VP-voetbalkantine: 'Koeman moet Ihattaren zo snel mogelijk voor Oranje strikken'

VP-voetbalkantine: 'Koeman moet Ihattaren zo snel mogelijk voor Oranje strikken'

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 17:00ma 11-03-2019 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Strijd tussen PSV en Ajax wordt op laatste speeldag beslist'

Stelling 2: 'Scherpen is nu al goed genoeg om Onana op te volgen'

Stelling 3: 'Koeman moet Ihattaren zo snel mogelijk voor Oranje strikken'

Plaats een reactie

Baksteen95 +361
maandag 11 maart 2019 om 11:01
Stelling 1: Nee, Ajax staat voor speelronde 30 zes punten los en houdt dat vast (edit)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 11:15]
Vind ik leuk
bartjeee +1453
maandag 11 maart 2019 om 11:03
Denk t nie
Vind ik leuk
Snapje? +8564
maandag 11 maart 2019 om 11:10
Laatste hoop om nog wat van het seizoen te maken voor PSV, dat zie je aan het krampachtig vastklampen van de aanhang aan deze laatste strohalm.
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 11:07
Als ze voor die speelronde 6 punten los staan, dan zijn er nog steeds 15 punten te verkrijgen. Dat wil dus zeggen dat de theorie van 'het wordt beslist op de laatste speeldag" nog steeds optioneel is ondanks jouw theorie.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
maandag 11 maart 2019 om 11:12
Als je 6 punten los staat kun je dat niet op de laatste speelronde kwijtraken
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 11:15
speelronde 29 = 6 punten los.
speelronde 34 = laatste speelronde.

Dus stel ze spelen 2x gelijk tussen 29 en 34 dan wordt het dus wel beslist op de 34e speelronde.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 12:31
Ach, hij wilde zo snel mogelijk reageren om als 1e te staan. Later zag hij dat zijn post nergens op sloeg en paste hij dit aan.

Tellen is alleen Baksteen zijn sterkste kant niet.
Vind ik leuk
Baksteen95 +361
maandag 11 maart 2019 om 12:49
Leuk dat je de feiten verdraait. Ik heb die laatste zin eraan toegevoegd om het wat duidelijker te maken ;)
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 13:16
Zo is het wel duidelijker inderdaad.

Alleen zie ik PSV niet in de komende 4 wedstrijden 1x gelijkspelen en 3x verliezen. (dan komen ze op 65 punten)
Vind ik leuk
Baksteen95 +361
maandag 11 maart 2019 om 13:33
PSV speelt gelijk tegen VVV, verliest vervolgens van Ajax en verliest in speelronde 29 van Vitesse > 6 punten los.
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 14:05
Och... Die inhaalwedstrijd moest ik er nog af halen...

maandag hè... altijd weer die maandag
Vind ik leuk
Hookiepoki +187
maandag 11 maart 2019 om 15:40
En Baksteen ‘95
Zo is het ❌❌❌
Vind ik leuk
Nr14always +3677
maandag 11 maart 2019 om 17:05
Ik zie ze eerder bij vvv verliezen dan in Arnhem.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
maandag 11 maart 2019 om 12:33
Met het doelpuntengemiddelde gaat Ajax al de goede kant op maar nu nog even dat laatste tikkie. Ik heb het idee dat PSV nu onder een enorme druk speelt + een vertrekkende zee belangrijke shirtsponsor, dat maakt er allemaal niet leuker op.Bij Ajax gaat het er de laatste tijd toch allemaal wat frivoler aan toe met de finale KNVB beker in het vooruitzicht, laatste 8 CL en staan stevig op de 2e plek PSV in de nek te hijgen met het vooruitzicht dat ze nog op bezoek komen in de J.C. Arena.
Vind ik leuk
Hookiepoki +187
maandag 11 maart 2019 om 15:41
Voor de 31e is het al beslist ❌❌❌
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 17:43
Jij hebt echt zelden iets zinvols of inhoudelijks te melden hè?!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:20
Ajax zal nog spijt hebben dat ze niet een veredelde B-ploeg heeft laten aantreden tegen Feyenoord in de KNVB-beker. Het is toch weer een wedstrijd meer die zeker voor een relatief smalle selectie voor Ajax er voor kan zorgen dat het net te veel wordt, en het landskampioenschap verspeeld wordt.
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
maandag 11 maart 2019 om 17:33
Spijt, waarvoor, Ajax heeft een brede selectie en iedereen is fit. Dat heb je kunnen zien tegen Foruna en toen speelde ze nog maar op 50% van hun kunnen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 17:34]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:53
Mijn indruk is dat Fortuna van een ander niveau is dan Juventus en komen spelers die in de eredivisie, desnoods op 80% best goed mee kunnen in de CL te kort. Daarom is het van belang om de beste 11 tot dertien spelers heel te houden.
Maar natuurlijk mag je er anders over denken.
De tijd zal het leren.
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 17:41
Hahahaha idd ja
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:09
Dan zou het alsnog op de laatste dag beslist kunnen worden...
Vind ik leuk
Youri +217
maandag 11 maart 2019 om 11:12
PSV heeft nog een aantal lastige uitwedstrijden te spelen waar ze zomaar punten kunnen verspelen, Ajax daarin tegen heeft een iets makkelijkere maar wel drukke agenda, het kan zomaar dat die drukke agenda positief uitpakt omdat je in een lekker wedstrijdritme zit zoals voor de winterstop waar ze nauwelijks punten verspeelden. Het zal denk ik spannend blijven tot aan de laatste wedstrijddag maar 31 maart zal bepalend zijn denk ik.
Vind ik leuk
Baksteen95 +361
maandag 11 maart 2019 om 11:14
Dat klopt, maar ik denk dat Ajax alles wint tot het eind van het seizoen. Dus ik denk dat ze in speelronde 32 of 33 al kampioen zijn
Vind ik leuk
Youri +217
maandag 11 maart 2019 om 11:19
Ik zie ze inderdaad ook niet zo snel punten verspelen nu ze in zo'n lekkere flow zitten met de CL wedstrijden erbij. Gewoon doorgaan met wat ze nu doen en dan komt het helemaal goed! Kan niet wachten op 31 maart!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1989
maandag 11 maart 2019 om 12:18
Klopt, maar stel ze krijgen een pak op hun donder in de CL kan dat ook in de koppies gaan zitten.. mijn mening hierover is lastig het word een drukke periode, het belangrijkste is punten blijven pakken en tegen psv thuis winnen. Daarna verder kijken hoe het gaat aflopen ik heb Ajax al te vaak aan het einde van het seizoen punten zien verspelen.. op naar een mooie 2 kleine maanden!
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 17:45
Goede reactie. Denk wel dat als ze winnen van PSV dat PSV ineens meer punten gaat laten liggen
Vind ik leuk
Bruno Conti +1360
maandag 11 maart 2019 om 15:33
mooi toch dat jij dat denkt, ik denk het nie...
Vind ik leuk
Koekie1970 +1158
maandag 11 maart 2019 om 17:34
Zo'n baksteen richt een hoop schade aan zie ik.
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 17:44
Ajax gaat zeker niet alles winnen.....wel veel want ze hebben veel kwaliteit maar niet alles.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:55
Ajax valt als een baksteen omlaag !!!!! Baksteen95 jaar wat een leeftijd ik hoop dat ook te halen
Vind ik leuk
Koekie1970 +1158
maandag 11 maart 2019 om 17:33
Heb je die baksteen op je kop gehad?
1 Denk dat het heel lang spannend blijft.
2 Eerst laten rijpen.
3 Vragen kan altijd.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:03
Is psv al kampioen
Vind ik leuk
bartjeee +1453
maandag 11 maart 2019 om 11:03
Juist m
Vind ik leuk
3-0achter +243
maandag 11 maart 2019 om 11:05
31 maart valt de beslissing.
Vind ik leuk
AllAdIn +24569
maandag 11 maart 2019 om 11:06
Stelling 1: NEE.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:07
Nee wordt op 31-3 beslist
Vind ik leuk
SimonSays +7366
maandag 11 maart 2019 om 11:07
Stelling 1: Nee. Het wordt beslist in de voorlaatste speelronde.
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 11:10
In het voordeel van? :-)
Vind ik leuk
SimonSays +7366
maandag 11 maart 2019 om 11:15
Dat ligt eraan wie er verliest :p

Nou heb ik het even opgezocht en moet Ajax nou uit tegen de Graafschap in die voorlaatste ronde?! Ik zei maar wat lukraaks, maar dit is toch bijna een voorteken😜
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 11:18
Oh ja... nu zie ik het...

Maar ja, die ronde is het ook Willem II - PSV (vorig seizoen? :-))
Vind ik leuk
SimonSays +7366
maandag 11 maart 2019 om 11:20
Haha wat een toeval. Zou het dan een gedeelde eerste plaats worden? 😉
Vind ik leuk
benny-boys +2020
maandag 11 maart 2019 om 11:41
Ajax - Willem II dan ook vergeten 2016???
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 12:00
Dat was thuis... nu moeten we uit. Dat is heel anders.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
maandag 11 maart 2019 om 11:08
Stelling 1 : deze stelling is er alleen maar om reacties en clicks te behalen
Vind ik leuk
3Bier +14276
maandag 11 maart 2019 om 12:15
joh
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:08
Stelling 1: Die kans is er zeker! Hopelijk verneukt Ajax het dan niet weer...
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 11:09
Ik denk dat het 1 week eerder beslist wordt. Dan is de voorsprong van Ajax 4 punten en zijn ze dus niet meer te achterhalen.

Erg jammer, want thuis kampioen worden is het mooist.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
maandag 11 maart 2019 om 11:10
Na 4 jaar maakt het mij geen flikker uit waar hij wordt behaald. Als we hem maar halen.
Vind ik leuk
Molletje +2524
maandag 11 maart 2019 om 11:13
Eens.

Trouwens, nu ik er aan denk... kan dit voor Frenkie natuurlijk een super jaar worden.

De titel winnen in het Willem II stadion (Dat kan helaas niet zie ik nu... ik had de bekerfinale aangezien voor de 1 na laatste competitie wedstrijd)
De beker winnen in De Kuip tegen Willem II
De Champions League winnen tegen Barcelona.


(Enig idee tussen wie de strijd om de JC schaal gaat bij het winnen van de dubbel?)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 11:19]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:16
Verliezend bekerfinalist en kampioen toch
Vind ik leuk
Blindsy +18702
maandag 11 maart 2019 om 11:22
Dan krijgt Ajax gewoon de JC-schaal midweeks via DHL bezorgd.
Vind ik leuk
HanV +5446
maandag 11 maart 2019 om 11:27
De kampioen en de nummer 2 in de competitie. Als Ajax de beker wint is het dus altijd Ajax - PSV.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:56
Jij hebt gelijk, ik niet
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
maandag 11 maart 2019 om 11:56
Ajax - psv wordt het dan volgens mij. Maar laten we eerst de 3 van dit seizoen maar winnen
Vind ik leuk
pos +9658
maandag 11 maart 2019 om 11:11
AZ-PSV toch de laatste dag ? Die winnen we nooit.
Vind ik leuk
Emnu +7050
maandag 11 maart 2019 om 11:12
Stelling 1: dit scenario is hoogst onwaarschijnlijk en alleen mogelijk als Ajax nog 2 wedstrijden moet inhalen en PSV daarna (de laatste speeldag buiten inhaalwedstrijden om) is uitgespeeld.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
maandag 11 maart 2019 om 11:13
Ajax moet zijn kop erbij laten, PSV gaat een x goed onderuit
Vind ik leuk
SimonSays +7366
maandag 11 maart 2019 om 11:23
Dan moet PSV goed zijn kop erbij houden, Ajax gaat nog een keer onderuit😁
Vind ik leuk
ech wel +28
maandag 11 maart 2019 om 11:15
ach beste psv supporters,ajax moet nog naar de graafschap en we kennen de geschiedenis
Vind ik leuk
SimonSays +7366
maandag 11 maart 2019 om 11:25
Dat zou toch te gek voor woorden zijn..
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:57
Voorlaatste wedstrijd toch? Wat zou t prachtig zijn als daar de titel wordt gepakt.
Vind ik leuk
3Bier +14276
maandag 11 maart 2019 om 12:16
En dat Sjakie de schaal dan uitreikt
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:01
Ja dat is t ultieme!
Vind ik leuk
Groen +3296
maandag 11 maart 2019 om 19:28
Nee, het ultieme zou zijn René en Willy!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:16
Is niks over te zeggen.
PSV wint gewoon zijn potjes net zoals Ajax. Ze zijn beiden niet goed uit de winterstop gekomen. Dat kan gebeuren.
Dat geneuzel of het goed of slecht is heb je niks aan. Het gaat om de schaal
Vind ik leuk
Blindsy +18702
maandag 11 maart 2019 om 11:20
Stelling 1: Waarschijnlijk wel. Maar de eindstand van de wedstrijd Ajax - PSV beslist wél wie er kampioen gaat worden. En ik vul 3-1 in.
Vind ik leuk
B H +311
maandag 11 maart 2019 om 11:20
Aankomend weekend valt de beslissing!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:22
competitie is beslist na AJAX-PSV
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:23
Eens. Ajax- psv wordt gelijkspel. En hoewel psv minder speelt, blijven ze wel winnen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 11:50]
Vind ik leuk
Hvdp +1837
maandag 11 maart 2019 om 11:48
gelukkig is psv-ajax al gespeeld!!
ajax wint gewoon thuis van psv
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:50
Gewoon?
Vind ik leuk
Hvdp +1837
maandag 11 maart 2019 om 12:11
ja we houden het in deze fase van de competitie simpel.
dus gewoon!!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 12:20
Wel goede argumenten
Vind ik leuk
Hvdp +1837
maandag 11 maart 2019 om 12:22
de argumenten worden door ajax en psv zelf aangedragen
ajax weer in een flow
psv zoekende (tja waar naar?)
dus als je het voetbal een klein beetje volgt moet dit genoeg zijn
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 12:26
Ajax een druk programma, kans op blessures groter.
Focus is lastiger op drie gebieden.

Dus nee, je atgumenten zijn niet voldoende.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
maandag 11 maart 2019 om 12:29
sorry ik heb géén argumenten genoemd
ik geef de feiten aan
nogmaals (en nu goed lezen)
ajax wéér in een flow
psv zoekende (zakt steeds verder weg)

dat zij de feiten
jij hoopt op wonderen !!
Vind ik leuk
HanV +5446
maandag 11 maart 2019 om 11:29
Ik denk dat het de eerstvolgende wedstrijd al een onverwachte uitslag in punten brengt.
Vind ik leuk
3Bier +14276
maandag 11 maart 2019 om 12:19
Ajax - Zwolle bedoel je?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 12:31
Dat wordt gewoon 5-0.. van AZ zullen we het moeten hebben. Ga toch liever met 5 punten vootsprong richting adam
Vind ik leuk
3Bier +14276
maandag 11 maart 2019 om 12:36
Verwacht dit weekend eerder puntverlies van PSV dan van Ajax.
Hoewel de laatste wedstrijd op kunstgras de beste wedstrijd van PSV was na de winterstop.
Vooral de jongere generatie kan aardig uit de voeten op kunstgras
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 13:33
Lars gaat ons die 3 punten gunnen en zal een weekendje vrij nemen 😉
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:45
Neen, de titelrace wordt eerder beslist en ik vrees dat PSV het niet gaat redden (vind ik niet erg). En waarom neem ik deze stelling in ? PSV laat de laatste weken een vermoeide en ongeïnteresseerde indruk achter. Is de klap tegen Feyenoord hard aangekomen of hebben Heerenveen en Utrecht PSV aan het wankelen gebracht ? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat PSV de hete adem van Ajax voelt en daardoor een zenuwachtige indruk maakt. Ajax maakt integenstelling tot PSV een conditioneel betere indruk. Terwijl Ajax nog op alle 3 fronten om een prijs vecht. Alleen daarom moet je respect voor Ajax opbrengen.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2523
maandag 11 maart 2019 om 11:47
Ik denk het niet, het word al eerder beslist, aangezien Psv loopt te kwakkelen en Ajax zijn “flow” weer terug heeft. Zoals Psv nu speelt maakt Ajax er gehakt vn in de JCA. Dan staat Ajax bovenaan en wordt het bij Psv nog meer een rotzooitje en gaan ze het helemaal niet meer redden. Ik denk dat de comp beslist gaat worden in Amsterdam
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:50
Nee, de komende 3 speelweken zijn beslissend.
Vind ik leuk
stratumseind +195097
maandag 11 maart 2019 om 12:18
Stelling 1 of de 1 na laatste want dan is het de graafschap ajax ...en dan weten we allemaal hoe dat afloopt , schaaltje weer naar eindhoven
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 12:22
Reken er maar niet op
Vind ik leuk
JoeyC +3967
maandag 11 maart 2019 om 12:58
Stelling 1. Nee, de strijd wordt door de VAR beslist in het voordeel van Ajax.
Vind ik leuk
thierryer +2035
maandag 11 maart 2019 om 13:23
Stelling 1: dat zou heel goed kunnen. Psv is een ster in slechte wedstrijden winnen. Ajax is daar minder goed in. 1 punt voorsprong ajax dus wordt beslist laatste ronde.
Vind ik leuk
Gelukshand +909
maandag 11 maart 2019 om 13:27
Volgens mij heeft PSV nog niet eerder om 12.30 gespeeld?

En als ik de cijfers van VVV bekijk, dan wordt dat een lastige potje.
Ajax had het begin van het seizoen er moeite mee, Feyenoord nam de 3 punten niet mee naar Rotterdam.

Dus eerst maar hier naar kijken voordat we gaan kijken naar 31-3
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:03
Stelling 1: Dit zeg ik al sinds half februari. Het ligt zo dicht bij elkaar en dat psv zich weer herpakt is een kwestie van tijd. Bovendien is AZ-psv een leuke pot als laatste wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:05
Stelling 2, nee op dit moment nog niet. Is een lange keeper maar nog teveel jeugdige fouten. Varela gebruiken als keeper volgend seizoen en Scherpen kopen en nog een jaartje bij Emmen stallen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:11
Varela is ook niet goed genoeg Onana op te volgen.
Vind ik leuk
Kevindo +1966
maandag 11 maart 2019 om 14:07
Stelling 2:

Zeker niet. Daarnaast hoop ik voor (de) Ajax (fans) ook niet dat dit het niveau is waar op wordt gescout. Leuke talentjes hoor deze keeper en bijvoorbeeld Pierie, maar die gasten zullen er echt niet per direct staan.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:09
Stelling 2: Scherpen is nog niet goed genoeg om Onana op te volgen. Hij is ongeveer net zo goed als Onana van 3 a 4 jaar geleden.
Vind ik leuk
ToniQued +12
maandag 11 maart 2019 om 14:12
1. Ja, ajax wordt kampioen.

2. Nee bij lange na niet.

3.....
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:13
Strijd om landstitel word beslist als ze tegen elkaar mketen !!
.
Scherpen zal mis. Qua keepen weinig onderdoen ..maar ervaring .heeft ie 0 ..en daf moet die eerst hebben .en dan ??? Afwachten
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:18
Stelling 2: HAHAHAHHAHAHAHHA
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 14:19]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:19
Jezus wat een stelling is nummer 2 zeg.. Kap dan maar gewoon met dit gekke rubriekje!!
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
maandag 11 maart 2019 om 14:59
Nee joh..... de geile-Ajax-glijerij mag niet ophouden!
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
maandag 11 maart 2019 om 14:59
1 Wie weet.... dat je er een mening over hebt is vast heel belangrijk.
2 Als je in verband wordt gebracht met Ajax dan ben je al snel de beste van de wereld.... kun je nagaan hoe goed je bent als je er ook nog eens gaat tekenen. Geweldig verhaal weer, opnieuw uit de koker van de veelgeprezen redactie van deze site.
3 Liever niet.
Vind ik leuk
JoeyC +3967
maandag 11 maart 2019 om 15:09
Stelling 2. Nee, al zal hij wel weer de beste keeper van de Eredivisie zijn als hij Onana volgend seizoen opvolgt (volgens veel Ajacieden hier).
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:16
Bij gebrek aan concurentie kan dat zomaar gebeuren.
Vind ik leuk
Hookiepoki +187
maandag 11 maart 2019 om 15:42
💡💡💡💡gaan uit ❌❌❌
Vind ik leuk
broedkip +2206
maandag 11 maart 2019 om 16:09
Stelling 2 is geen stelling. Een topkeeper vergelijken met een ballenvanger
Vind ik leuk
Bhj +2278
maandag 11 maart 2019 om 17:03
Ajax moet die Ihattaren kopen, als opvolger van Frenkie, zou ik de ideale opvolger vinden.

Dat hij bij PSV speelt of iets, boeit me weinig. PSV heeft daar altijd schijt aan gehad, dus waarom zou je het niet doen. Help je PSV misschien ook een beetje uit het slop met 18 miljoen of zo.

Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 11 maart 2019 om 17:05
Opvolger Frenkie? 2 totaal verschillende posities.
Vind ik leuk
Bhj +2278
maandag 11 maart 2019 om 22:27
Dat wil niet zeggen dat hij die positie niet kan spelen, ik denk dat hijin die rol heel
Goed uit de voeten kan
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 11 maart 2019 om 22:29
Zou me verbazen. Niet dat we het ooit gaan zien.
Maar zijn verdedigings kwaliteiten, tegen Nac, waren er niet veel. Terwijl Frenkie dat duidelijk wel doet. DIe van PSV moet eerst meer ervaring op doen voor hij op die plek kan spelen. Dat denk ik in ieder geval op basis van de einige momenten die ik tot nu toe van hem heb gezien.
Vind ik leuk
Hupfean +5315
maandag 11 maart 2019 om 19:04
Beetje veel niet voor een joch van 17 die nog niks heeft laten zien.
Vind ik leuk
Bhj +2278
maandag 11 maart 2019 om 22:28
Is veel, maar als je hem als Ajax wil hebben dan moet je bieden. Je pikt hem wel van je concurrent af. Bayern kreeg al die spelers van dortmund ook niet voor een appel en een ei
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 11 maart 2019 om 17:04
Stelling 3: Nee. Pas erbij roepen als je hem echt gaat gebruiken. Die jongen moet zelf de juiste keuze maken.
De Nederlandse clubs moeten zelf maar gaan leren van dit zoveelste voorbeeld als hij voor Marokko gaat kiezen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:10
Idd ik heb liever iemand in het nl staan die daar met hart en ziel voor gekozen heeft dan iemand die die keuze maakt omdat “het goed voor zijn carrierre is..
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 18:02
Tja maar dat is lastig! Dus geen Marokkanen bij de clubs halen ?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 11 maart 2019 om 18:08
Niet specifiek Marokkanen. Elke speler met een dubbel paspoort weigeren is het overwegen waard. Of misschien niet eens de clubs maar dan de jeugd elftallen van Oranje moet ze zeker weigeren.
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 18:14
Eens, dan schep je duidelijkheid en geef je ze niet dit podium. Nederlandse jongens hebben deze optie ook niet.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:07
Nee, als hij niet zelf voor Oranje wil kiezen kan ie beter gelijk voor Marokko kiezen. Sowieso moet dat hele dubbele paspoort verhaal nu eens afgeschaft worden, je bent of Nederlander of Marokkaan, niet van twee walletjes eten en dan janken dat je vind dat je nergens echt bij hoort, omdat je hier als Marokkaan gezien wordt en in Marokko gezien wordt als die rijke Nederlander.
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 18:00
Zo is het!! Gezeik met die klote paspoorten
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 11 maart 2019 om 17:14
Stelling 3: Ik heb liever Kökcü in Oranje!
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 17:59
Kökcü komt er ook aan m, zeker weten
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:14
Stelling 3---zijn niet goed wijs.
Vind ik leuk
Jelmer038 +226
maandag 11 maart 2019 om 17:16
Stelling 1: valt niet te voorspellen
Stelling 2: nog niet, misschien in de toekomst
Stelling 3: zekers
Vind ik leuk
JoeyC +3967
maandag 11 maart 2019 om 17:19
Stelling 3. Volmondig ja. Anders kiest ie sowieso voor Marokko.
Vind ik leuk
bert +553
maandag 11 maart 2019 om 17:19
1 ja in voordeel van Ajax dat wordt alweer huilen voor de calimero’s
2 zeker weten
3 nee heeft nog niks laten zien
Vind ik leuk
NvC +8476
maandag 11 maart 2019 om 17:21
Eerder Robin Gosens in Oranje.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1422
maandag 11 maart 2019 om 17:24
Stelling 3: Ja! Stuur Strootman en Vormer maar naar Marokko.
Vind ik leuk
Ikkuh +1962
maandag 11 maart 2019 om 17:26
Stelling 1: 'Strijd tussen PSV en Ajax wordt op laatste speeldag beslist'

Nee

Stelling 2: 'Scherpen is nu al goed genoeg om Onana op te volgen'

Who cares?

Stelling 3: 'Koeman moet Ihattaren zo snel mogelijk voor Oranje strikken'

Gaan we nu elke keer als een Marokkaan drie keer een bal hoog kan houden roepen dat Koeman hem moet oproepen?

Ik vind sowieso dat marokkanen niets te zoeken hebben in het NL11tal maar dat terzijde
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 11 maart 2019 om 17:30
1 Nee.
2 gelul van een dronken aarbei, degene die die stelling heeft bedacht moeten ze opsluiten.
3 Nee.
Vind ik leuk
Jappy +104
maandag 11 maart 2019 om 17:33
Stelling 3 Ja anders is Nederland hem kwijt dit kan een hele goede voetballer worden
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:37
Stelling 3: Koeman kan een poging doen, maar die jongen zal toch zelf moeten kiezen.
Vind ik leuk
Andreh +1186
maandag 11 maart 2019 om 17:42
1 Ajax wordt hoe dan ook kampioen

2 Scherpen is niet goed genoeg


3. Ihattaren is (nog) niet aan Oranje toe, misschien over 3 a 4 jaar, niks vastleggen, nu nog niets speciaals, zie liever Stengs
Vind ik leuk
Bint +302
maandag 11 maart 2019 om 17:51
Stelling 3: De KNVB heeft het nobele streven om jonge jongens niet zomaar een paar minuten te laten spelen en ze op die manier 'vast te leggen'. De Marokkaanse bond lijkt daar de laatste tijd veel meer mee bezig te zijn. Het lijkt mij niet gek om deze manier af en toe toch toe te passen.

Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 17:57
De KNVB moet zich in een heel vroeg stadium keihard opstellen. Of je speelt voor Nederland of je speelt helemaal niet
Vind ik leuk
Bint +302
maandag 11 maart 2019 om 20:21
Alleen ben ik bang dat dat makkelijker gezegd dan uitgevoerd is. Als jonge jongen kiezen ze allemaal voor Oranje, want dat is dichter bij huis, fantastische opleiding en aanzien. Daarbij denk ik ook oprecht dat spelers met een dubbele nationaliteit er op jonge leeftijd nog niet zo nadenken over de keuze die ze dienen te maken. Zodra ze later vrienden hebben met dezelfde roots en die roots aangewakkerd wordt, dan wordt het doorgaans een echte keuze die ze moeten gaan maken.
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 22:09
Helemaal met je eens. Dat zak zeker zo zijn maar ja, wij zijn zo’n land waar die keuzevrijheid er is, in Marokko of andere landen kan dat niet eens.

Hebben we het niet eens over de centen die clubs en KNVB erin steken
Vind ik leuk
Andone +213
maandag 11 maart 2019 om 17:55
Stelling 1. Denk het wel maar denk ook dat die laatste wedstrijd voor diegene een makkie wordt, dat zie je namelijk heel vaak met die laatste potjes, enkele uitzonderingen daargelaten.
Stelling 2. Scherpen is wel een talent maar om hem nu al opvolger te maken? In de arena keepen is toch een iets andere druk denk ik.
Stelling 3. Iedere keer weer deze discussie. T’is dat het nu om deze speler gaat maar, idrissi? Matige speler, Ziyech heeft de fout van zn leven gemaakt, mazraoui ook en deze jongen ook als ie voor Marokko kiest.

Afrika cup spelen op knollenvelden, de toekomst ligt in Europa. Maar iedere keer deze vragen over mensen met 2 paspoorten. Krijgen anderen in Marokko dezelfde vraag voorgelegd. Je speelt in Nederland, wordt betaald in Nederland en dus geen optie die keuzevrijheid.

Dan maar de keuze al voorleggen als ze 6 jaar zijn. Nu spelen ze allemaal jeugdinterlands voor Nederlandsen mogen ze alsnog de keuze maken? Waarom investeert de KNVB in spelers waarvan ze niet weten of ze later ook voor ons spelen?

Bullshit
Vind ik leuk
Cookee +12635
maandag 11 maart 2019 om 17:58
1. Grappige stelling, wie weet nou wat er gebeurt.
Volgende week steekt een polletje de kop op, bal stuit via de paal de goal in en Ajax verliest daardoor. Of PSV overkomt hetzelfde.

2. Scherpen moet gewoon 5 jaar ervaring in de tas hebben voor hij doorgroeit.

3. Marokko of Koemen moeten NIET Ittaharen de ene of andere kans afpakken als ze hem niet gaan gebruiken, ik vind dat zo vals.... laat hem debuteren dan hebben anderen er niks meer aan.
Hij debuteert net bij PSV.... waarom zo'n haast.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 18:07
1: oneens, we maken het lekker af in Amsterdam JONGUH
Grapje natuurlijk, ik verwacht wel dat het pas in speelronde 33 of 34 beslist wordt.
2: (nog) oneens, maar ik heb wel vertrouwen in hem
3: oneens, is natuurlijk een prachtige speler, maar als hij naar Marokko wil is dat ook mooi. Koeman moet hem vooral ZELF laten kiezen.
Vind ik leuk
kees ee +913
maandag 11 maart 2019 om 18:35
st 3; voetbalt die bij ajax ??
Vind ik leuk
74ratje +701
maandag 11 maart 2019 om 18:35
Nee. Ajax verspeeld Kampioenschap uit bij de graafschap. Nee. Misschien
Vind ik leuk
meloen87 +803
maandag 11 maart 2019 om 18:41
1. Ik zeg: degene die de topper tussen Ajax en PSV wint over een paar weken, wordt landskampioen. Het kan dus zo zijn dat het pas op de laatste speeldag wordt beslist, maar eerlijk gezegd denk ik dat het al eerder zal gebeuren.
2. Nee, absoluut niet. Laten we even realistisch blijven, die knul komt pas net kijken. Het is misschien een goed idee om hem over te nemen, maar als 3e keeper. Ik zie hem echt geen 1e keeper worden bij Ajax.
3. Ik vind het echt een stunt van Marokko om hem nu al te benaderen. Het zorgt ervoor dat Koeman en de KNVB in een lastige positie komen te staan. Die knul heeft inderdaad talent, maar hij is pas 17 jaar oud en komt maar net kijken.
Vind ik leuk
Hupfean +5315
maandag 11 maart 2019 om 18:59
Stelling 3: NEE! Dan straks weer voor lul staan als ie met zijn hart voor marokko kiest. marokkanen zijn geen Nederlanders en horen niet in oranje.
Vind ik leuk
Isakson +121
maandag 11 maart 2019 om 19:08
Stelling van Pythagoras
Vind ik leuk
rdv0612 +2
maandag 11 maart 2019 om 19:08
stelling
Vind ik leuk
rdv0612 +2
maandag 11 maart 2019 om 19:12
stelling 3: Ihattaren is een zeer goede voetballer met net 17 jaar. Zelden zo iets gezien. De rust die hij uitstraalt. Ongelooflijk goed. En dat na een paar inval beurten en eerste inzet vanaf begin.
Hoort nu al in het nederlands elftal thuis onafhankelijk van zijn roets van zijn ouders. De ligt stond toch ook al met 17 jaar in het nederlands elftal.
Vind ik leuk
Ikkuh +1962
maandag 11 maart 2019 om 19:41
Wat een gek zeg, hoort nu al in het NL11tal, ben je hard op je hoofd gevallen of PSV supporter?
Vind ik leuk
Isakson +121
maandag 11 maart 2019 om 22:33
Er is toch niet aangegeven welk elftal?
Vind ik leuk
rdv0612 +2
woensdag 13 maart 2019 om 19:05
Je mag ook met tegen argumenten komen. Hij is zelfs nog niet bij Jong oranje geselecteerd. Kijk eens naar Kluivert. Hoe jong was hij? En ik vindt hem al beter op deze leeftijd. En dit gaat helemaal niet of ik voor ajax, psv of feyenoord ben. We moeten kijken wat goed is voor het nederlands elftal. Hopelijk ontwikkeld hij zich door tot een wereldspeler! Met de Jong, de ligt en nog een paar andere spelers hebben wij dan een team voor de toekomst.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws