Beugelsdijk loopt leeg: Ik voel me wel zwaar genaaid, ja

Beugelsdijk loopt leeg: "Ik voel me wel zwaar genaaid, ja"

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 23:46za 09-03-2019 om 23:46

Tom Beugelsdijk moet opnieuw een wedstrijd van ADO Den Haag vanaf de tribune bekijken na zijn gele kaart in het duel met sc Heerenveen (2-3 winst). De verdediger heeft geen goed woord over voor het handelen van de arbitrage.

Beugelsdijk ging verhaal halen toen ADO-spits Tomas Necid in de slotfase naar de grond ging. Scheidsrechter Richard Martens was daar niet van gediend en gaf geel wegens protesteren. "We hebben niet voor niets die VAR? Voor het minste of geringste kijken ze die beelden terug - en nu vragen we ernaar en gebeurt het niet", beklaagt Beugelsdijk zich in gesprek met Omroep West.

"Kijk naar die VAR, zei ik, kijk naar die VAR. Dat is het enige dat we met z'n allen zeiden. Maar hij geeft mij gelijk geel, ik wist niet wat ik meemaakte", vervolgt Beugelsdijk. De verdediger stelt dat niet alleen hij ontzet was door die prent. "Die gasten van Heerenveen zeiden: het is een schande dat je geel krijgt. Ik heb geen slecht woord gezegd! Is het omdat ik dan niet lach? Tja, ik ben op zo'n moment gefocust. Ik voel me wel zwaar genaaid, ja."

Beugelsdijk vindt dat het mogelijk moet zijn om iets aan de arbiter te vragen. "Dat hoort toch bij het voetbal? Het is toch emotie? Dat moet een scheidsrechter ook aanvoelen. Ik zal wel weer op mijn bord krijgen waarom ik daar sta, maar ik zei alleen: kijk naar die VAR! Meer heb ik niet gezegd. Ik vind dit heel triest. Ik heb wel eens stomme gele kaarten gepakt, maar dit was geen geel."

Beugelsdijk noemt de strafschop die Nasser El Khayati in blessuretijd mocht nemen een 'goedmakertje'. "Dat vond ik een overtreding van Lex (Immers, red.)."

Plaats een reactie

Tjoep Cola +7096
zaterdag 9 maart 2019 om 23:55
De VAR is een wassen neus. Vandaag vaak genoeg gebleken.
Vind ik leuk
Mr bien +6891
zaterdag 9 maart 2019 om 23:58
Afschaffen die onzin.
Altijd word er wel een club benadeeld.
Vind ik leuk
jari11 +3398
zondag 10 maart 2019 om 00:03
Gewoon alleen inschakelen als er iets niet klopt, scheids beslist. Op het WK ging dat goed.
Vind ik leuk
Mr bien +6891
zondag 10 maart 2019 om 00:06
Overal is het 1 grote aanfluiting. Het is er niet eerlijker op geworden
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:50
Precies dit dus. Echt een walgelijk ‘systeem’. Afvoeren die hap.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:10
Gewoon met calls werken. Je krijgt er 1 per wedstrijd. Zit je ernaast dan beslist de scheids. Heb je gelijk krijg je m terug.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24989
zondag 10 maart 2019 om 00:17
En dan geven ze onterecht geen strafschop en ben je genaaid met de VAR

nee dankje
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 01:12
Genaaid wordt nu bijna altijd een team in een wedstrijd. Je kan er ook 1 per helft doen. Met die call schakel je de VAR in die deze situatie beoordeeld buiten de scheids om. De rest wordt gewoon beoordeeld door de scheids. Kortom, de VAR wordt alleen ingeschakeld bij een call. Dit is gewoon de beste oplossing.
Vind ik leuk
allround +1826
zondag 10 maart 2019 om 13:54
Helemaal mee eens. Echter moet de VAR wel ingrijpen, wanneer de scheids er totaal naast zit. of bij een grove overtreding (rood).
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 16:26
Weet niet welke WK jij gezien hebt, maar dat alles goed ging is onzin natuurlijk!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:08
Iedereen weet dat als je om de VAR gaat vragen je een gele krijgt !
Als je dan ook nog eens gaat lopen dreinen voor de camera, ben je nóg dommer dan iedereen al dacht dat je was !
Bovendien kan je niet 'naar de VAR kijken', dan moet die man naar Zeist om die mensen aan te staren!
maar goed, niet iedereen heeft de luxe van een opleiding genoten moeten we maar denken !
Wat een simpel figuur is dat zeg...ongelooflijk!

Ik heb net nog eens z'n interview gekeken...ik vind hem wél sneu; hij roept wél het medelij van de kijker aan, maar toch telt dat niet; geen voorkeurspositie, geen vooroordeel en geen medelijden met een individu!
De VAR kijkt sowieso bij doelpunten en penalties, dus ga je je dan toch nog opstandig gedragen, dan moet je niet zeuren over de consequenties !
Sorry Beugelsdijk, maar het is gewoon een domme actie !
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
Ikkuh +1976
zondag 10 maart 2019 om 11:53
Volgens mij ben jij een simpel figuurtje want vragen om de VAR staat helemaal geen geel, en als het bij de neuzen zo gebeurd dan sta je voor te schreeuwen dat het de schuld van de scheids is

Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 16:31
Hahaha echt he.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 16:31
Wat een dom verhaal zeg!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:04
Niet alleen vandaag, gister met Kramer ook die rood had moeten hebben. Rood wordt geel en geel wordt rood waarna de KNVB van rood weer geel maakt maar als er rood wordt gegeven en dit draait de VAR terug zegt de KNVB niets.....hier snapt niemand nog wat van.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zondag 10 maart 2019 om 00:16
Voetbal is in ieder geval weer een stuk minder leuk geworden.

Ik haat mensen die rijk van voetballen willen worden zonder ook maar ooit tegen een fiets te hebben getrapt.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
zondag 10 maart 2019 om 00:42
vind je, soms kan je zelfs 2x juichen voor het zelfde doelpunt, dat gebeurde vroeger anders nooit

vond bv de 0 - 3 bij Real - Ajax 3 heel spannende minuten, en heb daar 2x voor gejuigd
Vind ik leuk
Radaje +1515
zondag 10 maart 2019 om 07:53
Nou geweldig. Gisteren scoorde opoku voor vvv. En meteen was het juichen voorbij omdat Excelsior riep dat er iets gebeurde en blom dan op zijn oortje duwt. Weg vreugde. En er was niets aan de hand.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:57
Weg vreugde..
Doe niet zo overdreven aanstellerig man,.. Jezus
Vind ik leuk
Radaje +1515
zondag 10 maart 2019 om 10:31
Mag jij vinden. Ik vind het helemaal niets die hele var.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:54
Nou ik wél 6 keer ! 😎
Heb de dag erop de herhaling nog 2 keer zitten kijken 😍

❌❌❌
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:58
Bij de samenvattingen van Studio Sport moet ik mijn jonge kleinzoon sinds de komst van de VAR zelfs uitleggen wat de eindstand is geworden. Het is voor hem niet meer te begrijpen . Vorige week heeft hij zelfs voor het eerst niet meer gekeken. In ieder geval één voetbalsupporter minder 😓
Vind ik leuk
Bowy +59
zondag 10 maart 2019 om 04:04
Oprotten die VAR.Het is een wasse neus en zorgt alleen voor onrust en stress.Elke week wel wat te doen met de VAR. Afschaffen die handel.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6061
zondag 10 maart 2019 om 05:46
Beetje zwaktebod om die kaart te trekken. Iedereen weet dat Tommie op 100 kaarten staat en al helemaal niet bekend staat als iemand die altijd zeurt tegen scheidsrechters. Enig begrip was wel op zijn plaats geweest.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:43
Er zit maar 1 ding op voor Tommy en dat is bij Ajax gaan voetballen dan heb je de scheids en de VAR mee . Dat gun ik hem wel een keertje
Vind ik leuk
RenW +4128
zondag 10 maart 2019 om 09:44
Wat zwak.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:28
Zou idd wel een teken van zwakte zijn maar ik gun het die man gewoon een keer
Vind ik leuk
RenW +4128
zondag 10 maart 2019 om 10:41
Nog zwakker
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:47
Heb je nou zn grote hekel aan beugelsdijk of aan ADO dat je deze man het gewoon niet gunt om 1 jaartje dat Ajax gevoel te hebben dat zodra je het fluitje hoort je al weet dat je die vrije trap mag gaan nemen en niet jij maar je tegenstander een kaart te pakken heeft
Vind ik leuk
RenW +4128
zondag 10 maart 2019 om 10:50
Rinus maak je niet zo belachelijk. Aan het eind van de rit heb je dezelfde voor en nadeeltjes. Het zijn altijd de clubs die verliezen die klagen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:51]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:51
Ik vond je eerste reactie beter jammer dat je hem weer aanpast . Beetje jammer
Vind ik leuk
RenW +4128
zondag 10 maart 2019 om 10:57
Rinus de ploeg die aanvalt heeft altijd minder overtredingen nodig. De verdedigers pakken de kaarten meestal. En dan komen de betere aanvallende ploegen aan meer vrije trappen toe, dat is toch logisch. Messi loopt denk ik 1 op 14, wat vrije trappen betreft.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:59
Daarom gun ik hem ook een jaartje bij ons aller Ajax dan heb je de scheids en de var ook nog eens mee . Tommy zou dan het braafste jongetje van de klas geweest zijn
Vind ik leuk
RenW +4128
zondag 10 maart 2019 om 11:02
Als hij bij Ajax of PSV speelt zou hij inderdaad wat minder overtredingen hoeven te maken. Maar dat ligt dan aan Tommy en niet aan de scheidsrechter of de VAR.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 16:36
En wat heeft dat met de wedstrijd Den Haag Heerenveen te maken dan?
Vind ik leuk
RenW +4128
dinsdag 12 maart 2019 om 16:42
Ik reageerde op Rinus, die stelde dat Ajax de scheids en de var altijd mee heeft.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 16:44
Is toch ook zo?
Vind ik leuk
RenW +4128
dinsdag 12 maart 2019 om 18:20
Ja vind je dat, ik had ook uitgelegd hoe dat zou kunnen komen, Als je het gelooft bedoel ik.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 19:48
Ja vind ik van wel. Ajax krijgt erg vaak het voordeel van de twijfel.
Vind ik leuk
RenW +4128
dinsdag 12 maart 2019 om 20:37
Ja en wat ik bedoel is dat Ajax vaak de aanvallende club is, met meer balbezit. Dan is het toch logisch. Verdedigers maken de meeste overtredingen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 20:44
Heeft toch niks met balbezit te maken en het is een feit dat Ajax vaker het voordeel van de VAR heeft.
Vind ik leuk
RenW +4128
dinsdag 12 maart 2019 om 23:57
Schei toch uit, spelregels worden eerlijker toegepast, wees daar blij mee.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 13 maart 2019 om 00:06
Ik zie het met de week oneerlijker worden. Wat mij betreft mogen ze heel dat kut VAR afschaffen ennwekt alleen maar nog meer argwaan op.
Vind ik leuk
RenW +4128
woensdag 13 maart 2019 om 00:53
Ben het niet met je eens. Er is aangetoond dat het eerlijker is geworden. En dat is logisch, ze zien nu dezelfde beelden als wij.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 13 maart 2019 om 00:56
Zelfs bij het zien van de beelden lopen ze nog te kutten man. Bij de ene club hangen er niet voldoende camera's op en bij de andere is er geen andere ruimte beschikbaar. Ze zijn niet consequent!
Vind ik leuk
RenW +4128
woensdag 13 maart 2019 om 01:47
Geen andere ruimte? Ze zitten toch in Zeist.
En als er niet voldoende werkende camera's zijn is er ook geen var, dat zijn de regels. Het is bij iedere wedstrijd gelijk, en anders gaat het niet door, is al 1 x gebeurd., bij Blom was dat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 13 maart 2019 om 02:47
Bij de wedstrijd Heracles Den Haag was er zogenaamd geen camera die het kon waarnemen op de 16 meter lijn. Bij VVV Ajax hingen er ook minder camera's als normaal.
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
zondag 10 maart 2019 om 08:59
Als spelers geen emotie mogen tonen ? Wat blijft er dan over?
En natuurlijk wordt Beugeldijk gezocht. Optreden KNVB
Vind ik leuk
RenW +4128
zondag 10 maart 2019 om 09:42
Jij ook Tjoep, wat maakt het uit?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:44
😴
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:12]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:55
RuSSSSSSSSSSSSSSSSssssssssssss.........
Vind ik leuk
stratumseind +195115
zaterdag 9 maart 2019 om 23:55
Tommy moet het shirt vragen van ballotelli, why always me?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:51
🤠
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
zondag 10 maart 2019 om 00:03
Je weet Tom dat alleen Luuk de Jong mag klagen en zeiken bij de scheids zonder dat het een kaart oplevert.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1468
zondag 10 maart 2019 om 02:22
Tadic, franki en de rest vergeten zeker 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Ikkuh +1976
zondag 10 maart 2019 om 11:55
Zo'n beetje de gehele selectie van Ajax zijn jankertjes, dus wat je je punt?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:11
Je mag vragen om een gele kaart voor de tegenstander.
Je mag je laten vallen, zonder daar geel voor te krijgen.

Maar nu gaan ze weer geel geven, voor het vragen van VAR beelden.

Het gaat lekker daar in Zeist. Die verzinnen elke maand wat anders. Als Ajax en PSV er maar geen last van hebben. Dan is het goed.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:51
Doe eens lief👻
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 03:39
Haha heerlijk
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 06:02
Doe maar niet. Door al dat lief doen staan we stil als mensheid.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 06:45
Moeten er nu nog meer mensen lief tegen je cluppie gaan doen?

Het zijn er al zoveel.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 19:54
Van mijn part doen ze nooit lief tegen mijn club. Zal mij aan mijn reet roesten.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 19:59
Goed zo
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:00
Jeps.
Vind ik leuk
RenW +4128
zondag 10 maart 2019 om 09:45
En Feyenoord.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zondag 10 maart 2019 om 00:13
Het enige wat de KNVB kan doen is die scheidsrechter ontslaan.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1200
zondag 10 maart 2019 om 00:20
Luistert dan ook es een keer naar je moedertje
Vind ik leuk
kees ee +923
zondag 10 maart 2019 om 00:23
. . var-out !!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:52
Hier kan ik me in vinden.
Vind ik leuk
buddha +10893
zondag 10 maart 2019 om 00:56
2-3 winst ? staat er wel heel raar.
Vind ik leuk
VetPens +174
zondag 10 maart 2019 om 01:35
VP gaat er standaard vanuit dat je weet wie de thuisspelende ploeg is.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 06:47
De thuisspelende ploeg speelt altijd van rechts naar links, in die mooie shirts. In de 2e helft draaien ze het stadion een halve slag.
En de uit-spelende ploeg in die foeilelijke kleuren.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 06:50]
Vind ik leuk
VetPens +174
zondag 10 maart 2019 om 07:57
Is dat ook in de UK andersom?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:04
Idd. Van boven naar beneden. Vermoed ik.

Toch knap dat wij het op tv van links naar rechts zien. De techniek staat voor niks.
Vind ik leuk
VetPens +174
zondag 10 maart 2019 om 08:06
In veel landen zien ze het toch andersom, ik ken er niks aan doen.
Vind ik leuk
Freddy.R +59
zondag 10 maart 2019 om 02:27
Beugelsdijk heeft een verkeerde reputatie als het gaat om wat dan ook in het veld , maar de scheidsrechters in Nederland is niet van een erg hoog niveau .
Paar daargelaten die gaan dan nog .
Spelers die niet geraakt worden en zich laten vallen die moeten eens bestraft gaan worden .
Vind ik leuk
deltiaan +1423
zondag 10 maart 2019 om 03:19
sommige en ook die wat psv - nac aan het fluiten was, scheidsrechters zijn gewoon SMEERLAPPEN
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:05
Dat denk ik niet, velen kunnen niet beter. Voor hen voelt de VAR ook niet als een ondersteuning, maar meer als een vergrootglas
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 03:43
Zo jammer dit weer, kut VAR. In plaats van twijfel weg nemen zorgt het alleen maar voor twijfel. En zelf de top scheidsrechters leiden eronder. Maar vooral zo door gaan🤦
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 03:45]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:07
En dan worden ze op zondagavond en maandagmorgen ook nog eens afgekraakt door die krullebol van een scheidsrechtersbaas
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 04:52
Deze man doet nooit iets. Timmetje. Als je nou eens naar jezelf kijkt. De spiegel doet soms pijn bij prestaties.
Vind ik leuk
Vak-DD +12393
zondag 10 maart 2019 om 05:38
Wat Timmetje heeft gedaan weet ik niet, maar Tom heeft wel gelijk.
Vind ik leuk
Vak-DD +12393
zondag 10 maart 2019 om 05:34
Het scheids en grensrechters niveau is zo slecht dat ze er met die VAR erbij nog niets van maken. De willekeur en bevooroordeling is vaak niet te volgen en maakt het er niet leuker of eerlijker door.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 05:49
Tommie Beugelsdijk heeft een aantal dingen tegen...

1: Hij is Tommie Beugelsdijk
2: Hij is Tommie Beugelsdijk
3: Hij is Tommie Beugelsdijk
4: De schijn.


[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 10:43]
Vind ik leuk
Cantonoy +50
zondag 10 maart 2019 om 06:57
De VAR zou duidelijkheid moeten brengen maar er blijft sprake va willekeur. En dan heeft Beugelsdijk de schijn tegen inderdaad.
Vind ik leuk
bert +554
zondag 10 maart 2019 om 07:52
Och jonge je bent gewoon gek
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:03
Rusttaaagggg!!!!
Vind ik leuk
Oegema +72
zondag 10 maart 2019 om 08:41
zwaar genaaid.Een tegenspeler keihard en bewust op de achilleshiel getrapt.!!!!!!! Schandalig dat jij commentaar durft te leverlen op wat dan ook
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:48
Beugelsdijk is geen aanvoerder dus moet gewoon z'n grote waffel houden, zo simpel is het.
Dit is al kaart nummer zoveel wegens praten, die leert het nooit af en voetballen kan ie niet.
Voetballers zijn aanstellers en acteurs. En het voetbal is een klucht geworden waarin niet meer duidelijk is wanneer er iets aan de hand is. Altijd en eeuwig na elke beslissing is het mekkeren op de arbitrage. Spelers, trainers, hulptrainers, het is nooit goed. Fluit je voor de één, begint de ander te janken. Zelfs in FIFA 19 op je PS4 gebeurt dit, zo ingebakken zit dit gedrag in voetbal.
En voetballers zie je zelden tegen elkaar mekkeren. Als iemand een kutbal geeft krijgt ie bijna een duimpje terug.

Niet de VAR moet veranderen, de gehele arbitrage moet strenger. Het zelfde respect afdwingen als bij rugby en ijshockey.
Als je daar tegen een scheids loopt te foeteren laat ie je keurig uitpraten en daarna mag je ff gaan zitten.
De VAR moet ook achteraf ingrijpen, op maandagochtend. Rustig de beelden bekijken en zware overtredingen en schwalbes alsnog met geel bestraffen. P
En de tijd stil bij spelonderbrekingen zodat het getijdrek bij wissels etc ook aan banden gaat.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 08:51]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:11
Zitten wel een paar goede punten in je betoog
Vind ik leuk
Tiemen +89
zondag 10 maart 2019 om 11:59
Dus dan ga je op die maandagochtend alsnog die penalty of vrije trap, ingooi of corner toe kennen? :P
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:54
Nee, alsnog een gele kaart dat staat er ook, wel lezen vriend. Je hebt de beelden dus echt naai gedrag kun je alsnog bestraffen. Ben het ook volstrekt met Kraay jr eens om voor het geduw en getrek in de 16 gewoon een zooi pingels te geven, concequent dan houdt het vanzelf op. Sommige zien de bal niet eens aankomen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:55]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:46
Gewoon een keer je mond houden in plaats altijd het mannetje te zijn
Vind ik leuk
3-0achter +306
zondag 10 maart 2019 om 10:30
Hersenloze Tommy is weer aan het woord.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 16:38
Niks hersenloos hij heeft gewoon gelijk en die scheids was ook niet al te best bezig.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:35
Je moet als eerste een goede scheids op het veld hebben staan (en dat is al heel vaak een probleem) en dan nog goede mensen achter de VAR hebben, en die zijn nog zeldzamer.
Vind ik leuk
Tiemen +89
zondag 10 maart 2019 om 11:51
Het kan 100 keer op video staan het is toch degene die er naar kijkt die moeten beslissen, scheids zou niet mogen meebeslissen, alleen maar te accepteren, net als de 2 teams en het publiek, dat ook moeten.

Ik denk dat er 2 ervaren mensen achter de VAR moet zitten, plus van elk team een vertegenwoordiger bv. hulptrainer of zo, het geluid bij de VAR dient ook te worden opgenomen, alsook de communicatie met de scheidsrechter. Die zijn versie mag geven, maar meer niet, dus ook geen beslissing mag nemen of aanvechten. Belachelijk een man zoveel macht.

Op dit moment ziet het publiek niks, dus die kunnen beter hun mond houden. De scheidsrechter, kan ook een antipathie hebben tegen een club of een speler. In dit geval, door deze schorsing loopt Tommy geld mis. Als KNVB hem uitlacht, moet hij recht hebben tot een gang naar de burgerrechter. Beeld en geluid is het bewijs.

Het publiek moet via een scherm in het stadion ook getuige kunnen zijn van wat er gebeurde en wat de VAR heeft opgenomen. Ik denk dat dit de enige manier is om de rotte appelen bij VAR en leidsman tegen te gaan, scheidsrechters of VAR mensen die meermaals, ondanks beelden of geluid proberen spelers, of clubs te benadelen, zouden zelf enkele of alle wedstrijden geschorst moeten worden.
Vind ik leuk
allround +1826
zondag 10 maart 2019 om 13:52
MEE eens. Mooi voorbeeld is het (schitterende) 3de goal van Ajax v Real. Op het beeld zie je van alle ooghoeken of de bal wel of niet uit is geweest.Er werd duidelijk gemaakt, dat het niet te bewijzen was, of de bal geheel over de lijn was geweest. Dus dat betekend gewoon door voetballen. Wat er gisteravond bij ADO gebeurde was duidelijk subjectief fluiten (nu uit ik dit uiterst genuanceerd) ;)
Vind ik leuk
allround +1826
zondag 10 maart 2019 om 13:47
Tom heeft helemaal gelijk. Zelfs enkele supporters van H,veen zeiden dat zij niet begrepen, dat ze geen penalty tegen kregen. Maar die scheidsrechter was al de gehele wedstrijd aan het marchanderen met de regels. Waar ADO een gele kaart, dan wel vrije trap tegen kregen, liet hij H,veen gewoon lekker door voetballen. Het gaat er meer en meer op lijken, dat de scheidsrechters in de eredivisie bepaalde consignes mee kregen bij een wedstrijd van ADO. Oh en uiteraard die malloten in het VAR hokje.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
dinsdag 12 maart 2019 om 16:41
Heel partijdig gefloten en Heerenveen had zeker minsten 3 gele kaarten moeten krijgen. Kut scheids gewoon en die kale grensrechter was ook half scheel.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 21:31
Het ingrijpen door de VAR gebeurt niet consequent omdat het mensenwerk is. Sommige regels moeten ook gewoon eenvoudiger. Bijvoorbeeld hands = hands. Bewust of onbewust is interpretatie.
Bij hockey wordt ook niet geouwehoerd of 'foot' bewust of onbewust was. Feitelijk bewijs levert dan de straf en niet wat iemand vindt
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:44
Wat me opvalt bij DH elk seizoen paar van die amateur scheids uit keukendivisie komen fluiten die der niks van bakken kaarten die der niet worden uitgedeeld aan de tegen partij en VAR momentje wat niet word nagekeken kortom de wedstrijd was al voorspeld.

FORZA FCDH💪😎⚽️
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws