Angeliño wordt verdrietig van NAC: 'Hoop dat ze erin blijven, heb respect voor ze'

Angeliño wordt verdrietig van NAC: 'Hoop dat ze erin blijven, heb respect voor ze'

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 07:54zo 10-03-2019 om 07:54

José Angeliño beleefde zaterdagavond een speciale wedstrijd. De linksback van PSV speelde tegen zijn oude club NAC, dat in zwaar weer verkeert. De Spanjaard is blij met de punten, maar hoopt wel dat de Bredanaars in de Eredivisie zullen blijven.

Angeliño werd door NAC gehuurd van Manchester City, waarna hij definitief de overstap maakte naar PSV. "Hun situatie maakt me verdrietig", zegt de Spanjaard na de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen het Eindhovens Dagblad. "Ik heb respect voor NAC en hoop dat ze erin blijven."

Over het spel van zijn huidige club PSV was Angeliño zeker niet tevreden. "We hadden meer goals kunnen maken, daar hadden we meer aan kunnen doen. Dat geldt ook zeker voor mezelf. We speelden een slordige wedstrijd."

Angeliño zelf trof in de eerste helft de lat. "Het ging een paar wedstrijden iets stroever, maar we pakken hier wel de punten", vervolgt de Spaanse linksback van de Eindhovenaren. "Dat is uiteindelijk het belangrijkst."

Lees meer over:EredivisiePSVNAC Breda

Plaats een reactie

Bruurke +1080
zondag 10 maart 2019 om 08:02
Punten daar draait het spel om, wel lullig als je punten verspeeld en ze gaan ergens ander door doelsaldo met de prijs aan de haal. Voorlopig blijven we punten voorstaan en speelt onze enige tegenstander een lastige wedstrijd vandaag, Fortuna altijd lastig.....🙄
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:10
Als ik hem was zou ik juist verdrietig worden om het spel van PSV want zo gaan ze het niet redden
Vind ik leuk
Bruurke +1080
zondag 10 maart 2019 om 08:36
Als ze doorgaan is het punten verschil op het einde toch 2 punten? Ik snap je niet helemaal.
Vind ik leuk
markie +2767
zondag 10 maart 2019 om 09:07
En jij denkt dat je uit bij Vitesse en az met dit voetbal even wint? Zal ik je alvast uit de droom halen of wil je nog even snoozen?
Vind ik leuk
Bruurke +1080
zondag 10 maart 2019 om 09:49
Vertel me even welk eindcijfer ik moet kopen en waar. Wist niet dat jij een glazenbol had? Ow en wanneer lopen we weer in korte broek?
Vind ik leuk
markie +2767
zondag 10 maart 2019 om 09:54
En weer een dooddoener...
Vind ik leuk
Mario 1 +2306
zondag 10 maart 2019 om 08:51
Angelino word verdrietig van NAC ?
Ik van PSV.
Dit gaat niet goed mannen!!!!
Vind ik leuk
Plattekar bv +34354
zondag 10 maart 2019 om 08:52
Angelino...gister weer een van de betere en de meest actieve. Wat een longen. Niet alles lukt, maar hij gaat er wel voor. Jammer dat ie er niet onderkant lat ingaat. Hij gaat er zo vaak overheen , dat Gakpo de voorzet kan geven. Hup en weer terug. 90 min lang. Respect hoor.
Vind ik leuk
markie +2767
zondag 10 maart 2019 om 09:05
Elke keer weer hetzelfde... Het gaat om de punten bla bla bla. Natuurlijk gaat het om de punten maar je wil toch ook een leuke pot voetbal zien?
Vind ik leuk
Bruurke +1080
zondag 10 maart 2019 om 09:50
Als je een goeie pot voetbal wilt kijken moet je zeker niet naar onze competitie kijken en nee ook niet naar ajax
Vind ik leuk
markie +2767
zondag 10 maart 2019 om 09:54
Ook in de eredivisie zijn er echt wel leuke wedstrijd dus een beetje onzin dat er alleen in het buitenland leuke wedstrijden zijn
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
zondag 10 maart 2019 om 10:45
Nou ja lastig? Ajax speelt thuis. Maar deze laatste 10 wedstrijden telt alleen de punten. Ben ik met je eens. Op 31-3 weten we waar we aan toe zijn denk ik. Maar wordt op de laatste wedstrijd van het seizoen beslist😉
Vind ik leuk
Bruurke +1080
zondag 10 maart 2019 om 11:38
Klopt en dat is ook het leuke en ja vroeger vond ik het verschrikkelijk als psv geen kampioen werd maar ik kan er nu echt geen minuut langer wakker van liggen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:04
Bredanaars 🤣🤣😂
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21060
zondag 10 maart 2019 om 08:05
Bij NAC gaat momenteel alles mis.
Het ziet er naar uit dat ze het niet gaan redden helaas.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:31
Ze krijgen nu 2 thuiswedstrijden,de wedstrijd tegen Fc Utrecht volgende week gaat cruciaal zijn,als ze die verliezen is het over en uit.
Vind ik leuk
Johnnies +1921
zondag 10 maart 2019 om 08:14
Word wel heel moeilijk voor NAC met nog 9 wedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:19
Dat vinnik toch zo'n goeie speler die Angelino. Die gaat een mooie toekomst tegemoet denk ik
Vind ik leuk
Mr bien +6897
zondag 10 maart 2019 om 08:21
NAC zal een verrijking zijn voor de kkd met dat publiek en sfeer.
2 jaartjes alles op orde krijgen en weer promoveren.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:24
Ben het met hem eens. Mooie club, mooi stadion en een geweldige aanhang. Zou jammer zijn als ze degraderen en er weer een club voor in de plaats komt met 4000 toeschouwers en nog erger weer eentje met ku(t)nstgras...
Vind ik leuk
HanV +5477
zondag 10 maart 2019 om 09:13
Daar hebben we er maar één van in de eredivisie en die club speelt er al 4 seizoenen onafgebroken in.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:47
Dat hij zich druk maakt om zijn eigen provincie clubje. Hoelang gaan de supporters dit spel nog accepteren? Ze pakken wel de punten, maar ik geloof dat het ondertussen 1,5 jaar is geleden dat ze een puike wedstrijd op de mat hebben gelegd....
Vind ik leuk
Bixente +391
zondag 10 maart 2019 om 08:52
Je bedoelt de laatste 2 wedstrijden tegen Ajax?...😄
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:53
Waren idd ook prachtige wedstrijden! Counteren counteren counteren... in de eredivisie voldoende, erbuiten lacht nog iedereen!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 08:54]
Vind ik leuk
Paulhuynh +1474
zondag 10 maart 2019 om 09:08
Whahah totaal overklast worden in Eindhoven en counteren in Madrid en daar is het grote mondje
Vind ik leuk
ficusje +2903
zondag 10 maart 2019 om 10:01
Pakken jullie de titel maar,maar laat europees dan iets zien.in de eredivisie kan je dit nog doen,maar daar buiten is het nul,nul.het fluiten is al begonnen,is niet voor niets.
Vind ik leuk
Klaassie +36
zondag 10 maart 2019 om 10:21
Kale zombie
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws