'Te weinig creativiteit' tegen 'héél slecht' NAC: 'PSV maakt erg weinig indruk'

'Te weinig creativiteit' tegen 'héél slecht' NAC: 'PSV maakt erg weinig indruk'

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 14:25zo 10-03-2019 om 14:25

PSV wist het publiek zaterdagavond ook in de thuiswedstrijd tegen hekkensluiter NAC Breda niet te verwennen (2-0 winst). Clubwatcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad ziet dat de ploeg van trainer Mark van Bommel na de winterstop allerminst sprankelt.

"Na die vroege 1-0 van Luuk de Jong gaat iedereen er goed voor zitten", blikt Elfrink terug bij Omroep Brabant. "Het leek ook al heel snel 2-0 te worden, maar de voorzet van Angeliño kwam niet aan. NAC begon echt héél slecht aan de wedstrijd. Die ploeg vroeg om een afstraffing. Die is er uiteindelijk niet gekomen. Ik vind dat PSV in grote delen van de wedstrijd erg slecht spel liet zien aan de bal."

Volgens Elfrink was bij PSV sprake van 'hetzelfde liedje als de afgelopen weken'. "Er is te weinig creativiteit. Het defensieve blok op het middenveld... het staat allemaal wel aardig, de organisatie staat prima. Maar ik kan me voorstellen dat het publiek in het Philips Stadion toch wat meer verwacht. Er klonk wat gezucht en gefluit tijdens de tikkies breed en terug. PSV pakte de drie punten, maar heeft wel erg weinig indruk gemaakt."

Lees ookVan Bommel baalt van PSV-fans: 'Het publiek moet hem daarin steunen'

Lees meer over:EredivisiePSVNAC Breda

Plaats een reactie

zondag 10 maart 2019 om 14:29
Zolang ze winnen moet AJAX scherp blijven 🤗
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:30
PSV gaat nog zat punten verliezen, geen zorgen maken.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:43
Zorgen maak ik me niet, maar we hebben het weer in eigen hand en dat wil ik graag zo houden 😉
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:59
Volgende week gelijk spelletje tegen VVV
Héérlijk! 😎😍
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:58
Nou, dat komt goed hoor schatje! 😘😎
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:29
Ja maar wel 3punten daar draait het nu eerst om!
Ik zie ajax ook graag goed spelen maar in deze speelrondes moeten vooral de punten gehaald worden
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 14:31]
Vind ik leuk
Fritske01 +5130
zondag 10 maart 2019 om 15:48
Als het doelpunt niet onterecht was afgekeurd (was net zo goed geen buitenspel als de uit-bal van Ajax) dan was het anders gelopen en had niemand gezeurd.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 13:38
Ik woon bij eindhoven in de buurt maar iedereen hier in de omgeving vond het gewoon slap.
Overigens gewoon verdient gewonnen toch.
Ik ben dan wel voor ajax maar ben niet anti psv ben namelijk volwassen geworden wou dat het er meer waren op deze site.
Vind ik leuk
Mr Wynch +276
zondag 10 maart 2019 om 14:30
Tja, wat wil je ook met PSV?
Vind ik leuk
Fritske01 +5130
zondag 10 maart 2019 om 15:49
Jij niets, jij hebt gewoon 5 jr niets.
Ook leuk.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:31
Snap ook niet dat je thuis tegen Nac met 2 controleurs moet spelen.
Waar trainen ze eigenlijk de hele week op?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:14
Helemaal mee eens. Er was geen creativiteit, tempo lag te laag en backs kwamen te weinig mee op. Zo wordt het nog lastig de komende weken
Vind ik leuk
MeAgain +7167
zondag 10 maart 2019 om 15:22
Snap ook niet dat de verdedigende hendrix speelde en geen guti.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:26
NAC lag de hele wedstrijd op z'n rug...
Blij dat psv niet erover heen walste.
Had namelijk zeker gekund.
Jammer voor NAC maar ze horen hier dit jaar niet thuis
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:35
Ze sprankelen alleen met carnaval. Nooit anders geweest.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:36
Als julie alleen maar critiek op dan doe je het lekker toch zelf
Vind ik leuk
Mr bien +6891
zondag 10 maart 2019 om 14:42
Ik zeg al maanden knikker die Hendrix eruit daar kan je niet mee aankomen. Dat zagen we in de Cl ook al.
Aan alle kanten voorbij gelopen. Veel overtredingen omdat die het niet kan belopen.
Vind ik leuk
stratumseind +195116
zondag 10 maart 2019 om 14:44
Nog maar 8 potjes op rij winnen en we zijn weer daar waar we horen
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:55
idd,de enige die niet afgaat is dan Feyenoord...............................
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:31
Met Fritz aan de flop
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:30
Dapper maar dom
Vind ik leuk
De fries +2049
zondag 10 maart 2019 om 15:39
Maar het voetbal moet idd beter, gewoon meer beweging en durf!
Vbommel moet niet een type Cocu gaan worden ..
Vind ik leuk
Pieterke +342
zondag 10 maart 2019 om 14:53
Vlap, lammers, Van bergen en stengs halen
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:01
Lammers is geen optie, niet te betalen voor een Nederlandse club,moet 100+ kosten..........................
Vind ik leuk
Pieterke +342
zondag 10 maart 2019 om 15:02
Lammers is van psv. Kost niks
Vind ik leuk
Pieterke +342
zondag 10 maart 2019 om 15:02
Beter reageer je niet als je dit niet weet
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:32
😂😂😂😂😂
Natuurlijk jochie
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:31
Denk niet dat AZ spelers aan de top 3 gaat leveren!
Vind ik leuk
Pieterke +342
zondag 10 maart 2019 om 15:33
Bij een goed bod wel. De speler zelf heeft ook nog een stem denk ik
Vind ik leuk
Smash +4133
zondag 10 maart 2019 om 14:56
Best begrijpelijk dat er weinig creativiteit is. Als je ook blijft spelen met een 'weinigkunner' als een Hendrix en een totaal uit vorm zijnde Rosario. Je zag meteen toen Sadilec erin kwam, dat er meer creativiteit in kwam. Daarnaast is het een verademing om zo'n Ihattaren in het veld te zien. Het wordt daarnaast tijd dat je Guti inbrengt. Rosario in de rol van Hendrix en Guti de vrijheid geven.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
zondag 10 maart 2019 om 15:06
Ze krijgen geen amoniak voor de wedstrijd en dat kun je zien, brandhout.
Vind ik leuk
benny-boys +2030
zondag 10 maart 2019 om 15:11
Het weekend waarin 10 maart in valt dat komt nooit goed uit voor PSV
en spelen ze slecht.
Denk aan vorig jaar?? PSV - Willem II 5-0.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 15:12]
Vind ik leuk
Isakson +172
zondag 10 maart 2019 om 15:36
Waarom reageren hier personen die Ajax aanhangen? Die horen toch al onderweg naar het Colloseum te zijn .
Vind ik leuk
JoeyC +3995
zondag 10 maart 2019 om 16:19
Je kan creatief zijn wat je wilt, als er twee bussen geparkeerd zijn, dan is daar moeilijk door heen te komen. Dat telt niet alleen voor PSV.
Het beste wat je dan kan doen is rustig blijven en op zoek gaan naar de kansen en zelf geen kansen weggeven. Twee ballen op de lat, een discutabel afgekeurd doelpunt, twee niet gegeven penalty’s en een niet gegeven rode kaart, maken het er dan ook niet makkelijker op.
NAC heeft geen kans gehad.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 05:30
ligt eraan waar je ze parkeerd en in welke richting 😋 bus is 14 meter lang... 2 naast elkaar 28 dus nog 22 meter ruimte😋

flauw grapje ;)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:20
Jammer dat de aanhang blij is met slecht voetbal en winnen. Mega triest dat de combo's niet lukken. Geen mooie bewegingen alles is zo zwaar onder maat. Andere clubs hebben style flair combinaties schijnbewegingen en meer. Oké ze winnen niet altijd maar dat kijkt fijner als PSV.
Vind ik leuk
AFP +2941
zondag 10 maart 2019 om 23:38
Helemaal waar Rik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws