier op VP zijn serieus, de overige 90% zijn hier alleen maar om te trollen..
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:45
Zelfs al wordt je kampioen, jullie doen er toch niets mee!
Fijn leven verder!! 😂😂😘😘
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2197
zondag 10 maart 2019 om 08:40
hahaha inderdaad, denken dat kampioen worden in de eredivisie je een goede ploeg maakt of de beste van nederland😂 was echt te zien hoor in Europa! haha wat een schande
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2197
zondag 10 maart 2019 om 08:39
gast, het is PSV maar hoor.. een slap laf mietig elftal dat twee keer thuis wist te winnen door een slecht spelend Ajax, net zo'n incident als die 6-2 in rotterdam, volgende wedstrijd feyenoord weggetikt.. realistisch gezien is psv echt de klos 31ste, dat zou toch wel duidelijk moeten zijn
Vind ik leuk
Klatssszz +106
zondag 10 maart 2019 om 09:53
Je begint de wedstrijd met 0-0 en de bal is rond! T kan gek lopen... we zullen zien wie als beste uit de strijd komt. En wie zegt dat 31 maart de beslissing is?! Volgen nog 7 speelrondes
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2197
zondag 10 maart 2019 om 16:09
is zeker niet de beslisssing daar heb je gelijk in
Vind ik leuk
JoeyC +4043
zondag 10 maart 2019 om 02:09
Die laatste 2 van PSV - Ajax werden heel vlug verwijderd. Verkrachting is namelijk niet toegestaan op pornhub.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:52
Slecht tegen nac met extra man knvb ajax.
Maar de drie.punten zijn binnen,lekker op zijn duits wordt je ook kampioen.
Vind ik leuk
Suck r +320
zaterdag 9 maart 2019 om 21:55
Begint zachtjes aan meer op niveautje Luxemburg te lijken.
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
zaterdag 9 maart 2019 om 22:05
De spelling, grammatica en interpunctie ook 😉.
Vind ik leuk
Dommetje +3399
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Punten zijn binnen die tellen .
Vind ik leuk
ficusje +2903
zaterdag 9 maart 2019 om 21:56
Je zult maar naar het stadion moeten,en dan zo n slecht voetbal zien.en nog vies bier,geef mijn portie maar aan fikky.
Vind ik leuk
Blije +66
zaterdag 9 maart 2019 om 21:55
Die idiote van commentatoren van Fox moeten eens stoppen met die PSV verheerlijking om te kotsen.
En een trainer wat een janker die 4e man moest hem een stomp voor die stomme hersens geven wat een kwal
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:07
Wil je een lollie?
Vind ik leuk
Blije +66
zaterdag 9 maart 2019 om 22:09
Zal jij wel lekker vinden kereltje
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:58
Tegen dit soort tegenstanders moet je gewoon werken aan t doelsaldo. Kan nog weleens belangrijk worden.
Vind ik leuk
Luon +7
zaterdag 9 maart 2019 om 21:59
Eenvoudig maar ze vergaten te werken aan het doelsaldo. Waarom met Hendrikx beginnen. Pfffff
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:02
Het zijn verwarrende tijden voor liefhebbers van profylactisch catenaccio.

PSV kampt met een Dr. Jekill & Mr. Hyde complex.
Vind ik leuk
FRChamp +1247
zaterdag 9 maart 2019 om 22:04
Matige wedstrijd. We hadden ze gewoon moeten afstraffen in hun eigen huis.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:06
Die hashtag was ook niet bedoelt voor PSV. Maakt ook niet uit. Slaap lekker.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:11
Deze competitie is echt bloedstollend spannend. Ajax en Psv blijven winnen, op enkele potjes na.
En de 31e komen we elkaar in een rechtstreeks duel tegen. Ajax thuis tegen Psv.
Deze wedstrijd wordt echt een fantastische wedstrijd. Ondanks dat Psv minder speelt, vind ik het 50-50.
Twee beste ploegen van Nederland onderling uitvechtend wie er waarschijnlijk de titel wint. Hoewel er daarna nog veel wedstrijden te voetballen zijn, denk ik dat veel zal afhangen van Ajax - Psv.
Nu al superveel zin in.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:20
Schwaab, skonne mens, leuk interview na de wedstrijd met Hansie. 43 wedstrijden nu achter elkaar zonder geel.

Moet zeggen sowieso 4 x vandaag Hansie een leuk interview, ook mooi dat Mark precies voor de wedstrijd nog even live gaat zeggen dat Arnold Bruggink was skieen.

Tja en Schwaab zei het gewoon zoals het was, iedereen ziet wel dat we niet zo goed spelen maar winnen is toch het belangrijkste. Nooit gedacht dat ik een Duitse speler zo sympathiek zou vinden.



Het was niet hoogstaand, wel 2 goede degelijke goals.

Dumfries is de weg na de winterstop compleet kwijt, maar ja om Behich er nu in te zetten lijkt me niet zo slim.

Wel mooi, de laatste 15 minuten met zoveel jeugdige spelers terwijl het dan nog maar 1-0 is.

De actie van de avond was van Ittharan, jammer dat van Leer de bal stopte.
Ook Luuk natuurlijk weer enorm belangrijk, wat een cijfers, 88 goals en 35 x assist in 150 wedstrijden.

Zwei-Null noch 26 Pünkten und den Plattekar kann wieder rund fahren.


Mag van mij gewoon fijn blijven, ook komend seizoen.

Vind ik leuk
Wim Horst +813
zaterdag 9 maart 2019 om 22:27
2-0 winst had meer te doen met NAC dan PSV, wat slecht! Rosario speelt alleen maar de bal terug, xijn pases naar voren waren op 1 hand te tellen, en Dumfries man o man dat die nog in Oranje mag spelen! geldt ook voor Rosario gewoon niet meer oproepen.
Vind ik leuk
just relax +374
zaterdag 9 maart 2019 om 22:33
Vreemd weer dat de var niet reageert bij de duw op Luuk de Jong in het strafschopgebied van Nac.
De willekeur begint op te vallen.
Vind ik leuk
Suck r +320
zondag 10 maart 2019 om 00:15
Dat krijg je als je constant loopt te janken met een jankhoofd. Dat neemt zelfs geen VAR serieus. Zelfde geldt voor die rollende tortilla naast hem, ook al was die er vanavond niet bij.
Vind ik leuk
Beste PSV +289
zaterdag 9 maart 2019 om 22:58
Ik snap t ook en het is zeker niet best maar goed spelen en tweede staan is helemaal niets lol...maar dit houdt psv niet vol als ze op deze manier spelen.
Vind ik leuk
Mr.Dee +483
zaterdag 9 maart 2019 om 23:10
Ik heb het afgeleurde doelpunt een paar keer teruggezien maar het blijft dubieus.
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:13
Ik weet niet hoe je PSV objectief moet beoordelen, maar wat PSV vanavond tegen NAC en vorige week tegen Excelsior liet zien was niet goed.
Je kunt van PSV met dit soort voetbal moeilijk verwachten dat PSV geen punten morst en zo niet dan is het niet de verdienste van PSV maar aan de zwakte van de ED-ploegen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zaterdag 9 maart 2019 om 23:17
Je moet een overwinnining{prestatie)van een ploeg niet neerhalen...
Althans je moet toch scoren en winnen..
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:29
Dat is helemaal waar, maar je kunt niet ontkennen eerlijk is eerlijk ik wou dat het zo was en is. PSV kreeg het winnen en het scoren cadeau van de zwakke tegenstanders. Deze ploegen als Excelsior, NAC zijn toch niet ED-waardig ?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zaterdag 9 maart 2019 om 23:32
Dan had Psv ook geen punten mogen verliezen tegen de rest..
Ik vind dat Psv en Ajax onderling,punten van elkaar mogen verliezen,maar niet van de rest....
Je moet er niet zo makkelijk over denken en onderschatten zoiets.
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:38
Ajax had de wedstrijden tegen Heracles gewoon zakelijk moeten winnen, want Heracles is niet veel in mijn ogen.
Ajax had daarmee 2 hele slechte beurten gemaakt. Ajax had tg Hveen thuis tactisch beter moeten spelen. Ajax had die 6-2 tg Feyenoord nooit mogen laten gebeuren, Ajax onderschatte de situatie, maar Ajax had Feyenoord in de onderlinge wedstrijden met 4 doelpunten verschil gewonnen. De 3-0 in Edhv van september 2018 wordt in Amsterdam rechtgetrokken, geloof me maar. Ajax zint op revanche en speelt thuis. PSV kan niet 95 minuten lang verdedigen, heeft PSV de spelers niet voor. Ajax daarentegen heeft een kwartet top aanvallers en middenvelders die tussen en achter de linies kunnen opduiken en effectief zijn.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zaterdag 9 maart 2019 om 23:44
Ajax is al 4 jaar beter dan de rest...
Hoe het komt dat ze steeds het kampioenschap mislopen weet ik wel..
Ze hebben tot nu toe geen Topspits,Milic was ook geen Topper...
Vind ik leuk
AFP +2976
zaterdag 9 maart 2019 om 23:49
Ajax heeft 3 topspitsen, Dolberg=moet nog terugkomen van blessure, Huntelaar=ervaren spits speelde bij topclubs, Tadic valse spits maar kreeg zelfs een 10.
Ajax heeft eigenlijk geen echte spits nodig zoals PSV Luuk, want asl Luuk door echte tegenstanders Kaltgestellt wordt dan snakt hij naar adem gelijk een KOI-karper. Bij Ajax kan iedereen scoren, zelfs Mazraoui en Tagliafico de backs. En Ajax liet in Bernabeu hun Nederlandse Tikkie takka voetbal zien, wat ws dat mooi vind je niet ?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zaterdag 9 maart 2019 om 23:55
Alle eer naar Ten Hag om Tadic als spits te laten fungeren..Ik ben benieuwd of hij Tadic in de spits laat spelen ten koste van die andere 2..

Ik snap wat je bedoelt,iedereen kan scoren bij Ajax maar de spitsen laten het liggen op momenten dat het echt aan toe gaat...
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 00:00
Tot nu toe in de CL moge we niet klagen. Wel vind ik dat het systeem van Ajax veel te veel ruimte achter laat, denk aan Hveen thuis, maar goed ze zitten bij de laatste 7 topclubs van Europa.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zondag 10 maart 2019 om 00:04
Het kan een leuke seizoen worden voor Ajax en mss worden ze dit keer echt beloond,Psv is na de winterstop niet in goede doen...
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 00:06
We wachten het maar af, ik wil gewoon elke wedstrijd van Ajax van hen genieten maar of ze kampioen worden moet de nabije toekomst uit wijzen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zondag 10 maart 2019 om 00:09
Nu is het echt menens,Hierna moet Ajax helemaal overnieuw beginnen met nieuwe spelers....Heel Europa{topteams) is bereid de vraagpsrijs te betalen voor de Ajaxspelers...
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 00:11
Ja Ajax moet niet (sub-)toppers in huis halen, ze zijn er genoeg in de wereld. Lekker weer met nieuwe spelers, gezellie in de Arena.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1078
zondag 10 maart 2019 om 00:20
Met Romero en Guti heeft Psv al 20 miljoen weggegooid,Soms is eigen jeugd beter en veel goedkoper...

Vind ik leuk
Cantonoy +50
zaterdag 9 maart 2019 om 23:19
Slaapverwekkend maar blijven winnen. En dan duurt 90 minuten lang.
Vind ik leuk
VetPens +183
zondag 10 maart 2019 om 05:58
Een Nacie duurt meestal maar 15 minuten.
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 23:23
Tja, Nac thuis is natuurlijk altijd lastig :)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:47
Ja mooi hè! 😂😂😂
Vind ik leuk
AFP +2976
zondag 10 maart 2019 om 00:02
Het was ook geen echte wedstrijd, van mij mag NAC rechtstreeks de KKD in, wat een ploeg. Laat Twente maar voor in de plaats komen.
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 00:18
Kozakken boys - IJsselmeervogels 5-0
Vind ik leuk
repeP +2197
zondag 10 maart 2019 om 00:27
Die wedstrijd tegen Ajax in de Arena, daar gaat de strijd om de titel beslist worden. Mits PSV en Ajax voor- of nadien geen punten verliezen.
Vind ik leuk
Isakson +195
zondag 10 maart 2019 om 00:29
8002-1-03 2-0 svp - xaja
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:53
Misschien voor wat zekerheid toch maar een wasmachine dan.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 01:51
Slaapverwekend voetbal...
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 01:54
Psv heeft het lek nog niet boven. Pakken wel 3 punten tegen een kasloze nummer laatst...maar 2 doelpunten is wel mager. Sinds de winterstop is het wel wat minder dan voor de winterstop.
Maar goed
...3 punten zijn 3 punten en ik denk dat men bij PSV wel blij is met deze punten
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 01:55
Goed om te zien dat Stratum ook weer boven Jan is.
Vind ik leuk
JoeyC +4043
zondag 10 maart 2019 om 02:06
De Jong die met twee handen in het strafschopgebied wordt weggeduwd. De Jong die een zuivere elleboogstoot krijgt. “Buitenspeldoelpunt” dat niet duidelijk buitenspel is (de knie van de derde NAC-speler van boven lijkt toch echt op gelijke hoogte met Gakpo). Malen die binnen de 16 wordt gevloerd. De VAR zat PSV weer niet mee.

Slechte wedstrijd van beide kanten. PSV wel de betere. NAC geen kans gehad. PSV 2 mooi uitgespeelde doelpunten en 2x de bal op de lat. Goed resultaat. 8 punten los.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 02:37
Je kan slecht spelen maar wat was dit PSV zwak zeg tegen een zwak NAC.
Vind ik leuk
VetPens +183
zondag 10 maart 2019 om 05:50
Op ieder keukenblok hoort een Nacie te liggen.dat maakt je kampioen voor 2 minuten maar niet in de eredivisie
Vind ik leuk