Feyenoord wint óók niet in Arnhem en profiteert niet van puntenverlies AZ

Feyenoord wint óók niet in Arnhem en profiteert niet van puntenverlies AZ

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 16:22zo 10-03-2019 om 16:22

Feyenoord heeft zondagmiddag nagelaten om AZ op vijf punten achterstand te zetten in de strijd om de derde plek. Op bezoek bij subtopper Vitesse bleven de Rotterdammers op 1-1 steken. Feyenoord heeft in 2019 nog altijd geen uitwedstrijd gewonnen. 

Zonder de geblesseerden Kenneth Vermeer en Tonny Vilhena maakte Feyenoord geen grootse indruk in Arnhem. Voor de pauze vielen de kansen op één hand te tellen. Maikel van der Werff was met een kopbal dichtbij de 1-0 en aan de andere kant van het veld schoot Ridgeciano Haps bijna de openingstreffer binnen. Een poging van Robin van Persie ging daarna nét over. 

In de laatste seconden van het eerste bedrijf was het Orkun Kökcü, uitgerekend de vervanger van Vilhena, die de 0-1 binnenschoot. Van Persie legde een voorzet vanaf links terug en Kökcü schoot laag binnen, onder het lijf van doelman Eduardo door. 

Vrijwel direct na de pauze werd het al gelijk. Cuco Martina verdedigde érg matig nadat back Vyacheslav Karavaev de bal had voorgeslingerd. Mohammed Dauda profiteerde en werkte de bal van dichtbij binnen. 

In de slotfase was Feyenoord, ondanks matig spel, nog dichtbij de overwinning. Van Persie miste een grote kans en in blessuretijd was het Jan-Arie van der Heijden die het houtwerk raakte. De rebound werd om zeep geholpen door Van Persie. 

Feyenoord heeft nu 47 punten, drie meer dan AZ. In totaal won de club slechts drie van z'n dertien uitduels in de Eredivisie. Volgende week neemt de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst het in De Kuip op tegen Willem II. AZ speelt thuis tegen Ajax. 

Poll

Wie eindigt er op de derde plek?

(842 stemmen)

Plaats een reactie

Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:24
Voor het eerst sinds lange tijd kan ik zeggen: 2 punten laten liggen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:54
Ipv 3 bedoel je?
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:57
Nee. Dat gebeurt wel vaker. En vaak terecht. Nu niet. En dan heb je dus 'punten laten liggen'.
Graag gedaan!
Vind ik leuk
HansVites +6396
zondag 10 maart 2019 om 18:21
Inderdaad we hebben 2 punten laten liggen.
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
zondag 10 maart 2019 om 18:54
Helemaal eens, haal je niet echt uit die onzin hierboven maar dat mag geen verrassing zijn.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13403
maandag 11 maart 2019 om 03:15
Heb je tijdens die andere wedstrijden zeker Brabantse worstbroodjes staan te maken....?
( zonder Vilhena is het echt niks )
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:24
Als je toch echt wilt winnen, dan gooi je toch iedereen naar voren toe? Alleen daaraan, kun je al zien, dat het nergens meer om gaat.
Leuk gespeeld, maar daar heb je niks aan. Dat kun je op het strand ook.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:26
Vond ik t vandaag niet t weer voor.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
zondag 10 maart 2019 om 16:27
De wind stond zeker de verkeerde kant op?
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:29
Ik vond vooral de wind zélf verkeerd. Ook de regen trouwens.
In Emmen sneeuwde het zelfs.
Ik ga wel weer wandelen als t droog is.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
zondag 10 maart 2019 om 16:30
Groot gelijk
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:32
Lekker met n paar biertjes bij de kachel gebleven. Topmiddag.
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 16:44
Oud huisje?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:56
Na 10 km ben ik weer omgekeerd. De golfslag viel toch tegen, en London was nog zo'n takken eind weg.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 17:07
Gewoon volgende week weer ns proberen, misschien heb je dan zelfs windje mee.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:19
Ik las je bericht over Hans.

Daarom plaatste ik al een snelle reactie, maar jij dacht zeker hetzelfde?

Haha.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 17:29
Ja. Ik kan slecht tegen negativiteit zonder onderbouwing, laat staan zonder oplossingen.

Niemand deugt, iedereen moet weg, en alleen ex-Feyenoorders moet je aantrekken. En als je 100x vraagt hoe t dan wel moet, hoor je uiteindelijk dat Stanley Brard en Ricardo Moniz de trainers moeten worden. Of zoiets.
Dan kun je beter je mond houden.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:17
In Gelredome was het dak dicht: prima weertje dan
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 16:27
Oude account verwijdert wimpie?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:53
Idd. Weer een lekker leeg account.

Opgeruimd staat netjes.

En mijn avatar weer gevonden ... per ongeluk.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 16:54]
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 16:55
Zouden meerderen moeten doen. Gewoon weer lekker fris op NUL. :-)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:00
Anders blijf je zo lang met die onzin rond lopen.
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 17:04
Ik had ruim 7600 duimpies. Wat kan ik ermee?
Dat sommigen hier met vele duizenden duimpies zitten zegt niets over die persoon. Alleen maar dat die er jarenlang zit met misschien wel de meest grote onzin uitkramerij van de site vanwege die duimpies. :-)
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 17:05
Ze zijn nietszeggend...
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 17:40
Die 42581 van jou ook niet. :-)
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 17:59
Ze boeien me niets.
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 18:04
Om straks iemand met bijna nul uit te kunne maken voor trol? Als de duimpies niets voor jou ihouden kun je ze ook gewoon weghalen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 18:09
Je mag ze overkopen 😂😂

Duimpjes maken niet veel uit, enkel zijn 9 van de 10 mensen hier onruststokers en trollen 😉
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 18:19
Dus...... wat is de waarde ervan dan?
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 17:08
Ik doe m'n best... 😉
Maar dat denkt Japie Trekhaaaaaaakie ook van zichzelf... 😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:24
Dit wordt alleen maar triester, triester en triester voor mijn cluppie.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 16:27]
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zondag 10 maart 2019 om 16:33
Weet je zeler dat je hebt gekeken?
Spel was gewoon ruim voldoende.
van Persie heeft kans op kans gehad maar was net niet gelukkig in de afwerking. Had een makkelijke overwinning kunnen zijn op basis van de eerste helft.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:35
Spel was ruim voldoende ja 😆😆😆
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:45
Rot jij toch is een keertje op, Nep Rotterdammer.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:46
Doe es nie zo haatdragend man
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:49
Hahah je vraagt gewoon om dit soort reacties. De boel opnaaien en den zeggen , doe is niet zo haat dragend, kneus.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:53
Ah joh je zit mij een beetje te stigmatiseren omdat jouw cluppie ruk speelt...hopelijk zie je dat in....ooit ;-)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:02
Ik lig niet echt wakker van die 1-1, AZ komt echt niet boven Feyenoord en dan nog, maakt het weinig uit. Jou postjes zijn daarin tegen vervelend en kinderachtig, misschien ze je dat ooit een keer in.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:04
Maar jij zou toch niet meer op mij reageren? 🙃
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:35
Gekeken tot de laatste minuut, maar kom op zeg het was toch weer drama en zeker de 2e helft.
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 16:46
Vandaag is het niks en morgen weer alles bij jou VIP. Zo gaat het al weken en maanden.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:45
Hans zet altijd graag negatief in op VP. Dat levert veel Likes op. Helemaal als je bovenaan staat. Dat staat hij regelmatig.

Doordeweeks met de scootmobiel naar het trainingscomplex om met een aantal wijze grijze mannen even bepalen hoe de club gerund moet worden en door wie, en verder samen mopperen. Bijv. dat Stanley Brard de hoofdtrainer moet zijn. Of moest hij nou technisch directeur worden?

En ondertussen op VP de berichtjes in de gaten houden, want je moet ook op VP blijven mopperen. En zo vaak mogelijk bovenaan staan.

Ik zou mijn tijd als gepensioneerde anders besteden. Maar ik ben Hans niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 16:46]
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 16:48
Goed verwoord Blindsy.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:49
Hahaha jij weet hem precies te beschrijven. Vond et voorheen wel een aardige kerel maar heeft afgelopen tijd heel veelll rare dingen geroepen. Zo ken ik em niet

Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:53
Volgens mij is Hans een hele aardige vent. Maar al die negativiteit, soms ook sterk overdreven, of 'zomaar'... ik hou er niet van.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:59
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik wacht nog op een excuses van em. Hij beweerde dat ik de 2e wereldoorlog had ontkend...terwijl dat totaal niet zo was. Achteraf zei die dat hij dat idd had verzonnen maar niet zn excuses ervoor wou aanbieden.

Ik heb toen ook gezegd dat ik klaar met em was. Hij hoeft alleen zn excuses aan te bieden voor die walgelijke en valselijke beschuldigingen...maar als ik hem dat op zijn leeftijd nog moet bijbrengen....tsjah
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 17:03
Dat gaat wel erg ver ja. Hans? En dat op n voetbalsite. Uh.. Ajax, J#den, WOII? Of zoek ik te ver? Was t gewoon primitieve haat? Zo ken ik hem écht niet.

Was het hier? Of hebbrn jullie ook n account op t forum van t Historisch Nieuwsblad?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:04
Eeehh nee 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:08
Nee hij zei gwn Rotterdamse Ajaxcied ontkent WOII. En dat ging die dan tegen anderen zeggen dat ik dat zou hebben gezegd...

Hij is er wel op teruggekomen dat hij heeft verzonnen maar een excuses hoef ik niet te verwachten van em. Nou ja prima maar dan ben je het ook niet meer waard om een gesprek mee aan te gaan.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 17:12
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat soort praat kan gewoon niet. En dan geen excuses willen aanbieden. Triest.
Ik had dat n tijd geleden ook ns met iemand. Hij kon t niet van mij winnen, daarna werd ik n homo en n dag later was ik n pedofiel. Walgelijk figuur.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:14
Ja er zijn velen hier hoor
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:59
Niet overdrijven he! Vreselijk slordig, elke aanval van Vitesse houd je je hart vast.
eerste helft was best prima, na rust chaos.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2313
zondag 10 maart 2019 om 17:11
Je hebt de tweede helft ook gezien? En de kansen in de eerste helft van Vitesse? Wedstrijd had beide kanten op kunnen gaan. Al met al denk ik een terechte uitslag.
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zondag 10 maart 2019 om 17:41
Dat klopt. Uiteindelijk terecht. Als er echter 1 of 2 doelpunten meer haddeb gevallen in de eerste helft had het afgelopen geweest.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:17
Niet gelukkig? Hij had zijn veters vast niet goed gestrikt. Zijn doelpogingen waren slecht.
Vind ik leuk
Kaar +3000
zondag 10 maart 2019 om 16:35
Zonde van het puntverlies, maar ze speelden zeker de 1e helft prima👍🏻
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:39
Ik heb niks aan 1 helft prima en de 2e helft waardeloos.
Vind ik leuk
Kaar +3000
zondag 10 maart 2019 om 16:42
Ja maar ik vond het niet zo slecht vandaag hoor. Heb ze de laatste tijd veel slechter gezien. Van Persie een hoop kansen die hij normaal afmaakt dus dat is erg jammer, maar Kokcu vind ik een verademing. Helaas zal hij weer op de bank zitten volgende week.
Vind ik leuk
035 +214
zondag 10 maart 2019 om 16:50
Dat komt prima overeen met jouw reacties. De ene helft is positief en de andere helft is negatief. Jij bent echt een FFVA. :-)
Vind ik leuk
Ove +2537
zondag 10 maart 2019 om 16:58
Hans kun jij bij de wijze mannen informeren of het gerucht waar is,dat vopak voor een astronomisch bedrag zijn naam aan het nieuwe stadion wil verbinden
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:04
Ik zal er naar informeren Ove en zodra ik het weet hoor jij van mij, want Vopak zou natuurlijk wel een grote naam, cq sponsor zijn.
Vind ik leuk
Ove +2537
zondag 10 maart 2019 om 17:21
Oke ,dank je
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:05
Hahaha Vopak zal zich wel 3x achter de oren krabben na vandaag als ze dat van plan waren 😏
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 17:19
Daarentegen had Droomparken vandaag n topdag!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:25
@FRChamp, waar is die makkelijke overwinning van feyenoord die zou komen? Ik zie hem niet. ;)
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zondag 10 maart 2019 om 16:33
Wat maakt het toch uit?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:35
Idd het is toch maar Feyenoord
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zondag 10 maart 2019 om 16:39
Blijven proberen k(n)eus.
Ooit gaan mensen je misschien leuk vinden 🖕🏻
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:41
Geef die vinger maar aan de spelers die jij support..hebben ze wel nodig ;-). Mocht dat niet werken heb ik nog een paar pepers voor je liggen.

Hey maar jammer man, alweer geen overwinning. Maar et is ook lastig voetballen als iedereen zich erbij neer heeft gelegd.
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zondag 10 maart 2019 om 16:42
Stop die vinger maar in je hol als je jezelf staat af te moppen op een poster van Frenkie de Jong.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:45
Ik doe die dingen niet die jij gewend bent...gatver

Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:48
Nou moet ik wél zeggen: ik heb een rijke fantasie, ik zie het helemaal voor me! 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:52
Dan is jouw fantasie wel heel erggg rijk 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:56
Het ligt ook aan mij hoor. Ik stond net in de keuken, tussen mn groentes ligt nog 1 peper en ik vroeg mij al af wat er met dit inmiddels uitdrogende ding moest gebeuren.
En dan ineens dit... 😂😂😂
Vind ik leuk
Nielsk +2374
zaterdag 16 maart 2019 om 09:07
Je ontkent het, dat betekend niet dat jij het niet doet
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:47
Ik merk frustratie. ;)
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 16:47
Laat gaan. Gewoon niet meer op reageren.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:48
Die nep Rotterdammer is echt zo n naar stokertje, bah. Moeten we eigenlijk niet meer op reageren.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:51
Dan moet je ook consequent zijn en het niet meer doen. Gaat vanaf nu in...
Vind ik leuk
stratumseind +195087
zondag 10 maart 2019 om 16:49
zou je denken....?
Vind ik leuk
Kaar +3000
zondag 10 maart 2019 om 17:02
Dat laatste gaat nooit gebeuren🤗 Het grappige is als ik op zijn provocaties reageer, ik altijd likes krijg van zijn medesupportes. Zegt genoeg dat ook zij hem uitkotsen🤮
Vind ik leuk
NvC +8476
zondag 10 maart 2019 om 16:25
Gefeliciteerd met het punt vitesse 👍
Vind ik leuk
YB +259
zondag 10 maart 2019 om 16:42
Thanks!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:00
Dankje. Jij bent nog sportief in tegenstelling tot je mede fan beneden.
Vind ik leuk
NvC +8476
zondag 10 maart 2019 om 18:09
Zo zijn er aan beide kanten wel dit soort types. #VAROut is dan weer de grootste vitesse trolleke. Af en toe een sneer mot kunnen toch? 👍
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:11
Zekers.
Vind ik leuk
NvC +8476
zondag 10 maart 2019 om 18:12
👍😉
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5563
zondag 10 maart 2019 om 16:26
Misschien kan Berghuis nog even een voorzet buitenkantje voet geven...
Vind ik leuk
COYG +8129
zondag 10 maart 2019 om 16:27
Haha was echt tenenkrommend slecht én nonchalant ten top.
Vind ik leuk
HanV +5445
zondag 10 maart 2019 om 16:27
Nu gaat het vast gemakkelijker.
Vind ik leuk
COYG +8129
zondag 10 maart 2019 om 16:26
Kökcü speelde zeer sterk. Larsson en wederom Berghuis gaven niet thuis. Wat waren die twee slecht zeg. Voortaan maar gewoon geen vleugelaanvallers meer opstellen Gio.
Vind ik leuk
appeltje +3539
zondag 10 maart 2019 om 16:28
Is die Sinisterra niks? Volgend seizoen Hansson een kans geven?
Vind ik leuk
COYG +8129
zondag 10 maart 2019 om 16:51
Sinisterra moet gewoon uitgeleend worden. Hij kan zeker goed voetballen, is ook gehaald om een jaar te acclimatiseren. Hij is immers pas 19.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:30
Er zit geen diepte in. Een type Elia zou jullie een stuk gevaarlijker maken. Berghuis, prima speler maar komt alleen maar naar binnen.
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zondag 10 maart 2019 om 16:40
Is inderdaad een pijnlijk verschil; Larson of Elia 🙈
Vind ik leuk
COYG +8129
zondag 10 maart 2019 om 16:52
Zo Larsson kan echt niks met z'n linkerbeen. Dat was met Elia wel anders. En Berghuis denkt dat hij een spelmaker is ofzo. Komt alleen maar naar binnen en geeft de meest vreemde, onnodige passjes.
Vind ik leuk
COYG +8129
zondag 10 maart 2019 om 16:54
Klopt helemaal. Één kant mag best naar binnen komen, als de ander dan maar de diepte opzoekt. Maar wat wel gezegd moet worden is dat een Jørgensen en Toornstra regelmatig diepgaande, maar de pass haast nooit krijgen. Alleen wanneer Clasie de bal heeft komt er een dieptepass. Qua creatieviteit zit het dan ook niet lekker. Met Kökcü valt dit wel op te lossen bleek vandaag.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 16:26
Zei 1-1 en het werd 1-1. Prima zo.
Vind ik leuk
Rabarber +4082
zondag 10 maart 2019 om 16:28
Jij bent hier dus tevreden mee? Man man man, de echte Feyenoorder is aan het uitsterven.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 16:29
Wat moet je dan?

Stonden te slapen bij de gelijkmaker en je hebt pech dat de kansen er niet in gaan.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4390
zondag 10 maart 2019 om 16:33
Zeg dat wel
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:36
Echt he...
Vind ik leuk
Deck010 +9812
zondag 10 maart 2019 om 16:41
Echt he 🤮🤮
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:42
🌹
Vind ik leuk
Kaar +3000
zondag 10 maart 2019 om 16:37
Prima zo? Nee toch..🤔
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:42
Ohw toch niet?
Vind ik leuk
Kaar +3000
zondag 10 maart 2019 om 16:43
🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:44
Feyenoord presteert slecht hoor...

Gaat Stam dit kunnen draaien....
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 16:48
Zijn auto of wat?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:50
Nee de windrichting 😒
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:09
Heb je nog wat geld gewonnen vandaag?
Vind ik leuk
ja_daarom +357
zondag 10 maart 2019 om 16:26
Dat vitesse stelt ook geen fluit meer voor
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:28
Zegt een nekkertje, hahahaha. Hoe is de 11de plek in de KKD? :)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
ja_daarom +357
zondag 10 maart 2019 om 17:21
waarheid is hard he ... rijnjankert
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:56
Haha welke waarheid? het is juist Nek dat helemaal niks meer voorstelt. Veel plezier volgende jaar opnieuw in de KKD. :)
Vind ik leuk
Cor du Roy +189
zondag 10 maart 2019 om 16:29
Want?
Vind ik leuk
YB +259
zondag 10 maart 2019 om 18:03
Mwuah prima positie in de eredivisie hoor, kan altijd slechter;)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:17
Ik heb even de punten opgeteld die we prima konden pakken tegen clubs als de Graafschap, NAC, Heereveen etc...Je zou best schrikken.. We konden staan op 60 punten.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
Joost69 +685
zondag 10 maart 2019 om 18:12
Als de 5e plek eredivisie niets voorstelt, hoe microscopisch nietszeggend is dan de 11e plek in de keukenladivisie?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:27
Een punt, kan er mee leven..
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zondag 10 maart 2019 om 16:27
Geen hoogstaande maar wel een aantrekkelijke wedstrijd.
Vind ik leuk
Moa +3759
zondag 10 maart 2019 om 16:30
Aantrekkelijk? Wtf.. Ik krab me al maanden de ogen uit de kop met dat verschrikkelijke spel elke week.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:36
Als mijn cluppie zo zou spelen, zou ik dat ook doen ja
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
zondag 10 maart 2019 om 16:40
Ik heb gekeken als neutrale toeschouwer en voor mij was het leuk om naar te kijken omdat er van alles gebeurde.
Vind ik leuk
Moa +3759
zondag 10 maart 2019 om 18:36
Daar kan ik me nog in vinden, als het elders comedy capers is kan ik me ook kostelijk vermaken. Ik dacht dat je het veldspel aantrekkelijk vond.
Vind ik leuk
fr1963 +4303
zondag 10 maart 2019 om 16:28
Bagger Berghuis en Larson.....gatenkaas achterin.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 16:28
Die goal van kokcu, prima. Maar wat is de eduardo een slechte keeper. Man man.
Vind ik leuk
appeltje +3539
zondag 10 maart 2019 om 16:29
Slecht? Had vandaag toch weer een paar goede reddingen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
zondag 10 maart 2019 om 16:30
Zal prima. Die goal was houdbaar.
Vind ik leuk
appeltje +3539
zondag 10 maart 2019 om 16:38
Zo zag ik het ook, maar dat maakt hem niet meteen een slechte keeper
Vind ik leuk
FRChamp +1017
zondag 10 maart 2019 om 16:29
Vicieuze cirkel. Hoezo haalt hij Kökcü eruit? Jörgensen en Van Persie kunnen niet samen! Larsson en Berghuis opnieuw ondermaats. Bovendien een slechte afwerking vandaag. Zonde!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:37
Maat...het is klaar. Jij weet dat, trainer weet dat, spelers weten dat en de supporters ook....

Vind ik leuk
FRChamp +1017
zondag 10 maart 2019 om 16:42
We lopen wel een punt op jullie in😃
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:43
Vroeg naar bed jij vandaag. Is het beste. 😉
Vind ik leuk
FRChamp +1017
zondag 10 maart 2019 om 17:13
Hahahhaha, ik ga keihard lachen als Fortuna wint 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:16
Ze staan al 2-0 voor maat...

Jammer next time...nu kan je alleen nog lachen om Feyenoord, of in jouw geval huilen 😝😬
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:46
Inderdaad💪🏼💪🏼
Vind ik leuk
FRChamp +1017
zondag 10 maart 2019 om 18:15
Hahhahahaha, volgende week winnen we wel weer. Jullie staan 3-0 voor, maar het kan nog 3-3 worden😂😂. Suc6 mattie of eerder sterkte 😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:17
3-3?! jij bent zeker schuin aan de overkant op witte de with geweest he ;-)

Vind ik leuk
FRChamp +1017
zondag 10 maart 2019 om 19:29
Hahaha, alleen met jou man hahaha
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:37
Het is 4-0 geworden 👍👍👍
Vind ik leuk
FRChamp +1017
zondag 10 maart 2019 om 19:28
Met geluk, Fortuna was slecht
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 19:29
Weke geluk ?
Vind ik leuk
FRChamp +1017
zondag 10 maart 2019 om 20:14
Dat Fortuna z’n niveau niet haalde.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:15
😂😂😂
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
zondag 10 maart 2019 om 20:20
Jullie zouden vandaag ook wel even winnen liep je hier te schreeuwen, nou we hebben het gezien.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:30
Gelukkig niet verloren, dat had zomaar kunnen gebeuren. Nog steeds op koers 3de plaats👍
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:38
Top ploeg hey
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:31
De 1e helft speelde Feyenoord best lekker en creerden ze veel kansen, maar net als 4 jaar geleden met een dramatisch laag rendement. De schoten op die doel afgevuurd werden waren alleen op die van Kokcu na veel te zacht en met te weinig overtuiging. Op deze manier blijven de ze derde plek niet vasthouden.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:31
Ze kunnen ook zeggen dat ze punt zijn ingelopen op Ajax.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 16:34
Tot kwart voor zeven kan dat. Maar heeft dat nut?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:37
Dat ze daarna de tijd hebben om het te bevestigen
Vind ik leuk
Mari +12407
zondag 10 maart 2019 om 16:31
Wat is naast prestige het voordeel van plek 3?
Overigens die keeper van Feyenoord moet tweede keeper worden in het Nederlands elftal. Een topper
Vind ik leuk
NvC +8476
zondag 10 maart 2019 om 16:45
Europese plaatsing. 4 tot 7 is playoffs.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:46
Europees voetbal, en als Ajax de beker wint , de nummer 4 ook. Feyenoore wordt gewoon 3e, Vitesse gaat nog wel bij AZ kruipen verwacht ik.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:35
Geen zinning woord op te zeggen wie derde word..
Meer benieuwd wie eerste word !!!!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:37
Had in de slotfase beide kanten nog op kunnen vallen.. Feyenoord misschien net iets meer recht op de drie punten..
Vind ik leuk
fr1963 +4303
zondag 10 maart 2019 om 16:39
Verslaggever heeft een andere wedstrijd gekeken...alleen RvP had voor rust al 3 grote kansen en feyenoord speelde redelijk goed verzorgd voetbal. Op Larson en Berghuis na dan. Wat leverden die veel ballen in zeg.. De Vitesse goal was gewoon een eigen goal van Martina die op amateurniveau uitverdedigt en de bal via de Vitesse spits in de goal ziet verdwijnen. Daarna toonde vitesse meer lef en dan zie je dat een Clasie, Kokcu en Toornstra de snelheid en controle ontberen die een topclub nodig heeft op het middenveld. Ondanks dat had Feyenoord in de slotfase nog 2 x moeten scoren.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:49
Vleugelaanvallers mogen een bal verspelen met een actie vind ik. Maar Clasie leed ontzettend veel onnodig balverlies. Zeer zwak in de passing waarbij Vitesse keer op keer gevaarlijk kon worden.
Vind ik leuk
kees ee +912
zondag 10 maart 2019 om 16:45
. . blijft 't toch nog ff lekker spannend ??, misschien is az nog wel beslissend voor plek twee, . . maar niet voor plek 3 ??
Vind ik leuk
heur es +874
zondag 10 maart 2019 om 16:45
Moet Berghuis ze nog mooier geven?
Man man man, die had mijn opa nog gemaakt.

Hoeveel krediet heeft Clasie, man man man.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +375
zondag 10 maart 2019 om 17:12
Kom op zeg ,Feyenoord heeft zware week gehad , ze speelde 2 wedstrijden op dinsdag en woensdag om de BEKER chocolademelk, dus hebben het rustig aan gedaan !!
Vind ik leuk
Fckronos +158
zondag 10 maart 2019 om 17:20
Vitesse voor 3e plaats. Overklaste feyenoord in de tweede helft vandaag. heel jammer dat de drie punten niet in Arnhem bleven.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:43
je zal met dit buitenlandse gedrocht een echte club als AZ voorbij gaan,
zal toch niet?
Vind ik leuk
NvC +8476
zondag 10 maart 2019 om 17:49
Is te hopen voor het Nederlands voetbal van niet.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:50
prcs.
Vind ik leuk
Joost69 +685
zondag 10 maart 2019 om 19:41
Mooi staaltje stupide kortzichtigheid, nog niet zolang geleden stonden bij jouw clubje met 11 nationaliteiten op het veld. Dat gaat niemand meer overtreffen.

Maar net als voor je clubje is voor jou eredivisie voetbal ook duidelijk te hoog gegrepen. Ik zou het dan maar bij de vrijdagavondtopics houden als ik jou was.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 19:42]
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
zondag 10 maart 2019 om 20:22
Wat voor een plek staan jullie ook al weer in de keukenkastjes divisie ? Maak je maar druk over je eigen zooitje daar.
Vind ik leuk
Realist1892 +1449
zondag 10 maart 2019 om 17:50
Idd eerste helft had Feyenoord af moeten maken.
2de helft was voor Vitesse.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:52
Weet iemand toevallig hoe ik een competitie kan toevoegen en een club kan kiezen?
Vind ik leuk
Nick Kools +12214
zondag 10 maart 2019 om 17:55
Houtwerk? We leven niet meer in de jaren 50 :)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:10
Mohammed dauda vastleggen. 3 wedstrijden 2 goals. Eenzijdige optie tot koop dus dat moet lukken.

Dauda en matavz samen voorin is meer dan prima. Hopen dat we Linssen nog een jaar kunnen houden en dat ze dan ook weer eens een heel.jaar fit blijven.

Overigens ben ik zeer blij dat buitink wat speelminuten krijgt laatste 2 weken. Hij werkt hard en is in potentie een prima spits volgens mij. Is klein maar fysiek sterk.
Vind ik leuk
kuurie96 +1271
zondag 10 maart 2019 om 18:51
Verdiende de 3 punten wel
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 18:56]
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
zondag 10 maart 2019 om 20:23
Wij ook, dus is een gelijkspel meer dan terecht.
Vind ik leuk
De Kleine +126
zondag 10 maart 2019 om 19:17
Feyenoord wint nergens meer als ze er geen arbeid in gooien
Vind ik leuk
fer65 +324
zondag 10 maart 2019 om 21:47
Komende zondag staat feijenoord 6pt voor op aztje? wat hadden jullie dan gedacht ? Ze moeten tegen ajax vitesse en komen nog naar de kuip gaat helemaal goedkomen. 12pt voorsprong of daar eindigd feijenoord op .
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 21:55]
Vind ik leuk
YB +259
zondag 10 maart 2019 om 23:19
Dauda, blij dat we daar een optie tot koop op hebben, wat brengt die jongen een energie in spel, goeie loopacties en laat zien dat ie kan scoren. Pas 19 jaar en de optie zal niet al te duur zijn, die kan nog prima door verkocht worden na een jaar of 2! Clark begint ook steeds beter te ballen, steeds meer een zekerheid achterin. Ödegaard is de speler waarvoor je naar het stadion komt, zou de perfecte opvolger van Ziyech zijn, helaas is ie gehuurd, wat een genot om naar te kijken. Alles lijkt zo makkelijk, zijn aannames, schijnbewegingen en zijn techniek. Real Madrid waardig zie ik nog niet(alhoewel nu misschien wel;)) we hebben gelukkig een punt behaald, prima resultaat!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws