Schouten voetbaltechnisch klaar voor stap: 'Feyenoord niet te hoog inschalen'

Schouten voetbaltechnisch klaar voor stap: 'Feyenoord niet te hoog inschalen'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 10:30di 12-03-2019 om 10:30

Mario Been denkt dat Jerdy Schouten voetbaltechnisch klaar is om de stap naar Feyenoord te maken. Mocht het tot een overgang komen, zal alleen moeten blijken of Schouten ook met de druk van een grote club kan omgaan.

"De druk, kan hij daartegen? Voetbaltechnisch gezien moeten we ook Feyenoord niet te hoog inschalen", stelt Been bij FC Rijnmond op RTV Rijnmond. "Ik denk dat die stap niet zo groot is voor hem."

Geert den Ouden is positief over de middenvelder. "Als ik naar hem zit te kijken, zie ik hem zo weinig fout doen. Hij heeft rust in zijn spel, vooral als middenvelder is dat cruciaal. Of hij nu tegen Ajax of Heerenveen speelt: op het moment dat hij onder druk komt te staan, blijft hij rustig. Natuurlijk maakt hij wel eens een foutje, maar echt niet veel."

De stap naar Feyenoord vindt Den Ouden echter wel groot. "Of hij dan gelijk naar Feyenoord kan? We hebben heel veel spelers gezien die van Utrecht, Heerenveen de overstap maakten naar Feyenoord en die dat allemaal niet hebben waargemaakt."

Poll

Is Schouten goed genoeg voor de Nederlandse top?

(4362 stemmen)

Plaats een reactie

Lekkerjoh +880
dinsdag 12 maart 2019 om 10:32
Lijkt me een goede investering voor Feyenoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:37
Leuk spelertje
Vind ik leuk
Lekkerjoh +880
dinsdag 12 maart 2019 om 10:42
Ja toch moet ook wel betaalbaar zijn lijkt mij
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:42
Denk 1 tot 2 miljoen voor deze speler. Dat moet Feyenoord wel kunnen betalen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
dinsdag 12 maart 2019 om 13:20
Als Mario Been zegt kan je het wel met een Korreltje zout nemen hoor.
Heb nog een wrange smaak als trainer gehad te hebben
Vind ik leuk
De Kleine +127
dinsdag 12 maart 2019 om 13:40
Ja 5 miljoen voor afkopen van 2 jarig contract en doorverkoop 20% dat zou feyenoord moeten betalen
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 10:33
ach als je ziet wat er nu op het middenveld staat,zou Schouten zo gek nog niet zijn hoor
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:36
Is wel toe aan een stap hogerop! Talentvolle speler maar zijn volgens mij meerdere kapers op de kust meende ik
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:02
Klopt onder andere vanuit subtop Italië
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:03
Zou een goed middenveld kunnen vormen bij jullie met Kokcu en Toorntra.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6157
dinsdag 12 maart 2019 om 11:14
Om eerlijk te zijn zou ik liever Schouten en bv Ayoub als blok achter Kökcu zien, zodat Kökcu vrij achter de aanval zijn gang kan gaan
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:47
Ja dat zou kunnen, alleen vind ik Toornstra een stuk beter dan Ayoub. Schouten de pure controleur, Toornstra als loper en Kökcü als brein achter de aanval.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1990
dinsdag 12 maart 2019 om 12:12
Inderdaad ik vind ayoub echt zon goede speler snap echt niet dat die geen basis plaats heeft
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:06
Luiheid. Hij is een geweldige invaller maar stel je hem 90 minuten op dan is het ruk.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1990
dinsdag 12 maart 2019 om 15:37
Vind je dat echt ?? Heb hem bij fc utrecht jaar lang gevolgd en vond het juist een vecgter echt
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:13
Heb je zijn wedstrijden bij Feyenoord in de basis ook bekeken dan?
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1990
vrijdag 15 maart 2019 om 22:28
Nee daar heb je gelijk in nog niet gezien .. maar heeft echt veel kwaliteiten vind ik
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 01:38
Ja dat vind ik ook, maar de trainer zal hem niet voor niets op de bank houden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:34
Goed bezig VP!

Iets meer Feyenoord berichten aub voor onze Rotterdamse vrienden. Ze beginnen het nu echt niet meer leuk te vinden hoor haha.
Vind ik leuk
fedor2501 +6331
dinsdag 12 maart 2019 om 10:36
Ach meissie toch
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:44
Niet zo zuur jongen haha. Ik zag net een paar Rotterdammers daar over piepen in Ajax topics. Hier verdiend VP wel een compliment lijkt mij!
Vind ik leuk
rotterdammm +1644
dinsdag 12 maart 2019 om 11:16
Is wel 1 van de redenen waarom er niet enorm veel Feyenoorders zijn die mee discussieren op dit forum. Soms dan denk ik, van goh wat is er voor nieuws vandaag en dan zijn er weer enkel en alleen geruchten rondom Ajax dat je denkt, wat heeft het voor zin om hiernaar te kijken. Ik denk dat velen, ikzelf ook, dan gewoon de voorkeur geven aan FR12 waar het gewoon alleen over ons cluppie gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:26
Mooie reactie rotterdammm!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:04
Tot dat Ajax straks niks heeft,dan alleen maar geld. Geen CL,geen kampioenschap,geen beker en dan maar hopen op alleen maar nieuws over alles en iedereen behalve Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:10
Zolang je het zelf nog begrijpt vind ik het allemaal goed joh haha.

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:07
Wat heb jij gegeten vandaag? Een zure appel?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:17
Yoghurt met crusli. Moet je ook eens proberen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:14
Dat is geen eten joh.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1247
dinsdag 12 maart 2019 om 11:25
Elke dag hetzelfde eten is ook niks he haha 😉
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:34
Als hij net zo,n grote wordt als zijn familielid Henk Schouten dan zit Feyenoord goed met deze jongen.
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 10:41
Wat een mooie man was Henk he...
Vind ik leuk
Ove +2643
dinsdag 12 maart 2019 om 10:52
Henk Schouten heeft nog steeds het record, meeste doelpunten in 1 wedstrijd 9
Vind ik leuk
Smithsonian +43288
dinsdag 12 maart 2019 om 10:35
Kopen en verhuren.
Vind ik leuk
kuurie96 +1456
dinsdag 12 maart 2019 om 10:39
wat dacht je van Clasie terugsturen en laten spelen die Schouten
Vind ik leuk
Smithsonian +43288
dinsdag 12 maart 2019 om 10:40
Mee eens.
Vind ik leuk
Ove +2643
dinsdag 12 maart 2019 om 10:54
Ook mee eens
Schouten veel beter dan Clasie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:43
Clasie is toch ook half heilig verklaard bij Feyenoord? Van Geel gaat Southampton vast een heel groot plezier doen! ;-)
Vind ik leuk
Smithsonian +43288
dinsdag 12 maart 2019 om 11:01
Daar vrees ik ook voor.
Vind ik leuk
Erik-Vites +741
dinsdag 12 maart 2019 om 10:37
Kom maar naar Arnhem, kunnen we eindelijk afscheid nemen van Foor....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:05
Haha, daar zeg je idd wat.. Was al bijna vergeten dat die jongen in NL prof kon zijn
Vind ik leuk
3-0achter +306
dinsdag 12 maart 2019 om 10:37
Jerdy Schouten naar Feyenoord? Goede zet van de Rotterdammers op Zuid.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:37
Gelijk naar Feyenoord is wel een behoorlijke stap vanaf Excelsior. Misschien kunnen ze hem kopen, en dan een jaartje bij een Utrecht of Heerenveen stallen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:45
Ik denk dat het verschil op voetbaltechnisch gebied niet zo groot is tussen Excelsior en pak em beet Utrecht. Als je Schouten kan halen voor een leuke prijs, gewoon doen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:29]
Vind ik leuk
Eimersweide +9219
dinsdag 12 maart 2019 om 11:12
En wat heb je dan voor zekerheid als je hem eerst een jaartje stalt? Als hij het bij Heerenveen of Vitesse goed zou doen, is dat toch ook geen garantie? Zie Bilal, St Juste, Vejinovic etc.
Vind ik leuk
Justin Kees +2621
dinsdag 12 maart 2019 om 10:40
“We hebben veel spelers van Heerenveen en Utrecht gezien, die de overstap maakten en dat allemaal niet hebben waargemaakt”... nee, tuurlijk niet! Maar dan moet je wel ff kijken wat voor trainer er loopt... die heeft nog niemand beter gemaakt, houdt vast aan het bekende en vooral aan de link met Rotterdam. Deze man heeft miljoenen aan transfergeld laten verdampen...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:44
Die kan wel ballen ja, maar of hij het niveau van Feyenoord al aan kan vraag ik me af..
Vind ik leuk
Pec010 +2511
dinsdag 12 maart 2019 om 11:13
Een tussenstap lijkt mij verstandiger. Prima voor de subtop lijkt me.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:17
misschien iets voor Pec? ;)
Vind ik leuk
Pec010 +2511
dinsdag 12 maart 2019 om 11:35
Zou zeker welkom zijn maar denk eerder een club als Vitesse of Utrecht.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:00
We gaan het zien, die speelt volgend seizoen iig niet meer bij excelsior :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:44
Schouten een goede voetballer voor Feyenoord en nog betaalbaar ook.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:45
Tapia, Schouten en Kökcu zou een heerlijk middenveld zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:53
Tapia? Op basis waarvan? Schouten en Kokcu zou ik graag zien! Maar dan liever iemand anders ipv Tapia. Dan eerder nog Ayoub!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:23
Op basis van zijn vermogen om een lange pass te geven, er verdedigend in te klappen en zijn goede techniek. Liet het zien in de speeltijd die hij bij ons kreeg en bewijst degene die zijn kwaliteiten betwijfelen nu ongelijk bij Willem 2.
Vind ik leuk
fedor2501 +6331
dinsdag 12 maart 2019 om 11:41
Je hebt hem weinig zien spelen bij Feyenoord denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:00
Je vergeet alleen dat zijn positionering niet voldoende is, Hij teveel risico neemt in de achterhoede met ze gekke dribbels. Dat erin klappen gaat soms roekeloos en ik vind zijn visie ook niet goed genoeg!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:54
Mario toen jij nog trainer was, Toen was die stap niet zo groot! Omdat ook jij Mario er geen kaas van gegeten heb!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 11:03
Ze zullen wel wachten tot die voor hun 👃 word weg gekaapt
Vind ik leuk
Ajax_PK +2
dinsdag 12 maart 2019 om 11:04
Zeker een speler met talent. Denk dat Schouten en een prima vervanger zou zijn voor Clasie. Denk wel dat er meer interesse zal zijn vanuit de subtop. Ben benieuwd wat hij gaat kosten.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
dinsdag 12 maart 2019 om 11:04
zeker niet klaar voor de Nederlandse top. daar ligt het niveau wel een stukje hoger

Voor Feyenoord zou hij wel in aanmerking komen. al ben ik bang dat het lastig blijft in zo een matig elftal te schitteren
Vind ik leuk
kees ee +923
dinsdag 12 maart 2019 om 11:04
. . 't lijkt me voorlopig wat logischer om schouten niet te hoog in te schalen mario(dona) !? (na het voetbal, . . de kuren ??)
Vind ik leuk
heur es +874
dinsdag 12 maart 2019 om 11:07
De spelers die niet gelukt zijn is allemaal de schuld van Gio en Martin. Ze doen te weinig met aangetrokken spelers.

Wat dacht je van deze opstelling?

Vermeer
ST Juste-Bottegin-VD Heiden-Haps

Amrabat - Ayoub

Berghuis

Bilal Jorgensen. Boetius

Uiteraard V Persie erbij, maar ik besef dat hij geen kapitaal meer heeft.
Vind ik leuk
Erik-Vites +741
dinsdag 12 maart 2019 om 11:11
Bilal zal ik knap vinden om die nog op te stellen.....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:13
Hahaha je vergeet Shinji Ono!
Vind ik leuk
fedor2501 +6331
dinsdag 12 maart 2019 om 11:43
Ja en vHanegem trekt ook zn schoenen weer aan. Hij zei echt Bilal hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Jan Boskamp stopt ook net het eten van bami ballen en trekt de schoenen aan!
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 11:40
Euhhh, Bilal, Boetius en Amrabat zijn al even verkocht he? Wat dacht je daarvan.
Vind ik leuk
Eimersweide +9219
dinsdag 12 maart 2019 om 11:14
Ik zou liever Vlap dan Schouten nemen. Maar die zal Feyenoord denk ik niet kunnen betalen.
Vind ik leuk
Just Nuts +677
dinsdag 12 maart 2019 om 11:16
Schouten en Vlap.....toch 2 jonge nederlanse middenvelders die het leuk doen
Vind ik leuk
Jaknes +26
dinsdag 12 maart 2019 om 11:40
Perfect voor Feyenoord weg met clasie en gewoon die jongen kopen
Vind ik leuk
thierryer +2037
dinsdag 12 maart 2019 om 11:45
Mario, de reden dat je feijenoord niet te hoog inschaalt, is juist omdat ze altijd dit soort spelers haalt.
Vind ik leuk
Fr koln +61
dinsdag 12 maart 2019 om 11:51
Halen deze jongen, je kan er geen buil aan vallen. Kan toch een aardig balletje trappen.
Vind ik leuk
kdekorte +11
dinsdag 12 maart 2019 om 12:05
Deze jongen gewoon halen. Hij speelde vroeger altijd op nummer 10 en sinds Telstar is die pas naar achteren verplaatst. Hij viel daar meteen op, nu bij excelsior valt die ook op. Dus daar zit ook no zoveel rek in. Gaat zich wel makkelijk aanpassen bij Feyenoord. Een van de weinige ED voetballers waarvan ik zeker ben dat die een stap naar de top 3 aankan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:16
Stap naar Feyenoord naar Excelsior is enorm.

Ik denk dat Feyenoord moet inzetten om Fer en Karim terug te halen.

Keeper 1 van de 3 (vind ze allemaal goed)

Rechtsback: St Juste
Achterin Bottegin en iemand anders
Linksback: Ayoub (huh...ja waarom niet)

Middenveld Fer-Karim-Toornstra-Kokce

(Toornstra een soort Ziyech invulling geven)

Voorin: Larsson & Jorgensen

Trainer Jaap Stam met zijn assistent
3de trainer: Alex Pastoor (huh..ja die)

TD Martin van Geel ism Dirk Kuyt.

Voorzitter: De man van de vrienden van Feyenoord met die baard.


Vind ik leuk
heur es +874
dinsdag 12 maart 2019 om 12:59
Heb je gezopen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:05
Ha ha…

Nee, ik ben nog nuchter, kunt u nagaan wat ik vertel als ik gezopen heb...maar dat gaan we niet meer meemaken, helaas geen alcohol meer voor me sinds 2,5 jaar.


Ik vond het wel een aardige opstelling.
Vind ik leuk
rinirat +3529
dinsdag 12 maart 2019 om 14:14
hahahaahhahaha lekker creatief
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:16
Nee, een jaar goed spelen bij Excelsior zegt nog niet veel.
Vind ik leuk
De Kleine +127
dinsdag 12 maart 2019 om 13:46
Nou door zijn kwaliteiten excelsior -feyenoord 2-1 hij had heel het middenveld
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:52
Een wedstrijd ja.
Vind ik leuk
De Kleine +127
dinsdag 12 maart 2019 om 13:55
Bij de andere wedstrijden ook hij was geblesseerd geraakt tegen fc Utrecht en van 3-0 naar 3-3 de bal afpakker miste je op dat moment de volgende 3 wedstrijden ook verloren dus maakt heel wat uit of hij speelde of niet
Vind ik leuk
Schoh02 +10
dinsdag 12 maart 2019 om 13:02
Sommige altijd maar weer op oud feijenoorders terg vallen Fer etc. Tijden zijn voorbij. Schouten speelt gewoon goed. En opmerking bij Excelsior zou het makkelijker zijn slaat nergens op is juist moeilijker. Met betere voetballers gaat je zelf ook beter voetballen. Heeft techniek inzicht rust aan de bal en loopvermogen. Staat in de top.10 beste spelers eredivisie 2018/2019.Teken dat hij goed presteert.kan mee met Feijenoord. En druk is ook altijd zo hype woord. Weet zeker dat hij hiermee om kan gaan.
Dus halen. 👍
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 17:38
Mee eens! Terughalen van oud-spelers zeker geen goed idee. Schouten is inderdaad een goede speler voor de Eredivisie, maar onvoldoende om Feyenoord te versterken om terug te gaan naar de Europese top.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:21
Nu betaal ik Google $ 25000 tot $ 30000 per maand voor online werken vanuit huis. Ik heb $ 28476 ontvangen in mijn vorige maand online salaris van PayPal-rekening. Deze taak is online en zeer eenvoudig te doen in deeltijd of Fulltime zelfs Geen speciale ervaring vereist voor deze baan. Dank u Google voor het geven van deze buitengewone kans om extra geld te verdienen vanuit huis. Dit extra geld heeft mijn leven op zoveel manieren veranderd, dank u! Meer informatie op deze site

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk
rinirat +3529
dinsdag 12 maart 2019 om 14:13
Feyenoord is geen nederlandse top.
Die jongen moet daar voor de plekken 3 ™ 7 vrij kunnen voetballen.
Vind ik leuk
Andreh +1186
dinsdag 12 maart 2019 om 14:19
ADO wilde hem geen contract geven pfff ;-(
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:46
Goed genoeg voor feyenoord maar nog niet klaar voor Ajax of PSV
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 17:32
Er zit geen verschil tussen het hoofddoel van Feyenoord, PSV en Ajax. Ze willen alle 3 ieder jaar voor de dubbel gaan en het liefst ook een Europese prijs pakken. Dit is altijd al zo geweest. Het ene jaar is alleen het andere jaar niet qua spelers en andere omstandigheden, maar het hoofddoel blijft hetzelfde.
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 17:27
Prima speler, maar ik zie hem niet als een versterking voor dit Feyenoord. Feyenoord moet duidelijke stappen gaan maken, de bedoeling is nl. terug naar de Europese top. Dan zul je spelers moeten halen die écht mee kunnen draaien op topniveau.
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 17:35
Feyenoord is Nederlandse top, gezien de prijzen en resultaten, maar we willen terug naar de Europese top. Dan moet je geen spelers als Schouten binnenhalen.
Vind ik leuk
fer65 +330
dinsdag 12 maart 2019 om 23:55
Maar feijenoord vind hem te goed daarom halen ze hem niet net zo als Frank de Jong ook laten gaan chong bij Manchester enzv enzv houd feijenoord beneden peil is de opdracht.vooruitgang dat is geen optie bij feijenoord bestuur het bestuur is door en door verrot gluiperig en laf geen ruggengraat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws