'Nachtclubbezoek' én vertraagde vlucht voor Ajax: 'Iedereen lag al voor pampus'

'Nachtclubbezoek' én vertraagde vlucht voor Ajax: 'Iedereen lag al voor pampus'

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 20:20zo 10-03-2019 om 20:20

Donny van de Beek gaat en rustige zondagavond tegemoet. De Ajax-middenvelder had dinsdagavond negentig minuten meegedaan tegen Real Madrid, speelde zondagmiddag een hele wedstrijd tegen Fortuna Sittard en merkte zondagmiddag dat het dubbele programma erin heeft gehakt.

Bennett van Fessem
AMSTERDAM

Tijdens de slotfase van de thuiswedstrijd tegen de Limburgse promovendus moest Van de Beek zijn reserves aanspreken. "Tijdens de laatste twintig minuten vond ik mezelf slordig, maar dat zag ik bij meer jongens", laat hij na de 4-0 zege weten aan VoetbalPrimeur. "Ik voelde de vermoeidheid erin komen. Dat moet even goed herstellen, want over een paar dagen wacht de volgende tegenstander alweer (PEC Zwolle, red.). Beide beentjes op de bank? Dat sowieso haha."

Na de stunt tegen Real Madrid werden de bloemetjes buiten gezet door de Ajax-spelers. "Zijn we nog een club ingegaan? Is dat zo? Dat zou ik niet weten", reageert Van de Beek breed lachend. "Nee, dat is geheim haha." Ajax moest bovendien langer dan gepland wachten op de terugreis naar Amsterdam. "We moesten een uurtje of anderhalf wachten totdat we de lucht in konden. Maar toen lag iedereen al voor pampus haha."

Bekijk hier het volledige interview met Van de Week:

Plaats een reactie

zondag 10 maart 2019 om 20:26
Is ze gegund, na een vernedering tegen en in Madrid, mag je lekker feesten!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:26
Bedrijfsgeheimen nooit prijsgeven!
Vind ik leuk
The Iceman +16510
zondag 10 maart 2019 om 20:32
Ze waren naar Opium, wees voorzichtig met deze bedrijfsgevoelige informatie.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:38
Opium is geweldig!!

Toen ik in Barca heb gewoond was dat toch wel een club die ik 1x in de 2 weken ging bezoeken
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
zondag 10 maart 2019 om 20:29
Nog even die prijzen pakken Donny hou vol
Vind ik leuk
Bixente +426
zondag 10 maart 2019 om 20:29
Die dekselse Donny toch...😅
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:30
Ja na de wedstrijd en je wil biertje of cola drinken dan is een bar na 00.00 uur een nachtclub 😂😂
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
zondag 10 maart 2019 om 20:34
Lekker Donny. Altijd het doofpotje meenemen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:39
Wat is dit voor titel? "nachtclub"en "iedereen lag voor pampus" woorden die donny helemaal niet gebruikt alleen de interviewer, precies om er zo'n "spannende titel" boven te kunnen zetten
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:48
het hakte erin, 2 keer in de week.........nou succes, deze week 3 keer................
Vind ik leuk
Isakson +283
zondag 10 maart 2019 om 20:51
2 keer per week naar de nachtclub? Dat is wat anders dan warmlopen
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:53
3x
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 21:04
Succes moet gevierd worden
Vind ik leuk
kees ee +942
zondag 10 maart 2019 om 21:27
gelukkig was de wedstrijd tegen pec verplaatst, . . energie genoeg voor de nachtclub !?
Vind ik leuk
Blac-ca +563
maandag 11 maart 2019 om 11:55
Nou nu moet je toch nog 3 wedstrijden in 1 week spelen ?
Zonder enig pardon het is en blijft toch onzin voor n week vrij te krijgen van de Bond, en ner aub het is maar n mening ,geen gezeik .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws